
© Министерство на туризма
Предишното предложение за туристическо лого
Общественото жури за избор на ново туристическо лого на България не излъчи финален победител в конкурса, съобщиха от Министерството на туризма. Това се разбира след заседанието, в което са участвали общо 15 членове, сред които представители на медиите, туристическия бранш, маркетолози и ПР експерти се състоя днес.
Тайното гласуване е преминало през два етапа. При първия вот са получени седем гласа "въздържал се", седем гласа, подкрепящи вариант едно, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България, и един глас за шестия предложен логотип с изображение на лъв.
Това е наложило втори тур на гласуване, при което шест от членовете на журито подкрепили първото предложение, а останалите деветима се въздържали от гласуване. Така мнозинството от представители на широкото жури не е излъчило финален победител в конкурса за нов туристически символ на страната.
По време на обсъжданията на вниманието на журито са представени и резултатите от публичното гласуване на сайта на министерството, според което над 751 от гласувалите също подкрепят Вариант 1.
Членовете на широкото жури за избор на лого са представители на медиите, бизнеса, маркетинг и комуникационни специалисти, като част от тях са избрани чрез жребий в присъствието на нотариус.
Съгласно одобрената конкурсна програма, този резултат показва, че няма избран победител на този етап, което няма да доведе и до изразходване на средства от страна на Министерството на туризма, посочват от там. Предвиждаше се избраният победител да бъде поканен да изработи така наречения brand book за използване на логото на стойност 10 хил. лв.
Не се посочва дали при това положение ще има нов конкурс. Пред "Дневник" от Министерството на туризма обясниха, че предстои да се обсъди ситуацията и да се вземе решение дали ще има нов конкурс за туристическо лого на страната.
Поръчката за изработване на туристически бранд България с пари от ЕС бе спечелена през януари 2013 г. от "Обединение за бранд България". Цената бе 1.6 млн. лв. с ДДС. Създаденото лого обаче беше посрещнато с доста критики, а се оказа и че е почти същото като това на Киргизстан.
Освен това поръчката се проверява от Брюксел.
mitkokitkata
Рейтинг: 306 НеутралноСигурно предложенията са като онова "яйце на очо" това на снимката
Федор Езерский
Рейтинг: 885 НеутралноНе мога да разбера за какво се харчат толкова много кинти, като си имаме уникално лого ecc427313d8fdf88b.jpg
http://www.mediapool.bg/images/230/ce6ebff15d53aaa
xmm
Рейтинг: 1107 ЛюбопитноОт 2013 г и не може да се сътвори едно читаво лого?!?!
Я да се включат и учениците!
mitkokitkata
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#2] от "Управляващ опозиционер (реформатор)":
Екстра е!
majorman
Рейтинг: 1052 Веселоhttp://images.webcafe.bg/2014/05/26/33318/618x393. jpg
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manЕто го идеалното лого! Да се знае, че сме българи (има си знаменце), еврапейци (пак знаменце), а и да се знае кой е Стопанина!
MP
Рейтинг: 312 НеутралноСнимка на Господинов с шалче ще е най-подходящото лого.
atropin
Рейтинг: 612 НеутралноПредложението за трибуквеното лого е най-добро.
Има редица предимства - уникално е, никой никога няма да го сбърка с логото на друга страна. После - много добре разпознаваемо е. Слизаш на летище Кенеди, влизаш в тоалетната - К|Р ! Няма нужда от популяризиране - милиони нашенци по света и у нас го разпространяват безплатно, Валерката май го беше писал на Колизеума.
triton
Рейтинг: 217 НеутралноТози вид хумор е доста показателен за нихилизма и безидейността на две трети от т.н. общество.
Mark Twain
Рейтинг: 434 НеутралноКакто е казал колегата Шекспир: "Много шум за нищо!".
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордprincess_x
Рейтинг: 1567 НеутралноЖалка история!
Федор Езерский
Рейтинг: 885 НеутралноМосю Тритон,безспорно изработването на лого е много голям труд, и интелектуален, и като занаят.
Хейта е повече заради конфекцията, шаблона, дори и самото плагиатстване.
Това е все едно да си купите акварел от сергиите пред ЦУМ,например на кея на Несебъе, струващ не повече от30 лв, но да парадирате, че е шедьовър за милиони
Публикувано през m.dnevnik.bg
Роси
Рейтинг: 8348 НеутралноЧе то няма какво да се избира.
Jessika
Рейтинг: 1498 НеутралноИ според мен, представените проекти не бяха на ниво.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”zcu00469861
Рейтинг: 217 НеутралноИ защо трябва гласуването да тайно ?! Все нещо трябва да се крие...