Дъждовете нагънаха новата част на околовръстното шосе на София

Участъкът изглеждаше така по време на откриването в началото на юни

© Георги Кожухаров

Участъкът изглеждаше така по време на откриването в началото на юни



Само месец след като беше пуснато в експлоатация, околовръстното шосе на София в отсечката между Драгалевци и Бояна беше нагънато и осеяно с дупки, чакъл и хлътнали шахти. Обилните валежи и липсата на канализация за отвеждане на дъждовните води в двата скъпи столични квартала са причината за неравностите по пътя, се казва в официално съобщение на "Главболгарстрой", която изпълни строителството на отсечката.


Днес за няколко часа нарушенията на пътното платно са възстановени за сметка на "Главболгарстрой", казаха от компанията, без да уточнят сумата. От компанията твърдят, че "няма проблем с качеството на материалите, асфалта или процеса на неговото полагане". Компанията е изпълнила всички дейности, възложени й по проект от Агенция "Пътна инфарструктура". "Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време", коментираха от "Главболгарстрой". 


Отсечката от 4.5 километра между Драгалевци и Бояна започна да се строи през 2005 г., по времето на кабинета "Станишев", а лентата преряза премиерът Бойко Борисов на 6 юни. Строителството й излезе 60 млн. лева, или три пъти по-скъпо от участъците, които се строят сега по магистрала "Тракия".


Следващата отсечка пък от "Симеоновско шосе" до "Младост ІV" се очаква да бие и този рекорд, защото за 2.1 км са заделени 56 млн. лв.

Ключови думи към статията:

Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1022 Весело

    "двата скъпи столични квартала", които обаче са без канализация. На туй му се вика "махала", "паланка", но не и скъп квартал.

    «Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverb
  2. 2 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1416 Весело

    "Давай бате шефе , Да живучкаме така ,, !
    Бате шефе ти си най- големия !
    Песни танци мале тутала хавария !
    Маде маде маде ин булгария !"

    Абе с една дума, хубава работа ама българска...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  3. 3 Профил на classicc
    classicc
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Мда, "елитните" квартали на столицата на българия са тези без канализация + лозенец, в който стари къщи съседстват с офис сгради и нови блокчета на фона на павирани улици в ужасно състояние.

    В българия и други бивши соц страни много обичат да сравняват градове и квартали и да плюят колко лош бил "другия", оставаме слепи за факта, че всички са почти еднаква кочина. Западни и северни европейски страни не страдат до такава степен от това, доказателства бол.

  4. 4 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Не виждам какво общо има некачественото строителство и проектиране с липсата на канализация на двете ВИП села.

    икономист - неграмотник с диплома
  5. 5 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    Значи и елитните столични квартали са си едни селски!
    Т.е. т.нар. "столица" е едно голямо села

  6. 6 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dehumanizer":

    Тихо, таман парвенютата са се събрали там и ти искаш да ги разгониш. Искаш такива за съседи ли?

    икономист - неграмотник с диплома
  7. 7 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 507 Неутрално

    пффффф... и какво? екскрементите на драгалевци подкопаха пътя? това ли се опитват да ни кажат?

    а гбс строят нещо за 60 млн., знаят че проектът е калпав, но си трайкат? важното е да не изпуснем паричките.

    шосето, като е било нагънато, как аджеба са го оправили за няколко часа?

  8. 8 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 515 Неутрално

    това е на Бойко философията - аз правя евтино щото съм Бойко и съм пич, а вие после ще ремонтирате скъпо , така ще стане и с магистралите ,и със спортната зала и т.н.т. Хубаво евтино няма.

  9. 9 Профил на old27530804
    old27530804
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Ей, това елитното си е елитно!
    Щом пикнята и лайната им асвалт подкопават....

    Май ще продължава дълго да мирише.

  10. 10 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 672 Неутрално

    А-у-у-у-у, пък като я пускаха отсечката се възхищавахме, че е първата баш европейска. Да ама не, както винаги.

  11. 11 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Гледал съм в други страни как правят пътища и тротоари. Полагат стабилна основа, а под тротоарните плочки има бетон. Бетон слагат и под асфалта когато са участъци с много интензивно движение. В бг хвърлят малко пясък и отгоре набързо нареждат плочките и, естествено, след 1-2 години няма и следа от свършената работа. Всичко трябва да се прави наново. Каквито и средства да се вложат в инфраструктура никога няма да имаме нормални пътища, защото тук не строим, а "усвояваме средства". Т. е. трябва да се покаже че е свършено нещо, за да се вземат парите, а дали ще изтрае и няколко месеца на кой му пука.

  12. 12 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Май всички Вие горните изпускате най-важното - с моите и ваши пари, ГБС е построило пародия на път, която пародия оправдават с проблеми на канализацията на най-високо разположените квартали на София.
    А при положение, че е толкова лошо да се живее в тези квартали Ви предлагам никога да не стъпвате там, нито да пикаете някога на Витоша, за да не би да допринесете случайно за допълнителнопто подкопаване на невероятното Главборгаско околомръстно....

  13. 13 Профил на Павел
    Павел
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    "Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого"

    Е, като не е бил отчетен някакъв факт при проектирането, значи има хора, които не са го отчели. И тях ли не трябва да виним?

    http://pavel-yanchev.blogspot.com/
  14. 14 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    А и да добавя, че много месеци след пускането на другата отсечка(първата) при Симеоново седяха всякакви знаци за стеснения и ремонтни работи, защото ту оправяха банкета, ту перилата на моста, да не кажа май, че основните пилони на моста на надлеза са напукани вече( 1 година след строежа)....пък вие си приказвайте за физиологичните нужди на жителите на подвитошките къщи....

  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5624 Неутрално

    този път няма акт 16 и е напълно незаконен но пък лапна доста европари и наши също. явно почва да се размирисва но не от липсата на канализация само

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на Alexandar Stefanov
    Alexandar Stefanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dehumanizer":

    Скъп квартал се вика на този, в който ти и подобни на теб комплексари ,не могат да си позволят да си купят и кучешка колибка. И им остава само да сипят остроумни забележчици.

  17. 17 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1510 Любопитно

    Момент... ББ каза че бил "направил" път-слънце?!!
    А сега се оказва че има облаци на хоризонта, вали дъжд и се получават дупки и камъни...

    Разбира се че не може да се очаква Главболгарстрой да знаят къде има канализация и къде не - това е държавна тайна, става дума все пак за "Елитни" квартали на европейска столица...

    Виж, някой се грее на комисионни-слънце, това е сигурно! както и това че Околомръсното се запапва около разклонението за Бистрица. Задръстване - слънце!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  18. 18 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Един път не можаха да направят, а каква ли ще е залата?

  19. 19 Профил на cheta
    cheta
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ефтини сме на приказките и на живия труд. Живеем като надничари...

  20. 20 Профил на Цапцарапов
    Цапцарапов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#8] от "liolio":

    Брей,лош човек си льольо!
    Казваш и с магистралите и т.н. щяло да стане същото.
    Използваш случая да плювнеш и пак да се скриеш,нали си льольовец.Е да,ама тоя проблем ще си го оправят ГБС,а ти ще си седиш на село и ще се молиш някоя река да не ти отнесе колибата,щото догановите пари ги няма вече.Емелчето и тя се пенсионира,за такива като тебе само четвъртит.

  21. 21 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1616 Весело

    "6 месеца гаранция. Да се съхраняват на тъмно, сухо и проветриво место."
    Така пишеше на документа за керемиди, купени от Г. Оряховица.

    Вероятно традицията изисква същото и за пътя!

  22. 22 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#20] от "soho":
    ти пък от къде изкочи бе цървул

  23. 23 Профил на Цапцарапов
    Цапцарапов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#22] от "liolio":

    Няма да повярваш,ако ти кажа.
    Но не сме братя де,ако за това си мислиш.
    Просто не обичам льольовците да си пишат каквото им скимне и по-важното където им скимне.
    Светкаш ли се,каскет?

  24. 24 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    Това изказване е пълна глупост:

    "Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време"

    Глупост е, защото когато се проектира път, винаги се предвиждат всички неблагопприятни фактори, като близка планина Витоша/ например . В случая от полите на Витоша при силен дъжд количествата вода към шосето са огромни и в такива случаи се правят необходимите за това съоръжения като отводнителни подземни дренажи, канавки и канали под пътя, които поемат цялата вода. Иначе прадставяте ли си пътищата в Алпите на какво щяха да приличат при топенето на 4 метра сняг?! Канализацията на Драгалевци и Бояна в случая няма нищо общо, дори без селища от планината при дъжд щеше да идва по-голямо количество вода.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  25. 25 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 515 Неутрално

    При 19 млн.лв. на километър, които им даде Борисов и некадърното им изпълнение, беше въпрос на време, да стане така! И причината не е, "...че двата квартала нямат канализация,.." , както се изцепват "строителите"!

  26. 26 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1416 Весело

    Е то тва става навсякъде, голяма буца сирене. Егати риването за нищо.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  27. 27 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#23] от "soho":каскет е на майка ти оная работа , скрий се в кочината от която грухтиш и от която се опитваш да излезеш, но за твое сажаление , както казах по горе си цървул и там ще си останеш -в помията , а за мене не се вълнувай , мога да пиша и казвам каквото си искам и където си искам , щото не ми пука от никой и най-малко от дрисльовци кото тебе и мога да те купя с всичките ти парцали , разбрали бе тъпан

  28. 28 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 576 Неутрално

    "липсата на канализация за отвеждане на дъждовните води в двата скъпи столични квартала са причината за неравностите по пътя..."

    "Главболгарнезнамквосибеше" не знаеше ли за липсата на канализация преди да предложи цена за километър - не че е ниска - и защо големите специалисти не направиха и канализацията едновременно с отсечката?

    Но мутрата си е мутра, особено когато е "особа, приближена на императора", както казваше Остап Бендер.

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  29. 29 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Кой е строитела?
    Това Главоболстрой е просто измислено име или ако е името на фирмата кой беше този който и даде контракта сега главата трябва да го боли.
    Какви фирми каква продукция?

  30. 30 Профил на sme6ki
    sme6ki
    Рейтинг: 233 Неутрално

    И това ми било строителна фирма и то една от най-мощните в България. Няма оправия. Трябва да ги накарат да преправят целия път, наново, да е за урок на останалите скатавки, които биха работили по същият начин в бъдеще. Да не направиш дренаж на път, който е успореден на такава огромна земна маса. Нямам думи просто...

  31. 31 Профил на nabljudatel222
    nabljudatel222
    Рейтинг: 402 Гневно

    С очите си видях, че ГБС изпълняват и канализацията по трасето поне фи 160. Каква е тази канализация, която не може да поеме един дъжд, след като не поема от селата мръсните води все още???

  32. 32 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    о, не съм прочел правилно!
    ...то било Главоболгарстрой

  33. 33 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Бех в Нигерия 68-ма година. Пътят между Макурди и Лагос е правен от англичаните, когато още Нигерия им е била колония. Отстрани като се гледа асфалта е с дебелина близо метър. Една дупчица нема по пътя, въпреки дъждовете, които в Африка са проливни и годините, които са повече от 50!

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  34. 34 Профил на Трудно е да бъдеш бг
    Трудно е да бъдеш бг
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Брейиии ами те с лаптопи да ги бяха покривали тия пътища и магистрали, нямаше толкова скъпо да излезе...

  35. 35 Профил на james1
    james1
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Сини фантазьори, опитите да дискредитирате тези, които са на власт са смехотворни. По време на вашият грабеж беше демонтирана цялата индустрия, което предизвика цялата сегашна безработица. Взехте хляба на българина и го направихте емигрант тип слуга.
    "ББ" няма какво да обсъжда с вас, той е с 50% спечели изборите, а вие изкарахте 2,5% жалки процентчета.
    Гледайте си вашият Ван Ромпой, нали ви е президент и не се отваряйте на политика!

    http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=436836

  36. 36 Профил на nabljudatel222
    nabljudatel222
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Мила родна картинка!! Най-големият проблем на тази страна са ромите, т.е. циганите!!! Човек убиха преди дни, та енди капаци ли няма да откраднат! Какво като през нощта и още някой падне в шахтите!? Виновни няма да има пак, ЦЦ ще разследва случая докато затихне....


    "На новооткритата част на Околовръстния път - Южна дъга в участък бул. „Симеоновско шосе" - бул. „България", вече са откраднати капаците на почти всички отводнителни шахти по него.

    Така откритите само преди няколко седмици локални платна на Южната дъга на Околовръстното шосе вече се превърнаха в опасна пътна отсечка.

    Участъкът е особено опасен за шофьорите през тъмната част на денонощието, когато съществува реална опасност гумата на нечий автомобил да пропадне в някоя от „мините" по трасето.

    В Столична община разбраха за случая от news.bg. Малко по-късно от пресцентъра на общината съобщиха, че вече е започнала проверка. Предприети са необходимите действия, като за целта е подаден сигнал в Столичния инспекторат.

    Оттам съобщиха, че подобни случаи е имало неотдавна в столичните квартали „Надежда" и „Левски - Г".

    Предстои да бъдат уведомени и органите на реда в столицата, които да започнат разследване по случая.

    Изпратено е съобщение и до „Софийска вода" АД за поставяне на нови капаци на липсващите места.

    От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян, а дотогава няма да се стигне да сериозни пътни инциденти."

  37. 37 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#36] от "nabljudatel222":

    "От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян"

    Ами - да: ще бъдат поставени нови капаци, които също ще бъдат откраднати...

    А толкова е елементарно: Разпореждане на МС, с което се забранява търговията с метали за скраб. И всички кофти-леярни, които не са една или две в София само се закрият в рамките на месец-два.

    И - край на "поминъка" на циганската сган. Ама после? Идат избори. А какво ще стане с рейтинга? Ами ако почнат вълнения у "факултето"? Ами "правозащитниците"...

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  38. 38 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Ау-у-уу! Забравих Тренчев и неговата "подкрепа".

    Имаше един такъв опит, но тренчев вдигна стачка, отнемали сме бизнеса на хората!

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  39. 39 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Едно време имаше строители и инженери някой от професорите в ИСИ баха завършили в предивоена Германия когато са се строяли аутобаните им и заеха и ги слушахме като говореха с отворени уста. От пътно и мостово строителство излезноха талантливи кадри мисля за да строят сега това което вигдат всички просто е непозволено по никакви стандарти. В някой случаи поправката може да е по скъпа от оргиналното строителството. Ако валежите са били прекалено много то затова се вземат предвид валежи от 100 години назад и се изчислява каква ще е евентуалната вреда при такива.
    Просто е непростимо и е като чисто пладнешко обиране на държавата.

    .. и с това фирмено име "Главоболгарстой" чак мен главата ме заболя 15 хил мили от там.

  40. 40 Профил на Трудно е да бъдеш бг
    Трудно е да бъдеш бг
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ама аз съм бил говорел съвсем сериозно. Отначало се майтапех. Сега седнах и го изчислих - ако са като моя компютър 40Х25 см., цена 900 лв, за 2 километра път с ширина 20 метра ще са необходими 37 800 000 лева!!! Излиза, че даже можем да ги павираме с някакви високоскоростни, свръхпроводими лаптопи на цена 1800 лв. Абе я чакайте малко, какво става, някой в държавата ни май се ебава с нас! Извинявайте, но не се сдържах. Това вече надминава даже въображението на барон Мюнхаузен...

  41. 41 Профил на thegift
    thegift
    Рейтинг: 298 Неутрално

    сахата04 (#16), ето това http://image16.webshots.com/16/7/99/14/178479914AEJaLu_fs.jpg е скъп квартал. Недоразумението, в което ти имаш нещастието да живееш, може да бъде наречено скъп квартал само от някой, който никога не си е показвал носа извън България.

  42. 42
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:06 на 13/07/2010 от неговия автор.

  43. 43 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Произведено в България ! ГБС "строител" на съвременна България ! И така се граби вече 20г. и ще продължава да се граби. Мафията строи съвременна България вече 20г. и ще продължава да строи. Каква демокрация, пазарна икономика или ЕС ? Тука е долния свят на ЕС ! Нещо като АДА.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  44. 44 Профил на BBC
    BBC
    Рейтинг: 571 Неутрално

    В цял свят валежи има само в България!

    Инфантилните народи се изтребват сами!
  45. 45 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 786 Неутрално

    Не мога да разбера защо не направиха Драгалевци и Симеоновско шосе природен резерват и да обезщетят собствениците им със земи по южните склонове на Стара планина, хем ще им е слънчево, хем ще берат плодовете на това което техните дядовци-партизаните им построиха през комунизма!
    Там освен крадци и престъпници и дърти номенклатури с парвенюшки отрочета, друго май няма - Кремиковци им е спасението!!!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  46. 46 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    А аз си мислех, че изпадалите ми пломби по симеоновско шосе тия дни (чиито дупки запълниха преди месец) е прекалено....
    А вие данъци, винетки, застраховки и т.н. платихте ли си

  47. 47
    ****

    Този коментар беше изтрит в 22:56 на 13/07/2010 от неговия автор.

  48. 48
    ****

    Този коментар беше изтрит в 22:56 на 13/07/2010 от неговия автор.

  49. 49 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#17] от "B52":

    неее, не сме разбрали... явно е бил път за слънчево време... кой да ти очаква дъждове...

  50. 50 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 589 Любопитно

    Интересно като как ще изглежда магистрала Тракия след първия по-голям дъжд

  51. 51 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#20] от "soho":

    soho, въпроса не е дали ще си го оправят или не. въпросът е да има работещ път. На хората това им трябва, а не път който при всеки по-голям дъжд или всяка пролет и есен да се нагъва и да го затваррят за ремонт. Щото и поправката ще е като строителството...

  52. 52 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1200 Весело

    Показателно за нашите "Богоизбрани" фирми е че и 20 млн. на километър да им дадеш, те пак не могат да го направят както трябва. Останалото са вицове. Канализацията сега, утре ще е трафика в горещината или подобни тъпотии. Просто липсват кадърни кадри, защото е достатъчно да си приятел с властта и поръчките валят, може и совалка да ти поръчат. За пореден път се открива обект без Държавна приемателна комисия, ми тогава ги закрийте и готово. Какъв е смисълът да се прави комисия месеци след като съоръжението се ползва.

  53. 53 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    "Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време", коментираха от "Главболгарстрой".

    --Не, не бива да виним "лошото време", а "Главболгарстрой" за скапания строеж дето и два месеца не издържа. А ако наистина е имало проблеми с местната инфраструктура, те е трябвало да го кажат това навреме.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  54. 54 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Весело

    Нормално, всичката продукция на Боко Тиквата е такава

  55. 55 Профил на richardnixon
    richardnixon
    Рейтинг: 684 Неутрално

    е на това му се вика лакомия- по 10тина милиона на километър им дадоха на ГБС и тия пезевенковци вместо да направят 5 км като в Германия за 100 години напред- се изсраха с икономии и евтинджоси Все едно да ти поискат визитната картичка и ти да идеш в тоалетната и да си изтриеш г=а с нея и после да я връчиш А се готвят да правят магистрали - нали уж Брюксел накара да направят черни списъци на неблагонадежни фирми Щом от един дъжд ни се нагъват магистралите по добре виетнамци да ги строят - няма да са толкоз калпави

  56. 56 Профил на Петко Ковачев
    Петко Ковачев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бакърко, който направи партийния секретар Симо шеф на ГБС. Земеделци и комунисти в единен строй (без да пропускаме радикал-демократите).

    The end of the carbon- and nuclear-based economy is coming. Go for renewables!
  57. 57 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 433 Неутрално

    не само шосета,всичко се гъне и ще се нагъне...само българската глава е без гънки и не увира!!
    какво друго да им речеш и дрънкаш??!!
    рекох ви илядо пъти-докато няколко бг чоовечета крадливи не виснат на въже за назидание пред цялата рая-няма да стане! .може би не всички са такива в България,но какво от това -като точно тоя типаж ганьовски шества ,управлява и определя родните картини!!Управник или последен циганор-все вреди носи.носи и влече...диря няма!!
    Разберете го че поне в изостанала България трябва чистка първо..крути мерки и изпълнение на площада за назидание!!
    да му се смръзне на суперкрадлив ,но суперСТРАХЛИВ Ганьо цифката!!
    ГлавБолгарСтрой..Глав=от Главундери! Болгар..ясно,Болгар!хахха Строй..хахаха!!
    циганор ли,какви там били крали капаци!! абре дали са малоумни и не знаят че това е общинска,дърцавна собственост т.е. не е тяхна или са идиоти и си барат квото решат?!.Първото,нали!!Тогаз?? Де е централния площад и 100 тояги на голо пред всички-да те видят!! Пък вурви оцелявай след това и кради-ако оживееш!!
    Абре,софиянци,вий сега ли разбрахте че вий,елитчици софийски сте селски елит и хайлайф?? сами си го признахте...
    То и цяла България е същата...

  58. 58 Профил на kokorbashiyata
    kokorbashiyata
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Дали ще се намерят достатъчно смелчаги да посетят и залата, която ГБС строи. Като се замисля тя е точно в подножието на Г.М. Димитров при кръговото на 4ти км. Там като завали дъжд, като отиде водата при залата и сигурно ще се разпадне.
    От друга страна това, че ГБС не са предвидили при проект за 60 млн. проблема с дъжда, макар и да се случва по нашите географски ширини да вали дъжд, не ме учудва. Ако се досещате те и спортната залата, която строят бяха проектирали, така че на игрището да има подпорни колони и си спомням, че и размерите бяха незнайно защо намалени. Безспорно щяхме да шокираме света с подобни иновации и с нашите строителни гении от ГБС!

  59. 59 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 433 Неутрално

    не само немски,европейски фирми са нужни да строят в БГ!
    направо е нужно ЕВРОПЕЙСКО ПРАВИТЕЛСТВО и ФИРМИ в БГ!!
    Вся власт ЕСоюза!!
    аз съм "ЗА"!!
    с родни кожодери няма да стане!!
    най-големите предатели и врагове са родните такива...колко време още ще чакате и проумявате???

  60. 60 Профил на ++
    ++
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не съм особено осведомен, но няма ли някаква гаранция за построения път? Като се има предвид колко пари отиват за строеж на пътища, логично е да има точно заради такива инциденти.

  61. 61 Профил на Opsss
    Opsss
    Рейтинг: 515 Весело

    "за 2.1 км са заделени 56 млн. лв." Лигавщини! Я, да пуснат няколко ски пътя от Витоша. Направо до НДК единия. Може и до Младост да се опъне едно трасе. До стадион Юнак, през Семинарията и тонизиращо шусче "Йорданка Николова". Така и да се скапе нещо трасето няма да е фатално. Все пак, ски път е. Кабинкови лифтове от НДК. Малко по-мащабно, по стратегически. Какво е това сега за има няма 56 млн. да треперим. Ще завали ли? Няма ли да завали? Какво ще завали, ако завали сняг с какво ще го чистим пътя? Да се ориентираме към 5,6 милиарда и да започваме проекта "зимна столица на Европа".


  62. 62 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    И още нещо: по-смешен и жалък пътен възел на две нива от този при Симеоновско шосе едва ли може да се намери в Европа, а и не само. Такава простотия, че да те е срам, че си българин. Две нива, а със светофари и изчакване за ляв завой - пъле ужес! Пътния възел на Цариградско и алея Яворов е строен през 1972 г. и е десет класи над горецитирания като проект и изпълнение.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  63. 63 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 515 Неутрално

    АБЕ САМО АЗ ЛИ ПОМНЯ, ЧЕ ПРОЕКТА СЕ ОСКЪПИ ЗАЩОТО ПРАВИХА КАНАЛИЗАЦИЯ ТОЧНО ЗА ВЪПРОСНИТЕ КВАРТАЛИ ПОД ПЪТЯ?!?

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  64. 64 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    А ГБС-то как го приватизираха и Симеон Пешов си го лапна - това е приказка, по-страшна и от ВИС и СИК, взети заедно. Това преди 1989 г. беше най-голямото държавно строително предприятие. С най-много работници и най-много техника. А другаря Пешов беше секретар по строителството в Софийския градски комитет на БКП. Правете си изводите.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  65. 65 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#63] от "Соколов":

    Да, това беше една от причините.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  66. 66 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Нека да кажа следното - как е по света:
    Проекта е за да кажем 5 млн лв.
    Печели този който предостави освен другите документи и банкова гаранция за сумата за периода на гаранция на изършеното от него. т.е. ако пътя струва 5 млн лв той следва да депозира 5 млн. лв в банка като гаранция, и да изпълни проекта, т.е. пътя.
    Ако независима оценка установи че не е бил изпълнен по план гаранцията хвръква и търга излиза на стойност двойна на спечелилия конкурса. Така всеки изгражда качествено и се презастрахова поне 100%. Това е тайната зад успеха на западноевропейските инфраструктурни проекти.
    В САЩ не е така, но жална ти майка да си изградиш път и да му стане нещо - по-добре закривай фирмата и търси друг бизнес, че в тоя повече поръчки няма да имаш.

    The biggest risk in life is not taking one.
  67. 67 Профил на serdinka
    serdinka
    Рейтинг: 477 Весело

    ...Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого...

    Дали пък не са виновни проектантите че са пропуснали този факт?

  68. 68 Профил на kazkad77
    kazkad77
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Бибитко да бъде даден на прокурор! Заедно с учителката по руски. Да обяснят къде са ни парите от данъците. В кой джоб потънаха

  69. 69 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 796 Разстроено

    До коментар [#64] от "Okoto":

    ++++++++++++++++++++++++++

    Инфо: http://www.19min.bg/news/4/2804.html
    И още: http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=1134&sectionid=14&id=00001

    Решението на проблема - отвличане на цялото му семейство и вместо откуп - ДА СИ СВЪРШИ РАБОТАТА!

    Баси, толкова ли е трудно да изпълниш ангажимента, който си поел поне веднъж?!? Кради, кради, ама с мярка бе, мама му стара! Как, при гарантирани поръчки от държавата за почти всеки по-голям проект, и при подобни плачевни резултати продължават да му ги възлагат все на тоя, бе? Как преди 89-а същия хубостник и същата (държавна тогава) фирма са строяли по друг начин, и как в днешно време строят така, бе?!? Как тая комунистическа лакомия край няма, бе? Не са хора това, не са... Аз сигурно съм най-големия наивник, но не мога да разбера случващото се.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK