Борисов: Половината от "Люлин" е направена за 6 месеца, една трета - за три години

Борисов: Половината от "Люлин" е направена за 6 месеца,  една трета - за три години

© Анелия Николова



Министър-председателят Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев установиха тази сутрин напредък в строителството на автомагистрала "Люлин", който означава, че България няма да загуби пари по предприсъединителната програма ИСПА. Днес се пуска движението по част от пътния възел Даскалово. Изпълнител на обекта е турската "Мапа ченгиз".


"Половината от магистрала Люлин е направена за шест месеца, а една трета - за три години," каза Борисов, цитиран от БТА. Той констатира, че при предишната му инспекция на аутобана закъснението е било 40 дни, а вече е 10.


По думите на Борисов и Плевнелиев вече няма опасност България да изгуби финансиране по ИСПА. По думите на Плевнелиев е било необходимо да се постигне 142 млн. евро обем към края на годината, а два месеца предсрочно вече са постигнати 132 млн. евро.




"Много магистрали са ги отнесли у дома през годините, а аз ще ги оставя тук на вас, а после ги правете, каквото искате." С тези думи Борисов се обърна към жители на района на пътен възел Даскалово, предаде репортер на "Фокус".


Според информация на агенцията възрастна жена се оплакала на премиера, че заради строежа всичко е кално, няма тротоари и че се опасява от шума от преминаващите превозни средства. Борисов уверил, че шумът ще бъде изолиран и се поегувал като дал за пример "Орлов мост" в София. При тези думи жената поканила премиера да й отиде на гости за седмица и обещала да му направи мекици. Тя се оплакала, че в района има паркинги и автомивки вместо залесителен пояс. По думите й магистралата трябва да се направи по европейски стил, а не по български. Тогава премиерът обещал да бъде създаден залесителен пояс и дори се ангажирал лично да сади дръвчета.



Министър-председателят изрази надежда до края на годината напълно да се влезе в график, а до 15 май - да бъде завършена.

82 процента от магистрала е готова, отчетоха Борисов и Плевнелиев. Премиерът уточни, че се пускат нови платна, за да се облекчи трафика и автомобилите вече няма да се отклоняват през Радомир. Той помоли да бъде създадена добра организация на движение с оглед на очаквания голям поток към столицата днес. Борисов, цитиран от "Фокус" призова шофьорите "да не правят нарушения и да карат бавно и внимателно през пътен възел Даскалово, за да не стават катастрофи и задръствания".


Следващата премиерска проверка на пътя ще е след 20 дни.

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Браво Борисов, браво български лъв !

  2. 2 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1318 Весело

    "Много магистрали са ги отнесли у дома през годините..."
    ----------
    типичният жител на Даскалово е явно прибран човек.
    кака така ще оставя строителни материали да се разлагат под дъжда, я за по-сигурно да ги подслони у дома си!

    nemo malus felix, minime corruptor.
  3. 3 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1104 Весело

    Те едно време в пловдивските села изтръгваха с трактори колонките за пътна помощ на Тракия, че няколко торби цимент ли ще им се опрат на шопските селяци!

  4. 4 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Цялата магистрала (19 км) ще излезе около 170 млн. евро.
    Питам се защо се дават такива пари, 20-на хил. перничани да стигат малко по-бързо на работа в София. Отсечката Стара Загора-Карнобат (118 км) е за същата цена

  5. 5 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Оттук нататък магистралата “София-Калотина“ трябва да е приоритет №1 ЗА ГЕРБ, София и Б-я! Защото ще направи живота на софиянци поносим и придвижването в приемливи срокове от което ще спечели бизнесът, държавата и хората! Тъй като времето е пари и има изследване според което в задръстванията на София държавата и бизнеса губят около 1 милиард лева годишно!
    Като изкараш трафика по 4-те магистрала - Тракия, Люлин, Хемус и София-Калотина, печелиш на година 1 милиард лева само от намаленият трафик и задръствания в София!


    Ето как просто, точно и ясно за първи път се обяснава как София ще стане перфектен град за живеене:

    „Тя ще включва и така наречената западна тангента, тъй като София има изключителен проблем, че там, където ще дойде магистрала „Люлин", ще стане също жестоко стълпотворение от коли и камиони, задръствания, тъй като западната тангента на София е в едно изключително тежко състояние. Така че западната тангента е между връзката на магистрала „Люлин" и връзката на бъдещата магистрала София - Калотина. След това следващият участък е северната тангента на София, която е изключително важна. Последният, четвърти участък е източната тангента на София. По този начин целият транзитен трафик през магистрала „Люлин" по западната тангента през София-Калотина по северната тангента и през източната тангента заминава за „Хемус" и „Тракия", без да влиза в центъра на града, за да направим София един прекрасен град за живеене", каза Плевнелиев.

  6. 6 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 762 Весело

    "Много магистрали са ги отнесли у дома през годините, а аз ще ги оставя тук на вас,"

    Тук първия е право в десетката. Точно това правеше тройната м@струбация назначена от Гоце трипера.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  7. 7 Профил на prodanov_
    prodanov_
    Рейтинг: 479 Весело

    Може да е прост, ама работи като трима от предишните взети заедно.

    До 9. ІХ. 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст! След девети той направи съдбоносната крачка напред! - Тато
  8. 8 Профил на nikoi
    nikoi
    Рейтинг: 374 Неутрално

    да не стане само после "бърза работа срам за майстора"........

  9. 9 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сгугню":

    Много излъга първо и после едното е на равно поле, а другото точно обратното... Друго интересно нещо е, че ако беше строена според първоначалния план щеше да излезе без пари на българската държава. Поради некадърно управление и контрол, проекта се забавя във времето и съответно се оскъпява. Разликата естествено ще я платят данъкоплатците, а балгодарностите трябва да се отправят към една коалиция от бездарници!

  10. 10 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 762 Весело

    Сега чакаме да се появят имамите юсин, етбер, Малка пица, мунчо, Сгуньо водени от Графа за да ни обяснят, че не ни трябват магистрали защото няма да изкараме зимата.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  11. 11 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 583 Любопитно

    Станишев работеше ли в неделя..???

  12. 12 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 785 Неутрално

    "... и се "поегувал"/пошегувал/ като дал за пример ..."

  13. 13 Профил на revival
    revival
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#11] от "vlad76":Станишев работеше ли в неделя..???

    да.гушкаше азерчето от зори до мрак.

  14. 14 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 641 Неутрално

    Магистрали и бързи и качествени железопътни връзки, е правителство и току виж тук стане удобно за бизнес и живеене. За целта ни е нужен интелигентен и смел министър председател, нещо като Костов но без кражбите и сервилното отношение към мутрите и останките от ДС. Ето как става в чужбинистан http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2010/10/08/973624_kolko_e_vajno_da_budesh_smel/

    preklara rara
  15. 15 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Обаче Борисов работи най-много от всичките хора в България. Затова се уморява толкова много.
    Всяка седмица ходи и реже ленти, което го съсипва психически. Но пък му създава образ на СЪЗИДАТЕЛ , а това е много добре за него.

  16. 16 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Пак лъже като циганка - този калпазанин

  17. 17 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#10] от "Български патриот":

    Просто сме фраш от магистрали и вече се чудим къде да строим, та затова на селяците от Перник им правим суперскъпо съоръжение, да не закъсняват на работа в София.....

    А че от летище Бургас до Сл. Бряг се кара по една лента и е един от най-опасните пътища в Бг е голям праз. Там магистрала или поне четирилентов даже не се предвижда

  18. 18 Профил на revival
    revival
    Рейтинг: 426 Неутрално

    още веднъж се уверявам,че тези от герб са различни.ако сега разрушат и незаконните вили около язовира, ме печелят за избирател през 2011.

  19. 19 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    Най-доволни от интензивното строителство на магистрали у нас са Магистралките и турските гастарбайтери, пътуващи към и от Европа. Поради това те трябва да бъдат обложени със специална такса.

    Това беше шега, разбира се, а истината е, че за да бъдат в добро състояние магистралите у нас, е необходимо да се събират специално средства за поддължането им. Така например в Сърбия и Македония на магистралите има изградени т.н. ПАТАРИНИ, където от преминаващит се събират различни суми като такси в зависимост от габарита на превозното средство. Тези суми обаче се използват по предназначение, а не за да запушват различни дупки в хазната.

  20. 20 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 984 Любопитно

    До коментар [#7] от "prodanov_":

    Както казва А. Пантев, най-лошото съчетание е глупав и трудолюбив. Ама той дори и трудолюбив не е - освен ако всекидневно изприказваните приказки от Тиквата ги смяташ за труд.

  21. 21 Профил на sangiovese
    sangiovese
    Рейтинг: 531 Неутрално

    настрана тъпите хвалби на боко, онзи ден кацах от варшава и самолета мина над магистралата. доста добре изглежда отгоре, направо си е готова.

  22. 22 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1435 Весело

    Тогава премиерът обещал да бъде създаден залесителен пояс и дори се ангажирал лично да сади дръвчета.

    Умилих се... Снимка на ББ с лопата в ръка, огрял на поредно място

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  23. 23 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Терминали за контейнер, магистрали които са връзки до следващи терминали и до крайните получатели!
    Най-накрая след една година и нещо управление на ГЕРБ вече имаме план как да се развиваме и как да излезем от кризата и раздвижим икономиката си! Защото държавата е тази, която трябва да осигури условия за ръст на икономическата активност в стратегически подбрани сектори с висока добавена стойност, което ще снижи и безработицата.
    Не икономиите на всяка цена, а целевите разходи и икономии, насочени към стимулиране на икономиката, инвестициите и потреблението, могат да доведат до успешно и бързо излизане от икономическата криза.
    За съжаление досега се действаше на парче и някак без план объркано и в хаос! А да не говорим че се пропиляха стотици милиони левове за всекви неща дето нямат никаква добавена стойност за в бъдеще за икономиката ни или по-точно минимална!
    Единствения реален проект реализиран от ГЕРБ с висока добавена стойност е АМ Тракия! Сега вероятно ще се добави Струма и Марица! Като добавим София-Калотина и автомагистрала Хемус плюс изказаното от премиера публично-частно партньорство за развитие на пристанищата имаме нещо като план! Защото Румъния само от пристанището няколко милиарда всяка година! За Гърця като е фалирала даже имаше конкретни цифри когато постоянно се шумеше по медиите 12 милиарда евро на година. Пак от пристанище специализирано за втечнен газ! В апликационната форма която предстои да бъде одобрена от ЕС сметките са че за 10 години минимума дори без пристанищата допълнителна добаване стойност от Тракия ще е 1 милиард евро! А с пристанищата представете си за какво говорим? Идеята е добра и осъществима! За разлика от енергийният център на Гоце! Тук не става въпрос за руски проекти. Напротив магистралите - с парите на ЕС! Пристанищата с парите на българският данъкоплатец и частни инвеститори! Терминали за контейнер, магистрали които са връзки до следващи терминали и до крайните получатели! И разбира се късмета, че географски сме на перфектното местоположение! Трябва много работа. Много мисъл и мениджъмнт и най-вече Плевнелиев да поеме транспортното министерство. Защото тоя Цветков е доказан некадърник е глупак. А и не се радва на доверие в ЕС напратови след корупционният скандал с търга на НКЖИ е хубаво да му се намери място някъде извън правителството!

    Това което прави Борисов и това което ще прави Обама е принцип за възстановяване на икономиката на една държава, който е написан от десетилетия в учебниците по икономика.И Айзенхауер след като е видял аутобаните в Германия където е бил като войник е строял магистрали! Всеки го прави. Това е ПРАВИЛНАТА политика. Свалям шапка на това правителство, че в крайна сметка се движим в правилната посока, т.е. създаването на инфраструктура. След като я има нея и след като и съдебната, законодателната и изпълнителната власт заработят, тогава могат да се привличат вече и инвеститори.

  24. 24 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 787 Неутрално
  25. 25 Профил на edikojsi
    edikojsi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Добре де, едно нещо не ми е ясно 19 км - 170 млн. лева (колкото Ст. загора - Карнобат), въпроса е защо - един тунел и една детелина (при Даскалово)?

  26. 26 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    ББ да се постарае поне малко за железопътния транспорт.
    Там усвояването на отпуснатите средства е отчайва6то ниско, при това основно поради ЛИПСАТА на проекти. Което след 14 месеца на власт трудно може да се оправдае с "наследството".

    Според Капитал "Към момента по Оперативна програма "Транспорт"са изплатени едва 4.54% от определените 2 млрд. евро. Огромното буксуване се дължи на слабата проектна готовност, най-силно изразена в жп транспорта, нуждата от повторения при провеждането на търгове, както и неефективния контрол върху изпълнението впоследствие".

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  27. 27 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#24] от "nqma zna4ka koi":

    Тъпанар, къде видя "Черно Море" да свързва летище Б-с със Сл. Бряг

  28. 28 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#23] от "merkel":

    Къде го видя този план?

  29. 29
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:11 на 10/10/2010 от неговия автор.

  30. 30 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#27] от "Сгугню":

    Ще караш 4-5 километра до магистралата или искаш да я направят директно от летището да започва и по възможност да има мост до средата на комплекса! А като махнем и трафика към и от Варна и ще стане като пътя Айтос-Карнобат, след построяването на магистралата няма жива душа!
    Какво да ти обяснявам като ти си типичния вечно мрънкащ недоволник!

  31. 31 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    "Ангела Меркел никога нямаше да дойде при управлението на тройната коалиция"
    Това казва във вторник пред радио Дойче веле Андреас фон Белов, ръководител на софийското бюро на фондация "Конрад Аденауер", която е близка до оглавявания от Меркел Християн-демкортически съюз в Германия, както и до Европейската народна партия (ЕНП), чийто член е ГЕРБ.

  32. 32 Профил на query
    query
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "А да не говорим че се пропиляха стотици милиони левове за всекви неща дето нямат никаква добавена стойност за в бъдеще за икономиката"
    Така де, да си припомним чешмшчките на Лайно.о и бандата му от юпчета!!!

  33. 33 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#31] от "merkel":

    Джордж Буш е идвал тогава

  34. 34 Профил на _ninja_
    _ninja_
    Рейтинг: 426 Весело

    Добрия Ръководител знае къде да ходи - там, където са проблемите. ....само и решения да имаше за повечето....

    https://www.tapatalk.com/groups/daciaforum/index.php
  35. 35 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Цената на "Люлин" ще е 185 млн евро !!!!

    http://www.mediapool.bg/show/?storyid=163477

    За 19 км магистрала, или почти по 10 млн евро на км. Това за мен е лукс перничани да пестят по 20 мин на път за София, при условие, че в Северна Бг не се строи нищо и че половината проходи през Стара планина зимата са негодни за експлоатация и се затварят

  36. 36 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сгугню":

    Магистралата не е просто нечия приумица или за кефа на перничани! Тя е част от европейски транспортен коридор, което означава, че за нея се осигурява финансиране по програма ИСПА! За пътя от летището до Сл Бряг няма финансиране по ИСПА. При първоначални данни тя би струвала на страната 20 милиона евро и би способствала за усвояване на 120 милиона евро по ИСПА. Оскъпяването от близо 40 милиона евро, което реално ще платят данъкоплатците, пак казвам е защото някои некадърници не си свършиха работата толкова години!
    Съвсем нормално е първо да се строи инфраструктурата, която има осигурено европейско финансиране!

  37. 37 Профил на гт
    гт
    Рейтинг: 1316 Весело

    "По думите на Борисов "

    "По думите на Плевнелиев"

    "С тези думи Борисов се обърна"

    "При тези думи жената поканила премиера "

    "По думите й магистралата трябва да се направи "

    Така е, по думите ще ги познаете... журналистите!



  38. 38 Профил на Варна
    Варна
    Рейтинг: 901 Неутрално

    Сърцат човек е Бойко, в туй се уверих въпреки първоначалните ми огромни резерви към избора му за министър-председател. Туй добре, ама не стигаааа! Сега и ако рече да ползва оптимално опита на знаещите, смелите и можещите в кабинета си (няма да споменавам името му , може и да хванем последния влак за осъществяване на закъсняващите реформи. Той за сега предимно тушира проблемите, а времето е пари и не бива да го пилеем повече, че няма накъде . Тик-так, тик-так, здра-ве-о-паз-ва-не-то, тик-так, тик-так...

    " Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
  39. 39 Профил на 2012
    2012
    Рейтинг: 5 Неутрално
  40. 40 Профил на 2012
    2012
    Рейтинг: 5 Неутрално

    добрия бб, как се грижи за хорицата и какъв държавник е само, а пропо, колко налапа от тази магистррала, европейските пари през коя банка минаха, що не питате , бре!

  41. 41 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#38] от "Варна":

    ББ вчера беше в Бургас да "открива" някакви нови кораби на Гранична полиция, днес пак е в София. Познайте от три пъти с какво се придвижва и колко пари на данъкоплатеца струва ежедневния му пиар

  42. 42 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#11] от "vlad76":

    Не, той си вършеше добре и навреме работата през седмицата. И държавата вървеше най-успешно през последните 20 години. И не се налагаше да се харчат пари за извънредни часове

  43. 43 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 583 Любопитно

    До коментар [#42] от "Стенли1":.. Половината от "Люлин" е направена за 6 месеца, една трета - за три години......така ли ...?

  44. 44 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#36] от "nqma zna4ka koi":

    Да разумно обяснение! Ако обаче изключим от сметката спортната зала в София, софийския Лувър и много такива обекти и обектчета по цяла България, които са специален интерес на любимеца ти

  45. 45 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#43] от "vlad76":

    Е на тия щури твърдения ако им вярваш няма смисъл да спорим

  46. 46 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Интересно защо не казва с колкоПлевнелиев увеличи цената на турците с анекс!?

  47. 47 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Неутрално

    И още:

    "Люлин" е до София, разширяват околовръстното на София, метро в София, спортна зала пак в София. Само София. А малките градчета са щастливи ако набарат някое еврофинансиране да си сменят ВиК мрежите

  48. 48 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 787 Весело

    До коментар [#42] от "Стенли1":

    А не беше толкова свободен - все пак 20 бона отпуска взе на края на мандата! Явно все пак е бил доста зает и не е имал време да я позлва през тия 4 години! За това пък като гледам скоро няма да му се налага да е толков ангажиран

  49. 49 Профил на element 05
    element 05
    Рейтинг: 27 Гневно

    Мухобойко и този палячо Плевнелиев отново лъжат яко. Пътувам всяка седмица за Перник през Големо Бучино и положението е следното:
    1.Няма готов нито един тунел - мисля че бяха 5 броя
    2.Естакадата до Драгичево от Големо Бучино е на етап фундиране на пилоти.
    3.Според мен магистралата ще бъде готова напълно някъде около септември -октомври 2011г.
    Не е добре да лъжеш Мухобойко - истината просто се вижда.

  50. 50 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#45] от "Стенли1":..М..да и американците не са стъпвали на Луната ...всичко е една капиталистическа конспирация..!!

  51. 51 Профил на Варна
    Варна
    Рейтинг: 901 Неутрално

    41, Сгугню

    С хели ? Ами-и, много строим и много има за откриване..и за събаряне. А туй последното го чакам с голяма тръпка да се сбъдне - да видим как се гъкват/отнемат незаконни луксозни селища обитавани от митничари и от друга крадлива гилдия. И чак ако стане, може пак да го подкрепя Бойко, без да ми е пръв избор..

    " Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
  52. 52 Профил на badboy
    badboy
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#47] от "Сгугню":

    Ми нали и ти дойде с целия катун и братчедите в София.
    Що ривеш.Твоя кумир Т.Живков беше обезопасил столицата от такива скакалци като тебе..

  53. 53 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    смрадливата комунистическа измет се чуди какви аргументи да принесе в защита на смрадливата си теза, че Борисов бил прост, че харчел пари за пернишките селяци и тем подобни безумия...

    долна комунистическа сган!

    ходи й обяснявай, че магистрала Люлин минава от там заради пътя към Гърция. и нека не забравяме, че строежът на тази магистрала започна по времето на комунистическата ламя. както и договорът беше сключен тогава.

    комунистите в затвора, а децата им в болниците!
    с туберколоза!

    РЕФОРМИ !
  54. 54 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 628 Весело

    До коментар [#52] от "badboy":

    Аз съм си на село до морето . Вашта София хич не я изтрайвам

  55. 55 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Магистралите Плевнелиев ги е подкарал добре. Като изключим недоглеждането на Агенция Пътища за лот 4 на Тракия относно финансовото здраве на някои фирми на Черепа.

    Виж, обаче Александър Цветков е пълна противоположност на Плевнелиев - провалени търгове за съмнения в корупция, загуби за повече от милиард евросредства, лобистки скандали... Крайно време е да си ходи Цветков...

  56. 56 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#39] от "2012":пак пиар.................

    Дай Боже повече такъв пиар! Да си пожелаем всеки месец пиар за откриване на подобни съоръжения. Тогава след 5 години наистина България ще бъде средноевропейска държава.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  57. 57 Профил на Инспектор Гаджет
    Инспектор Гаджет
    Рейтинг: 479 Весело

    47 Сгугню, ами София е столицата все пак, а не Чепръчане

  58. 58
    ****

    Този коментар беше изтрит в 14:31 на 10/10/2010 от неговия автор.

  59. 59 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 688 Неутрално

    За 6 месеца успяха да направят проучванията, проектите, търговете, очуждаванията и строителството.... и то на половината магистрала... ха-ха-ха.... смешко...

    Евтини ПР кампанийки, за да цвили от кеф просташкият му електорат....

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  60. 60 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Люлин и Тракия са добре. По София-Калотина се работи да стартира 2011 но АМ МАРИЦА защо толкова се забави? Вече трябваше да се строи а тепърва стартира търговете?

  61. 61 Профил на Usted
    Usted
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До element05: Факт е, че тунелите са три, а пилотите са за подпорна стена, не за мост. Мостовете наистина са "наредени". Иначе е хубаво, че гледаш повечко в пътя, а не в строежа.

    Факт е, че Боко говори глупости. Факт е, че 70% от хората разбират политиците само, когато им говорят бомбастични глупости.

    Факт е, че от зимата-пролетта е построено толкова, колкото никой не е вярвал, че ще стане.

  62. 62 Профил на Nikolas Ivanov Naydenov
    Nikolas Ivanov Naydenov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Попитаите другаря Стани шеф какво е правил през тези години????

  63. 63 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 479 Неутрално

    В страната на глупаците е така - не е важно какво правиш, а какво може да обещаеш и да излъжеш и какво могат да изтърпят хората.У нас могат много.Ние сме истинските глупац.Ние , които търпим непрекъснато всякакви недоучили шмекери и селски тарикати да се правят на политици и на министри , да си правят експерименти на наш гръб.

  64. 64 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Весело

    Горчива статийка,а другари
    Сърбят ли ви ръчичките като четете за тия красиви,големи естакади,а другари партизани
    Ще ви приключва Пожарникаря,то се е видяло

  65. 65 Профил на badboy
    badboy
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Гледам червена мана е минала по мненията.Сакън някое да не пожълтее...

  66. 66 Профил на ROUTE 66
    ROUTE 66
    Рейтинг: 8 Гневно

    Ей-й-й, как не ви свършиха плюнките бе хора?!? Вие какво направихте, за да се промени нещо?

  67. 67 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 531 Весело

    Мда, още си спомням как Плугчиева по време на "инспекция" се носеше като фея на готовия участък пред камерите и обясняваше как всичко със строежа вървяло като по мед и масло...

    Боян Р.
  68. 68 Профил на badboy
    badboy
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#19] от "Дедо Либен":

    Дедо Либене, недей да бъдеш толкова свенлив,морам.
    От свян ли изкриви думата "путарина" на "патарина"?
    Немой,деде !
    Putarine u Srbiji

  69. 69 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Така е когато по волята на малоумния избирател един пазач се издигне до нивото Първа Тиква на републиката. Е, ще се наложи да почакаме докато природното бедствие отмине и тиквата отново се върне на нивото си на компетентност - пазач

  70. 70 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#33] от "stenli1":

    Това не е за хвалене.

  71. 71 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1211 Весело

    До коментар [#68] от "badboy":

    Лошо момче, що се срамиш да пишеш на Кирилица?
    Сърбите и македонците нямат "Ъ", затова едните думат пУтарина, а другите - пАтарина. Ние ще и казваме ПЪТАРИНА!

  72. 72 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сгугню":

    Има причина да сте недоволен, но не достатъчно голяма за да сте прав. Този път е много натоварен и при това целогодишно. Ако бяха 20-те хиляди перничани - да щеше да е по добре да им направят добра ЖП връзка и метро до Централна гара, хем нямаше пернишките шофери да минават на червено с 90 км/ч.
    НО
    Това е и единствения начин софиянци да стигнат до кое да е място в Югозападна България. Това миоже да стане част от международен път Гърция - Европа., защото сега не е.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  73. 73 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#68] от "badboy":


    До коментар [#71] от "Дедо Либен":
    Напомняте ми вица ,дето първолака питал;„ Тате ,как се пише -птиче или фтиче ?“
    Бащата ,мисли ,мисли и казва-...„фтиче “
    Тук майката се намесва- „Нито птиче ,нито фтиче ,а стиче“

  74. 74 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    С колко поскъпна магистрала "Люлин" след "прозрачните" преговори на Плевнелиев и Борисов с турците и подписания анекс? Може ли да се прдположи, че за да се съгласят на драстичното увеличение, Плевнелиев и Борисов са получили част от него или са го направили в пристъп на дива симпатия към МАПА Дженгис?

  75. 75 Профил на ohubohu
    ohubohu
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Егати тъпанара! Кога стана премиер, кога определи трасетата, кога направи проучванията на терените, кога ги отчужди, кога проектира, кога минаха археолозите, кога построи съоръженията и т.н.? Абе, умнико - една магистрала да не е само асфалтирането, и защо пренебрегваш години свършена работа?

  76. 76 Профил на lazar_one
    lazar_one
    Рейтинг: 8 Неутрално



    Ей Глупци...Молете се Бог да е с Бойко...Иначе...Тежко на всички бедни,и да живее богатството на незаконно забогателите...

  77. 77 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Ха-ха-ха, как сте? Пошегува се ББ.
    Ха-ха, добре сме, пошегуваха се жителите на Даскалово.

  78. 78
    ****

    Този коментар беше изтрит в 09:44 на 11/10/2010 от неговия автор.

  79. 79 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело


    БРАВО БОРИСОВ !!!

    БРАВО НА ГЕРБ !!!

    СОЦ.-ПРОСТАЦИТЕ КРАДЯХА КАТО ЗА СВЕТОВНО - АНАТЕМА !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  80. 80 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Пука ми за Люлин. Кога ще направите Хемус???
    Света не се върти само около столицата!

    Fail with honour then succeed by fraud




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK