Кабинетът развали сделката за правителствените самолети

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1951
    *****
    Любопитно

    Сделката е чудесна. Машините са на две години и са летели много малко. Взети са на цена от $44,2 млн. бройката. За сравнение нов А319 струва към $66 млн.

  2. 2 Профил на бай Ганьо
    *****
    Неутрално

    Добре за самолетите,но нещо за мерцедесите скоро писаха че били 20г а цял народ знае че почти всяка година подменят парламентарския авто парк или греша.

  3. 3 Профил на до 1951
    *****
    Неутрално

    Като е чудесна сделката що не ги купиш ти тия самолети?

  4. 4 Профил на Минаващ
    Минаващ
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "До момента по сделката са платени 14 млн. лв."...

    ... но държавата разваля сделката и няма да получи никакви самолети.

    А 14-те милиона?

    "На нож препасан и на звяр, на тиха бара, на женски поглед и на цар да нямаш вяра." - Панчатантра
  5. 5 Профил на konkusrs
    *****
    Неутрално

    на които победителя е известен

  6. 6 Профил на може би е по добре
    *****
    Неутрално

    самолетите сигурно са хубави, но момента не е подходящ да се дават много пари, освен ако не е нещо много наложително

  7. 7 Профил на 1951
    *****
    Неутрално

    До 3.
    Ще си купя самолети, ако имам нужда от тях.
    Цялата тази работа е прах в очите. Ще върнат самолетите за да се правят точки пред народа, а в същото време ще плащат по 10 - 15 000 за билет до Вашингтон.
    Сделката е направена и не е лоша. По-добре да се види как ще се утилизира техниката. ама няма достатъчно популизъм в такъв ход.

  8. 8 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 900 Неутрално

    БРАВО!

  9. 9 Профил на коколино
    *****
    Весело

    Интересно с какво ще лети Бойко сега .С ту 154?

  10. 10 Профил на bike
    *****
    Неутрално

    до Минаващ
    Ако си вземеш лизингова кола и после прекратиш договора да на очакваш да ти върнат вноските по лизинга?

  11. 11 Профил на !!!
    *****
    Неутрално

    Браво! Еърбъсите и без това напоследък падат като гнили круши.

  12. 12 Профил на pepi
    *****
    Неутрално

    ТЦЕКО МИНЕВ И КОМПАНИА ДА ВАРНАТ ПАРИТЕ,ТЕ СА ЗАТ ТАЗИ ДАЛАВЕРА

  13. 13 Профил на Доставчика
    *****
    Гневно

    Станишев!
    Върни комисионната до три дни, за да не се разправяме по лошия начин...

  14. 14 Профил на snnopy
    *****
    Неутрално

    Самолет, макар и собствен и той не лети без пари, а колко ли струва да кацне правителствен самолет във Вашингтон?

  15. 15 Профил на Авиатор
    *****
    Гневно

    Поне по 5 милиона евро на самолет са надути цените при тази сделка!
    Явно бившият министър и нечия партийна каса яко са се облажили!!!

  16. 16 Профил на Курчо
    *****
    Неутрално

    Ще ходите с автобус Чавдар в чужбина, специален такъв дето не му работят спирачките.

  17. 17 Профил на pifa
    *****
    Неутрално

    Браво, това правителство започва да ми харесва.

  18. 18 Профил на Брей
    *****
    Неутрално

    Ква е тая класа за 15 000 до Вашингтон? Големи специалисти в тоя форум дето май им се е развалила далаверката.

  19. 19 Профил на скептик
    *****
    Неутрално

    БСП(к) да плати, т.е. да върне, профуканите досега милиони за тези самолети. Хубаво, че са развалили сделката - признавам, правилно действие на правителството. Сергея може да е искал и два нови 787, за да си разнася противната физиономия по света -- това не значи, че ще му ги плащаме.

  20. 20 Профил на до коколино
    *****
    Неутрално

    Коколино ти си ми любимец от форумите. Досега си мислех че си от енергийната мафия, ама като ти гледам поста тука може и да си от самолетната. Пък може и да си от всяка мафия.
    Само искам да ти кажа, че ако видя някой на улицата да те бие, няма да дойда да те спасявам.

  21. 21 Профил на bobo
    *****
    Неутрално

    Съдр хора, съд. За цялата страшнакартина, която сега започва да излиза наяве от управлението на тройната коалиция, трябва съд.
    ББ който заяви, че ще се бори срещу корупцията трябва да е безкомпромисен към кралите. Ние трябва да помагаме на този процес като непрекъснато настояваме и упражняваме граждански натиск.
    Инак ББ ще го постигне съдбата на Костов, който беше пермисивен към корупцията на Виденов, а за нас си остава лошото.

  22. 22 Профил на Добринов
    *****
    Неутрално

    Развалиха сделката, щото пестят за летяща чиния.

  23. 23 Профил на Привет от СД ГТ
    *****
    Неутрално

    А кой ще плаща неустойките?

    Или това излиза извън ПР-акцията?

  24. 24 Профил на един видял до 1951
    *****
    Разстроено

    Господине, ако това вие ЕГНто, би трябвало да сте малко по-зрял човек, а не да говорите меко казано глупости!
    Колко струва един билет до Америка- 15000 или по-малко? Аз летях София- Амстердам- Атланта и обратно за 750 евро (с Еърбус на БГ Еър и после с Боинг 767). Ако дебелите гъзове на "слугите на народа" трябва да се возят само 1 класа и шампанско от сой, да си го плащат!
    Второ, може ли някой да ми обясни простия факт- защо след като във всяко министерство има търговска дирекция (отдел или подобно) не се сключва договор директно с даден производител на оборудване, а се минава през шизифреничния закон за обществени поръчки. Отговора е елемантарен- за да има КОРУПЦИЯ, НАДУТИ ЦЕНИ (ДО НЯКОЛКО ПЪТИ) и оттам ПЪЛНЕНЕ НА ПАРТИЙНИТЕ КАСИ!!!

  25. 25 Профил на Цветна
    *****
    Неутрално

    "Стойността на сделката е 109 млн. долара, един нов струва 42 млн. долара." Аз ли нещо не съм разбрала или тук се има предвид 42 млн за нов Еърбъс, а не за употребяван като тези, които са договорени? Ако съм разбрала все пак, то какво означава? Че поне около 25 млн. лв са за всичко останало освен самолетите?

  26. 26 Профил на 1951
    *****
    Весело

    До Брей,
    Колко струва полет първа класа с Бритиш от София до Вашингтон и обратно? Около 12 000 лева за началото на септември. Първа класа разбира се. Да не мислиш, че ББ ще се блъска в икономичната класа
    А кой гарантира, че след четири години няма да се купят други самолети, за да се напълни партийната каса за следващите избори?! Никой.
    Да се мисли за по-пълноценно използване на техниката а не за ПР акции!

  27. 27 Профил на kokolino
    *****
    Весело

    20 ,мерси вече ще знам.
    Ама просто е смешно .Наистина с какво ще лети правителството?

    Просто ме е страх ,да не е поредния рекламен трик на Би Би и след месец тихомълком да върнат въпросните самолети.

  28. 28 Профил на оф
    *****
    Неутрално

    Такаа, 15 милиона ще се загубят от сделката за самолетите, един милиард като неустойки за Белене?! И ние пестим! Че много богати сме били!

  29. 29 Профил на оф
    *****
    Неутрално

    Такаа, 15 милиона ще се загубят от сделката за самолетите, един милиард като неустойки за Белене?! И ние пестим! Че много богати сме били!

  30. 30 Профил на 9-ти,
    *****
    Неутрално

    Бойко няма нужда от самолет. Самият той лети. Иначе здрав популизъм му е майката. Такава публика заслужава такъв цирк.

  31. 31 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    За 5000 ще си фъркаш навсякъде в първа класа.
    За делегации нормалните компании правят и отстъпки

    колкото повече,толкова повече
  32. 32 Профил на JR
    *****
    Неутрално

    Купуването на самолет не е като купуване на хляб от кварталния магазин. Еърбъс не ги държат на склад. Затова много често се ходи при лизингова агенция. Такава е практиката. Билет в първа класа струва няколко хиляди.
    Цялата работа идва от това, че тези самолети ще стоят като паметници на ВИПа и реално ще се позват за единични случаи.
    Все пак е добре да има един самолет, който да носи знамето и герба. Има достатъчно бизнес джетове, които могат да свършат работа и стоенето на земята би струвало по-малко пари.

  33. 33 Профил на А Фалкона?
    *****
    Любопитно

    А какво става с правителствения Фалкон?
    Нали го купихме точно за да се вози Хамстера?
    А Еърбуса има вместимист почти 100 души - какви са тия делегации, че да са нужни 2 броя?

  34. 34 Профил на Карсон
    *****
    Неутрално

    Кви самолети, кви милиони. Редовно засичам Супер Бойко да прелита от едно място на друго. Като светкавица е

  35. 35 Профил на ---
    *****
    Неутрално

    Идеологът на тази покупка е агент Гоце! И основателният въпрос е защо тези разсипници закупиха два самолета, когато имаха още два, единият от които летеше от дъжд на вятър? Следващият основателен въпрос е: защо Гойко не запази единия самолет и на продаде Ту-то? Има смисъл в това да имаме два правителствени самолета - малък и голям. Малкият (Фалкона) има добро натоварване и се оказа добра покупка (купен от правителството на Костов). А големият (А319) ще е полезен при някои посещения, може да се дава и под наем.

  36. 36 Профил на до 1951
    *****
    Неутрално

    Значи първо 12 000 лева е различно от 12-15000 без валута отзад, което може да се разбира и като евро и като долари. Освен това ми се налага да пътувам и във Вашингтон са ми предлагали 1ва класа билет за по-малко. Така че нещо не си излиза манипулацийката нещастник такъв.

  37. 37 Профил на хех
    *****
    Неутрално

    Спомням си, че в предизборния диспут Първанов-Стоянов Гоце обвини Пешо, че отишъл на посещение с правителствения самолет вместо с гражданските авиолинии. Каква демагогия! По късно същият правителствен самолет се повреди, когато Гоце отиваше на посещение и в резултат и с одобрението на Гоце се купиха още два правителствени самолета. Бъдешият премиер Бойко не реагира тогава. Сега връщат самолетите, всички плащаме неустойките и нека видим каква ще я надробят герберите по-късно.

  38. 38 Профил на ;
    *****
    Неутрално

    Връщаме самолетите сега. Държавата яде дебелия с няколко десетки милиона неустойки.
    След три години поръчваме нови самолети. Ако може нови, по-големи и по-луксозни.
    Да живее популизма!

  39. 39 Профил на Gen. Augusto Pinochet
    *****
    Неутрално

    БСП трябва да бъде закрита и имуществото и да бъде разпродадено, за да компенсира финансовите нарушения на дейците и , а също така и некомпетентното им финансово ръководство на България. Сеща ли се някой да заведе иск по този повод? Тук не става въпрос да се забрани една отдавна пропаднала марксистко-ленинска идеология, която и самата партия вече не практикува (дейците и са милионери), по- скоро става въпрос за санкциониране на една некомпетентност и безотговорност. Имуществото на партията и банковите и сметки трябва да бъдат иззети от българския данъкоплатец, за да му се покрият загубите, причинени от същата тази БСП. Щом имат пари да осигуряват безплатен транспорт до Бузлуджа, че имат и пари да си платят за щетите нанесени на данъкоплатеца, а пък идеологията си пак могат да си я пропагандират колкото искат. Да се събират по кръчмите , по парковете и лозята за да бистрят марксизма колкото си искат! Това не вреди никому и няма никой да им пречи.

  40. 40 Профил на чифут
    *****
    Весело

    не го мислете ББ как ще стигне до Америка, ще преплува атлантика, да му мислим аз щото плувам като пирон в кисело мляко.

  41. 41 Профил на ха
    *****
    Неутрално

    Колко ще са неустойките? Едва ли само платените 15 млн. ще се загубят. Всеки знае какво значи лизингов договор. Парите са гарантирани от немската Дойчебанк. На простолюдието му трябва само популиста Б.Борисов, който създава имидж на непрогнозируема държава. Правителството има нужда от тези самолети, сделката е добра, самолетите са почти нови. Със сигурност следващата година сделка за самолети ще има. Но друга!

  42. 42 Профил на ironboot
    ironboot
    Рейтинг: Неутрално

    Впрочем, зависи колко смятат да пътуват. Ако не смятат да ходят никъде, ако ще си седят в България само, решението им е правилно. В този случай самолети не им трябват.

    А ако ще пътуват - минали са се. Ето защо.

    Да предположим, че ще пътуват само икономическа класа. Сяда Б. Борисов по средата, от двете му страни - по един бодигард. Поне още двама някъде в самолета. Преводачи - минимум двама, защото Бойко езици не знае и ако е само един и го хване разтройство, то Бойко остава глухоням. Съветници - поне двама, защото Бойко разбира от МВР, но от друго не отбира. Стенографка - един брой, няма Бойко сам да си пише по бележниците какво са приказвали.

    Дотук - 10 души. Абсолютен санитарен минимум. Само за Бойко.

    Средната цена на един билет до Западна Европа е 500 евро. С нискотарифните е по-евтино, ама чак до там да стигне Б. Борисов - не вярвам. Или, за едно пътуване имаме 5000 евро.

    На месец се пътува поне 2 пъти до гнилия Запад, имаме 10 000 евро.

    Няма само Бойко да пътува. Налага се на външната министърка, на вътрешния министър, на земеделеца, на финансиста, на икономиста... Вежди Рашидов също ще пътува. Или, имаме 160 000 евро месечни разходи за правителството.

    Отбелязваме, че за сигурността и държавната безопасност на България вече ще бдят другите. Например, тръгва Б. Борисов за Италия - съдбата на страната ни е в ръцете на техниците и пилотите на Алиталия. Ако са си свършили работата добре, то България е в безопасност, а ако не са, то нещата са други...

    Също така, правителствените дейци и управляващите България ще летят не когато трябва, а когато може. Когато има полети и когато има места. Казват на Бойко - ела в Стокхолм на 1 ноември, че работата е важна и не търпи отлагане, а Бойко отговаря - чак на 3-ти мога, че само тогава има места.

    За тайни мисии и дума не може да става - щом си купят билети, мигом всички ще разберат кой накъде е тръгнал. Значи, 160 000 евро на месец. Плюс Първанов и жена му Зорка. Плюс Цецка Цачева. Или какво, мислите, че Цецка няма да лети? Като сестрата Райт ще е Цецка, сестрата на братята Райт. Или, 200 000 евро на месец.

    Повтарям: само най-неотложни пътувания и само икономическа класа. За бизнес класа не говорим, първата класа е химера. А заместник-министрите? Те ще пътуват ли? Да или не? Ако ги броим и тях, нещата стават действително грозни. Майната им, няма да пътуват! Ще си седят тук, нали е криза? Да са станали министри, като им се пътува толкова!

    За 4 години това са 14 милиона долара. Добавяме и загубите досега - 10 милиона долара. Станаха 24 милиона.

    Е, значи има смисъл, нали? Къде са 24 милиона долара и къде са 109 милиона?

    Не, няма смисъл. Защото, подобни самолети са в експлоатация към 15 години. 3 правителствени мандата и половина.

    Или, разходите набъбват до към 55 милиона. Е, пак бива. 55 са си 55. Не са 109.

    Да, така е. При положение, че до 2024 година всички български министри и президенти летят с редовни линии, икономическа класа. Тогава става.

    Само че, бъдете сигурни, че след 2-3 години най-къно ще бъдат купени пак самолети. За около 100 милиона, по-евтино няма как.

    И като добавим към бъдещите 100 милиона днешните 24 милиона, и още поне към 14 милиона... абе, гадно се получава.

    Въпрос на сметки.

  43. 43 Профил на eвЗЕНи
    eвЗЕНи
    Рейтинг: 515 Неутрално

    "Стойността на сделката е 109 млн. долара, един нов струва 42 млн. долара."

    Нещо е объркано тука. Тогава 2 нови би трябвало да са 84М, а пък сделката е за 2 стари за 109М.

  44. 44 Профил на а-аа
    *****
    Неутрално

    84млн лв -2 нови ,сделката е подписана за 2 стари за104млн ами разликата плюс вече платените 14млн да се удържат от станишев и министъра , обаче с горница , заради наглостта и подигравката с хората ,които чупят ръце в недоимък.

  45. 45 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Нещо не ми е ясно:

    "Стойността на сделката е 109 млн. долара (за двата самолета), един нов струва 42 млн. долара."???

    Колко гушка българската фирма, "спечелила" конкурса?

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  46. 46 Профил на име
    *****
    Неутрално

    Цената на нов А319 е около $65 милиона. Министъра или не знае, или лъже или са го информирали зле. И в трите случаи лошо.
    А тия самолети биха се използвали едно 20 - 25 години.

  47. 47 Профил на mashine
    mashine
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    правилно са гъ върнали това са остарели морално "шлепове"

    Quid est veritas ?
  48. 48 Профил на иво
    *****
    Неутрално

    Някой друг министър да се оплаче, че Министерството му е фалирало?. Че то си има служба и тя се казва ПРОКУРАТУРА.
    Всичко друго, независимо казано по телевизия, радио или преса , си е чиста проба-Интернет форум

  49. 49 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Икономията е майка на мизерията.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  50. 50 Профил на papech
    papech
    Рейтинг: 64 Неутрално

    1998г. правителството на Костов закупува два Фалкона - Фалкон50 и Фалкон2000, който е деветместен и струва 30милиона. Капацитета на Еърбус А319 е 80-90 места.Персоналът на Авиоотряд28 е 90 души.

  51. 51 Профил на Министъра Лъже
    *****
    Неутрално

    "Стойността на сделката е 109 млн. долара, един нов струва 42 млн. долара"
    Лъжа. Един нов струва минимум 63.3 млн. долара, максимум 73 млн типично 70 млн. Вижте сами на сайта на airbus и в интернет.
    Новият министър лъже!!!!!!!!!!!!!!!!
    И вие му се хващате.

  52. 52 Профил на spiridon
    spiridon
    Рейтинг: 233 Гневно

    Този гъз Мутафчиев отдавна трябваше да е в затвора на строг режим, ама кой ли да го тикне там ...

  53. 53 Профил на hrimavrov
    hrimavrov
    Рейтинг: Неутрално

    БОБО
    Всичко е въпрос на сметки, а не на популизъм. Новото правителство взе да разваля всички сключени досега договори.
    1. Ако един нов е 42, то два са 84, плюс платените досега 12 стават 96. За да се развали договора на сметка, трябва неустойките да са по-малки от 109-96=13 млн. ако не са договорът си остава. пък като са толкова ЕРБАП да заведат дела и тези нарушили държавния интерес да бъдат осъдени.
    2. Ами ако нов самолет не е 42, а както някои пишат 65, какво става тогава.
    3. Ако без такива сметки непрекъсднато се развалят стари договори, за да се сключват нови, чиито комисионни да се приберат от съответните хора... Тежко ни братя и сестри. Хем ще плащаме неустойки за стари договори, хем комисионни за новите.

  54. 54 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    И на мен нещо гнила ми се вижда информацията. Ако някой може да даде инфо за реалните цени. В зависимост от оборудването. Че иначе звучи съвсем малоумно новия да е 42 млн, а секонд хенд над 50. Все пак на правителството му трябва официален самолет. Не винаги може да се пътува с авиокомпаниите. Не знам да има държава без държавен самолет. Поне 1 за големи делегации.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  55. 56 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално

    Ей, българските фирми започнаха и самолети да продават! А ракетата за третия български космонафт, коя фирма ще я достави?

  56. 57 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално

    коколино
    Весело

    * 9
    * 15:51
    * 05 авг, 2009



    Интересно с какво ще лети Бойко сега .С ту 154?


    ---- С граждански самолети, като всички нормални хора!

    Или с частния самолет на Костоф!

  57. 58 Профил на Министъра лъже
    *****
    Неутрално

    Става въпрос за А319. Вижда се че цената е минимум 63.3 милиона.
    Докато търсих цената намерих един линк към яху в който във форумите става въпрос за How much does the airbus A319 cost?
    един от отговорите е 44мил $ обаче за 2001 година, а и не е сигурно колко е достоверно но изглежда някой в министерството нещо е скалъпвал.
    Сами може да си направите изводите.

  58. 59 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално


    Анонимен

    абе Анониме, като е толкова изгодно да поддържаш частен самолет - ти купи ли си за теб?

  59. 60 Профил на Технократ
    *****
    Неутрално

    Не съм фен на Първанов, но се почувствувах с унижено национално достойнство, когато той не можа да осъществи посещението си трябваше да се връща от по средата на пътя си с някаква си португалска компанийка.

    Малко данни:
    Приблизителната цена на нов А319 е около 66 млн. долара. Плащат се 30% и се чака доставката около три години.

    Двата закупени самолета са от м. юни 2007 и имат нальот от около 4000 часа всеки и ще могат да се ползват още 20-25 години.

    Основният въпрос е свързан с рационалното използване на самолетите, а не с отказването им.

  60. 61 Профил на Запознат
    *****
    Неутрално

    Схемата е елементарна.
    Има смисъл от двата А319, но Министерство на транспорта нямат пари да си плащат вноските. Дянков, обаче им е казал fuck off, в духа на всеобщото затягане на коланите. Сега да не се задават много ненужни въпроси сделката ще бъде изкарана от черна по-черна. Включително и тъпи номера, като това, че видите ли нов А319 струва някакви си $42 млн., а на нас ни ги пробутаха почти двойни.

  61. 62 Профил на Знаещ
    *****
    Неутрално

    Я сега преразгледайте и състава на ДП РВД, оперативната работа може да бъде вършена с 400 човека оперативен персонал и 200 администрация, при налични в момента над 1250 човека.
    Преструктуриране и уволнения му е майката!

  62. 63 Профил на ?
    *****
    Неутрално

    А кой ще лапне комисионите от дължимите неустойки? Хвала, хвала таквъзи...

  63. 64 Профил на неразбиращ
    *****
    Любопитно

    Нямам идея кой крив кой прав що се отнася за цената на самолетите.Това,което не разбирам е:какво става с тези 14,8 млн, лева;защо са били необходими два самолета -кой и за къде се е канил да лети толкова?!

  64. 65 Профил на za
    *****
    Любопитно

    Въх, Рамо, Рамо

    Ай са де ..
    Въх, Рамо, Рамо
    на "Позитано"
    си имат, мамо, дерт!

    Гледай сеир само,
    шушона, мамо,
    шъ им го спукат ГЕРБ…
    Кът им спукат
    шушончетата,
    шъ им цъфнат
    милиончетътъ

    Въх, Рамо, Рамо
    на "Позитано"
    си имат, мамо, дерт.
    А са дее!!!

    Припев:
    Бат' Бойко, дай газ,
    изгрял е твоят
    звезден час!
    Бой до дупка, глей само,
    леле, как трепкат
    на „Позитано”.

    Въх, Рамо Рамо,
    у „Позитано”
    треска буди се,
    гледай сеир само,
    силна вода, мамо,
    шъй ги отнесе!
    Кат им лъснат бакийте,
    шъ им виснат чивиите!

    Въх, Рамо, Рамо
    на „Позитано”
    си имат, мамо, ГЕРБ!
    ВЪх!

    Глей сеир само,
    шушона, мамо,
    ще им го спукат ГЕРБ!
    А са де!

    Припев: …

    Бат' Бойко, дай газ!

  65. 66 Профил на Запознат
    *****
    Гневно

    Нужен бе един самолет. Това с двете машини беше тъпотия на червените за да лапнат повече.
    Платените до тук пари никога повече няма да се върнат. Реалната сума, не е 14 млн. лева, а към 10 млн. лева (ако трябва да сме точни, мъничко повече от $7 млн.)

  66. 67 Профил на Парашутистът
    *****
    Неутрално

    "През април ведомството избра българската компания "Би Ейч еър" да достави самолетите. Стойността на сделката е 109 млн. долара, един нов струва 42 млн. долара."
    Моля, четете внимателно!
    Избрана е наша, родна фирма, която доставя самолети по цял свят и е световно неизвестна.
    По важното е да е известна на тия, които са си слагали подписите и са прибирали рушветите. Тези същите ще трябва да плащат за нанесените щети.
    И не забравяйте, че Гоце лети редовно до Москва и руснаците му пращат самолет за това.

  67. 68 Профил на Технократ
    *****
    Разстроено

    Сделката е описана преди повече от месец и половина в бр.10/2009год. на списание АЕРО. Там е изнесена цена 88,4 млн. долара.
    Аз имам основания да им вярвам, защото досега са точни.
    Може би на Дянков му идват твърде много проблеми наведнъж.

  68. 69 Профил на Баро
    *****
    Неутрално

    Бойко е Супермен, ще лети на собствена тяга

  69. 70 Профил на реалист
    *****
    Неутрално

    Че сделката не е съвсем чиста, това е ясно. То чиста сделка с българската администрация досега няма. Не съм сигурен, че скоро ще има.
    Иначе за самолетите - взети са на добра цена. Доставени първоначално на нискоразходната компания Еър Берлин, т.е. експлоатирани здраво. Стандартно изпълнение, но има възможност за преконфигуриране и добавяне на допълнителни резервоари, които да позволят на А319 да прелита океана без дозареждане. След съответната сертификация. Защо са необходими 2 - ами защото единия винаги може да се развали
    Истината е, че и един е достатъчен.
    А стария Ту-154 може да полети още 4-5 години в Иран на мокър лизинг.
    Накратко: нов правителствен самолет е необходим - 1 брой; клас А319/318 Elite (ВИП версия, с каквато разполагат доста правителства по света) или Boeing 737 BBJ (Boeing Business Jet); един струва почти колкото тези двата заедно и пристига сертифициран за презокеански полети; за близки разстояния има Falcon 2000
    Евтиното винаги излиза по-скъпо, а новото идва с гаранция.

  70. 71 Профил на do #60
    *****
    Неутрално


    Да ти имам кахъра за националното ти достойнство1
    ЗАЩО НЕ СЕ КАХЪРИШ ЧЕ НЯМА ЖИВОТОСПАСЯВАЩИ
    ЛЕКАРСТВА ? ТИ В КОЙ СВЯТ ЖИВЕЕШ?
    ИЗБРАНИТЕ ТРЯБВА ДА СЛУЖАТ НА ТЕБ И ДАНЪКОПЛАТЕЦА?
    АКО ТЕ Е СРАМ ОТ ТОВА ОТИВАЙ В РУСИЯ ДА СЕ ПЪЧИШ
    С ДИКТАТОРА ПУТИН!
    НА ГОЛ ГЪЗ НАЦИОНАЛНОТО МУ ДОСТЙНСТВО НАЙ ВАЖНО!
    ПРОМИТ МОЗЪК!!!!!!!!

  71. 72 Профил на Истината
    *****
    Неутрално

    В интерес на истината, която не е на почит при някои мнения, да припомня, че правителствения Фалкон не беше купен да вози Хамстера, а да вози Надеждата и Мавъра

  72. 73 Профил на DO #60
    *****
    Неутрално

    ДОПЪЛНЕНИЕ: "някаква си португалска компанийка"

    КАДЕ Е ПОРТУГАЛИЯ КЪДЕ СМЕ НИЕ ?
    КОЛКО ПОРТУГАЛЦИ РАБОТЯТ -СЛУГУВАТ В БЪЛГАРИЯ?

  73. 74 Профил на EASA
    *****
    Неутрално

    Интересна как летят министрите на Нейно Величество като си нямат отряд 28 а и сама Елисавета как ли лети по света?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK