Българската икономика ще се рекламира по стратегия за 422 хил. лв.

Агенцията за маркетингови изследвания "Прагматика" ще направи стратегията за реклама и популяризиране на България като подходяща страна за чужди инвестиции. Това показва информация в официалния вестник на Европейския съюз. Стойността на договора, сключен от Българската агенция за инвестиции, е над 422 хил. лв., а парите са по проекта по оперативната програма "Конкурентоспособност" за подобряването на имиджа на страната пред чуждите инвеститори.


Маркетинговата стратегия трябва да действа три години и да се актуализира в началото на 2012 и 2013 г. на базата на изследвания за това как са се променили нагласите на инвеститорите към страната. Последният такъв доклад трябва да послужи за изработването на дългосрочна маркетингова стратегия - до 2020 г. За четири месеца агенция "Прагматика" трябва да направи изследване на нагласите на инвеститорите и да предложи програма от мерки за подобряването на имиджа на България.


Целият проект на агенцията за инвестиции е за над 21 млн. лв., като около 19 млн. лв. от тях трябва да бъдат дадени за реклама и организиране на събития. Останалите са за стратегии и анализи в кои страни, по какъв начин и в кои медии да се рекламират инвестициите в страната. Същинското изпълнение на проекта трябваше да започне още миналата година. В същото време последните данни за чуждестранните инвестиции показват, че до края на ноември миналата година те са едва 895 млн. евро (1.8 млрд. лв.), или 3 пъти по-малко, отколкото за същия период на 2009 г. Основната причина според министерството на икономиката и агенцията за инвестиции е спадът във вложенията в недвижими имоти и финанси, които бяха сред основните източници на вложения до края на 2009 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ace
    ace
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Нищо не разбрах от тази "новина". Това са просто дрънканици. Ще кажат точно какво и на кого? Вместо това "последният такъв доклад трябва да послужи за изработването на дългосрочна маркетингова стратегия - до 2020 г." Безпомощни институции, безпомощни медии...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK