От есента "Райънер" ще лети по 21 маршрута от София

Главният търговски директор на превозвача Дейвид О'Брайън препоръча на управляващите у нас да видят грешките на концесионни процеруди в други държави преди да обявят процедурата за порта в София.

© Юлия Лазарова

Главният търговски директор на превозвача Дейвид О'Брайън препоръча на управляващите у нас да видят грешките на концесионни процеруди в други държави преди да обявят процедурата за порта в София.



Най-голямата в Европа нискобюджетна авиокомпания "Райънер" (Ryanair) отваря своя база в София от 30 октомври, която ще обслужва полетите по 21 дестинации. Те се очаква да привлекат 1.5 млн. клиенти през следващата година, а индиректно ще се разкрият 1100 работни места. Това обяви главният търговски директор на компанията Дейвид О'Брайън.


Компанията ще лети четири пъти седмично до Брюксел и Мадрид, три пъти седмично до Барселона, Бирмингам, Дъблин, Айндховен и Пиза, два пъти седмично до Баден-Баден, Валенсия, Глазгоу, Ливърпул, Лондон, Венеция, Стокхолм и Мемингем и веднъж дневно Атина, Берлин, Кьолн и Рим.


Той допълни, че очаква до края на 2017 г. превозвачът да има 25% пазарен дял у нас. По данни на самата компания тя е превозвач номер едно по дял в Испания, Италия, Белгия, Ирландия, Полша и Литва, на втора позиция в Гърция, Португалия и Великобритания. За миналата година превозвачът отчита рекорден трафик от летищата в Атина, Брюксел, Кьолн, Единбург, Копенхаген.



Според О'Брайън има голям потенциал за развитието на пазара у нас. Той даде за пример това, че в момента от София се лети по 52 маршрута, докато от Дъблин - също толкова голям град - до 148.


В отговор на въпрос за обявената вече процедура по отдаването на концесия на летище Пловдив, откъдето в момента компанията изпълнява полети до Лондон ("Станстед"), О'Брайън посочи, че не се планира някаква промяна, стига в резултат на това да не се вдигнат цените.


За предстоящата да се обяви концесия и на летище София директорът коментира, че е хубаво управляващите първо да видят лошия опит с такава процедура в Албания, Гърция, Сърбия и Грузия и тогава да преценят как да постъпят. Той не пожела да навлезе в детайли, но само даде пример с летището в Атина, чиито разходи се оказват колкото тези на "Шарл де Гол" в Париж при несравним брой обслужени пътници.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До Стокхолм? Не мога да повярвам! Най-после!

  2. 2 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 242 Неутрално

    До Турция ще летят ли? И да летят, няма значение, щото за един Сокол питам.

  3. 3 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Браво, добре е да има конкуренция. И Уизеър да се усетят малко, че отдавна не са нискотарифна компания, освен ако не пътуваш по джапанки в 1 посока и не се чекираш онлайн.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  4. 4 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Ryanair vs. Wizzair, епизод 1: началото на сагата. Страшно агресивно навлизане на пазара от страна на Ryan.

    Горното има потенциал да доведе стотици хиляди туристи в София, дано общината се задвижи и подготви за тях... Добри партньори биха били организации като хостелите, Free Sofia Tour и т.н., които знаят как да работят качествено с чужди туристи.

  5. 5 Профил на Gligani
    Gligani
    Рейтинг: 432 Неутрално

    А Хамбург? Преди няколко седмици обявиха, че и до там ще летят.

  6. 6 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 918 Неутрално

    само забележка- полетът до Валенсия е до летище на 100 км в посока Барселона и билет за автобус до града струва 20 евро

    супер е че стъпва по- сериозно Райън в Бг, дано пуснат и по- разнообразни полети, то е ясно че трафикът определя маршрутите, но не разбирам примерно защо има 3 полета до северна Италия- Милано, Пиза и Венеция, и нито един от Рим надолу

  7. 7 Профил на stefan_
    stefan_
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Крайно време! Аман от протекции на фирмата на ТИМ, изгониха сума ти компании, други въобще не допуснаха (Кимбър, Берлин Еър, етц. списъкът е дълъг)

  8. 8 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    Само до Прага никой не лети

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  9. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Директна атака срещу WizzAir.
    Полезно за клиентите!
    Чудесна новина.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  10. 10 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 814 Неутрално

    А до една Варна кога конкуренция, кога под 100 лв билета?
    Отг. тим-тим-тим.

  11. 11 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#8] от "nv":

    Наборе, и аз много се дразня от това.
    Някой беше подхвърлил, че проблемът е в Чешките аеролии, които подкрепени от държавата са монополизирали полетите до Прага.
    Къса ми се сърцето че не мога да си ходя до любимата Прага (5 години там съм живял) по веднъж на месец-два за по бира и среща с приятели...
    Мисля, че и до Будапеща няма много адекватни полети, колкото и да е странно за Wizz, които са унгарци.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  12. 12 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Директно буквам до Стокхолм за зимата, после с влак далеч на север и ще се снима сиянието на сравнително достъпна цена..

  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4389 Неутрално

    Добра новина.

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#8:"nv"]Само до Прага никой не лети
    [/quote]

    А това е супер зле, защото Прага 1) е много красив град 2) заслужава да се разгледа 3) не е чак толкова далеч и 4) спането е евтино, на фона на останалите дестинации.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  15. 15 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#3] от "Pow":

    Отиване и връщане Брюксел сам човек с ръчен багаж 100 лв, след седмица пътувам.

    Отиване и връщане Дортмунд за двама човека само с ръчен багаж и онлайн чекиране общо 200 лв за края на май.

    Може би искаш да почнат да ти плащат че се качваш в самолета?

  16. 16 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3527 Неутрално

    До коментар [#8] от "nv":

    Как да не лети!? България ер мисля че има 4 полета на седмица. Всеки случай миналата година по това време жена ми ме мъкна до там с България ер!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  17. 17 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#7] от "stefan_":

    За какви протекции изобщо говориш. Нали не смяташ наистина, че те са изгонили някого. А и точно тези линии са доказателство, че е свободен пазар. Конкуренцията е хубаво нещо и ще доведе до по-ниски цени на билетите, но в случая Райън се конкурира с Уиз, защото и двете са нискотарифни.

  18. 18 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3527 Весело

    До коментар [#15] от "abdulhazred":

    А в ръчния багаж за Брюксел има ли място за каска?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  19. 19 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#9] от "pariah":

    Уиз и сега са им пределно ниски цените, освен това се конкурират с Райнъеър на много други летища и едва ли е нещо ново за тях.

    По-скоро интересни са новите дестинации, на другите може да има някакви кампании за промоции първите 1-2 месеца както бяха бананите по 50 стотинки в Лидл в началото.

  20. 20 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    До коментар [#16] от "tribiri":

    Имах предвид от low-cost компаниите.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  21. 21 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    Аз си викам - дано да издържат, че тука пазара е доста рехав. Българите пътуват най-малко от всички европейци и то главно по работа а не за развлечение и почивка.

  22. 22 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#18] от "tribiri":

    Те кацат на селското летище до Брюксел, което не е толкова престижно за бомбене.

  23. 23 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#19] от "abdulhazred":

    Добри са им цените, на Уиз, така е, но ми се иска да станат още по-добри.
    Например да се задържат ниско по близо до датата на желания полет.
    А иначе не са много дестинациите, по които двете компании не се припокриват.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  24. 24 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    София - Варна за 30лв. подобно на Уиз ми се иска!

  25. 25 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До няколко дни очаквайте нова рекламна кампания на уиз онлайн.

    generator
  26. 26 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#23] от "pariah":

    Това зависи обикновенно от оставащите свободни места, но разбира се като има два самолета за същия ден е нормално да има положителен ефект включването на нова компания.

    Също така и разнообразието от дати и часове на полетите.

    Т.е. разбира се че е чудесна новината.

  27. 27 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#15:"abdulhazred"]
    [/quote]

    Ако искаш да отидеш на почивка, с ръчен багаж само не става. Уиз си правят парите от карго ( натоварват самолета и със стоки за превоз ). Да не говорим, че отделно трябва да доплащаш за място, ако не искаш да се чувстваш като копърка в консерва. Или пък отиването ти е 100 лева, връщането 300. Като цяло имат супер нелоялни практики и аз лично предпочитам други компании, в които си имаш една по-скъпа тарифа, но тя включва всичко - чекиране, багаж, нормално място, летищни такси и т.н. Уиз стават, ако пътуваш често по работа само с ръчен багаж, или пък някъде за уикенд. Извън това - не, мерси.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  28. 28 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#12] от "sv3tli0":

    "Стокхолм" е малко условно казано. Гледам, че ще летят от Скавста, което е на поне 100 км от Стокхолм. Ама "като няма риба, и ракът е риба".
    Иначе има летни полети Бургас-Арланда, което е голямото близко цивилизовано стокхолмско летище.

  29. 29 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 448 Неутрално

    София - Баден-Баден ще е първият нискотарифен маршрут до югозападна Германия / северна Швейцария / югоизточна Франция. Това изобщо не се припокрива с Уиз, ами си е изцяло нов пазар. Само ТИМ летят до Франкфурт и Цюрих, но доста скъпо и последните години само качваха цените. Луфтханза пък само спорадично пускат нещо под 500€.

  30. 30 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    По-правилното заглавие е "От есента "Райънер" ще събира пари от желаещи да летят до различни дестинации. После по любимата си схема ще продават повече места, и като се запълни самолета ще затварят гейта по-рано и ще обявяват, че самолета е излетял".

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  31. 31 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#15] от "abdulhazred":
    Човекът има пред вид, че Уиз имат прекалено много доплащания, които понякога ги прави не съвсем лоу-кост. Колкото и да е странно от около две години предпочитам да пътувам до Лондон с Бритиш отколкото с Уиз или ИзиДжет точно заради доплащанията и заради трансфера от летището до Лондон.
    Отделно, ръчният багаж на Уиз не е точно ръчния багаж на останалите (например на ИзиДжет).
    И последно, Шарлероа не е точно "селското летище" на Брюксел. Доста е отдалечено. Не дай си боже, полетът ти да е рано сутрин (да рече до Дъблин) - няма автобус и с такси ти излиза по-скъпо отколкото с нормален полет от летището, което в момента не функционира.

    Ordet (Carl Theodor Dreyer)
  32. 32 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Иначе по статията: много похвално е, че Райън тръгват с много дестинации от София. Лично на мен те са ми последен избор, но когато и те са опция като нищо мога да ги ползвам за някоя от новите дестинации. Още повече, че тяхната конкуренция ще натисне и останалите да коригират цените си малко надолу.
    От където и да го погледнеш е добре.

    Ordet (Carl Theodor Dreyer)
  33. 33 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До коментар [#28] от "gallnare":

    100км са нищо - 25лв ти е летищното автобусче то центъра на Стокхолм (70-80 мин път).
    Може и с влак (60 мин) ама трябва да хванеш 1-во автобус до гарата..

  34. 34 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До коментар [#28] от "gallnare":

    Арланда е на 40км от центъра (30 мин с рейсчето, 15 ако искаш да си гъзар с експресния влак) ..
    Разликата е двойна в км, но няма грам значение, ако си спестиш 1/3 от цената на билета за полета ..

  35. 35 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Браво бе - и до Атина малко се отвори конкуренцията и цените ще паднат. Това не е зле, тъй като там има само едно летище и няма да се обикаля по чукарите на провинция Атика.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  36. 36 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Абе някакви Тимаджийски ботове ли усещам или всички са във възторг от България еър и цъкат минус на всеки казал нещо лошо за варненското трибуквие?

  37. 37 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4074 Неутрално

    Евала на конкуренцията-!

  38. 38 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#33] от "sv3tli0":

    Това с влак го забравИ, директен няма. От и до Скавста-Сити Терминален директно е само с автобус или такси (разкараха Убер...) Автобусите от Стокхолм, макар и уж съобразени с полетите, са сравнително малко. Обикновено полетите са в нечовешки часове...и кръгът се затваря. Сам ще видиш за какво става дума.

    А летните полети до Стокхолм Арланда от Бургас са с най-добрата европейска лоу-кост компания - Норуиджън. Разликата във всичко (време, сървис) е осезаема. Е, и в пари.

  39. 39 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#34] от "sv3tli0":

    Ако искаш да си бял човек, а не точно гъзар, и особено ако сте двама, няма да отидеш с експреса, а с такси. Около 450-500 крони до СитиТерминален. Договаряш цената предварително.

  40. 40 Профил на karen_walker
    karen_walker
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Полетите до London Stansted са ежедневни, а не два пъти в седмицата, както пише в статията. Поне така е показано на сайта на Ryanair.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  41. 41 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#3:"Pow"]не се чекираш онлайн[/quote]
    Ха-ха, че кой освен леля Гица от Мировяне не се чекира онлайн в днешни дни?!!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  42. 42 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#31] от "mitkaloto_":

    За Шалероа - ходи се до брюксел миди и след това се взима шатъл до летището дето е 15 евро....

  43. 43 Профил на neadekvaten
    neadekvaten
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Дъблин ще е интересно. Не пия бира, но там може и да ударя една. Или някое малцово уиски.
    В едно учебниче имаше следния пример за тавтология (повтаряне на едно и също нещо): "Ирландец излиза от бар". Т.е. какво друго би могъл да прави един ирландец?

  44. 44 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Доста неадекватни коментари...

    Много хора дори не са летели с Уиз/Райан, но са компетентни какви трябвало да са цените и т.н.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  45. 45 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Полетът ми беше преди 6-7 години една събота сутрин, някъде между 6-7 часа и никой не можа да ми обясни, как да стигна до Шарлероа навреме преди полета, освен с такси. Връщането беше също доста инфарктно, защото самолета от Дъблин закъсня и за да направя трансфера до София трябваше да моля и да прередя сума хора на автобуса до гарата (имаше опашка и щях да изтърва автобуса на спирката).

    Ordet (Carl Theodor Dreyer)
  46. 46 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2344 Неутрално

    С приключване на тъмносенчестата собственост в Летище София, формално водено като "държавна", изведнъж авиокомпаниите почнаха да му се лепят като мухи за мед..

  47. 47 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    До коментар [#38] от "gallnare":

    Norwegian са екстра. Не са най-лоу кост, обаче на фона на цифрите на "редовните" авиолинии и прекачванията, лятно време до Скандинавия са идеални. А комфортът в самолета е несравним с отврата на гъчканата в Уиз еър.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  48. 48 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1233 Гневно

    Искам шефовете на Пловдивското летище да си направи публично сепуко. РАЙНЕЪР им бяха на крака няколко години и една дестинация не можаха да открият. Разстоянито Пловдив_София е един час, така че само вопюищата им некадърност и корумпираност обяснява, защо нямаше линии. Сега блъскайте до София и мрънкайте, че тя се равива. За това некадърници не трябва да се поставят на ключови позиции, защото съсипват цели райони.

  49. 49 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    И до Франция, пак нищо. Големия праз -- ще се увеличи делът на простите туристи във Венеция.

  50. 50 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#47] от "Хриси":

    Да, аз летя с тях винаги, когато мога, вече и независимо от цената. Вярно е, че е лоу кост по скандинавски, но и комфортът, душевен и физически, е по скандинавски. Ясно е, че който е летял и с Норуиджън, и с Уиз Еър няма желание да повтори с последните , даже и да е безплатно. А то не е.

  51. 51 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1315 Весело

    както нееднаж сме отбелезвали... авиационните статии се ценят много от пишещата по форуми публика, щот и дават шанс да блесне с изръшкани дестинации и въздухоплавателна компетентност...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  52. 52 Профил на nacionalka
    nacionalka
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Проблемът на уиз не са допълнителните тарифи за всичко - и райън няма да са по-различни в ценообразуването, предполагам.
    Мен най-много ме дразни паплачта, която пътува по тия нискотарифни и ме отказа - само в полета за Брюксел са ме предупреждавали да си пазя чантата от крадци!
    Селското ритане на седалката, шумното надвикване (полета от Лондон) в 3 часа нощес и всичките физиологични нужди, посрещани на седалката са само допълнение към кошмара.

  53. 53 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1376 Весело

    Е сега вече половината София ще спи между терминалите ) Взема да отворя една обществена пералня с душ в квартала, може и в Христо Ботев - направо 2 в 1

  54. 54 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#30] от "today":

    Интересно, последните 5 години съм летял близо 30 пъти с Райънеър и никога не съм имал проблеми. Никога не са ми мерили багаж, броили чанти или каквото и да е било. И никога не съм заплатил нито стотинка повече от цената на самия билет.

  55. 55 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1497 Весело

    До коментар [#50] от "gallnare":

    Миналото лято останах супер доволна. Шокът с Уиз еър после беше твърде неприятен
    Това лято ще ги пробвам и до Осло как са. А следващото - живот и здраве - до Рейкявик, че само Исландия ще ми остане в скандинавския bucket list

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  56. 56 Профил на riazor_bg
    riazor_bg
    Рейтинг: 255 Неутрално

    До коментар [#52] от "nacionalka":

    За разлика от абсурда наречен Уиз, с Раян не доплащаш за ръчен багаж. Това за мен е голямо предимство, имайки предвид, че не искам да пътувам само с тениска

    иначе съм съгласен за паплачта, летях един път Меминген София и миришеше като на тоалетна, половината пътници бяха от малцинствата, пред мен 3 невъзпитани "ромки" се тръскаха на седалките все едно са на работа в някой публичен дом, явно навици.

  57. 57 Профил на karlak
    karlak
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Да вземат да се сетят и за дестинации до Полша.

  58. 58 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Споко, ся като дойде концесионер и дигне таксите и ше си бият камшика.

  59. 59 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#21] от "lustmord":

    С тези пенсии и заплати за какво по напред.

  60. 60 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 278 Весело
  61. 61 Профил на dimi_z
    dimi_z
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Райнер бяха най-най-най-най-мега-зле преди години. После дойде кризата. Усетиха се, че вместо да се борят само за туристите по джапанки могат да се борят и за пътуващите по работа. Какво промениха? Безплатен голям И малък салонен багаж. Определено място място още при резервация (беше като в час пик в градския преди). И почнаха да летят и до основни летища. Тук в Брюксел летят от Шарлероа (от където са и Уизз) но имат и полети до основното летище. Същото и с Мюнхен, където летят и от основното и от Меминген. Друго което се промени, че О'Брайън спря да пуска фишеци по медиите, че ще има места за правостоящи и ще се плаща за тоалетната да не плаши фирмените клиенти. Уизз още са си супер, но това с малкия салонен багаж наистина е неприятно. Знам, че звучи смешно, но при тях цветовете повече ме успокояват по време на полет отколкото при Райън. Иначе с багажа съм ОК - летя веднъж месечно Шарлероа-София и имам пълен гардероб и в двата града. Пазар има за всички при 1.5 милиона платежоспособни българи в чужбина. Специално за Брюксел ако пуснат полети София-Брюксел вместо София-Шарлероа според мен Райън още по-добре ще напипат златната среда между Уизз и ТИМ. Но за сега и така съм доволен. А София със 6 самолета на Уизз и 3 на Райн си става съвсем добра база от среден европейски клас.

  62. 62 Профил на kukam
    kukam
    Рейтинг: 269 Неутрално

    София - Варна пак липсва

  63. 63 Профил на Димитър Начев
    Димитър Начев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ех, ех, почти съжалих, че се дипломирах вече от Глазгоу.. разходите за полети се смъкват поне 5-6 пъти

  64. 64 Профил на matanza
    matanza
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#25] от "conTXT":

    Какви ти дни, още днес има 20% намаление...

  65. 65 Профил на xfactor
    xfactor
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Човекът казва в прав текст защо Бургас и Варна не са в полезрението им. Четете ли в интервюто му? - "Вие вече имате полети от Пловдив, обмисляте ли да имате и от морските летища във Варна и Бургас?

    - Проблемът с бургаското летище е, че е контролирано от частен монопол, който няма истински интерес от развиване на трафика. Когато си монополист, основната ти цел е да повишаваш цените докъдето можеш. Така че в момента ние имаме интерес главно в това да развиваме софийския пазар."
    Нямам какво да добавя. Трябва да го каже човек от Райнеър - белким някой чуе в т.н българско правителство. Междувременно всяко лято нашият туризъм ще точи лиги по все по оскъдните места в чартърните полети и ще чака туристи независими от големите туроператори.

  66. 66 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#4] от "J.J.":
    Дано общината НЕ СЕ включи в това.
    Те адекватно НЕ МОГАТ, така че по-добре да не пречат.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  67. 67 Профил на mitaka71
    mitaka71
    Рейтинг: 376 Неутрално

    абе, тези имат ли си сайт? Не мога да го намеря! излизат само някакви паразити като искай и други с отвратителни сайтове, където не можеш да се ориентираш кога полетите са по-евтини, без значение от датата на пътуването!? За екскурзии на свободни хора без служебни ангажименти!

  68. 68 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Главният търговски директор на превозвача Дейвид О'Брайън препоръча на управляващите у нас да видят грешките на концесионни процеруди в други държави преди да обявят процедурата за порта в София???
    Май вече знаят кой ще е новия концесионер щом ритат още преди да е минал конкурса!
    А щом подскачат явно има защо и със сигурност няма да им мине номера да рекетират летище София, както правят на много други места,а ще им се наложи да си плащат, както всички други авиокомпании!
    Да не говорим ,че от някои летища просто ги "изгониха" като не им играха по свирката и не им разрешиха да летят безплатно или не им направиха такса кацане почти без пари!

  69. 69 Профил на psi14497143
    psi14497143
    Рейтинг: 8 Гневно

    България еър?! НАЙ-ЖАЛКАТА самолетна компания в историята на авиациата! Една МУТРОмнима компания на командно дишате! Пътници нула. Обслужване нула. Отношението и външния вид на стюардесите е на ниво публичен дом! Не знам от кога не съм ползвал техни самолети, поради простата причина, че до западна Европа и от там до София цена под 200 евро нямат!!! Истински се радвам, че Раян Еър стъпват в България, защото благодарение на тях обиколих държави за по 20 евро в посока! И се надявам да не е за кратко, защото ако тези мутри успеят да ги изгонят единствените потърпевши ще бъден НИЕ българите. Товарят ни навсякъде. Било то автобусни превози или авиация. Факт, че мутрите натиснаха УИЗ да спрат полетите до Варна, защото една мутра не трае конкуренция и допотопните машини на по 40 години на БГ ЕЪР летяха празни. Навсякъде по света цените падат само тук искат да поддържат изкуствено високите цени за да ни тормозят НАС. Аз искам като нормален гражданин на Европа да преценя САМ, с коя компания да летя. Тях не ги интересува мениджмънта, те не разбират нищо от него! Самия факт е, че за 10 години не съм видял НИТО веднъж ПРОМОЦИЯ на БГ Еър за по ниски цени?!?!?! Купиха някакви бразилски допотопни машини на кредит, дължат пари на държавата за поддъжка и престой и питам до кога ще ги поддържат с държавни пари? Тези са в КОМА и мутрата трябва да разбере едно, рано или късно те няма да са това, което са сега! Лека по лека конкуренцията и европеизацията ще ги затрие и те ще останат да си живуркат в своя собствен свят!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK