Изпълнителният директор на италианския жп превозвач NTV (Nuovo Trasporto Viaggiatori) Лука Кордеро ди Монтецемоло маха пред високоскоростния влак "Итало" на централната гара в Неапол. Той е един от акционерите в компанията.
От март скоростните влакове с цвят червено Ferrari обслужват пътниците на компанията NTV под марката "Italo".
Компанията, основана през 2006 г. след решението на ЕС да отвори железопътния транспорт за повече конкуренция, е инвестирала 1 млрд. евро, за да раздвижи пътническите превози в Италия. NTV обещава бързо пътуване и луксозно обслужване.
Компанията копира модела на авиолиниите – ако резервираш рано и избереш час извън пиковите, пътуваш евтино. Така красивите влакове ще са достъпни за ударените от кризата италианци.
Влаковете имат три различни класи на пътуване, в които пътниците имат достъп до безжичен интернет, който не спира дори в тунелите, телевизия или храна, сервирана им от специално обучения персонал (вагон-ресторант няма). В единия край на композицията ма и киновагон.
poijn
Рейтинг: 463 НеутралноМания, мания. Искам.
Публикувано през m.dnevnik.bg
moriarti
Рейтинг: 808 ВеселоУау! Ми сега? Мутрите/мутресите с претенции вече влакове ли ще карат? Кога ще направят валяк и фадрома от тази марка?
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"moloko_
Рейтинг: 553 ЛюбопитноСтрахотно,долбижават се до нашия БДЖ
В нашите освен киносалон,има и козметичен център,мини СПА център и фитнес
vesel
Рейтинг: 381 НеутралноДА ВИ Е ЧЕСТИТО И ИСКРЕНО ВИ ЗАВИЖДАМ ИТАЛИАНЦИ!
Милен
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#3] от "moloko_":
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."това се чудех и аз на кои влакове толкова много ми приличат
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5538 Разстроеноза нас остават мечтите ! ПАК !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!petar_333
Рейтинг: 434 НеутралноСъщите като нашите!
Пешката
Рейтинг: 1237 НеутралноЕй това е силата на конкуренцията и свободата на иницативата! Браво - дано и тук да стане. Но първо трябва да се оправи инфраструктурата.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.izabell
Рейтинг: 1288 НеутралноПравата на обществото,всичко се разглежда в двоен аспект:земята като обществена територия и като притежание на частни лица;благата като нещо принадлежащо в известен смисъл и на суверена, а в друг смисъл на собствениците;населението като граждани и човеци.
dragalevski
Рейтинг: 442 НеутралноТочно като в БДЖ-то! Наистина страхотно високотехнологично решение! Но имат много да гонят швейцарците например.... Там от 100 години има влак, който се качва до 3000 метра в планината Горнерграт над Цермат! Еееееех!
Ѡлегъ
Рейтинг: 1006 Любопитно[quote#8:"Пешката"]Ей това е силата на конкуренцията и свободата на иницативата! [/quote]
"Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273Свободата на инициативата за тебе е поръчка от държавата италия?
Софиянец
Рейтинг: 574 НеутралноЛука Ди МонтеДЗемоло
Влаковете изглеждат един път!!!
БМЗ
Рейтинг: 980 НеутралноФерарита за народа!
Апокалипсисът апокалиптиченХората построиха комунизма.
mitkobomb
Рейтинг: 488 НеутралноСлед Ламборджини комбайни ,време е и за Ферари влакове !!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2358 НеутралноНякой ден като си продадем железниците на германците и нашите локомотиви ще са такива !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЦиганите няма да се возят не заради сегрегацията а заради цената на билетите !
Успехи на правителството !
dmarev
Рейтинг: 434 ЛюбопитноОсвен КРАСОТА друго мисля, че е напълно излишно!
Nina Kercheva
Рейтинг: 520 Неутралноскоростен влак Милано - Рим, това е 600 км. взима го за за по-малко от 4 часа, а когато съм пътувала с други и то във втора класа ми направи впечатление че на всяко място има интернет,дали това е мечта за тукашните ширини.....
Ico Shanov
Рейтинг: 434 Неутралнотова са всъщност френските влакове тжв с малки козметични промени
Ico Shanov
Рейтинг: 434 Неутралнода допълня в норвежките влакове които вярно позакъсняват като нашите има още пове4е екстри
InmoInvestments
Рейтинг: 808 НеутралноВ Бългейрия: БСП червените локомотиви и вагонки, профучават покрай гарите обвити в червени пламъци и черен пуууууушееееек.
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al CaponeAndrian Mihailov
Рейтинг: 434 НеутралноВлаковете може да се привиждат като Ферари, но са всъщност френско производство - AVG на Alstom
ultra_61
Рейтинг: 512 НеутралноСега като се реализира ПОРЕДНАТА покупка /тази на родното ни БДЖ/, от страна на ПОРЕДНАТА руска държавна или не знам каква си, компания и нашите влакчета ще заприличат досущ като на италианските! Да здравствует!
ogi1111
Рейтинг: 237 НеутралноКомпаниите NTV и Ferrari нямат нищо общо освен Монтедземоло.
Ето сайта на влаковете, вътре може да се разгледа дизайна на вагоните:
http://www.ntvspa.it/en/index.html
БМЗ
Рейтинг: 980 Весело[quote#21:"kyobul"]Влаковете може да се привиждат като Ферари, но са всъщност френско производство - AVG на Alstom [/quote]
Апокалипсисът апокалиптиченРазбира се, само цветът им ферарен.
Irina
Рейтинг: 1341 РазстроеноДо коментар [#17] от "florencia":
[quote#17:"florencia"]скоростен влак Милано - Рим, това е 600 км. взима го за за по-малко от 4 часа, а когато съм пътувала с други и то във втора класа ми направи впечатление че на всяко място има интернет,дали това е мечта за тукашните ширини.....[/quote]
Ами -мечта е !
krell
Рейтинг: 433 НеутралноМечтая за хубави влакове от години , хайде да не се движат с 300 км/ч , но София - Варна да става за 4-5 часа и с нужните удобства .
B52
Рейтинг: 1506 Любопитно[quote#21:"kyobul"]но са всъщност френско производство - AVG на Alstom [/quote]
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Доразвитие на много успе6ния модел на TGV. И ако по цивилизована Европа пътуването с влак е удоволствие и удобство, то другаде....
БОКУ И ЦВИНОКИО-ПЪТНИЦИ
Рейтинг: 488 Неутралнолол!!!!!!!!!!
АБПФК
Рейтинг: 808 Весело[quote#23:"ogi1111"]Компаниите NTV и Ferrari нямат нищо общо освен Монтедземоло. [/quote]
☭ Нас червеното знаме роди ни...☭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0Е, и ЧЕРВЕНАТА боя- нали така си пише "с цвят червено Ferrari".
mopper
Рейтинг: 434 ВеселоЗапочнаха да ни настигат жабите, догодина сигурно и магистрали ще почнат да правят.
AzDebil
Рейтинг: 1417 ВеселоПриятен път на италианците.
ТОВА НЕ МОЖЕ ДА Е ВЯРНА.
в такива "експерти" казвам - НЕ МОЖЕ ДА Е ВЯРНО.
ОБАЧЕ
Гледах по БНТ как някакъв тип от ИПИ обясняваше, че италианците преди десет години били четири пъти по-богати от нас, а сега били само два пъти по-богати. Всичко това защото ние сме били дръпнали напред, а те изостанали ...
И понеже много вярвам
Тези влакове са от България.
Отивам на гарата ....
bati vi
Рейтинг: 1464 ВеселоХубава страна - хубави хора, че и влаковете им червено Ферари.
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....Брависимо !
_dan_
Рейтинг: 549 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "moloko_":
Тукашните имат и солариум, но преди години край Кардам, някой хора попрекалиха се попрепекоха ...
pifi
Рейтинг: 512 НеутралноИ тук може да имаме такива влакове,ако Станишев и сие вложат в това изнесените и откраднати пари от България и БЪЛГАРИТЕ.....За съжаление това е невъзможно дори и теоретично...
nicoleta
Рейтинг: 1341 ВеселоСтрахотен влак,малко по-добър от нашите в БДЖ.
Bicho Raro
Рейтинг: 1346 Весело[quote#35:"nicoleta"]Страхотен влак,малко по-добър от нашите в БДЖ. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАма съвсем малко, почти незабележимо.
Мария
Рейтинг: 1530 ВеселоДо коментар [#36] от "VеnRus 2008":
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Хе-хе! Когато дъщеря ми беше малка, в първия момент отказа да се качи, а във втория искаше да слезе от TGV във Франция с обяснението: "Мамо, това не е влак."
tralala2010
Рейтинг: 541 Неутрално[quote#8:"Пешката"]Браво - дано и тук да стане. Но първо трябва да се оправи инфраструктурата. [/quote]
но преди инфраструктурата трябва да се оправят пасажерите (циганите), представи си два дни пътуване от Костенец до София и обратно и самият конструктор няма да си познае влакчетата.
Федор Езерский
Рейтинг: 861 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "mitkobomb":
p;cat=29
Че то на Ламборджини колите са допълнително производство. Иначе техни трактори си се продават в България
http://www.agromachina.com/index.php?n=products&am
По Добруджа си ги накупиха земеделските производители
Федор Езерский
Рейтинг: 861 ВеселоДо коментар [#14] от "mitkobomb":
p;product=440
Ето, ако искаш да си купиш нещо на промоция
http://www.agromachina.com/index.php?n=products&am
Дразнител
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#13] от "Bulgarische Motoren Werke":
Цените са като на френското TGV. Париж-Лион редовната цена за втора класа e над 100€. Ако си купиш билета няколко седмици предварително, за ненатоварени часове, цената пада до 29.99€
Жизнь или Life - избор има.Абе комунизъм, ама не е безплатен
kardinalat
Рейтинг: 861 НеутралноКолко сме далеч още ......
и най-умният си е малко прост....shumkar
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#38:"tralala2010"]трябва да се оправят пасажерите (циганите), представи си два дни пътуване от Костенец до София и обратно и самият конструктор няма да си познае влакчетата. [/quote]
Идиоти като циганите (там разни клошари) ги има навсякъде. Но в нормалните страни са помислили сериозно за да ограничат гратисчиите. У нас не че не са мислили, но е липсвало желания, или е било саботирано.
1. Не винаги достъпът до пероните е свободен за безделници, или за хора без билети.
2. Във Франция, предполагам и в други страни си обработваш билета предварително, в противен случай те считат за нередовен;
3. Проверяващият билетите никога не е сам, а и тъй като билетите там отдавна са електронни, то и нарушението се отчита по същия начин, т.е. инидвидуалните грешки са почти невъзможни.
И всичко това не пречи обслужването да е много по-добро отколкото у нас.
pc_none
Рейтинг: 541 НеутралноПетролът свършва и ще поскъпва все повече, което е причина в цял свят правителствата да заложат отново на влаковете, поне докато навлязат електромобилите и станат достъпни и масови...
Пешката
Рейтинг: 1237 НеутралноДо коментар [#11] от "Ѡлегъ":
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.За какво поръчка плямпаш? Те са инвестирали над 1 милиард евро в тази компания ЧАСТНИ капитали. Нема такива животни у раша.
W140
Рейтинг: 552 Неутралноhttp://www.stern.de/reise/europa/europas-modernste r-zug-der-schnellste-ferrari-faehrt-auf-der-schien e-1816360-64a3facd0e8174a4.html
http://www.panoramio.com/user/1141979ето още малко снимки
1 млрд. евро, 360 макс. скорост
Ѡлегъ
Рейтинг: 1006 НеутралноДо коментар [#45] от "Пешката":
"Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273Какво има общо "раша" с италианските жабари Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), в които съсобственици са: della Valle(физическо лице), Giuseppe Sciarrone(физическо лице) и Banca Sanpaolo (банка)?
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 699 ВеселоДо коментар [#47] от "Ѡлегъ":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειСлава Богу - нищо!
bombov_saruyar
Рейтинг: 714 ВеселоДа ама те не могат да слязат в движение, да се поразкършат около линията и после да се качат пак в същия вагон.
Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.