До края на октомври ще има нови рекламни клипове на България

До края на октомври ще има нови рекламни клипове на България

© Георги Кожухаров



Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали.


В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания.


Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6.3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца.




Работата по проекта беше представена днес, съобщи БТА.


Целта най-общо е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите мултинационални телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали.


Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа. Чрез "Евронюз", "Евроспорт", "Нешънъл джеографик", "Дискавъри" програмите ще достигат и до останалите континенти - Азия, Близкия изток, дори до САЩ, така че покритието ще е в целия свят.


Тези канали имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му.


Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха представящите я.


Допълнително заснетите клипове по проекта, т.нар. бонусни, са реализирани от "Евроспорт" и "Евронюз", които професионално и самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото.


Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Старите клипове са адаптирани.


"Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочват изпълнителите на проекта.

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 425 Любопитно

    Със старото лого ли ще са пак?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  2. 2 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Тия клипчета са пълна скръб и е невероятно тъпо да се леят още пари в тях. Въобще много ме съмнява ефективността на тв рекламата в днешно време. Просто не мога да си представя как човек ще има на масата България, Сейшелите и Гърция и ще се спре на България, защото случайно е зърнал няколко секунди Евронюз докато е превключвал каналите.

  3. 3 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 572 Весело

    Тези умните нашенци като пуснат,че в България може да се лови сьомга и да се стреля по мечки,страхотна реклама става.

  4. 4 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1029 Любопитно

    "Рекламният проект се финансира с близо 6.3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. "

    Красотите на България на фона на звучащата "Вir Bulgar gülü"...

    Форумът е в будна кома...
  5. 5 Профил на smeshnotoani
    smeshnotoani
    Рейтинг: 440 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK