"Клуб 18-30" лансира Слънчев бряг за британските младежи

Туроператорът предлага България за първи сезон

Държавната агенция по туризъм окачи рекламно пано на България на сградата на посолството ни в Германия. Страната се представя с мотото "По-близо, отколкото си представяте” за летния сезон и за световното първенство по футбол

© Дневник

Държавната агенция по туризъм окачи рекламно пано на България на сградата на посолството ни в Германия. Страната се представя с мотото "По-близо, отколкото си представяте” за летния сезон и за световното първенство по футбол



Британският туроператор "Клуб 18-30" (Club 18-30) включи морския курорт Слънчев бряг в лятната си програма за тази година, съобщи туристическият информационен сайт "Травъл моул" (travelmole.com). Компанията е специализирана в предлагането на ваканции сред младежите и е собственост на "Ю Пи трипс" (UP Trips), която е мениджмънт фирма към концерна "Томас Кук" (Thomas Cook). С включването на Слънчев бряг туроператорът лансира и рекламира за първи път България като туристическа дестинация сред младото поколение във Великобритания. "Клуб 18-30" ще работи с три хотела в черноморския курорт през този сезон, като програмата стартира през юни. Това са тризвездните комплекси "Палас", "Изола" и "Калофер", показва справка в интернет страницата на компанията ( http://www.club18-30.com).


Цените започват от 234 паунда за седем нощувки със закуски за двама през юни и включен двупосочен чартърен полет от няколко летища във Великобритания до Бургас. В тази ценова категория Слънчев бряг се конкурира с Гран Канария и остров Корфу. По-евтини пакети при настаняване в стаи за трима и четирима има за гръцките острови Родос (185 паунда) и Кос (200 паунда), Тенерифе в Португалия (224 паунда) и Ибиса в Испания (204 паунда). Единствено по-скъпи оферти се предлагат за остров Крит - 296 паунда.



Благоприятният климат през лятото, белите плажни ивици, изключително ниските цени и прекрасната атмосфера правят Слънчев бряг перфектната източноевропейска алтернатива на Гърция и Испания, се посочва в рекламата за курорта в интернет страницата на туроператора "Клуб 18-30". Курортът е представен с многобройните ресторанти, барове, нощни клубове и над 30 казина. Компанията препоръчва плажа, нощен клуб "Лазур" (който е определен от нея като един от най-добрите), бар "Съни дриймс" (който предлага и храна) и аквапарка. Тя предупреждава, че в повечето барове и ресторанти не се приемат кредитни карти, но за сметка на това в курорта има достатъчно банкомати. "Клуб 18-30" дава примери и с цените в заведенията. Чаша алкохол от световните марки струва около 1 паунд, а българската бира е около 50 пенса. Храната е прекрасна и човек може да яде само за 5 паунда.


За 2007 не гледаме да предлагаме други морски курорти в България, но има възможност да увеличим капацитета в Слънчев бряг, заяви пред "Травъл моул" Пол Литъл, директор на външен департамент в туроператора. Според него все още е рано за други места в България. "Докато очакваме тази дестинация да се търси в бъдеще, през това време идеята за предлагането на други курорти ще узрее", смята Литъл. Той цитира доклада за трендовете в туризма на Асоциацията на британските туристически агенции (ABTA), в който се предвижда, че България ще бъде една от най-бързо развиващите се дестинации.

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bbcbulgaria
    *****

    Ако имате малко здрав разум, няма да се радвате, а точно обратното - в Ибиса и Ая Напа са вдигнали ръце от "английските младежи". Спомнете си само Шийлдс. Повечето са от този тип. Напиват се здраво и почва пердах и секс...горките туристи, които искат да си починат! Но, иначе, радост за българските борци - ще има мангизи, щото ще се продава бира и дрога.
    www.kafene.net





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK