Столичната община реши окончателно, че ще купи имот в Ахтопол

Столичната община реши окончателно, че ще купи имот в Ахтопол

© Анелия Николова



Столичният общински съвет реши днес окончателно, че София ще купи 8.3 дка в Ахтопол за 805 хил. лв. Общинският съвет взе решение по принцип за купуването на този терен още в началото на юни, но по предложение на Росен Малинов (БСП) администрацията на общината трябваше да провери дали той не влиза в "Натура 2000".


Новото е, че Столичната община ще плаща разсрочено на община Царево - 150 хил. лв. до края на годината, а догодина двете общини ще се разберат по каква схема ще се изплати останалата сума. Парите ще дойдат от Специализирания общински приватизационен фонд.


Още през юни съветници от ГЕРБ обясниха, че тази сделка се налага, защото от 20 години върху тези 8.3 дка има бунгала на общинското дружество "Електротранспорт" и те били притеснени, че може някой инвеститор да купи от община Царево терена и да ги изгонят оттам.




На заседанието днес, на което беше взето окончателното решение София да купи терена в Ахтопол, против сделката се обяви Владимир Каролев (НДСВ). Той обясни, че има имат в близост до този, който Столичната община ще купува, и не може да го продаде. Според Каролев цената от цената от 96 лв. за кв.м е висока в този момент и обвини съветниците от ГЕРБ, че правят неизгодна сделка и така наливат пари в бюджета на община Царево.


Общинският съветник Екатерина Йорданова (ГЕРБ) му отговори, че парцелът се купува за "социални цели" и на бунгалата ще могат да почиват служителите на градския транспорт на София. Според съветниците от ГЕРБ купуването на този терен трябва да се разглежда и като добра инвестиция, тъй като  цените на имотите по морето няма да са толкова ниски в бъдеще.


"Вие сте или глупава, или глуха, за да не разбирате какво ви говоря", обяви Каролев и напусна залата, в която заседава общинският съвет. Съветниците от ДСБ гласуваха срещу сделката с аргумента, че сега не е моментът да се похарчат 1 млн. лв. от бюджета на София. Освен ГЕРБ предложението за купуване на терена в Ахтопол беше подкрепено от БСП, "Атака" и СДС.

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Да бяха построили детска градина в София....

  2. 2 Профил на jason
    jason
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "xmm":

    Или завод за преработка на отпадъци

    There's no excuse for bullsh!t - Лошо куче в крак с времето
  3. 3 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1995 Разстроено

    Или СПОРтна зала...

    Коментиране на анализираното, вече...
  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    А като приватизираме електротранспорта какви хубави имоти ще цъфнат.....

  5. 5 Профил на moreni
    moreni
    Рейтинг: 823 Неутрално

    О, Каролев се съпротивлява - значи може би сделката не е чак толкова лоша. Той ако може цялата Витоша ще хариже на Пиб.

    SOS Витоша! Не позволявай да унищожат 1000 дка от най-стария парк на Балканите!
  6. 6 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Безумие, кажи речи всички станции в Ахтопол са върху общинска или реституирана земя. Къде е проблема, ако имаш правото на строеж?

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  7. 7 Профил на Роко 7
    Роко 7
    Рейтинг: 225 Неутрално

    За какъв чеп ви е този имот, тя цяла Бг си е ваша.
    Дневник, какво е това:
    "Според Каролев цената от цената от 96 лв. за кв.м
    Той обясни, че има имат в близост до този,"
    Преведете ми го, че не мога да вдяна.

  8. 8 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ало София, ало София....моля купете ми имота за...45 лв/м2 - на 50м от Велека и 300м от морето. Ало, ало....на половин цена бе батьовци. 5-6-7дка - колко кажете...И знам, че можете да се свържете с мен... Но...без комисионни...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK