Общественото жури не избра туристическо лого на България

Предишното предложение за туристическо лого

© Министерство на туризма

Предишното предложение за туристическо лого



Общественото жури за избор на ново туристическо лого на България не излъчи финален победител в конкурса, съобщиха от Министерството на туризма. Това се разбира след заседанието, в което са участвали общо 15 членове, сред които представители на медиите, туристическия бранш, маркетолози и ПР експерти се състоя днес.


Тайното гласуване е преминало през два етапа. При първия вот са получени седем гласа "въздържал се", седем гласа, подкрепящи вариант едно, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България, и един глас за шестия предложен логотип с изображение на лъв.


Това е наложило втори тур на гласуване, при което шест от членовете на журито подкрепили първото предложение, а останалите деветима се въздържали от гласуване. Така мнозинството от представители на широкото жури не е излъчило финален победител в конкурса за нов туристически символ на страната.




По време на обсъжданията на вниманието на журито са представени и резултатите от публичното гласуване на сайта на министерството, според което над 751 от гласувалите също подкрепят Вариант 1.


Членовете на широкото жури за избор на лого са представители на медиите, бизнеса, маркетинг и комуникационни специалисти, като част от тях са избрани чрез жребий в присъствието на нотариус.


Съгласно одобрената конкурсна програма, този резултат показва, че няма избран победител на този етап, което няма да доведе и до изразходване на средства от страна на Министерството на туризма, посочват от там. Предвиждаше се избраният победител да бъде поканен да изработи така наречения brand book за използване на логото на стойност 10 хил. лв.


Не се посочва дали при това положение ще има нов конкурс. Пред "Дневник" от Министерството на туризма обясниха, че предстои да се обсъди ситуацията и да се вземе решение дали ще има нов конкурс за туристическо лого на страната.


Поръчката за изработване на туристически бранд България с пари от ЕС бе спечелена през януари 2013 г. от "Обединение за бранд България". Цената бе 1.6 млн. лв. с ДДС. Създаденото лого обаче беше посрещнато с доста критики, а се оказа и че е почти същото като това на Киргизстан.


Освен това поръчката се проверява от Брюксел.

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Сигурно предложенията са като онова "яйце на очо" това на снимката

  2. 2 Профил на Преслав Недев
    Преслав Недев
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Не мога да разбера за какво се харчат толкова много кинти, като си имаме уникално лого
    http://www.mediapool.bg/images/230/ce6ebff15d53aaaecc427313d8fdf88b.jpg

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1137 Любопитно

    От 2013 г и не може да се сътвори едно читаво лого?!?!
    Я да се включат и учениците!

  4. 4 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#2] от "Управляващ опозиционер (реформатор)":

    Екстра е!

  5. 5 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 943 Весело

    http://images.webcafe.bg/2014/05/26/33318/618x393.jpg

    Ето го идеалното лого! Да се знае, че сме българи (има си знаменце), еврапейци (пак знаменце), а и да се знае кой е Стопанина!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  6. 6 Профил на MP
    MP
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Снимка на Господинов с шалче ще е най-подходящото лого.

  7. 7 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Предложението за трибуквеното лого е най-добро.
    Има редица предимства - уникално е, никой никога няма да го сбърка с логото на друга страна. После - много добре разпознаваемо е. Слизаш на летище Кенеди, влизаш в тоалетната - К|Р ! Няма нужда от популяризиране - милиони нашенци по света и у нас го разпространяват безплатно, Валерката май го беше писал на Колизеума.

  8. 8 Профил на triton
    triton
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Този вид хумор е доста показателен за нихилизма и безидейността на две трети от т.н. общество.

  9. 9 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Както е казал колегата Шекспир: "Много шум за нищо!".

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  10. 10 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1943 Неутрално
  11. 11 Профил на Преслав Недев
    Преслав Недев
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Мосю Тритон,безспорно изработването на лого е много голям труд, и интелектуален, и като занаят.
    Хейта е повече заради конфекцията, шаблона, дори и самото плагиатстване.
    Това е все едно да си купите акварел от сергиите пред ЦУМ,например на кея на Несебъе, струващ не повече от30 лв, но да парадирате, че е шедьовър за милиони

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7869 Неутрално

    Че то няма какво да се избира.

  13. 13 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 2517 Неутрално

    И според мен, представените проекти не бяха на ниво.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  14. 14 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 213 Неутрално

    И защо трябва гласуването да тайно ?! Все нещо трябва да се крие...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK