Атанасов има и проблясъци, но в този случай малко се е поизхвърлил заедно с Иво Йонков.
Кви джобове, те тротоарите и сега не можеш да се разминеш, а те предлагат още свиване.
Що не предложихте премахване на всички обекти от тротоари, премахване на сергиите на славейков, защо не предложихте еднопосочното движение по Раковска ами говорите глупости?
Фанали се двама човека, няма дискусия, няма нищо, дори вътре в партията си не го обсъдили и вече се подписали като ДСБ.
Ама моля ви се, в тая партия не се подписване така. Ние сме индивидуалисти и под всичко се подписване първо като личности и после в качеството си в организацията.
Баш вие би трябвало да знаете най-добре.
Проблемът е, че от такива препоръки няма смисъл, освен ако не предложиш конкретен списък с промени, които трябва да се направят, колко ще струват и откъде ще дойдат парите.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
Към тях аз бих добавил и спирането на автомобилния трафик в центъра в един ден от месеца (като начало). Ето още подсказвания в един анализ на човек разбиращ и от управление и от урбанистика --> http://probujdane.com/statii/chetivo.htm
Там между другото се казва "Как да построим един град и да организираме живота в него? Това е един от големите дебати на нашето време, в който не съществуват верни или грешни отговори. Въпреки това, последиците от днешния ни избор могат да предизвикат застой или стабилна конкурентоспособност, загуба на идентичност или нормално самочувствие, насилие или мирно съвместно съществуване. ...
За да дефинираме един градски модел, най-напред трябва да уточним как желаем да живеем - градът, в края на краищата, е инструмент за реализиране на житейските ни планове. Аз мисля, че е желателно да живеем в градска среда, която позволява да срещаме познати (съседи например) и непознати в обществени пространства непосредствено до домовете си, вместо в един централен квартал с перфектно поддържани частни градини, но със запуснати публични пространства."
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.
Задръстванията в столицата са печеливш бизнес за група хора. С част от печалбите се финансира съботирането на всякакви мерки за отпушване на движението. Така от обявените шест естакади за осъществяване пресичане на две нива и разтоварване на най-натоварените кръстовища , ще се строи евентуално една и то не се знае кога.
абе то трамвайте са си калпави, набират и спират като танкери, отидете в чужбина да видите кво са трамвай
а кучетата докога да ги тьрпим, кьде го има това, в Холандия до 2 седмици ако не си прибереш кучето т.е. ако няма собственик го приспиват, ама ние сме по европейци от най-либералните европейци
и малките партии се обадят да си направят ПР малко и това е
За паркирането и спирането е лесно. Една камера покрива доста. И предвид родните навици се изплаща бързо. Еле ако някой събира глобите.
А ДСБ или лично г-н Атанасов ще обясните ли защо назначихте Ал. Петров в НСС?
Паяците и скобите са груба форма на разправа с хората в мутрески стил. Паяци трябва да се използват само ако колата пречи на движението или пешеходците. Глобите за неправилно паркиране да са с фиш. Синята зона е рекетьорска проява на общината. След себе си води ненужни служители и корупция. Колко човека обслужват един ПАЯК? Шофьор, скобар и ченге и администрацията(големите лапачи). Къде отиват парите от синята зона и глобите? Част от тия пари отиват в нечии джобове. Зонирането да се премахне! Да се събират глоби само от неправилно паркиране, пресичане...Начина на действие на Б. Борисов е нецивилизован, силов. Трябва да се работи по закон, а не по измислени на тъмно наредби.
Очевидно, ДСБ, са "вдянали" нещо от посещенията си в цивилизована чужбина! Там тия техни "идеи" ги има отдавна в действие! Те по-добре да дадат идея, как ще отърват ДСБ и България, от черната мутра, която им е начело на партията!
Браво, добри идеи са дали. Всъщност, всеки един кмет, ако искаше, можеше да сложи в ред градската среда за много по-малко от един мандат. Но маршрутките и синята зона са източник на мръсни пари и следователно, никой кмет не иска да ги махне. А да поговорим за рекламите на пътя? А всевъзможните будки на всеки ъгъл по няколко?
От ДСБ си правят неадекватен ПР. Да накараш хората които са си замъкнали дупетата в софия да печелят пари и да си купят автомобил да се возят на автобус е абсурд! Ние тук сме турбо гъзари и имаме повече луксозни коли на глава от населението от всяка държава в ЕС. И не обичаме някой да ни качва на автобуси, траввай или влакове! Народопсихология!
Щом са толкова ГЪЗАРИ та да са с коли и не им се ползва градски транспорт ще плащат по 50 лв такса за преминаване през центъра, както е в Лондон и няма проблеми !
Според предложението, на улиците, където има джобове, за да не се пречи на градския транспорт, няма да може да се паркира по тротоарите - следователно ще има достатъчно място да се ходи по тротоара. Глобите по принцип много лесно могат да се събират - по същия начин както сега слагат скобите като паркираш в синята зона. Разхожда си се един човек по улиците и залепя фишове по колите. Дори и камери не са необходими. Но проблема е, че... ако всичките тези места се освободят, как хората ще си вършат работата, ако няма къде да паркират? И за това трябва да се помисли...
Успех е колко на високо ще отскочиш след като удариш дъното.
И знаеш ли защо? Защото софиянци си отиват по родните места.
Иначе верно ако икономиката респективно населението се разпределят равномерно по градовете - проблема ще изчезне.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
Със забрани нищо не става. Трябва да се направят паркинги на няколко нива, ама къде никой не знае и не се наема ,че то не остана място. Другото са бошлаф приказки.
И по-лошо ще става. Според новия градоустройствен план на Диков целовкупния център става офис-зона. Което ще натовари инфраструктурата до степен на откат. Това че новите сгради ще имат паркоместа съвсем не означава, че ще има паркинг за посетители, обществени паркинзи или въобще някаква алтернатива за паркиране. Да не говорим че тесните, недостатъчни и неоразмерени за потока улици ще се запушат окончателно. Това малоумно градоустройствено решение седи в абсолютно противоположния полюс в сравнение с европейската практика подобни проблематични зони да се изместват от ядрото на града към места, където има място да се изгради нормална поддържаща структура за тях. Оправданието на Диков е, че предприемачи искали така. Това е като да повярваш на алкохолик че 200 грама водка са нещото, което ще му оправи живота.
тия дребни нововъведения ще струват доста малко пари и ще имат не по-малък ефект от огромните инфраструктурни проекти на герб.
проблемът е, че е евтино и няма да има кой да се облажи.
Синята зона е единственото работещо средство против трафика. Поне пренасочи шофьорите да ползват градския транспорт. Всякакви фантазии относно ленти за автобуси ЗАБРАНЕНИ за ползване от частни автомобили са сметка без кръчмаря. Това си е мъртво родено, познаваме си се.
Идеите са като цяло добри, но детайлът ще е в приложението им. Имам и предвид 2-3 конкретни улици, които плачат за такава промяна: това е целият бул. "Евлоги Георгиев" от НДК до Орлов мост, това е целият "Патриарх Евтимий" между графа и нататък до Руски паметник. Наистина е досадно, цял рейс със 150 души вътре да се заседне и да чака някой автоталибан да изфорсира "тротоарО", или пък да слиза от него на заден ход. Но специално за "Евлоги Георгиев" автоталибаните и сега се позбиват редовно за паркомясто, камо ли да им отнемеш всичките. Тогава предричам такъв бунт, все едно в Столипиново са влезли да отчитат водомерите. Със сигурност ще се оформи някаква миниинтифада от брадясали, вулгарни типове, която ще трябва да бъде смазана от частите за борба с масовите безредици.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Другата опропастена стара софийска улица, обърната на долопробен тротоаропаркинг, е "Любен Каравелов". Там обаче ако речеш да изгониш паркиралите по тротоара, частите за борба с безредиците няма да се справят с тази задача. Евентуално бронетанкови подразделения, но в комбинация с употребата на огнепръскачки и химическо оръжие
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
ДСБ са пропуснали най-ефективната мярка за решаване на проблема. И тя е да се въведе принципа по софийските улици да се движат с автомобили единствено членовете и симпатизантите на въпросната партия. Те тогава да видите ще мернете ли автомобил по софийските улици.
Вече сериозно- след като ДСБ пледложиха свои антикризисни мерки и никой от ГЕРБ не ги чу, на какво разчитат днес като предлагат нещо, иначе нелишено от разум, по един далеч по-маловажен проблем ? Или по-късно ще стане ясно, че активитета им е продиктуван повече от предстоящите избори, отколкото от загриженост за градската среда и проблемите на милион и кусур софиянци.
Не, kikot, решението е голяма част от учрежденията да се изнесат извън София. Така и никой не разбра, какво търси в София Агенцията по морско плаване, Институтът по фуражите, Институтът по почвознание или Агенция Пристанищна Администрация. Примерите са стотици.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Така е, но също офисите трябва да се изнесат от центъра на София. Изобщо смесването на офисни и жилищни зони е ужасно куца приумица. Особено на място където няма ама никаква инфраструктура за тях.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mapto
Рейтинг: 1360 НеутралноБе те хубаво са го измислили, ама кой да го направи?
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netДесен
Рейтинг: 1416 НеутралноАтанасов има и проблясъци, но в този случай малко се е поизхвърлил заедно с Иво Йонков.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Кви джобове, те тротоарите и сега не можеш да се разминеш, а те предлагат още свиване.
Що не предложихте премахване на всички обекти от тротоари, премахване на сергиите на славейков, защо не предложихте еднопосочното движение по Раковска ами говорите глупости?
Фанали се двама човека, няма дискусия, няма нищо, дори вътре в партията си не го обсъдили и вече се подписали като ДСБ.
Ама моля ви се, в тая партия не се подписване така. Ние сме индивидуалисти и под всичко се подписване първо като личности и после в качеството си в организацията.
Баш вие би трябвало да знаете най-добре.
Инак ето пълната новина.
http://www.dsb.bg/?page=press&id=1726
Само не разбирам кой ще следи за не-паркирането? ЩЕ сложим полицай на 50 м ли?
mapto
Рейтинг: 1360 НеутралноПроблемът е, че от такива препоръки няма смисъл, освен ако не предложиш конкретен списък с промени, които трябва да се направят, колко ще струват и откъде ще дойдат парите.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netПавел Лазаров
Рейтинг: 515 ВеселоМного хубави предложения!
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.Към тях аз бих добавил и спирането на автомобилния трафик в центъра в един ден от месеца (като начало). Ето още подсказвания в един анализ на човек разбиращ и от управление и от урбанистика --> http://probujdane.com/statii/chetivo.htm
Там между другото се казва "Как да построим един град и да организираме живота в него? Това е един от големите дебати на нашето време, в който не съществуват верни или грешни отговори. Въпреки това, последиците от днешния ни избор могат да предизвикат застой или стабилна конкурентоспособност, загуба на идентичност или нормално самочувствие, насилие или мирно съвместно съществуване. ...
За да дефинираме един градски модел, най-напред трябва да уточним как желаем да живеем - градът, в края на краищата, е инструмент за реализиране на житейските ни планове. Аз мисля, че е желателно да живеем в градска среда, която позволява да срещаме познати (съседи например) и непознати в обществени пространства непосредствено до домовете си, вместо в един централен квартал с перфектно поддържани частни градини, но със запуснати публични пространства."
Кептн
Рейтинг: 684 Веселосупер .... фандъкова, дейставие моля
mi6osp
Рейтинг: 1078 НеутралноА дали пък...
Когато някой е глупав,то е за дълго!Задръстванията в столицата са печеливш бизнес за група хора. С част от печалбите се финансира съботирането на всякакви мерки за отпушване на движението. Така от обявените шест естакади за осъществяване пресичане на две нива и разтоварване на най-натоварените кръстовища , ще се строи евентуално една и то не се знае кога.
blue_sky
Рейтинг: Неутралноабе то трамвайте са си калпави, набират и спират като танкери, отидете в чужбина да видите кво са трамвай
а кучетата докога да ги тьрпим, кьде го има това, в Холандия до 2 седмици ако не си прибереш кучето т.е. ако няма собственик го приспиват, ама ние сме по европейци от най-либералните европейци
и малките партии се обадят да си направят ПР малко и това е
Цецо
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#2] от "Десен":
Covid live matter. Stop the genocide.За паркирането и спирането е лесно. Една камера покрива доста. И предвид родните навици се изплаща бързо. Еле ако някой събира глобите.
А ДСБ или лично г-н Атанасов ще обясните ли защо назначихте Ал. Петров в НСС?
Distributed
Рейтинг: 853 Неутрално"Предлага се въвеждането на забрана за спиране, престой и паркиране по тротоарите на улиците с масов градски транспорт."
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Ще е голям фън по бул. "Сливница" където има адски много магазини, складове и т.н. и т.н.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 827 НеутралноПаяците и скобите са груба форма на разправа с хората в мутрески стил. Паяци трябва да се използват само ако колата пречи на движението или пешеходците. Глобите за неправилно паркиране да са с фиш. Синята зона е рекетьорска проява на общината. След себе си води ненужни служители и корупция. Колко човека обслужват един ПАЯК? Шофьор, скобар и ченге и администрацията(големите лапачи). Къде отиват парите от синята зона и глобите? Част от тия пари отиват в нечии джобове. Зонирането да се премахне! Да се събират глоби само от неправилно паркиране, пресичане...Начина на действие на Б. Борисов е нецивилизован, силов. Трябва да се работи по закон, а не по измислени на тъмно наредби.
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#8] от "Цецо":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.А да чете новината тука че само 1 от 5-ма отива на връчена призовка?
kikot
Рейтинг: 8 НеутралноОчевидно, ДСБ, са "вдянали" нещо от посещенията си в цивилизована чужбина! Там тия техни "идеи" ги има отдавна в действие! Те по-добре да дадат идея, как ще отърват ДСБ и България, от черната мутра, която им е начело на партията!
Белият Негър
Рейтинг: 751 ВеселоДо коментар [#12] от "kikot":
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.Два плюса от мен!!
Димитров
Рейтинг: 965 НеутралноБраво, добри идеи са дали. Всъщност, всеки един кмет, ако искаше, можеше да сложи в ред градската среда за много по-малко от един мандат. Но маршрутките и синята зона са източник на мръсни пари и следователно, никой кмет не иска да ги махне. А да поговорим за рекламите на пътя? А всевъзможните будки на всеки ъгъл по няколко?
бай Петко
Рейтинг: 515 НеутралноБоже опази !! Костов крадеца ще оправя София. Ами че той вече 20 години я оправя, резултатът е виден за всички.
wds23355772
Рейтинг: 1176 ЛюбопитноОт ДСБ си правят неадекватен ПР. Да накараш хората които са си замъкнали дупетата в софия да печелят пари и да си купят автомобил да се возят на автобус е абсурд! Ние тук сме турбо гъзари и имаме повече луксозни коли на глава от населението от всяка държава в ЕС. И не обичаме някой да ни качва на автобуси, траввай или влакове! Народопсихология!
georgedailiev
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#15] от "бай Петко":
Човек само като ти види аватара и му става ясно, че в главата ти е само Ленин, Сталин, петилетки и някой бръмбар!
До коментар [#16] от "Варненски":
Щом са толкова ГЪЗАРИ та да са с коли и не им се ползва градски транспорт ще плащат по 50 лв такса за преминаване през центъра, както е в Лондон и няма проблеми !
B-dot
Рейтинг: 464 НеутралноСпоред предложението, на улиците, където има джобове, за да не се пречи на градския транспорт, няма да може да се паркира по тротоарите - следователно ще има достатъчно място да се ходи по тротоара. Глобите по принцип много лесно могат да се събират - по същия начин както сега слагат скобите като паркираш в синята зона. Разхожда си се един човек по улиците и залепя фишове по колите. Дори и камери не са необходими. Но проблема е, че... ако всичките тези места се освободят, как хората ще си вършат работата, ако няма къде да паркират? И за това трябва да се помисли...
Успех е колко на високо ще отскочиш след като удариш дъното.Jivago
Рейтинг: 8 НеутралноАко преминем на тридневна работна седмица, задръстванията в София рязко ще намалеят.
biss Mark
Рейтинг: 1424 НеутралноДо коментар [#6] от "mi6osp":
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.Може да измислиш четвърти принцип на термодинамиката
"Зад всяко действие стои причина".
Прав си.
biss Mark
Рейтинг: 1424 ВеселоДо коментар [#19] от "Jivago":
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.И знаеш ли защо? Защото софиянци си отиват по родните места.
Иначе верно ако икономиката респективно населението се разпределят равномерно по градовете - проблема ще изчезне.
silent step
Рейтинг: 458 НеутралноСъс забрани нищо не става. Трябва да се направят паркинги на няколко нива, ама къде никой не знае и не се наема ,че то не остана място. Другото са бошлаф приказки.
arch_
Рейтинг: 796 НеутралноИ по-лошо ще става. Според новия градоустройствен план на Диков целовкупния център става офис-зона. Което ще натовари инфраструктурата до степен на откат. Това че новите сгради ще имат паркоместа съвсем не означава, че ще има паркинг за посетители, обществени паркинзи или въобще някаква алтернатива за паркиране. Да не говорим че тесните, недостатъчни и неоразмерени за потока улици ще се запушат окончателно. Това малоумно градоустройствено решение седи в абсолютно противоположния полюс в сравнение с европейската практика подобни проблематични зони да се изместват от ядрото на града към места, където има място да се изгради нормална поддържаща структура за тях. Оправданието на Диков е, че предприемачи искали така. Това е като да повярваш на алкохолик че 200 грама водка са нещото, което ще му оправи живота.
myvoice
Рейтинг: 395 ВеселоДо коментар [#3] от "mapto":
Популизъм. Айде на минусите, другари
vstoyanov
Рейтинг: 537 Неутралнотия дребни нововъведения ще струват доста малко пари и ще имат не по-малък ефект от огромните инфраструктурни проекти на герб.
проблемът е, че е евтино и няма да има кой да се облажи.
emil
Рейтинг: 3148 НеутралноСинята зона е единственото работещо средство против трафика. Поне пренасочи шофьорите да ползват градския транспорт. Всякакви фантазии относно ленти за автобуси ЗАБРАНЕНИ за ползване от частни автомобили са сметка без кръчмаря. Това си е мъртво родено, познаваме си се.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!bigdick
Рейтинг: 1078 НеутралноДСБ да подкрепи гей парада в София на 26 юни!
cinik
Рейтинг: 2274 НеутралноИдеите са като цяло добри, но детайлът ще е в приложението им. Имам и предвид 2-3 конкретни улици, които плачат за такава промяна: това е целият бул. "Евлоги Георгиев" от НДК до Орлов мост, това е целият "Патриарх Евтимий" между графа и нататък до Руски паметник. Наистина е досадно, цял рейс със 150 души вътре да се заседне и да чака някой автоталибан да изфорсира "тротоарО", или пък да слиза от него на заден ход. Но специално за "Евлоги Георгиев" автоталибаните и сега се позбиват редовно за паркомясто, камо ли да им отнемеш всичките. Тогава предричам такъв бунт, все едно в Столипиново са влезли да отчитат водомерите. Със сигурност ще се оформи някаква миниинтифада от брадясали, вулгарни типове, която ще трябва да бъде смазана от частите за борба с масовите безредици.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "cinik
Рейтинг: 2274 НеутралноДругата опропастена стара софийска улица, обърната на долопробен тротоаропаркинг, е "Любен Каравелов". Там обаче ако речеш да изгониш паркиралите по тротоара, частите за борба с безредиците няма да се справят с тази задача. Евентуално бронетанкови подразделения, но в комбинация с употребата на огнепръскачки и химическо оръжие
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "kikot
Рейтинг: 8 НеутралноНай-добрто решение на този въпрос е, да се изнесе правителствената и делова администрация на страната на север от града!
schutzengel
Рейтинг: НеутралноДСБ са пропуснали най-ефективната мярка за решаване на проблема. И тя е да се въведе принципа по софийските улици да се движат с автомобили единствено членовете и симпатизантите на въпросната партия. Те тогава да видите ще мернете ли автомобил по софийските улици.
Вече сериозно- след като ДСБ пледложиха свои антикризисни мерки и никой от ГЕРБ не ги чу, на какво разчитат днес като предлагат нещо, иначе нелишено от разум, по един далеч по-маловажен проблем ? Или по-късно ще стане ясно, че активитета им е продиктуван повече от предстоящите избори, отколкото от загриженост за градската среда и проблемите на милион и кусур софиянци.
cinik
Рейтинг: 2274 НеутралноНе, kikot, решението е голяма част от учрежденията да се изнесат извън София. Така и никой не разбра, какво търси в София Агенцията по морско плаване, Институтът по фуражите, Институтът по почвознание или Агенция Пристанищна Администрация. Примерите са стотици.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "arch_
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#32] от "cinik":
Така е, но също офисите трябва да се изнесат от центъра на София. Изобщо смесването на офисни и жилищни зони е ужасно куца приумица. Особено на място където няма ама никаква инфраструктура за тях.