"Уиз ер" пуска три нови дестинации от София (допълнена)

"Уиз ер" пуска три нови дестинации от София (допълнена)

© Надежда Чипева, Капитал



Малко преди Коледа унгарският превозвач Wizz air ("Уиз ер") пуска полети от София по три нови дестинации - до Базел, Нюрнберг и Донкастър. С това дестинациите на превозвача от България стават общо 34.


В момента най-евтини са билетите до Нюрнберг, докъдето полетите започват от 21 декември. Цените започват от 39.99 лв. в едната посока. По тази дестинация полетите са в сряда и неделя.


За Базел, с първа дата на полета 23 декември, цените на билетите са вече трицифрени за едната посока. До тази точка ще може да се лети два пъти седмично - в петък и понеделник.




До Донкастър, Шефилд, също ще се лети от 23 декември като вече може да се резервира срещу 79.99 лв. в едната посока. По тази дестинация полетите ще са в петък и понеделник.


Освен новите маршрути компанията ще увеличи честотата на полетите и до дестинациите Мюнхен (Меминген), Айндховен, Бирмингам, Мадрид, Барселона, Рим (Фиумичино), Брюксел (Шарлероа) и Копенхаген.


Междувременно от 6 септември ирландският нискобюджетен превозвач "Райънер" обяви, че пуска два месеца по-рано от предвиденото полети до 21 дестинации от София.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Двама се карат ,третия печели...

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    Браво! Нюрнберг е много красив град, имах удоволствието да го разгледам преди два месеца.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    [quote#2:"Максим Александров"]Какъв ли процент от читателите на Икономедия ползват нискотарифни компании?[/quote]

    Това, че ползваш нискотарифна компания не значи че си беден. Особено ако ползваш такава десетина пъти годишно като например мен

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    Какъв е този град "Нюрмберг" ? Да не би да става въпрост за Нюрнберг?

  6. 6 Профил на kdesen
    kdesen
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Браво на Уиз, браво на Райън! Колкото повече, толкова повече.

  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    За мен най-удачната формула за пътуване е нискотарифна компания + рент-а-кар. Вече има доста агрегатори за коли под наем и може да се намират коли на много добри цени. Рекордът ми засега е Болоня, компактен автомобил за 11 евро на ден.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    До коментар [#2] от "Максим Александров":

    Конкуренцията на билета за 20 евро до Нюрнберг е уикендът в Копривщица и Широка лъка

  9. 9 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 674 Весело

    До коментар [#4] от "EU defender":

    Къде съм казал, че значи, че си беден? Да не е някакъв комплекс тази реакция?
    Разбира се, че не значи, че си беден. То и возенето в трамвая нищо не значи, просто съм учуден, че Капитал/Дневник обръщат внимание на трамваите в примера, а предполагах, че читателите им предпочитат други форми на придвижване
    Както и да е, нищо лично, не се засягай и лети както ти е приятно. Нищо против нямам и аз против нискотарифните, на по-млади години, особено преди работа, семейство, деца и аз ги дебнех с месеци да ми падне цена и не беше толкова зле наистина...

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  10. 10 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    До коментар [#2] от "Максим Александров":

    ПС. Като инсайдер ще дадеш ли обяснение, каква е тази заря от нискотарифни превозвачи от 7-8 месеца насам? Да не би ТИМ да е сдал владението на летище София (ако и формално да се водеше държавна собственост с принципал М-во на транспорта?)

  11. 11 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1152 Любопитно

    Браво на Уиз и... Благодаря!
    При първа възможност ще отскоча до Нюрнберг, може и за Вайнахтсмаркт в прекрасния Нюрнберг да сколасам.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#9] от "Максим Александров":

    А тогава какъв е проблема в ползването на ниско-тарифни компании?

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#10] от "cinik":

    (Почти) нищо не знам
    Свободна конкуренция е (почти) всичко. Но допринася и че на Райън им се развали схемата в Пловдив, съответно ще започнат да се местят насам по-агресивно, това автоматично повлича основните конкуренти Изи, Уиз... Което в крайна сметка е добре за всички, особено ако летището намери добър концеисонер, защото те и в момента реват колко били натоварени (а са 75% администрация)... Ако се развихри някой капиталист там, ще станат нещата, особено на Т1... (няма да давам препоръка, че както кажа нещо, веднага обясняват, че съм трол)
    Но надценяваш ролята на ТИМ, никога не е била толкова голяма, просто всеки некадърник се оправдава с тях.

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  14. 14 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 566 Неутрално

    [quote#2:"Максим Александров"]Какъв ли процент от читателите на Икономедия ползват нискотарифни компании?
    Ако е висок, язък за претенциите и на Дневник и особено на Капитал.[/quote]

    След влизането на Ryanair на летище София до близо 70% от дестинациите до където има директни полети няма друга алтернатива освен нискотарифна авиокомпания. Ползването на нискотарифни авиокомпании в такива случаи не е въпрос на избор, защото алтернативата е да пътуваш 2-3 пъти по дълго с прекачване и т.н.

  15. 15 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4849 Неутрално

    Конкуренцията движи нещата в полза на нас пасажерите.Браво.

  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    До коментар [#13] от "Максим Александров":

    От твоите уста в Божиите уши

  17. 17 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#12] от "EU defender":

    Никакъв проблем няма и не съм казал, че има. Само предполагах, че за читателите на сериозни и претенциозни издания ще са по-интересни цените и параметрите на Бритиш, Луфтханза, Туркиш или които искаш други, а не на нискотарифните. Това ми е малко като в Капитал да има статия за промените по трасето на трамвай номер 5, в примера от по-горе, това е всичко...
    Извинявай пак, не съм искал да звуча провокативно. Айде да не спамим повече темата.

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  18. 18 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#2] от "Максим Александров":

    Аз имам доход над средния и понякога ползвам нискотарифни компании.

    Много мои приятели и с по-висок стандарт също не смятат, че са под нивото им.

    Има много други авиокомпании, които не предлагат много повече от качеството на нискотарифните.

    А вие с кои авиолинии пътувате?

  19. 19 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 566 Неутрално

    [quote#17:"Максим Александров"]Бритиш, Луфтханза, Туркиш [/quote]
    Тези авиокомпании са с една или две директни дестинации от София, Ryanair имат 21 директни дестинации от София, а на Уиз ер са може би 30-40.

  20. 20 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    [quote#2:"Максим Александров"] Какъв ли процент от читателите на Икономедия ползват нискотарифни компании? [/quote]
    Синът ми ползва нискотарифни. Студент е и два-три пъти в годината си прави екскурзии из Европа. И чете Дневник и Капитал.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  21. 21 Профил на Юмжагийн 7-балов
    Юмжагийн 7-балов
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Ако си тръгнал специално за Нюрнберг, по-добре с директния нискотарифен полет, отколкото с Луфтханза до Мюнхен.
    "Форумен баровец, четящ Капитал" ставаш в обратния случай, дестинацията ти е Мюнхен, но летиш до Нюрнберг заради по-евтиното.

  22. 22 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#2] от "Максим Александров":

    трол. естествено, че човек ще лети с каквото му е по-удобно - и това не се изразява само в комфорта на полета. често съм летял с нискотарифни, защото дестинацията е по-удобна от онази, до която мога да стигна с "нормална" авиокомпания.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  23. 23 Профил на eternity_43
    eternity_43
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#13] от "Максим Александров":

    Абе, 40 годишният с две деца, какво се чекнеш и хейтиш под всяка статия, умник такъв? Какво, децата ти също ще пътуват за уикенд в Испания само с редовни авиолинии ТИМ, нали? Самички, техните дружки ще си летят с лоу кост и после ще се срещат на място? Ти колко "умен" азиатско-сатрапско-мутренски индивид си...

    Щом така не може, обратното ще става.
  24. 24 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ал Бънди":
    До коментар [#20] от "Николай Колев":
    До коментар [#21] от "Циклонален вихър":

    е на, обясняте му и вие на товариш Трол, белким вдене.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  25. 25 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 711 Весело

    До коментар [#20] от "Николай Колев":

    Забранявам му да чете Капитал докато не започне да плаща поне по 300 Е за билет в Европа!!!!!

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  26. 26 Профил на Galeto
    Galeto
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Az lichno predpolagam che publicata na Dnevnik/Kapital se systoi ot profesionalisti koito pytuvat chesto po rabota v ramkite na evropa - za podobni pytuvaniq nqma prichina da se izpolzva BA ili AF, kamo li TA (Lufthansa e mnogo losh primer, ne go davai). Drug vypros che e dori da si kupite prezokeanski bilet za koqto si iskate klasa s AF, pyrviqt vi polet shte go izvyrshi Air BG, i vypreki che shte vi servirat zakyska/obqd po-dobre ne q dokosvaite.

  27. 27 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#7] от "EU defender":

    От Италия също съм взимал евтини коли, но 11 Евро вероятно е цена без застраховки или поне не със 100% покритие.

  28. 28 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 674 Весело

    Леле, каква вълна от комплексари!
    Спокойно бе, не ви казвам, че сте бедни в нито една реплика (отделен е въпросът как изглеждате като се оправдавате сами...)
    Аргументите ви са стойностни, извинявайте
    Предлагам Капитал да разгледат след нискотарифките цените и на баничките (без сирене), а Дневник - някоя-друга рецепта за домашни зарзавати, защо не и магазини за дрехи втора употреба.
    Живи и здрави всички, не се вживявайте толкова, че чак е нелепо...

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13290 Неутрално

    през агрегатор, на промоция, за повече от 3 дни на компактен автомобил и може да се постигне 11 ево/ден

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 586 Весело

    До коментар [#9] от "Максим Александров":

    Прав си. Чудя се кой е по-кофти - България еър или Уиз?

    Райън Еър и Изи джет определено са по добри и от двете.


  31. 31 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#28] от "Максим Александров":

    много ти е забавен примера - сравняваш самолети с баници.
    Сядай слаб 2!!!

    Pure Chewing Satisfaction
  32. 32 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#7] от "EU defender":

    Голф в Испания - 17 евро на ден

  33. 33 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    [quote#17:"Максим Александров"]интересни цените на Бритиш, Луфтханза, Туркиш[/quote]
    Бе те са му интересни, ама с 800-900 лева заплата на месец дали може да пътува с тях? Ако не можеш да си позволиш франзела, а обикновен хляб, гладен ли ще стоиш?

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  34. 34 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 586 Весело

    До коментар [#33] от "Николай Колев":

    Камерън пътува с Ийзи джет, нали? Обаче великия Ганьо трябва да се вози бизнес класа...

    Райън Еър имат бизнес предложение вече

  35. 35 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#17] от "Максим Александров":

    Зарежи ги тия тимаджии, дорде е време. Щом почнат да наемат хора да пишат по форумите, значи са пътници. Справка - Цецо мустака.

  36. 36 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    [quote#17:"Максим Александров"]Само предполагах, че за читателите на сериозни и претенциозни издания ще са по-интересни цените и параметрите на Бритиш, Луфтханза, Туркиш или които искаш други, а не на нискотарифните. [/quote]
    Търкиш са много добри като качество, може би най-добрите в Европа. С Бритиш съм пътувала и пътувам когато няма друга опция - много са скъпи. За екскурзия за 4-5 дена из Европа - не, благодаря! Чанта багаж и нискотарифна компания.
    Нискотарифните са предпочитани за краткосрочно пътуване до близки дестинации. Защо да плащам повече, като може и по-малко? Не напразно самолетите на Райън Еър са пълни.
    Между другото имат много нови самолети, което също е фактор за безопасно пътуване.
    Нямам оплаквания от тях и често ги ползвам. Храната и напитките се плащат, но не са скъпи и има и разнообразие, поне доколкото е възможно при полет.
    В края на краищата всеки има право на избор: ако не ти харесват Райън Еър, ползвай друга компания. Те не карат насила пътниците да летят с тях.

  37. 37 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    [quote#28:"Максим Александров"]Леле, каква вълна от комплексари!
    Спокойно бе, не ви казвам, че сте бедни в нито една реплика (отделен е въпросът как изглеждате като се оправдавате сами...)[/quote]
    Просто го записвам, не за друго.
    И да ни кажеш, че сме бедни комплексари, по-богати комплексари няма да станем. Ако пуснат нискотарифни полети до Ню Йорк, Пекин, Токио, Сидни, смятай че съм си избил комплексите одма.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  38. 38 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1478 Весело

    До коментар [#26] от "Galeto":

    Добре бе как успя да го напишеш на маймуница като коментарите имат вграден кирилизатор? Кеф ти БДС кеф ти фонетик?

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  39. 39 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Всеки пътува с това, което го устройва - качество/цена.
    Пътувах с БългариаЕър до Виена наскоро и по време на полета казаха, че "кафето не е загряло и заради краткия полет няма да сервират"! Все пак дадоха шоколадче и кумат хляб

    От Бритиш съм най-доволен за Европа.. Всички стават - с всички се лети!

    Когато си правя разни екскурзиики и маршрута на нискотарифните компании ме устройва, защо да не спестя някой лев? Предпочитам да го дам за друг полет, някое плато с морски дарове или хубав ангус стек, или .... за мн други неща!

  40. 40 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1162 Весело

    До коментар [#9] от "Максим Александров":
    [quote#9:"Максим Александров"]на по-млади години, особено преди работа, семейство, деца и аз ги дебнех с месеци да ми падне цена и не беше толкова зле наистина...[/quote]

    Кофти е човек да остарее. Започва да пише глупости.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  41. 41 Профил на Galeto
    Galeto
    Рейтинг: 233 Неутрално

    zuk_trombon, ne mi raboti putoto neshto, vadi samo space-ove, samo vednyj mi sraboti, no togava polzvah US klaviatura, a ne UK. go f****** figure (revqshto imoji)

  42. 42 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    Цените на нискотарифните компании доказват само едно - колко много са надценени цените на полетите изобщо. И какви баснословни печалби трупат превозвачите.

  43. 43 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 674 Весело

    Тук е по-социално явно и от в-к Дума
    Извинявам се за трети път, никой не съм искал да засегна.
    Аналогично, да, действително, някои хора предпочитат коли с малки мотори. Дори и газ им слагат. И в това няма нищо лошо, щом им харесва. Наистина и с тях (обикновено) успяват да стигнат докъдето са тръгнали - факт.
    Това не значи автоматично, че са бедни, нищо подобно никога не съм казвал, нито че имам нещо против тях. Просто не очаквах хората, предпочитащи коли с малки мотори и газови и метанови уредби (щото същите предпочитат и нискотарифни полети - факт) да са толкова активни точно в тоя форум. Нищо лошо няма да имате Голф5 на газ. Страхотна кола е вероятно. И Уиз сигурно са страхотна авиокомпания. Просто недейте да ми обяснявате, че ви е по-приятно (или поне същото) като Ягуар или като Бритиш
    Моя грешка и извинения към всички още веднъж. Засрамвам се и си тръгвам за днес

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  44. 44 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#28] от "Максим Александров":

    Извинявай, но нещо ти куца добрия тон.

    Изразът "вълна комплексари" всъщност не описва коментарите, които реагираха на твоя такъв.

    Ако можеш да водиш дискусия, без падаш на махленското ниво, заповядай, иначе навреждаш на собствената си достоверност.

    Съвсем добронамерено ти написах горното и ако забелязваш - без нито една обида или подигравка.

  45. 45 Профил на briton
    briton
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Уиз имат полет до "Мюнхен" - Меминген (на 116км от Мюнхен), влак няма.
    Сега имат полет до Нюрнберг (на 170км от Мюнхен), че има и влак дори.
    Нищо против Нюрнберг, но гледам наблизо няма нищо голямо като град, освен самия Нюрнберг.
    Малко не им разбирам дестинациите, да не говорим за това как ги именоват

    Бойко е зависим
  46. 46 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#7] от "EU defender":

    5 евро на ден крайна цена в Лион докато Sixt още имаха и налагаха low cost бранда си Sixti. Иначе сега проверих Барселона, 15-22 юни ми дава обща цена от 33 евро holidayautos (4.70 на ден), без застраховки и с предплатено гориво, което сигурно ще качи реалната цена до около 7 на ден с надценката.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  47. 47 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#43] от "Максим Александров":

    Готин, явно и хал хабер си нямаш от авиационен бизнес. Напълно се изложи с излиянията си, та поне спри навреме.

  48. 48 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    Няма лошо...! Да пускат, колкото може повече линии и полети! Света е голям и хубав!
    Лично аз, от няколко години съм забравил за летище София! Букурещ и Истанбул са, за предпочитане!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  49. 49 Профил на Galeto
    Galeto
    Рейтинг: 233 Неутрално

    proza, tova e vqrno dokolkoto cenata na Lada ot 9000 evro "pokazva" kolko e "nadecenono" BMW ot 90 000 evro.

  50. 50 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#2] от "Максим Александров":

    А какъв е проблемът да се ползват нискотарифни, ако човек го устройва, независимо от доходите? Летяла съм с нискотарифни и често срещах по една дестинация доста заможна позната, която несъмнено може да си позволи и първа класа на големите превозвачи, още повече че го правеше по работа, разходите са за сметка на фирмата.

  51. 51 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Защо за бога Донкастър????

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  52. 52 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#42] от "proza":

    Всъщност не го показват. Нискотарифните пестят от багажа (плаща се допълнително), храна и напитки (плаща се допълнително), регистрация (понякога се регистрираш предварително по интернет), летят до зачукани летища (заради ниските летищни такси), летят в адски шибани часове (заради по-ниските летищни такси), позволяват си изумително евтини билети, но може да си ги купиш само в много кратък промеждутък.

    Абе често като сложиш всичко в кюпа и излиза не чак толкова евтино.

  53. 53 Профил на Galeto
    Galeto
    Рейтинг: 233 Неутрално
  54. 54 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    [quote#13:"Максим Александров"]Свободна конкуренция е (почти) всичко. Но допринася и че на Райън им се развали схемата в Пловдив, [/quote]

    а летище Пловдив ще го бъде ли, как мислиш???

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  55. 55 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1224 Весело

    КЛМ...плати повече, чакай по-малко. Сървиса е супер, за презокеанските полети. С $200 разлика имаш всичко. Само два часа работа з а тази разлика.
    За собственици на фирми, иначе е 3-4 часа работа.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  56. 56 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1851 Весело

    [quote#38:"zuk_trombon"]Добре бе как успя да го напишеш на маймуница като коментарите имат вграден кирилизатор? Кеф ти БДС кеф ти фонетик?[/quote]Не е лесно да пишеш на маймуница, но който го може, го може.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  57. 57 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1851 Весело

    [quote#51:"zo"]Защо за бога Донкастър?[/quote]Щото да не си помислиш, че в ЮК навсякъде е хубаво.

    Майтапа настрана, ама май е най-близкото летище до Шефилд.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  58. 58 Профил на operationsusie
    operationsusie
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#51:"zo"]
    Защо за бога Донкастър???? [/quote]

    Защото там пътищата, влаковете и автобусите не са като тук. На две крачки е от Шефийлд, на общо взето час и нещо с обществен транспорт от Лийдс, Йорк, Линкълн, Нотингам, Честърфийлд, Дарби - пък и там живеят хора.

  59. 59 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Полетите Базел - София на Уиз Еър и Баден-Баден - София на Райънеър влизат в директна конкуренция.

  60. 60 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 500 Весело

    [quote#17:"Максим Александров"] читателите на сериозни и претенциозни издания ще са по-интересни цените и параметрите на Бритиш, Луфтханза, Туркиш или които искаш други, а не на нискотарифните.[/quote]

    ЛОЛ
    Просто ЛОЛ

    Леле ...

    Не мога.

  61. 61 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4212 Неутрално

    Имам един лош спомен от Уиз - щях да летя до Beauvais, на обяд получих СМС напомняне (много мило), вечерта към 21ч. анулация за полета, а пътуването ми бе служебно. Проблемът на евтините полети е, че ако няма заети 95% от седалките, май полетът е губещ. А според мен най-голям проблем в авиацията са тарамбуките, които проучват и най-малкия пропуск за да сложат някоя бомбичка, а след това да празнуват до полунощ за "добре свършената работа" (сваления самолет).

  62. 62 Профил на cio
    cio
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#29] от "penetrating":

    Мога да го потвърдя: 8 дена Майорка за 80 Евро с пълно каско без собствено участие в случай на щета. Но застраховката минаваше през "агрегатора" (не я бях чувал тая дума - търсачака, да а не испанската rent-a-car.
    Понеже нямаха колата която точно бях поръчал (нормално), ми дадоха друга, но за това пък с навигация. За 80 евро! Паднах. До последно чаках, че има някаква уловка някъде.

    cio




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK