Станишев: Следващият кабинет ще гони сегашния до дупка, ако закрият БАН

Станишев: Следващият кабинет ще гони сегашния до дупка, ако закрият БАН

© Анелия Николова



БСП ще търси съдействие от еврокомисаря по научните изследвания и иновациите Мойра Гейгън-Куин срещу намерението на кабинета да закрие Българската академия на науките (БАН), съобщи пред БНР председателят на партията Сергей Станишев. "Чрез нашите евродепутати ще сезираме еврокомисаря по научните изследвания за това национално предателство", каза той.


В понеделник премиерът Бойко Борисов съобщи, че с нови текстове част институтите на академията ще преминат към университетите или отделни министерства. От БАН, които протестират вече две седмици заради по-малкото пари, определени им за 2011 г., приеха това като опит за разпускане на академията и излязоха на мълчалив протест със свещи във вторник вечерта.


"Следващото правителство ще ги гони до дупка за това национално предателство", предупреди Станишев в предаването "Неделя 150" и добави: "Да не си мисли г-н Дянков, че ще избяга в чужбина, за международно издирване ще го обявим",

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:15 на 21/11/2010 от неговия автор.

  2. 2 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Какво означава до дупка????

  3. 3 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1441 Весело

    Станишев, по-далеч от БАН!
    Карай с Доган!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  4. 4 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1572 Весело

    Ех, все дупки сънува Сергей... Трябва да си направят една групова терапия с Яне, че се излагат вече.

    Чак и Дянков ще заплашва, комунягата прост! Жалко, че нямаме свестен съд, Станишка, иначе щях да те питам как от затвора ще обявяваш човек за международно издирване.

    Иначе следващото правителство не го мисли - то отново ще е с водеща партия ГЕРБ.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  5. 5 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 868 Весело

    Може би не трябва да се закрива БАН , а "хубавичко" да се реформира и всичката "баласта" да се изхвърли от там !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  6. 6 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1040 Весело

    Още ли не е емигрирал другарЪт Станишев в Херсон Украйна. От там може да лае колкото си искатук да си държи г,зЪт стиснат.

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  7. 7 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Станишев май си вярва че пак ще бъде на власт. Също така дори и да разтулят БАН едвали Дянков ще се набута отговорноста да е негова. Принципно съм за това БАН да се влее в университетите, но за да стане никой трябва да почне да ги котролира. И да се забрани продажба на земята на БАН на частни инвеститори (такива молчета може да цъфнат)

  8. 8 Профил на rali1977
    rali1977
    Рейтинг: 466 Гневно

    Милият Станишев! Какво друго може да каже този московски възпитаник - нали БАН е създадена по съветски модел. За да видите за какво става въпрос - достатъчно е да се разходи човек между блоковете на "градчето" на БАН. Разруха, пълно с кафенета и табели с имена на институти, които доказват как са се изпарявали пари без научен резултат. Например има Институт по катализа или пък Институт за полимери и нови материали... Да се e чуло нещо да е било създадено на европейско равнище и срещу колко вложени евро?
    Е, Google беше създаден в един гараж.
    Да не говорим за това защо трябва да има институти за хуманитарни науки, които се дублират с университетите или "изследват" фолклора!

  9. 9 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#7] от "xpirate":

    аз пък съм против, българските възрожденци, ако са имали предвид да създават университет, създавайки БКД щяха да направят университет, а не академия

  10. 10 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 641 Неутрално

    А Станишев дали изключва възможността следващия кабинет да е пак като този?

    Иначе БАН трябва така да се реформира, че работата и да се оценява по обективни критерии:

    1. Брой цитати към публикациите на учени от БАН;
    2. Брой патенти, влезли в употреба;
    3. Брой и размер на реализирани Наука-Към-Бизнес проекти;
    4. Брой и размер на реализирани международни проекти

    Горните неща са само предположения, понеже не съм запознат с практиките на водещите западни институти.

    Трябва да има ЦЕЛ! Не трябва да се дават пари за скъпи играчки, без ясна цел и отчитане на резултатите.

    В миналото съм пробвал съм се да започна бизнес-проект с БАН, но след слушане на 2 часа поучителни лекции, нямащи нищо-общо с моята цел, аз се отказах.

  11. 11 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#10] от "Технолог":

    БАН трябва да се реформира първо по елементарни ХР, принципи, тами това ще им е достатъчно

  12. 12 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Финансовия маг Дянков няма последната дума и няма как той да е виновен ако закрият паразитната академия. Всъщност вече е напълно ясно, че главния слуга и предшественика му се едно и също нещо и

    ползват финансовия маг за да си измиват ръцете с него за собствените си безобразия. Между другото бившия главен слуга трябва да се разприказва за онова, което много му се искаше да знае обществото.

    Нищо не му пречи, има само глоба и нека наруши закона ако това е единствения начин да осветли много по-крупни престъпления по примера на финансовия маг, който разкри злоупотребите му с държавния резерв. Не трябва да има недосегаеми.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  13. 13 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 688 Весело

    Млък, червено педерастче!
    100 години мълчание за червената сган!!

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  14. 14 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#7] от "xpirate":
    Става въпрос за закриване на съветския БАН, а българския БАН си продължава без котвата съветска.

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  15. 15 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#14] от "1980г. Комунизъм":

    говори ми за СССР, когато ББ се лигави подмазвачески на Путин. Бтв кученцето беше много сладко, ама кво се правите на големи русофоби, като не сте? Или сте само когато може да се направи някоя и друга мизерия, а иначе обичате всичко СавеЦко. Няма български и съвецки БАН, БАН е само един.

  16. 16 Профил на veskes1
    veskes1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    КАКВА Е НУЖДАТА ОТ БАН В МОМЕНТА?

  17. 17 Профил на 1a2b3c4d5e_xix
    1a2b3c4d5e_xix
    Рейтинг: 1429 Любопитно

    Станишев: Следващият кабинет ще гони сегашния до дупка, ако закрият БАН



    Това да не е намек, че Станишев ще го има в следващия кабинет?

  18. 18 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Да преположим ли кого точно сънува др. Сергей като премиер-министър в този отмъстителен кабинет?

    Не съм магаре;-)
  19. 19 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#11] от "bette":

    Какво означава "елементарни ХР, принципи" ?

  20. 20 Профил на solen
    solen
    Рейтинг: 516 Весело


    Следващият кабинет не знам дали ще гони сегашният, но следващият със сигурност ще постави Станишев на мястото му за това, което направи с документите с класифицирана информация

  21. 21 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Знаете ли че сайта на русофилите (rusofili.eu) се хоства в мрежата на БАН?

    Това означава с нашите данъци. Хах, да ги режат направо. Реформа трябва и уволнения

    Обичам да грухтя и плюскам.
  22. 22 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    А, преместили са го вече, преди беше на bas.bg. Хах, значи БАН са решили да си позакърпят леко имиджа, хаха.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  23. 23 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    АУУУУУУУУ КОЛКО СТЕ ЗАПЛАшИТЕЛЕН ДРУГАРю чак уплашихте управляващите и те сега ще слушат
    имате нещо против модернизирането на остаряла комунистическа структура..?
    събудете се другарю вече сме в 2010-та всичко иска промяна

  24. 24 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#19] от "Технолог":

    "HR мениджмънт" >> google.com

  25. 25 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#24] от "bette":

    Аа.. И на мен, вместо да ми помага, вградения в сайта превключвател на клавиатурата ми пречи

    Иначе не съм специалист по HR, но ми се струва, че:
    1. поставянето на ясно измерими цели;
    2. обвързване на заплащането/финансирането с постигането на целите

    е част от добрите HR практики.

  26. 26 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Понеже, Станишев, нямяше какво да каже, а трябваше нещо да каже то той се зае да напада Дянков. Пак се занимаваше с това кой колко е е събрал. Събираемости и т.н.

    Но пък на въпроса за АБВ мрънка и не знае какво да каже, влиза в стилистиката на управляващите, където е много слаб и не му отива, защитавайки загубени каузи като тази за БАН.

    А неговата война е на друго място, именно срещу Парванов, който ще го вкара там откъдето го извади.

  27. 27 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Дами и господа, няма нужда да ни се струва - управлението на човешките ресурси в науката отдавна е измислено, просто трябва да го приложим.

    Не съм магаре;-)
  28. 28 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#26] от "wornoxmaniak":

    Не мисля, че го казва, защото нямал какво да каже. И не мисля, че е просто с цел да се напада Дянков. Дянков инициира цялата тази история, която е ... противна.

    До коментар [#27] от "Марко":

    М, не съм съгласна. Мисля, че е много еснафско и комплексарско, когато се казва "всичко това вече е измислено и приложено назапад", така стават големите недоразумения от вида на "науката на Запад е в университетите". Първо всеки си има своя "визия" за това как е назапад и не виждам как и защо трябва да приемаме нечия такава, само защото се е самоопределила като най-вярната. Второ - само си представям ако назапад мислеха по този начин, че не трябва да измислят нови неща и да чакат всичко на готово. Просто това е унизително. Мисля, че освен, че всеки проблем има решение, проблемите имат и "локални" решения, тоест винаги трябва да се мисли контекстуално, и да, новите решения винаги трябва да са welcome, мисля, че на този принцип работи Китай и за това са печаливши, а ние през повечето време само догонваме, но не е ясно точно какво и защо.

  29. 29 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#28] от "bette":

    Съгласен с някои от съображенията, но все пак да не забравяме, че има откривателство, има и "откриване на топлата вода". От последното трябва да се пазим, мисля

    Не съм магаре;-)
  30. 30 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#29] от "Марко":

    да, и аз съм съгласна с това )) Но все пак трябва да се подхожда умно, а не как да е

  31. 31 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Тя снощи Дъра Бърева много смело го раздаваше и редеше там сегашното правителство и като отвориха приказка за АБВ и как червените вървели уверено по пътя на СДС-тата и тая млъкна. Хаха.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  32. 32 Профил на spanian
    spanian
    Рейтинг: 524 Весело

    Станишка като те слушам какви ги плещиш....по добре да идват изборите ,че да размажем жалката ви крадлива партийка и наи-после да си получите заслуженото!!!

  33. 33 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    spanian, не да размажем, а да размажем отново

    Обичам да грухтя и плюскам.
  34. 34 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#28] от "bette":

    Или си много млада и неопитна или....

    Винаги трябва да се мисли контекстуално, и да, новите решения винаги трябва да са......

    И винаги като питаме тези от БАН, трябват ли реформи, те ще ти казват 4е трябват пари....

    Колкото до китайците, радвай се 4е още не са се осъзнали, 4е като се осъзнаят незнам кой ще работи, а тези са родени да бъдат роби и да слъгуват на цял свят.

  35. 35 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2843 Любопитно

    До коментар [#17] от "1a2b3c4d5e_xixi":

    И аз се изумих от този намек! Горкият, съвсем е изперкал! На специалиста по униформите политиката му дойде в повече, май??!!!

  36. 36 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#29] от "Марко":

    Между другото в САЩ има страшно много организации, които се занимават с наука в най-различните й клонове, дисциплини и прочее, но САЩ е огромна страна и държава и е нормално при толкова много изследователи тези неща да са самостоятелни и самостоятелно оформени, тези организации не са сляти с университетите, това е абсолютна глупост, така че БАН е в някакъв смисъл адекватна, особено като се има предвид, че никой у нас не би финансирал в такива размери и мащаби изследвания, които се правят в тези организации там. Става дума, че не могат да се очакват частни или дори корпоративни финансирания в такива размери, това е абсолютна илюзия.

  37. 37 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    До коментар [#2] от "miho45":

    Централен софийски затвор (примерно).
    Може и този в Ловеч или Стара Загора.

    "Да, България"
  38. 38 Профил на повелителя на пуйките
    повелителя на пуйките
    Рейтинг: 8 Весело

    СЕРГЕЯ СЕ обади

    дпс+бсп = турция
    Герб+атака=България

  39. 39 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#36] от "bette":

    САЩ е огромна страна и държава.....

    Ве4е съм сигурен 4е не си само неопитна

  40. 40 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#39] от "wornoxmaniak":

    виж кво, повтарям някои неща, за хора като теб, които четат тук, да не би да пропуснат смисъла някъде в средата на изречението, защото знам, че ви съобщавам (съвършено) нови неща

  41. 41 Профил на timber
    timber
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#40] от "bette":

    ти нали си помакиня ма кво си взела да ми раздуваш за българските възрожденци. кога ги клахте що не ги цитирахте?

  42. 42 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Сергея трябва да лежи в Сливенския затвор. За да му е гадно и да не види секс докато не си излежи присъдата.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  43. 43 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#39] от "wornoxmaniak":

    В САЩ има сигурно над 1500 "асоциации", които освен да им звучи приятно името финансират и провеждат изследвания и дават становища (научни), това в България се прави само от БАН. Съответно какви изследвания се правят в университетите, не че е невъзможно, но не е едно и също. Някои от асоциациите са изключително реномирани в своите си области (други не чак толкова). Смисълът на академията (бивше дружество - англ. association, society) не е по-различен. Просто такава полуграмотност (научна) като герберската (съжалявам, че ще го кажа), но НАПРАВО НЯМА. Някаква абсолютна хумореска, която на всичкото отгоре се взима и на сериозно. То е просто обидно. Неинформирано и обидно.

  44. 44 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#41] от "timber":

    не аз съм будистка, нещо против?

  45. 45 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Ти добре повтаряш, ама дотук се разбра:

    1. Да ставаме ката китайците (тук о4ите ми се изопват и запо4вам да пожълтявам).

    Оставяме БАН самостоятелно да се реформира, това което те правятпоследните 20 години. (Само 4е аз не искам паритеми да отиват за оня номенклатурен олигофрен с извнземните дето се показа в Панорама).

  46. 46 Профил на patentservice
    patentservice
    Рейтинг: 8 Неутрално

    БАН и българските университети трябва да излязат на пазара и да предлагат научните си продукти. Ето как го правят в САЩ: http://www.google.bg/search?q=universities+patents&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGLL_bg___BG372

  47. 47 Профил на petkos
    petkos
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Следващото правителство ще ги гони до дупка за това национално предателство. "
    Ну, размечтался....

  48. 48 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    "Станишев: Следващият кабинет ще гони сегашния до дупка, ако закрият БАН"

    Да се уточни:

    1. До коя дупка ще е гоненето.
    2.Ще продължи ли и в дупката,съответното гонене.
    3.Да се определи конкретно,коя ще е тая дупка,в която ще продължи започнатото гонене.
    4.С какво ще се осъществи започнатото гонене,в съответната дупка.
    5.Да се исготвят стратегии в случаите:

    -а.Ако стигне дъното са дупката.
    -б.Ако дупката се окаже по-тясна от средството за гонене в дупката.
    -в.Ако гоненият обект бъде настигнат и се обърне срещу гоненият.

    За да се анализират горните задания,да се създаде институт към БАН под наименованието:Институт,за стратегически анализи,касаещи гоненето до дупка,и вътре в нея-съкратено ИСАКГДВН.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  49. 49
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:47 на 21/11/2010 от неговия автор.

  50. 50 Профил на timber
    timber
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#44] от "bette":

    будистка, на баба ти в потурите. помакини сте със сестра ти diva_selianka. колко ника си регистрирала тук?

  51. 51
    ****

    Този коментар беше изтрит в 16:12 на 21/11/2010 от неговия автор.

  52. 52 Профил на veskes1
    veskes1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    де да гонеха и теб до дупка.....ама твойта дупка дупка ли е?то цял комин!!

  53. 53
    ****

    Този коментар беше изтрит в 16:06 на 21/11/2010 от неговия автор.

  54. 54 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#50] от "timber":

    между другото имаш ли нещо смислено да кажеш по темата или само прехвърчаш с хеликоптера? Всъщност знаеш ли за какво е темата изобщо? Можеш ли да ни разкажеш за мястото на Американската икономическа асоциация, Американската психологическа асоциация, разните академии - френска, например, общество (демек дружество по български) Макс Планк в науката?

  55. 55 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    Никой никого няма да гони, Сергей. Заигравката с БАН е по-тънко дирижирана и то от кукловодите на прехода. Не беше ли учудващо за всички, че сегашното правителство подгони литературния сайт "читанка.инфо" и се конфронтира с учените от БАН, сякаш те са най-големите мафиоти в България? Не. Чисто и просто кукловодите са изкомандвали на Бойко да постъпи по този начин, за да се осигури електорат за Първановото АБВ. А Първанов отиде на крака в БАН, веднага след като основа своето движение. Картината е ясна.

  56. 56 Профил на BBC
    BBC
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Станишев пак не е в час! Няма да закриват БАН! Просто ще разпъдят бардака ЦУ!

    Инфантилните народи се изтребват сами!
  57. 57 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#54] от "buttock":

    Мен пък ме кефи как се гаври с кифли като теб )))

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  58. 58 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2843 Неутрално

    До коментар [#16] от "veskes1":

    "КАКВА Е НУЖДАТА ОТ БАН В МОМЕНТА?"

    От върхушката на БАН-никаква! Трябва да се направи инвентаризация на тематиката с привличане и на учени от университетите, а където има силни екипи и изгледи за сериозни научни пробиви - и с привличане на чуждестранни учени. По резултатите от инвентаризацията да се насочат целево средства за закупуване на съвременно оборудване за реализация на избраните проекти и материално стимулиране на работещите по тях. Ако по тези проекти работят и в университетите- да се обединят екипите! Под чия егида ще бъде всичко това е второстепенен въпрос, важно е от нищонеправене да се премине към правене на наука, както това се разбира и е прието в нормалните страни.

  59. 59
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:31 на 21/11/2010 от неговия автор.

  60. 60 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#57] от "Раз печки, раз кюнци":

    Ми те и фашистите са се гаврили с хората и тогава сигурно е имало разни дето са се кефели много

  61. 61
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:31 на 21/11/2010 от неговия автор.

  62. 62
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:34 на 21/11/2010 от неговия автор.

  63. 63
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:36 на 21/11/2010 от неговия автор.

  64. 64 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    ОТМЕНЕТЕ ТОВА ПОСТАНОВЛЕНИЕ! Проверете законосъобразността – а също така и "морала" – на постановлението, с което МС даде депутатски заплати на така наричащите се академици и член-кореспонденти - в мнозинството си не учени, а представители на тлъстата комунистическа номенклатура! По инициатива на Станишев бяха отпуснати доживотни депутатски заплати (1900 лв.) на академиците, член-кореспондентите трябва да вземат 30% от заплатите за академиците. Невероятно гнусно и нагло безобразие на некадърната крадлива пасмина, наречена тройна коалиция, осъществено за сметка на Данъкоплатеца! Чрез титлите академик и член-кореспондент абсолютно безспорно се предоставят привилегии! Те са противоконституционни! Чрез тях грубо се нарушава една от фундаменталните разпоредби в Конституцията, а именно член 6, който гласи: “(1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права. (2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.” Сред академичната общност е известно, че автентичните учени сред гореупоменатите две групи са около 20%. Другите са номенклатурчици и техни асоциати. Решението, освен всичко останало, е епохално по своята ЦИНИЧНОСТ И НАГЛОСТ, като се има предвид положението на пенсионерите и бедните! ОТМЕНЕТЕ ТОВА ПОСТАНОВЛЕНИЕ!

  65. 65 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    НАЙ-ГРАНДИОЗНОТО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ В БАН Е ОТСЪСТВИЕТО НА КРИТЕРИИ ЗА АТЕСТИРАНЕ НА НАУЧНОИЗСЛЕДОВАТЕЛСКАТА ДЕЙНОСТ! Ако в тази така наречена държава правиш банички, или вино, или строиш и т.н., си има закони и подзаконови нормативни актове за това, какво трябва да има, респ. какво трябва да няма, в една баничка, в бутилка вино, в една сграда и прочие - и как, по какъв ред, те да бъдат създавани. Когато обаче става дума за производство на наука, КРИТЕРИИ И РЕД .... НЯМА! Липсват (съответно за цялата държава и за БАН) двата най-важни нормативни акта, а именно: (1) ПРАВИЛНИК ЗА РЕДА И НАЧИНА НА АТЕСТИРАНЕТО ПО ЧЛ. 42, АЛ. 2 ОТ ЗАКОНА ЗА НАУЧНИТЕ СТЕПЕНИ И ЗВАНИЯ. (2) КРИТЕРИИ И МЕТОДИКА ЗА АТЕСТИРАНЕ (ДАВАНЕ ОЦЕНКА НА) УЧЕНИТЕ В БАН ПО ЧЛ. 58 ОТ УСТАВА НА БАН! Коментар? Благодаря предарително!

  66. 66 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    БАН е феодално имение на една напълно разпасала се комуно-феодална шайка, която погазва закона всеки ден и час. В БАН вече 17 години умишлено не се създават критерии за атестиране на учените. БАН е последен бастион на комунизма. Индивидът Саботинов е пръв асоциат на руснака Юхновски, който изправи на нокти две трети от България, като си позволи на 72 години да се кандидатира за ЧЕТВЪРТИ ПЪТ за председател на БАН В ЕПОХАЛНО НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНА. Беше принуден да подаде оставка. В БАН "работи" като професор и член-кореспондент другарят Александър Лилов, член на Политбюро. В БАН "работи" като професор и член-кореспондент другарят Стоян Михайлов, секретар на ЦК на БКП. В БАН "работи" като професор и член-кореспондент другарят Васил Проданов, АОНСУ-вец, който В СВОИ СЪЧИНЕНИЯ ОТРИЧА ЗВЕРСТВАТА И МАЩАБИТЕ НА СТАЛИНИЗМА! Да продължавам ли поименно? Няма нужда. Всичко се знае. Мои публикации за БАН:
    "Как Партията бдеше над науката":
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/20/kak-partiiata-bdeshe-nad-naukata.419072
    "БАН си остава бастион на номенклатурата":
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/20/ban-si-ostava-bastion-na-nomenklaturata.419077
    "По повод на една дребна случка - за двата най-едри проблема на БАН":
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/22/po-povod-na-edna-drebna-sluchka-za-dvata-nai-edri-problema-n.420424
    За лустрация и радикална промяна в БАН
    http://kkabakciev.blog.bg/technology/2010/01/20/za-lustraciia-i-radikalna-promiana-v-ban.476489
    "Банбаши и Туркменбаши":
    http://tech.groups.yahoo.com/group/bulgarianscienceproblems/message/2395
    "Кой уронва престижа на БАН в епохата на чалгата"?
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/22/koi-uronva-prestija-na-ban-v-epohata-na-chalgata.420429
    "Такова беше, и е, времето - лингвистиката като инструмент за политическа пропаганда":
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/20/takova-beshe-i-e-vremeto.419066
    "Речниците - капризи или идеологически потребности?":
    http://kkabakciev.blog.bg/nauka/2009/10/22/rechnicite-kaprizi-ili-ideologicheski-potrebnosti.420427
    Блогът на Красимир Кабакчиев за политически дискусии":
    http://kkabakciev.blog.bg/
    Моят професионален блог:
    http://krasimirkabakciev.blogspot.com/
    Блог на Красимир Кабакчиев за съдебната система:
    http://kkabakciev.blogspot.com/

  67. 67 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    На криминалната геронто-феодално-ченгесарска шайка, наречена управа на БАН, никак вече не й издържат нервите.
    Тя СЕ Е ДЪРЖАЛА СУПЕРКОМУНОПРОСТАШКИ НА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ ДНЕС:
    http://news.ibox.bg/news/id_275688378
    "ако бъде реализирано представително проучванесред учените от БАН, ще си проличи тяхното притеснение да участват в него. Хората ги е страх, неистово ги е страх, заяви един от учените, организирал пресконференцията." Това е самата истина, аз лично я знам прекрасно. МНОГО ХОРА В БАН СА ПРОТИВ КОМУНОПРОСТАШКАТА КРИМИНАЛНА ГЕРОНТО-ФЕОДАЛНА ПАСМИНА, НО ЗНАЯТ, ЧЕ МОГАТ ДА ЗАГУБЯТ РАБОТАТА СИ В БАН И ЗАТОВА СИ ТРАЯТ!

  68. 68 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    БАТ БОЙКО ДА СПРЕ ДА СЕ ПРАВИ НА ИНТЕРЕСЕН!
    АКО ЩЕ ИЗРИТВА КОМУНОПРОСТАШКАТА КРИМИНАЛНА ГЕРОНТО-ФЕОДАЛНА ПАСМИНА, НАРЕЧЕНА УПРАВА НА БАН, ДА Я ИЗРИТВА!
    ДОСТАТЪЧЕН Е ЕДИН НОВ ЗАКОН ЗА БАН - И ПАСМИНАТА ЩЕ Я НЯМА!

  69. 69 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#60] от "bette":

    Що не сеп огледнеш в огледалото или не се самоанализираш и тогава ми плямпай глупости.

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  70. 70 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    КОМУНОПРОСТАШКИ ЛЪЖИ И ДЕМАГОГИЯ НА КРИМИНАЛНАТА ГЕРОНТО-ПАСМИНА, НАРЕЧЕНА АКАДЕМИЦИ И ЧЛЕН-КОРЕСПОНДЕНТИ: http://news.bgnes.com/view/880109
    "Събранието на академиците и член-кореспондентите взе решение да създаде фонд, в който да събира средства в помощ на младите учени в БАН. Те ще отделят около 25 % от пожизнените си възнаграждения, които за академиците са 2000 лв., а за член-кореспондентите 650 лв." АЙДЕ БЕ? АКО НЯКОЙ ЗАКОННО И СПРАВЕДЛИВО ПОЛУЧАВА ПАРИ ЗА ИЗВЪРШЕНА РАБОТА, НЕ СЛЕДВА ДА ГИ ДАВА НА КОГОТО И ДА БИЛО! НО КРИМИНАЛНАТА ГЕРОНТО-ПАСМИНА, НАРЕЧЕНА АКАДЕМИЦИ И ЧЛЕН-КОРЕСПОНДЕНТИ, ПОЛУЧАВА ПРИВИЛЕГИИ, КОИТО СА ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ!

  71. 71 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Опит за социологическо проучване предизвика скандал сред работещите в Българската академия на науките. Светослав Иванов и операторът Иван Филчев ви показват една "странна" пресконференция, белязана от много емоции, изразени на висок тон.

    Имаше всички признаци, че това ще е една казионна пресконференция, на която трябваше да видим социологически данни, от които излиза, че няма смисъл реформата в Българската академия на науките да бъде осъществена преди приемането на новия закон за БАН. За да стигнат до този извод, авторите на изследването, самите те служители на академията, анкетирали 200 свои колеги. Това взриви залата.

    "В този момент, в който най-манипулативно се опитва да се очерни академията, вие правите някакъв си сондаж, който няма нищо общо с реалността! И искате да дискутираме тия данни! Какво да ви дискутираме?!", попита Андон Косев, директор на Института по биофизика

    Самите автори на изследването заявиха, че то не претендира за представителност. Това още повече вбеси част от техните колеги.

    "Целият този сондаж няма никакъв елемент на подвеждане на някого или нищо... Вие сега се опитвате да изместите разговора”, опонира Владимир Стойчев от БАН.

    Според прословутото проучване мнозинството от анкетираните не подкрепят сливането на институти и искат реформата в БАН да започне отгоре-надолу, тоест от централното управление. Резултатите от анкетата са обработени от МБМД.

    "Аз моля МБМД, да се оттегли от изследването! И да не си дава лицето на това изследване и да го декларира в медиите!", каза Антоанета Христова от БАН.

    Представителят на МБМД се оправда, че те само броили анкетните карти: "Ние не седим зад резултатите, тоест не стоим зад заключенията и изводите"

    Пресконференцията завърши под смаяния поглед на журналистите.

  72. 72
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:04 на 21/11/2010 от неговия автор.

  73. 73 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#72] от "bette":

    Простичка си.. мязаш на пчелата, бен гнус и тони тъпото.. за това ми става кеф когато някой мачка патки като теб.. Бан ебан никой не го ебе какво мислиш въпреки че прочетох няколко твои коментара и ти е мътилка в главата..

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  74. 74 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#70] от "Красимир Кабакчиев":

    Кебапчиев , пак ли са те пуснали в домашна от 4-ти километър?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  75. 75 Профил на ИНВЕСТИТОР
    ИНВЕСТИТОР
    Рейтинг: 803 Гневно

    Мрасници недни гнусми сте сицките дето ше съ държити за банските тепегйози Сичките сте против власта на народа. Той народа я даде Тази власт На ГОСПОДИН БОЙКО БОРИСОВ та да муя владее дубре бе мрасници говедарски. БАН се се изправили срешту власта на ГОСПОДИН БОЙКО БОРИСОВ и требва да си получан заслуженото Мъ какъ ште стани това нема значение с кютек или само с мнгу изхфърлане на ентилегенти на улецатъ. Сега и тоя червен парцал се сетил за БАН. Вмирисаните ентилегенти трабва за съ заврът в смръдня и да съ уволнат.
    Само двама тука са истински на странатъ на ГОСПОДИН БОЙКО БОРИСОВ. Кюнецъ и Марко, са истински предани на власта другите сте бански фъшкии.

  76. 76 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Човек може само да немее пред невероятната ПРОСТАЩИНА НА БАН-СКАТА ШАЙКА! Наистина така наречените академици и член-кореспонденти частично не са виновни, че са им натресени такива невероятни "заплати" - които не са заплати а чисти привилегии! Това го направи отрокът на дясната ръка на правешкия дебил, който беше натресен за премиер от една просташка популация на така наречената държава, всъщност една кочина. Така че основната отговорност трябва да се търси от отрока на дясната ръка на правешкия дебил! А морална - от шайката така наречени академици и член-кореспонденти, които приеха с охота подхвърлената им привилегия.

  77. 77 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 868 Неутрално

    СИТУАЦИЯТА Е ИДИОТСКА, ЗАЩОТО ПОВЕДЕНИЕТО НА БАН-СКАТА ШАЙКА ОБРЪЩА НАДОЛУ С ГЛАВАТА ВСЯКАКВИ ПРЕДСТАВИ ЗА МОРАЛ И ПРОФЕСИОНАЛНО ДОСТОЙНСТВО.
    АКО СИ ПРОФЕСИОНАЛИСТ ОТ ВИСОКА КЛАСА, ТИ ТРЯБВА ДА ПОЛУЧАВАШ ДОСТОЙНО ЗАПЛАЩАНЕ! И ПОЛУЧЕНИТЕ ПАРИ СА ТВОИ И САМО ТВОИ! МОЖЕШ ДА ДАВАШ ЗА БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТ НА БЕДНИТЕ И ПОД., НО ВИСОКИЯТ ПРОФЕСИОНАЛИСТ ДА ДАВА ОТ ЗАПЛАТАТА СИ НА НЕКВАЛИФИЦИРАНИТЕ В СЪЩОТО ПРЕДПРИЯТИЕ - ТОВА Е ПЕРВЕРЗИЯ В ЧИСТА ФОРМА! РАЗБИРА СЕ, ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ АКАДЕМИЦИ И ЧЛЕН-КОРЕСПОНДЕНТИ НЕ СА НИКАКВИ ВИСОКИ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ. ТАКИВА СРЕД ТЯХ СА 20-ИНА ПРОЦЕНТА. ОСТАНАЛИТЕ СА КОМУНОНЕКАДЪРНИЦИ И ПОДЛОГИ НА ДИВАШКИЯ КОМУНОРЕЖИМ!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK