Тя няма да минава през граничния пункт Калотина, а встрани от него. Опитът ми показва, че докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт
Дали дотогава Сърбия ще е член на евро съюза или не ,не толкова важно,дали дотогава евро съюза няма да се разпадне също не е кой знае колко голямо значение.
Най важното е да се направи първокачествена асвалтова настилка да може да издържа на климатичните условия, а не се разбие на втората година и да започнат кръпките.Както по горе в събитието се споменаваше,че удоволствието ще стува около 50млн.евро,винаги ще се намери някой да ги прегъне.
"От Еврокомисията попитали за сметка на кои проекти ще се строи пътят до Калотина. Отговорихме им, че не се отказваме от никой..." Браво!! Това е в моя топ3 за най-добри изказвания до момента.
"От Еврокомисията попитали за сметка на кои проекти ще се строи пътят до Калотина. Отговорихме им, че не се отказваме от никой..." Браво!! Това е в моя топ3 за най-добри изказвания до момента.
английската дума "action", която в превод означава "действие" ...
"действие" ..."действие" ..."действие" ... поради що се срамиш да се наречеш българин и не четеш и не говориш на свой език! ... Глупаците се учат от своите грешки, а мъдрите - от грешките на другите.
До коментар [#5] от "hhss":..докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт, твърди Диков. Браво!!! Това е в моя топ2 за най-добри изказвания до момента.
До коментар [#4] от "hhss":":..докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт, твърди Диков. Браво!!! Това е в моя топ2 за най-добри изказвания до момента.
КАК сте ги стигнем сърбите!!
нема стигане. те обновиха напално яътя то Ниш по4ти до Калотина за година и малко като в това вклю4ва и разширияване на 13 тунела, б БГ немогат да направат Магистрала Люлин за 3 години ве4е.
Ами какво става с магистрала Хемус - съвсем я забравихте и малкото построено почна да се руши! Цяла Северна България е откъсната, по-бързо стигаш със самолет до Лондон, отколкото с кола от София до Варна.
Южната дъга на Околовръстното я правят вече трийсе години и краят не се вижда ,а е само 15 километра.А тук някои участъци са на идейно ниво от времето на социализма!!?? Тия по лакърдии задминаха Нейчо Неев.Той поне бе прочут с оня лаф: Еба си държавата ,дето аз съм и вицепремиер. Но какво може да каже Диков,дето само грандомански приказки приказва,а една трета от София е на помийни ями.Скоро от ЕС ще ни почнат и за това.
Доколкото знам от проекто-плана на Божурище магистралата за Калотина минава не по бул. Сливница/ Европа/ а продължава по Околовръстното и след това завива покрай ж.п. линията за Драгоман. Не знам как ще се придвижваме ние от запад и онези от Европа ако се използува стария път за Калотина, за да се превърне в магистала. Жална ни майка - 4 години ще се пътува по два три часа за 10 км. То и сега доста често опашката от автомобили е от Метро до Околовръстното.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
rimohit
Рейтинг: 507 НеутралноТя няма да минава през граничния пункт Калотина, а встрани от него. Опитът ми показва, че докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт
Дали дотогава Сърбия ще е член на евро съюза или не ,не толкова важно,дали дотогава евро съюза няма да се разпадне също не е кой знае колко голямо значение.
Най важното е да се направи първокачествена асвалтова настилка да може да издържа на климатичните условия, а не се разбие на втората година и да започнат кръпките.Както по горе в събитието се споменаваше,че удоволствието ще стува около 50млн.евро,винаги ще се намери някой да ги прегъне.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноБРАВО НА БОРИСОВ !!!
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!ПРЕДИ 5 ГОДИНИ
БСП СПЕЧЕЛИ ИЗБОРИТЕ С ПРЕДИЗБОЕНА т.1
"спиране строителството на магистрала Тракия"
ТОВА ГО НЯМА ДОРИ В СЕВЕРНА КОРЕЯ ....
НУЖНО Е НАПОМНЯНЕ - НАЛИ .. ???!
МАГИСТРАЛИ И ИНФРАСТРУКТУРА !
БОЙ ПО МУТРАФОНИТЕ И ШМЕКЕРИТЕ - АМА ЯКО
чобанмахала
Рейтинг: 740 ВеселоКакъв микс пи,та си в такава еуфория? Сподели.Ще е от полза, ако няма наркотици в него!?Лошото е,че често го ползваш.
hhss
Рейтинг: 8 Неутрално"От Еврокомисията попитали за сметка на кои проекти ще се строи пътят до Калотина. Отговорихме им, че не се отказваме от никой..."
Браво!! Това е в моя топ3 за най-добри изказвания до момента.
hhss
Рейтинг: 8 Неутрално"От Еврокомисията попитали за сметка на кои проекти ще се строи пътят до Калотина. Отговорихме им, че не се отказваме от никой..."
Браво!! Това е в моя топ3 за най-добри изказвания до момента.
Tademan
Рейтинг: 832 НеутралноКакъв опит на гл. арх. Диков му подсказва.... ? Н.Значка , нали София заприлича на Токио (само като гъстота на застрояване) Пфу
Гневник
Рейтинг: 740 Неутралноанглийската дума "action", която в превод означава "действие" ...
"действие" ..."действие" ..."действие" ... поради що се срамиш да се наречеш българин и не четеш и не говориш на свой език! ... Глупаците се учат от своите грешки, а мъдрите - от грешките на другите.
Гневник
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#5] от "hhss":..докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт, твърди Диков. Браво!!! Това е в моя топ2 за най-добри изказвания до момента.
Гневник
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#4] от "hhss":":..докато построим магистралата, Сърбия вече ще е член на ЕС и затова няма да е необходим граничен пункт, твърди Диков. Браво!!! Това е в моя топ2 за най-добри изказвания до момента.
helo
Рейтинг: НеутралноКАК сте ги стигнем сърбите!!
нема стигане. те обновиха напално яътя то Ниш по4ти до Калотина за година и малко като в това вклю4ва и разширияване на 13 тунела, б БГ немогат да направат Магистрала Люлин за 3 години ве4е.
Bro
Рейтинг: 569 ВеселоДо коментар [#7] от "latcho59":
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain"Дела, дела и само дела!" Кой го беше изрекъл?
kony
Рейтинг: 233 НеутралноАми какво става с магистрала Хемус - съвсем я забравихте и малкото построено почна да се руши! Цяла Северна България е откъсната, по-бързо стигаш със самолет до Лондон, отколкото с кола от София до Варна.
dobrudjanec
Рейтинг: 233 НеутралноЦяла североизточна България е откъсната от Столицата и света.
Нека се оправи около София, а за нас" когато му дойде времето"...
Гражданин Н
Рейтинг: 458 НеутралноЮжната дъга на Околовръстното я правят вече трийсе години и краят не се вижда ,а е само 15 километра.А тук някои участъци са на идейно ниво от времето на социализма!!?? Тия по лакърдии задминаха Нейчо Неев.Той поне бе прочут с оня лаф: Еба си държавата ,дето аз съм и вицепремиер. Но какво може да каже Диков,дето само грандомански приказки приказва,а една трета от София е на помийни ями.Скоро от ЕС ще ни почнат и за това.
Георги Кузманов
Рейтинг: 402 НеутралноДоколкото знам от проекто-плана на Божурище магистралата за Калотина минава не по бул. Сливница/ Европа/ а продължава по Околовръстното и след това завива покрай ж.п. линията за Драгоман. Не знам как ще се придвижваме ние от запад и онези от Европа ако се използува стария път за Калотина, за да се превърне в магистала. Жална ни майка - 4 години ще се пътува по два три часа за 10 км. То и сега доста често опашката от автомобили е от Метро до Околовръстното.