България влезе в кампанията "Пътувай интересно" на британски туристически сайт


"А вие знаете ли, че българите клатят главите си, когато казват "да", а кимват, когато казват "не", пита отчаян британски служител. Причината за недоволните му думи - загубил е покровителството на шефа си за сметка на колега, който наскоро е посетил България, донесъл е подарък - чаша с българското знаме - и разказва за любопитните си преживелици по време на почивката.


Това е сюжетът на рекламен клип на британската онлайн туристическа агенция Expedia. Тя приканва британците да пътуват интересно, така че да бъдат в центъра на вниманието, когато се завърнат.




Подобна е и историята във втория клип от кампанията - за Хималаите. Семейна двойка наблюдава как приятелите им са заобиколили други пътешественици и се смеят на интересните им истории.


Целта на кампанията е да покаже, че пътуването обогатява живота. По тази причина фокусът е именно върху интересните неща, които могат да се научат по време на пътешествие в чужбина. Реклами ще бъдат излъчвани по телевизията, в кина, във вестниците и онлайн през юни и юли.


"Кой не се е завърнал от пътешествие, без да е научил нещо ново - или за мястото, или за самия себе си? Когато се завръщаме от пътуванията си, сме натрупали познания и опит, които оформят животите ни и ни дават нещо ново за споделяне с приятелите и семейството", обяснява главният маркетинг директор на Expedia Андрю Уорнър пред M&MGlobal. "Приемаме пътуването като инвестиция, а не толкова като лукс", допълва той.



Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK