"Български пощи" се модернизира за клиентите на eMAG и въвежда есемес-известяване

Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции в София.

© Цветелина Белутова, Капитал

Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции в София.



Български пощи" ЕАД въвежда нова услуга за приемане, пренасяне и предаване пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж, съобщиха от държавното дружество.


Получателите ще се уведомяват с есемес в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в пощата.


Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на София. До няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на "Български пощи" ЕАД.




"Български пощи" ЕАД разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини, се казва в съобщението.


Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с обновяване на част от офисите на "Български пощи" в София, "за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на он-лайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки", се казва в съобщенията на двете компании.


eMAG работи с държавните пощенски служби на Румъния, Унгария и Полша .

Ключови думи към статията:

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Ама, то - такова, точно извън София има смисъл от тази услуга :)

  2. 2 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 512 Неутрално

    От какъв зор ЕМАГ се отказват от куриерите до вратата на купувача за сметка на соц. чудовището ,,Български пощи''. Това ще спре услугата ,,доставка до врата''. Много глупав ход.

  3. 3 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    До коментар [#2] от "Компетентен":

    Къде пише, че се отказват от услуга "до врата"? Или има от другаде информация?

  4. 4 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    не бих нарекъл процеса модернизиране, а по-скоро отказ (вероятно принудителен) от ползване на нещо отдавна остаряло (известяване с нечетлива разписка).

    ако съм принуден да получавам пратки през БП без право на избор, по-скоро бих сменил емаг, отколкото да се примиря да работя с кроманьонците от БП!

  5. 5 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Известяване с СМС - революционен скок за Български пощи.. Най-яко би било, ако на онлайн купувача се налага да ходи до пощенския клон, където зад мъничко мърляво прозорче, облепено с всякакви бележки и реклами на лотарии, на гишето стои вкаменелост, държаща химикалка, вързана с канапче и записваща разни неща в скъсани разграфени тефтери...

    Тъжна работа!! Безнадеждна!

  6. 6 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2369 Весело

    До коментар [#5] от "Storm Rider":

    Химикалката, вързана с канапче, е жива реалност. Последния път, когато ходих да освобождавам пратка от Китай, им подарих една малко по-модерна химикалка, за да се подписват клиентите в голяма оръфана книга....
    Най-смешното беше, че от Китай пратката пристигна за 2 седмици, а в складовете на Български пощи я мотаха три седмици. Когато се обадих на китайския търговец, че пратката не е пристигнала, той направи собствено проследяване по тракинг номера и ми писа, че пратката била в склад на Български пощи в София....

    България е "крайник с руска гангрена за ампутиране"
  7. 7 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Брей! Ама то голяма работа бе! Пощите се събуждат от десетилетен сън и като начало откриха „топлата вода”.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  8. 8 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    Най сетне модернизация в БП, подпомогната от еMAG. Тези 19 клона ще станат учебни центрове за да се покрие цлата страна.

  9. 9 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 1588 Весело


    До коментар [#7] от "стафилокок":

    Брей! Ама то голяма работа бе! Пощите се събуждат от десетилетен сън и като начало откриха „топлата вода”.
    —цитат от коментар 7 на стафилокок


    Както е казал другаря Мао, и най дългия поход започва с една стъпка:) А в случая-по добре късно (тези дни, към 20 г. след "белите" държави) отколкото никАГДА:)



    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  10. 10 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#6] от "mitko11":

    Абсолютна реалност е. Всичко описано е 100 процентова реалност от мес. Юни 2018. Човек трудно може да повярва, но нищо не е преувеличено. Като във филм на Фелини е ...

  11. 11 Профил на speedster
    speedster
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Наложен платеж но не и ПОС.
    Последния път за покупка на винетка като питах за пос-терминал и отговора беше:"Само такова нещо ни липсваше"





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK