Десет видеа ще представят туризма в България на международните изложения

Враца е една от дестинациите

© Цветелина Белутова, Капитал

Враца е една от дестинациите



Десет рекламни видео клипа ще популяризират българските ЕДЕН (EDEN) дестинации. Те са изработени с европейско финансиране по проект "Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България – второ издание", изпълняван от Министерството на туризма, което е бенефициент по програма COSME 2014-2020 г.


EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.


Кратките промоционални видеа са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански.




Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта. Видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия, съобщават от Министерството на туризма.


Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г.


Материалите са издадени и в тираж от 2 хил. броя на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които България участва.


Видеата могат да се видят на интернет страницата на Министерството на туризма.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK