Това не трябва ли да е в платени публикации? Виждал съм от първо лице как действа този превозвач и ви казвам, че никога няма да се стигне до тази цена. Всичко е чист маркетинг, жалкото е, че има хора, които им се връзват все още.
Не съм летял с тях, но съм летял с Wizz Air до Варна и Бургас, когато все още имаха договор с летищата. Спомням си, че в началото си бях взел на промоция билет за 19.99 и връщането бе 0.00 лева. Петък хващах вечерния от София за Бургас, директно по баровете на плажа от летището и понеделник сутрин го хващам в 6:00 за София и после на работа. Беше уникално, но за жалост сме в България и тук всички, които печелят честно биват елиминирани.
Не е зле да отворите страницата им преди да говорите. Аз си взех билет за септември до Атина и обратно за 20 евро. И малкия багаж е доста по- голям от този на Уиз.
съмнява ме да успеят да изпъдят Райън. Уиз са галантни и се оставиха да ги пребият през пръстите. Изи и те избягаха по линията до Берлин. Но Райън са арогантни и няма да се оставят местната мафия да си играе с тях. Те още преди месеци скочиха срещу летище София, че финансира определена авиокомпания, понеже не държавното летище не си търси парите. А това се води нерегламентирана държавна помощ и ЕС може да бъде сезирано, а държавата да бъде глобена. Така че Райън не си поплюват.
Чак пък 1200 души персонал! Да не си строят тяхно летище в някоя нива? Скоро попаднах на уж безплатни билети от Раън Ер, и няма да се учудя и ако това сега са същите гръмки фрази.
Ужасно долнопробна компания, с подобаващо долнопробен маркетинг! Както се осраха в Пловдив (за това нито дума - защо ли?), същото ще е и в София... Жалко, че журналята изобщо им обръщат внимание на тези!
Като дойдат и летищните такси, за куфар, застраховка, запазено място и приорити бординг и скача. Иначе трябва да пътуваш с малък ръчен, можеш да попаднеш на място в средата между двама едри, да падне самолета, без да си застрахован и да чакаш на дългата опашка. А така не е удовлоствие.
скоро си се вързал на clickbait във фб, както много други овце без елементарна потребителска култура, така че няма защо да ги приравняваш с казаното горе.
[quote#5:"black_recluse"]Виждал съм от първо лице как действа този превозвач и ви казвам, че никога няма да се стигне до тази цена. [/quote]
Аз лично съм пътувал над 20 пъти при цени от 10 евро с Ryanair и съм супер доволен от тях. Веднъж дори пътувах за 1 евро
Средната ми цена на отсечка е обаче около 20-25 евро. Най-много съм давал около 50 евро за полет.
Горното разбира се отнася само ако пътуваш с еди голям ръчен багаж. Ако чекираш багаж сметката може да стане по дебела, но и така рядко ще е по висока от при традиционните превозвачи!
След 10 - 20 години ще погледнем назад и ще осъзнаем, че тази компания е изиграла огромна роля за очовечването на Ганьо Балкански, който на безценица обиколи цяла Европа и попи нормалност.
Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
[quote#17:"qdk12501326"]След 10 - 20 години ще погледнем назад и ще осъзнаем, че тази компания е изиграла огромна роля за очовечването на Ганьо Балкански, който на безценица обиколи цяла Европа и попи нормалност. [/quote]
Основната роля ще е на ЕС, която позволи навлизанато на подобни авикомпании! Не бих подценил и ролята на Уиз ер. Сега като ги притиснат и те ще си изтънят тарифите
Със всички такси, включително багаж, пак излиза много по-евтино от редовните авиокомпании, които пак ще те превозят със 737 или А 320, по всяка вероятност доста по-стар,а в повече ще получиш един мизерен сандвич и блудкаво кафе.
Ходи, докато има бира в Германия, че докато намериш оня с мустачките, току-виж Германия станала халифат с шариат.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
[quote]В момента такива оферти не се виждат.[/quote]
Как да не се виждат? На хоум пейджа им са обявени дестинациите по 10 евро. Например до Хамбург е 10 евро на 29-ти септември отиване и 14 евро за връщане на 4-ти октомври. Кеф ти една седмица в Германия за под 50 лв.
[quote#24:"kapitalcho"]А колко плати за летищните такси(те не са включени в цената) ?[/quote]
Влез и разгледай! Ще стане по-бързо отколкото да чакаш някой да ти отговори. Това е финалната цена. Още по време на Брекзит промоцията взехме билети по 10 евро буквално да водим децата но зоопарк в Берлин. За сравнение София - Стара Загора с автобуса е по-скъпо.
Елиминирани от ТИМ, няма как да допуснат конкуренция на България еър...всичко трябва да е разчистено само за тях, готови са на всичко, а най им е лесно да подкупят цялата държава.
Нищо не е платила от горе, защото летищтните такси са включени в цената. Отдавна ЕК накара превозвачите да ги включват в крайната цена от първия клик на резервацията. Аз ще пътувам за същата цена 9,99 до Берлин и Хамбург през септември и до Атина през Ноември.
За тези, които обясняват как всъщност не било евтино, ето цените до същите дестинации на същите дати на България еър: 98 евро до Берлин, 45 евро до Атина.
Чисто икономически,как успяват да печелят от тези цени ?
Цена 10 евро,100 пътника=1000 евро приходи.
Няма ли само горивото на самолета да е по скъпо,като сложиш и летищни такси,заплати.................Как излиза сметката.
П.С
Да,автобусните билети са по скъпи от евтините превози-това е парадокс.
Така е, ама и колко човека щяха да летят от Пловдив за някъде си и колко от София.Да отидеш в Пловдив от София, ще ти отнеме повече време и усилие, отколкото до мястото в Европа, за което е полетът ти, а и усилието, парите - обезмисля се евтиния билет.
Не, че съм настроен на провинция и София, но за съжаление разединението се усеща все повече от година на година, особено по отношение на тема, като пътуване и удобство.
[quote#10:"karlossantanos"]Чак пък 1200 души персонал! Да не си строят тяхно летище в някоя нива? Скоро попаднах на уж безплатни билети от Раън Ер, и няма да се учудя и ако това сега са същите гръмки фрази.
[/quote]
Ти правиш ли разлика между фейсбук вирус с адрес ryanair.kuramijanko.com и официално изказване на компанията?
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
[quote#29:"kapitalcho"]Чисто икономически,как успяват да печелят от тези цени ? [/quote]
Близо 100% заетост на местата.
Много по-високи цени като започнат да свършват местата - за съжаление аз от тях плащам, защото все в последния момент се сещам.
Допълнителни услуги за гъзарийка - хората много ги купуват, вкл. и да си избереш на коемясто да седнеш.
Много ниски разходи, вкл. забутани летища и непопулярни часове за кацане и излитане. Но например евтиното летище в Рим е по-удобно и лесно от скъпото така че не винаги по-скъпото е по-хубаво (като искам мол ще отида на мол, не на летището).
Летял съм много с Райън. Идеални за да отскочиш някъде за през уикенда. Като студент преди 10г платих 8 евро тотал за Стокхолм-Дъблин-Хан-Стокхолм...вълшебно. Ако си с багаж е по дебело даже някога и по скъпо от конкуренцията. Ниските цени авиотранспорта сега са благодарение на тях. Те разбиха ол инклузив модела преди време
До коментар [#29] от "kapitalcho":
Ами работят на загуба, казва му се подбиване на цената. Пък и за багажа ще те одерат досте. Правят компромиси с всичко - пътници, обслужване, качество. Ще те возят прав и ще те таксуват за шкембенцето, ако им разрешат. Като цяло ирландците са крайно агресивна компания, в чужбина пропищяха вече от тях. Играят мръсно, подбиват цени и третират хората като чувал с картофи. За тях пътника е просто един малоумен добитък, който да се закара до някое забутано летище, намиращо се на стотина километра от града, за който са си платили билета.
полетът от Пиза каца в 18:35, а този за Пиза излита в 18:55, едните пътници вече са в автобусчетата, докато другите още слизат. ако и другите им са така напаснати, което е вероятно, този самолет прави три или четири двойни курса дневно. отделно всичките им машини са еднакви, което минимизира поддръжката, имат и по 189 места, при средна заетост над 90%, много пътници купуват есктри - запазено място, багаж, чипс и вода (да кажем средно 15 евро, защото не всички взимат), така че могат да направят от един самолет грубо 4*2*189*90%*(10+15) = 34020 евро на ден или над милион на месец
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
[quote#35:"bakkardi"]Ами работят на загуба, казва му се подбиване на цената.[/quote]
Не само че не работят на загуба, а те са най-печелившата авиокомпания в цяла Европа. Една от причините да са печеливши е гъвкавото им ценообразуване и по доброто използване на капацитета на самолетите им.
Що се отнася до обслужването им, то е много по добро. В повечето традиционни авиоконпании в кетъринга е включен само един сух сандвич или солети и нямаш възможност да избираш, докато в Раян имаш богат избор, включително и на топла храна. Единствената разлика е, че за услугата си плащаш отделно, а не ти е включена задължително в билета.
[quote#29:"kapitalcho"]Цена 10 евро,100 пътника[/quote]
Ти да не си мислиш сериозно, че продават целия самолет на 10 евро на калпак?!
Тия евтини билети сигурно са 20-ина, не повече.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Райън промениха стратегията и започват да летят и от по-големи и по-скъпи летища. Затова ще летят София-Берлин, а не от Горна Оряховица то някъде в Бранденбург. Самите Райън атакуват вътрешният германски пазар и в близкото бъдеще ще фалират вече арабската Ер Берлин, които не успяват да се справят. И ако се питате как Райън успяват - при тях пилотите не са назначени, а са фриленсъри и биват наети само за полетното време. Другото се знае - по-малко чекиране на багаж означава по-малко летищни такси. Където е възможно (Хан) се ходи пеша до самолета. Има и допълнителни услуги за който иска.
В крайна сметка с тях хората, които имат ограничен бюджет могат да попътуват. В крайна сметка по пътищата не се движат само мерцедеси, бмв-та и аудита, а могат да се срещнат дачии и шкоди, пък и корейски автомобили.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 4374 ВеселоКупувам !
[email protected]Ако може от Варна - плащам двойно !!!
lz2
Рейтинг: 2084 НеутралноЗа 9.90 ще ходя през ден да пия бира в Мюнхенските бирарии с надеждата да срещна някой художник с мустачки.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!lustmord
Рейтинг: 289 ЛюбопитноОт Пловдив ги нагониха с тъпоглавие, да видим дали в София ще се получи по-различно...
Бай Благой
Рейтинг: 552 НеутралноЖалко, че не летят то Виена/Братислава
По времето на Скай Юръп това беше много вървежна дестинация, сега обаче си я държат високотарифните компании..
black_recluse
Рейтинг: 542 НеутралноТова не трябва ли да е в платени публикации? Виждал съм от първо лице как действа този превозвач и ви казвам, че никога няма да се стигне до тази цена. Всичко е чист маркетинг, жалкото е, че има хора, които им се връзват все още.
Книжовник
Рейтинг: 221 НеутралноНе съм летял с тях, но съм летял с Wizz Air до Варна и Бургас, когато все още имаха договор с летищата. Спомням си, че в началото си бях взел на промоция билет за 19.99 и връщането бе 0.00 лева. Петък хващах вечерния от София за Бургас, директно по баровете на плажа от летището и понеделник сутрин го хващам в 6:00 за София и после на работа. Беше уникално, но за жалост сме в България и тук всички, които печелят честно биват елиминирани.
grayeagle
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#5] от "black_recluse":
Не е зле да отворите страницата им преди да говорите. Аз си взех билет за септември до Атина и обратно за 20 евро. И малкия багаж е доста по- голям от този на Уиз.
alabalko
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#3] от "lustmord":
доколкото разбрах в Пловдив нямат градски транспорт до летището. Какъв туризъм да се развива в този случай?
alabalko
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#6] от "Книжовник":
съмнява ме да успеят да изпъдят Райън. Уиз са галантни и се оставиха да ги пребият през пръстите. Изи и те избягаха по линията до Берлин. Но Райън са арогантни и няма да се оставят местната мафия да си играе с тях. Те още преди месеци скочиха срещу летище София, че финансира определена авиокомпания, понеже не държавното летище не си търси парите. А това се води нерегламентирана държавна помощ и ЕС може да бъде сезирано, а държавата да бъде глобена. Така че Райън не си поплюват.
boras
Рейтинг: 221 НеутралноЧак пък 1200 души персонал! Да не си строят тяхно летище в някоя нива? Скоро попаднах на уж безплатни билети от Раън Ер, и няма да се учудя и ако това сега са същите гръмки фрази.
Здравко Здравков
Рейтинг: 617 НеутралноУжасно долнопробна компания, с подобаващо долнопробен маркетинг! Както се осраха в Пловдив (за това нито дума - защо ли?), същото ще е и в София... Жалко, че журналята изобщо им обръщат внимание на тези!
historama
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#5:"black_recluse"]че никога няма да се стигне до тази цена.[/quote]
ИМА ТАКАВА ЦЕНА!
Но силно се съмнявам, дали ще са и 5 билета.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2777 Весело"обвиняват България, че предоставя неразрешена държавна помощ на "България ер" - не може да бъде! Та ТУК е пазарна икономика!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.султана глаушева
Рейтинг: 328 НеутралноКато дойдат и летищните такси, за куфар, застраховка, запазено място и приорити бординг и скача. Иначе трябва да пътуваш с малък ръчен, можеш да попаднеш на място в средата между двама едри, да падне самолета, без да си застрахован и да чакаш на дългата опашка. А така не е удовлоствие.
Мърфи е оптимист!nvn
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "karlossantanos":
скоро си се вързал на clickbait във фб, както много други овце без елементарна потребителска култура, така че няма защо да ги приравняваш с казаното горе.
Ал Бънди
Рейтинг: 488 Неутрално[quote#5:"black_recluse"]Виждал съм от първо лице как действа този превозвач и ви казвам, че никога няма да се стигне до тази цена. [/quote]
Аз лично съм пътувал над 20 пъти при цени от 10 евро с Ryanair и съм супер доволен от тях. Веднъж дори пътувах за 1 евро
Средната ми цена на отсечка е обаче около 20-25 евро. Най-много съм давал около 50 евро за полет.
Горното разбира се отнася само ако пътуваш с еди голям ръчен багаж. Ако чекираш багаж сметката може да стане по дебела, но и така рядко ще е по висока от при традиционните превозвачи!
qdk12501326
Рейтинг: 328 НеутралноСлед 10 - 20 години ще погледнем назад и ще осъзнаем, че тази компания е изиграла огромна роля за очовечването на Ганьо Балкански, който на безценица обиколи цяла Европа и попи нормалност.
Емиграцията е единственото решение за интелигентния българинАл Бънди
Рейтинг: 488 Неутрално[quote#17:"qdk12501326"]След 10 - 20 години ще погледнем назад и ще осъзнаем, че тази компания е изиграла огромна роля за очовечването на Ганьо Балкански, който на безценица обиколи цяла Европа и попи нормалност. [/quote]
Основната роля ще е на ЕС, която позволи навлизанато на подобни авикомпании! Не бих подценил и ролята на Уиз ер. Сега като ги притиснат и те ще си изтънят тарифите
zle_platen_trol
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#14] от "султана глаушева":
Със всички такси, включително багаж, пак излиза много по-евтино от редовните авиокомпании, които пак ще те превозят със 737 или А 320, по всяка вероятност доста по-стар,а в повече ще получиш един мизерен сандвич и блудкаво кафе.
Хриси
Рейтинг: 1515 ВеселоДо коментар [#2] от "lz2":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Ходи, докато има бира в Германия, че докато намериш оня с мустачките, току-виж Германия станала халифат с шариат.
carmello
Рейтинг: 984 НеутралноСупер са, да натиснат малко мутрите от ТИМ
directino
Рейтинг: 274 Неутрално[quote]В момента такива оферти не се виждат.[/quote]
Как да не се виждат? На хоум пейджа им са обявени дестинациите по 10 евро. Например до Хамбург е 10 евро на 29-ти септември отиване и 14 евро за връщане на 4-ти октомври. Кеф ти една седмица в Германия за под 50 лв.
proza
Рейтинг: 374 НеутралноОще отсега си правя сметка да си пия кафето на Шанзелизе. Чудесна възможност.
kapitalcho
Рейтинг: 437 НеутралноДо коментар [#7] от "grayeagle":
А колко плати за летищните такси(те не са включени в цената) ?
directino
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#24:"kapitalcho"]А колко плати за летищните такси(те не са включени в цената) ?[/quote]
Влез и разгледай! Ще стане по-бързо отколкото да чакаш някой да ти отговори. Това е финалната цена. Още по време на Брекзит промоцията взехме билети по 10 евро буквално да водим децата но зоопарк в Берлин. За сравнение София - Стара Загора с автобуса е по-скъпо.
fifi_5
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#6] от "Книжовник":
Елиминирани от ТИМ, няма как да допуснат конкуренция на България еър...всичко трябва да е разчистено само за тях, готови са на всичко, а най им е лесно да подкупят цялата държава.
Entregar
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#24] от "kapitalcho":
Нищо не е платила от горе, защото летищтните такси са включени в цената. Отдавна ЕК накара превозвачите да ги включват в крайната цена от първия клик на резервацията. Аз ще пътувам за същата цена 9,99 до Берлин и Хамбург през септември и до Атина през Ноември.
За тези, които обясняват как всъщност не било евтино, ето цените до същите дестинации на същите дати на България еър: 98 евро до Берлин, 45 евро до Атина.
penetrating
Рейтинг: 8479 НеутралноЩе видим. Нискотарифните компании си имат своите почитатели, а понякога са предпочитани за определени дестинации
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkapitalcho
Рейтинг: 437 НеутралноДо коментар [#27] от "Entregar":
Чисто икономически,как успяват да печелят от тези цени ?
Цена 10 евро,100 пътника=1000 евро приходи.
Няма ли само горивото на самолета да е по скъпо,като сложиш и летищни такси,заплати.................Как излиза сметката.
П.С
Да,автобусните билети са по скъпи от евтините превози-това е парадокс.
chinaski
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#3] от "lustmord":
Така е, ама и колко човека щяха да летят от Пловдив за някъде си и колко от София.Да отидеш в Пловдив от София, ще ти отнеме повече време и усилие, отколкото до мястото в Европа, за което е полетът ти, а и усилието, парите - обезмисля се евтиния билет.
Не, че съм настроен на провинция и София, но за съжаление разединението се усеща все повече от година на година, особено по отношение на тема, като пътуване и удобство.
kamenpavlov
Рейтинг: 488 НеутралноКупих 3 билета от Меминген до София за след 2 месеца, за по 12,99 евро. Багаж за един о пътниците - повече не ни трябва.
Archer
Рейтинг: 1171 Неутрално[quote#10:"karlossantanos"]Чак пък 1200 души персонал! Да не си строят тяхно летище в някоя нива? Скоро попаднах на уж безплатни билети от Раън Ер, и няма да се учудя и ако това сега са същите гръмки фрази.
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.[/quote]
Ти правиш ли разлика между фейсбук вирус с адрес ryanair.kuramijanko.com и официално изказване на компанията?
dggm
Рейтинг: 501 Неутрално[quote#29:"kapitalcho"]Чисто икономически,как успяват да печелят от тези цени ? [/quote]
Близо 100% заетост на местата.
Много по-високи цени като започнат да свършват местата - за съжаление аз от тях плащам, защото все в последния момент се сещам.
Допълнителни услуги за гъзарийка - хората много ги купуват, вкл. и да си избереш на коемясто да седнеш.
Много ниски разходи, вкл. забутани летища и непопулярни часове за кацане и излитане. Но например евтиното летище в Рим е по-удобно и лесно от скъпото така че не винаги по-скъпото е по-хубаво (като искам мол ще отида на мол, не на летището).
Минуса
Рейтинг: 554 НеутралноЛетял съм много с Райън. Идеални за да отскочиш някъде за през уикенда. Като студент преди 10г платих 8 евро тотал за Стокхолм-Дъблин-Хан-Стокхолм...вълшебно. Ако си с багаж е по дебело даже някога и по скъпо от конкуренцията. Ниските цени авиотранспорта сега са благодарение на тях. Те разбиха ол инклузив модела преди време
shepprd
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#29] от "kapitalcho":
Ами работят на загуба, казва му се подбиване на цената. Пък и за багажа ще те одерат досте. Правят компромиси с всичко - пътници, обслужване, качество. Ще те возят прав и ще те таксуват за шкембенцето, ако им разрешат. Като цяло ирландците са крайно агресивна компания, в чужбина пропищяха вече от тях. Играят мръсно, подбиват цени и третират хората като чувал с картофи. За тях пътника е просто един малоумен добитък, който да се закара до някое забутано летище, намиращо се на стотина километра от града, за който са си платили билета.
fpyyh
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#12] от "historama":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеще пътуваме 6ма и купихме билети до Атина по 9.99 на човек/посока, още имаше след това на същата цена
fpyyh
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#29] от "kapitalcho":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеполетът от Пиза каца в 18:35, а този за Пиза излита в 18:55, едните пътници вече са в автобусчетата, докато другите още слизат. ако и другите им са така напаснати, което е вероятно, този самолет прави три или четири двойни курса дневно. отделно всичките им машини са еднакви, което минимизира поддръжката, имат и по 189 места, при средна заетост над 90%, много пътници купуват есктри - запазено място, багаж, чипс и вода (да кажем средно 15 евро, защото не всички взимат), така че могат да направят от един самолет грубо 4*2*189*90%*(10+15) = 34020 евро на ден или над милион на месец
Явор Рг
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#1:"karabastun"]Купувам !
.Ако може от Варна - плащам двой[/quote]
Но защо?
Дотогва цената на билета за градски транспорт в града ни ще се е изравнила с тази на авиокомпанията.
И емоцията ще е същата.
Ал Бънди
Рейтинг: 488 Неутрално[quote#35:"bakkardi"]Ами работят на загуба, казва му се подбиване на цената.[/quote]
Не само че не работят на загуба, а те са най-печелившата авиокомпания в цяла Европа. Една от причините да са печеливши е гъвкавото им ценообразуване и по доброто използване на капацитета на самолетите им.
Що се отнася до обслужването им, то е много по добро. В повечето традиционни авиоконпании в кетъринга е включен само един сух сандвич или солети и нямаш възможност да избираш, докато в Раян имаш богат избор, включително и на топла храна. Единствената разлика е, че за услугата си плащаш отделно, а не ти е включена задължително в билета.
Хриси
Рейтинг: 1515 Весело[quote#29:"kapitalcho"]Цена 10 евро,100 пътника[/quote]
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Ти да не си мислиш сериозно, че продават целия самолет на 10 евро на калпак?!
Тия евтини билети сигурно са 20-ина, не повече.
carmello
Рейтинг: 984 Неутрално[quote#29:"kapitalcho"]Чисто икономически,как успяват да печелят от тези цени ? [/quote]
ми те първите 10 билета са по 10 евро, последните са по 100, не ги смятай целият самолет по 10
carmello
Рейтинг: 984 ВеселоДо коментар [#35] от "bakkardi":
ти някога летял ли си с Райън, или една жена ти каза ? Ако не си- пробвай, и тогава пиши
Коки
Рейтинг: 541 ВеселоБравос! Добри новини за българите и лоши за комунетата...
alabalko
Рейтинг: 434 НеутралноРайън промениха стратегията и започват да летят и от по-големи и по-скъпи летища. Затова ще летят София-Берлин, а не от Горна Оряховица то някъде в Бранденбург. Самите Райън атакуват вътрешният германски пазар и в близкото бъдеще ще фалират вече арабската Ер Берлин, които не успяват да се справят. И ако се питате как Райън успяват - при тях пилотите не са назначени, а са фриленсъри и биват наети само за полетното време. Другото се знае - по-малко чекиране на багаж означава по-малко летищни такси. Където е възможно (Хан) се ходи пеша до самолета. Има и допълнителни услуги за който иска.
В крайна сметка с тях хората, които имат ограничен бюджет могат да попътуват. В крайна сметка по пътищата не се движат само мерцедеси, бмв-та и аудита, а могат да се срещнат дачии и шкоди, пък и корейски автомобили.
danitoledov
Рейтинг: 227 Весело10 евро до Испания, вече са ми любими
danitoledov