Мда, "елитните" квартали на столицата на българия са тези без канализация + лозенец, в който стари къщи съседстват с офис сгради и нови блокчета на фона на павирани улици в ужасно състояние.
В българия и други бивши соц страни много обичат да сравняват градове и квартали и да плюят колко лош бил "другия", оставаме слепи за факта, че всички са почти еднаква кочина. Западни и северни европейски страни не страдат до такава степен от това, доказателства бол.
това е на Бойко философията - аз правя евтино щото съм Бойко и съм пич, а вие после ще ремонтирате скъпо , така ще стане и с магистралите ,и със спортната зала и т.н.т. Хубаво евтино няма.
Гледал съм в други страни как правят пътища и тротоари. Полагат стабилна основа, а под тротоарните плочки има бетон. Бетон слагат и под асфалта когато са участъци с много интензивно движение. В бг хвърлят малко пясък и отгоре набързо нареждат плочките и, естествено, след 1-2 години няма и следа от свършената работа. Всичко трябва да се прави наново. Каквито и средства да се вложат в инфраструктура никога няма да имаме нормални пътища, защото тук не строим, а "усвояваме средства". Т. е. трябва да се покаже че е свършено нещо, за да се вземат парите, а дали ще изтрае и няколко месеца на кой му пука.
Май всички Вие горните изпускате най-важното - с моите и ваши пари, ГБС е построило пародия на път, която пародия оправдават с проблеми на канализацията на най-високо разположените квартали на София.
А при положение, че е толкова лошо да се живее в тези квартали Ви предлагам никога да не стъпвате там, нито да пикаете някога на Витоша, за да не би да допринесете случайно за допълнителнопто подкопаване на невероятното Главборгаско околомръстно....
А и да добавя, че много месеци след пускането на другата отсечка(първата) при Симеоново седяха всякакви знаци за стеснения и ремонтни работи, защото ту оправяха банкета, ту перилата на моста, да не кажа май, че основните пилони на моста на надлеза са напукани вече( 1 година след строежа)....пък вие си приказвайте за физиологичните нужди на жителите на подвитошките къщи....
Скъп квартал се вика на този, в който ти и подобни на теб комплексари ,не могат да си позволят да си купят и кучешка колибка. И им остава само да сипят остроумни забележчици.
Момент... ББ каза че бил "направил" път-слънце?!!
А сега се оказва че има облаци на хоризонта, вали дъжд и се получават дупки и камъни...
Разбира се че не може да се очаква Главболгарстрой да знаят къде има канализация и къде не - това е държавна тайна, става дума все пак за "Елитни" квартали на европейска столица...
Виж, някой се грее на комисионни-слънце, това е сигурно! както и това че Околомръсното се запапва около разклонението за Бистрица. Задръстване - слънце!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Брей,лош човек си льольо!
Казваш и с магистралите и т.н. щяло да стане същото.
Използваш случая да плювнеш и пак да се скриеш,нали си льольовец.Е да,ама тоя проблем ще си го оправят ГБС,а ти ще си седиш на село и ще се молиш някоя река да не ти отнесе колибата,щото догановите пари ги няма вече.Емелчето и тя се пенсионира,за такива като тебе само четвъртит.
Няма да повярваш,ако ти кажа.
Но не сме братя де,ако за това си мислиш.
Просто не обичам льольовците да си пишат каквото им скимне и по-важното където им скимне.
Светкаш ли се,каскет?
"Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време"
Глупост е, защото когато се проектира път, винаги се предвиждат всички неблагопприятни фактори, като близка планина Витоша/ например . В случая от полите на Витоша при силен дъжд количествата вода към шосето са огромни и в такива случаи се правят необходимите за това съоръжения като отводнителни подземни дренажи, канавки и канали под пътя, които поемат цялата вода. Иначе прадставяте ли си пътищата в Алпите на какво щяха да приличат при топенето на 4 метра сняг?! Канализацията на Драгалевци и Бояна в случая няма нищо общо, дори без селища от планината при дъжд щеше да идва по-голямо количество вода.
При 19 млн.лв. на километър, които им даде Борисов и некадърното им изпълнение, беше въпрос на време, да стане така! И причината не е, "...че двата квартала нямат канализация,.." , както се изцепват "строителите"!
До коментар [#23] от "soho":каскет е на майка ти оная работа , скрий се в кочината от която грухтиш и от която се опитваш да излезеш, но за твое сажаление , както казах по горе си цървул и там ще си останеш -в помията , а за мене не се вълнувай , мога да пиша и казвам каквото си искам и където си искам , щото не ми пука от никой и най-малко от дрисльовци кото тебе и мога да те купя с всичките ти парцали , разбрали бе тъпан
"липсата на канализация за отвеждане на дъждовните води в двата скъпи столични квартала са причината за неравностите по пътя..."
"Главболгарнезнамквосибеше" не знаеше ли за липсата на канализация преди да предложи цена за километър - не че е ниска - и защо големите специалисти не направиха и канализацията едновременно с отсечката?
Но мутрата си е мутра, особено когато е "особа, приближена на императора", както казваше Остап Бендер.
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
Кой е строитела?
Това Главоболстрой е просто измислено име или ако е името на фирмата кой беше този който и даде контракта сега главата трябва да го боли.
Какви фирми каква продукция?
И това ми било строителна фирма и то една от най-мощните в България. Няма оправия. Трябва да ги накарат да преправят целия път, наново, да е за урок на останалите скатавки, които биха работили по същият начин в бъдеще. Да не направиш дренаж на път, който е успореден на такава огромна земна маса. Нямам думи просто...
С очите си видях, че ГБС изпълняват и канализацията по трасето поне фи 160. Каква е тази канализация, която не може да поеме един дъжд, след като не поема от селата мръсните води все още???
Бех в Нигерия 68-ма година. Пътят между Макурди и Лагос е правен от англичаните, когато още Нигерия им е била колония. Отстрани като се гледа асфалта е с дебелина близо метър. Една дупчица нема по пътя, въпреки дъждовете, които в Африка са проливни и годините, които са повече от 50!
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
Сини фантазьори, опитите да дискредитирате тези, които са на власт са смехотворни. По време на вашият грабеж беше демонтирана цялата индустрия, което предизвика цялата сегашна безработица. Взехте хляба на българина и го направихте емигрант тип слуга.
"ББ" няма какво да обсъжда с вас, той е с 50% спечели изборите, а вие изкарахте 2,5% жалки процентчета.
Гледайте си вашият Ван Ромпой, нали ви е президент и не се отваряйте на политика!
Мила родна картинка!! Най-големият проблем на тази страна са ромите, т.е. циганите!!! Човек убиха преди дни, та енди капаци ли няма да откраднат! Какво като през нощта и още някой падне в шахтите!? Виновни няма да има пак, ЦЦ ще разследва случая докато затихне....
"На новооткритата част на Околовръстния път - Южна дъга в участък бул. „Симеоновско шосе" - бул. „България", вече са откраднати капаците на почти всички отводнителни шахти по него.
Така откритите само преди няколко седмици локални платна на Южната дъга на Околовръстното шосе вече се превърнаха в опасна пътна отсечка.
Участъкът е особено опасен за шофьорите през тъмната част на денонощието, когато съществува реална опасност гумата на нечий автомобил да пропадне в някоя от „мините" по трасето.
В Столична община разбраха за случая от news.bg. Малко по-късно от пресцентъра на общината съобщиха, че вече е започнала проверка. Предприети са необходимите действия, като за целта е подаден сигнал в Столичния инспекторат.
Оттам съобщиха, че подобни случаи е имало неотдавна в столичните квартали „Надежда" и „Левски - Г".
Предстои да бъдат уведомени и органите на реда в столицата, които да започнат разследване по случая.
Изпратено е съобщение и до „Софийска вода" АД за поставяне на нови капаци на липсващите места.
От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян, а дотогава няма да се стигне да сериозни пътни инциденти."
"От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян"
Ами - да: ще бъдат поставени нови капаци, които също ще бъдат откраднати...
А толкова е елементарно: Разпореждане на МС, с което се забранява търговията с метали за скраб. И всички кофти-леярни, които не са една или две в София само се закрият в рамките на месец-два.
И - край на "поминъка" на циганската сган. Ама после? Идат избори. А какво ще стане с рейтинга? Ами ако почнат вълнения у "факултето"? Ами "правозащитниците"...
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
Едно време имаше строители и инженери някой от професорите в ИСИ баха завършили в предивоена Германия когато са се строяли аутобаните им и заеха и ги слушахме като говореха с отворени уста. От пътно и мостово строителство излезноха талантливи кадри мисля за да строят сега това което вигдат всички просто е непозволено по никакви стандарти. В някой случаи поправката може да е по скъпа от оргиналното строителството. Ако валежите са били прекалено много то затова се вземат предвид валежи от 100 години назад и се изчислява каква ще е евентуалната вреда при такива.
Просто е непростимо и е като чисто пладнешко обиране на държавата.
.. и с това фирмено име "Главоболгарстой" чак мен главата ме заболя 15 хил мили от там.
Ама аз съм бил говорел съвсем сериозно. Отначало се майтапех. Сега седнах и го изчислих - ако са като моя компютър 40Х25 см., цена 900 лв, за 2 километра път с ширина 20 метра ще са необходими 37 800 000 лева!!! Излиза, че даже можем да ги павираме с някакви високоскоростни, свръхпроводими лаптопи на цена 1800 лв. Абе я чакайте малко, какво става, някой в държавата ни май се ебава с нас! Извинявайте, но не се сдържах. Това вече надминава даже въображението на барон Мюнхаузен...
сахата04 (#16), ето това http://image16.webshots.com/16/7/99/14/178479914AEJaLu_fs.jpg е скъп квартал. Недоразумението, в което ти имаш нещастието да живееш, може да бъде наречено скъп квартал само от някой, който никога не си е показвал носа извън България.
Произведено в България ! ГБС "строител" на съвременна България ! И така се граби вече 20г. и ще продължава да се граби. Мафията строи съвременна България вече 20г. и ще продължава да строи. Каква демокрация, пазарна икономика или ЕС ? Тука е долния свят на ЕС ! Нещо като АДА.
Не мога да разбера защо не направиха Драгалевци и Симеоновско шосе природен резерват и да обезщетят собствениците им със земи по южните склонове на Стара планина, хем ще им е слънчево, хем ще берат плодовете на това което техните дядовци-партизаните им построиха през комунизма!
Там освен крадци и престъпници и дърти номенклатури с парвенюшки отрочета, друго май няма - Кремиковци им е спасението!!!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
А аз си мислех, че изпадалите ми пломби по симеоновско шосе тия дни (чиито дупки запълниха преди месец) е прекалено....
А вие данъци, винетки, застраховки и т.н. платихте ли си
soho, въпроса не е дали ще си го оправят или не. въпросът е да има работещ път. На хората това им трябва, а не път който при всеки по-голям дъжд или всяка пролет и есен да се нагъва и да го затваррят за ремонт. Щото и поправката ще е като строителството...
Показателно за нашите "Богоизбрани" фирми е че и 20 млн. на километър да им дадеш, те пак не могат да го направят както трябва. Останалото са вицове. Канализацията сега, утре ще е трафика в горещината или подобни тъпотии. Просто липсват кадърни кадри, защото е достатъчно да си приятел с властта и поръчките валят, може и совалка да ти поръчат. За пореден път се открива обект без Държавна приемателна комисия, ми тогава ги закрийте и готово. Какъв е смисълът да се прави комисия месеци след като съоръжението се ползва.
"Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време", коментираха от "Главболгарстрой".
--Не, не бива да виним "лошото време", а "Главболгарстрой" за скапания строеж дето и два месеца не издържа. А ако наистина е имало проблеми с местната инфраструктура, те е трябвало да го кажат това навреме.
е на това му се вика лакомия- по 10тина милиона на километър им дадоха на ГБС и тия пезевенковци вместо да направят 5 км като в Германия за 100 години напред- се изсраха с икономии и евтинджоси Все едно да ти поискат визитната картичка и ти да идеш в тоалетната и да си изтриеш г=а с нея и после да я връчиш А се готвят да правят магистрали - нали уж Брюксел накара да направят черни списъци на неблагонадежни фирми Щом от един дъжд ни се нагъват магистралите по добре виетнамци да ги строят - няма да са толкоз калпави
не само шосета,всичко се гъне и ще се нагъне...само българската глава е без гънки и не увира!!
какво друго да им речеш и дрънкаш??!!
рекох ви илядо пъти-докато няколко бг чоовечета крадливи не виснат на въже за назидание пред цялата рая-няма да стане! .може би не всички са такива в България,но какво от това -като точно тоя типаж ганьовски шества ,управлява и определя родните картини!!Управник или последен циганор-все вреди носи.носи и влече...диря няма!!
Разберете го че поне в изостанала България трябва чистка първо..крути мерки и изпълнение на площада за назидание!!
да му се смръзне на суперкрадлив ,но суперСТРАХЛИВ Ганьо цифката!!
ГлавБолгарСтрой..Глав=от Главундери! Болгар..ясно,Болгар!хахха Строй..хахаха!!
циганор ли,какви там били крали капаци!! абре дали са малоумни и не знаят че това е общинска,дърцавна собственост т.е. не е тяхна или са идиоти и си барат квото решат?!.Първото,нали!!Тогаз?? Де е централния площад и 100 тояги на голо пред всички-да те видят!! Пък вурви оцелявай след това и кради-ако оживееш!!
Абре,софиянци,вий сега ли разбрахте че вий,елитчици софийски сте селски елит и хайлайф?? сами си го признахте...
То и цяла България е същата...
Дали ще се намерят достатъчно смелчаги да посетят и залата, която ГБС строи. Като се замисля тя е точно в подножието на Г.М. Димитров при кръговото на 4ти км. Там като завали дъжд, като отиде водата при залата и сигурно ще се разпадне.
От друга страна това, че ГБС не са предвидили при проект за 60 млн. проблема с дъжда, макар и да се случва по нашите географски ширини да вали дъжд, не ме учудва. Ако се досещате те и спортната залата, която строят бяха проектирали, така че на игрището да има подпорни колони и си спомням, че и размерите бяха незнайно защо намалени. Безспорно щяхме да шокираме света с подобни иновации и с нашите строителни гении от ГБС!
не само немски,европейски фирми са нужни да строят в БГ!
направо е нужно ЕВРОПЕЙСКО ПРАВИТЕЛСТВО и ФИРМИ в БГ!!
Вся власт ЕСоюза!!
аз съм "ЗА"!!
с родни кожодери няма да стане!!
най-големите предатели и врагове са родните такива...колко време още ще чакате и проумявате???
Не съм особено осведомен, но няма ли някаква гаранция за построения път? Като се има предвид колко пари отиват за строеж на пътища, логично е да има точно заради такива инциденти.
"за 2.1 км са заделени 56 млн. лв." Лигавщини! Я, да пуснат няколко ски пътя от Витоша. Направо до НДК единия. Може и до Младост да се опъне едно трасе. До стадион Юнак, през Семинарията и тонизиращо шусче "Йорданка Николова". Така и да се скапе нещо трасето няма да е фатално. Все пак, ски път е. Кабинкови лифтове от НДК. Малко по-мащабно, по стратегически. Какво е това сега за има няма 56 млн. да треперим. Ще завали ли? Няма ли да завали? Какво ще завали, ако завали сняг с какво ще го чистим пътя? Да се ориентираме към 5,6 милиарда и да започваме проекта "зимна столица на Европа".
И още нещо: по-смешен и жалък пътен възел на две нива от този при Симеоновско шосе едва ли може да се намери в Европа, а и не само. Такава простотия, че да те е срам, че си българин. Две нива, а със светофари и изчакване за ляв завой - пъле ужес! Пътния възел на Цариградско и алея Яворов е строен през 1972 г. и е десет класи над горецитирания като проект и изпълнение.
А ГБС-то как го приватизираха и Симеон Пешов си го лапна - това е приказка, по-страшна и от ВИС и СИК, взети заедно. Това преди 1989 г. беше най-голямото държавно строително предприятие. С най-много работници и най-много техника. А другаря Пешов беше секретар по строителството в Софийския градски комитет на БКП. Правете си изводите.
Нека да кажа следното - как е по света:
Проекта е за да кажем 5 млн лв.
Печели този който предостави освен другите документи и банкова гаранция за сумата за периода на гаранция на изършеното от него. т.е. ако пътя струва 5 млн лв той следва да депозира 5 млн. лв в банка като гаранция, и да изпълни проекта, т.е. пътя.
Ако независима оценка установи че не е бил изпълнен по план гаранцията хвръква и търга излиза на стойност двойна на спечелилия конкурса. Така всеки изгражда качествено и се презастрахова поне 100%. Това е тайната зад успеха на западноевропейските инфраструктурни проекти.
В САЩ не е така, но жална ти майка да си изградиш път и да му стане нещо - по-добре закривай фирмата и търси друг бизнес, че в тоя повече поръчки няма да имаш.
Решението на проблема - отвличане на цялото му семейство и вместо откуп - ДА СИ СВЪРШИ РАБОТАТА!
Баси, толкова ли е трудно да изпълниш ангажимента, който си поел поне веднъж?!? Кради, кради, ама с мярка бе, мама му стара! Как, при гарантирани поръчки от държавата за почти всеки по-голям проект, и при подобни плачевни резултати продължават да му ги възлагат все на тоя, бе? Как преди 89-а същия хубостник и същата (държавна тогава) фирма са строяли по друг начин, и как в днешно време строят така, бе?!? Как тая комунистическа лакомия край няма, бе? Не са хора това, не са... Аз сигурно съм най-големия наивник, но не мога да разбера случващото се.
"Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Dehumanizer
Рейтинг: 950 Весело"двата скъпи столични квартала", които обаче са без канализация. На туй му се вика "махала", "паланка", но не и скъп квартал.
«Enjoy yourself. It’s later than you think.» - chinese proverbNPaine
Рейтинг: 1316 Весело"Давай бате шефе , Да живучкаме така ,, !
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Бате шефе ти си най- големия !
Песни танци мале тутала хавария !
Маде маде маде ин булгария !"
Абе с една дума, хубава работа ама българска...
classicc
Рейтинг: 426 НеутралноМда, "елитните" квартали на столицата на българия са тези без канализация + лозенец, в който стари къщи съседстват с офис сгради и нови блокчета на фона на павирани улици в ужасно състояние.
В българия и други бивши соц страни много обичат да сравняват градове и квартали и да плюят колко лош бил "другия", оставаме слепи за факта, че всички са почти еднаква кочина. Западни и северни европейски страни не страдат до такава степен от това, доказателства бол.
Мазен чех
Рейтинг: 636 НеутралноНе виждам какво общо има некачественото строителство и проектиране с липсата на канализация на двете ВИП села.
икономист - неграмотник с дипломаshumkarov
Рейтинг: НеутралноЗначи и елитните столични квартали са си едни селски!
Т.е. т.нар. "столица" е едно голямо села
Мазен чех
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#1] от "Dehumanizer":
икономист - неграмотник с дипломаТихо, таман парвенютата са се събрали там и ти искаш да ги разгониш. Искаш такива за съседи ли?
невеж
Рейтинг: 437 Неутралнопффффф... и какво? екскрементите на драгалевци подкопаха пътя? това ли се опитват да ни кажат?
а гбс строят нещо за 60 млн., знаят че проектът е калпав, но си трайкат? важното е да не изпуснем паричките.
шосето, като е било нагънато, как аджеба са го оправили за няколко часа?
liolio
Рейтинг: 479 Неутралнотова е на Бойко философията - аз правя евтино щото съм Бойко и съм пич, а вие после ще ремонтирате скъпо , така ще стане и с магистралите ,и със спортната зала и т.н.т. Хубаво евтино няма.
old27530804
Рейтинг: 740 НеутралноЕй, това елитното си е елитно!
Щом пикнята и лайната им асвалт подкопават....
Май ще продължава дълго да мирише.
Сгугню
Рейтинг: 628 НеутралноА-у-у-у-у, пък като я пускаха отсечката се възхищавахме, че е първата баш европейска. Да ама не, както винаги.
teridan
Рейтинг: 793 НеутралноГледал съм в други страни как правят пътища и тротоари. Полагат стабилна основа, а под тротоарните плочки има бетон. Бетон слагат и под асфалта когато са участъци с много интензивно движение. В бг хвърлят малко пясък и отгоре набързо нареждат плочките и, естествено, след 1-2 години няма и следа от свършената работа. Всичко трябва да се прави наново. Каквито и средства да се вложат в инфраструктура никога няма да имаме нормални пътища, защото тук не строим, а "усвояваме средства". Т. е. трябва да се покаже че е свършено нещо, за да се вземат парите, а дали ще изтрае и няколко месеца на кой му пука.
tuj_to
Рейтинг: 479 НеутралноМай всички Вие горните изпускате най-важното - с моите и ваши пари, ГБС е построило пародия на път, която пародия оправдават с проблеми на канализацията на най-високо разположените квартали на София.
А при положение, че е толкова лошо да се живее в тези квартали Ви предлагам никога да не стъпвате там, нито да пикаете някога на Витоша, за да не би да допринесете случайно за допълнителнопто подкопаване на невероятното Главборгаско околомръстно....
Павел
Рейтинг: 1061 Неутрално"Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого"
Е, като не е бил отчетен някакъв факт при проектирането, значи има хора, които не са го отчели. И тях ли не трябва да виним?
tuj_to
Рейтинг: 479 НеутралноА и да добавя, че много месеци след пускането на другата отсечка(първата) при Симеоново седяха всякакви знаци за стеснения и ремонтни работи, защото ту оправяха банкета, ту перилата на моста, да не кажа май, че основните пилони на моста на надлеза са напукани вече( 1 година след строежа)....пък вие си приказвайте за физиологичните нужди на жителите на подвитошките къщи....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 Неутралнотози път няма акт 16 и е напълно незаконен но пък лапна доста европари и наши също. явно почва да се размирисва но не от липсата на канализация само
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Alexandar Stefanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "Dehumanizer":
Скъп квартал се вика на този, в който ти и подобни на теб комплексари ,не могат да си позволят да си купят и кучешка колибка. И им остава само да сипят остроумни забележчици.
B52
Рейтинг: 1601 ЛюбопитноМомент... ББ каза че бил "направил" път-слънце?!!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.А сега се оказва че има облаци на хоризонта, вали дъжд и се получават дупки и камъни...
Разбира се че не може да се очаква Главболгарстрой да знаят къде има канализация и къде не - това е държавна тайна, става дума все пак за "Елитни" квартали на европейска столица...
Виж, някой се грее на комисионни-слънце, това е сигурно! както и това че Околомръсното се запапва около разклонението за Бистрица. Задръстване - слънце!
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2731 НеутралноЕдин път не можаха да направят, а каква ли ще е залата?
cheta
Рейтинг: 374 НеутралноЕфтини сме на приказките и на живия труд. Живеем като надничари...
Цапцарапов
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#8] от "liolio":
Брей,лош човек си льольо!
Казваш и с магистралите и т.н. щяло да стане същото.
Използваш случая да плювнеш и пак да се скриеш,нали си льольовец.Е да,ама тоя проблем ще си го оправят ГБС,а ти ще си седиш на село и ще се молиш някоя река да не ти отнесе колибата,щото догановите пари ги няма вече.Емелчето и тя се пенсионира,за такива като тебе само четвъртит.
Alexander97
Рейтинг: 722 Весело"6 месеца гаранция. Да се съхраняват на тъмно, сухо и проветриво место."
Така пишеше на документа за керемиди, купени от Г. Оряховица.
Вероятно традицията изисква същото и за пътя!
liolio
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#20] от "soho":
ти пък от къде изкочи бе цървул
Цапцарапов
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#22] от "liolio":
Няма да повярваш,ако ти кажа.
Но не сме братя де,ако за това си мислиш.
Просто не обичам льольовците да си пишат каквото им скимне и по-важното където им скимне.
Светкаш ли се,каскет?
Окото
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноТова изказване е пълна глупост:
Част от диаметъра на кръга "Капитал""Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време"
Глупост е, защото когато се проектира път, винаги се предвиждат всички неблагопприятни фактори, като близка планина Витоша/ например . В случая от полите на Витоша при силен дъжд количествата вода към шосето са огромни и в такива случаи се правят необходимите за това съоръжения като отводнителни подземни дренажи, канавки и канали под пътя, които поемат цялата вода. Иначе прадставяте ли си пътищата в Алпите на какво щяха да приличат при топенето на 4 метра сняг?! Канализацията на Драгалевци и Бояна в случая няма нищо общо, дори без селища от планината при дъжд щеше да идва по-голямо количество вода.
Musashi
Рейтинг: 479 НеутралноПри 19 млн.лв. на километър, които им даде Борисов и некадърното им изпълнение, беше въпрос на време, да стане така! И причината не е, "...че двата квартала нямат канализация,.." , както се изцепват "строителите"!
ivanchoLA
Рейтинг: 1316 ВеселоЕ то тва става навсякъде, голяма буца сирене. Егати риването за нищо.
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012liolio
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#23] от "soho":каскет е на майка ти оная работа , скрий се в кочината от която грухтиш и от която се опитваш да излезеш, но за твое сажаление , както казах по горе си цървул и там ще си останеш -в помията , а за мене не се вълнувай , мога да пиша и казвам каквото си искам и където си искам , щото не ми пука от никой и най-малко от дрисльовци кото тебе и мога да те купя с всичките ти парцали , разбрали бе тъпан
rotos
Рейтинг: 531 Неутрално"липсата на канализация за отвеждане на дъждовните води в двата скъпи столични квартала са причината за неравностите по пътя..."
еше" не знаеше ли за липсата на канализация преди да предложи цена за километър - не че е ниска - и защо големите специалисти не направиха и канализацията едновременно с отсечката?
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш."Главболгарнезнамквосиб
Но мутрата си е мутра, особено когато е "особа, приближена на императора", както казваше Остап Бендер.
kensiko
Рейтинг: 576 НеутралноКой е строитела?
Това Главоболстрой е просто измислено име или ако е името на фирмата кой беше този който и даде контракта сега главата трябва да го боли.
Какви фирми каква продукция?
sme6ki
Рейтинг: 217 НеутралноИ това ми било строителна фирма и то една от най-мощните в България. Няма оправия. Трябва да ги накарат да преправят целия път, наново, да е за урок на останалите скатавки, които биха работили по същият начин в бъдеще. Да не направиш дренаж на път, който е успореден на такава огромна земна маса. Нямам думи просто...
nabljudatel222
Рейтинг: 374 ГневноС очите си видях, че ГБС изпълняват и канализацията по трасето поне фи 160. Каква е тази канализация, която не може да поеме един дъжд, след като не поема от селата мръсните води все още???
kensiko
Рейтинг: 576 Неутралноо, не съм прочел правилно!
...то било Главоболгарстрой
rotos
Рейтинг: 531 НеутралноБех в Нигерия 68-ма година. Пътят между Макурди и Лагос е правен от англичаните, когато още Нигерия им е била колония. Отстрани като се гледа асфалта е с дебелина близо метър. Една дупчица нема по пътя, въпреки дъждовете, които в Африка са проливни и годините, които са повече от 50!
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Трудно е да бъдеш бг
Рейтинг: 426 ЛюбопитноБрейиии ами те с лаптопи да ги бяха покривали тия пътища и магистрали, нямаше толкова скъпо да излезе...
james1
Рейтинг: 322 НеутралноСини фантазьори, опитите да дискредитирате тези, които са на власт са смехотворни. По време на вашият грабеж беше демонтирана цялата индустрия, което предизвика цялата сегашна безработица. Взехте хляба на българина и го направихте емигрант тип слуга.
6836
"ББ" няма какво да обсъжда с вас, той е с 50% спечели изборите, а вие изкарахте 2,5% жалки процентчета.
Гледайте си вашият Ван Ромпой, нали ви е президент и не се отваряйте на политика!
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=43
nabljudatel222
Рейтинг: 374 НеутралноМила родна картинка!! Най-големият проблем на тази страна са ромите, т.е. циганите!!! Човек убиха преди дни, та енди капаци ли няма да откраднат! Какво като през нощта и още някой падне в шахтите!? Виновни няма да има пак, ЦЦ ще разследва случая докато затихне....
"На новооткритата част на Околовръстния път - Южна дъга в участък бул. „Симеоновско шосе" - бул. „България", вече са откраднати капаците на почти всички отводнителни шахти по него.
Така откритите само преди няколко седмици локални платна на Южната дъга на Околовръстното шосе вече се превърнаха в опасна пътна отсечка.
Участъкът е особено опасен за шофьорите през тъмната част на денонощието, когато съществува реална опасност гумата на нечий автомобил да пропадне в някоя от „мините" по трасето.
В Столична община разбраха за случая от news.bg. Малко по-късно от пресцентъра на общината съобщиха, че вече е започнала проверка. Предприети са необходимите действия, като за целта е подаден сигнал в Столичния инспекторат.
Оттам съобщиха, че подобни случаи е имало неотдавна в столичните квартали „Надежда" и „Левски - Г".
Предстои да бъдат уведомени и органите на реда в столицата, които да започнат разследване по случая.
Изпратено е съобщение и до „Софийска вода" АД за поставяне на нови капаци на липсващите места.
От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян, а дотогава няма да се стигне да сериозни пътни инциденти."
rotos
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#36] от "nabljudatel222":
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш."От Столична община изразиха надежда, че проблемът скоро ще бъде преодолян"
Ами - да: ще бъдат поставени нови капаци, които също ще бъдат откраднати...
А толкова е елементарно: Разпореждане на МС, с което се забранява търговията с метали за скраб. И всички кофти-леярни, които не са една или две в София само се закрият в рамките на месец-два.
И - край на "поминъка" на циганската сган. Ама после? Идат избори. А какво ще стане с рейтинга? Ами ако почнат вълнения у "факултето"? Ами "правозащитниците"...
rotos
Рейтинг: 531 НеутралноАу-у-уу! Забравих Тренчев и неговата "подкрепа".
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Имаше един такъв опит, но тренчев вдигна стачка, отнемали сме бизнеса на хората!
kensiko
Рейтинг: 576 НеутралноЕдно време имаше строители и инженери някой от професорите в ИСИ баха завършили в предивоена Германия когато са се строяли аутобаните им и заеха и ги слушахме като говореха с отворени уста. От пътно и мостово строителство излезноха талантливи кадри мисля за да строят сега това което вигдат всички просто е непозволено по никакви стандарти. В някой случаи поправката може да е по скъпа от оргиналното строителството. Ако валежите са били прекалено много то затова се вземат предвид валежи от 100 години назад и се изчислява каква ще е евентуалната вреда при такива.
Просто е непростимо и е като чисто пладнешко обиране на държавата.
.. и с това фирмено име "Главоболгарстой" чак мен главата ме заболя 15 хил мили от там.
Трудно е да бъдеш бг
Рейтинг: 426 НеутралноАма аз съм бил говорел съвсем сериозно. Отначало се майтапех. Сега седнах и го изчислих - ако са като моя компютър 40Х25 см., цена 900 лв, за 2 километра път с ширина 20 метра ще са необходими 37 800 000 лева!!! Излиза, че даже можем да ги павираме с някакви високоскоростни, свръхпроводими лаптопи на цена 1800 лв. Абе я чакайте малко, какво става, някой в държавата ни май се ебава с нас! Извинявайте, но не се сдържах. Това вече надминава даже въображението на барон Мюнхаузен...
thegift
Рейтинг: 233 Неутралносахата04 (#16), ето това http://image16.webshots.com/16/7/99/14/178479914AE JaLu_fs.jpg е скъп квартал. Недоразумението, в което ти имаш нещастието да живееш, може да бъде наречено скъп квартал само от някой, който никога не си е показвал носа извън България.
****
Този коментар беше изтрит в 21:06 на 13/07/2010 от неговия автор.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1031 НеутралноПроизведено в България ! ГБС "строител" на съвременна България ! И така се граби вече 20г. и ще продължава да се граби. Мафията строи съвременна България вече 20г. и ще продължава да строи. Каква демокрация, пазарна икономика или ЕС ? Тука е долния свят на ЕС ! Нещо като АДА.
BBC
Рейтинг: 531 НеутралноВ цял свят валежи има само в България!
Инфантилните народи се изтребват сами!Ivan Petrov
Рейтинг: 733 НеутралноНе мога да разбера защо не направиха Драгалевци и Симеоновско шосе природен резерват и да обезщетят собствениците им със земи по южните склонове на Стара планина, хем ще им е слънчево, хем ще берат плодовете на това което техните дядовци-партизаните им построиха през комунизма!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataТам освен крадци и престъпници и дърти номенклатури с парвенюшки отрочета, друго май няма - Кремиковци им е спасението!!!
Многострадална Геновева
Рейтинг: 1205 НеутралноА аз си мислех, че изпадалите ми пломби по симеоновско шосе тия дни (чиито дупки запълниха преди месец) е прекалено....
А вие данъци, винетки, застраховки и т.н. платихте ли си
****
Този коментар беше изтрит в 22:56 на 13/07/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 22:56 на 13/07/2010 от неговия автор.
buran
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#17] от "B52":
неее, не сме разбрали... явно е бил път за слънчево време... кой да ти очаква дъждове...
znayko84
Рейтинг: 820 ЛюбопитноИнтересно като как ще изглежда магистрала Тракия след първия по-голям дъжд
buran
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#20] от "soho":
soho, въпроса не е дали ще си го оправят или не. въпросът е да има работещ път. На хората това им трябва, а не път който при всеки по-голям дъжд или всяка пролет и есен да се нагъва и да го затваррят за ремонт. Щото и поправката ще е като строителството...
stoiank
Рейтинг: 1353 ВеселоПоказателно за нашите "Богоизбрани" фирми е че и 20 млн. на километър да им дадеш, те пак не могат да го направят както трябва. Останалото са вицове. Канализацията сега, утре ще е трафика в горещината или подобни тъпотии. Просто липсват кадърни кадри, защото е достатъчно да си приятел с властта и поръчките валят, може и совалка да ти поръчат. За пореден път се открива обект без Държавна приемателна комисия, ми тогава ги закрийте и готово. Какъв е смисълът да се прави комисия месеци след като съоръжението се ползва.
WOI
Рейтинг: 1290 Неутрално"Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време", коментираха от "Главболгарстрой".
“Better racy and sexy than racist and sexist!”--Не, не бива да виним "лошото време", а "Главболгарстрой" за скапания строеж дето и два месеца не издържа. А ако наистина е имало проблеми с местната инфраструктура, те е трябвало да го кажат това навреме.
stenli1
Рейтинг: 950 ВеселоНормално, всичката продукция на Боко Тиквата е такава
richardnixon
Рейтинг: 636 Неутралное на това му се вика лакомия- по 10тина милиона на километър им дадоха на ГБС и тия пезевенковци вместо да направят 5 км като в Германия за 100 години напред- се изсраха с икономии и евтинджоси Все едно да ти поискат визитната картичка и ти да идеш в тоалетната и да си изтриеш г=а с нея и после да я връчиш А се готвят да правят магистрали - нали уж Брюксел накара да направят черни списъци на неблагонадежни фирми Щом от един дъжд ни се нагъват магистралите по добре виетнамци да ги строят - няма да са толкоз калпави
Петко Ковачев
Рейтинг: 8 НеутралноБакърко, който направи партийния секретар Симо шеф на ГБС. Земеделци и комунисти в единен строй (без да пропускаме радикал-демократите).
The end of the carbon- and nuclear-based economy is coming. Go for renewables!triton123
Рейтинг: 384 Неутралноне само шосета,всичко се гъне и ще се нагъне...само българската глава е без гънки и не увира!!
какво друго да им речеш и дрънкаш??!!
рекох ви илядо пъти-докато няколко бг чоовечета крадливи не виснат на въже за назидание пред цялата рая-няма да стане! .може би не всички са такива в България,но какво от това -като точно тоя типаж ганьовски шества ,управлява и определя родните картини!!Управник или последен циганор-все вреди носи.носи и влече...диря няма!!
Разберете го че поне в изостанала България трябва чистка първо..крути мерки и изпълнение на площада за назидание!!
да му се смръзне на суперкрадлив ,но суперСТРАХЛИВ Ганьо цифката!!
ГлавБолгарСтрой..Глав=от Главундери! Болгар..ясно,Болгар!хахха Строй..хахаха!!
циганор ли,какви там били крали капаци!! абре дали са малоумни и не знаят че това е общинска,дърцавна собственост т.е. не е тяхна или са идиоти и си барат квото решат?!.Първото,нали!!Тогаз?? Де е централния площад и 100 тояги на голо пред всички-да те видят!! Пък вурви оцелявай след това и кради-ако оживееш!!
Абре,софиянци,вий сега ли разбрахте че вий,елитчици софийски сте селски елит и хайлайф?? сами си го признахте...
То и цяла България е същата...
kokorbashiyata
Рейтинг: 531 НеутралноДали ще се намерят достатъчно смелчаги да посетят и залата, която ГБС строи. Като се замисля тя е точно в подножието на Г.М. Димитров при кръговото на 4ти км. Там като завали дъжд, като отиде водата при залата и сигурно ще се разпадне.
От друга страна това, че ГБС не са предвидили при проект за 60 млн. проблема с дъжда, макар и да се случва по нашите географски ширини да вали дъжд, не ме учудва. Ако се досещате те и спортната залата, която строят бяха проектирали, така че на игрището да има подпорни колони и си спомням, че и размерите бяха незнайно защо намалени. Безспорно щяхме да шокираме света с подобни иновации и с нашите строителни гении от ГБС!
triton123
Рейтинг: 384 Неутралноне само немски,европейски фирми са нужни да строят в БГ!
направо е нужно ЕВРОПЕЙСКО ПРАВИТЕЛСТВО и ФИРМИ в БГ!!
Вся власт ЕСоюза!!
аз съм "ЗА"!!
с родни кожодери няма да стане!!
най-големите предатели и врагове са родните такива...колко време още ще чакате и проумявате???
++
Рейтинг: 8 НеутралноНе съм особено осведомен, но няма ли някаква гаранция за построения път? Като се има предвид колко пари отиват за строеж на пътища, логично е да има точно заради такива инциденти.
Opsss
Рейтинг: 479 Весело"за 2.1 км са заделени 56 млн. лв." Лигавщини! Я, да пуснат няколко ски пътя от Витоша. Направо до НДК единия. Може и до Младост да се опъне едно трасе. До стадион Юнак, през Семинарията и тонизиращо шусче "Йорданка Николова". Така и да се скапе нещо трасето няма да е фатално. Все пак, ски път е. Кабинкови лифтове от НДК. Малко по-мащабно, по стратегически. Какво е това сега за има няма 56 млн. да треперим. Ще завали ли? Няма ли да завали? Какво ще завали, ако завали сняг с какво ще го чистим пътя? Да се ориентираме към 5,6 милиарда и да започваме проекта "зимна столица на Европа".
Окото
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноИ още нещо: по-смешен и жалък пътен възел на две нива от този при Симеоновско шосе едва ли може да се намери в Европа, а и не само. Такава простотия, че да те е срам, че си българин. Две нива, а със светофари и изчакване за ляв завой - пъле ужес! Пътния възел на Цариградско и алея Яворов е строен през 1972 г. и е десет класи над горецитирания като проект и изпълнение.
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Соколов
Рейтинг: 479 НеутралноАБЕ САМО АЗ ЛИ ПОМНЯ, ЧЕ ПРОЕКТА СЕ ОСКЪПИ ЗАЩОТО ПРАВИХА КАНАЛИЗАЦИЯ ТОЧНО ЗА ВЪПРОСНИТЕ КВАРТАЛИ ПОД ПЪТЯ?!?
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.Окото
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноА ГБС-то как го приватизираха и Симеон Пешов си го лапна - това е приказка, по-страшна и от ВИС и СИК, взети заедно. Това преди 1989 г. беше най-голямото държавно строително предприятие. С най-много работници и най-много техника. А другаря Пешов беше секретар по строителството в Софийския градски комитет на БКП. Правете си изводите.
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Окото
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#63] от "Соколов":
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Да, това беше една от причините.
Десен
Рейтинг: 426 НеутралноНека да кажа следното - как е по света:
The biggest risk in life is not taking one.Проекта е за да кажем 5 млн лв.
Печели този който предостави освен другите документи и банкова гаранция за сумата за периода на гаранция на изършеното от него. т.е. ако пътя струва 5 млн лв той следва да депозира 5 млн. лв в банка като гаранция, и да изпълни проекта, т.е. пътя.
Ако независима оценка установи че не е бил изпълнен по план гаранцията хвръква и търга излиза на стойност двойна на спечелилия конкурса. Така всеки изгражда качествено и се презастрахова поне 100%. Това е тайната зад успеха на западноевропейските инфраструктурни проекти.
В САЩ не е така, но жална ти майка да си изградиш път и да му стане нещо - по-добре закривай фирмата и търси друг бизнес, че в тоя повече поръчки няма да имаш.
serdinka
Рейтинг: 426 Весело...Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого...
Дали пък не са виновни проектантите че са пропуснали този факт?
kazkad77
Рейтинг: 479 НеутралноБибитко да бъде даден на прокурор! Заедно с учителката по руски. Да обяснят къде са ни парите от данъците. В кой джоб потънаха
Brickleberry
Рейтинг: 740 РазстроеноДо коментар [#64] от "Okoto":
134§ionid=14&id=00001
"Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015++++++++++++++++++++++++++
Инфо: http://www.19min.bg/news/4/2804.html
И още: http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=1
Решението на проблема - отвличане на цялото му семейство и вместо откуп - ДА СИ СВЪРШИ РАБОТАТА!
Баси, толкова ли е трудно да изпълниш ангажимента, който си поел поне веднъж?!? Кради, кради, ама с мярка бе, мама му стара! Как, при гарантирани поръчки от държавата за почти всеки по-голям проект, и при подобни плачевни резултати продължават да му ги възлагат все на тоя, бе? Как преди 89-а същия хубостник и същата (държавна тогава) фирма са строяли по друг начин, и как в днешно време строят така, бе?!? Как тая комунистическа лакомия край няма, бе? Не са хора това, не са... Аз сигурно съм най-големия наивник, но не мога да разбера случващото се.