За да има качество трябва да отмре традиционното за родните браншовици прееваване на неорганизирания турист.Щото да считаш клиента за тъпа овца,годна за еднократно стригане е балкантуристски тарикатлък,водещ до неизбежния отлив на клиенти.
Бетонът и пренаселеността от към"организираните" е допълнителна екстра в отказването.
Пълни глупости, ще има някаква комисия, която да издава кетап за великото качество, всички ще им дават по някой лев, и всички по документ ще бъдат най-добрите.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
За сетен път се убеждавам, че в тая държава никой не иска да заработят пазарните условия, а систематично се въвеждат ограничения и регулации, водещи до космическа корупция в браншовете, без значение, за кой иде реч...туризъм, строителство, транспорт, земеделие...
С етикет , без етикет все тази . Не в етикетите е проблема, в съдържанието на черепните кутии, на заетите в бранша, от най-ниската до най-високата позиция , там е проблема . Докато мисленето ни е българско, туризма ни няма да заприлича нито на гръцкия, нито на турския, да не говорим за по-класните .
"които надвишават нормативните изисквания" - че сме велики, велики сме, още от 681-та година, но да полетим над нормативните изисквания, си е направо космическо! А, от най-красивата природа правим неща, на които каквито и етикети да лепнем все ще се изложим...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Ми то и сега де факто си има такова етикетиране, само че не държавно организирано, а в резултат на частната инициатива: Холидей-чек и още няколко такива портала, а вече дори и самите туроператори правят страници, където клиентите, които са били в даден хотел, го оценяват. И така всеки хотел си получава рейтинг.
Е, ако ще българското правителство на мутрохотелите и по десет златни звезди да им раздава, и диамантени етикети да им слага... шансовете за заблуда на туриста намаляват...
Вярно, но трябва голям брой посетители, иначе се попада на т.н. статистическа грешка - един недоволен и прощавай добра репутация. На това отгоре на доволните мотивацията да пишат е обикновено по-ниска.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
Да, това е точно така. Затова в Холидей-чек винаги се вижда, колко хора са оценявали и може и да се прочете, какво точно са оценили и как...не може просто да даваш точки, трябва да напишеш текст, а и оценителите си имат рейтинг (колко са пътували [потвърдени пътувания], колко са оценявали). За България има хотели с по над 1000 оценки, което е достатъчно за да се прецени, там един недоволен не стига за да им развали имиджа. Предполагам, че никой не би се заблудил, че 100% позитивни оценки при общо три постинга имат някакво значение... Недоволните винаги са по-мотивирани, но ако хотелът е добър, не се занимават, ако е лош, пишат фермани... В крайна сметка тенорът на оценките за България дори за добрите хотели е, че са луксозни, чисти, с добра храна, но атмосфера липсва, цените са брутални (седмица в приличен хотел през август над 1000 евро), а около хотелите е кочина. За Турция и Египет тенорът е напълно противоположен - не особено добри сгради, чистота като да не е без хич, храна доста еднообразна, НО атмосфера и дружелюбност на персонала са страхотни, а цените са под българските, въпреки по-далечния полет. Тоест хората не пишат едно към гьотере, ами реално си дават впечатленията... Единствено в България ми се е случвало, в петзвезден хотел персоналът да е не просто недружелюбен, а направо агресивен - това е останало от времето на Балкантурист, когато барман беше благородническа титла в милата ни татковина...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chicago514
Рейтинг: 1042 ВеселоКакво ли ще означава този етикет.Колко ли ще струва един"етикет".
pariah
Рейтинг: 987 НеутралноПоредните ялови "идеи"...
- A witty saying proves nothing. VoltaireЯсно е какво трябва да се случи на морето, че вече и на доста места по зимните курорти, но никой няма топки да го направи.
хм
Рейтинг: 1808 Неутрално"кафяв етикет" за зоните без канализация.
Лелка
Рейтинг: 1083 ВеселоЗа да има качество трябва да отмре традиционното за родните браншовици прееваване на неорганизирания турист.Щото да считаш клиента за тъпа овца,годна за еднократно стригане е балкантуристски тарикатлък,водещ до неизбежния отлив на клиенти.
Бетонът и пренаселеността от към"организираните" е допълнителна екстра в отказването.
lz2
Рейтинг: 2054 НеутралноЕтикетите в туризма ще представляват бухалки. Категориите ще са от една до пет бухалки. Който издържи-издържи!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Цецо
Рейтинг: 1461 НеутралноОценка К - над средно световно равнище. От времето на развития соц.
Covid live matter. Stop the genocide.today
Рейтинг: 1157 НеутралноПълни глупости, ще има някаква комисия, която да издава кетап за великото качество, всички ще им дават по някой лев, и всички по документ ще бъдат най-добрите.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.442
Рейтинг: 1355 НеутралноДОБРЕ, клиента все пак трябва да е наясно, когато освен стандартните балтии ще му бъдат ударени и нЕколко тесли.
Втора цетка
Рейтинг: 845 ЛюбопитноЗа сетен път се убеждавам, че в тая държава никой не иска да заработят пазарните условия, а систематично се въвеждат ограничения и регулации, водещи до космическа корупция в браншовете, без значение, за кой иде реч...туризъм, строителство, транспорт, земеделие...
Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...zle_platen_trol
Рейтинг: 426 НеутралноС етикет , без етикет все тази . Не в етикетите е проблема, в съдържанието на черепните кутии, на заетите в бранша, от най-ниската до най-високата позиция , там е проблема . Докато мисленето ни е българско, туризма ни няма да заприлича нито на гръцкия, нито на турския, да не говорим за по-класните .
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2735 Неутрално"които надвишават нормативните изисквания" - че сме велики, велики сме, още от 681-та година, но да полетим над нормативните изисквания, си е направо космическо! А, от най-красивата природа правим неща, на които каквито и етикети да лепнем все ще се изложим...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1180 НеутралноБе как не се научиха толкова години, че ако искат един бранш да се развива добре държавата НЕ ТРЯБВА ДА МУ "ПОМАГА"
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Публикувано през m.dnevnik.bg
xmm
Рейтинг: 1054 НеутралноДо коментар [#3] от "хм":
Направо на кафяв фон бутилка без бандерол и намръщено човече
Алф
Рейтинг: 955 НеутралноЕтикет да буде даван от международни организации, както Мишлен при ресторантите. Тогава ще знам какво да очаквам.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.doneva_a
Рейтинг: 479 Любопитно"... а потребителите ще се ориентират по-добре на туристическия пазар."
"Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"в Гърция и Турция?
Consumer
Рейтинг: 2502 ВеселоНе се настанявай - опасно за здравето!
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wanttribiri
Рейтинг: 897 НеутралноБоце като птъдне около него веднага поне 10 се нас..т!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Роси
Рейтинг: 7544 НеутралноТой етикета не прави качеството.
Free person
Рейтинг: 681 НеутралноСамо дано обектите да са класирани в Trip Advizer ili Michelin!
TonyThe Incumbent
Рейтинг: 217 ВеселоСтара Планина
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. ChurchillМиро Стандарта да не е станал съветник?
ivaylo_uzunov
Рейтинг: 217 НеутралноВ нормална държава това би било добра идея. Но тук това няма да значи нищо.
Тарасион
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#14] от "Алф":
Ми то и сега де факто си има такова етикетиране, само че не държавно организирано, а в резултат на частната инициатива: Холидей-чек и още няколко такива портала, а вече дори и самите туроператори правят страници, където клиентите, които са били в даден хотел, го оценяват. И така всеки хотел си получава рейтинг.
Е, ако ще българското правителство на мутрохотелите и по десет златни звезди да им раздава, и диамантени етикети да им слага... шансовете за заблуда на туриста намаляват...
Алф
Рейтинг: 955 НеутралноДо коментар [#22] от "minusm":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Вярно, но трябва голям брой посетители, иначе се попада на т.н. статистическа грешка - един недоволен и прощавай добра репутация. На това отгоре на доволните мотивацията да пишат е обикновено по-ниска.
Тарасион
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#23] от "Алф":
Недоволните винаги са по-мотивирани, но ако хотелът е добър, не се занимават, ако е лош, пишат фермани...
В крайна сметка тенорът на оценките за България дори за добрите хотели е, че са луксозни, чисти, с добра храна, но атмосфера липсва, цените са брутални (седмица в приличен хотел през август над 1000 евро), а около хотелите е кочина. За Турция и Египет тенорът е напълно противоположен - не особено добри сгради, чистота като да не е без хич, храна доста еднообразна, НО атмосфера и дружелюбност на персонала са страхотни, а цените са под българските, въпреки по-далечния полет. Тоест хората не пишат едно към гьотере, ами реално си дават впечатленията...
Единствено в България ми се е случвало, в петзвезден хотел персоналът да е не просто недружелюбен, а направо агресивен - това е останало от времето на Балкантурист, когато барман беше благородническа титла в милата ни татковина...
Да, това е точно така. Затова в Холидей-чек винаги се вижда, колко хора са оценявали и може и да се прочете, какво точно са оценили и как...не може просто да даваш точки, трябва да напишеш текст, а и оценителите си имат рейтинг (колко са пътували [потвърдени пътувания], колко са оценявали). За България има хотели с по над 1000 оценки, което е достатъчно за да се прецени, там един недоволен не стига за да им развали имиджа. Предполагам, че никой не би се заблудил, че 100% позитивни оценки при общо три постинга имат някакво значение...