"Уиз ер" отново ще лети между София и Варна

"Уиз ер" отново ще лети между София и Варна

© Цветелина Николаева



Унгарският нискобюджетен превозвач "Уиз ер" (Wizz Air) обяви днес, че възстановява полетите си по трасето София-Варна от 26 март. Компанията започна летателната си програма по направлението в средата на юли 2008 г. и спря да я изпълнява от началото на ноември 2010 г.


Билети вече могат да се купят онлайн, а цените започват от 19.99 лв. за базов.


Тогава не беше съобщена причина за решението, въпреки големия интерес на пътниците и ниските цени на превоза между двата града, които не са свързани с качествена инфраструктура. По-късно обаче се разбра, че полетите, на доста по-различни цени, вече се изпълняват от "България ер".




Планът на унгарския превозвач идва на фона на започналите нискобюджетни полети от София до 21 дестинации от ирландския нискотарифен превозвач "Райънер" (Ryanair).


Днес беше обявено още, че също от 26 март компанията ще лети между София и Катания (на италианския остров Сицилия). Полетите до Катания ще са два пъти седмично в сряда и неделя, а до Варна ще се обслужват ежедневно.


Компанията предлага общо полети от България по 33 линии до 17 държави. През декември се очаква в София да бъде базиран седми самолет на компанията. За тогава са насрочени и вече обявените нови полети от София до Нюрнберг, Донкастър и Базел.

Ключови думи към статията:

Коментари (94)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 638 Любопитно

    Браво! Добра новина!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  2. 2 Профил на zztop11
    zztop11
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Конкуренцията е хубава, лошото е, че тези компании държат повече на шума около реклмата, отколкото на реалната цена. Тези 20 лева за билет ще са за мнооого малка част и по-скоро ще е кампанийно. Ще видим какви ще са реалните цени и тогава може да се говори за пряко сравнение на цените.

  3. 3 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1260 Любопитно

    "Днес беше обявено още, че също от 26 март компанията ще лети между София и Катания (на италианския остров Сицилия). Полетите до Катания ще са два пъти седмично в сряда и неделя, а до Варна ще се обслужват ежедневно."

    Колко много общо има между двете дестинации. Сицилия си има Коза ностра; Варна си има ТИМ...

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  4. 4 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    Ето това е чудесна новина на седмицата, особено пък за петък!
    Интересно ми е как са успели да заобиколят корпорация ТИМ, едноличен собственик на всичко свързано със въздухоплаване в БГ.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2767 Неутрално

    .....вече се изпълняват от "България ер".Ама "България ер"возят на 100 лева.Ако най скъпия билет на (Wizz Air) е 50-60 лева,ще изместят пак "България ер".

  6. 6 Профил на Юмжагийн 7-балов
    Юмжагийн 7-балов
    Рейтинг: 335 Неутрално

    Хубаво е да има конкуренция, но унгарците няма да издържат, ТИМ също ще свали цените, докато ги прогони.

  7. 7 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 810 Неутрално

    "Тогава не беше съобщена причина за решението, въпреки големия интерес на пътниците и ниските цени на превоза"

    Причината всички я знаем. Когато става въпрос за Варна и бизнес, причината почти винаги е трибуквения тумор.

  8. 8 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 447 Неутрално
  9. 9 Профил на zztop11
    zztop11
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#4] от "Ойро Пролетариат":

    До преди два дена точно това говорихме, че конкуренция не може да има заради тим, а сега как са ги заобиколили. Няма еднолични собственици на въздухоплаването, има оборотни и не чак толкова дестинации, които компании като Уиз не могат целогодишно да ги издържат. То по тая логика и Луфтханза е едноличен собственик на въздухоплаването в Германия.

  10. 10 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#2] от "zztop11":

    Преди 5 - 6 години, когато имаше полети на Уиз до Варна, съвсем нормалната цена беше около 50 лв. в една посока. З мен си беше съвсем приемлива за удобството, което създава, и редовно ги ползвах. Да говорим за сравнението с цената на ТИМ - не по-малко 100 Евро.

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    ТИМаджиите полагат много усилия да елиминират конкуренцията от нискобюджетните, но не им се удава. Клиентът решава!

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8618 Весело

    Даже е скъпо - за 19.99 + 19.99 се предлага полет Варна-Болоня -Варна !!!

    karabastun1@abv.bg
  13. 13 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    Ей - бравос! С 300 зора и без грам помощ отвътре тези нискотарифните почват да разбиват мутренските монополи дето задушават държавата.

  14. 14 Профил на Tata Mata
    Tata Mata
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Хубава новина, но да не бързаме да се радваме предварително. Нека първо наистина да пуснат евтини билети, щото много се хвалят с евтините си билети, но важат само за някаква определена дата в месеца, в определен час, в едната посока. Уловките са безброй.

  15. 15 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#10] от "zenola":

    Хахахаха, не по-малко от 100 евро. Ти пътувала ли си някога София-Варна или София-Бургас, за да знаеш какви са цените.

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#6:"Циклонален вихър"]Хубаво е да има конкуренция, но унгарците няма да издържат, ТИМ също ще свали цените, докато ги прогони.[/quote]

    Тц. Остава този с по-оптимизирани разходи. А това не е Тим.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Прекрасна новина. Дано се запази тази линия и да се утвърди. Това ще помогне на по-добрата свързаност, а и на туризма и на двата града.

  18. 18 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#11] от "EU defender":

    Това усилия за елиминиране на конкуренцията ли му казваш? Не изкарвай толкова черно всичко в България, тук не е Русия.

  19. 19 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#2] от "zztop11":

    Вие знаете ли колко струва в момента полетът София-Варна? Дори да ги утроят цените пак ще е в пъти по-изгодно от Тим Еър

  20. 20 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 824 Неутрално

    колкото повече пътнически полети има, толкова повече бизнес има в една държава. Това е мярка за развитие.

  21. 21 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#6] от "Циклонален вихър":

    Тим няма да свали нищо, защото се управлява неефективно и с подобни цени директно ще отиде в канала. На тях единственият начин за оцеляване си им остава издуване на цените и силови мерки за запазване на пазарен дял.

  22. 22 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#2] от "zztop11":

    Ще поживеем, ще видим.
    Когато летяха до Варна преди, двамата със съпругата ми пътувахме двупосочно с един регистриран багаж за 119 лева или нещо подобно. И часовете бяха много удобни.

  23. 23 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#15] от "Nach":

    Да, на 27 септември 2016 ще летя за Варна, с връщане на 28 септември 2016 за 108 евро с ТИМ

    Не виждам, което оспорвате. И това е ниска цена, имало периоди с цени и по 150 евро.

    За полетите до Бургас не знам, не съм ги ползвала.

    Уиз бяха и се надявам си останат несравнимо по-изгодни, при същата услуга.

  24. 24 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    До коментар [#19] от "Компетентен":

    [quote#21:"Компетентен"]Тим няма да свали нищо, защото се управлява неефективно и с подобни цени директно ще отиде в канала. [/quote]

    Интересно ми е кой ти цъка толкова много минуси.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  25. 25 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1611 Весело

    Автобусните компании сега ще ореват света.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  26. 26 Профил на edmund0
    edmund0
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Интересно!
    Дано да не е само, за да тушират нова жалба от друга авиокомпания преди да лапнат летището в София?

  27. 27 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 689 Весело

    Гледам обаче ТИМ добра агитка имат и здраво минусчета слагат, където не им изнася.

    Тази държава е пълна с мазохисти, които държат да наливат парите си в джобовете на олигархията. Затова и живеем в дупката на Европа.

  28. 28 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    ТИМ-аджиите ще си изгризат ушанките.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  29. 29 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#24] от "nv":

    Агитката на ТИМ.

  30. 30 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3832 Неутрално

    Ползвал съм ги няколко пъти, в миналото... Цената, по спомени се въртеше около 30 лева и беше приблизително, колкото цената на автобусния билет. И с България еър съм пътувал, ама цената беше към 120 лева.
    С Уиз, за да имаш по-добра цена, трябва резервация поне две седмици предварително, инче отива на 50-60 лева, но пак са по-евтини от България еър.
    Според мен, разстояния до 500 километра, е най-добре да се минават с влак. Състоянието на БДЖ обаче е трагично и няма признаци, скоро да се подобри.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  31. 31 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    [quote#6:"Циклонален вихър"]Хубаво е да има конкуренция, но унгарците няма да издържат, ТИМ също ще свали цените, докато ги прогони.[/quote]
    Чакай си ти, ТИМ да ти свали цени. Ще ги държат високи, до като не фалират.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  32. 32 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#7] от "гарата":

    Доколкото знам, причината е, че им отпадна друг полет по веригата - извън България. Няма нищо общо с ТИМ.

  33. 33 Профил на laprisoner
    laprisoner
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#12:"karabastun"]Даже е скъпо - за 19.99 + 19.99 се предлага полет Варна-Болоня -Варна !!! [/quote]

    Би били хубаво, но всъщност Уиз не летят от Варна до Болоня. Общо взето от Варна летят в момента целогодишно само до Лондон, а през това лято и до Будапеща, но на доста НЕнискотарифни цени.

  34. 34 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#21] от "Компетентен":

    Много ме кефи как като има статия за авиацията и всички се изказват уж компентно. Българинът явно освен от футбол и от политика разбира и от авиация. Радвайте се на конкуренцията и недейте се изказва некомпетентно.

    В момента с България ер може да се лети за 30 евро, но трябва да дебнеш. Това, че Уиз има такива цени означава, че конкуренция има. Който иска може да пътува по-евтино, който иска по-скъпо, но естествено има разлика между качествата.

  35. 35 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    [quote#30:"tww09306483"]Цената, по спомени се въртеше около 30 лева и беше приблизително, колкото цената на автобусния билет.[/quote]
    Честно казано, съм склонна и да платя и малко повече, но да си спестя умопомрачителното 7-часово кандиклане с автобус.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  36. 36 Профил на Tata Mata
    Tata Mata
    Рейтинг: 400 Неутрално

    До коментар [#30] от "tww09306483":

    Със сигурност цените им няма да са като от едно време. И на мен ми се пътува евтино по тази линия, но даже и с влак вече е скъпо. Аз се надявам да не слагат някакви допълнителни таксички, както се случва често. Като цяло мисля, че във всички случаи да се избира между две компании е по-добрия вариант. Бг ер си имат преимуществата. Ще видим какво ще предложи Уиза.

  37. 37 Профил на qvz40505694
    qvz40505694
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "zenola":

    Билета В двете посоки е около 150 лева. Какви сто евро?

  38. 38 Профил на tisho_one
    tisho_one
    Рейтинг: 232 Весело

    Нека се случат тези цени и тогава ще ги коментираме, сега само гадаем, кой-кого на базата на икономически закони които в България не важат. Надявам се първия сдобил се с билет от 19.99 да се снима с него, то ще е равносилно на печеливш билет

  39. 39 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12728 Неутрално

    Натиск от България Еър

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  40. 40 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Ще разочаровам още малко хора, които ми слагат минуси на мнението по-горе, че причината за предишното спиране на тази дестинация е в отпадане на друг полет в чужбина. Това го знам от пилот, който лети за Уиз-еър. Просто го попитах, когато спряха полетите. Елементарно. Няма никакви конспирации След отпадане на другата дестинация полетът до Варна е станал нерентабилен, поради налагащ се престой. Престоят в цивилните полети си е чиста загуба!

  41. 41 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Абе ако е както по света 500км с БДЖ 2.5 часа никой няма да се качи ни на самолет ни на бус.
    Иначе с УИЗ или който и да е до 50 кинта е изгодно.

  42. 42 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 769 Весело

    [quote#34:"black_recluse"]В момента с България ер може да се лети за 30 евро, но трябва да дебнеш.[/quote]
    Понеже се отваряш на тема авиация и споменаваш за цена от 30 евро ( е малко повече е) и дебнене, дали не е добре да споделиш защо и как я получаваш. Или казано по друг начин средностатистическия пътник ще може ли като теб?

  43. 43 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#32:"mrslv"]Доколкото знам, причината е, че им отпадна друг полет по веригата - извън България. Няма нищо общо с ТИМ.[/quote]

    Да то всичко се върти около България. Логистиката на Уиз е страшно сложно нещо, имам някои наблюдения.

    The best way to predict the future is to invent it.
  44. 44 Профил на Miguel Del Angel Sosa
    Miguel Del Angel Sosa
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#2] от "zztop11":

    Изредихте се всички да говорите "нека започнат пък да видим", все не вярваме. Прочетете цялата стария, още сега може да влезеш и да си купиш билет, разгледайте цените 19.99-29.99 лв са в посока.
    Това е много добра новина, жалко че RyanAir се отказаха от концесията на летище София, тогава предполагам щеше да има повече такива новини.

  45. 45 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    [quote#40:"mrslv"]
    Ще разочаровам още малко хора, които ми слагат минуси на мнението по-горе, че причината за предишното спиране на тази дестинация е в отпадане на друг полет в чужбина. Това го знам от пилот, който лети за Уиз-еър.[/quote]

    Да разбира се, повярвахме ти. А те пилотите в Уиз знаят цялата логистика

    The best way to predict the future is to invent it.
  46. 46 Профил на Miguel Del Angel Sosa
    Miguel Del Angel Sosa
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#38] от "tisho_one":

    Влез на сайта им още сега, купи си го и се снимай, всички ще се радваме да те видим

  47. 47 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#45] от "EU defender":

    Ами ако искаш вярвай. Щом повече ти харесва да вярваш в теории на конспирацията Твой избор! А пък честно казано не ме интересува особено, защо е отпаднал. Аз съм го ползвал всичко на всичко 1 път. Попитах приятеля си защото се видяхме и защото е пилот в Уиз Еър Естествено, възможно е и моят приятел да не е прав и да не знае. Просто звучи логично на фона на всичко друго

  48. 48 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#47] от "mrslv":

    Ами не, не звучи логично. Това че е отпаднало едно международно трасе в България, не означава че то автоматично трябва да бъде заменено с друго. Нещата са доста по-сложни и засягат цялата мрежа на Уиз.

    The best way to predict the future is to invent it.
  49. 49 Профил на myspam
    myspam
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Абе хора цени от 20 евро за полет на 400 км дистанция и пак ви е скъпо. Това не е нормално за 20 евро какво очаквате ... лично аз се страхувам да се кача на такъв полет , каква сигурност какви удобства очкавате за 20 евро ?

  50. 50 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Прегледах половината Април но най-малката цена която срещнах бе 30лв за 1 посока базово..

  51. 51 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1611 Весело

    [quote#49:"myspam"]лично аз се страхувам да се кача на такъв полет , каква сигурност какви удобства очкавате за 20 евро ?[/quote]
    Викаш 200 евро е по-сигурно, а?

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  52. 52 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    [quote#3:"nv"]Колко много общо има между двете дестинации. Сицилия си има Коза ностра; Варна си има ТИМ... [/quote]

    Дори в Сичилия има конкуренца, м/у "коза ностра! и "стидда". При това Жестока и кървава.

  53. 53 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    [quote#51:"Хриси"]икаш 200 евро е по-сигурно, а?[/quote]

    Да не говорим за закъсненията, (а често и отмяна) на полетите им.

  54. 54 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#34] от "black_recluse":

    Между кои качества? Кое точно в полета между София и Варна струва 200 лв? И ако ти намираш по 30 евро билети с Тим ще ти пратя пари да ми купиш и за мен.

  55. 55 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#38] от "tisho_one":

    Вместо да дрънкаш глупости влез в сайта на Уиз Еър и си купи билет. Вече са официално в продажба и всеки желаещ може да си купи. Разбира се, ако работиш в Тим Еър са ви забранили да летите с други компании.

  56. 56 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3085 Весело

    [quote#54:"Компетентен"]И ако ти намираш по 30 евро билети с Тим ще ти пратя пари да ми купиш и за мен.[/quote]

    € 30,00, може би е за служители (и семействата им)на тим

  57. 57 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#54] от "Компетентен":

    Това мнение доказва, че нямаш идея за какво говориш, но пък искаш да се направиш на интересен. Влез в сайта им и виж промоциите, лично аз съм се възползвал, но пак казвам трябва да дебнеш. Който се интересува знае, който не слуша форумните "експерти". Ти да не мислиш, че всички на Уиз ще са по 20 евро? Ако искаш да пътуваш толкова евтино чакаш, търсиш и купуваш. Ако ли не, се качваш на влак, автобус и пътуваш цял ден.

  58. 58 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 503 Весело

    До коментар [#54] от "Компетентен":

    До коментар [#55] от "Компетентен":

    ТИМаджийските тролове пак отчаяно плюят върху конкуренция, която чрез пазарни принципи и механизми шефовете им няма как да преборят.
    Под всяка статия за нискотарифните авиокомпании драскат едно и също - ама то не се знае дали това са цените, ама то не е сигурно, ама то е по-добре да се комбинира с БГЕър, ама те нискотарифните знаете ли на какви второстепенни летища кацат...и прочие глупости.
    Какво значение има дали ще кацнеш в Рим на Фиумичино или на Кампино, след като и на двете места излизаш от терминала и на самото летище те чака автобус, който срещу 4-5 евро те закарва в центъра на града (за същото време, за което го прави и автобуса от Фиумичино).
    Няма нискотарифна авиокомпания, която да отстъпва на ТИМаджиската по нито един критерий и те много добре го знаят.Затова са и разтревожени, затова цъкат минуси на хората дръзнали да пишат простичката истина. И това не е от вчера и от днес. Така им нареждат, така правят, не че го мислят.


  59. 59 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#57] от "black_recluse":

    Няма да влизам в мутренски сайтове - ти влез и ако откриеш по 30 евро кажи да ти пратим пари, за да ни ги купиш. Тим Еър са символ на състоянието на цялата икономика на ,,другари'' в БГ - Неефективна, некадърно управлявана и силовашка.

  60. 60 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#59] от "Компетентен":

    Аз ти казах това, което имам да казвам. "Не ми се влиза в мутренски сайтове" не е оправдание, нито аргумент. Не се опитвам да те убедя в нещо, за разлика от теб. Всеки има право да пътува с каквото иска и както иска, ето, има конкуренция използвайте я щом искате. Но фактите са факти и не можеш да отречеш. Хайде със здраве и не се ядосвай толкова. Животът не е толкова черен.

    http://www.wizzairsucks.com/

  61. 61 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Хубаво нещо е конкуренцията, но само ако е съчетана с платежоспособно търсене, което да я изостря допълнително. Проверете цените на Asia Air и ще видите, че освен пълните цени още в началото на резервацията, самите оферти започват от 20 лева. Ама наистина 20 лева за полет примерно Бангкок - Куала Лумпур. Или 80 лева за Бали - Бангкок. Лично проверено!!! Освен това самолетите са по-новички, а храната на борда, макар и платена (8лева за тристепенно ядене) е с основно топло ястие като в не-лоу-кост авиокомпания

  62. 62 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 449 Весело
  63. 63 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 266 Неутрално

    До коментар [#30] от "tww09306483":

    напълно съм съгласен, че за растояния под 1000 км. най-бързо и удобно е с влак. Но не от тези, дето карат средно с 60 км.в час, радвалят се за 3-4 часа и остатъка те доизвозват с автобус. Говорим за влак, който да кара с поне 200 км.в час. Защото полетът до Варна от София наистина е около 30 минути, но загубата на време около полета достига, а за по-притеснителните и надхвърля 2 часа. Така пътуването достига близо 3 часа. Което би би било повече от пътуване с влак-стрела

  64. 64 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#49] от "myspam":

    Голяма глупост си изръсил. Следващия път прочети малко и тогава коментирай. Самолетите на Уиз са чисто нови А 320 и се обслужват от Луфтханза Техник. Изобщо не може да става въпрос за компромис със сигурността.Другата тъпотия е, когато започнете да се превземате за комфорт, когато става въпрос за полет в рамките на 45 минути.

  65. 65 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3085 Весело

    [quote#31:"Георги"]Чакай си ти, ТИМ да ти свали цени. Ще ги държат високи, до като не фалират.[/quote]

    ДАНО !

  66. 66 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Причината за спирането на полетите тогава не е ТИМ а по-скоро тогавашната вътрешна политика на авиокомпанията. Тогава беше българска после мина на унгарска и така. Но сега вече има тендения за вътрешни полети особено в Румъния и Полша.

  67. 67 Профил на xfactor
    xfactor
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Чакам сега новината, че Райнеър започват да летят от София до Бургас и отивам да празнувам.

  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    А що никой не реве за Балкан, нали било страшна загуба...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#37] от "qvz40505694":

    Сега, чудя се на кого да вярвам - на вас или на ръцете си, които държат и на очите ми, които вижда, билет, двупосочен София - Варна, Варна - София за 27 - 28 септември 2016 за цената от 108 Евро?

    През август също тази година летях за 110 евро в двете посоки.

  70. 70 Профил на zorba
    zorba
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#32:"mrslv"]Доколкото знам, причината е, че им отпадна друг полет по веригата - извън България. Няма нищо общо с ТИМ.[/quote]
    Причината беше, че ТИМ освен собственици на България Еър са и оператори на летищата във Варна и Бургас. Тогава вдигнаха неимоверно много летищните такси, и затова Уизз прекратиха полетите.

  71. 71 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3540 Неутрално

    До коментар [#5] от "chicago514":


    [quote#5:"chicago514"]

    .....вече се изпълняват от "България ер".Ама "България ер"возят на 100 лева.Ако най скъпия билет на (Wizz Air) е 50-60 лева,ще изместят пак "България ер". [/quote]
    Само не знам как такава цена от 50 лева ще е достатъчна за такива линии-не знам дали ще са рентабилни изобщо.

  72. 72 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    [quote#34:"black_recluse"]естествено има разлика между качествата.[/quote]

    е ква пък разлика може да има при полет 40 мин ? че ще ти бутнат един сух сандвич ТИМ ли ? мерси

  73. 73 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#70] от "zorba":

    Това се е говорило и преди във форума и някой беше дал сравнения между летищните такси на летище София и тези на морските. Въпреки, че са концесионирани и по-добре организирани летища, летищните такси на Варна и Бургас са по-евтини от тези на столичното. Причината е по-скоро, че тогава закриха офиса си в България и прекратиха линията. Сега явно са решили, че пак могат да я обслужват, което е само един голям плюс за потребителя, защото може да избира между два превозвача.

  74. 74 Профил на Карамазова
    Карамазова
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#64] от "zle_platen_trol":

    Не знам дали не може да става въпрос за сигурността, след като днес заради 1 птица щяха да се разбият и си отмениха полета. А хората са свалени в Бургас.

  75. 75 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#25:"Хриси"]Автобусните компании сега ще ореват света.[/quote]Няма да са те. От ТИМ е заплахата.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  76. 76 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 423 Неутрално

    На мен лично винаги ми е било по-приятно да летя с така наречената тук във форума "ТИМ Еър", заради по-лесната онлайн процедура при закупуване на билет, запазеното място, включения в цената багаж, избор за четиво, сервирането на напитка, сандвич и малкото шоколадче опаковано в обвивка на "ТИМ Еър". Не на последно място и къде къде по-тихите и спокойни откъм Бай Ганьовщина полети. Чувството да ме ръчкат отвсякъде и да се боря за място в самолета, все едно местата ще свършат и ще остана прав, тесните седалки, надвикването в кабината и найлоновите торбички екстра багаж разположени по пода просто не ми допадат.

  77. 77 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2720 Весело

    Добра новина. Дано сега ТИМ не вземат летище София на концесия, че пак ще спрат тия полети...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  78. 78 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#74] от "Карамазова":

    Супер адекватна реакция на пилотите между другото. Ако ми покажете модел самолет или авиокомпания, която е застрахована от удар от птица при излитане или кацане, ще съм ви изключително благодарен. Имам само един въпрос, какво смятате, че щеше да се случи, ако самолета не бе на Уиз, а на Еър Франс примерно?Птицата щеше да избяга заради логото? Преди няколко години птици удариха самолет на Ю Ес Еъруейс и само гениалните умения на пилота спасиха пътниците от сигурна смърт. Примера ви е неадекватен и е по-скоро в защита на Уиз Еър, чийто пилот прекратява излитането и връща всички пътници на терминала напълно невредими. Значи освен, че самолетите им са добри, пилотите им също са прекрасно обучени.

  79. 79 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#76] от "spring_va":

    Процедурата по закупуване на билет на Уиз специално, не би затруднила и идиот. Запазено място имат, а дори с таксата за багаж и да кажем един сандвич( много по-вкусен от този в България Еър,а и в другите редовни компании) пак ще излезе много по-евтино. Допускам, че просто досега не ми се е случвало ( но не вярвам, защото по няколко пъти годишно ползвам тази компания) но никога не съм виждал найлонови торбички с багаж, не са ме бутали, не са ми пречели, нито пък полет е закъснявал, изобщо нищо от описаното от вас не е вярно, нищичко. Добре, че европейците не са комплексари като нас, които си мислят, че като дадат пет пъти повече пари за една и съща услуга, не са глупаци, а гъзари, защото иначе Райън Еър нямаше да стане най-големия превозвач в Европа.

  80. 80 Профил на tenevski
    tenevski
    Рейтинг: 438 Неутрално
  81. 81 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2418 Неутрално

    До коментар [#79] от "zle_platen_trol":

    и аз съм доволен от Визз еър , пътувал съм с тях и до Париж и до Дубай ,много качествено и евтино , хубави самолети ,дано успеят да пробият и с Варна София , а защо не и с София Русе и София Бургас , това ще позволи бързо да се пътува и да не си губим времето по пътищата убийци ,особено север юг в България няма никакъв транспорт .

  82. 82 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#79] от "zle_platen_trol":

    Пътувал съм с Wizz няколко пъти, а последно пътувах с тях преди три години. Всичките ми полети с тях са били до международни дестинации. Всичко гореописано е едно към едно с моя летателен опит с тях. Дори и една запетайка не е преувеличена. Въобще не се смятам за гъзар и тем подобни епитети описани от теб.

    Виж, за полет София - Варна не би трябвало човек да има кой знае какви претенции, предвид краткотрайността на полета. Новината е чудесна!

  83. 83 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Аз първо ще се оплача, че каквото и да става, Бургас не го огрява - всеки ден има полети до Варна на България еър, дори по няколко пъти, до Бургас са през ден..Уиз и преди и сега пуска само до Варна.
    Иначе за цени няма да споря - сайтове достатъчно, всеки може да гледа и да преценява кое му е по-евтино. При мен винаги Уиз е излизал по-евтино по дестинациите, които съм ги ползвал - Варна и Брюксел, ама като няма алтернатива - си ползвам България еър. И друго си е след половин час да си вкъщи (в Брюксел) а не тепърва да трябва да се кандилкаш 1 час до града....

  84. 84 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#82] от "spring_va":

    Аз затова и казах, може да съм имал късмет, но пък може ти да си голям карък и всеки път да си теглил късата клечка. В рамките на Европа няма полет по-дълъг от 3-3,5 часа. Мисля,че всеки може да издържи без кафе или сандвич това време. Единствения недостатък на нискотарифките е, че някой от летищата им са наистина малко отдалечени . Между другото редовните компании също не са гаранция,че няма да се натресеш на някой Ганьовци , въпрос на късмет е.

  85. 85 Профил на myspam
    myspam
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#64] от "zle_platen_trol":

    А ти знаеш ли колко струва един нов А320 ? А знеш ли каква заплата взима един пилот? А знаеш ли колко струва обслужването на един самолет не едно летище за един полет? А знаеш ли колко струва един освежаващ ремонт на салона за пътници в ЛуфтханзаТехник ?
    И как с билети от 30-40 евро ще се покрият тези инвестиции и разходи? Някои ще платят скъпо и горчиво за това, на там вървят нещата. И тези някои за съжаление няма да имат никава вина за това с изключение на това, че са повярвали във вълшебства от рода на: със самолет от София до Варна за 38 лева - почти колкото струва автобуса.

  86. 86 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    [quote#3:"nv"]Колко много общо има между двете дестинации. Сицилия си има Коза ностра; Варна си има ТИМ... [/quote]
    да де ама Коза Ностра все пак си няма правителство

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  87. 87 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#85] от "myspam":

    Такива,като теб, специалисти по авиодела чакат Райънеър вече 31 години, но те така и не допускат инцидент, а предлагат най-евтини билети от всички и по твоята тъпа логика самолетите им трябва да са без никаква поддръжка,а пилотите да са събрани от полето . Да се чуди човек, как става това чудо, щом експерт като теб казва,че няма как да стане. Може би сметките им излизат, примерно не защото пестят от сигурност, а защото не плащат огромни летищни такси за да ползват главните летища или пък,защото продават билети само онлайн и не поддържат персонал за това, или пък защото самолетите им летят винаги пълни , или пък просто защото са добри бизнесмени и знаят как да правят пари.

  88. 88 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2720 Любопитно

    Какво пречи на УИЗ/Тим Еър или някоя друга компания да пусне полети с по-малки самолети, да кажем някои Ембреър 190 а и по-малките 170/175 до Бургас, Русе, Варна, и да, до Пловдив? Нови, цените им са под 40 милиона долара докато и най-малките Еърбъси са над 70 милки.

    Колкото и да не им се вярва на някои, има такива хора в Пловдив които предпочитат да свържат полети от София директно до Пловдив вместо да трябва да се лашкат по влакове или таксита.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  89. 89 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#88] от "Пешката":

    Точно до Пловдив при наличието на удобна магистрала много ме съмнява, че ще има ежедневно желаещи да летят. Виж Варна и Бургас е друго нещо но най-вече през активния летен сезон. Трудно се поддържат такива къси дестинации.

  90. 90 Профил на felipeeee
    felipeeee
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Честито! Много хубава новина! Не мога само да разбера защо вместо да се радват някои хора, почват да се заяждат. Всеки има право да продава билетите на каквато си реши цена. Нормално е нискотарифуните компании да са по-евтини. Те и затова са нискотарифни. Това не пречи да има и такива с по-високи цени. За всеки по нещо. Няма смисъл от плюене по едната или по другата.

    bezsmyrten
  91. 91 Профил на surikat
    surikat
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Супер новина! Не мога да не кажа обаче - гууд тайминг

  92. 92 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 419 Неутрално

    крайно време беше. доста е удобно да си на нищо пари и за половин час във Варна

  93. 93 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#85] от "myspam":

    Ми отиваме на сайта на еърбъс - един нов 320 струва 90 милиона евро. Самолет не се купува за ей така - справка фокерите на австрийците, дето чак сега започнаха да ги подменят с 195-ици. Та да кажем един самолет ще се експлоатира 30 години - това означава че трябва да генерира печалба от 3 милиона на година, което вече не е съвсем нереално... това са около 10 000 еврака на ден. Обикновено полетите, които прави един самолет в Европа, са 6 - което означава по около 2 хиляди евро на полет печалба...което са 11 евро на човек (седалките на уиз са 180)...естествено тука не включвам гориво, заплати, летищни такси...но сумите не са умопомрачителни.
    При райън даже нещата са по-добре, защото ирландеца се е изхитрил - ползва боинг със 192 седалки - което означава повече приходи...

  94. 94 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#93] от "rainbou1":

    Ембраерче, втора употреба, към 35 милиона. До Варна и Бургас ще са пълни. Това си е един летящ автобус с нисък разход за гориво и тн. Да кажем 80 пътника в две класи на най-малкия Е175. На ден може да се направят поне 3 полета от София до Варна и обратно.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK