Почивки и екскурзии вече ще могат да се резервират и в пощенски станции

Почивки и екскурзии вече ще могат да се резервират и в пощенски станции

© Надежда Чипева, Капитал



От 15 юли "Български пощи" ще започнат да предлагат нова услуга - туристически пътувания, съобщиха оттам. Това ще става по договор с туроператорски компании за дистрибуция на техни продукти.


Чрез интегрирана он-лайн резервационна система в 272 пощенски станции ще се резервират и продават туристически услуги и продукти.


Ще се предлагат групови и индивидуални вътрешни и международни организирани туристически екскурзии, почивки и пътувания; пълни туристически пакети, както и хотелски настанявания.

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8066 Неутрално

    Чудят се , как да съхранят пощите.

  2. 2 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Почивки и екскурзии вече ще могат да се резервират и в пощенски станции
    ----------------------------------------------
    Тия стигнаха до 20-и век.
    Лошата новина е, че вече сме 21-и.
    Кой по дяволите ходи някъде на място да резервира каквото и да било?????

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Вече и бабите ползват интернет. Закъсняха с поне десет години с това предложение.
    Еконт и Спиди вече минаха приходи от 100 милиона лева. Докато тия сега ще продават резервации...

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Продайте ги накрая тези пощи на някой частник да ги развие!

  5. 5 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 563 Любопитно

    Ето - баба Гицка вземе пенсията на едното гише, после отива на второто и си резервива една седмица във Венеция.
    След нея дядо Кольо - две седмици на Сейшелите. Така ги виждам аз нещата.

  6. 6 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Чрез интегрирана он-лайн резервационна система в 272 пощенски станции ще се резервират и продават туристически услуги и продукти.


    Български пощи по-добре да инвестират в системите, които са от значение за основния им бизнес, а не в резервационни системи... Че положението с проследяване на пратка например е "майка плаче"

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#1] от "Роси":


    [quote#1:"Роси"]Чудят се , как да съхранят пощите.[/quote]

    И какво лошо има ако ги съхранят успешно???

  8. 8 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 459 Любопитно

    Пощите - пенкилер.
    А гишета на Еврофутбол и други подобни ще има ли? И, ако пускат банани на промоция, да не забравят да кажат...

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  9. 9 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 687 Весело

    доколкото си спомням по времето на Харманджиев имаше тази идея, "Пост-турист" се казваше.
    т.е. има ги пощите, ама нещата се случват там с 10 годишно закъснение.

  10. 10 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 353 Неутрално
  11. 11 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Що ни се струва, че некой бавно иска да навлезе из пощ. обекти. Срещу скромно наемче и скромна девойка в офиса полека-лека ... н'ъл ни разбирате...

  12. 12 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Ще е по-добре ако държавните пощи продават държавните влакови билети. Пък и клиентите им са сходни.

  13. 13 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 687 Весело

    До коментар [#11] от "Хи-хи":

    точно!

  14. 14 Профил на lalleen
    lalleen
    Рейтинг: 539 Гневно

    Те като не могат да се занимават с пощенски услуги.... Преди месеци един неориентиран човечец на 60 години пусна един документ за 100 лв по пощата, без да ни предупреди. Ако беше казал предварително, щях да го насоча към Еконт, ама.... още не е пристигнало тъпото писмо. Наложи се човекът да плати още веднъж за загубения документ.

  15. 15 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4088 Весело
  16. 16 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1124 Весело

    на пощите всичко им е наред, само пощенската им услуга е хипер зле.

    преди няколко месеца за една пощенска пратка ме караха да им пратя факс.

    когато получавам пратки от чужбина, следя движението им онлайн. наближат ли БГ, все едно влизат в черна дупка.

  17. 17 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 687 Весело

    До коментар [#16] от "хм":

    такива въпроси - към един бургаски тарикат, беше им ИТ шеф, ама му забравих името. 2007-2008 трябваше да е готова "собствената им проследяваща" система, за която взеха мнооого пари, при това не само от бюджета.
    доколкото си спомням голяма част от тези пари магически, чрез някакъв ЗОП се превърнаха в милиони ролки за касови апарати... една женица директорка там ми беше казала, че ако не изгният в складовете, ще им стигнат за 20-тина години...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK