България е готова да се включи в новия ракетен щит на САЩ

Румъния обяви съгласието си да е част от проекта

София, Брюксел и Вашингтон водят от средата на миналата година разговори за включване на България в бъдещия противоракетен щит на САЩ, чието изграждане ще започне от 2011 г. Това съобщиха източници от Министерството на отбраната. Проектът ще замени щита на администрацията на президента Джордж У. Буш, от който Вашингтон се отказа през септември 2009 г.  Засега не са обсъждани вида техника и въоръжение, които ще бъдат разположени на българска територия, но според правителствени източници София няма нищо против да стане част от щита.


Като военен министър Николай Младенов е разговарял по въпроса по време на работното си посещение в САЩ в края на октомври миналата година. Щитът беше тема и на срещата на военния министър със заместник помощник държавният секретар на САЩ Памела Куонръд през декември, което тя потвърди и в интервю пред "Капитал" тогава.


"Ако има обща система за противоракетна защита на територията на НАТО, за каквато се говори от 2003 г., със сигурност България трябва да намери мястото си в нея... Бих казал, че идеите, които се обсъждат, са прекалено на ранен етап, за да можем да ги конкретизираме по какъвто и да било начин", коментира неотдавна Николай Младенов, който вече е външен министър.




България и Румъния бяха многократно споменавани през последните месеци от високопоставени представители на Вашингтон като приоритетна територия за новата система. В крайна сметка Букурещ миналата седмица даде съгласие да приеме елементи от щита.


Плановете засега предвиждат разполагане на мобилни ракетни установки в двете държави - това означава, че те няма да са постоянни, а ще могат да се местят, вероятно освен радарите. От алианса се надяват радарната система, която да прехваща ракетите, да е в Турция. Проблем възниква от това, че Анкара иска я да остави под свое командване, докато идеята е противоракетният щит да е натовска система и да се командва от американски военен, коментираха източници от българското военно министерство. Затова се допуска и вариант в България да бъде поставен радар, който да засича, ако има изстреляна ракета към Западна Европа.


НАТО вече е сондирал София и за разполагане на подобен радар на връх Ботев. Това е станало през мандата на бившия министър на отбраната Николай Свинаров. Официално предложение не е имало, но и България си е замълчала и не е отговорила на сондажите, разказаха отлично информирани източници.


В отговор на въпрос на кореспондента на "Капитал" Илин Станев на брифинг в Пентагона миналия четвъртък директорът на "Противоракетна отбрана" Пепино де Биасо обясни, че се водят разговори с няколко държави за разполагане на елементи от щита, но отказа да назове имената им. Единствено посочи, че Полша и Румъния са дали съгласие. Изграждането на системата в Румъния ще започне от 2015 г.


Москва иска от САЩ разяснение на плановете
Русия иска да получи разяснения от САЩ за плановете за разполагане на американски противоракетен щит в Румъния, заяви в петък външният министър Сергей Лавров. "Изхождаме от това, че има договореност между двамата президенти - и тя вече се изпълнява - като първа крачка да проведем съвместен анализ на заплахите и рисковете от разпространението на ракети", каза Лавров, цитиран от "Интерфакс". "Затова очакваме в контекста на този диалог нашите американски партньори да ни дадат изчерпателни обяснения на тези въпроси", допълни министърът. Държавният департамент на САЩ потвърди в петък, че на територията на Румъния ще бъдат разположени елементи от противоракетната отбрана. Заместник държавния секретар по въпросите на разоръжаването Елън Таушър е била в четвъртък в Румъния и е получила съгласието на Букурещ. За решението съобщи късно в четвъртък и президентът Траян Бъсеску.

Коментари (338)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dan
    *****
    Неутрално

    Нали с тази цел сложиха Б.Б. за премиер, а Н.Младенов за военен и външен министър за да може САЩ да си правят каквото си искат тук, и между другото американците вече са излели постаментите за ракетите в базата за "съвместно" ползване край Безмер.
    Но са забравили най-важното - народа не им ще скапаните бази!

  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1154 Неутрално
  3. 3 Профил на zdrolia
    *****
    Весело

    искаме гиииииииииииии

  4. 4 Профил на к
    *****
    Весело
  5. 5 Профил на маке
    *****
    Неутрално



    Потпишан е Договор само между 4 Държави (Империи) во Светот за военна помощ и икономическа соработка


    САЩ + ИЗРАЕЛ + ТУРЦИЯ + МАКЕДОНИЯ

  6. 6 Профил на Югозомби
    *****
    Весело

    До коментар [#5] от "маке":

    Хайде, хайде, не успяваш да имитираш успешно автентичните югомацедони.

  7. 7 Профил на Само така!
    *****
    Весело

    България трябва да е част от цивилизования свят със свои отговорности и принос за общата безопасност, а не путински катър в евроатлантическите структури!

  8. 8 Профил на един слеп
    *****
    Неутрално

    Ревльовци, не искате НАТО, ама ако кремълските джуджета бяха влезли на наша територия друга песен щяхте да пеете.

    Нека сложат тук елемент от противоракетната отбрана.

    Народа не е същото като шепата шентави комунисти.

  9. 9 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Ние от кого ще се пазим?Заплашва ли ни някой?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  10. 10 Профил на Булгарка
    *****
    Неутрално

    Пускам, пускам! Парата прави играта
    щом трябва и ракети и снаряди и атмони ще лапаме

  11. 11 Профил на ЩИТ
    *****
    Гневно

    До коментар [#9] от "ARRI":

    Не,не ни заплашват.Раздаваме го барабар Пртко с мъжете.Всичко е бля бля бля.

  12. 12 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 974 Весело

    Всичко е пари и стратегически интереси! Определено тактическата ни значимост ще стане още по-голяма и вероятно може да се продадем скъпичко... Колкото до негативните послеици от това - такива просто няма... Дори и рашките няма за какво да мърморят освен ако не им пречим да обстрелват Африка...

  13. 13 Профил на Bg
    *****
    Неутрално
  14. 14 Профил на Drrrrr
    Drrrrr
    Рейтинг: 409 Неутрално

    А защо не монтират щита в Израел в края на крайщата ? според мен България не е заплашен от никой ... до момента, в който не даде твърде много дупе на НАТО. Абе защо се бутаме все там, където не трябва ? Ще си го наврат в гъзовете тоя щит българите. Да "внасят" повече бизнес, компании, корпорации американците, а не да ни претрупват с военнта техника, която така или иначе не можем да използваме ние

  15. 16 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#11] от "ЩИТ":

    Ако не ни искат пари,да ни слагат.Ако искат пари,не съм съгласен с парите на народа да слагат щитове.И най вече, щом става въпрос да ни пази от предполагаем противник.По добре парите да отидат за здравеопазване или за нещо по-належашто.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  16. 17
    *****
    Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  17. 18 Профил на Българче
    *****
    Неутрално

    Да сложат ракетния щит пред блоковете на The Alien и The Capitalist

  18. 19 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    Човечеството открай време е измисляло щитове с/у камъни,стрели,мечове,куршуи,снаряди,ракети и т.н. Да ама не другото човечество в това време измисля как да пре...бе човеците мислещи се за недосегаеми зад щита си!!! Наи добрата защита е да имаш добра външна политика- в случая европейска !

  19. 20 Профил на ЧАКАМЕ ВИ
    *****
    Неутрално

    Е ГАТИ КОМУНИСТИТЕ - УЖ СТАНАХА БИЗНЕСМЕНИ-КАПИТАЛИСТИ
    А НЕИСКАТ КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ РАКЕТИ

  20. 21 Профил на Косьо
    *****
    Неутрално

    Ние кога ще си сложим българска ракетна установка в някое от нюйоркските гета срещу заплахата от Хуго Чавес и Куба?

  21. 22 Профил на дедко
    *****
    Неутрално

    Изобщо нищо не съм чел- стига ми само заглавието за да разбера,че това което СССр в(не можа да го постигне за 45 лета, нашите дупдавци го постигнаха за една годинаааааааааааа

  22. 23 Профил на Отвратен
    *****
    Разстроено

    Пак американска повърня. Този път и в България.

  23. 24 Профил на пирата
    *****
    Весело

    Това го нямаше и по комунистическо време !!!!!

    Къде е гражданското общество ?!
    А има ли такова обещество у нас или само продажници имаме откакто съществуваме като нация !

  24. 25 Профил на еврореалист
    еврореалист
    Рейтинг: 567 Гневно

    За пореден път сме се оспали!
    И в резултат на това Букурещ е спечелил аванс пред нас.
    Не съм доволен!

    "Гладен вълк и насред село влиза."
  25. 26 Профил на аз
    *****
    Неутрално

    От всичко на този свят най-много мразя комунистите и Русия.

  26. 27 Профил на рейнджър
    *****
    Неутрално

    До коментар [#16] от "ARRI":

    Как ти припари под шопския задник на тебе,ама набързо те успокоиха и взе даже парсата да инвестираш в здравеопазване.Мен ,ако питаш се настройвай за война.Няма какво да се криеш.

  27. 28 Профил на Булгарка
    *****
    Неутрално

    Хора, мислете с главите на раменете. Нямаме никакъв интерес да се разполагат каквито и да е оръжия или прихватни обстановки на няша територия. Не само от екологична гледна точка. Ставаме пионки и си правим зорлян врагове. Стига простотия, трябва да се научим да мислим

  28. 29 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    явно заговяването си казва думата ........ГМО пържолите не прощават никому ..................

  29. 30 Профил на Иван Петров
    *****
    Неутрално

    10 ядрени ракети - добре!
    100 ядрени ракети - още по-добре!
    С 200 ядрени ракети ще бъдем Лихтенщайн на Балканите, в Европа и в целият свят.
    Лошото е, че никой няма да ни даде 200 ракети с ядрен заряд.
    Или трябва сами да си ги направим или да измислим нещо друго.
    Или поне да не изгоним бащата на следващият Джон Атанасов някъде извън България.

  30. 31 Профил на новата война
    *****
    Неутрално

    октомври 2010 - ноември 2014

  31. 32 Профил на БГ
    *****
    Неутрално

    БРАВО!!! А чехите и поляците като много се ослушваха сега ще трябва да си го купуват.

  32. 33 Профил на Сгугню
    *****
    Весело

    ПРО на пиндосляците не работи!

    Пак провал миналата седмица!

    Рибата още в морето, тръгнали да слагат тигана нашичките..

  33. 34 Профил на еврореалист
    еврореалист
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Като гледам коментарите, май най-много един-двама анти се изказват под различни псевдоними. Момчета, сменете поне стила, бре?
    А иначе, че нашите са действали мудно и в крайна сметка румънците са ни изпреварили, е очевидно. И жалко. Иначе го раздават много важни.
    Ей, некаилна политическа класа, бре. Подред да ги почнеш...

    "Гладен вълк и насред село влиза."
  34. 35 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#18] от "Българче":

    "да сложат ракетният щит пред блоковете.........."
    ти как си го представяш този щит .....първо този щит не е ракетен ,а противоракетен .........второ ,това не са ракети ,а цяла система ,която включва и ракети ....на територията на бг може и да няма ракети .......

  35. 36 Профил на duck
    *****
    Неутрално

    Ама че сте прости.Ракетен щит се поставя във периферната зона или буферна за защита от ракетно нападение над западна и централна европа.Вие каде изкате да го сложат тоя щит във Белгия или Словения.Като сме във НАТО и ЕС ще си спазваме задълженията .Ако няма никаква фаида това не е тяхна вина а на нащи политици

  36. 37 Профил на Американска Империя
    *****
    Неутрално

    Американските говна следва да се ядат от радетелите на америка, т.е. да отцепим 50кв.км. и да настаним там алиен, капуталиста, политикончето и гогоПГ-то да правят кръгова отбрана с/у ракетите на противника.

  37. 38 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 974 Неутрално

    До коментар [#35] от "capitalist":

    Ще има ракети, вероятно мобилни и стационарни радари Прочети статията

  38. 39 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Гневно

    До коментар [#27] от "рейнджър":

    Абе ти прочете ли статията?ААААА?Какви войни те гонят тебе.Говори се за ЩИТ,А НЕ ДА ХОДИМ НА ВОЙНА.Чел не прочел,на война тръгна.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  39. 40 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#38] от "nqma zna4ka koi":

    "може и да няма ракети " как го разбираш .........
    п.п.прочетох статията ........и не само нея по въпроса ........

  40. 41 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#31] от "новата война":

    Ти пък за каква нова война говориш.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  41. 42 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#41] от "ARRI":

    ти са готви за казармата .........пък ако няма ,още по хубаво .......

  42. 43 Профил на Германец
    *****
    Неутрално

    Бахахаха каква държава е това Булгариен, вие ще си продадете единственото ценно което имате, сувереноста и малкото достойнством което трябва да има всеки кадърен човек. Ама нищо в Европа и без това ви бъркат с Румъния, после не се оплаквайте че никой не ви обръща внимание. Жалко, че държавата има дълга история. На мен ми е добре, ще ви пратим всички хамерикански бази и пари ще ви дадем щом ги приемате

  43. 44 Профил на SS
    *****
    Неутрално

    Защо се бутаме между шамарите? Все едно някои иска да ни напада? Най-много без вина да го отнесем някой път.
    Просто политиците ни знаят,че като слушкат ще ги подкрепят отвън по някакъв начин. Начини много, "потупване по рамото" заеми, помощи, ....и т.н. Така се чустват по-сигурни за бъдещето си. Изтъргуват политическата си сигурност, а плаща данъкоплатеца. Това е някакъв вид предателство.

  44. 45 Профил на Ivanov
    *****
    Неутрално

    До коментар [#43] от "Германец":
    В Германия като има 2 - 30 американски бази да не е закъсала ?

  45. 46 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До №9,16: Засега щитът няма от кого да ни пази. Но като ни го турнат, едва ли ще ни опази .


    ARRI Да ти напомня българския управник може да бъде кактопо-руснак от руснаците, така и по-янки от янките . Само българин не може да бъде.
    Та докато България си няма щит, няма кой и защо да ни стреля с ракети. Като ни го турнат , стрелбата по нас става задължителна, а има и кой, уви.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  46. 47 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 974 Весело

    До коментар [#43] от "Германец":

    Егати германците - там нали бяха забранене ГМО?

  47. 48 Профил на Zu
    *****
    Неутрално

    До коментар [#44] от "SS":
    Ти може да го отнесеш и без да имаш щит. Вив всеки случай е по-добре да сме имаме щит.

  48. 49 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    САЩ със света се разпорежда.
    За траен мир няма надежда!!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  49. 50 Профил на >>>
    *****
    Неутрално

    До коментар [#46] от "mi6osp":
    Ти не се надявай, че няма кой - като ти е гол задника все ще се намери кой да го опъне.

  50. 51 Профил на Гари
    *****
    Неутрално

    Откога го чакаме този щит, ебахти закъсняха янките. Сега вече иран нас ще цели приоритетно. Честито на всички страдащи от парализа на мозъка, които празнуват сега!

  51. 52 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#42] от "capitalist":

    Аз съм вече стар за казарма.Минал съм ги 18г.Не ме хващат повиквателните.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  52. 53 Профил на Седерас
    *****
    Неутрално

    Защо ние седерастите сме винаги със свлечени до коленете панталони

  53. 54 Профил на xyz
    *****
    Неутрално

    Поставянето на част от противоракетния щит в България е най-голямата гаранция, че "Троянският кон на Русия" ще галопира към цивилизована Европа. Националните предатели и подлоги на путинова Русия начело с президента Първанов губят битката.

    Впрочем, "православна" Сърбия също се "опъна" на руснаците, които не закъсняха да ги заплашат, че ще си преразгледат позициите за Косово. .

  54. 55 Профил на рейнджър
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "ARRI":

    Аз мога да чета между редовете.Явно ти още не можеш.Новината не е добра.Повярвай ми.

  55. 56 Профил на Седесар
    *****
    Неутрално

    До коментар [#53] от "Седерас":
    Не се бой - ние ще пазим и вашия задник.

  56. 57 Профил на Ozzy
    *****
    Неутрално

    Не искам Руска водородна бомба да падне случайно върху щита и барабар с него да се изпарим и ние... Покрай сухото гори и суровото. Трябва да сме малоумни за да го приемем.. Референдум!

  57. 58 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 8 Весело

    Както обикновено става в последните няколко години - Румъния отново ни изпревари.
    Дано не е прекалено късно и успеем да се качим в последния вагон.

    А който не харесва идеята - да се сополиви на рамото на кремълския путьо!
    Макар че и той ще има нужда от утешение - онкъл Самуел да си навре установките под хилавия му задник си е много, страшно много унизително!

    Но пък от друга страна - кагебиста от кого не е бил унижаван, та да не изтърпи още едно, поредно унижение!

    pump it!
  58. 59 Профил на Германец
    *****
    Неутрално

    Иванов, Иванов, базите в Германия никой не ги е желал и на никой не са му нужни днес. Базите са наложени след края на 2световна война, когато победителите са си разделяли Германия.
    БГ се паднала на Русия, за лош късмет ама войната отдавна е минала а вие искате да сменяте едните окупатори и другите, будали

  59. 60 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Гневно

    До коментар [#46] от "mi6osp":

    Щом е така,не е ли по-добре да направим референдум?Аз не съм съгласен Иран да ни ,,замеря превантивно,,

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  60. 61 Профил на Седераст
    *****
    Неутрално

    Ние ако не олижем американския гъз кой.

  61. 62 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#55] от "рейнджър":

    Ок,схванах.Стози щит, ставаме мишена.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  62. 63 Профил на опраяне няма, и не може.
    *****
    Неутрално

    Да се намираш между шамарите - естественото положение на БГ. На никой не можеш да забраниш да си идиот, още повече,че за друго не ставаш.

  63. 64 Профил на Германец
    *****
    Неутрално

    до 58, не е нужно да избираме между САЩ и Русия, НИЕ СМЕ БЪЛГАРИЯ и си имаме държава от повече от 200г

  64. 65 Профил на македонец
    *****
    Неутрално

    Според истекла информация от Штабот на НАТо Алиансата во Солун, на Балканот има поодамна зацртан воен план, со кодовото име "Златен Диамант", сопроводен со потреси и со поместуване на досега постоечките граници на Балканот. Воени аналитичари сметат дека на Балканот ке возникне втора Македонска држава со престолнина во Солун, како и државата Тракия под Турска управа. Уште преди 10-12 години видни банкери од банки во Швайцария предупредуваа бугарски, грчки и найвеке туги инвеститори ,да не подигат кредити ,и да не инвестираат во южните делове на Бугария и во северните делове на Грция, поради можни потреси на Балканот сопроводени со поместуване на досега постоечките граници. Конфликтот се учекуват да отпочнат во месец октомври 2010 година и ке продолжи четири години ,се до месец ноември 2014 година. Главниот потрес ке отпочне 2010, от Индонезия ,и ке опфане поширок простор, включувайки го и Балканот.

  65. 66 Профил на Gospod
    *****
    Неутрално

    "Защо ние седерастите сме винаги със свлечени до коленете панталони"


    Обичат да им го слагат черни афро-американци

  66. 67 Профил на Ivanov
    *****
    Неутрално

    До коментар [#59] от "Германец":
    Същото може да кажеш и за "Плана Маршал"

  67. 68 Профил на .,.
    *****
    Неутрално

    До коментар [#10] от "Булгарка":

    -и ракети и снаряди и атомни ще лапаме.


    И не само че ще лапаш но и ще плащаш.

  68. 69 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    Yankees, welcome! Но защо мобилни установки!? Имаме базите на СС-ските. Прекрасно разположени в Родопа. Монтираме "Пейтриът". Може и с название "Арфата на Орфей". Сигурно, дискретно. Тъкмо американците няма да дразнят бай Петко като се налюскат с Кока Кола. А който не разбира, че идва "време разделно" и с главата под юргана бедата няма да го подмине........вън от чадъра. Да слага чадор!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  69. 70 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Гневно

    До коментар [#65] от "македонец":

    ---------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  70. 71 Профил на Киосера
    *****
    Неутрално

    Можем да поставяме каквото си поискаме - ние сме независима държава.

  71. 72 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#67] от "Ivanov":

    никакъв германец не е тоя ,а тъп галфон ...преди десет години имаше ей такива германци ,които искаха да се махне американска база , американците им казаха ,че се махат и местните изтръпнаха ,защото 50 % от работните места в района са свързани с базата ...даже имаше и протести да се запази базата ..

  72. 73 Профил на IK
    *****
    Неутрално

    "....ке возникне втора Македонска држава"

    А бе Македонец, опичай си акъла и се моли да не възникне трета албанска...

  73. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 75 Профил на .I.
    *****
    Весело

    АЙДЕ БАРАБАР И ПЕТКО С МЪЖЕТЕ

  75. 76 Профил на До 56"Седесар"
    *****
    Любопитно

    Това : Седесар и седерас не е ли едно и също?

  76. 77 Профил на Десен
    *****
    Весело

    Много се забавлявам с тегавите червени павета, които газпром пикаят на тема НАТО. Обаче Иван Костов ви изкърти тикви нещастни и вкара България в НАТО, въпреки лигавите опити на Кремълохолиците да се класират в Косово. Мрете сега национални предатели.

  77. 78 Профил на Поредното НАДУПВАНЕ
    *****
    Любопитно

    ЩЕ НИ ДОНЕСЕ ЛИ ПОВЕЧЕ ЕВРОПАРИ ? )

  78. 79 Профил на Седесар
    *****
    Неутрално

    До коментар [#76] от "До 56"Седесар" ":
    Не - седерас е комунист, който се прави на седесар.

  79. 80 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#65] от "македонец":

    албанец ,преди 15 години ви подарихме танкове ......сега май и танковете няма да ви свършат работа ,а цистерни с вазелин ,като хуманитарна помощ .......

  80. 81 Профил на Пешо
    *****
    Неутрално

    Изглежда някои хора не са виждали на парад С-300..Пейтриът има подобно назначение и естествено се интегрира в системата на НАТО. Естествено, че следва да има радар / и. Ясно е и в кой стадий на полета на ракети по посока на Европа ще действа тази система. Тогава този смешен плач за какво е ?? Щом сме член на ЕС и на НАТО не са необходими пропагандни лафове. И измятане като фурнаджии. Ако някой не се чувства съпричастен на ангажиментите на България , има и други страни на изток...Защо никой не смее да каже колко български военни съветници са били в Еритрея, Мозамбик, Алжир, Йемен и т.н. Крайно време е след като сме в икономическо и военно единство с Европа, да не ни пращат другаде....Или българската граница за такива хора е като врата у поле...

  81. 82 Профил на Донев
    *****
    Неутрално

    БРАВО!!!!!!!ВЕЧЕ НЕ СМЕ 16 СЪВЕТСКА РЕПУБЛИКА НА РУСКИ ИЗМЕКЯРИ.ВЕЧЕ И НИЕ СМЕ ГОРДА ДЪРЖАВА.А СЪВЕТСКИТЕ ПЛЪХОВЕ ДА ОТИДАТ ПРИ ХИТЛЕР.

  82. 83 Профил на Иван Петров
    *****
    Неутрално

    Червените цървули пак са се разгащили.
    Що не си пиете пърцуцата бе отрепки нещастни от нявгашен смотан съветски режим?
    Пийте си отровите, въздишайте по миналото и се надявайте на Китай.
    Защо и вие не знаете, ама си се надявайте.

  83. 84 Профил на ТИХоЛОВ
    *****
    Неутрално

    Ако се съди по успеваемостта на САЩ военната машина в Ирак и Афганистан, то разполагането на САЩ ракетен щит в България ще има за тях лесно предсказуема ефективност, при перманентно нелигитимни български правителства ( 20 % избирателна активност ) и негативно отношение на "електората". В този смисъл, американците и българите не ги чака нито нищо по-добро, нито нищо по-лошо в гео-политиката. Най-лошото на нас е вероятното влошаване на икономическата активност между Русия и България. Защото наистина този "щит" е насочен определено към реалния опонент на САЩ. Русия. Каузата за противопоставянето на САЩ с всички нови силни играчи-Китай, Русия, Индия, Бразилия, Индонезия и Турция е кауза на генна недостатъчност, а като прибавим и изолацията им с Израел спрямо Пакистан, Северна Корея, Иран и световната негативна енергия към САЩ , водят световния полицай към изолация и плащане на стари сметки. Нека все пак останем с надеждата за добрия американец, който ще се отърси от дълбокия сън в който е приспан от своята политико-финансова олигархия, черпеща сили и самонадеяност от нищо незначещи и преди и сега сателити.

  84. 85 Профил на Axl_Rose
    Axl_Rose
    Рейтинг: 8 Разстроено

    България - на всяка манджа - меродия! И после, защо другите държави не ни уважавали? Ами, как другите да ни уважават, след като ние самите не се уважаваме!

    http://www.youtube.com/watch?v=E9VhD4SccSE
  85. 86 Профил на ?
    *****
    Неутрално

    До коментар [#36] от "duck":

    "Като сме във НАТО и ЕС ще си спазваме задълженията .Ако няма никаква фаида това не е тяхна вина а на нащи политици ..."

    Базата в Румъния ще бъде американска, а не на НАТО. Разполагането на базата трябва да се гласува от народното им събрание.

    "BRÜSSEL, 05. Februar

    NATO не участвува като страна в преговорите между USA и Румъния за изграждането на американски глобален ракетен щит.
    Това съобщава служител на глсвната квартира на NATO в Брюксел.
    „Това са билатерални преговори. NATO не решава нищо „ , казва служителят и обръща внимание на това, че NATO не е взел все още никакво решение за създаване на собствен ракетен щит.
    Bашингтон потвърждава плановете си за стациониране на прехващащи ракети на румънска територия от новия отбранителен ракетен щит. "

    А България с кого преговаря за базата, с НАТО или директно с USA? Народното събрание ще гласува ли решението?

  86. 87 Профил на Задължителна гаранция срещу руското проникване в ЕС!
    *****
    Неутрално

    Ще му се отели ли вола на троянския кон?
    (Иво Инджев, 07.02.2010)
    ---------------------------
    "...новината е толкова значима, че ще се въздържа да я коментирам по същество преди допълнителна информация и развитие на темата – не че се съмнявам в достоверността, но залогът е твърде голям, за да допуска спекулации.

    Интересно е все пак да научим, че при управлението на Сакскобургготски България си е замълчала. Пред съюзниците!

    Само си представете: ако сте в договорни отношения с някого, когото обявявате за свой най-близък приятел и съдружник, дали бихте отказали да му отговорите на предложение за проект от значение за общата ви стратегическа сигурност? Нима това не е враждебно ( спрямо съюзника), при положение , че има и други начини да му покажете приятелското си несъгласие?

    Обърнете внимание на Брюксел като елемент от съгласуването. ЕС и НАТО са различни организации – ( част от ) Европа е в НАТО и НАТО е в ( част от) Европа, но това не ги прави равнозначни. Така е. На тази юридическа истина залагеше червената пропаганда, която се бореше да докаже, че България няма нужда да става член на НАТО ( чисто кремълска теза), за да бъде и част от ЕС. Формално е така, но на практика – в случай с такава съветска колония, като България, влизането в НАТО беше задължителна гаранция срещу руското проникване в ЕС.

    Ще му се отели ли вола на Троянския кон на Русия в ЕС?"
    ivo.bg

  87. 88 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    Нанананананана




    БАТМАН

    15.02.1989 - 07.02.2018
  88. 89 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    Ннананананананан



    Батман

    15.02.1989 - 07.02.2018
  89. 90 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Неутрално

    Тежки времена настават за чугуна.


    Моля да започва да риве силно


    И знаете ли кое е най-хубавото. Че поддръжниците на анти-американската и проруската политика се консолидират около БСП. А тя горката столетница е на смъртен одър.

    Нанананананана


    Батман

    15.02.1989 - 07.02.2018
  90. 91 Профил на Офицер
    *****
    Неутрално

    Този щит ще защитава евро-атлантическите ценности ,това звучи гордо,радвайте се ,че ще бъдем мишена в един ядрен конфликт.

  91. 92 Профил на Независим
    *****
    Неутрално

    Какво се дърлите всички? Ние сме независима държава - т.е. нищо не зависи от нас. Всичко се решава от световни финансови картели. Американците ще ни пазят от не знам си кого, но ако Русия е недоволна и ни спре кранчето на газта, бързо ще гризнем дръвчето.

  92. 93 Профил на Майна
    *****
    Неутрално

    До коментар [#90] от "Karelson":

    Компир, тая вечер яко са те блъскали в главата като гледам.

  93. 94 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    До коментар [#92] от "Независим":

    Да ама русия няма да посмее да спре кранчето , щото 10% от БВП и се добива от копане. А тук ще си имаме ПРО

    НАНАНАНАНАНАн
    Батман

    15.02.1989 - 07.02.2018
  94. 95 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    До коментар [#93] от "Майна":

    Мне - назобих се като прасе и ся пулса ми още е над 120

    15.02.1989 - 07.02.2018
  95. 96 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    ИСКАМ ДА ПОПИТАМ - КВИЧИТЕ ЛИ НА УМРЯЛО ЧЕРВЕНА ИЗМЕТ , КВИЧИТЕ ЛИ ?

    Квичете , вие сте не малцинство , вие сте нищо-ство , а вашето квичене е музика за ушите ми

    15.02.1989 - 07.02.2018
  96. 97 Профил на ото
    *****
    Весело

    в българия имаше руски ракети/в рила/насочени към турция!/към нато!/ако мислите,че са ни плащали нещо,.....Аз лично предпочитам американски-доста по цивилизовано е.а колкото до български ракети.....ако произведем дори една,сами няма да посмеем да я пуснем

  97. 98 Профил на бай Станчо
    бай Станчо
    Рейтинг: 8 Весело

    Руска сила , руска воля, руска кръв и руска пот, ще избавят от неволя братский български народ.

  98. 99 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    До коментар [#98] от "баба Недялка":

    Мнеееее. Тук се слушат ЕС и евентуално САЩ. Русия е безгласна буква в България. Ако САЩ кажат ще има щит. И раша няма думата .

    15.02.1989 - 07.02.2018
  99. 100 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1629 Весело

    За малко да забравя:

    Нананананананан

    Батман

    15.02.1989 - 07.02.2018




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK