Самолет на "България Ер" кацна аварийно в София

Самолет на "България Ер" кацна аварийно в София

© Анелия Николова; Архив



Самолет на авиокомпания "България Ер" е кацнал аварийно в 17.02 ч. днес на летището в София, съобщиха от аерогарата, цитирани от БТА. Самолетът е изпълнявал полет FB 363 по редовната линия до Москва (летище Шереметиево) и е излетял от Летище София в 16.30 ч. с 29 пътници на борда и 7-членен екипаж.


Поради сигнал за дефект във втори двигател самолетът се е върнал и е било предприето аварийно кацане. На летището в София е била обявена ситуация "Местна аварийна готовност". Кацането е извършено успешно. Сред пътниците и екипажа няма пострадали.

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Само не ми казвайте, че огромните боинг или еърбъс /като на снимката/ на България еър летят само с по 29 пътника, защото започвам да се притеснявам..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  2. 2 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    всичко се изясни вече,наля ли са нафта вместо керосин и заради това двигателя се е поозорил
    и аз така ведъж с моя хеликоптер налях в тъмното джак даниелс и до като се усетя бях пристигнал в австралия
    кат ме спираха над индонезия и ме питаха що мирише на алкохол а не се усетих но както и да е
    радваме се за пътниците ще чакам покана за курбан

  3. 3 Профил на Joana
    Joana
    Рейтинг: 8 Неутрално
  4. 4 Профил на Anonimen
    Anonimen
    Рейтинг: 217 Неутрално

    sega vi pisha ot edin samolet na Bulgaria No Air. Samoleta e na heathrow v momenta i veche chas visim zaradi zakusnenie. Tezi ot tozi psevdo avioprezvach sa nabluskali sedalkite tolkova blizo edna do druga, che edin normalno visok chovek edva se pobira. I tova e masova praktika. Biletite sa im po-skupi i obslujvaneto e kofti i samoletite stari. Iskam nai-posle da falirat i da se napravi nova, normalna kompania s normalni samoleti na neino miasto.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на т
    т
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Ще летят с толкова пътници, колкото са съумели да си набавят. Тяхна си работа.

    Единствено ме интересува цената на билета и нивото на сигурност и това да има конкуренция.

  6. 6 Профил на т
    т
    Рейтинг: 492 Неутрално

    на Bulgaria air обслужването в полетите не е по-лошо от това на Wizz Air или Easyjet например, така че аз ги взимам, когато цената и времето на полета са ми удобни. Но наземното им обслужване (сайтът, кол-центърът и персоналът им на летището) са под всякаква критика. Обикновено си резервирам билет през някой друг уебсайт (expedia, ebookers, dohop), за да не ми се налага да боравя с техния. Освен това цените при агентите понякога са по-ниски от тези на собствения им сайт.

  7. 7 Профил на Naschenec
    Naschenec
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#3] от "dusty_joe":

    Стига бе ! Сега ще ревнат дупедавците на Уорлик, че това не може да бъде !... Сигурно е Ту ...,

    Ненавиждам цензурата , мразя цензурите !
  8. 8 Профил на киро акционера
    киро акционера
    Рейтинг: 221 Разстроено

    аа цените, от септември билетите за Коледа са на цената на билет до Бангкок с Емирейтс. Само от чисто любопитство сега проверих цената за датите които ме интересуват-750Е на човек. Така или иначе аз съм с Луфтханса и Суис за 220Е...
    Проблемът е, че в разписанието са заложени престарелите и по-малки Бае-та и седалките се изкупуват бързо, естествено цените растат, в последстиве се променят заложените самолети на 319 и 320 но цените вече са в небесата и оттам не мърдат. Иначе поздравления за екипажа, че са са справили в тази ситуация и, че всичко е наред!

    Не може да имаш нещо, което никога не си имал, без да направиш нещо, което никога не си правил.
  9. 9 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#7] от "Naschenec":

    Не, че защитавам "дупедавците на Уорлик", ама ЕрБъс НЕ Е американски а Европейски самолет. В САЩ се сглобява Боинг, не Еър Бъс. Така, че аналогията ти нещо не е правилна.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  10. 10 Профил на stupidon
    stupidon
    Рейтинг: 531 Весело

    Туй не са пътници- пътниците са били двама... Но за да има все пак такива БГ Еър осигурява по 6 стюардеси и три хигиенистки, плюс носач, готвач, пазач, духов квартет с диригент и дежурен психиатър...

    "Животът е като стълба на кокошарник - къс и осран." - Есхил
  11. 11 Профил на ghanima
    ghanima
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#6] от "т":

    точно това е въпорсът, че wizzair и easyjet са low-cost, един национален превозвач не бива да е на такова ниво, че да го сравняваме в easyjet.
    а дори не мога да опиша колко ме е било страх при полети с bg air, за да не се разпадне самолетът някъде над словения, примерно. не знам преди как са били, сега са под всякаква критика.

  12. 12 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Тази година летях с българия еър, бритиш, изиджет, wizz, eър лингус. Сравнението ми за тях:
    България еър: не лоша храна( сандвичи) , много красиви стюардеси, полета на време.
    Easy jet: стюардите английски гейчета, другото ок.
    Wizz: най евтините, обслужването е ок, навреме.
    Еър лингус: може би най- добрите ми полети тази година.
    Бритиш: 50-60 годишни стюардеси, доста добра храна за самолет, много скъпи билети.
    На всичките компании самолетите бяха еър бъс 319-320.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Най-вероятно е бил някой от БАе-тата им с които след полет ме болят бъбреците от турболенции, но поне са с 4 двигателя, въпреки че са на над 20 години.

  14. 14 Профил на wizoz03
    wizoz03
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Кой определя какво е национален превозвач и защо една частна авиокомпания е наричана такава

    wizoz03
  15. 15 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Браво на екипажа, че са се справили без усложнения с подобна ситуация!

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  16. 16 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#14] от "wizoz03":

    Всеки може да се кръсти както си иска... който е пръв - той лапа името "Американ" "Дойче"... "Аустриан".. "Франс"... "Бритиш"

    В Австрия имаше навремето дори две фирми Телеком Аустриа както и друга фирма Аустриан Телеком.

    В Холандия пък всички са "Кралски" - Кралски Филипс, Карлски Пощи на Нидерландия (КейПиЕн)...

    Най ме кефи Дойче Асфалт... е тва е яко име.... нали?

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  17. 17 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#14] от "wizoz03":

    Значи да си додем на думата - националния едикой си е голяма местна фирма... която често носи името да държавата.

    - Банк оф Америка
    - Франс Прес
    - Македонски Телеком
    - Чайна Мобайл

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  18. 18 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#4] от "Anonimen":
    Сигурен ли си че си в самолет на Bulgaria Air защото техните самолети са на по 1-2 години?

  19. 19 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    от 5 год съм се отказал да летя с нашия превозвач,като се започне от сайта им,на англииски ми е по лесно да попълвам с други оператори от колкото на бг с нашите често не се получава все едно е направен да не си резервираш билет,винаги винаги винаги закъснение,никво професионално поведение на стюардесите по скоро бих ги нарекъл курвички за пилоти,дори им е трудно да се усмихват,и цените са като на световен превозвач все едно че са монополист и не се налага да се съобразяват с конкуреция,иска ми се да пътувам с тях но намверих други с качество и много по ниски цени
    така че до като не се повиши качеството им да не очакват опашки

  20. 20 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    забравих да добавя че и полетите им не са в удобно време

  21. 21 Профил на v_vassilev
    v_vassilev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    цените до Москва са доста соленички: 350-450 евро, зависи кога ще го купиш, по нова година може да намерите и по 500 евро, а най-вероятно и въобще няма да намерите, местата свършват. При полет от 2ч30мин все пак...
    ЕърБусовете не са от големите, напротив от малките са.
    Имат договорка с Аерофлот по отношение на цените на билетите и ги държат високи.
    Иначе обслужването в Аерофлот е на доста по-високо ниво, а преди 7-8 години беше обратното.

  22. 22 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#18] от "Делян":

    Ти добре ли си? Доскоро имаха няколко от тези БАе, но явно са ги разпродали, защото повечето бяха над 20 годишни и така са си подмладили флотата на средно 11,6 години. Да не говорим че имат 4 бойнга 737 на под над 22 години.


    http://www.airliners.net/photo/Bulgaria-Air/British-Aerospace-Avro/1734733/L/&sid=37f94ff0fbf6192c9cc0e2e7da687b89

  23. 23 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#20] от "ergen4ev":

    И гейтовете им винаги са на майната си...

  24. 24 Профил на v_vassilev
    v_vassilev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#9] от "незнайния войн":

    не знам дали знаеш, но това че едното е европейски, а другото американски самолет е много условно. Боинг се прави (не малка част) дори в Русия, а и ЕърБъс също. Абе - многонационално производства са си

  25. 25 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 794 Весело

    Сандвичите на българия ер били добри , добре че понамалиха хляба , че бяха трагедия , не че сега са добри !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  26. 26 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 810 Неутрално

    29 са кацнали. Другите са отлетели.

  27. 27 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Стига сте джавкали.
    Това е БГ Компания.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  28. 28 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#22] от "бай Петко":
    Байове до Лондон? Малко друдно!
    До Лондон летят само еърбусовете!
    Имат останал един стар Боинг 737 (ако не се лъжа)!

  29. 29 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 589 Весело

    До коментар [#17] от "KOBOLD":

    Абе Банк оф Америка национална банка ли стана?

  30. 30
    ****

    Този коментар беше изтрит в 22:26 на 10/12/2010 от неговия автор.

  31. 31 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#29] от "Stardust":

    Още не е..... но както е тръгнало може да стане....

    Майтапът настрана... значи кат чуят хората Американ Експрес и се вчепеляват... "ба маа му , тва трябва да е голямо нещо...." за тва става дума.... да си додем на думата...

    Иначе в Европа тез фирми с държавните имена някога са си и били направо държавни като Дойче Луфтханза.... с чиновници с ръкавели...

    Дойче Банк май никога не е била държавна, ама името и е помогнало да е намбър уан в страната.... не зле да си намбър уан в бранша на страната.... кат Американ Пейпър или Юес Стийл....

    Има също и Дойче Линолеум.... това е все едно да се казваш Български Балатум... просто си стабилен завод за балатум... В България трябва да се подхване тоз тренд и да си кръщават фирмите с "Български ххх" ако искат да се развият....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  32. 32 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#28] от "Делян":

    Да до Лондон ! Ако няма достатачно пътници ги пускат тях а те имат 10тина такива, скоро летях от Франкфурт с такъв

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    До коментар [#13] от "бай Петко":

    хаха, турбОленции

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34
    ****

    Този коментар беше изтрит в 00:49 на 11/12/2010 от неговия автор.

  35. 35 Профил на atcboj
    atcboj
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "бай Петко":

    оцелил си снимка, на която машината е с доста показателна регистрация

  36. 36 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1166 Весело

    Само 29 пОтници...!!!????
    Къде отиде прословутата БЪЛГАРОСЪВЕТСКА Дружба...!!!???
    Толкова ли,вече НЕ ГИ обичаме...!!???
    ...Ами давайте БЕЗПЛАТНИ билети,бе....!!!Ама БЕЗПЛАТНО,вече нямааааа....!!!!
    Добре,че са се разминали,само със страха...!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  37. 37 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1166 Весело

    До коментар [#32] от "бай Петко":

    Бай Петко отлитай за Сибир,букова главо...!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  38. 38 Профил на bruno_dante
    bruno_dante
    Рейтинг: 374 Весело

    С БГА балкан за псоледно пътувах 92 или 93 -обслужането бе както винаги е било -от персонала пушеха непрекъснато на последната седалка,сервират някакви боклуци и те гледат мръсно,после като тръгнат със сергията нещата се пооправят но ако си на последната седалка алкохола и цигарите по правило са свършили
    Малев в момента са горе долу на нивото на Балкан,даже по зле 2 пътувах пътувах тази година и двата пъти докато дойдат до мен сандвичите им бяха свършили но ти дават шоколад и чаша гадна унгарска тамянка.точките от бонуси се загубиха някъде.много зле
    Аустриа аир са горе долу добре ако е Еробус с кожени седалки,но ако е Фокер или ДЦ си е ба ло майката иначе виното е добре-местни австрйиски сортове но повечето келнерки са доста дебели макар и приветливи.
    САС там няма какво да се коментира тишина и спокойствие менуто обикновенно е куфтета и евтино ужно-африканско мерло,иначе ОК.
    СуисАир -добре кожени седалки ,бърборят на френски немски менуто не е кой знае какъв връх в кулинаризма но вината са добри,полета до Сф този път (събота)бе претъпкан имаше някакви африканци до мен които развалиха доброто впечетление.виното по правило е ок.
    Финнаир-стандартно добре ,понякога симпатичен персонал но по правило над средната възраст,менуто напоследък е доста зле,пиле печено ,куфтета или кебаб,виното по правило е евтино чилйско темпранилло ,бирата добра,добри бонуси
    Луфтханса-кожени седалки,супер лубезен персонал ,алкохола е на ниво добри бели и червени вина и винаги различни френски мерло или каберне елзаски ризлиг,сувинон бланк! освен това ти сипват и допълнително без да си поискал,с кафето калвадос или коняк .добри бонуси.
    Аерофлот пътувах 88 година в бизнес клас идеален сървиз даже ми дадоха безплатно 2 ботилки вино за вкъщи,бих пътувал отново с тях но няма накъде

  39. 39 Профил на Москвич
    Москвич
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "ostin22":

    Съвсем нормално е, летях преди месец до Москва и бяхме не повече от тези 30-на човека. За това си има няколко причини: мноого висока цена, не толкова удобно време на полета, не туристически сезон. Особенно като се има впредвид, че 99 % от туристообмена са руснаци.

  40. 41 Профил на atanas4o
    atanas4o
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#22] от "бай Петко":

    Бай Петко

    Баш на този самолет (от снимката) едва ли си се возил.


    http://www.air.bg/bg/business-flights/business-flights-conditions





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK