Имиджът, който създаваме с рекламите, определя и профила на туристите, обяви Ангелкова

Имиджът, който създаваме с рекламите, определя и профила на туристите, обяви Ангелкова

© Надежда Чипева, Капитал



Важно как рекламираме България, защото имиджът, който създаваме, определя и профила на туристите, които идват у нас, каза министърът на туризма Николина Ангелкова в предаването "Седмицата" на Дарик радио днес. "България е разделена на 9 туристически района така, че да има туристически продукт за всякакъв вид туризъм. Туристическият бранш и местната власт се обединяват и работят заедно за да предлагат специфичен туристически продукт", посочи още министър Ангелкова.


Тя допълни, че тази година се очаква ръст от 7% на чуждестранните туристи. Във връзка с нападението на шведски турист над камериерка в к.к. "Слънчев бряг", Николина Ангелкова каза още, че "всеки, който посещава България, е длъжен да се съобразява с традициите, културата и най-вече със законите в нашата страна".


Няма данни за отлив на шведски туристи




Тя съобщи, че няма данни за отказали се шведски туристи след този случай и добави, че за периода от януари до април се отчита ръст при посещенията на туристи от Швеция. През 2016 г. страната ни е посетена от 38 000 шведи.


Министър Ангелкова коментира, че 90 на сто от услугата в сектора се формира от хората, които работят като камериери, сервитьори, готвачи, пикола, бармани, рецепционисти. Това са хората, които първо виждаме в хотела, те ни посрещат. "От изключително значение е ние да защитаваме техния интерес и да може да ги насърчаваме да работят в сектора", каза министърът.


Наемателят на "Бургас-север" е свалил цените на чадърите и шезлонгите


"Още в четвъртък предадохме морски плаж "Бургас-север" на новия наемател и той вече е предприел стъпки по осигуряването на задължителните дейности – почистване, спасителни постове, медицинско обслужване",. Тя припомни, че вече е договорено цените на плажните принадлежности да бъдат намалени.


Посетителите ще заплащат по 3.00 лв. за чадър и 3.00 лв. за шезлонг, а не първоначално заложените по 7.00 лв. По думите й мобилните екипи на Министерството ще извършват проверки през целия летен сезон и ще действат безкомпромисно при установено нарушение на морските плажове, отдадени на концесия и под наем.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK