Плевнелиев: Там, където спират магистралите, е пустиня, а където ги има - живот

Плевнелиев: Там, където спират магистралите, е пустиня, а където ги има - живот

© Цветелина Ангелова, Капитал



Там, където спират магистралите, е пустиня. А там, където има магистрала, има и живот". Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев на студентите от Висшето транспортно училище "Тодор Каблешков" в София. Залата на библиотеката се оказа малка да побере десетките желаещи да зърнат министъра, който според последното социологическо проучване на "Алфа рисърч" е номер едно по одобрение.


"Трябва да успеем не 3 от 7, а 7 от 7", продължава да мечтае Плевнелиев пред бъдещите си колеги.  Това означава, че Плевнелиев вече няма да бъде министър на трите магистрали, както беше наречен в началото на мандата му, а целта вече е да се построят всичките 7 магистрали, но до 2020 г. "Това означава, че Бойко се готви да управлява още един мандат," шушукат младежи в залата.


Други пък - позакъснели за срещата и стоящи до вратата студенти, се питат "кой говори" и след като разбират, че е "Плевнелиев, министърът", възкликват: "ама наистина е дошъл".




А министърът прави бърз исторически преглед на строителството на магистрали. С цифри и факти доказва на студентите колко добре се справя правителството на ГЕРБ. "По времето на Тодор Живков за 35 години са построени 250 км магистрали. Толкова, колкото ние сега ще направим за четири", отчита Плевнелиев и изрежда обектите - "Тракия" 115 км в строеж, "Марица" 31 км готови и още 117 км предстоящи, "Люлин" 19 км готови. Така километрите набъбват над 280. "Всички правителства от 1989 г. досега са построили около 170 км магистрали", дава още едно сравнение Плевнелиев.


Моделът на работата от магистрала "Тракия" сега ще се пренесе "копи пейст" и на другите магистрали, уверява министърът. Причината е, че това е успешният модел. Аргументът - положителният отговор на Европейската комисия за "Тракия", с което Брюксел даде разрешение за ползването на 350 млн. евро за магистралата.


"И ако "Тракия" е пътят на българския туризъм, то "Струма" е пътят за българските стоки", продължава министърът. Обяснява, че магистралата от София до ГКПП Кулата, която е част от европейския коридор, свързващ Централна Европа с Беломорието, е най-големият приоритет на Европа. "И докато другите правителства бягаха от пътя през Креснеското дефиле и той удобно беше изваден заради птички, гущерчета и змии, ние сега поемаме този риск и ще строим цялата магистрала", казва уверено Плевнелиев. Допълва, че през януари идват експертите на Европейската инвестиционна банка, за да се обсъди как ще стане това. 


Но и това не е всичко. "Докато Брюксел прекроява TEN-T мрежата (основните европейски коридори) и дори ги съкращава, ние увеличаваме европейските коридори през България", заявява министър Плевнелиев. Той обяснява как в момента правителството прави всичко възможно, за да убеди Брюксел, че магистрала "Хемус", която трябва да свърже София с Варна, е част от европейската мрежа. 


В добавка - 7 скоростни пътя, не спира Плевнелиев и изрежда предимствата на бързите пътища. Не са необходими дублиращи трасета като при магистралите, по-малко средства са нужни за изграждането им. 


И за разкош - тунел под Шипка. "Това е 120-годишна мечта. Още през 1890 г. тогавашният кмет на Габрово пише на Иван Вазов писмо с молба да ходатайства за построяването на тунела", казва министърът, на когото наскоро му се случило да прочете старото писмо. 


"Ужасно е тежко, ужасно е трудно, трябва много работа, но ще успеем. Важно е българите малко повече да си повярваме, че можем", слага точка на изказването си министърът и сяда на първия чин в средата, обграден от двете страни от двама преподаватели.


На ход са студентите. Групирани по двойки или тройки всеки представя историята на една българска магистрала. Озвучаването е лошо и не се чува добре, но презентациите са отлично направени. Някои са подходили дори с чувство за хумор и показват илюстрации, какво не бива да се случва, за да се довършат магистралите. 

Ключови думи към статията:

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 433 Любопитно

    Росене, номер 1 си!

    Дано БамБам го разбере и ти даде и Цветковата нива....

  2. 2 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Любопитно


    а целта вече е да се построят
    всичките 7 магистрали, но до 2020 г.
    =================

    ВТОРИ МАНДАТ и това ще е РЕАЛНОСТ !!!

    - УСПЕХ !!!
    - Затова Борисов няма алтернатива !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  3. 3 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 426 Весело

    Пълни ми душата тоя човек!
    Браво!

  4. 4 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Хубав вторник ..

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  5. 5 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 578 Неутрално

    "По времето на Тодор Живков за 35 години са построени 250 км магистрали."
    Само, че министъра пропуска да каже на какъв терен са строени магистралите при бай Тошо, и че само за моста Бебреш (от АМ Хемус) + тунела под Витиня днес фирмите щяха да искат колкото за довършването на цялата Тракия.

  6. 6 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#5] от "_dan_":


    Обаче пресичането при Кресна едва ли ще е по-лесно от Витиня...

  7. 7 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Някои са подходили дори с чувство за хумор и показват илюстрации, какво не бива даа се случва за да се довършат магистралите".

    Покажете снимки на илюстрациите, да видим какво мислят студентите.

  8. 8 Профил на carpy
    carpy
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма да е зле да обърне внимание на пътищата в северна България. Всички магистрали са в южна България, а на север от Стара Планина все едно не е България.

  9. 9 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ей Плевенлийка, малко по леко с цифрите.

    По времето на бай ви Тоша прокараха път до всяко задънено село. Площадче, библиотека, читалище, училище, театър, че в някои даже и кино.

    Така де, да може ганьо да седи на село и да копае.

    Магистралите ги почнаха към 75-та, планирането към 65-та, и като знам същия ганьо как крадеше тогава, се учудвам и на постигнатото.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  10. 10 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    Важно е българите малко повече да си повярваме, че можем
    - те това е баце разковничето!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  11. 11 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    До коментар [#5] от "_dan_":

    Ти ако си минавал по Хемус ще знаеш, че "майсторите" са си "оставили" ръцете по нея. Тунелите текат, мостовете са с лющеш се бетон. Но е факт, че все пак са построили нещо!

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Всеки лумпен с кола, всеки голфаджия - с две.

    Това ли са ни ценностите - магистрали, магистраладжийки, коли, Pioneer, Payner?

    На гол тумбак чифте пищови.

    Мачкай климатичния чейндж!
  13. 13
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:55 на 21/12/2010 от неговия автор.

  14. 14 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Весело

    Лили! харесва ли ти това, което си написала?

    -"Това означава, че Бойко се готви да управлява още един мандат," шушукат младежи в залата.

    ....и след като разбират, че е "Плевнелиев, министъра", възкликват "ама наистина е дошъл".

    Милите младежи! Как да не изпаднеш в умиление! Направо се просълзих. Добре че не е отишъл и премиера. Фенките от филма АББА , ряпа щяха да ядат
    Ставате смешни

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  15. 15 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Абе Росен сам ли ги мисли тия неща или някой му пише речите??? Гениалнии са!

    Плевнелиев:
    "Там, където спират магистралите, е пустиня, а където ги има - живот.
    И ако "Тракия" е пътят на българския туризъм, то "Струма" е пътят за българските стоки"

    Гениално просто. Затова казах че като ходят на обекти с Борисов, Бойко повече трябав да мълчи а Плевнелиев повече да говори.

  16. 16 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    БРАВО на Дневник. Отново единствени разказват с факти за събитието. Другите медии пак отсътват.

  17. 17 Профил на rnerkel
    rnerkel
    Рейтинг: 479 Весело

    "И ако "Тракия" е пътят на българския туризъм, то "Струма" е пътят за българските стоки"...

    Аха-а-а , сега разбрах ! "Тракия " я правят за английските и германските баби -пенсионерки !
    Че само те останаха като "прикачен инвентар" за българския туризъм! На някои много им се иска да добавят и израелските , ама едва ли ще им се отвори парашута...

    А "Струма " можете да си я сложите в рамка... Че то ГЕРБ "разказа играта " на бизнеса , хиляди фирми фалираха ,няма не само стоки, няма икономика , а тези ми дрънкат щуротийки !...-
    А това " ... заради птички, гущерчета и змии..." изкърти мивките ! За подобни щуротии в нормалния свят биха го пратили в затвора ! То тук си е Тъпландия...

    Изобщо "свършеното" от Боко Тъпото и компания си е талаш, талаш, боза, артистично подпръцване и едно голямо , ГОЛЯМО НИЩО !
    Но съчетано с огромни и претенциозни полюции. ..

    http://i1121.photobucket.com/albums/l516/poprangelov/66.jpg

    http://i1121.photobucket.com/albums/l516/poprangelov/2.jpg

    ИЗГОНЕТЕ БОЙКО -СПАСЕТЕ БЪЛГАРИЯ!
  18. 18 Профил на naso
    naso
    Рейтинг: 426 Весело

    Голям човек е РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ,защото е разбрал библейската мъдрост,че човек трябва да дава.И той дава и се раздава.Би следвало бат Бойко да стане президент за да си почине ,а Росен да стане премиер.

  19. 19 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Весело

    Някой икономист да каже какъв е "инфлационният индекс" на думата "Браво" днес ? ))))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  20. 20
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:00 на 14/01/2011 от неговия автор.

  21. 21 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#17] от "rnerkel": Пич, тези не четат постовете )) Хитър номер с "ника" ))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  22. 22 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#17] от "rnerkel":

    Бате от тоя туризъм ти идват парите за образование здраве отбрана и т.н. Щото у нас това са данъците косвените. Иначе знаеш ли какви преки данъци и ДДС ще плащаш ако не са инвестициите и туризмът?

  23. 23 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#22] от "merkel": Гениално!!! ))) Браво !!! Остана и да беше вярно ))))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  24. 24 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#15] от "merkel":

    Човек, сопри се. Осъзнай се. Вече изпадаш в оргазъм като чуеш това име

  25. 25 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#24] от "stenli1":

    А ти се научи да се радваш на истинските добри новини. Защото те са малко особуно у нас. Вместо да плюеш през цялото време се израдвай на супах на другите и може и теб да те споходи.

  26. 26 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#25] от "merkel":

    Уважавам напълно твоето мнение, но:
    1. От липса на успехи, въобще не се оплаквам
    2. Този министър въобще не е това за което го представяш
    Само ще напомня, че същите хора които го хвалят, доскоро разправяха колко велик е Цецко. Така ли е?

  27. 27 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#17] от "rnerkel":

    Лятото тук вече има цели хотели пълни само с израелци.

    Колкото и да са богати обаче, бих предпочел баби англичанки, от колкото тях.. ужасни са като хора и туристи..

  28. 28 Профил на spanian
    spanian
    Рейтинг: 479 Неутрално
  29. 29 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    Когато се построи "Тракия" и заработи пълноценно "Люлин" наистина може да се повярва, че има нещо променено у нас.

  30. 30 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Този сякаш не го е избирал Боко, толкова си е на мястото...

  31. 31 Профил на reostat
    reostat
    Рейтинг: 8 Неутрално

    магистрали магистрали сте има работа за проститутките ами обикновениа народ кво жа става с него жа умира ли

  32. 32 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    Пътищата са кръвоносните съдове на всяка една държава и това се е знаело още от римско време. За да могат легионите бързо да се придвижват от една точка на Империята до друга, те са строи пътища, мостове, виадукти и други съоръжения, някои от които са използваеми и днес. По-късно Хитлер, построи първите бетонни аутобани, за да може бързо да се придвижва колесната техника на Вермахта. Аутобанът Берлин - Дрезден се използва и днес.

    Какво е положението у нас? Към момента нямаме нито един цялостно изграден аутобан. По-старите са поддържани лошо, а най-новият - Карнобат-Бургас е построен така, че при първият снеговалеж, поради снегонавяване се образуват преспи и той става неизползваем. Защо? Заради икономии при строителството му. Всички живущи от региона знаят, че местността е открита и ветровита, и това не е било тайна за проектантите и строителите. В такива места аутобанът се строи върху насипи от 10 метра и повече, за да не може да бъде затрупан от преспи. Какво построихме ние през 2009 година? Дано сега новите лотове се построят според науката за пътното строителстви и дано не се правят икономии от фирмите-изпълнителки!

  33. 33 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 688 Весело

    Ако направи и тунел под Петрохан, го признавам!

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  34. 34 Профил на Zurigo
    Zurigo
    Рейтинг: 531 Разстроено

    "И докато другите правителства бягаха от пътя през Креснеското дефиле и той удобно беше изваден заради птички, гущерчета и змии, ние сега поемаме този риск и ще строим цялата магистрала", казва уверено Плевнелиев.

    Плевнелиев, браво за магистралите, това е чудесно, и го правите професионално. Но по екология получаваш двойка, приятел. Нищо ли не си чувал за раздробяване на местообитанията на животните? Смяташ, че това е дребен проблем? Лъжеш се, Плевнелиев.

    Results are obtained by exploiting opportunities, not by solving problems. Peter Drucker
  35. 35 Профил на tamolin
    tamolin
    Рейтинг: 380 Неутрално

    "И докато другите правителства бягаха от пътя през Креснеското дефиле и той удобно беше изваден заради птички, гущерчета и змии, ние сега поемаме този риск и ще строим цялата магистрала"

    Това значи ли, че не се отчитат екологичните влияния, които оказват магистралите, в името на скоростното и евтиното им строителство? Не ми звучи добре, даже никак...

  36. 36 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#11] от "Варненски":

    Незнам колко качествено са строили по социализма, но виждам, че днес 4.5 км от околовръсното на София струваше почти 60 млн. лв., а при първия по сериозен дъжд стана на плавателен канал!

  37. 37
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:22 на 21/12/2010 от неговия автор.

  38. 38 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#36] от "_dan_":

    Грешиш 83мил.

  39. 39 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "Там, където спират магистралите, е пустиня. (Вярно, пътува се по-бавно и се забелязва пустинята и циганията!) А там, където има магистрала, има и живот ( Да, но само на нея!)".

  40. 40 Профил на gogoggggggg
    gogoggggggg
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Няма ли начин Плевнелиев да стане премиер ?Седи ми много възпитано на екрана !А и май знае два езика!

  41. 41 Профил на Curb Your Enthusiasm
    Curb Your Enthusiasm
    Рейтинг: 605 Любопитно

    Явно корупцията и престъпността са норма в червения кенеф, щом като нещо толкова нормално като това че Брюксел одобрил апликацияата за някаква магистрала, се празнува като нещо изключително, "коледен подарък"

  42. 42 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Долавям тука аз , възторжен бригадирски патос,
    и сякаш в тъмнината
    дочувам глъчка на младежи и девойки от Хаинбоаз !
    Стотици километри магистрали ! Дордето взорът ни достига ...
    И няма веч пустиня , няма криза
    Има магистрали ,
    а дето има магистрали
    ще има и живот ...
    Бащице мой , другарю /господине/ ,
    ти протегни напред десницата си бойка
    и с ножицата ... Храс ! ....
    трицветна лента прережи .

    О , Миг поспри !
    Дано се запечата в обектива
    на "Nova" или на Би Ти Ви ...

  43. 43 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Тоя кретен какво разбира от пътища та се изказва.
    Орева орталъка за 20 км магистрала.
    Правят си делчо с общините и после джобче - уж много обезщетили собственици.
    За 50 Млрд фондове за второстепенните пътища ги проспа а шефа му днес се хвали как нямало било тол такси.
    Абе кретени малоумни.
    Точно тол такси има в ЕС и сте подписали че знаете директива за отпадането на винетките изцяло из ес и изграждането на дублиращи пътища.
    По 5 млрд лв всяка година лапате от ДДС и акцизи на горивата и от винетки а лъжете а влагате само 250 млн и се пудрите колко много сте постигнали.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  44. 44 Профил на ICO 77
    ICO 77
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Виждал съм го на живо и наистина му сече пипето, дет се вика. Разни злобни и тъпи платени драскачи, може само да завиждат, защото човека е от малкото природно интелигентни хора, за разлика от масата българи, които само се мислят за такива.

    Момчета, казва се стиропор, стерео-пор е животно пеещо на два гласa...
  45. 45 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1338 Весело

    До коментар [#5] от "_dan_":

    "министъра пропуска да каже на какъв терен са строени магистралите при бай Тошо, и че само за моста Бебреш (от АМ Хемус) + тунела под Витиня днес фирмите щяха да искат колкото за довършването на цялата Тракия"

    Остава и да си отговориш защо почнаха от Витиня и Бебреш. Защото оттам минава пътят за....

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  46. 46 Профил на don balon Otnovo cenzuriran ot Sorosidnata Media
    don balon Otnovo cenzuriran ot Sorosidnata Media
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Тоя отворко ходил ли е в пустиня? Има много хубави магистрали и в пустините.
    Ако парите за магистрали бяха инвестирани в екологичен бърз жп транспорт, ползата щеше да е много по голяма за страната и за народа, защото при бензин 5лв-6лв, както се очертава близкото бъдеще, няма да са много ползващите магистралите на Боко.

    http://www.facebook.com/group.php?gid=2211217648
  47. 47 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#34] от "Dr. Ivanov":

    Бре, как лайтмотивът от името ти се прелииива неусетно в екологията.

    До коментар [#35] от "tamolin":

    Много па ги тачите гущерчетата и птиченцата. Само заради това изказване, министърът си вдига акциите неимоверно.

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  48. 48 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    Наведено, та чак нагърчено. Политическата проституция по медиите стана много оспорвана и е време да се учреди награда "Валерия Велева". Която репортерка целуне герберазите по-ниско и по-дълбоко - печели.

    Това, което учудва в репортажчето не са виртуалните свирки на Плевнелиев. Учудва конформисткия, угоднически образ на българското студентство, нарисуван ни от авторката. Един пък да не попита за вододайната зона на яз. Искър... Ама може бе, всичко може в тая държава.

  49. 49 Профил на Abaddon
    Abaddon
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#17] от "rnerkel":

    Ти си поредното доказателство,че простотията не ходи по гората.

    It is the nice place.
  50. 50 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#14] от "ъ":

    Ъхъ..
    Отдавна не бях чел толкова оптимистичен репортаж.
    Погледнах пак към адресната лента .. Не! "Дневник" е! Не е "Народна младеж". Гледам пак, нещо да не съм се объркал. Лили Границка е. Не е Андрей Кожухаров или Юлий Москов..
    Дневник е, а текстът вее на соц от късните 70 на миналия век..
    Образът на министъра е един плътен, но по човешки замечтан: "Трябва да успеем не 3 от 7, а 7 от 7", продължава да мечтае Плевнелиев пред бъдещите си колеги."
    После, се появява и образът на Главния. Някак мимоходом, но запълващ още повече пространството, чрез шушукането на главните герои:
    "Това означава, че Плевнелиев вече няма да бъде министър на трите магистрали, както беше наречен в началото на мандата му, а целта вече е да се построят всичките 7 магистрали, но до 2020 г. "Това означава, че Бойко се готви да управлява още един мандат," шушукат младежи в залата.
    Браво Лили. Справила си се брилянтно. Този стил бе загубен за българското вестникарство, но ти му вдъхна нов живот. Поздравления.
    "На ход са студентите. Групирани по двойки или тройки всеки представя историята на една българска магистрала. Озвучаването е лошо и не се чува добре, но презентациите са отлично направени."
    Ех, някак, така, топло ми стана. По двойки и по тройки.. На калъп. Задушевно и в духа на времето.
    И в душата напънаха стихове. Пеневски. От Димитровград. За ватенки и бетон. За пътища. За безсмъртие.
    "Не желая безсмъртие и пътища леки,
    а ватенка топла за зимния ден.
    Безсмъртно нека остане навеки
    построеното тук от мен."
    А премиерът, зад завесите на репортажа пригласяше на поета с ватенката: "Аз съм обещал да правя магистрали, така че след 50 години българите да знаят какво съм направил”

    Ecrasez l’infâme
  51. 51
    ****

    Този коментар беше изтрит в 08:00 на 22/12/2010 от неговия автор.

  52. 52 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 740 Неутрално

    статията е меко казано глуповата, в стил 'партиен другар посещава трудов колектив и разяснява тезиси'

    Това разбира се никак не омаловажава направеното от Плевнелиев, който е безспорно най-добрия министър в това правителство.
    Най-добрия вариант за ГЕРБ (и нас) би бил ББ да стане президент или почетен министър председател без портфейл отговорен за телевизионните изяви на правителството. И да остави останалото на Плевнелиев.

  53. 53 Профил на asem
    asem
    Рейтинг: 8 Неутрално

    само не мога да разбера, как все има недоволни...

  54. 54 Профил на chocho2005
    chocho2005
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#6] от "babameca":

    Ами хайде първо да стане Кресна и всичко останало и тогава да говорим. Колко километра са построили до момента? Това е правителството на думата "ще" . Хайде първо да видим и как се строи, защото ако е като пътищата в София(добър пример е Цариградско шосе) по-добре да не строят. Колкото до сравненията с миналото- всички правителства за последните 20 години (включително и сегашното) не са построили Нищо на фона на това, което е построено за 45 години.

  55. 55 Профил на Роко 7
    Роко 7
    Рейтинг: 217 Неутрално

    тия не случайно само за магистрали говорят.
    Там стават най-големите и най-трудно доказуеми хайдутлуци.
    Затова напожар хвърлят парите там.

  56. 56 Профил на mashke
    mashke
    Рейтинг: 390 Любопитно

    "с което Брюксел даде разрешение за ползването на 350 млн. евро за магистралата"...............вчра Брюксел подписа само 200 мил.евро,останалото си го заплащаме НИЕ,много моля! да не говорим ,че до момента се строи с държавните пари и саладурчетата от парвителството се надяваха да им бъдат разписани наистина 350 мил.евро от ЕС,ноооооо не би! Поздрави на министъра!

  57. 57 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 531 Неутрално

    да дойде да асфалтира пътищата по нашто поле,че много кал събират каруците напролет и наесен.

    Дреме ни за мнението на гоите! И хич не ни трябва вашата прошка , стадо! КАРЛА
  58. 58 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1316 Весело

    ей тия магистрали се оказаха голяма мантра. Може и да не са магистрали, но ако всички областни градове в България се свържат помежду си с четирилентови (по две във всяко платно) шосета, останалите шосета се поддържат добре с парите от винетки и акциз на горивата, ще се получи до голяма степен ефекта на магистралите, без тяхната скъпотия. Не казвам да се спрат магистралите, просто те са върха на черешката от пътища, а не основата. Друго нещо е, да се инвестира в железниците - те могат да отнемат много от пътниците на автобусите и товарите на камионите и по този начин да се облекчи автомобилния трафик. Повишаване на скоростта на влаковете до 160 км и инветиции в нови влакове ще доведе до този ефект, а това е най-ефективния транспорт от гледна точка цена/обем превозени пътници.
    За Кресна не разбрах дали ще строят в дефилето, което е защитена територия. Дали заради популизма ще изберат да вкарат магистралата долу в дефилето, само защото ще стане по-бързо? опасявам се, че да.

    low riders team
  59. 59 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#50] от "Graf":

    Остава само, Плевнелиев като бивш виден комсомолец да запее "Пред нас са блеснали житата..." или "комунисти, комсомолци, пионери.."

  60. 60 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Става дума само за дострояване (довършителни работи) на магистрала и южната дъга на околовръстен път, а не за нови проекти в резултат на политика, довела до реализиране на големи печалби и пълна държавна хазна . Ако нямаш зад гърба си силна икономика и направиш огромни инвестиции в строителството или други, непроизводствени сфери (такива които не генерират стоки за пазара) си обречен на икономическа катастрофа, глад и мизерия. През лятото пътувах по новопостроена магистрала между Унгария и Словения.... почти самотен!

  61. 61 Профил на focus__radio
    focus__radio
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#49] от "Abaddon":

    Прав си !
    Ако ходеше по гората Бой Тъпов нямаше да е премиер, а Плевнелиев министър.

    И за да бъда по-конкретен ще посоча и местообиталището и - партия ГЕРБ и гъзолизците , като тебе ...

  62. 62 Профил на newmind
    newmind
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Много малко хора изопщо разбират какво прави министър Плевнелиев. Той говори сладкодумно и напевно, това го знаят хората около него. Но магистралите не подобряват живота на обикновения човек! Хората чуват че строи магистрали и отскоро,че разрушава и остъклени балкони. Това второто вече е проблем и скоро обикновения човек дори и да не разбира, просто няма да харесва Плевнелиев. А проблемът е,че вече Плевнелиев е в капанът на законите за които говори,че ние трябва да спазваме и които и той трябва да спазва , но се оказва че и той прави закононарушения. И той пуска трасета без акт 16. В какво се състоят грубите законови нарушения, които се констатираха при строителството на автомагистрала "Тракия".
    В редица подобекти вече месеци се строи без строителни разрешения, с други думи строи се незаконно.Това означава,че строителните книжа не са готови, т.е. проектите не са съгласувани със съответните инстанции, което предопределя далавери и груби отклонения в строителните норми , с други думи дава се възможност за осъществяване на крупни далавери.
    На два лота няма назначена надзорна фирма, което е грубо нарушение на ЗУТ.Това означава,че може да се строи некачествено и да се правят далавери, защото по закон надзорната фирма защитава интересите на инвеститора, в нашият случай на държавата.
    Тези нарушения могат да спрат европейското финансиране, т.е. повтарят се корупционните практики на предишното правителство на Станишев.
    За всичко това е виновен Плевнелиев, на който противно на логиката, рейтинга му се повишава?! А и третата лента в магистралата на Хаинбоаз е незаконна и трябва да се разруши...много от държавните обекти продължават да са без акт 16???? Огромни проблеми на хоризонта и доколко ще се спазва ЗУТ от самия министър и МРРБ? бул.Брюксел и днес показва с колко ниско качество е построен - целия е едно заледено поле, минете от там и ще видите колко неравности и колко пестенетона асфалт.Днес е пълно и с катастрофи по некачествения път - пътя няма акт 16. Околовръстното видяхме,че стана на плавателен канал също няма акт 16? Тези неща касаят обикновените хора. Кога държавните обекти и нфраструктура ще имат законовите строителни документи и докога обикновения човек ще го глобяват и разрушават след като няма такива строителни книжа?

  63. 63 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 583 Любопитно

    До коментар [#62] от "newmind":...Ало спеца..на Брюксел е станала верижна катастрофа ....мъглата къде я слагаш в анализа а че навън е зима и трябва да се спазва ограничението за дистанция и скорост..??

  64. 64 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Защо тогава Северна България е оставена да стане пустиня? Това правителство забрави за магистрала Хемус. Другите правителства, които Плевнелиев критикува, не спираха да строят Хемус. И нека не забравяме, че строителството на тези магистрали става с пари от ЕС, нещо, което другите са нямали. Затова нека не се напъват толкова, не е голямо геройство да си изряден в кандидатстването за парите, които ти се полагат и да организираш добър търг. Нека не ги сравняваме с правителството на Станишев, че така е много удобно. Станишев не може да е мярка. Интересно ми е правителството на Костов какво щеше да направи в добрите условия сега, а какво щеше да направи правителството на Боко ведна след провала на Виденов.

  65. 65 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 583 Гневно

    До коментар [#62] от "newmind":.." Но магистралите не подобряват живота на обикновения човек"...в северната част на Пловдив...( с. Радиново ) на самата АМ Тракия за 10-тина години се обособи промишлена зона в която има инвестиции към 1 млрд. и хил. работни места и това са производители които работят само за износ , няколко км. по на изток е с. Стряма там се случва същото ..трябва ли да ти доказвам повече ...това всичко е защото има магистрала...

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  67. 67 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Плевнелиев Президент!

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  68. 68 Профил на newmind
    newmind
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#63] от "vlad76":

    Човече погледни на балкона си и виж дали е усвоен и как ще се чувстваш ако дойде Плевнелиев да ти го разруши,после виж в съседите и там дали не е същото положението...с тези проблемчета какво ще правим и за кого се отнасят законите за хората за държавата или ...? Плевнелиев освен да строи магистрали трябва да разреши и проблемите на малките хора относно малките строителни дейности които предприемат в собствените си жилища!

  69. 69 Профил на think green
    think green
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Да, живот е, само че заради очакваните по-малко катастрофи! За съжаление обаче очаквам още дълго да се задържим на първите места в Европа по смъртност от катастрофи!

  70. 70 Профил на Jovan
    Jovan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Г-н Плевнелиев е може би един от най-добрите министри в новата ни история и единствения, който харесвам от този кабинет. Екипът му работи на едно много добро ниво и се надявам наистина амбициите за строежите на автомагистралите да са реалност в скоро време. Жалко, че няма такива хора с ресор железопътен и воден транспорт...

    От свиня, славей не става.
  71. 71 Профил на monom
    monom
    Рейтинг: 531 Разстроено

    И този министър почна да строи комЪнизъма...мечти,светло бъдеще,магистрали,електрификация.....края е ясен...и тия са като ония!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK