ЕВН съобщава по шест различни начина за просрочени задължения

ЕВН съобщава по шест различни начина за просрочени задължения

© Юлия Лазарова



Компанията ЕВН, която обслужва Югоизточна България, вече уведомява клиентите си по шест различни начина за това, че имат просрочени задължения и има опасност токът им да бъде спрян поради неплащане на сметките. 


От днес компанията въвежда поредната нова услуга чрез сайта си, където публикува списъци на обектите, на които ще спре тока след три дни, тоест - на 25 май. В публикувания списък всеки клиент може да извърши проверка за своя обект по клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер). Името му не се споменава в списъка. За по-лесна ориентация населените места по градове и села са представени в азбучен ред. 


Другите възможности за получаване на тази информация, които съществуват от преди, са известяване по електронната поща или със смс-съобщение три дни предварително.  За тази услуга, която е по-удобна, защото не изисква специална инициатива от страна на клиента, досега са се абонирали 58 хил. абонати. Услугата се заявява по имейл на [email protected], по пощата или в офис на компанията. 


Всеки клиент може да получи информация за своите задължения също и чрез е-платформата "EVN Oнлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx, както и на денонощния телефон за автоматична проверка на сметка - 0700 10 207 или в офисите на дружеството. 

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Ще се научат компаниите в България да ни шибат с любезна усмивка, ама засега по-често само шибат





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK