Само 15 минути реклама на ден ще има в БНТ

Парламентът върна старото положение за рекламното време надържавните радио и телевизия  като прие на първо и второ четенепромени в закона за радиото и телевизията.


Със закона задържавния бюджет за тази година, общото рекламно време в програмите натърговските и държавните електронни оператори беше изравнено. Товапредизвика острите реакции на частните електронни медии, посочва вмотивите си вносителят на промяната, която връща старото положение –Иво Атанасов, председател на медийната комисия в Народното събрание.


Гласуваните днес изменения в закона връщат старата разпоредба за общото времетраене на рекламата за всяка отделна програма. Те предвиждат общото времетраене на рекламата за всяка отделна програма да не може да надвишава - за БНТ 15 минути на денонощие и 4 минути на час, за  БНР и останалите обществени радио- и телевизионни оператори - 6 минути на час, а за търговските оператори - 15 на сто от програмното време за деня и 12 минути на час. С тях се регламентира, че до една трета от общия обем на рекламното време за денонощието на БНТ може да се използва в часовия пояс 19.00 - 22.00 часа.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK