ЕИБ ще подпомогне строителството на магистрала "Струма"

ЕИБ ще подпомогне строителството на магистрала "Струма"

© Красимир Юскеселиев



Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) ще помага на България за усвояването на еврофондовете. Това съобщи президентът на ЕИБ Филип Мейстад, който имаше среща с премиера Бойко Борисов. 


ЕИБ ще помогне финансово и с експерти управлението на големите инфраструктурни проекти. Техническа помощ ще получи проекта за строителството на магистрала "Струма", който е приоритетен за ЕС, посочи Мейстад.


Премиерът Борисов посочи, че в папката с документи на Мейстад е бил и проектът за магистрала "Хемус", който свързва София с Варна, което го кара да бъде оптимист, че този проект ще се случи. Идеята е той да бъде включен в европейската пътна мрежа TEN-T, за да може да получи финансиране от еврофондовете за следващия програмен период 2014 - 2020 г. Дотогава обаче България трябва да подготви апликационната форма за кандидастване.




Мейстад извади картата на България от папката си и я показа пред журналистите. На нея най-удебеления проект беше магистрала "Струма", който свързва Европа с гръцкото пристанище Солун. Трасето на непостроения участък на "Хемус" след Правец пък премиваше през Луковит, Павликени, Попово и Шумен.


Другите магистрали на картата на Мейстад бяха "Черно море", която свързва Варна с Бургас, магистрала "Тракия" (София - Бургас) и магистрала "Марица" (пътен възел Оризово - ГКПП "Капитан Андреево").


Това, че ЕИБ стои зад България при усвояването на еврофондовете гарантира бързина, прозрачност и добра експертиза при осъществяването на големите инфраструктурни проекти, посочи премиерът Борисов.

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на принцът
    принцът
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Това какво е нарисувано в някаква си папка, не знам дали може да се третира като план за помагане във въпросните проекти + какво значи тази банка да помага? Нали ще има лихва - ако не тази - онази банка ще е...

    Или от тази лихвата ще е 1-2%?

    Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.
  2. 2 Профил на feniks1
    feniks1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Чакаме Хемус да се случи отдавна ,дано този път да е истина!

  3. 3 Профил на гого
    гого
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#1] от "принцът":



    Това, че ЕИБ стои зад България при усвояването на еврофондовете гарантира бързина, прозрачност и добра експертиза при осъществяването на големите инфраструктурни проекти, посочи премиерът Борисов.

  4. 4 Профил на принцът
    принцът
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#3] от "гого":

    Благодаря ти, това отговаря само на 1/2та ми въпрос... това, че някой е показал папка с картинки гарантира ли неговото участие във въпросните проекти?

    Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.
  5. 5 Профил на iron_cross
    iron_cross
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Те нашите тъпаци имат ли поне завършен техническия проект на Струма, конкретно участъка на Кресненското дефиле?

  6. 6 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Няма, има само идейни проекти откъде да минава и те се обжалват от еколозите

  7. 7 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#5] от "iron_cross":

    Според мен не. Проектирането и строителството ще вървят паралелно.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  8. 8 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Аз не искам да има магистрала "Хемус" та добруджанските селяци предатавящи се за варненци да си седят там на мУрето

  9. 9 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Весело

    Бойко, я ги "зарежи" тези и се виж с Лужков , пардон -Путин :)))
    Там е истината...))))))
    Атаката не ти ли я казаха ???

    BIG AL
  10. 10 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Мръсни дебили скапани.
    Плевналиев ако даваше парите които събира от акцизи, ддс на горива и винетки можеше да ни построят 2 магистрали от по 500 км на двойна цена.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  11. 11
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:26 на 21/01/2011 от неговия автор.

  12. 12 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 450 Весело

    Още един провал за това правителство

  13. 13 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#11] от "Реакционер":

    Защо да е недоволен бе?Защото иска да има прозрачност ли бе.Кой ще усвои тези пари черепи и пещовци

  14. 14
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:25 на 21/01/2011 от неговия автор.

  15. 15 Профил на action
    action
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Добре е Боко,че правите автомагистрали а нещо да кажеш за доходите на българския народ ще се увеличат ли ? Защото ако не се увеличат хората ще ти бият шута на следващите Избори за Парламент независимо,че строите автомагистрали... Как ще си карат хората автомобилите по новите автомагистрали с тези ниски(африкански стандарт) доходи...

  16. 16
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:25 на 21/01/2011 от неговия автор.

  17. 17 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#14] от "Реакционер":

    Първо не е бивш министър а е настоящ,още не е освободен.Второ разбери че докато герб е на власт усвояването на европари ще отива за олигархията.Плевнелиев първо да върне морската градина на Варна от тим,второ да каже за "Тракия" и черепа.Как се оставяте да ви манипулират и грабят гербавите

  18. 18 Профил на mitaka41
    mitaka41
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#16] от "Реакционер":

    Друг път. Високите добиви от жито отразяват ли се на обикновените хора. Никак. Единствено печелят арендаторите и търговците които изнасят житото.

  19. 19
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:56 на 21/01/2011 от неговия автор.

  20. 20
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:25 на 21/01/2011 от неговия автор.

  21. 21 Профил на jimbim
    jimbim
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Стига с това хвалене
    Погледнете как ни коментират вън ,какъв Шенген искаме......

    Един от всеки три случая на подслушване в България е осъществен без разрешение от съдия, съобщава електронното издание "Еурактив". Преди няколко дни Европейската комисия поиска информация от българските власти за проверка на законността на масовите подслушвания в страната.

    Оповестяването на информацията е станало възможно след месеци на граждански протести и дълга борба от страна на правозащитни организации, предаде Фокус.

    Най-малко 10 000 лични разговора са били подслушани от властите през първите седем месеца след влизането в сила на новия закон за електронните съобщения, приет от настоящото правителство.

    Икономисти коментират, че България е похарчила 50 пъти повече пари за подслушване от Великобритания.

  22. 22 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#15] от "action":

    Ти май живееш още в соца и плановата икономика. Министър-председателят не е отговорен за твоите доходи.

    Започни да учиш и да се развиваш, ходи на интервюта за по-добра работа, че така звучиш много смешно.

  23. 23 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#20] от "Реакционер":

    По 5 пъти ще ги откриват и като завали ще стават водни канали.Как един не понесе отговорст за южната дъга? Искам магистрали но не искам олигархията да усвоява тези пари.

  24. 24 Профил на detonator9
    detonator9
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Еми как няма да подслушват като продължава да има малоумни бабички и дедки,които си дават парите на телефонни измамници например.

  25. 25 Профил на d.berov
    d.berov
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#5] от "iron_cross":

    има готов проект, от няколко години. И при това такъчв, който гарантира че Кресненското дефиле няма да бъде унищожено от магистралата:
    http://www.moew.government.bg/ns/recent_news.php?action=fullnews&id=1042
    http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=449781

  26. 26 Профил на mitaka41
    mitaka41
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#20] от "Реакционер":

    Тук сте прав. Но както виждате всички се трупа в София, а в провинцията не се прави почти нищо. Статистиката показва, че 80% от плодовете и зеленчуците се внасят. Това не може да продължава безкрайно. Печели се не от шиенето на гащи, а от продукция която е е в областта на високите технологии. Аз работих в областта на микроелектрониката. Вярно е, това е изключително динамична промишленост, чието оборудване е уникално и трябва да се сменя на всеки 4-5 години. Но нашите хубавци затриха тази промишленост с лека ръка, като продадоха на скраб оборудване за над 100 милиона долара.

  27. 27 Профил на sedesar
    sedesar
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Крайно време е вече София-Велико Търново-Варна да бъдат свързани с магистрала!

  28. 28 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#17] от "andimo":

    червена кратуна - твоите любимци приеха закона, определящ кой е нвеститор клас "А" и благодарение на червения кмет-разбойник на Варна, подариха Морската градина на ТИМ!

    ти или си много проЗ, или си поредния платен провокатор на Позитано 20, който не спира да спами форума с нагли лъжи.

  29. 29 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#22] от "хм":

    Я обясни за една година какво точно направи тиквата, че не разбрах? Освен че вдигна цените на всичко, увеличи контрабандата три пъти, открадна пенсиите и здравните вноски на хората, съсипа малкия бизнес, съсипа здравеопазването и културата, докара хората до просешка тояга, увеличи администрацията и подслушването пак в пъти, и даде над 500 интервюта за светлото бъдеще? Колко още трябва да ви стъпчат милиционерите по чугунените глави, за да прогледнете? Сега нямате какво да ядете, утре ще останете и без жилища, като гледам "устрема" на Герб в законодателството. И ровейки по кофите, пак ли ще викате: Да живее вожда Бойко Борисов, слава на партията!

  30. 30 Профил на Брадвата
    Брадвата
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#23] от "andimo":

    Кой си ти бе плювалник? Не те ли е срам, че с мизерните данъци, които плащаш на тази държава ще ти направят магистрали за милиарди и ще си возиш задника безплатно по тях.Що се отнася за усвояването на парите то те не са откраднати и, ако спреш да стоиш пред компютъра, а се размърдаш малко ще видиш лично къде отиват парите.

    treasurer
  31. 31 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 989 Неутрално

    А кой всъщност внуши, че големият проблем са липсата на магистрали? Концентрирането на всички финанси в строителството на магистрали и занемаряването на останалат инфраструктура просто дава възможност финансите да се усвоят от тесен кръг компании. Освен това се строят магистрали само в Южна България така, че повечето граждани нямат абсолютно никаква полза от тези магистрали. Да не говорим,че при 100% Внос на петрол би трябвало да се развива жп транспорта , а не автомобилния транспорт, но кой му пука за това след като управлява Лукойл?

  32. 32 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#28] от "хм":

    Червена кратуна ще викаш на майка си бе помочко гербаво.Кой владее Варна бе?Тим знаеш ли че в момента има 50 депутата от герб?

  33. 33 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#30] от "Брадвата":

    Кой ти е казал че ще е безплатно?Аз в момента съм на работа,сам съм си шеф.Какви данъци плащам не е твоя работа гербава утайка.

  34. 34
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:25 на 21/01/2011 от неговия автор.

  35. 35 Профил на leonid
    leonid
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#32] от "andimo":


    До коментар [#33] от "andimo":

    Просто един от смешниците в този форум!Много нервен и опасен тип!)))

  36. 36 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#30] от "Брадвата":

    Вярно не са откраднати а само са си сменили собствека .Безплатни магистрали няма . Явно не си ходил извън България но иначе си голям отворко.От такива оворковци си патят всички

  37. 37 Профил на фон Папен
    фон Папен
    Рейтинг: 672 Неутрално

    ЕИБ срещу колко комисионни ще помогне?

  38. 38 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#35] от "apolo13":

    Кое бе че вярвате в един медиен балон ли?На публично място всеки свива рамене и казва че не е гласувал за тиквата.Преди години същото беше и с ндсв.Така ви преметнаха за втори път

  39. 39 Профил на leonid
    leonid
    Рейтинг: 616 Неутрално
  40. 40 Профил на liolio
    liolio
    Рейтинг: 506 Неутрално

    обикновенно банките дават пари срещу съответната лихва , кой ще ги плаща , навярно пожарникарската тиква , някакъв политик вчера бе казал - " на босия не му трябват магистрали , трябват му цървули"

  41. 41 Профил на action
    action
    Рейтинг: 450 Любопитно

    "Ди Велт" : Борисов използва мафиотски методи, а Европа не иска да забележи

    Германският дясноориентиран всекидневник "Ди Велт" отбелязва в коментар, че Европа, взряна да спасява еврото, изпуска от погледа си другите опасности, които ерозират демокрацията в Източна Европа.

    Авторката Стефани Болцен отделя място на случващото се в Унгария, като отбелязва, че сега Европа се занимава с Виктор Орбан и неговите закони, защото страната председателства идните 6 месеца съюза. "Но след като изтече ротационното председателство, медийните пазванти на Орбан ще продължат да си правят каквото искат, а Европа отдавна ще е забравила горещите битки от зимата", пише в коментара.

    Болцен обвинява Европа в повърхностно отношение към източната й част и в игнориране на случващото се там. И припомня как наблюдателите са предупреждавали отдавна към какво се стреми правителството на Виктор Орбан, но това е останало без съответната реакция на Брюксел и Страсбург.

    "Драматичното е, че това се случва и в други части на Източна Европа. В България припознатият като прочистващ реформатор Бойко Борисов упражнява властта си с машинации, които трябва да бъдат сравнени с методите на мафията. Но Европа не реагира".

    Следват и няколко изречения за Украйна, в която се възстановяват авторитарните структури от съветските времена и се припомня само преди 5 години колко мощна изглеждаше оранжевата революция .

  42. 42 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#39] от "apolo13":

    Ти знаеш ли къде е назначен за шеф от ндсв един от тези клиентелисти?Е тия клиентелисти разбиха дясното,бъки,софето,ант. николов,любо пъпката и други направиха много пари и това отблъсна избирателите от ск

  43. 43 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 782 Любопитно

    До коментар [#26] от "mitaka41". Пишете верни неща. Но:
    1. Пр-вото на зеленчуци не зависи от държавата, а от частни стопани. След като те произвеждат 1 кг. домати пр. за 2 лв., а гърците (по-некачествени, макар) успяват за 1 лв., кой от нас ще е луд да ги купува по 2 лв.? Същото за плодовете (дини, ябълки и т.н.). А ако им дадем субсидии, значи ние, купувачите да им подаряваме по 1 лв. на кг. Искаме ли? Изход - те да се научат да работят по-ефективно, за да им купуваме продукта.
    2. Последните достижения на микроелектрониката ни (по памет) бяха 16 битов "Правец", крадени АйБиеМ 360 и СМ 4 (ПиДиПи11). След СИВ никой не се интересуваше от лоши копия и нямаха пазар, вкл. и вътрешен. Какво трябваше да прави държавата тогава - тя да развива м.е. от нула или да обяви, че не е нейна работа да произвежда? Да сте чули някой от м.е. гиганти по света да е държавен или да плаче за държавна подкрепа (Делл, Интел и пр.)? В "силициевата долина" няма държавни заводи, нали? А и в ком. Китай няма.
    3. Пример - идват частници: китайци да правят коли, турци - стъкло, американци - порцелан и ток, Луфтханза - да ремонтираме самолети, ХП - колцентър и т.н. Да доживеем да дойдат Интел или Моторола, ама за това се искат първо - квалифицирани умове, а след това държава.







    Поздрави
  44. 44 Профил на slavper
    slavper
    Рейтинг: 450 Неутрално

    На 10 януари 2011 г. трябваше да бъде пусната в пробна експлоатация магистрала "Люлин", а на 15 май същата година да е официалния пуск. Пълна тишина е по пробния пуск, което ме кара да мисля, че и втората дата е под въпрос. Май ще връщаме пари на ЕС?

  45. 45 Профил на luub
    luub
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Тая магистрала не е ли готова до Благоевград? И ако нямат решение за Кресненското дефиле, как точно са пресметнали стойността на проекта?

  46. 46 Профил на detonator9
    detonator9
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Вследствие на икономическия бум продиктуван от влизането в ЕС,надуването на имотния балон,кредитирането,продажбите на имоти,почти никой не обръщаше внимание на вършещите се безобразия от Тройната коалиция.
    Ама сега в условията на световна финансова и икономическа криза обществото стои някак си по друг начин-критично и негативно настроено към всичко и към всеки.
    БСП се възползва от това и вече успешно оседлава и дресира мат`риала-като по учебник.
    Почти 100% съм сигурен,че след известно време Станишеф и Доган ще ни яздят отново.

  47. 47 Профил на veneling
    veneling
    Рейтинг: 1 Неутрално

    До коментар [#29] от "andimo":

    Е той точно ББ ги вдигна цените ще знаеш. Мина през пазара и каза - да се вдигнат цените със 100 процента Като почнете да говорите така на едро..

  48. 48 Профил на jimbim
    jimbim
    Рейтинг: 395 Неутрално
  49. 49 Профил на Elmo
    Elmo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Кога в България пътните знаци ще влязат в стандартите на ЕС, какви са тези знаци,като 1 стотинка,ужас!
    Карат по стандарт от 50 години,когато по улицата на всеки час преминаваше по 1 автомобил,тези знаци по нашите родни пътщиа се се слагат в детските градини и децата се учат на тях в цяла европа,а знаците по пътищата са по големи,да се виждат от далече! А не да се крият като мишки в храстите родното ни КАТ.Хораците от ЕС са сметнали колко време ти трявба да реагираш след като видиш знака,и съпоставимо размера е по голям.А при на с не,ще ги правят като 1 стотинка и глобите ги направете по 100000 лв.Ми по-добре да ги няма знаците противен случай!

    Elmo
  50. 50 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Бойко строи магистрали, Гоце фон Трипер и БСП искат да раздават царвули на народа. Кой от вас има нужда от царвули, защото на мен ми трябват магистрали?

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  51. 51 Профил на zh Vulchev
    zh Vulchev
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#43] от "Starec":
    гърците и турците не произвеждат по-евтина продукция, а просто държавите им ги субсидират, облекчават им част от акцизите и пр. И така се получава, че те вадят по-евтина продукция. А ползата е, че вместо да даваме на земеделските производители които са фалирали помощи, да им плащаме здравните и пр., можем да им се помогне те да се трудят и съответно да дават работа на неклалифицираната работна ръка(цигани и пр.), защото 100 декара овошна градина трудно се гледа от едно семеиство.
    Някой беше казал, че от добрата зърнена реколта печелят само арендаторите и прекупвачите. Е печелят и собствениците на земя, защото тази година не знам да е имало ренти под 50лв. в добруджа, тези пари не са в бурканбанк, а са или изхарчени(т.е. влезли в икономиката и засилили потреблението, а от там по веригата...) или са вложени в банки, но не ми се вярва това да е голяма част от средствата.

    zhv
  52. 52 Профил на toshir
    toshir
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да се маха Боко тиквата и герберите. Гагаузов, Гагаузов ни трябва !! Просто нямат опит тези момчита, само в БСП има нужните експерти за управление на тази държава.

  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#30] от "Брадвата":

    Ти си идиот. Като са мизерни данъците да ги вдигат бе? Имат пълното право на това? Ама не ги вдигат, значи им стигат?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#50] от "Български патриот":

    Колко километра магистрали построи Бойко?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  55. 55 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 616 Весело

    До коментар [#15] от "action":...За такива" достойни " мрънкачи като теб вчера икономическия гений на партията П Димитров каза .."бедния иска цървули, те му строят магистрали.." Поинтересувай се къде БСП ще ги раздават...

  56. 56 Профил на buddy
    buddy
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Българинът не е свикнал да ползва често магистрали, защото просто такива почти няма. Ползва частично една и половина, когато отива на морето и това са му основните представи. Той все още не може да си представи, че с магистрала се разширява обхватът за развитие както на бизнеса, така и на намирането на работа на по-отдалечени места. С магистралите се създава обективна възможност за инвестиции по нейното протежение, за по-ражномерно развитие на икономиката. Така е по света. Сигурен съм, че и в България ще стане така и тя ще се превърне в много по-привлекателно място за бизнес и туризъм.

  57. 57 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Ето това са важните новини за България а не компроматите ченгеджийницата и СРС-тата! Поздравявам дневник че за пърив път от месец имат такава новина за водеща! А не някой компромат или поредицата от ченгеджийски сериали които вече бият латино драмите и са на път да срутят турските сапунки! А марионетките и шутовете на тия скандали имат точно 0,3% рейтинг като накрая останаха само бияча Емил Василев и Янето дето всяка вечер чичо Алексей го пляска!

  58. 58 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 838 Неутрално

    АКЦИЯ: Плевнелиев вицепремиер! Нека интелекта, умението, знанието и качествата победят
    Плевнелиев е не само най-харесван, но и най-малко неудобряван, като едва 18% не го харесват най-малко от всички министри и от самия премиер дори!
    Разликата с Цветанов и неговите методи даде необходимият контраст за да се оцени и интелекта и мениджмънта пред ПР и мускули както твърдят социолозите. БРАВО на Плевнелиев. И за АМ Тракия и за мениджмънта му, и за всичко. За година и половина най-големият и единствен по рода си одобрен от ЕК проект е АМ Тракия - половин милиард лева! Ако сега Борисов не го направи вицепремиер се самоубива ритуално. Може да загуби Кристалина(която като интелект и компетентност също беше силен играч) но пък има вече оценен такъв който може да използва особено когато правителството е обвинявано в липса на компетентност от червени и сини. Имаш човек срещу който на негов терен всеки ще изглежда некомпетентен! Поне докато най-големият високотехнологичен парк в югоизточна Европа остане построеният от Плевнелиев и магистралите продължават пълен напред!

  59. 59 Профил на Красен
    Красен
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Стратегически България трябва да стане транспортно-логистичен център (да ме извини Костов, че го повтарям), а не да се закопаваме с огромни енергийни проекти, които ни правят зависими. Помислете, посмятайте и ще видите, че освен местоположението ни и природните дадености, нямаме друго съществено предимство. Ако фокусираме усилията си върху транспорт, селско стопанство и туризъм (но не тази простотия дето става по морето) - децата и внуците ни определено ще живеят добре.

    Аааа и най-важното - по малко да се краде Затова му свалям шапка на Плевнениев - професионализъм и честност. Само така Европа ще промени мнението си, че сме долни балкански крадци.

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#58] от "merkel":

    Виж са, имаш напредък, Плевнелиев определено е читавия минитър тук. Ма като се сетя, че ти защитаваше и Вълчев и се плаша. А Кристалинка си я дръж за себе си, моля.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 989 Неутрално

    До коментар [#56] от "buddy"

    Приятелю, България не ти е САЩ. Магистралите в България няма как да повишат мобилността на труда по простата причина, че работните места са концентрирани в няколко града. Второ тук хората са с ниски доходи, цените на горивата са високи и културата въобще в Европа е различна от тази в САЩ. Тук никой няма да тръгне да пътува 200-300 км всеки ден с автомобил от там където живее до работносто си място, защото парите няма да му стигнат да си плаща пътуването и ще му е по-евтини да си наеме квартира в самия град където работи. Така, че твоите аргументи са от друга действителност и не са приложими в България. Но най-важното: магистралите развиват автомобилния транспорт, а България внася 100% от горивата си и това е основна причина търговския баланс да е отрицателен, освен това автомобилния транспорт е икономически нерентабилен в сравнение с жп транспорта. Т.е. при ограничените ни финанси най-добрият вариант ли е да се строят 2-3 магистрали, а да продължава да се занемарява останалата инфраструктура? Например, тепърва предстоят проблеми в енергетиката, която е източвана от 20 години и скоро ще колабира, а за това се мълчи.

  62. 62 Профил на Брадвата
    Брадвата
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#53] от "Тони!":

    Кой си ти, че си тръгнал да задаваш въпроси под всеки коментар?Под ниски данъци имам предвид не размера, който е определен от държавата, а това което всеки вечно недоволен и нищоправещ търтей внася.

    treasurer
  63. 63 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#62] от "Брадвата":

    Всеки човек внася данъци, каквито е определила държавата. Ако са й ниски да ги вдига, но трябва да е готова да защити и увеличението, а това става на избори.

    И понеже всеки питаш - кой е, аз да питам - ти ченге ли си, че разпитваш така? Нещо те притеснява свободата всеки да пише свободно ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  64. 64 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#15] от "action":

    Ама ти си мислиш, че доходите зависят от правителството? Не е така. Доходите зависят от самите хора.

    На тези, които си вършат работата добре, предприемчиви са и не ги мързи, най-вероятно ще се увеличават.

    Тези, които само мрънкат и се оплакват и чакат някой да им оправи живота без те да си мръднат пръста, най-вероятно ще си останат със ниски доходи.

  65. 65 Профил на latch059
    latch059
    Рейтинг: 284 Неутрално
  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#65] от "latch059":

    Според Герберите - НЕ, напротив. Но не им знам подробностите във тази версия, но като обща позиция нямам съмнение.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на latch059
    latch059
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#66] от "Тони!":
    Да ти кажа ли резултата от експертизата, която ще назначат: документът е манипулиран!


  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#67] от "latch059":

    Оттук виждам решението - документа е манипулиран! (манипулацията се изразява в сканирането де, ама това ни позволява да го обявим за фалшив.)

    Освен това, при сканирането не са се запазили цветовете, а и яркоста също е по-ниска.

    Бива ли ме?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на latch059
    latch059
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#68] от "Тони!":
    Определено се справяме!

  70. 70 Профил на latch059
    latch059
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#68] от "Тони!":
    Гърбавите минуси слагат минуси, защото мислят, че тук се оценява техния живот.Там им е силата - в безмислието или както се казва - плуват в свои води.

  71. 71 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#68] от "Тони!":

    До коментар [#65] от "latch059":

    Гледам, заформило се мнението, че пресниман документ не може да е подправен.

    Що не вземете двамата умници да потърсите в Гугъл Parmalat fraud или да питате одиторите им може или не може да се разчита на копирани/факсирани и т.н. документи.

  72. 72 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 893 Весело

    ЕИБ казват, че ще помогнат НИЕ да си построим магистралите. Не ги бъркайте с Путин, който иска да ни "построи" потоците и АЕЦ Белене. Едното е ПОМОЩ (ако искаме де), а другото е директна намеса във вътрешните работи (щем не щем, руснаците да ги строят).

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  73. 73 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#4] от "принцът":

    Принце. Проекти се осъществяват с кредити, а кредитите се дават с лихва. Така е от 2000 години. Това е отговорът и на втория ти въпрос.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  74. 74 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#15] от "action":

    "... доходите на българския народ ще се увеличат ли ?"

    Нещо си се объркал с това социалистическо мислене. Тоя въпрос трябваше да го зададеш на Тодор Живков преди 20 години.

    Сега питай Бойко за бизнесите, а не за доходите, защото с бизнесите идват и доходите. На Бойко и бизнеси не му е работа да развива, това трябва да го прави българският народ, но на Бойко му е работа да създава благоприятна среда за бизнеса.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  75. 75 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Докога ще просим от ЕС? Да чакаме ЕС да одобри Хемус за периода 2014-2020? Защо? Поне една магистрала не можем ли сами да я постоим? Строежа на всяка една магистрала ускорява икономическото развитие на региона през който минава. Все чакаме да ни одобряват, да ни насърчават, наказват... Правителството ако всяка година влага по 300млн. лв ще построи магистралата за 3-4г, а не да чакаме 2014-2020г.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  76. 76 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#29] от "andimo":

    не се нервирай, пази си здравето и си пий редовно хапчетата!

  77. 77 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#10] от "Десен":
    До коментар [#42] от "andimo":
    До коментар [#67] от "latch059":
    До коментар [#68] от "Тони!":

    Хайде усмихнете се малко бе хора! Дайте нещо да стане с тази държава за да се живее по-добре в нея. Само с плюене ли ще я караме. Като е нещо хубаво поне мълчете. За лошите неща пишете - в правото сте си.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  78. 78 Профил на MissingPerson
    MissingPerson
    Рейтинг: 623 Весело

    До коментар [#10] от "Десен":

    А с парите от Европа дупки ли да пълним?

    Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
  79. 79 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Парите от Европа, които са за инфраструктура си се харчат за това, няма как да отидат за вдигане на заплатите на работниците както искат някои...
    Поне се оползотворяват по предназначение.. вие какво предпочитате, да карате по концесионирана от португалци магистрала и да плащате 20 лв от софия до бургас ли?.. или както тогава смяташе гномчето Василев.. то само по 5 лв на човек .. при положение, че можело европа да дава пари за това и после да караме само с винетка..

    мрън мрън мрън мрън..

    8 години мрънкахме при Мони и Гея, че не могат да се разберат поне за едни магистрали.. ся някой като ги прави - пак крив.. само магистрали правел... ей няма угодия..

    .. и на мен ми е трудно, плащам по 15 000 евро лихви всеки месец.. и съм просрочил с 2 месеца.., но се мъча да не мрънкам, а да се справям както мога и да помагам с каквото мога и на работници, та дори и на държавата..

  80. 80 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#20] от "Реакционер":

    Много мижави мечти. И безхаберни.И розови.И по Гърция, и по Европа има магистрали , но основното не са те .За всяка държава основното е ДОБРА ПЪТНА ИНФРАСТРУКТЕРА , а не Магистрална инфраструктура .Затова в Гърция кметове бутат с булдозер пунктовете за таксуване по магистралата, защото съселяните му няма откъде да идат до града , освен по магистралата! Затова при строеж на магистрали ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има и обикновен път, който да води до същото място .И това е Европейско изискване , на което сега никой не обръща внимание.Но и на това ще му дойде времето.И тогава ще споменавате Бойко и Плевнелиев.Надявам се, не и майките им.

  81. 81 Профил на konanvarvarina
    konanvarvarina
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "Реакционер":
    Като построят АМ "Тракия" тогава говори,защото имам чувството , че итам нещата ще зациклят.

  82. 82 Профил на maniask
    maniask
    Рейтинг: 616 Гневно

    До коментар [#15] от "action":

    А бе в пазарна икономика сме, бе човек. И Господ да слезе няма да вигне "ей така" заплатите. Това да не става с постановления на добра воля...

  83. 83 Профил на athanatosify
    athanatosify
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#75] от "ЗА Революция":Така е, точно така, това е голата горчива истина, но ще станеш неприятен на форума и ще имаш само минуси......от мене имаш милиони +++++++++++++++

  84. 84 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Весело


    - Алоо .... Господи, чуваме ли се ... ??!!

    Колко тъпи комунета има във форума ... мъка .....

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  85. 85 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Любопитно


    Борисов строи магистрали !!!

    Борисов НЕ краде магистрали !!!

    Ето затова Борисов няма алтернатива !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK