В някои неща има добри идеи в други откровени глупости:
1. Запазване на дата и час по интернет и изпращане на готовите лични документи по куриер
Тук става въпрос за 6 милиона човека - а не за няколко хиляди годишно. А това с куриера е малко пресилено - още една такса от 5-6 лева поне... Да е като опция може би, да ...
2. Извънработно време.
Това са допълнителни разходи за администрация... криза е все пак. Иначе е добра идея.
3. Плащания с банкови карти. Всички поделения на МВР да се снабдят с ПОС терминали и таксите за лични документи да се плащат чрез банкова карта. Това, освен че е по-удобно, е и по-евтино за гражданите - тъй като няма банкова такса при плащането с банкова карта.
Евала ! Бравос... ама трябва желание да се откажат тия от СИБанк май от косвения данък от 2-3 лева на документ!
4. Електронни услуги. Хората да могат да си попълнят формулярите по интернет с електронен подпис, за да не губят време в МВР.
Тъпо - няма много хора с лични подписи - то няма читави услуги за тях... Какво остава да попълваш данните по интернет, а и трябва пак да отидеш и да се снимаш в МВР... Не става.
5. Препоръчителни срокове. МВР може да изпрати писмо на всички граждани и да им определи препоръчителен период за смяна на документите за самоличност. При неспазване на сроковете да се заплаща по-висока такса.
Ай сиктир - утре ще ми препоръчат и кога и къде да пикая. Да ми напомнят добре (макар че нямат информация къде освен по пощата да ми пратят напомняне - а това пак са пари). Ама чак и таксата да променят - това са пак едни пари за промяна в софтуера
Sugar - The Bitter Truth
http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
4. Електронни услуги. Хората да могат да си попълнят формулярите по интернет с електронен подпис, за да не губят време в МВР.
Тъпо - няма много хора с лични подписи - то няма читави услуги за тях... Какво остава да попълваш данните по интернет, а и трябва пак да отидеш и да се снимаш в МВР... Не става.
Не си прав, много от банките предлагат интернет банкиране с включено издаване на електронен подпис. Хората, които искат/могат да се възползват от услугата няма да са 1-2
"Извънработно време. МВР да се организира така, че да работи и в извънработно време и събота и неделя. В момента човек трябва да избяга от работа или да си вземе болничен, за да си извади нови лични документи."
Какво извънработно време, те и сега работят два дни и почиват пет.
Мненията на потребителя Щутгарт бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
точно за книжките има някви безумни опашки в КАТ щото ги мързи да сложат един надпис, че документи за новите книжки могат да се подават и в РПУ-тата, а не само в КАТ София. Само получаването е в КАТ.
но пак повтарям, както ВИНАГИ ГИ МЪРЗИ един надпис да сложат на видно място. На служителите в КАТ НЕ ИМ ПУКА, че хората си губят времето... нали тяхното раб. време тече...
Sugar - The Bitter Truth
http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
Мога да допълня идеите с:
6. Да се монтират устройства за издаване на талончета с пореден номер във всички паспортни служби, като тези в банките и КАТ София (доколкото знам). С това да се избегне съставянето на безумни списъци от самите чакащи...
7. Да се пренасочат хората от паспортни служби с големи опашки към такива без опашки. В паспортната служба в Ямбол например опашки няма. Отиваш и за по-малко от час си приключил с всичко.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Thomas Anderson
Рейтинг: 227 НеутралноВ някои неща има добри идеи в други откровени глупости:
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=167171. Запазване на дата и час по интернет и изпращане на готовите лични документи по куриер
Тук става въпрос за 6 милиона човека - а не за няколко хиляди годишно. А това с куриера е малко пресилено - още една такса от 5-6 лева поне... Да е като опция може би, да ...
2. Извънработно време.
Това са допълнителни разходи за администрация... криза е все пак. Иначе е добра идея.
3. Плащания с банкови карти. Всички поделения на МВР да се снабдят с ПОС терминали и таксите за лични документи да се плащат чрез банкова карта. Това, освен че е по-удобно, е и по-евтино за гражданите - тъй като няма банкова такса при плащането с банкова карта.
Евала ! Бравос... ама трябва желание да се откажат тия от СИБанк май от косвения данък от 2-3 лева на документ!
4. Електронни услуги. Хората да могат да си попълнят формулярите по интернет с електронен подпис, за да не губят време в МВР.
Тъпо - няма много хора с лични подписи - то няма читави услуги за тях... Какво остава да попълваш данните по интернет, а и трябва пак да отидеш и да се снимаш в МВР... Не става.
5. Препоръчителни срокове. МВР може да изпрати писмо на всички граждани и да им определи препоръчителен период за смяна на документите за самоличност. При неспазване на сроковете да се заплаща по-висока такса.
Ай сиктир - утре ще ми препоръчат и кога и къде да пикая. Да ми напомнят добре (макар че нямат информация къде освен по пощата да ми пратят напомняне - а това пак са пари). Ама чак и таксата да променят - това са пак едни пари за промяна в софтуера
Mda
Рейтинг: 754 Неутрално4. Електронни услуги. Хората да могат да си попълнят формулярите по интернет с електронен подпис, за да не губят време в МВР.
Тъпо - няма много хора с лични подписи - то няма читави услуги за тях... Какво остава да попълваш данните по интернет, а и трябва пак да отидеш и да се снимаш в МВР... Не става.
Не си прав, много от банките предлагат интернет банкиране с включено издаване на електронен подпис. Хората, които искат/могат да се възползват от услугата няма да са 1-2
tralala2010
Рейтинг: 490 Неутрално"Извънработно време. МВР да се организира така, че да работи и в извънработно време и събота и неделя. В момента човек трябва да избяга от работа или да си вземе болничен, за да си извади нови лични документи."
Какво извънработно време, те и сега работят два дни и почиват пет.
bigdick
Рейтинг: 1021 НеутралноДобри идеи, особено номер 3!!!
****
Мненията на потребителя Щутгарт бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
blue_sky
Рейтинг: Неутралноза подмяна на шофиорски книжки сьщо ли има опашки, някой знае ли
Thomas Anderson
Рейтинг: 227 НеутралноДо коментар [#6] от "blue_sky":
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717точно за книжките има някви безумни опашки в КАТ щото ги мързи да сложат един надпис, че документи за новите книжки могат да се подават и в РПУ-тата, а не само в КАТ София. Само получаването е в КАТ.
но пак повтарям, както ВИНАГИ ГИ МЪРЗИ един надпис да сложат на видно място. На служителите в КАТ НЕ ИМ ПУКА, че хората си губят времето... нали тяхното раб. време тече...
Thomas Anderson
Рейтинг: 227 Неутралноето и статия по въпроса с книжките в КАТ София и "организацията" - http://sofia.dir.bg/2010/05/25/news6448240.html
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717blue_sky
Рейтинг: НеутралноДо коментар [#8] от "Але":
мерси
наистина мислех 4е до КАТ се ходи чак
Athanatos
Рейтинг: 1263 НеутралноМога да допълня идеите с:
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .6. Да се монтират устройства за издаване на талончета с пореден номер във всички паспортни служби, като тези в банките и КАТ София (доколкото знам). С това да се избегне съставянето на безумни списъци от самите чакащи...
7. Да се пренасочат хората от паспортни служби с големи опашки към такива без опашки. В паспортната служба в Ямбол например опашки няма. Отиваш и за по-малко от час си приключил с всичко.
shileto
Рейтинг: 1074 Веселотова ,че ги мързи е верно ама като не могат да пишат завалиите До коментар [#7] от "Але":