МВР извади досиетата на журналисти от Би Би Си

МВР публикува съдебни досиета на двама от журналистите от Би Би Си, които заснеха репортаж за трафик на бебета от България. Данни, предоставени от бюрото на Интерпол в Лондон на МВР, показвали, че Пол Самрай и Доминик Хипкинс са с криминално минало.


Самрай е осъждан два пъти на пробация за шофиране без книжка и в нетрезво състояние, съобщава МВР. Преди това той има присъда от три години затвор за измама, намалени на две. Колегата му Доминик Хипкинс има присъда за нападение и полицейско предупреждение. Освен това репортерите били в България с невалидни паспорти. Ведомството на Румен Петков все пак се застрахова и обяснява, че не са получили пръстови отпечатъци от двамата и е възможно и съвпадение на имената.


От МВР заявиха още, че са били сезирани за тъмното минало на Самрай и Хипкинс от чужда медия. Ведомството продължава да твърди, че репортажът е тенденциозен, а Румен Петков поиска спешна среща с британския посланик Джереми Хил. Полицията обвини репортерите, че са вкарали в капан набедения за трафикант Хасан-Хари, като са му предложили пари.


Продуцентът на предаването, което излъчи разследването, Крег Оливър заяви в четвъртък, че познава Самрай и Хипкинс, които не са на трудов договор, но отказа повече коментари. Според Оливър полицията е приела думата на осъждания престъпник Хари над тази на една от най-уважаваните медии в света - Би Би Си. От Би Би Си заявиха, че може да съдят МВР за клевета.

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kiki
    *****
    Неутрално

    Досиета ,досиета ,etc.

    Да се забрани достъпа на журналисти от BBC до територията на Б-я и изобщо на журналисти.

    МВР с/у BBC . Резулата 0:2

  2. 2 Профил на Данъкоплатец
    *****
    Неутрално

    Браво на МВР! Вече се борят не само срещу блогърите, природозащитниците, но и срещу журналистите на Би Би Си. Браво!!! Това са най-страшните престъпници!
    А ето как се бият и гонят баби-продавачки на цветя и магданоз без разрешително. Това са също много опасни престъпници. Сега вече ще забележат от ЕК борбата с престъпностт у нас.
    http://nabludatel.blogspot.com/2007/08/blog-post_08.html

  3. 3 Профил на А Хасан?
    *****
    Неутрално

    Хасан също е осъждан- само че за трафик на хора. Осъждан е, но в Германия, тук няма такава опасност.

  4. 4 Профил на mrvip
    *****
    Неутрално

    А вие що биете негрите?

  5. 5 Профил на милиция
    *****
    Неутрално

    МИЛИЦИЯТА в недържавата България, е обхваната в треска да се чуди как да симулира че работи. В същност човека който обитава ул. „6-ти Септември” 29 в София е едно олицетворение на мафията на вътрешните работи.
    В мафията на вътрешните работи не работят професионалисти. Те нямат нужда от такива защото престъпност в България няма. Самото управление е престъпност.
    И за да симулира работа мафията на вътрешните работи се опитва да:
    - филтрира съдържанието на интернет
    - да пази репортериите да не се самонараняват
    - да пази чуждестранни репортерите да не подтикват граждани на България да извършат престъпление. Така ще си отворят ненужна работа и хабене на време, което може да се използва за други възвишени цели като тази да се осводомява населението за трудовите успехи на милицията
    - да пази стачкуващи миньори да си разбиват главите
    - да пази стачкуващи граждани, който са загрижени за малкото останала природа да не ги прегазят колите. Затова за по сигурно ги прибира в РПУ
    - да кара циганите роми да си бият памари защото е скучна нощната смяна
    - да привиква за сплашване един блогър заради изконното му право според конституция да изрази мнението си
    - да осигурява охрана на добре облечени бизнесмени, поради опасения за терористичен атентат
    Неразкрити показни убийства? Неразкрити "битови" убийства? Само убиец който си е предал може да очаква да бъде арестуван и ако няма достатъчно пари да се откупи да влезе в затвора.
    Мафията на вътрешните работи няма желание, няма професионалисти и няма морал.
    Всичко друго e кух PR на балона с въздъх наречен ПОЛИЦИЯ.
    http://bgemigrant.blogspot.com/

  6. 6 Профил на Gyzar
    *****
    Неутрално

    Hak da im e na typite pedofilski ingilizki kopeleta. Beshe mi jasno, che ne im e chista rabotata. Te i v Britain ne im vjarvat osobeno tochno zaradi skritite kameri. Taka che s BBC veche se svyrshi. Pozhyltjaha....

  7. 7 Профил на Иво Станоев - Благоевград
    *****
    Неутрално

    Ето пък какво се случва след репортаж на въпросния репортер "с тъмно минало" - Пол Самрай в правова държава като Англия: доктор Багат Макар е бил лишен от медицински права, тъй като е бил записан тайно от Самрай да предлага да му уреди нелегално донор за бъбрек. Това съобщава в броя си от 31 август 2002 година лондонският вестник "Индипендънт" (http://findarticles.com/p/articles/mi_qn4158/is_20020831/ai_n12632432). Горкият доктор Макар как само не е знаел да потърси нашето МВР да го спаси от "тъмните журналистически субекти".
    И докато за милицонерите от МВР е разбираем рефлекса за гадничка "досие-гейт" реакция то за "Дневник" е недопустимо да прави внушения със заглавието си в което четем че, :МВР извади досиетата на журналисти от Би Би Си, а само няколко реда по-долу става ясно, че : "....Румен Петков все пак се застрахова и обяснява, че не са получили пръстови отпечатъци от двамата и е възможно и съвпадение на имената." Евтино е, Дневник, евтино. И е тъпо.

  8. 8 Профил на До Гъз(ар)
    *****
    Неутрално

    Гъзар, прав си. Свърши се с Би Би Си- първия много страшен удар им го нанесе Батето с английските си и швейцарски адвокати. Сега МВР ги съсипаха направо

  9. 9 Профил на Sunder
    *****
    Неутрално

    Хахахах, скодоумни дебилчета, ББС:МВР - 0:1 е само във вашите главички.
    Елате да поговорим пак за резултата след като ви смелят от бой и куката дойде да ти каже че нищо не може да се направи.
    Много отличителна черта на простичките българчета като вас - псувате, пък тоя члена бил отзаде ви на вас....

  10. 10 Профил на do Sunder
    *****
    Неутрално

    защо не се скриеш в някое от мазетата на „6-ти Септември” 29

  11. 11 Профил на до do Sunder
    *****
    Неутрално

    Как ще се скрие, ве. Нас кой ще ни разсмива Пък и нека да видим, че ползва и компютър

  12. 12 Профил на далечен
    *****
    Неутрално

    Май тоя Петков е по-тъп и по-елементарен отколкото си мислех преди. Каква е връзката между продажбата на деца в Булгаристан, която съществува както видяхме от филма и съдебното минало на журналистите. Това, че си бил, ако въобще си бил осъждан, не прави филма по-недостоверен нито пък ще оправдае престъпното бездействие на Руменовото министерство. Ако намеквате че журналистите от ВВС са престъпници то тогава цялата БГ полиция, начело с г-н Фонтана е за Белене. Все пак статията показва, че в Англия не си играят на полицайчета и яко пипат та даже и за каране без шофйорска книжка. Поучете се от тях г-н министре, па и имайте респект, щото ако бяхте пикал във фонтан в кралството можехте още да търкате скамейките в пандиза за хулиганско поведение на обществено място.

  13. 13 Профил на Мартин
    Мартин
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Господин министре, ама може ли такова нещо бе, другарю? Я кажете сега, вие изхождали ли сте се по малка нужда във фонтан в Плевен или не сте се изхождали?

  14. 14 Профил на Оптимист
    *****
    Неутрално

    Комунистическия рефлекс - мен ме клепат, аз им пускам компромат.
    То и Батето беше голям олимпиец до момента, в който го изобличиха. Румен Петков е останка от миналото. Ще си замине и той.

  15. 15 Профил на Gyzar
    *****
    Неутрално

    Po princip reportazhite sys skritata kamera ne mogat da bydat i ne sa obektivni nikyde v Evropa. Tova che bulgarskite gyzolizci vi radva tolkova reportazha na BBC govori kolko ste kompleksirani. Nikoj veche ne vjarva na takiva reportazhi v stil zhylta presa, govorja za zapadna Evropa kydeto vsjaka sedmica izkarvat po edin takyv reportazh, na kojto nikoj ne obryshta goljamo vnimanie.

  16. 16 Профил на Браво №5
    *****
    Неутрално

    Ако някой беше обяснил на Фр.Фратини разликата между милиционер и полицай ,човекът нямаше да се чуди постановка ли му правят разни манекенки край скиорските писти или в България всичко е цъфнало и вързало. А то тук всичко си е наред-никаква престъпност,защото при милицията нямаше и сега няма престъпност. Само някакви си чужденци мътят водата на МВР - някакви си шведи се правят на умрели от бой пред свенлив полицай по морето за да го компроментират, някакви си журналисти от ВВС,С ПРЕСТЪПНО МИНАЛО разбира се, влизат и излизат от Родината с пъклен план срещу МВР

  17. 17 Профил на далечен
    *****
    Неутрално

    Я вижте какво става тука, та после говорете.
    http://www.dnesplus.bg/Society.aspx?f=99&d=178848

    Гъзар, скрий се с твойте западноевропейски наблюдения и не използвай епитети, които можеш да си ги сложиш като запазена марка на гъзето си.

  18. 18 Профил на http://www.dnesplus.bg
    *****
    Неутрално

    Самоубийство, водещо към канал за износ на бели робини от Нови пазар

    Абсурдна държава – абсурдни институции. Страхлив народ – хилава, самозатриваща се нация – това сме ние, българите в днешна България. Вече наистина е позорно да се живее в нея. Впрочем една значителна част от българите не живеят вече тук – онези, които се опитаха да запазят достойнството си на хора, уважаващи себе си.

    От осем дни Нови пазар говори за едно самоубийство – полицията и прокуратурата мълчат. Полицейският бюлетин също пази подобаващо мълчание по случая.
    На 31 юли, точно по обяд, в 12 часа Даниела Николова Станева, родена на 3 декември 1989 година в село Красен дол, скача от четвъртия етаж на жилищна коопарация в центъра на Нови пазар. Със счупен таз, разкъсани дробове, счупени крайници и в безсъзнание, момичето се опитва да сложи край на живота си.

    Мълвата бързо запълва празните пространства на необходимата, но липсваща достоверна информация, която официалните власти не съобщават никъде и никому. Защо така старателно укриват случая? Млади момичета се самоубиват всеки ден по широкия свят – в света на патологията това не е явление?
    „Случаят Нови пазар” обаче е по особен – ще се опитаме да го сведем до знанието и вниманието на читателите си обективно и безпристрастно, защото се опитахме да свършим и работата на несамосезиралата се или прекалено добре сезирала се прокуратура в споменатия град – така, че когато попитахме прокурора Анри Миленов вярно ли е, че синът на един общински съветник от ДПС е замесен в случая, разгневеният отговор на прокурора беше: такъв въпрос е абсурден?!

    Сега оттук ще му зададем друг въпрос: Откога, господин прокурор, въпроси, свързани с ДПС, са абсурдни в България?
    Това, че предпочетохте да замълчите по случая, в този момент на абсолютно липсваща информация, граничи с мълчаливо съучастие в прикриването на това тежко престъпление и е равностойно на дезинформация. Това, което научихме от вас. Като държавен служител сигурно ви е известно че немалката си заплата получавате от нас, данъкоплатците и тя ви се дава не за да потулвате, а за да разследвате случай като този.


    Ето и фактите!
    10 юли, привечер. 17-годишната Даниела Станева тръгва към къщи. Гостувала е на леля си. Бърза към къщи, защото многолюдната фамилия я чака. По всеобщо мнение в селото - това е най-красивото момиче в с.Красен дол, община Никола Козлево. Изневиделица, почти връхлитайки върху момичето на пътя застава черен автомобил. Зад волана е Митхат. Всички в селото го знаят като много богат човек с възможности. Турчинът заповядва на красавицата да се качва в колата, без да задава излишни въпроси. Подчинява се. Двамата са се познавали. За да й докаже, че няма да се церемони Митхат удря два силни шамара на момичето. Буквално я натиква като багаж в колата. Потеглят. В с. Мировци ги чака друга кола. Другите двама герои, Васви и Тошко прехвърлят девойката в техния автомобил. Карат я насила в апартамент в Нови пазар, където е бита и изнасилвана многократно. След няколко дни е преместена в друг апартамент. През цялото време е малтретирана физически и психически, връзвана и заключвана.
    Не издържайки на гаврите, на 31 юли около 12.15 часа, се хвърля от 4-тия етаж.

    Счупвания след падането – дясната ръка на две места, тазът, обширен вътрешен кръвоизлив. Разкъсани черен и бял дроб, сътресение на мозъка.
    Междувременно, след като не се прибира, родителите й я обявяват за общодържавно издирване.


    Даниела Станева:
    „Още преди две години този турчин – М., ми беше предложил работа. Аз му отказах. Мина известно време, той изпрати едно момче у нас и отново ми предложи да работя като сервитьорка и да се продавам. Не, казах им, не искам такава работа. Малка съм и живея при родителите си. След време тези момчета идват при кмета в селото и веднъж като отивах при баба си, жената на кмета ме извика да ме запознаела с едни „много хубави момчета”. Аз отново отказах.

    На 10-ти вечерта прибирайки се у дома М. ме пресрещна с колата си. Удари ми два шамара и ме вмъкна насила в колата си. Обади се по мобилния си телефон, да го чакат, че ме води. Докато пътувахме ми каза да им искам 500 лева. В с. Мировци ме прехвърлиха в друга кола. Тези момчета се наричаха помежду си Вачо и Тошко. Този Вачо по-късно в апартамента споменаваше, че баща му трябва да ходи на сесия.
    Заведоха ме в апартамент в Нови пазар. Два дни не ме биха. След известно време ме преместиха в друг апартамент – този, от който се хвърлих. Там започнаха да ме бият, да ме изнасилват. Съпротивлявах ли се, продължаваха да ме бият. Удряха ме с дебел кабел. Друго момче, на име Оги, ми запушваше устата да не викам, да не ме чуват съседите и ме пребиваха от бой. Този турчин от Каравелово – М., се обаждаше през цялото време, че нашите ме търсят, че съм обявена за издирване. Те казваха, че не ги е страх и полицията нищо не може да им направи.

    М. им казваше, че вече е намерил още 2 момичета.
    Обадиха се до кмета на село Красен дол и ме накараха да кажа, че работя в Бургас на автомивка, че съм много доволна. Накараха ме да искам от кмета номера на татко, защото аз не го знам и да му кажа, че съм добре и да не ме търсят.
    Искаха да ми правят лична карта, за да могат да ме прехвърлят в чужбина. Искаха да си взема акта за раждане и да ми подготвят документи.
    Викаха една проститутка – Тони, която трябваше да ми оправя косата, плащаха й да ме разкрасява. Тя ме караше да правя неща, които курвите правят, а аз не исках. Аз работя цяло лято на полето, събирам билки, копая на нивата. Аз не исках да работя такава работа. Искам с честен труд да живея.
    Един ден ме закараха на клиент в новия хотел в Нови пазар „Европа” и отново ме изнасилваха, аз се съпротивлявах и на връщане ме биха от хотела до апартамента. Държаха ме заключена в килера и ме биеха с кабела. У дома никога не съм пила бира, но те ме биеха и ме караха да пия. След последния бой не издържах и реших да се хвърля от терасата. Случайно бяха забравили вратата към балкона отворена. Не исках да продължава повече така.”

    Майката Красимира Станева:
    „Благодарение на това, че е малка и още не е пълнолетна, не са могли толкова бързо да я изкарат в друга държава. Следователи я разпитваха в четвъртък /2.08/, но Даниела сега не си спомня за този разговор, още е била в стрес.

    Питам се аз защо след като толкова пъти тя звъни на кмета, той нищо не ни казва. Праща хора при нас да искат телефона на баща й. И как така тя ще има номер на телефон на кмета, а нашите няма да знае? От полицията ни казват само – „работим по въпроса” и „ще дойдем”. Още никой не е дошъл да я пита.
    Искам чрез вестника ви да се обърна към всяка една жена, към всяка майка: Да пазим децата си, за да не стават жертви на такова насилие! Най голямата болка е за една майка да види детето си изтормозено от такива насилници.”

    Никола Станев, баща на Даниела:
    „Подадох жалба в полицията, след като дъщеря ми отиде да спи у сестра ми на 10 юли и не се е прибра. 20 дни семейството ни беще в стрес от изчезването й. На 31 вечерта дойдоха полицаи от Нови пазар у дома. Те ми съобщиха, че Даниела е скочила от четвъртия етаж на апартамент в Нови пазар. Открили я на асфалта пред блока. Нищо повече. Нямахме пари за автобус до Шумен и взехме от съседите. Даниела беще в отделение „Карил” на шуменската болница. Лекарите ни казаха, че от падането е начупена и има опасност за живота й. Първото нещо, което ми каза тя е, че е била много жестоко бита, вързана с кабели и малтретирана. Мъчителите й са били трима. Там имало друго момиче, Тони, която трябвало да промени външния вид на дъщеря ми. Подстригала я. Сложили й обици. Целта била да я продадат зад граница. От думите й разбрах, че многократно е била изнасилвана. Няколко пъти ходих в полицията в Нови пазар. Исках някой най-накрая да ми каже истината. Пълно мълчание по случая.

    Изненадан съм от поведението на нашия кмет Стефан Радев. Разбрах от дъщеря ми, че три пъти му се е обаждала и искала моя мобилен телефон. Той не й го дал, въпреки че го има. По този начин попречи да се свържа с дъщеря си. Можело е да предотвратя тези отвратителни неща да й се случат. Нещо повече кметът и Митхат, който отвлече Даниела в края на юли са яли и пили заедно, защото Митхат е бил задържан по случая и после освободен. Има свидетели за тържеството. Имах усещането, че кметът е в играта, а се прави , че нищо не знае.”

    „Прокуратурата разпореди – никакви подробности по случая”
    Комисар Валентин Александров, директор на Областна дирекция „Полиция” Шумен:
    „Има разпореждане от наблюдаващия прокурор да не се дава никаква информация по този случай. Категорично е забранил разгласяване на подробности по случая- Има задържани две лица. Те са с постоянна мярка „Задържане под стража” и са извършители на престъплението.. Досега не са уличавани в престъпна дейност, като организиране на канал за износ на жива плът. Тепърва ще се установява организирали ли са канал за износ на момичета.
    Даниела ще бъде разпитана.. Това са нейни данни, че задържаните са търсели и други момичета , за да ги продават. Работим много активно по случая. Предстоят разпити Назначени са експертизи. Това е престъпление с висока степен на обществена опасност. Образувано е досъдебно производство по чл.152 и 156 от НК.”

    Всички в село Красен дол се страхуват от името Митхат. Не искат даже да го споменават. Страхува се от отмъщение майката на Даниела, страхуват се съседите. Митхат „яде и пие с кмета на Красен дол”, има барче в Каравелово, гледа прасета, занимава се и с друга „износна” дейност, но по тъмно…
    Изнася навън от селото красивите момичета.
    Страхуват се да говорят за „инцидента” и в Нови пазар. Съседи споменават под сурдинка, че сутеньори държат заключени момичета и ги карат да проституират, но без да се споменават имена.
    Едното от имената е Васви Ердован Васви. Задържаният по случая заподозрян, син на общинския съветник от ДПС Ердован Васви, бивш координатор на местната структура.
    Това са фактите – неспоменавани и упорито прикривани под услужливия претекст „ да не се пречи на следствието”.

    А следствие ще има ли?
    А присъда?
    Защото по чл. 152, ал. 1 от НК „За изнасилване наказанието е лишаване от свобода от три до петнадесет години”, а по чл. 156, ал 2 „Наказанието е лишаване от свобода от пет до дванадесет години, когато отвлеченото лице не е навършило 18 години.
    Има думата съдът на Република България!

  19. 19 Профил на до #18
    *****
    Неутрално

    за съжаление не съществува република българия, нито съд, нито полиция. Съществува само мафия в управлението, която е засегнала цялата държавна администрация. Колкото по нагоре се качва, толкова по голяма е корупцията.
    Да е живо и здраво детето и родителите му да се молят, че е била толкова смела да скочи от 4 етаж с риск за живота си.
    На милицията не се доверявайте. Те нищо не правят. Ако я закрият ще остане поне една корупция по малко.

  20. 20 Профил на n/a
    *****
    Неутрално

    Комунягите освен да вадят компромати и да сипят помия по разкриващите криминално-корупционно-некадърно-нагло-тъпанарските им изпълнения във всички области, друго не могат да правят.

  21. 21 Профил на медийната война на МВР с ББС е загубена от началото
    *****
    Неутрално

    Нашите полицаи отговарят в пълна степен на вицовете за тях - едни от най-тъпите на планетата. Колко полицаи трябват, за да се завие една крушка? - поне 17 на брой. Колко тъп (и съответно некадърен) трябва да е един регионален МВР-шеф и ресорния му министър, за да се перчат на една световна медия, която има хилядократно по-голямо обществено влияние от тези нещастни селяндури? Дори и да предположим, че ББС са сгрешили, в което много, много дълбоко се съмнявам, пак е безкрайно глупаво заяждането с тях, а връх на безумието са обвиненията в пристрастност и тенденциозност. Колко прост трябва да е МВР шефа на Варна, да смята, че общественото радио и телевизия на Великобритания са му нещо като личен враг, та да му изпращат някакви мошенници да му "подриват авторитета" с нагласени предавания? - безкрайно прост, направо тъп като гъз!! Това са си типично нашенски, български, балкански рефлекси - селяндурщина, перчене, глупащина. Даже още ПО-ГАДНА ОТ САМИЯ РЕПОРТАЖ Е РЕАКЦИЯТА НА БЪЛГАРСКАТА ПОЛИЦИЯ - ЖАЛКИТЕ ИМ ОПИТИ ДА ДИСКРЕДИТИРАТ ББС .

  22. 22 Профил на на практика никой от "враговете" ни не успя да ни
    *****
    Неутрално

    дискредитира като държава така, както го направи варненския МВР шеф. Нито ББС, нито коя да е от далеч по-злобните жълти (булевардни) британски медии, за които плюенето на Европейския съюз е нещо като гаранция за по-добра продаваемост, не успя да ни злепостави така, както селксото момче, което бори престъпността във Варна и околия.

  23. 23 Профил на Sunder
    *****
    Неутрално

    До про-МВР сладурите долу. Вие не само сте идиоти.
    Вие сте долна паплач. С огромен кеф чета малоумните ви напънчета. Изключително смешни сте ми. Пожелавам ви нещастие в живота.

  24. 24 Профил на Да отворим английските досиета преди нашите
    *****
    Неутрално

    Поредната тъпотия. Ачик се видя как прекарват Хасан и той иска пари за незаконна сделка. Поне нашите да се бяха сетили да го пишат, че е подставено лице на полицията. Англичанинът "имал криминално досие" -карал без шофьорска книжка- какво "голямо" престъпление в очите на българина. Не разбирам комисарят какво го боли- видеото, че един нашенец прави незаконна сделка, а той не е в течение или му трябва някакъв компромат срещу английските журналисти, което няма да промени факта, че у нас жени и деца се продават с или без знанието на родни служители на реда. По- добре да спрем дотук и да се борим с нашите си недъзи. ВВС лиши Батето от добре платения му образ на държавен и МОК плейбой. И тогава ручахме жабета.Не останаха жабета.

  25. 25 Профил на куката
    *****
    Неутрално

    Че те нашите милички куки, много са избърсали собствените си ла......а,че са се заровили в чуждите.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  27. 27 Профил на Р
    *****
    Неутрално

    21 въпроса към министър Румен Петков
    09 08 2007
    Страница 1 от 2
    В писмо до политическите партии, посолствата на страните членки на Европейския съюз и представителството на Европейската комисия в София се задават 21 въпроса към вътрешния министър Румен Петков. Дали въпросите са удобни, уместни или коварни, не се наемаме да коментираме. Писмото е анонимно. Министър Петков отговори на някои от въпросите, които бяха селектирани и зададени от в. „Дневен Труд". Frognews.bg успя да се сдобие с екземпляр от това писмо. Публикуваме го с убеждението, че читателите ни имат право да са информирани какво се случва в родината. Освен това са достатъчно интелигентни да отсеят сеното от плявата.


    До:
    Парламентарните групи на политическите сили в НС;

    Дипломатическите мисии на страните членки на ЕС;

    Представителство на Европейската комисия в България


    13.07.2007 г.


    УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

    Вече две години тройната коалиция управлява страната. Добре или зле - времето ще покаже. Напоследък обаче се случват доста смущаващи неща, които ни карат да си зададем някои въпроси, свързани с лица от кабинета.

    Става дума за министъра на вътрешните работи Румен Петков. Няма да коментираме все по-арогантното му поведение, демонстративното незачитане на правилата на обществено общуване, безпардонното лансиране на идеи, които очевидно говорят за мераци по полицейска държава, очевидните му апетити за още повече власт - държавна и партийна.

    Време е обаче да му се зададат някои въпроси и настойчиво да се поиска той да отговори на тях. Бихме могли да се подпишем с някакви измислени имена, но решихме, от съображения за сигурност, да останем анонимни. Тази практика е приета отдавна в ЕС, където не се прави разлика между анонимните и подписаните сигнали, когато става дума за корупционни практики - всички сигнали се проверяват задълбочено. Така в ЕС, където сме и ние от вече 6 месеца, се дава гаранция на обикновения гражданин, че думата му ще бъде чута и уважена, като се проявява разбиране към решението му да остане анонимен с оглед на неговата лична сигурност. Надяваме се, че същото разбиране ще проявите и вие, като не побързате да квалифицирате настоящето писание като „анонимка" или „компромат".

    Питания към министър Румен Петков:

    1. В имотната си декларация до Сметната палата Румен Петков заявява, че си е купил апартамент от над 200 кв.м. в центъра на София за 90 000 лв. Теглил и кредит, за да го плати. Нека се сравни с реалните цени на имотите в столицата и да отговори как е постигнал цена, която е с пъти по-ниска от пазарните. Има ли Румен Петков (или на името на негов близък) имот, къща в Бояна. С какви средства е построена и какъв е произходът на тези средства?

    2. Срещал ли се е Румен Петков с бизнесмена Младен Михалев - Маджо във Виена преди година и нещо? Бил ли е придружаван от тогавашния ни посланик в Харватска Виктор Вълков, като пътуването е било обявено като получаване на дипломатическата поща от австрийската столица.

    3. Има ли в Национална служба „Сигурност" писмо от румънската партньорска служба, в което да се съобщава, че по време на съвместни мероприятия с австрийските спецслужби, във Виена е засечен в нерегламентирани срещи с лица от „сенчестия бизнес" министър Румен Петков? Кои са тези лица? Имал ли е той срещи в австрийската столица с бизнесмена Младен Михалев - Маджо?

    4. Получавал ли е Румен Петков 400 000 евро „на ръка" от бизнесмена Красимир Маринов - Големия Маргин преди две години? Кой е бил посредник за въпросната среща и предаване на парите? Стигнали ли са тези пари до „Позитано" 20, както е уверил Петков „спонсорите" на партията или не?

    5. Имал ли е нерегламентирани срещи Румен Петков по време на официалното си посещение в Москва преди няколко месеца? Казвал ли е по време на официалната вечеря, във видимо нетрезво състояние, на своя домакин, шефът на Федералната служба за разследване Николай Патрушев, че каквото кажат Русия и президентът Путин, това ще направи София и че могат да разчитат на сто процента на него, а другите „да си е...т майката"?

    6. Може ли Румен Петков да каже колко служители са напуснали МВР, в частност СДВР, откакто той е министър? Знае ли, че десетки специалисти се канят тепърва да пишат рапорти за напускане заради назначаването на хора от неговото обкръжение, напълно некомпетентни на управленски постове и най-вече заради некомпетентността на ръководството на МВР?

    7. Колко пъти в седмицата Румен Петков се вижда и обсъжда оперативната обстановка с шефове на управления? Има ли случаи някои от тях да се записват за среща с него и да чакат по два месеца, докато се осъществи такава, през което време се натрупват въпроси и проблеми, които така и остават без отговор и решение?

    8. Посещава ли бившият шеф на БОК Иван Славков Румен Петков в кабинета му в МВР? Колко пъти се е случвало това и как са завършвали тези срещи, употребявал ли се е алкохол в големи количества?

    9. Какви бизнесотношения са свързвали Румен Петков с убития бизнесмен, съсобственик на хотел „Ростов" в Плевен - д-р Людмил Конов? Защо е разпоредил чрез главния секретар на МВР Илия Илиев да не се рови много-много около смъртта на някогашния му приятел?

    10. Може ли Румен Петков да обясни топлите си бизнесвръзки с плевенския бизнесмен, когото той лично включва в листата на БСП за парламентарните избори и го направи депутат - Васил Антонов? Защо Румен Петков е разтворил политически „чадър" над фирмата на Антонов „КА груп", с основен предмет на дейност търговия с петролни продукти и съсобственост в хотел „Ростов" и е забранил да се извършват финансови и данъчни проверки на същия? На Икономическа полиция в Плевен също е казано да не се занимава с „КА груп". Колко пари е получил Румен Петков от бизнесмена Христофор Дочев, собственик на завод „Мизия" в Плевен, за да издигне кандидатурата му за кмет на Плевен на предишните местни избори?

    11. Плащал ли е Румен Петков поне една от почивките си в следните хотели: „Ривиера" на убития Емил Кюлев, „Слънчев ден" на Георги Гергов, „Виктория палас" на Ветко Арабаджиев и др.? Да покаже поне един документ.

    12. Подавал ли е Румен Петков молба за работа в Шесто управление на Държавна сигурност - поделение Плевен, след завършване на висшето си образование? Тогава шеф е бил полк. Марин Генков, който е жив и здрав и може да бъде питан. Информация по въпроса има и Димитър Иванов, последният шеф на Шести отдел на Шесто управление на ДС, а сега издател на в. „Земя".

    13. Защо Румен Петков е разпоредил да бъде пуснат от ареста пернишкият бизнесмен Людмил Стойков, като заявил на прокурорите, че той е „човек на президента"? Стойков е обвинен за присвояване на 7,5 млн. евро от програма САПАРД. След пускането му от ареста досега не е викан в следствието нито веднъж и разследването фактически е спряно. Защо по нареждане на Румен Петков се бавят данните, които са поискали германските служби, разследващи Стойков за икономически престъпления?

    14. Знае ли Румен Петков, че неговият заместник Камен Пенков е купил сграда в София, за която е платил над 7 млн. евро кеш?

    15. Колко пъти се е напивал Румен Петков в любимия си ресторант „Панорама" в София и по какви съображения е назначил сина на собственика за парламентарен секретар на МВР?

    16. Защо Румен Петков е разпоредил да се протака и впоследствие да се прекрати разследването срещу шефа на кабинета му Александър Петров, който уреждал лиценз за хазартен бизнес на турския бизнесмен Суди Озкан? Тогава Петков уж помоли главния прокурор Борис Велчев за „бърза проверка", а резултат няма и досега. Знае ли Румен Петков за доклада на турските служби до нашите, че Озкан е разследван за „пране" на пари? Защо МВР крие този доклад?

    17. Защо Румен Петков е разпоредил Икономическа полиция - Пловдив да спре разследването и проверките на сигнали за източени над 150 млн. лв. по ДДС от пловдивския бизнесмен Вълчо (Ветко) Арабаджиев? Разговарял ли е Румен Петков по този въпрос с президента Георги Първанов, за да се „помогне" на Арабаджиев?

    18. Подпомогнал ли е Румен Петков и срещу какво купуването на фериботното пристанище в Никопол от бизнесмена Васил Божков - Черепа?

    19. Какви са връзките и бизнеса на Румен Петков с мотоциклетния бос Богдан Николов, който през последните години бе забъркван в различни афери, а през 1998 година дори бе арестуван за незаконен внос на коли и регистрацията им в КАТ?

    20. Защо Румен Петков покровителства плевенския съдия Валери Цветанов, който бе обвинен в редица престъпления по служба? Защо Румен Петков е разпоредил да се прати в девета глуха разследването на атентата срещу Цветанов преди няколко години и дори уредил уволнението на шефа на РЗБОП в Плевен, който почнал да разплита случая и се доближил до поръчителите? В Плевен всички знаят, че Цветанов е особено близък с Богдан Николов, а оттам и с Румен Петков.

    21. Защо Румен Петков е разпоредил да не се извършват никакви проверки от Икономическа полиция - Пловдив на съмнителни сделки на Георги Гергов, който придоби Пловдивския панаир по доста странен начин, след което го залага за кредит от 100 млн. лева?

    Това са само част от въпросите, които е редно да бъдат зададени на Румен Петков. Все още не е изяснен и въпросът за делата срещу него. Законно и морално ли е въобще да се кандидатираш за вътрешен министър, когато срещу теб се водят четири дела, едно от които за хулиганство?!

    Вие можете и сте длъжни да зададете тези въпроси на министър Румен Петков. Нека отговори. Почти сигурно е, че ще нарече всичко това измислици и злонамерени лъжи, но нека се разграничи от тях публично. По този начин ще поеме политическа и морална отговорност за думите си. Ако пък след време се докажат някои от повдигнатите въпроси, то той ще може да бъде подведен под отговорност за измама и заблуда на обществото в качеството си на министър на вътрешните работи. Нека си припомним последните действия на прокуратурата във Франция, където се извършва разследване срещу високопоставени личности, между които и министри, в обвинение, че са инсинуирали внушения за корупционни практики, които да компрометират сегашния президент Никола Саркози. Искаме и тук да се прояви политическа воля и се проведе подобно разследване за връзките на министър Румен Петков със сенчестия бизнес, с хора, които са известни като босове на силови групировки, както и негови действия, които е възможно в дадени моменти да са минавали границите на закона.

    Нормално ли е, според вас, човек, към когото могат да бъдат адресирани подобни въпроси и името му да се свързва с компрометирани хора и хора със съмнителен бизнес, да бъде вътрешен министър и да е натоварен с обществено очакване, че ще ръководи лоялно борбата срещу престъпността? Свързването на името на Петков със съмнения за корупция вече е само по себе си прецедент и заслужава обществено внимание и гласност. За далеч по-неясни обвинения друг министър - Румен Овчаров, вече подаде оставка. Освен това, позволяваме си да припомним, че срещу някои от споменатите по-горе лица се водят дела и при добра воля следователи и прокурори биха могли да поискат тяхното мнение по повдигнатите въпроси. Всъщност ние не разкриваме сензационни тайни, а напомняме за неща, които отдавна се говорят в различни слоеве на обществото.

    Няма сега да напомняме за поведението на министъра, което много напомня отречените от демокрацията тоталитарни практики. Няма да се спираме и на липсата на каквито и да е реални резултати в борбата с организираната престъпност. Както и грубата полицейщина, която той налага като модел на поведение на МВР под благовидното прикритие, че така се прави „на Запад".

    В крайна сметка ваш дълг е да изясните истината по повдигнатите теми и съмнения, за да получи обществото ясен знак за обективността и чистотата на вашите действия.

    Благодарим за отделеното време.

    Искрено се надяваме, че поне част от повдигнатите въпроси ще бъдат зададени на министър Румен Петков. В крайна сметка, ако той е чист, нека отговори и задоволи обществените очаквания за прозрачност на политическите биографии и действия

  28. 28 Профил на Новини от Задунайский Булгаристан
    *****
    Неутрално

    ...сторед тукашни наблюдатели, Другаря Петков- смело върви по пътят на Другаря Бате -Иван Славков.Преди това обаче се очаква "президентът на сите българи"-Първанов, да му тури медал "Стара Планина"...

  29. 29 Профил на ууу
    *****
    Неутрално

    Досиета и в Белене като едно време, то нали комунистите пак са на власт. Вие какво очаквахте да цъфнем и вържем.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  32. 32 Профил на cirk
    *****
    Неутрално

    За десетки убийства МВР нито дума не казва, аз за шофиорската книька на британеца, цял ферман,ю,

  33. 33 Профил на Браво на 27!
    *****
    Неутрално

    Срам ме е от подпухналото от пиянство лице и делата на вътрешния ни министър!А това ,че е руска подлога си е негов личен проблем,но да не посяга на държавата !
    Да се маха по-бързо,защото срами България!

  34. 34 Профил на Гражданин
    *****
    Неутрално

    Тия милиционери са тотални идиоти, в кой свят живеят?! Ще хвърлят кал по ББС, алооо, това да не ви е громене на гнилия капитализъм през комунистическо - всичката кал се връща по вас, малоумници.

  35. 35 Профил на фонтана пред театъра
    *****
    Неутрално

    Цялото МВР трябва да излезе в отпуска,за да може 10-те процента почтени служители в системата ,да си вършат работата ,без да бъдат притеснявани,че засягат нечии интереси.
    Всички сме наясно с това и Петков трябва да си ходи,защото вече много смърди!

  36. 36 Профил на yassen
    *****
    Неутрално

    Повечето милиционери са морално нечистоплътни идиоти! Сега са и смешни.

  37. 37 Профил на Кр
    *****
    Неутрално

    Мисля, че е време българската полиция, водена от доблестния си министър да разследва ролята на кралицата в катастрофата на принцеса Даяна

  38. 38 Профил на 21 въпроса към министър Румен Петков плюс още един
    *****
    Неутрално

    Каква в връзката между г-н Петков и главния секретар на БНБ г-н Петко Кръстев, освен че и двамата са от Плевен. Има ли обръчи от фирми близки до БСП и г-н Петков, които усвояват бюджета на БНБ чрез г-н Кръстев.

  39. 39 Профил на а в същото време....От Пресцентъра на МВР
    *****
    Неутрално

    Полицията демонстрира безкомпромисни действия в пресичането на нелегалното улично разпространение на магданоз. Случаят ще бъде отразен в следващия доклад пред ЕС за борбата с престъпността. (виж дир.бг)

  40. 40 Профил на Брюксел
    *****
    Неутрално

    Остава ни да разчитаме на немския съд, който е осъждал вече наш Хасан.
    А сега дано и френският такъв осъди Хюсеин и Севдалинчо.
    http://www.dnesplus.bg/Criminally.aspx?f=101&d=178850
    Тук пак за момичето от Нови пазар
    http://www.dnesplus.bg/Society.aspx?f=99&d=178848

  41. 41 Профил на не е майтап
    *****
    Неутрално

    Простата логика сочи че, голямата част от престъпленията у нас, или се прикриват в МВР, или директно се извършват от него. Следователно, ако се закрие МВР, престъпленията ще намалеят

  42. 42 Профил на Ухото на партията
    *****
    Неутрално

    Абе тоя Руменчо не беше ли свързан с Акрам дето източи банките и после го самоубиха.Не му се смейте ,че се изпикал веднъж малко или повече пийнал.Това сме го правили всички.Ако е участвал в пране на пари и "самоубийства"това вече е по-сериозно и е време хората които разбират да се занимаят със случаял

  43. 43 Профил на Борко
    *****
    Неутрално

    Абсолютно неадекватна реакция на МВР. С това ни напомнят за ченгеджийщината си. Никаква работа не вършат, но виж - компромати веднага ще извадят.
    Всъщност си вкараха поредния автогол.

  44. 44 Профил на 0165
    *****
    Неутрално

    Ама МОЖЕЛО да НЕ са те. А само да съвпадали имената. Хмм, да извадят досието на Иван Иванов моля!

  45. 45 Профил на МВР
    *****
    Неутрално

    Най-големите престъпници са в МВР.
    Преди време ме измамиха и когато реших да си
    търся правата ме привикаха в МВР, защото
    измамниците имат връзки в висш офицер в МВР.
    Абсурдна държава

  46. 46 Профил на ВВ
    *****
    Неутрално

    ЗАЩО МВР В ПЛОВДИВ НЕ ЖЕЛАЯТ ДА РАБОТЯТ ПО РАЗКРИВАНЕТО НА УБИЙСТВО В КВАРТАЛ ИЗГРЕВ /СТОЛИПЕНОВО/НА 23 ГОДИШНИЯ МЛАДЕЖ КОНСТАНТИН. НА 3 АВГУСТ 2007 ГОД.КОГО ПРИКРИВАТ.

  47. 47 Профил на VB
    *****
    Гневно

    Най-големите престъпници са в МВР. Вместо да разкиват престъпления те се заяждат с ББС, к/о навсичко отгоре са прави!!!!!!!

  48. 48 Профил на Alexandra
    *****
    Неутрално

    21 въпроса към министър Румен Петков
    09 08 2007
    Страница 1 от 2
    В писмо до политическите партии, посолствата на страните членки на Европейския съюз и представителството на Европейската комисия в София се задават 21 въпроса към вътрешния министър Румен Петков. Дали въпросите са удобни, уместни или коварни, не се наемаме да коментираме. Писмото е анонимно. Министър Петков отговори на някои от въпросите, които бяха селектирани и зададени от в. „Дневен Труд". Frognews.bg успя да се сдобие с екземпляр от това писмо. Публикуваме го с убеждението, че читателите ни имат право да са информирани какво се случва в родината. Освен това са достатъчно интелигентни да отсеят сеното от плявата.


    До:
    Парламентарните групи на политическите сили в НС;

    Дипломатическите мисии на страните членки на ЕС;

    Представителство на Европейската комисия в България


    13.07.2007 г.


    УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

    Вече две години тройната коалиция управлява страната. Добре или зле - времето ще покаже. Напоследък обаче се случват доста смущаващи неща, които ни карат да си зададем някои въпроси, свързани с лица от кабинета.

    Става дума за министъра на вътрешните работи Румен Петков. Няма да коментираме все по-арогантното му поведение, демонстративното незачитане на правилата на обществено общуване, безпардонното лансиране на идеи, които очевидно говорят за мераци по полицейска държава, очевидните му апетити за още повече власт - държавна и партийна.

    Време е обаче да му се зададат някои въпроси и настойчиво да се поиска той да отговори на тях. Бихме могли да се подпишем с някакви измислени имена, но решихме, от съображения за сигурност, да останем анонимни. Тази практика е приета отдавна в ЕС, където не се прави разлика между анонимните и подписаните сигнали, когато става дума за корупционни практики - всички сигнали се проверяват задълбочено. Така в ЕС, където сме и ние от вече 6 месеца, се дава гаранция на обикновения гражданин, че думата му ще бъде чута и уважена, като се проявява разбиране към решението му да остане анонимен с оглед на неговата лична сигурност. Надяваме се, че същото разбиране ще проявите и вие, като не побързате да квалифицирате настоящето писание като „анонимка" или „компромат".

    Питания към министър Румен Петков:

    1. В имотната си декларация до Сметната палата Румен Петков заявява, че си е купил апартамент от над 200 кв.м. в центъра на София за 90 000 лв. Теглил и кредит, за да го плати. Нека се сравни с реалните цени на имотите в столицата и да отговори как е постигнал цена, която е с пъти по-ниска от пазарните. Има ли Румен Петков (или на името на негов близък) имот, къща в Бояна. С какви средства е построена и какъв е произходът на тези средства?

    2. Срещал ли се е Румен Петков с бизнесмена Младен Михалев - Маджо във Виена преди година и нещо? Бил ли е придружаван от тогавашния ни посланик в Харватска Виктор Вълков, като пътуването е било обявено като получаване на дипломатическата поща от австрийската столица.

    3. Има ли в Национална служба „Сигурност" писмо от румънската партньорска служба, в което да се съобщава, че по време на съвместни мероприятия с австрийските спецслужби, във Виена е засечен в нерегламентирани срещи с лица от „сенчестия бизнес" министър Румен Петков? Кои са тези лица? Имал ли е той срещи в австрийската столица с бизнесмена Младен Михалев - Маджо?

    4. Получавал ли е Румен Петков 400 000 евро „на ръка" от бизнесмена Красимир Маринов - Големия Маргин преди две години? Кой е бил посредник за въпросната среща и предаване на парите? Стигнали ли са тези пари до „Позитано" 20, както е уверил Петков „спонсорите" на партията или не?

    5. Имал ли е нерегламентирани срещи Румен Петков по време на официалното си посещение в Москва преди няколко месеца? Казвал ли е по време на официалната вечеря, във видимо нетрезво състояние, на своя домакин, шефът на Федералната служба за разследване Николай Патрушев, че каквото кажат Русия и президентът Путин, това ще направи София и че могат да разчитат на сто процента на него, а другите „да си е...т майката"?


    .................
    останалото тук: http://frognews.bg/Frog/index.php?option=com_content&task=view&id=2047

  49. 49 Профил на Нормален
    *****
    Неутрално

    Комунистите: тъпи, тъпи, чак вдлъбнати. Нищо ново не са научили и нищо старо не са забравили.

  50. 50 Профил на Ончо
    *****
    Неутрално

    МВР пикае срещу вятъра. Петков е вреден за България.

  51. 51 Профил на мафията в България
    *****
    Неутрално

    „Има разпореждане от наблюдаващия прокурор да не се дава никаква информация по този случай (с Даниела). Категорично е забранил разгласяване на подробности по случая. Има задържани две лица. Те са с постоянна мярка „задържане под стража” и са извършители на престъплението. Досега не са уличавани в престъпна дейност, като организиране на КАНАЛ ЗА ИЗНОС НА ЖИВА ПЛЪТ. Тепърва ще се установява организирали ли са канал за износ на момичета." Това обясни комисар Валентин Александров, директор на Областна дирекция „Полиция”- Шумен."

    http://www.dnesplus.bg/Society.aspx?f=99&d=178848

  52. 52 Профил на boby1945
    *****
    Неутрално

    И да го питате бат си Румен, няма да ви отговори, защото въпросите са зададени много профански (с ясен отговор НЕ на всеки един)
    Но номерът който извъртяха от МВР на ББС е първокласно попадение. Щото и в ББС работят за пари разни нехранимайковци (като цитираните двама), които и по глупост смятат че у нас всички висим на опашките си по дърветата. Че много висят, висят, ама има и такива които отдавна са слезли от там. Така че като решат да си оправят хонорарите на наш гръб първом да се подготвят (не всеки път ще налитат на перманентно къркан пич, на години с необикновено самочувствие, който могат да изпързялат по олимпийски). Сега си намериха майстора, ще го намерят и следващият път!

  53. 53 Профил на МВР и личните данни
    *****
    Неутрално

    МВР не може да публикува лични данни с пропагандна цел

    По смисъла на българското законодателство и Европейската директива за защита на личните данни, паспортният номер, датата и мястото на раждане и обстоятелството, че един човек е съден, са лични данни. Според директивата лични данни могат да бъдат разпространявани, само когато има надделяващ обществен интерес.

    http://mediapool.bg/show/?storyid=131096

  54. 54 Профил на Ще се похвали пред ЕК, че сме разкрили журналистите
    *****
    Неутрално

    Комисар Петров заяви още, пише „Дейли мейл”, че Хасан няма престъпно досие в България, Великобритания или Ирландия, където е живял 9 години. Той обаче допълни, че е бил задържан веднъж в Германия по подозрения, че е замесен в трафик на проститутки, но не знае случаят да е стигал до съд.
    Според източници на ББС, Хасан е бил съден в Германия за трафик на хора, изтъква "Дейли мейл".
    Пред вестника редакторът на предаването „Новините в десет” Крейг Оливър заявява:”ББС застава напълно зад този репортаж. Той е изцяло в интерес на обществото и е направен по стриктните правила на корпорацията. Информирахме съответните български власти, включително полицията, и им предоставихме материал, който да им помогне при идентифициране на субектите на нашето разследване, доста преди да излъчим филма. Разочарован съм, че шефът на варненската полиция е направил тези подвеждащи коментари”.

    „Дейли мейл” завършва материала си като цитира неназован източник от ББС, че екипът на телевизията е избягвал да контактува по време на работата си във Варна с местната полиция „поради ширещите се обвинения в корупция”. http://mediapool.bg/show/?storyid=130719

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  56. 56 Профил на hitro
    *****
    Неутрално

    Това са си обикновени трикове на зап.журналисти.
    Излизат си от собств. страна с редовни паспорти и след това влизат
    с фалсивиат паспорт в страната обект на разследване/репортаж/
    хем да проверат системата за контрол в страната в слуьсея БГ.
    и хем да не знаят,ье са от ББС за да не им пуснат копои от мафията или службите
    които са мафиозирани и продажни на мафията.Другото е бла,бла ,бла
    Естествено е це паспортите са били сменени,за техна безопасност и намален риск в страна или страни с висока организирана престапност имаста вразки с даржавната полицеиска служба на саответната посетена даржава за журналистицеското разследване.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  59. 59 Профил на Тодорка Мома
    *****
    Неутрално

    Тук отново можем да видим най-лошия тип пългарин - заслепения от "Западната" светлина. По-спокойно, аз съм доста навътре с някои неща и мога да ви кажа, че английското правосъдие просто си е.... та, не бързайте да защитавате скапаните английски измекярчета - не ви ли прави впечатление как английските вестници системно от едно известно временце насам не спират да се занимават с нас? А пък малко вложете мисъл, бре, дупедавци с дупедавци! Мина му времето на "Щом е от чужбина, значи е добро". Англичаните открито заявиха, че искат да пазят работните си места от нас, точно по тази причина не престават с ужасяващия си черен ПР срещу нас. А е тъжно, че има някои родолюбиви българи, които отгоре на всичкото го и подкрепят. Някои хора в тази страна са доста кьорави.. та дори ДО носа си не виждат, камо ли по-напред!

  60. 60 Профил на Dono Nanagotnishte
    *****
    Неутрално

    До 59!
    Щом е от чужбина, не значи автоматично, че е по-добро. Както и няма нищо лошо да си пазят работните места при тази разлика в цените на труда и на всичко останало. Ако някоя сравнена с нас бедна държава (?!) вкарва бачкатори за 5 пъти по-малко пари и ти ще станеш нацист мисля. И вкрая на краищата по никакъв начин не мога да оправдая мангал-сутеньор, защитавам от още по-корумпирана полиция от град ТИМ, пардон Варна.

  61. 61 Профил на Тъжно
    *****
    Разстроено

    5. Имал ли е нерегламентирани срещи Румен Петков по време на официалното си посещение в Москва преди няколко месеца? Казвал ли е по време на официалната вечеря, във видимо нетрезво състояние, на своя домакин, шефът на Федералната служба за разследване Николай Патрушев, че каквото кажат Русия и президентът Путин, това ще направи София и че могат да разчитат на сто процента на него, а другите „да си е...т майката"?

    Мда, какъвто президентът такива и министрите му. Руски подлоги.
    Абе, в България има ли опозиция, съд, някакви органи за защита на държавата?

  62. 62 Профил на Киро
    *****
    Неутрално

    8 август 2007 12:31

    "Австрия иска арест за варненски сводник.Първоначална мярка за неотклонение "задържане под стража" определи варненският окръжен съд на 37-годишният Ясен Янев. Мярката е въз основа на Европейска заповед за арест, издадена на 15 юни тази година от областния съд в австрийския град Линц."

    Е, къде е Варненската полиция, да издири досието на австрийския съдия, издал тази заповед, който по време на следването си веднъж е паркирал велосипеда си неправилно?

  63. 63 Профил на do Todorka mome
    *****
    Неутрално

    Ти да не бачкаш на черно в някоя западноевропейска страна, където не можеш да кажеш 2 думи на чужд език за да си поръчаш кафето. Аман от тъпи <патриоти> като тебе. Искали да ни очернят..., добро утро, ти да не си новородена. Можеш ли да направиш по-черен черния негър. Преди да говориш първо мисли. Това важи и за боби1945.

  64. 64 Профил на Мари Тудоооро, Тудоркееее  /педесейдеветкеее/
    *****
    Неутрално

    Тодорке мари, нещо си се объркала момне ле.Ща та питам нещо Тудоро, ама правичката да ви кажеш:
    А Русия , мари Тодорке, чужбина ли е?
    Е ако е тъй, що мари се тъй се случва че там като идем- лазим и целиваме сапоги и шинели, а като идем на Запад- "проявяваме достойнство"?

  65. 65 Профил на На вниманието на Р. Петк. и неговите PR-и
    *****
    Неутрално

    Ето ви още един обект, достоен за активно мероприятие - режисьорът Michael Cory Davis и неговият "клеветнически филм" Svetlana's Journey ("Дневникът на Светлана".
    http://www.imdb.com/title/tt0488900/
    http://www.svetlanasjourney.com/

    Историята се базира на ужасяващите спомени на 13 годишно момиче, избягало от плена на сутеньорите.

    Светлана трябвало да отиде в Дом за деца, лишени от родителски грижи, след като майка й умира и тя остава без никакви близки роднини. Осиновява я семейство, но впоследствие се оказва, че единствената цел е да бъде продадена за 10 000 евро.
    След като това се случва, тя бива измъчвана, манипулирана и малтретирана от “семейство сводници”, докато не я превръщат в телесна обвивка, употребявана от господата купувачи 15 пъти дневно.
    Отнемат цялото й достойнство, всички мечти и надежди.
    Когато разбира, че е продадена на семейството, тя прави невъзможното, за да се освободи от тъмните сили, нахлули в живота й.

  66. 66 Профил на Възмутен
    *****
    Неутрално

    Аз имам също въпрос. Би ли казал министърът на вътрешните работи какъв е интересът му от това да държи полицията настрани от разкриването на престъпления свързани с продажба на деца и износ на български момичета като бели робини? Той на процент ли работи за организираната мафия или какво? Защо използва данъците на хората да прави разследване за английските журналисти след като самите тези журналисти му поднесоха на тепсия един от организаторите на канала за продажба на деца. Аз искам моите данъци да отиват за разкриване на тези безобразни престъпления, а не за тъпи справки отправени към Интерпол. Ако този министър работи на два фронта, като получава заплата от моите данъци за да пази мен и цялото българско население от криминални типове и едновременно с това получава процент от същите тези престъпници да не ги преследва, не мислите ли че той трябва веднага да бъде изхвърлен от министерството и предаден за разследване.

  67. 67 Профил на Плевенският Шадраван
    *****
    Неутрално

    Ние пикаем във фонтаните, ама вие защо биете негрите?

  68. 68 Профил на Гражданин
    *****
    Неутрално

    Срам ме е, че съм от същия етнически произход като министъра на МВР, началника на МВР-Варна и всички останали подчинени им милиционери, всички ТИМаджии, които се падат шефове на първите двама, всички от прокуратурата и съдебната система, които оставят тази паплач изброена нагоре да си разиграва коня.

    Срам ме е, че съм българин.

  69. 69 Профил на Kaka
    *****
    Разстроено

    Удивително! Румен Петров е просто неотразим. Значи, да обобщим:

    1. ББС прави проучване и предване, ясно показващо как в България безнаказано и лесно се продават и купуват деца.

    2. В нормалните държави, властите биха арестували всички, замесени във веригата за продажба и износ на деца и биха заявили катергорично, че няма да допуснат търговия с хора и ще действат без колебание да спрат подобни престъпления в бъдеще.

    3. Нооо. Румен Петков. Пуска слухове за 2-ма от екипа, записал предаването. Публикува им личните данни на сайта на МВР (което е незаконно). Напъва да говори с английския посланик (не е ясно защо). Абе все едно някой като пияница, чул нелицеприятен факт за себе си, и скачащ да вика, "ти мен уважаваш ли ме", без даже да му стигне до болното съзнание за какво иде реч.

    Мнооого ме е срам и яд.
    Ама пък колко ли ги е срам и яд тези, които пуснаха България, на този си хал, в Европейския съюз.

  70. 70 Профил на А сериозно?
    *****
    Любопитно

    МВР да остави настрана популистките изказвания и ясно и точно и ясно да каже:
    Спазена ли е законовата процедура за осиновяване или не?

    Ако процедурата е спазена, ВВС може да си завре репортажа дет' слънце не огрява, защото в този случай "Хари" се явява консултант и сам си определя цената, а ВВС ако иска плаща, ако иска - не!

    Ако законовата процедура не е спазена, МВР може да си завре изкопаните съдебни досиета на същото място...

  71. 71 Профил на СЪГЛАСЕН С №66
    *****
    Неутрално

    ОСТАВКА НА МИНИСТЪР Р.ПЕТКОВ И ПАРЛАМЕНТАРНА АНКЕТНА КОМИСИЯ ЗА РАЗСЛЕДВАНЕТО МУ КАТО СЪУЧАСТНИК И ПОМАГАЧ НА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ!!!
    НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА НАЙ-СРАМНИЯ МИНИСТЪР НА КОМУНИСТИТЕ!

  72. 72 Профил на АКО ГУШЕРЪТ БСП РЕШИ ДА СИ РЕЖЕ ОПАШКАТА,
    *****
    Неутрално

    ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ С МИНИСТЪРА РУМЕН ПЕТКОВ
    Колкото по-късно го направят,толкова по-надолу ще изпадат

  73. 74 Профил на Ало , Гоце
    *****
    Неутрално

    Питай началството в Москва дали ще разрешат да се смени Милицията в България с Полиция.
    Защото ако си сменят името, няма кой знае колко да поумнеят,ама поне ще ги досрамява от простотии

  74. 75 Профил на Nikolay
    *****
    Неутрално

    На Петков защо някой не му обясни, че пресата в нормални страни като Великобритания е независима и английският посланик и да иска не може да забрани на ББС каквото и да е. Аман от идиоти дето изобщо не са в час и орезиляват страната. И после защо на Запад имали такова мнение за БГ. Ама ние си ги харесваме и избираме - кой ни е крив.

  75. 76 Профил на жжжжжжжжжжжж
    *****
    Неутрално

    гласувайте за да не ви управляват боклуци

  76. 77 Профил на СБС
    *****
    Неутрално

    Тъпо, Гоце (и компания Р.Овч., Доган и др.), тъпо! Без въобръжение и изобщо съвсем по милиционерски! Ама вие друго и не знаете... ББС е световно призната институция, а вие им излизате с тъпи милиционерски номера! Тъпо, Гоце, тъпо!

  77. 78 Профил на самоубийството в Нови пазар
    *****
    Неутрално

    Абсурдна държава – абсурдни институции. Страхлив народ – хилава, самозатриваща се нация – това сме ние, българите в днешна България. Вече наистина е позорно да се живее в нея. Впрочем една значителна част от българите не живеят вече тук – онези, които се опитаха да запазят достойнството си на хора, уважаващи себе си.

    От осем дни Нови пазар говори за едно самоубийство – полицията и прокуратурата мълчат. Полицейският бюлетин също пази подобаващо мълчание по случая.
    ..........................................................................
    Мълвата бързо запълва празните пространства на необходимата, но липсваща достоверна информация, която официалните власти не съобщават никъде и никому. Защо така старателно укриват случая? Млади момичета се самоубиват всеки ден по широкия свят – в света на патологията това не е явление?
    „Случаят Нови пазар” обаче е по особен – ще се опитаме да го сведем до знанието и вниманието на читателите си обективно и безпристрастно, защото се опитахме да свършим и работата на несамосезиралата се или прекалено добре сезирала се прокуратура в споменатия град – така, че когато попитахме прокурора Анри Миленов вярно ли е, че синът на един общински съветник от ДПС е замесен в случая, разгневеният отговор на прокурора беше: такъв въпрос е абсурден?!

    Сега оттук ще му зададем друг въпрос: Откога, господин прокурор, въпроси, свързани с ДПС, са абсурдни в България?
    Това, че предпочетохте да замълчите по случая, в този момент на абсолютно липсваща информация, граничи с мълчаливо съучастие в прикриването на това тежко престъпление и е равностойно на дезинформация. Това, което научихме от вас. Като държавен служител сигурно ви е известно че немалката си заплата получавате от нас, данъкоплатците и тя ви се дава не за да потулвате, а за да разследвате случай като този.

    ЦЕЛИЯТ СЛУЧАЙ: http://dnesplus.bg/Society.aspx?f=99&d=178848

  78. 79 Профил на още на вниманието на Р.Петк.
    *****
    Неутрално

    Още по комунистическо време синовете на висшестоящите политици правеха перверзни гнусотии с момичета-изнасилвания,побой,гасене на цигари в тялото,хвърляне от некой етаж-има още живи свидетели и от страна на извършителите , и от страна на потърпевшите.
    Идентичен случай в Ново село,интересно как ще го замаже прокуратурата.

  79. 80 Профил на още на вниманието
    *****
    Неутрално

    Румен Петков плаче за рубли!"Вижте ме руснаци колко съм ви предан!"

  80. 81 Профил на писмото
    *****
    Неутрално

    До:

    Парламентарните групи на политическите сили в НС;

    Дипломатическите мисии на страните членки на ЕС;

    Представителство на Европейската комисия в България

    13.07.2007 г.

    УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

    Вече две години тройната коалиция управлява страната. Добре или зле - времето ще покаже. Напоследък обаче се случват доста смущаващи неща, които ни карат да си зададем някои въпроси, свързани с лица от кабинета.

    Става дума за министъра на вътрешните работи Румен Петков. Няма да коментираме все по-арогантното му поведение, демонстративното незачитане на правилата на обществено общуване, безпардонното лансиране на идеи, които очевидно говорят за мераци по полицейска държава, очевидните му апетити за още повече власт - държавна и партийна.

    Време е обаче да му се зададат някои въпроси и настойчиво да се поиска той да отговори на тях. Бихме могли да се подпишем с някакви измислени имена, но решихме, от съображения за сигурност, да останем анонимни. Тази практика е приета отдавна в ЕС, където не се прави разлика между анонимните и подписаните сигнали, когато става дума за корупционни практики - всички сигнали се проверяват задълбочено. Така в ЕС, където сме и ние от вече 6 месеца, се дава гаранция на обикновения гражданин, че думата му ще бъде чута и уважена, като се проявява разбиране към решението му да остане анонимен с оглед на неговата лична сигурност. Надяваме се, че същото разбиране ще проявите и вие, като не побързате да квалифицирате настоящето писание като „анонимка" или „компромат".

    Питания към министър Румен Петков:

    1. В имотната си декларация до Сметната палата Румен Петков заявява, че си е купил апартамент от над 200 кв.м. в центъра на София за 90 000 лв. Теглил и кредит, за да го плати. Нека се сравни с реалните цени на имотите в столицата и да отговори как е постигнал цена, която е с пъти по-ниска от пазарните. Има ли Румен Петков (или на името на негов близък) имот, къща в Бояна. С какви средства е построена и какъв е произходът на тези средства?

    2. Срещал ли се е Румен Петков с бизнесмена Младен Михалев - Маджо във Виена преди година и нещо? Бил ли е придружаван от тогавашния ни посланик в Харватска Виктор Вълков, като пътуването е било обявено като получаване на дипломатическата поща от австрийската столица.

    3. Има ли в Национална служба „Сигурност" писмо от румънската партньорска служба, в което да се съобщава, че по време на съвместни мероприятия с австрийските спецслужби, във Виена е засечен в нерегламентирани срещи с лица от „сенчестия бизнес" министър Румен Петков? Кои са тези лица? Имал ли е той срещи в австрийската столица с бизнесмена Младен Михалев - Маджо?

    4. Получавал ли е Румен Петков 400 000 евро „на ръка" от бизнесмена Красимир Маринов - Големия Маргин преди две години? Кой е бил посредник за въпросната среща и предаване на парите? Стигнали ли са тези пари до „Позитано" 20, както е уверил Петков „спонсорите" на партията или не?

    5. Имал ли е нерегламентирани срещи Румен Петков по време на официалното си посещение в Москва преди няколко месеца? Казвал ли е по време на официалната вечеря, във видимо нетрезво състояние, на своя домакин, шефът на Федералната служба за разследване Николай Патрушев, че каквото кажат Русия и президентът Путин, това ще направи София и че могат да разчитат на сто процента на него, а другите „да си е...т майката"?

    6. Може ли Румен Петков да каже колко служители са напуснали МВР, в частност СДВР, откакто той е министър? Знае ли, че десетки специалисти се канят тепърва да пишат рапорти за напускане заради назначаването на хора от неговото обкръжение, напълно некомпетентни на управленски постове и най-вече заради некомпетентността на ръководството на МВР?

    7. Колко пъти в седмицата Румен Петков се вижда и обсъжда оперативната обстановка с шефове на управления? Има ли случаи някои от тях да се записват за среща с него и да чакат по два месеца, докато се осъществи такава, през което време се натрупват въпроси и проблеми, които така и остават без отговор и решение?

    8. Посещава ли бившият шеф на БОК Иван Славков Румен Петков в кабинета му в МВР? Колко пъти се е случвало това и как са завършвали тези срещи, употребявал ли се е алкохол в големи количества?

    9. Какви бизнесотношения са свързвали Румен Петков с убития бизнесмен, съсобственик на хотел „Ростов" в Плевен - д-р Людмил Конов? Защо е разпоредил чрез главния секретар на МВР Илия Илиев да не се рови много-много около смъртта на някогашния му приятел?

    10. Може ли Румен Петков да обясни топлите си бизнесвръзки с плевенския бизнесмен, когото той лично включва в листата на БСП за парламентарните избори и го направи депутат - Васил Антонов? Защо Румен Петков е разтворил политически „чадър" над фирмата на Антонов „КА груп", с основен предмет на дейност търговия с петролни продукти и съсобственост в хотел „Ростов" и е забранил да се извършват финансови и данъчни проверки на същия? На Икономическа полиция в Плевен също е казано да не се занимава с „КА груп". Колко пари е получил Румен Петков от бизнесмена Христофор Дочев, собственик на завод „Мизия" в Плевен, за да издигне кандидатурата му за кмет на Плевен на предишните местни избори?

    11. Плащал ли е Румен Петков поне една от почивките си в следните хотели: „Ривиера" на убития Емил Кюлев, „Слънчев ден" на Георги Гергов, „Виктория палас" на Ветко Арабаджиев и др.? Да покаже поне един документ.

    12. Подавал ли е Румен Петков молба за работа в Шесто управление на Държавна сигурност - поделение Плевен, след завършване на висшето си образование? Тогава шеф е бил полк. Марин Генков, който е жив и здрав и може да бъде питан. Информация по въпроса има и Димитър Иванов, последният шеф на Шести отдел на Шесто управление на ДС, а сега издател на в. „Земя".

    13. Защо Румен Петков е разпоредил да бъде пуснат от ареста пернишкият бизнесмен Людмил Стойков, като заявил на прокурорите, че той е „човек на президента"? Стойков е обвинен за присвояване на 7,5 млн. евро от програма САПАРД. След пускането му от ареста досега не е викан в следствието нито веднъж и разследването фактически е спряно. Защо по нареждане на Румен Петков се бавят данните, които са поискали германските служби, разследващи Стойков за икономически престъпления?

    14. Знае ли Румен Петков, че неговият заместник Камен Пенков е купил сграда в София, за която е платил над 7 млн. евро кеш?

    15. Колко пъти се е напивал Румен Петков в любимия си ресторант „Панорама" в София и по какви съображения е назначил сина на собственика за парламентарен секретар на МВР?

    16. Защо Румен Петков е разпоредил да се протака и впоследствие да се прекрати разследването срещу шефа на кабинета му Александър Петров, който уреждал лиценз за хазартен бизнес на турския бизнесмен Суди Озкан? Тогава Петков уж помоли главния прокурор Борис Велчев за „бърза проверка", а резултат няма и досега. Знае ли Румен Петков за доклада на турските служби до нашите, че Озкан е разследван за „пране" на пари? Защо МВР крие този доклад?

    17. Защо Румен Петков е разпоредил Икономическа полиция - Пловдив да спре разследването и проверките на сигнали за източени над 150 млн. лв. по ДДС от пловдивския бизнесмен Вълчо (Ветко) Арабаджиев? Разговарял ли е Румен Петков по този въпрос с президента Георги Първанов, за да се „помогне" на Арабаджиев?

    18. Подпомогнал ли е Румен Петков и срещу какво купуването на фериботното пристанище в Никопол от бизнесмена Васил Божков - Черепа?

    19. Какви са връзките и бизнеса на Румен Петков с мотоциклетния бос Богдан Николов, който през последните години бе забъркван в различни афери, а през 1998 година дори бе арестуван за незаконен внос на коли и регистрацията им в КАТ?

    20. Защо Румен Петков покровителства плевенския съдия Валери Цветанов, който бе обвинен в редица престъпления по служба? Защо Румен Петков е разпоредил да се прати в девета глуха разследването на атентата срещу Цветанов преди няколко години и дори уредил уволнението на шефа на РЗБОП в Плевен, който почнал да разплита случая и се доближил до поръчителите? В Плевен всички знаят, че Цветанов е особено близък с Богдан Николов, а оттам и с Румен Петков.

    21. Защо Румен Петков е разпоредил да не се извършват никакви проверки от Икономическа полиция - Пловдив на съмнителни сделки на Георги Гергов, който придоби Пловдивския панаир по доста странен начин, след което го залага за кредит от 100 млн. лева?

    Това са само част от въпросите, които е редно да бъдат зададени на Румен Петков. Все още не е изяснен и въпросът за делата срещу него. Законно и морално ли е въобще да се кандидатираш за вътрешен министър, когато срещу теб се водят четири дела, едно от които за хулиганство?!

    Вие можете и сте длъжни да зададете тези въпроси на министър Румен Петков. Нека отговори. Почти сигурно е, че ще нарече всичко това измислици и злонамерени лъжи, но нека се разграничи от тях публично. По този начин ще поеме политическа и морална отговорност за думите си. Ако пък след време се докажат някои от повдигнатите въпроси, то той ще може да бъде подведен под отговорност за измама и заблуда на обществото в качеството си на министър на вътрешните работи. Нека си припомним последните действия на прокуратурата във Франция, където се извършва разследване срещу високопоставени личности, между които и министри, в обвинение, че са инсинуирали внушения за корупционни практики, които да компрометират сегашния президент Никола Саркози. Искаме и тук да се прояви политическа воля и се проведе подобно разследване за връзките на министър Румен Петков със сенчестия бизнес, с хора, които са известни като босове на силови групировки, както и негови действия, които е възможно в дадени моменти да са минавали границите на закона.

    Нормално ли е, според вас, човек, към когото могат да бъдат адресирани подобни въпроси и името му да се свързва с компрометирани хора и хора със съмнителен бизнес, да бъде вътрешен министър и да е натоварен с обществено очакване, че ще ръководи лоялно борбата срещу престъпността? Свързването на името на Петков със съмнения за корупция вече е само по себе си прецедент и заслужава обществено внимание и гласност. За далеч по-неясни обвинения друг министър - Румен Овчаров, вече подаде оставка. Освен това, позволяваме си да припомним, че срещу някои от споменатите по-горе лица се водят дела и при добра воля следователи и прокурори биха могли да поискат тяхното мнение по повдигнатите въпроси. Всъщност ние не разкриваме сензационни тайни, а напомняме за неща, които отдавна се говорят в различни слоеве на обществото.

    Няма сега да напомняме за поведението на министъра, което много напомня отречените от демокрацията тоталитарни практики. Няма да се спираме и на липсата на каквито и да е реални резултати в борбата с организираната престъпност. Както и грубата полицейщина, която той налага като модел на поведение на МВР под благовидното прикритие, че така се прави „на Запад".

    В крайна сметка ваш дълг е да изясните истината по повдигнатите теми и съмнения, за да получи обществото ясен знак за обективността и чистотата на вашите действия.

    Благодарим за отделеното време.

    Искрено се надяваме, че поне част от повдигнатите въпроси ще бъдат зададени на министър Румен Петков. В крайна сметка, ако той е чист, нека отговори и задоволи обществените очаквания за прозрачност на политическите биографии и действия.
    източник:http://frognews.bg/Frog/index.php?option=com_content&task=view&id=2047

  81. 82 Профил на Българина
    *****
    Неутрално

    Кога ще се събудим всички ние управлявани от мутри в тази мутренска държава ? Вероятно ако това се случи и с нашите деца, но тогава вече ще е късно !

  82. 83 Профил на МВР и мафията
    *****
    Неутрално

    Ако утре британската полиция пусне запитване до Интерпол за вътрешния министър Румен Петков, отговорът най-вероятно ще изглежда така:

    "Лицето е известно на органите на реда. Срещу него са водени четири наказателни производства - престъпления по служба, увреждане на защитена територия и хулиганство, прекратени поради различни причини от прокуратурата."

  83. 84 Профил на Deep Blue
    *****
    Неутрално

    МВР е български троянски кон в европа използваики институцията за взимане на информация от интерпол след което е използвана срещу европеиски разследващи журналисти на европеиска информационна служба
    англичаните са искали да спонсорират своя човек във варна и са пратили журналисти които да проведат разследване за нещо след което въпросния човек ще заведе дело и ще спечели 40-50 000 лири чисти пари

  84. 85 Профил на Плевенската мутра наистина се взема на сериозно
    *****
    Неутрално

    И се мисли за голямата работа.
    А той горкия-класика в жанра

  85. 86 Профил на vvkm
    *****
    Неутрално

    А бе, само на мен така ми се струва или наште скъпи политици съвсем нагли са станали... Вече даже не се и опитват, като в цял свят, да по скалапят някаква историйка, тихом мълком да осъдят някоя малка рибка (например Хари или негов еквивалент) и историята сама ще си затихне... А те решили на ВВС да се репчат... То това да не им е СКАТ... Не ще ги осъди ВВС ами ако реши така ще ги оскубе, че свят ще им завие на нашите големци... Какво им влиза в работата дали репортерът е карал с превищена скорост или не... Че и сериен убиец да е, ако си е излежал присъдата в страна, чието законодателство е официално признато от България (каквато Великобритания е), човекът може да си идва и да си прави разследвания и да си пита неудобни въпроси... (а ако паспортът му е невалиден, къде са спали тези от гранична полиция... нали все се хвлим със затегнатия контрол на границата... или и той е избирателен...) Ама не, Румен Петков вече на сериозно взе да се взима... Как така някой, пък било то и ВВС, ще го обвинява в несвършена работа... Те още малко и досие от ДС ще им изкарат на репортерите... Колко му е...
    Всъщност какво се чудя... След като Емел Етем, толкова отговорно ни заяви, че се били излели за няколко часа 300л./кв.м. дъжд (което както и да го погледнем е повече от целогодишните дъждовни стойности за България...) Така де...Нали е министър, всичко може да каже, а ние на всичко трябва да верваме... Та Румен Петков не може да наклевети репортерите... Така де, барем забравим, че под зоркия поглед на полицията същите тези "престъпни личности" са си купили български бебета...
    Както вече казах, май наистина за ептем идиоти ни взеха големците ни...

  86. 87 Профил на КЪМ 83
    *****
    Неутрално

    Имайки предвид досието на министър Петков , ВВС а и всеки български гражданин може да зададе дори един единствен въпрос:

    ЗАЩО КОМУНИСТИЧЕСКАТА ВЪРХУШКА И КОАЛИЦИОННИТЕ И СЪМИШЛЕНИЦИ СА НАЗНАЧИЛИ ЗА МИНИСТЪР НА МВР ЧОВЕК С ПОДОБНО МИНАЛО?

  87. 88 Профил на до 87
    *****
    Неутрално

    Ако това засяга само властващите партии , нема проблем да си правят каквото си искат.Лошо е че за смях става цялата държава и всички българско

  88. 89 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Подобни компроматни атаки са рефклекс за стария червен плевенски мафиот Петков. Уви, те са показателни и за начина, по който действат висшите ни държавници: вместо да направят нещо по проблема, те отвличат вниманието с разни простащини за малоумници.
    Румене, хитра (макар и проста) лисица си, но все някой ден ще влезеш в затвора за (мулти)милионите подкупи и злоупотреби, още от кметските ти години та до ден днешен. Освен ако някой недоволен "клиент" не ти свети маслото преди това...

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  89. 90 Профил на нико
    *****
    Неутрално

    Румене-е-е-е по колко дела си подсъден и не осъден благодарение на корумпираната даржавна машина? Престъпника/Крадеца/ вика дръжте престъпника/крадеца/!

  90. 91 Профил на обикновен
    *****
    Неутрално

    Заради такива министри като Р.Петков, чуждите представители говорят прекалено тактично за корупция по високите етажи на властта,за нерезултатно преборване с престъпността и еврокомисар като Франко Фратини/без значение мотивиран или не/ се чуди как да излъска имиджа на българските власти.
    За българите - да не говорим - едва ли може да се намери някой , който да не отъждествява МВР /и помагачи от прокуратурата и Съда/ с Мафията в България.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK