ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.6%
  • 20.4%
  • 12.9%
  • 10.3%
  • 9.4%
  • 7.6%
  • 4.6%
  • 3.9%
  • ГЕРБ:65
  • ПП:53
  • ДПС:30
  • ВЪЗР:27
  • БСП:24
  • ДБ:19
  • БВ:12
  • ИТН:10
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 80.23% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

С бюджет от 8 млн. лв. започва информационна кампания за цифровата телевизия

С бюджет от 8 млн. лв. започва информационна кампания за цифровата телевизия

© Юлия Лазарова



Министерството на транспорта ще похарчи над 8 милиона лева за информационна кампания  по повод  навлизането на цифрова ефирна телевизия в България. Кампанията ще започне още тази седмица, а цифровият сигнал се очаква да е достъпен от 1 март 2013 г.


От 1 март до 1 септември хората ще могат да приемат един от двата сигнала в зависимост от това какъв телевизор имат. На 1 септември аналоговият сигнал ще бъде спрян, припомни заместник-министърът на информационните технологии и съобщенията Валери Борисов, цитиран от БНР.  Оттогава ще могат да се гледат безплатно до 15 цифрови програми, които ще се приемат чрез антена или декодер.


За социално слабите са предвидени ваучери от 60 лв.  за покупка на декодер. Очаква се  нуждаещите се да са около 260 хил. домакинства. Разчетът е направен въз основа на бройката хора, които получават помощи за отопление. Друго условие е да притежават аналогов телевизор без вграден цифров турен, а също да не са абонати на кабелна или сателинта телевизия.


В рамките на кампанията ще бъде създаден кол-център и уебсайт, където хората ще могат да задават въпроси.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK