Мобилтел и Глобул нямат ли малко срам, всяка година декларират огромни печалби и сега тръгнали да се вайкат, че конкуренцията намалила цените. Май трябва да се разследват за картелно споразумение тези два телекома.
като са мн. силни да станат кокорентно способни.Какво са заревали,като наакано дете пред майка си.аз от колко години негодувам от,надутите цени на разговорите,които ми предлагат тези търгаши.А тях трябва да ги съди който се чувсва ограбен,с какво ще се оправдават,крадците,нагли
Ниските цени са добри за потребителите само дотолкова, доколкото не представляват т.нар. "хищническо ценообразуване", чиято цел е да изтласка останалите играчи от пазара... не е редно да се усвояват пазарни позиции по непазарен път, както се прави при злоупотреба с господстващо положение...
А на глобул и мобилтел някой да им прави проблем за подбиване на абонаментната фиксирана такса за фиксирана услуга? Край, свърши им времето на тези обирджии. Скоро ще усетят какво е да губиш клиенти в условията на честна пазарна икономика.
Без да защитавам по никакъв начин "Виваком", не мога да не се съглася, че тия цървули от "М-тел" и "Глобул" няма какво да ми се оплакват. И на малките деца е ясно, че се разбират помежду си за цените и съответно всички си плащаме от години като попове. Третият играч им размъти водата, ама то това беше и идеята на трети оператор. Все едно "Глобул" не злоупотребяват с цената на тъпия "Iphone", а "М-тел" с това, че имат най-много абонати...
Ако това е задушаване на конкуренцията, какво тогава е недопускането на четвърти мобилен оператор миналата година, когато с лобиране изтърсиха такава цена на лицензията, за която изобщо не си заслужава никой оператор да се захваща. И за каква конкуренция ми говорят - това си е олигопол, всеки се държи както му изнася. Глобул и Мтел са в партия, защото и двата могат да загубят пазарен дял. Иначе и трите бяха в партия, за да не навлезе четвърти...За каква защита на конкуренцията може да се говори - това е нагло и смешно
Нищо не стана досега, Дееп Блу! БТК не свали наема за подръжка до поносимо ниво и... мераклии НЯМА!
МОНОПОЛИСТ ГАДЕН е! Сега си сменя 'името и се разграничава' от ... себе си! Мимикрия преди да се 'шитнат', май на французите? Ориндж или Фр.телеком... Май след Н.Г. и след Новия Закон за Съобщения!
Бе затъващ от неефективността си СОЦ МАСТОДОНТ! Нищо ново.
Ъхъ!
Питайте потребителите за Ментел и Грабул.... Ако имаше истинска конкуренция, отношението щеше да е съвсем различно. Преди две седмици от Грабул ме заплашиха, защото не съм си платил сметка от преди 5 години, когато си спрях картата заради откраднат телефон. За 5 години не ми изпратиха нито едно писмо или известие или каквото и да било, и сега ми пращат предизвестие за принудително събиране чрез фирма за събиране на дългове, на което няма сума за плащане, отличителни знаци, без плик дори, но с прикачени вносни бележки и разни заплахи в прав текст...
А както съм тръгнал да се оплаквам, току-що си купих Данон Активия с ацетон в него от близкия магазин - определено това ще ми пречисти стомаха.... Е за какви защити на конкуранцията и на потребитлите можем да говорим изобщо....
Тази статия е невероятна реклама за VIVACOM, доколкото 99.99% от населението е убедено, че и трите мобилни оператора съдират кожите ни добивайки огромни печалби.
не се оплаквайте
това се нарича демокрация и пазарна икономика по разбиранията на Запада
просто на българска територия ограбването е по-простичко
нямаме си никаква държава затова е така
но както е тръгнало май нещата ще се оправят
в близко бъдеще май САЩ ще станат социалистическа страна
и след тях вече светът ще се промени към добро
Доживях ! М Тел да РЕВЪТ, за злоупотреба с "господстващо" положение!!! Ваща мама, занм , че новите собственици на М Тел нямат вина за негативите на предходните, но "оня" монопол на мобилни комуникации няма да бъде забравен скоро. Голямо риване, голям кеф. Кифтетата намаляха. Много се дразня и от рекламата, с тъпата бабешка мутра на М Тел. И кучето ми, а то не е много умно, разбра, че тя е пряко насочена към даден конкурент, което не е етично.Ама то, каква ли етика да очакваш от тях. Програмите на Вива въобще не са лоши, тъй че,на когото не му отърва, да помисли за актуализация на собствените си програми. Голяяяяяяяяяяяям кеф!
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
Мисля че Vivacom са си направили сметките, преди да пуснат въпросните тарифи. Вече нали ги съдиха за нещо подобно, мисля че имаше една тарифа, която предлагаше минути от домашен към мобилен телефон и след делото се наложи да я променят, мисля че смениха минутите с такива за международни разговори.
Ментел, идете да ревете някъде другаде! Нали "кабела" не вървеше ? Предложете НОРМАЛНИ услуги, както е в другите бели страни и хората сами ще се върнат.
Не ми е ясно за какво се оплакват, особено Глобул! Доскоро номерът 123 беше безплатен, но тези кръвопийци от Глобул го направиха и него платен! Да им преседне дано! Чудят се само как да печелят повече от клиентите, а не се замислят за икономии вътре във фирмата!?
Бях дълги години абонат на Глобул,а последните няколко месеца бях абониран за опцията "приятели" /с/у 5 лв.месечно/ За м.август предложиха освен 100-те безплатни минути още 100.Когато предоставиха сметката ми,се оказа,че трябва да платя сума,повече от три пъти по-висока от обикновено.А въобще не бях ползвал допълнителните 100 минути.Разбира,се,поисках веднага да се махна от тях и да премина към Вивател,като си запазя номера. Отказаха ми.Махнах се от тия боклуци,независимо,че получих от Вивател нов номер.Синът ми,които живее в Париж ми казва,че цените на тези услуги са най-скъпите в Европа.Въпреки огромните разлики в заплатите.Незнам що за държава сме,щом се позволява такъв пладнешки грабеж!
Хора, надявам се някога да поумеете и да разбирате какво се случва около вас. Вивател, наистина нарушава конкуренцята на пазара. И ако си мислите че цените в БГ били наи-високи - лъжете се. Аз съм в Швейцария, и тук цените са много по-високи.
дотук коментарите са все срещу глобул и мтел, що ли? И двата оператора гледат как с малки букви да ти го натресат, да променят условията винаги в тяхна полза и да те излъжат в разговорите! Какво предлага виваком, точни и ясни сметки, ниски цени, неиползваните минути ти се прехвърлят автоматично в следващия период, отчитането става на 30 сек. е трябва да си мазохист да стоиш при горните два оператора в тая криза!
Просто е ! Намаляш цените и доста се прехварлят при теб. Ако започнеш да губиш или целите ти са високи или пък услугите ти са некачествени. И тогава клиента отива при други. Тогава какво реват М-Тел или Глобул... А пак само като се замисля и си спомням че 360 лв струваше СИМ картата към М-Тел...
Ползваме услугата Корпоративна група на Мен-тел и оферираната цена е 1ст/мин за разговори в групата. ДА АМА НЕ.
Колега случайно забеляза че около 30% от разговорите вътре в групата са ТАРИФИРАНИ ПО 7ст.???
След оплакване до Ментел ни върнаха пари за 3г. назад!!!
Мога само да предполагам от тая "невинна софтуерна грешка" както ни обясниха, колко МИЛИОНИ са смъкнали.
ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ ТАРИФИРАНЕТО В ГРУПА!!!
Да умрат в лайна всичките ве, телефонните услуги са най-скъпи в България от целия ЕС. Кое точно оправдава да държат цените в пъти по-високи отколкото в други държави? Техниката ли им е златна, за поддръжката ли плащат милиони? В Австрия за 25 евро на месец говоря 1000 мин с целия ЕС, без значение мобилни или фиксирани линии(!) и още 4000 в същата мрежа. Айде кажете ми за 50лв колко минутки говорите чрез нашите оператори.
"Socialism is not an alternative to capitalism; it is an alternative to any system under which men can live as human beings."
Аз пък съм краден от БТК - И смятам определено, че при първа възможност, след изтичането на договора ми с БТК да му кажа сбогом! М-Тел са били винаги коректни с мен, тарифиране, цени, услуги и с всички около мен ... но коментарите тук, по-горе, са неоснователно злъчни срещу М-Тел... Истината е, че в България все още са високи цените на телекомуникациите... и БТК използва своето доминиращо положение! Те трябва да носят отговорност, защото с политиката си пречат на другите оператори да намаляват цените.
Ако М-Тел и Глобул са нормални фирми, искащи да представят конкурентен продукт, биха си взели бележка от коментариите тук. Също и Виваком, при които да се откажеш от стационарния си телефон е една малка сага.
Но проблемът тук е всъщност в държавата ни, която ограничава реалната конкуренция.
Само пример да дам: Пакет от 1ГБ предплатен интернет на Ментел и Глобул важи за 1 месец, а на всеки европейски оператор важи 1 година... Лошото е че ВИВА тук не са конкурентни, в стремежа си да продават ADSL..
владко, обърни си заплатата от франкове в лева, сравни със заплатите в БГ, земи си договор, а не предплатене услуга, ( 5 години съм бил на ориндж, така че не се обяснявай) научи се да смяташ, и после пак ела!!!
че и БТК не са стока съм съгласен, но я кажи как точно намалявайки цените пречат те на другите да сторят същото???? това чисто и просто не е верно, мтел и глобул са си стиснали ръцете и държат цените безумно високо. имам познат дето работи в мтел, няма да ти казвам какви са има ставките.
Когато МТел и Глобул пуснат оферти, които не дискриминират към коя мрежа ще се обажда човек, тогава ще ги подкрепя. Иначе е добре КЗК да провери дали случайно двете фирми нямат общ собственик - компания, която контролира директно/индиректно техните собственици.
Мда, идва краят и на скъпите мобилни услуги в БГ. По един или друг начин, рано или късно всичко си идва на мястото. Така стана и в строителството. Баламурниците свършиха. М-Тел и Глобул да не реват - достатъчно много печелят и при тези ниски цени.
Мтел ако искат да подбият виваком да върнат отчитането на 15сек. Само че не искат. Е тогава да не реват за справедливости. Те не злоупотребяват ли с положението, че са първи GSM оператор и маса народ още не се е махнал, защото усложняват преносимостта на номера?
скъпи хора, не всичко е въпрос на цена. Едва ли всички знаете, че въпреки че договорите ви за интернет и домашен телефон от Виваком са напр. едногодишни, ако решите два месеца след изтичането му да го прекратите - дължите неустойки за още близо година тъй като подновяването е автоматично. Просто няма отърване, нищо, че подписа ви е за една година. Не дай си Боже ако сте се подмамили с подаръка безжичен телефон с двугодишен договор - след изтичането се подновява за още две. А ако искате да си преместите АДСЛ на нов номер - 40лв. и една седмица без нет - отнема време а и не става веднага..
Да не говорим за неособено високата компетентност на продавач-консултаните, нова корпоративна идентичност с никаква инвестиция в подготовка на служителите. Евала!
ЗА ДА НЯМА МОНОПОЛ МТЕЛ СЛЕДВА ДА ПРЕХВЪРЛИ 2МЛН. АБОНАТИ ДОБРОВОЛНО НА ВИВАКОМ И 1МЛН. НА ГЛОБУЛ ТАКА ВСИЧКО ЩЕ СИ БЪДЕ НОРМАЛНО ИНАЧЕ ИМА ЕДИН ЛАФ "ЛАКОМО ДУПЕ КРЪВ СЕРЕ"
Направо не мога да повярвам, че българина е чак толкова лесно манипулируем!!!
Неразсъждаващите трезво, дето под точно тази статия сте намерили да се оплаквате от Мтел и Глобул - ПОМИСЛЕТЕ с главите си!
Т.нар. Виваком е уродливо изчадие дето от 50г. го хрантутите, а сега заграби и цялата преносна мрежа и всички (и кабеларките) им плащат на тях - вместо, както си е нормално тя да е собственост на общините.
а защоито ментел не обявява ниски цени за обажнания в рамните на мрежата си... Цените на мобилните услуги в бг са високи именно защото те продават на останалите оператори за 0.35 на минута поради господстващо положение на мобилния пазар. Истинската пародия на услуги обаче е в глобул.
Ама какво значи "съдирали ви кожите" ала-бала! Ами не ползвайте мобилни телефони тогава! Аман от соц-разбирания! НЕ може всички услуги да са достъпни за всеки, приемете го!
Клиент съм на Глобул, но смятам да се прехвърля на по-малко зло. Толкова груби консултанти не съм виждала. Няма офис или каса на Глобул, където консултантите да не са намръщени, груби, оставят те да чакаш и ти губят времето. Веднъж даже един ми хвърли бележката и ми обърна гръб. Само заради това грубо отношение ще се махна
До коментар [#47] от "no comment":
А, бе, пич/ке, на другите два оператора да не би след изтичането на срока договорите да не се подновяват автоматично? Разбрахме че си на заплата при някой от тях, ама няма нужда така явно. Споко, скоро няма да е така.
Не се ядосвайте, и трите оператора ше духат супата от догодина. Тая година ЕК им резнаха тарифите на роуминга, догодина ще им резнат тарифите между самите тях - всъщност това е нещото от което гушат най- много. Май за всеки входящ разговор взимат от другия оператор 30 ст., а пък той взима 31 - 32 от клиентите си. Но мадрата свършва....
А колко сладко беше само ... -
$0,99 за минута разговор баз ддс, а долара беше 2,30 лв.
Ех, какви времена, времена ....
Колко динамично се развиваше компанийката ...!
И как ни бъзикаха - "за всички ще има от новата ни промоция, не се пререждайте...", как ни построяваха на улицата пред офисите си да им правим реклама, и ни се усмихваха от билбордовете - самите ТЕ, в прекрасно настроение ...
Щом мтел се грижи да има конкуренцията, вече съм спокоен и съм сигурен, че живея в свободна държава.
Де го Бат Бойко да им скъса гъсоците на тия? Да вкара по най-бързия начин четвърти оператор и ще им видим сеира- ще се изтрепят при преразпределянето на баницата!
А колкото до VIVA - новите им тарифи са си напълно легитимни. В Австрия Austria Telekom има същите позиции като тях и предлагат сходни комбо-тарифи и на никой от другите оператори не им е скимнало да мрънкат. Да, сигурно ги "боли", но всеки си търси своята ниша и напасва цените, за да остане конкурентноспособен. Затова Австрия има и най-ниските цени на тези услуги в ЕС! Така че лакомите гъзове от М-Тел да не се държат така, като някой да им е изял закуската под носа, а да свалят цените-> най-добре тези на разговорите в мрежа, защото само така ще могат да си задържат клиентите да не избягат при VIVA.
До 58: О, ако намалят тарифите за взаимни разговори това определено няма и трите оператора да го гризнат. По-скоро в Мтел ще е траур, а Виваком ще правят купон до зори. Глобул... биха могли да спечелят от това ако не бяха такива идиоти и бяха реално способни да привличат нови клиенти.
В момента на Виваком плащам 5 лева за разговори в мрежата и 50 лева за разговори основно до Мтел.
Най-интересното е, че големите оператори би трябвало да имат интерес от повече по-малки оператори на пазара, защото тогава ще им се качат приходите от входящи обаждания. Обаче пазарната логика в България не върви. Всички искат да са монополисти. Чудя се защо жалбоподателите не приложат пазарни хватки, а се обръщат към КЗК.
честно казано аз съм бил и на трите мобилни оператора...сега съм с виваком и съм много доволен .според мен офертите на виваком са най-добрите в България.а що се отнася до цените спрямо другите страни от ЕС мога да кажа ,тъй като живея в Белгия,че има оферти на виваком който са мнооого по-добри от Белгийските а също и от някой немски...(говоря за злато 420 на виваком и някой други подобни също на виваком)Поздрави!!!!
Много експерти, много емоции!!! Но никой не е прочел два реда от големите Европейски братя. А там ясно пише, че реална конкуренция, и съответно падане на цените се случва само при 4 и повече оператора- проверете развитите държави!!!
Какви икономии повече във Грабул, искаш на 180лв. заплата ли да ни оставят,нали за гурция пари пращат,шефовете БМВ-та карат аиде стига толкова,по надолу на редовия служител не може!
Честно, не знаех, че и при другите е така! Ама това е ужасно и според мен тотално несправедливо. А си нямам и идея, че е така, защотото използвам предплатена карта
Инкъмбънт оператора БТК пуска 5-а услуга. Най - Късно през Април 2010 БТК ще излезе като конкуренция на кабелните и сателитни оператори на пазара на платена телевизия. Спътникът ще е Интелсат. В момента се договарят правата за каналите. Отново монополистът ще удари частния бизнес - 40 лв цена за АДСЛ, мобилен Телефон, Стационарен Телефон и Телевизия. Бидейки голям рекламодател, БТК ще си договори права доста по-ниски от всички настоящи оператори.
Странна държава сме - Ники Василев продаде компанията за жълти стотинки на аверите си, добре ще е сделката да се развали. А БТК държи всичко - канална мрежа, преносна мрежа, 1 200 000 абоната на фиксирана телефония, 200 000 абоната на мобилна, 250 000 абоната на интернет. Унищожител на частния бизнес.
Ей все много знаете! Ами нали Telekom Austria е собственика на М-тел бе! "Лакомите гъзове от М-Тел" са същите австрийски лакоми гъзове. Какво ми ги сравнявате?
Otpraviam tova pismo kam vsi4ki, koito nadiavam se 4etete tezi mnenia. Ako jelaete da stanete nov abonat na GLOBUL vav niakav slu4ai ne go pravete.
Blagodarenie na Globul biah zadaljena neednokratno da pose6tavam ofisa na firmata za razli4nii pla6tania v 3 pati v rastoianie na 10 dni kato nov abonat.
Noviat abonat v Globul niama absoluno niakvi preferencii i ne se polzva ot uslugite koito sa zadaljitelni pri drugite mobilni operatori.
Usluga nomer 1 : Ne e vazmojno kreditniat vi limit da bade uveli4en nad parvona4alnia ot 50 leva.
Nomer 2 : Zadljen ste da pala6tate fakturata si v denia na neinoto izlizane ina4e telefonat vi 6te bade sprian( v drugite operatori tozi srok e do poiavavaneto na nova faktura) toest klienta e ograni4en da plati v to4no opredelen den.
Nomer 3 : vapreki 4e telfeonat vi se zanuliava v na4aloto na meseca smetkata vi ot prdi6nia mesec ne se zanuliava t.e vie ne mojete da polzvate predvedvidenia za novia mesec krediten limit dokato prredi6nata vi faktura ne e zaplatena i pak telefona vi e sprian .
Nomer 4 Predvidenite bezplatni minuti se razpredeliat za celia mesec , porporcionalno na den , toest ne mojete da gi izpolzvate ako nadvi6ite limita is i pak telefona vi e sprian.
Nomer 5 Za da pusnete otnovo telefona si ne mojete da vnesete depozit po malko ot 25 % ot izgovorenata suma( v drugite operatori e dostata4no da vnesete 5 leva ili kolikoto pojelaete za da vi bade pusnat telefona)
Nomer 6 Kam telefona vi se aktivirat uslugi za koito ne predppolagate kato na primer fun call , koito v niakoi situacii moje da bade osobeno zlepostavia6t, v slu4ai na bizness razgovori. I pak triabva da zaplatite za da bade prekratena tazi usluga koiato uj polzvate a i pla6tate za neia bez da znaete 4e pla6tate.
DOBRE DO6LI V GLOBUL!!! Nai PREKRASNIA OPERATOR V BALGARIA
NE dai si boje da vi se naloji ne6to spe6no , pomislete si za GLOBUL te vinagi sa gotovi da vi pomognat a i sa "osobeno" vejlivi po telefona
Pozdravi ot men.
Цитиране
!ВНИМАНИЕ!Служители на Виваком лъжат възрастни хора като им се обаждат по телефона и им предлагат подарък но не казват че за него се плаща месечна такса. Едва когато вземете "подаръка" ще ви се обясни че сте задължен да плащате такса. НЕ ПРИЕМАЙТЕ НИКАКВИ "ПОДАРЪЦИ" ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
*****
Неутралноабонирах се за трио. Много е яко
SELIANINA
Рейтинг: 8 НеутралноТова е добро за потребителя
Нормалните хора си имат дом, семейство, увлечения и мечти.Plamen
Рейтинг: 217 Неутралновинаги е неприятно като ти намаляват порциона хаха
BTodorov
Рейтинг: 217 НеутралноМобилтел и Глобул нямат ли малко срам, всяка година декларират огромни печалби и сега тръгнали да се вайкат, че конкуренцията намалила цените. Май трябва да се разследват за картелно споразумение тези два телекома.
Glory is fleeting, but obscurity is forever.JPJ
Рейтинг: 583 Неутралнои трите оператора пият кръв
*****
Неутралнокато са мн. силни да станат кокорентно способни.Какво са заревали,като наакано дете пред майка си.аз от колко години негодувам от,надутите цени на разговорите,които ми предлагат тези търгаши.А тях трябва да ги съди който се чувсва ограбен,с какво ще се оправдават,крадците,нагли
*****
НеутралноНиските цени са добри за потребителите само дотолкова, доколкото не представляват т.нар. "хищническо ценообразуване", чиято цел е да изтласка останалите играчи от пазара... не е редно да се усвояват пазарни позиции по непазарен път, както се прави при злоупотреба с господстващо положение...
*****
Неутралнокакво стана с правилото за последната километьр на трасето на телекомуникационните компании
*****
НеутралноА на глобул и мобилтел някой да им прави проблем за подбиване на абонаментната фиксирана такса за фиксирана услуга? Край, свърши им времето на тези обирджии. Скоро ще усетят какво е да губиш клиенти в условията на честна пазарна икономика.
Alien
Рейтинг: 1054 НеутралноБез да защитавам по никакъв начин "Виваком", не мога да не се съглася, че тия цървули от "М-тел" и "Глобул" няма какво да ми се оплакват. И на малките деца е ясно, че се разбират помежду си за цените и съответно всички си плащаме от години като попове. Третият играч им размъти водата, ама то това беше и идеята на трети оператор. Все едно "Глобул" не злоупотребяват с цената на тъпия "Iphone", а "М-тел" с това, че имат най-много абонати...
*****
НеутралноАко това е задушаване на конкуренцията, какво тогава е недопускането на четвърти мобилен оператор миналата година, когато с лобиране изтърсиха такава цена на лицензията, за която изобщо не си заслужава никой оператор да се захваща. И за каква конкуренция ми говорят - това си е олигопол, всеки се държи както му изнася. Глобул и Мтел са в партия, защото и двата могат да загубят пазарен дял. Иначе и трите бяха в партия, за да не навлезе четвърти...За каква защита на конкуренцията може да се говори - това е нагло и смешно
*****
ГневноНищо не стана досега, Дееп Блу! БТК не свали наема за подръжка до поносимо ниво и... мераклии НЯМА!
МОНОПОЛИСТ ГАДЕН е! Сега си сменя 'името и се разграничава' от ... себе си! Мимикрия преди да се 'шитнат', май на французите? Ориндж или Фр.телеком... Май след Н.Г. и след Новия Закон за Съобщения!
Бе затъващ от неефективността си СОЦ МАСТОДОНТ! Нищо ново.
Ъхъ!
*****
НеутралноПитайте потребителите за Ментел и Грабул.... Ако имаше истинска конкуренция, отношението щеше да е съвсем различно. Преди две седмици от Грабул ме заплашиха, защото не съм си платил сметка от преди 5 години, когато си спрях картата заради откраднат телефон. За 5 години не ми изпратиха нито едно писмо или известие или каквото и да било, и сега ми пращат предизвестие за принудително събиране чрез фирма за събиране на дългове, на което няма сума за плащане, отличителни знаци, без плик дори, но с прикачени вносни бележки и разни заплахи в прав текст...
А както съм тръгнал да се оплаквам, току-що си купих Данон Активия с ацетон в него от близкия магазин - определено това ще ми пречисти стомаха.... Е за какви защити на конкуранцията и на потребитлите можем да говорим изобщо....
*****
НеутралноТази статия е невероятна реклама за VIVACOM, доколкото 99.99% от населението е убедено, че и трите мобилни оператора съдират кожите ни добивайки огромни печалби.
хммм...
*****
Неутралнов нормалните държави говориш на много по ниски цени,обаче ние според моб. ни оператори сме по-платежоспособни ...
))
*****
ГневноИ за 3те оператора трябва сопа - от Брюксел, иначе никога няма да видим нормални цени от тези лакоми г.зове български
*****
Неутралноне се оплаквайте
това се нарича демокрация и пазарна икономика по разбиранията на Запада
просто на българска територия ограбването е по-простичко
нямаме си никаква държава затова е така
но както е тръгнало май нещата ще се оправят
в близко бъдеще май САЩ ще станат социалистическа страна
и след тях вече светът ще се промени към добро
ь
Рейтинг: 1316 НеутралноДоживях ! М Тел да РЕВЪТ, за злоупотреба с "господстващо" положение!!! Ваща мама, занм , че новите собственици на М Тел нямат вина за негативите на предходните, но "оня" монопол на мобилни комуникации няма да бъде забравен скоро. Голямо риване, голям кеф. Кифтетата намаляха. Много се дразня и от рекламата, с тъпата бабешка мутра на М Тел. И кучето ми, а то не е много умно, разбра, че тя е пряко насочена към даден конкурент, което не е етично.Ама то, каква ли етика да очакваш от тях. Програмите на Вива въобще не са лоши, тъй че,на когото не му отърва, да помисли за актуализация на собствените си програми. Голяяяяяяяяяяяям кеф!
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)VitaminX
Рейтинг: 531 НеутралноМисля че Vivacom са си направили сметките, преди да пуснат въпросните тарифи. Вече нали ги съдиха за нещо подобно, мисля че имаше една тарифа, която предлагаше минути от домашен към мобилен телефон и след делото се наложи да я променят, мисля че смениха минутите с такива за международни разговори.
Missão dada é missão cumprida!*****
НеутралноМентел, идете да ревете някъде другаде! Нали "кабела" не вървеше ? Предложете НОРМАЛНИ услуги, както е в другите бели страни и хората сами ще се върнат.
Payakoff
Рейтинг: 426 НеутралноНе ми е ясно за какво се оплакват, особено Глобул! Доскоро номерът 123 беше безплатен, но тези кръвопийци от Глобул го направиха и него платен! Да им преседне дано! Чудят се само как да печелят повече от клиентите, а не се замислят за икономии вътре във фирмата!?
Post tenebras spero lucemPayakoff
Рейтинг: 426 НеутралноВече се замислих, дали да не премина към Виваком?
Post tenebras spero lucem*****
ВеселоАз съм на Макс Телеком и друго не ми трябва.
*****
ГневноБях дълги години абонат на Глобул,а последните няколко месеца бях абониран за опцията "приятели" /с/у 5 лв.месечно/ За м.август предложиха освен 100-те безплатни минути още 100.Когато предоставиха сметката ми,се оказа,че трябва да платя сума,повече от три пъти по-висока от обикновено.А въобще не бях ползвал допълнителните 100 минути.Разбира,се,поисках веднага да се махна от тях и да премина към Вивател,като си запазя номера. Отказаха ми.Махнах се от тия боклуци,независимо,че получих от Вивател нов номер.Синът ми,които живее в Париж ми казва,че цените на тези услуги са най-скъпите в Европа.Въпреки огромните разлики в заплатите.Незнам що за държава сме,щом се позволява такъв пладнешки грабеж!
*****
Веселоточно тия М тел-мутри ли ?!!! забравиха кога скубеха 1лв. на минута!
*****
НеутралноХора, надявам се някога да поумеете и да разбирате какво се случва около вас. Вивател, наистина нарушава конкуренцята на пазара. И ако си мислите че цените в БГ били наи-високи - лъжете се. Аз съм в Швейцария, и тук цените са много по-високи.
*****
Гневнодотук коментарите са все срещу глобул и мтел, що ли? И двата оператора гледат как с малки букви да ти го натресат, да променят условията винаги в тяхна полза и да те излъжат в разговорите! Какво предлага виваком, точни и ясни сметки, ниски цени, неиползваните минути ти се прехвърлят автоматично в следващия период, отчитането става на 30 сек. е трябва да си мазохист да стоиш при горните два оператора в тая криза!
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1063 ВеселоДо коментар [#25] от "мутра с преференции":
2,80 приятелю
*****
НеутралноПросто е ! Намаляш цените и доста се прехварлят при теб. Ако започнеш да губиш или целите ти са високи или пък услугите ти са некачествени. И тогава клиента отива при други. Тогава какво реват М-Тел или Глобул... А пак само като се замисля и си спомням че 360 лв струваше СИМ картата към М-Тел...
*****
ГневноПолзваме услугата Корпоративна група на Мен-тел и оферираната цена е 1ст/мин за разговори в групата. ДА АМА НЕ.
Колега случайно забеляза че около 30% от разговорите вътре в групата са ТАРИФИРАНИ ПО 7ст.???
След оплакване до Ментел ни върнаха пари за 3г. назад!!!
Мога само да предполагам от тая "невинна софтуерна грешка" както ни обясниха, колко МИЛИОНИ са смъкнали.
ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ ТАРИФИРАНЕТО В ГРУПА!!!
LvM
Рейтинг: 583 НеутралноДа умрат в лайна всичките ве, телефонните услуги са най-скъпи в България от целия ЕС. Кое точно оправдава да държат цените в пъти по-високи отколкото в други държави? Техниката ли им е златна, за поддръжката ли плащат милиони? В Австрия за 25 евро на месец говоря 1000 мин с целия ЕС, без значение мобилни или фиксирани линии(!) и още 4000 в същата мрежа. Айде кажете ми за 50лв колко минутки говорите чрез нашите оператори.
"Socialism is not an alternative to capitalism; it is an alternative to any system under which men can live as human beings."*****
НеутралноПРЕДЛАГАМ ДА ПОДЕМЕМ ИНИЦИАТИВА!
НЕКА ВСЕКИ ОТ НАС УБЕДИ ПОНЕ ДВАМА СВОИ ПОЗНАТИ ДА НАВИЯТ ДВАМА СВОЙ ПОЗНАТИ ДА СЕ ОТКАЖАТ ОТ М_ТЕЛ И ГЛОБУЛ!
ДА ГИ ВИДИМ БОКЛУЦИТЕ ТОГАВА!
И ОТ М_ТЕЛ И ГЛОБУЛ СЪМ КРАДЕН А И ВСЕКИ ОТ ВАС ПРЕДПОЛАГАМ!
ДА ИМ ГО ВЪРНЕМ!
*****
НеутралноАз пък съм краден от БТК - И смятам определено, че при първа възможност, след изтичането на договора ми с БТК да му кажа сбогом! М-Тел са били винаги коректни с мен, тарифиране, цени, услуги и с всички около мен ... но коментарите тук, по-горе, са неоснователно злъчни срещу М-Тел... Истината е, че в България все още са високи цените на телекомуникациите... и БТК използва своето доминиращо положение! Те трябва да носят отговорност, защото с политиката си пречат на другите оператори да намаляват цените.
*****
НеутралноАко М-Тел и Глобул са нормални фирми, искащи да представят конкурентен продукт, биха си взели бележка от коментариите тук. Също и Виваком, при които да се откажеш от стационарния си телефон е една малка сага.
Но проблемът тук е всъщност в държавата ни, която ограничава реалната конкуренция.
доктора
Рейтинг: 0 Неутралнокакто би казал един прочут българин-всичките са маскари.
Boixos Nois
Рейтинг: 531 НеутралноЗападните компании от бранша дават много повече услуги на клиентите си при много по-ниски тарифи
http://www.facebook.com/F.K.BARCELONA*****
НеутралноСамо пример да дам: Пакет от 1ГБ предплатен интернет на Ментел и Глобул важи за 1 месец, а на всеки европейски оператор важи 1 година... Лошото е че ВИВА тук не са конкурентни, в стремежа си да продават ADSL..
*****
НеутралноДо коментар [#26] от "Vlad":
владко, обърни си заплатата от франкове в лева, сравни със заплатите в БГ, земи си договор, а не предплатене услуга, ( 5 години съм бил на ориндж, така че не се обяснявай) научи се да смяташ, и после пак ела!!!
*****
НеутралноДо коментар [#33] от "Жоро":
че и БТК не са стока съм съгласен, но я кажи как точно намалявайки цените пречат те на другите да сторят същото???? това чисто и просто не е верно, мтел и глобул са си стиснали ръцете и държат цените безумно високо. имам познат дето работи в мтел, няма да ти казвам какви са има ставките.
Orda
Рейтинг: 60 ВеселоТези пък се изпотрепаха.
Orda*****
НеутралноКогато МТел и Глобул пуснат оферти, които не дискриминират към коя мрежа ще се обажда човек, тогава ще ги подкрепя. Иначе е добре КЗК да провери дали случайно двете фирми нямат общ собственик - компания, която контролира директно/индиректно техните собственици.
*****
НеутралноМда, идва краят и на скъпите мобилни услуги в БГ. По един или друг начин, рано или късно всичко си идва на мястото. Така стана и в строителството. Баламурниците свършиха. М-Тел и Глобул да не реват - достатъчно много печелят и при тези ниски цени.
*****
НеутралноКърлежите се оплакват от бълхата.
*****
НеутралноИ аз бях при Мтел, и аз преминах към Виваком. Доволем съм, понеже са по-коректни от другите доставчици..
*****
НеутралноКАРТЕЛ! КАРТЕЛ! КАРТЕЛ! КАРТЕЛ! КАРТЕЛ!
Къде си Бойкооооооооооо????????
*****
НеутралноМтел ако искат да подбият виваком да върнат отчитането на 15сек. Само че не искат. Е тогава да не реват за справедливости. Те не злоупотребяват ли с положението, че са първи GSM оператор и маса народ още не се е махнал, защото усложняват преносимостта на номера?
*****
Неутралноскъпи хора, не всичко е въпрос на цена. Едва ли всички знаете, че въпреки че договорите ви за интернет и домашен телефон от Виваком са напр. едногодишни, ако решите два месеца след изтичането му да го прекратите - дължите неустойки за още близо година тъй като подновяването е автоматично. Просто няма отърване, нищо, че подписа ви е за една година. Не дай си Боже ако сте се подмамили с подаръка безжичен телефон с двугодишен договор - след изтичането се подновява за още две. А ако искате да си преместите АДСЛ на нов номер - 40лв. и една седмица без нет - отнема време а и не става веднага..
Да не говорим за неособено високата компетентност на продавач-консултаните, нова корпоративна идентичност с никаква инвестиция в подготовка на служителите. Евала!
*****
НеутралноНа Ментел да не би да не се подновяват автоматично ?
*****
НеутралноЗА ДА НЯМА МОНОПОЛ МТЕЛ СЛЕДВА ДА ПРЕХВЪРЛИ 2МЛН. АБОНАТИ ДОБРОВОЛНО НА ВИВАКОМ И 1МЛН. НА ГЛОБУЛ ТАКА ВСИЧКО ЩЕ СИ БЪДЕ НОРМАЛНО ИНАЧЕ ИМА ЕДИН ЛАФ "ЛАКОМО ДУПЕ КРЪВ СЕРЕ"
*****
ЛюбопитноВсички мобилни на служителите на КЗК са безплатни.
Познайте дали са подарък и от кой оператор ?
*****
ГневноНаправо не мога да повярвам, че българина е чак толкова лесно манипулируем!!!
Неразсъждаващите трезво, дето под точно тази статия сте намерили да се оплаквате от Мтел и Глобул - ПОМИСЛЕТЕ с главите си!
Т.нар. Виваком е уродливо изчадие дето от 50г. го хрантутите, а сега заграби и цялата преносна мрежа и всички (и кабеларките) им плащат на тях - вместо, както си е нормално тя да е собственост на общините.
*****
Неутралноа защоито ментел не обявява ниски цени за обажнания в рамните на мрежата си... Цените на мобилните услуги в бг са високи именно защото те продават на останалите оператори за 0.35 на минута поради господстващо положение на мобилния пазар. Истинската пародия на услуги обаче е в глобул.
*****
НеутралноАма какво значи "съдирали ви кожите" ала-бала! Ами не ползвайте мобилни телефони тогава! Аман от соц-разбирания! НЕ може всички услуги да са достъпни за всеки, приемете го!
belle
Рейтинг: 703 НеутралноКлиент съм на Глобул, но смятам да се прехвърля на по-малко зло. Толкова груби консултанти не съм виждала. Няма офис или каса на Глобул, където консултантите да не са намръщени, груби, оставят те да чакаш и ти губят времето. Веднъж даже един ми хвърли бележката и ми обърна гръб. Само заради това грубо отношение ще се махна
*****
НеутралноЧИФУТИ И МАЛЯКИ!!!
АТАКА ВИВАКОМ НИЕ СМЕ С ТЕБ
beatles
Рейтинг: 795 НеутралноДо коментар [#53] от "menk":
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другии кво, хляба кат стане 100 лева и хляб да не ядем така ли???
ти да си чувал за ценообразуване?????
другото си е картел и спекула !!!
*****
ЛюбопитноДо коментар [#47] от "no comment":
А, бе, пич/ке, на другите два оператора да не би след изтичането на срока договорите да не се подновяват автоматично? Разбрахме че си на заплата при някой от тях, ама няма нужда така явно. Споко, скоро няма да е така.
*****
НеутралноНе се ядосвайте, и трите оператора ше духат супата от догодина. Тая година ЕК им резнаха тарифите на роуминга, догодина ще им резнат тарифите между самите тях - всъщност това е нещото от което гушат най- много. Май за всеки входящ разговор взимат от другия оператор 30 ст., а пък той взима 31 - 32 от клиентите си. Но мадрата свършва....
*****
НеутралноА колко сладко беше само ... -
$0,99 за минута разговор баз ддс, а долара беше 2,30 лв.
Ех, какви времена, времена ....
Колко динамично се развиваше компанийката ...!
И как ни бъзикаха - "за всички ще има от новата ни промоция, не се пререждайте...", как ни построяваха на улицата пред офисите си да им правим реклама, и ни се усмихваха от билбордовете - самите ТЕ, в прекрасно настроение ...
Щом мтел се грижи да има конкуренцията, вече съм спокоен и съм сигурен, че живея в свободна държава.
*****
НеутралноДе го Бат Бойко да им скъса гъсоците на тия? Да вкара по най-бързия начин четвърти оператор и ще им видим сеира- ще се изтрепят при преразпределянето на баницата!
А колкото до VIVA - новите им тарифи са си напълно легитимни. В Австрия Austria Telekom има същите позиции като тях и предлагат сходни комбо-тарифи и на никой от другите оператори не им е скимнало да мрънкат. Да, сигурно ги "боли", но всеки си търси своята ниша и напасва цените, за да остане конкурентноспособен. Затова Австрия има и най-ниските цени на тези услуги в ЕС! Така че лакомите гъзове от М-Тел да не се държат така, като някой да им е изял закуската под носа, а да свалят цените-> най-добре тези на разговорите в мрежа, защото само така ще могат да си задържат клиентите да не избягат при VIVA.
*****
НеутралноДо 58: О, ако намалят тарифите за взаимни разговори това определено няма и трите оператора да го гризнат. По-скоро в Мтел ще е траур, а Виваком ще правят купон до зори. Глобул... биха могли да спечелят от това ако не бяха такива идиоти и бяха реално способни да привличат нови клиенти.
В момента на Виваком плащам 5 лева за разговори в мрежата и 50 лева за разговори основно до Мтел.
*****
НеутралноНай-интересното е, че големите оператори би трябвало да имат интерес от повече по-малки оператори на пазара, защото тогава ще им се качат приходите от входящи обаждания. Обаче пазарната логика в България не върви. Всички искат да са монополисти. Чудя се защо жалбоподателите не приложат пазарни хватки, а се обръщат към КЗК.
*****
НеутралноДинев що заблуждаваш хората и пишеш глупости бе тъпир?
*****
Неутралночестно казано аз съм бил и на трите мобилни оператора...сега съм с виваком и съм много доволен .според мен офертите на виваком са най-добрите в България.а що се отнася до цените спрямо другите страни от ЕС мога да кажа ,тъй като живея в Белгия,че има оферти на виваком който са мнооого по-добри от Белгийските а също и от някой немски...(говоря за злато 420 на виваком и някой други подобни също на виваком)Поздрави!!!!
*****
НеутралноMинавам към VIVACOM.
*****
НеутралноМного експерти, много емоции!!! Но никой не е прочел два реда от големите Европейски братя. А там ясно пише, че реална конкуренция, и съответно падане на цените се случва само при 4 и повече оператора- проверете развитите държави!!!
*****
НеутралноКакви икономии повече във Грабул, искаш на 180лв. заплата ли да ни оставят,нали за гурция пари пращат,шефовете БМВ-та карат аиде стига толкова,по надолу на редовия служител не може!
*****
НеутралноДо коментар [#50] от "Dinev":
Честно, не знаех, че и при другите е така! Ама това е ужасно и според мен тотално несправедливо. А си нямам и идея, че е така, защотото използвам предплатена карта
*****
НеутралноИнкъмбънт оператора БТК пуска 5-а услуга. Най - Късно през Април 2010 БТК ще излезе като конкуренция на кабелните и сателитни оператори на пазара на платена телевизия. Спътникът ще е Интелсат. В момента се договарят правата за каналите. Отново монополистът ще удари частния бизнес - 40 лв цена за АДСЛ, мобилен Телефон, Стационарен Телефон и Телевизия. Бидейки голям рекламодател, БТК ще си договори права доста по-ниски от всички настоящи оператори.
Странна държава сме - Ники Василев продаде компанията за жълти стотинки на аверите си, добре ще е сделката да се развали. А БТК държи всичко - канална мрежа, преносна мрежа, 1 200 000 абоната на фиксирана телефония, 200 000 абоната на мобилна, 250 000 абоната на интернет. Унищожител на частния бизнес.
*****
НеутралноДо коментар [#60] от "VIVA Victoria":
Ей все много знаете! Ами нали Telekom Austria е собственика на М-тел бе! "Лакомите гъзове от М-Тел" са същите австрийски лакоми гъзове. Какво ми ги сравнявате?
info5
Рейтинг: 5 ГневноVazmutena sam ot GLOBUL!!!!!!!!
Otpraviam tova pismo kam vsi4ki, koito nadiavam se 4etete tezi mnenia. Ako jelaete da stanete nov abonat na GLOBUL vav niakav slu4ai ne go pravete.
Blagodarenie na Globul biah zadaljena neednokratno da pose6tavam ofisa na firmata za razli4nii pla6tania v 3 pati v rastoianie na 10 dni kato nov abonat.
Noviat abonat v Globul niama absoluno niakvi preferencii i ne se polzva ot uslugite koito sa zadaljitelni pri drugite mobilni operatori.
Usluga nomer 1 : Ne e vazmojno kreditniat vi limit da bade uveli4en nad parvona4alnia ot 50 leva.
Nomer 2 : Zadljen ste da pala6tate fakturata si v denia na neinoto izlizane ina4e telefonat vi 6te bade sprian( v drugite operatori tozi srok e do poiavavaneto na nova faktura) toest klienta e ograni4en da plati v to4no opredelen den.
Nomer 3 : vapreki 4e telfeonat vi se zanuliava v na4aloto na meseca smetkata vi ot prdi6nia mesec ne se zanuliava t.e vie ne mojete da polzvate predvedvidenia za novia mesec krediten limit dokato prredi6nata vi faktura ne e zaplatena i pak telefona vi e sprian .
Nomer 4 Predvidenite bezplatni minuti se razpredeliat za celia mesec , porporcionalno na den , toest ne mojete da gi izpolzvate ako nadvi6ite limita is i pak telefona vi e sprian.
Nomer 5 Za da pusnete otnovo telefona si ne mojete da vnesete depozit po malko ot 25 % ot izgovorenata suma( v drugite operatori e dostata4no da vnesete 5 leva ili kolikoto pojelaete za da vi bade pusnat telefona)
Nomer 6 Kam telefona vi se aktivirat uslugi za koito ne predppolagate kato na primer fun call , koito v niakoi situacii moje da bade osobeno zlepostavia6t, v slu4ai na bizness razgovori. I pak triabva da zaplatite za da bade prekratena tazi usluga koiato uj polzvate a i pla6tate za neia bez da znaete 4e pla6tate.
DOBRE DO6LI V GLOBUL!!! Nai PREKRASNIA OPERATOR V BALGARIA
NE dai si boje da vi se naloji ne6to spe6no , pomislete si za GLOBUL te vinagi sa gotovi da vi pomognat a i sa "osobeno" vejlivi po telefona
Pozdravi ot men.
Цитиране
*****
Неутрално!ВНИМАНИЕ!Служители на Виваком лъжат възрастни хора като им се обаждат по телефона и им предлагат подарък но не казват че за него се плаща месечна такса. Едва когато вземете "подаръка" ще ви се обясни че сте задължен да плащате такса. НЕ ПРИЕМАЙТЕ НИКАКВИ "ПОДАРЪЦИ" ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ.