Кортежът на премиера удари кола по пътя Годеч - София

Фолксвагенът, ударен от кола на НСО.

© Георги Кожухаров

Фолксвагенът, ударен от кола на НСО.



Лек автомобил "Фолксваген Пасат" е бил ударен от кола от кортежа на премиера Бойко Борисов на връщане от Годеч към София малко след Бучин проход. Във фолксвагена са пътували трима мъже. Пострадали няма. Нанесени са щети на колата, както и по автомобил от кортежа.


По думи на шофьора на фолксвагена Даниел Станиславов водещата кола от ескорта се е движила с висока скорост в неговото платно. При удара фолксвагенът се е завъртял и е ударил леко следваща кола от кортежа. Според Станиславов този участък е известен с много катастрофи.


"Както си взимах завоя и право срещу мен излезна... Удариха ни и после попитаха има ли ранени, общи работи. Имаше и втора кола, която ме удари при самото завъртане", разказа Станиславов. Според него колата от НСО "направо си караше на средата на пътя".




"Най-вероятно аз ще изляза виновен, винаги така се получава. Записахме декларация, в която  описах случката. От НСО твърдят, че аз съм виновен, защото съм карал с прекалено висока скорост и съм навлязъл в насрещното платно. А дори с просто око може да се види, че отломките са в моето платно.  Сега ще дойдат експерти, които да определят с точност как стоят нещата", каза още шофьорът.


Колата от НСО - джип, беше с ожулена предна и задна врата и с липсващо странично огледало. Тя беше паркирала точно до табелката "Внимание. Опасни завои".


Премиерът Бойко Борисов присъства на откриването на завод за светодиоди на компанията "Окта лайт" край Годеч.


Инцидент с кола на НСО имаше и на 21 януари, когато премиерът пътуваше за Плевен. През април 2010 г. пък кола на Национална служба "Охрана" (НСО), в която е пътувал министърът на отбраната Аню Ангелов,  катастрофира на кръстовището на бул. "България" и ул. "Тодор Каблешков" в София. При инцидента пострада дете, пътувало в другия автомобил, участвал в сблъсъка.

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    Предполагам в каква посока ще тръгнат коментарите, но просто искам да напомня, че ако имахме свестни пътища такива неща по нямаше да се случват.

  2. 2 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 781 Неутрално

    И таз хУБОва...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  4. 4 Профил на Orda
    Orda
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Тия джелати от НСО съвсем го прекаляват.

    Orda
  5. 5 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 504 Разстроено

    Тая служба почва да ме съмнява. Един път стомна за вода, втори път стомна за вода, на третия не ми се мисли какво може да стане. Крайно време е за тази служба да се направи закон.

  6. 6 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Весело

    Тия идиоти от УБО отдавна се славят като големи идиоти. Абе идиоти.

    Което ме подсеща, кога ще има закон който да регулира дейноста на УБО/НСО?

    Не знам дали много хора знаят, но днешното НСО е наследник на преторианската гвардия на Т.Живков, Управление Безопасност и Охрана (УБО) и една от малкото служби в сектора на сигурноста за които не е имало абсолютно никаква реформа в последните 21 години. Държава в държавата, където се вика.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  7. 7 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Да си хвърчат с вертолета там поне няма кой да им се пречка.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  8. 8 Профил на borvil
    borvil
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#1] от "Митев":

    А ако всички спазваха закона, вкл. НСО също щеше да е по-безопасно.... или предлагадш до всяко село да се построи магистрала

  9. 9 Профил на str2sarcasm()
    str2sarcasm()
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Съгласен с [#1]. Иначе от НСО са автоталибани, такава история имаше преди около месец мисля.

    Гоце ~ Gotse ~ Goatse
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  11. 11 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#10] от "be_google":

    За кой говориш точно?
    Имаш ли представа УБО/НСО на чие подчинение е? Кой им е шеф, така да се каже?

    Помисли малко и след това говори глупости, че от известно време ти наблюдавам писаниците и една свястна мисъл не ти е излязла от главата.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  12. 12 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1149 Любопитно

    До коментар [#1] от "Митев":

    И к'во значи свестен път бе мамин?! За Годеч (каквото и да е това) аутобан с 6 ленти ли да правим?!

  13. 13 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Хубаво че няма жертви...

    Иначе не се съмнявам че в крайна сметка хората 6те са "виновни" за това че са се "пречкали"...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Идиоти. УБО е сбирщина от пълен непрофесионализъм и огромна арогантност.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:09 на 15/02/2011 от неговия автор.

  16. 16 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Срамота,за втори път се случва това за кратък период от време!Борисов да си озъпти малко,болните мозъци от УБО...прекаляват!!!

  17. 17 Профил на huh
    huh
    Рейтинг: 497 Неутрално

    шофьорите са тъпи навсякъде, при тях статистическата грешка е 100%. мое ли да си се засвяткал с 200 по наште магистрали

  18. 18
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:12 на 15/02/2011 от неговия автор.

  19. 19 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 833 Гневно

    Тия боклуци от НСО пак се проявиха, а!?
    И да ги питаш защо се хабят толкова пари да пазят тоя и оня. Голям страх от народната любов... голям...
    В повечето европейски страни премиера се движи с минимален ескорт. Обикновено една полицейска кола, плюс неговата лимозина, но у нас са кортежи с по десетина возила, сакън някой да не реши да ги трепе.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  20. 20 Профил на Едно_Българче
    Едно_Българче
    Рейтинг: 605 Гневно

    Интересно дали ще наложат акт и на този шофьор, позволил си наглоста да бъде на шосето в момента когато преминава кортеж...няма да се научат тия шофьори да следят графика на голямит Шеф, да изчакват на най- близката бензиностанция да премине и чак след това да излезат на пътя , все пак са простосмъртни... Добре, че поне няма жертви (този път...)

    Fortuna favet fortibus!
  21. 21 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 652 Весело

    До коментар [#16] от "mihomen":Да те светна-болните мозъци от УБО/НСС/са на пряко и единствено подчиненние на гоце.

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  22. 22 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 530 Любопитно

    По думи на шофьора на фолксвагена Даниел Станиславов водещата кола от ескорта се е движила с висока скорост в неговото платно

    тай де що не отби?листовки нали си вземал?

    харпун
  23. 23 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1366 Весело

    Пак "мутреят" идиотите от НСО!
    Нали само "селтаци" ги събраха там!
    Нали идиота премиер направи личния си бодигард генерал, като Дедо ни Симо (Царят) го направи него!

    Пълна БАНАНИЗАЦИЯ* на страната!

    Имам предложение!

    ОТНОВО, но ново ПРЕДОЛОЖЕНИЕ!

    Време е като видим кортеж по улиците да започнем да ги поздравяваме със вдигната свита в юмрук дясна ръка! А за да не се объркат с поздрав от преди 9-те септември 1944г.е редно ръката да е полу свита и лявата да я прихваща за лакътя!

    Това ще е достоен израз за нашите искрени "верноподанически чувства" и оценка за управлението им!

    А когато сме в колите: "С двете ръце на свирката (клаксона)!" ДА ИМ ПРОГЛУШИМ УШИТЕ!

    Като не щат да ни слушат: ДА СИ ПУСНАТ ЧАЛГА!

    Ще им отива! Много!


    --------------------------------
    * Визирам пътя на Бананова Република от Латиноамерикански тип по които Борисов и останалите политици водят страната ни!

    Хитростта пречи на мисълта!
  24. 24 Профил на slq84014722
    slq84014722
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Ами че какво бе хора, само другите хора ли да катастрофират и да грешат? Вие какво, протестирате, че не ви управляват роботи ли?

  25. 25 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1514 Неутрално

    До коментар [#11] от "NPaine"

    Има проблем в наследниците на убо. Но и тиквата е виновна. винаги може да настои да карат нормално. И да спазват закона за движение по пътищата. Лампите и привилегиите по него са им дадени за случаи на спешна нужда. А не за постоянно. Това че тиквата бърза за поредната лента или мачле не е повод да карат като талибани и да застрашават живота на хората. Ако трябва да му обяснят на тиквата, че един утрепан е един данъкоплатец и няколко избиратели по-малко. Друго едва ли ще разбере.
    И като призовава за икономии от всички тиквата да си седне на гъза и да престане да лапа гориво като ламя. Или е в кола или в хеликоптера. На път за нещо си.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  27. 27 Профил на alkash1o
    alkash1o
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#14] от "Тони!":

    Точно като " управлението " , което имаме в момента !
    С тези дебили , всеки един автомобил е като безпилотен самолет с повреден компютър ...

    Проектът "Бойко": http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=360
  28. 28 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 833 Весело

    Това ми напомня преди няколко години в Холандия как видях кралицата им.
    С един приятел пресичаме улица в Хага и пред нас мина един Мерцедес ес класа, пред него двама моторизирани полицая, а след мерджана полицейска кола. И приятеля ми каза - хайде честито, видя кралицата. Как кралицата?! Как се движи с толкова малко ескорт?! Е, ами така - бяла държава!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  30. 30 Профил на нервна
    нервна
    Рейтинг: 877 Весело

    Оттук нататъка, простосмъртните шофьори,щом видят кортежа на Премиерът-Слънце, да скачат с колата в канавката.Хем няма да ги блъснат, хем няма и акт да им пишат.

  31. 31 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 714 Весело

    ТЕРОРИСТИ!!!

    Издебнали са слънцето от засада и са се опитали да се врежат в неговия автомобил

    Така е като боко днес реши да си вземе сандвич от OMV-то, а не си купи дюнер от Мимас :P

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  32. 32 Профил на oglidov
    oglidov
    Рейтинг: 441 Неутрално

    какво прави фолксвагена при среща с кола на специален режим веднага дава мигач и отбива плътно в дясно ако не го направи още повече при преминаване на кортежа на премиера или президента това на запад се тълкува като терористична заплаха със съответната реакция на специалните служби а това говедо са мотае на пътя и създава предпоставки за птп предлагам максимална глоба и отнемане на кнвижката докато се научи да уважава дъражавните пердони

  33. 33 Профил на Baizuo
    Baizuo
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    УБОйци! Тъпанари и комплексари само са събрани в убо-то.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  34. 34 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#26] от "be_google":

    Хахаха, бил съм ПР на Герб, добре...

    Светът не е нито двуполюсен, нито пък черно-бял.
    Мисли поне малко, мисли.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  35. 35 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Като гледах вчера как правеха път на линейка с пуснати светлини и сирена, като гледам всеки ден какви джигити се движат по пътя допускам, че може ескорта да не е толкова виновен

    Човек може да влезе в ада, яхнал собствения си език. - Т. Прачет
  36. 36 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митев":

    При положение, че няма, всички трябва да се съобразяват с този факт. А не някои да се имат за богопомазани собственици на всички пътища.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  37. 37 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1417 Гневно

    Интересно, този път как ще оправдаят действията си с висок професионализъм, след като в резултат на инцидента кортежа е СПРЯЛ! Тоест, не стига, че са предизвикали малоумен инцидент, но са и спряли, за да покрият и онези 0,1% риск пасата да е каран от терорист, който иска да спре кортежа.

  38. 38 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 975 Неутрално

    И защо все удрят разни сиромаси с фолксвагени? Защо не се натресоха на някоя мутра с порше кайен, да речем? Или на някой ТИМаджия...?

  39. 39 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Да сложат една камера на пилотния автомобил и следвашия път да преценим ние кои е виновен

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#32] от "oglidov":

    Тоа па... Ти знаеш ли дали е отбил или не? Мацката преди месец и тя ли беше говедо? Да не е изолиран случай? Кортежа бил ли е с пуснат буркан? И ако е бил какъв е бил спешния сбучай, който е налагало пускането му?

    Според няколко кретена очевидно като видиш кортеж в огледалото трябва да се метнеш в канавката.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#38] от "redguy":

    Ми те тимаджиите се возят вътре как да им се натресат?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Не мога да разбера от кого ги пазаят тия гавази. От народната любов или от любителите на дюнери ?

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  43. 43 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ако продължават така, приятелите от НСО ще си намерят майстора. Няколко пъти са си позволявали да ме притискат на бул. България. Някой път ако съм сам, а не с детето и жената ще ги снимам и ще ги пусна в YouTube

    Наглостта им вече минава всякакви граници ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  44. 44 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#21] от "Аксел":

    Прав си...!Но да ги предупреди да карат по бавно...Ако закъсняват за някъде Борисов да си организира времето по добре!

  45. 45
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:32 на 15/02/2011 от неговия автор.

  46. 46 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#38] от "redguy":

    Ще ме изкефи някой ден да се натресат челно у некой ТИР. Боговете на пътя обикновено приключват по този начин - крайно удивени, че на са безсмъртни.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  47. 47 Профил на fireball
    fireball
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#30] от "нервна":

    Да ме прощаваш, ама за скачане в канавка също се пише акт.

    Спасение от Мутра на власт няма.

  48. 48 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1366 Весело

    о коментар [#37] от "Yotce":

    Този "приьом" е специално разработен от Руснаците ФСС(наследник на КГБ) и се нарича "Сирищенски приьом" !




    Включва бутане и блъскане на пострадалите, перчене и показване какви големи пистолети носят Перничани когато са на държавна работа!

    Хитростта пречи на мисълта!
  49. 49 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Тия от кортежа така си карат и като видят кола срещу/или по пътя на височаишата особа веднага я притискат. Така било писано по техните книги за да го предпазят от терористи а скороста е държавна тайна.
    Ха Фолксвагена бил карал с несъобразена скорост и бил загубил управление !!! По хоризонт го каза шефа на НСО.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  50. 50 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1256 Весело

    До коментар [#49] от "tanas":

    Клиентът никога не е прав.

    Иначе, съобразената скорорст по българските пътища е 0 км/ч.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  51. 51 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Добре,че не е била кола бомба

  52. 52 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#26] от "be_google":

    Тебе май ти говорят лудите а?? Комуноидно говно такова, тая служба е ПОДЧИНЕНА НА ПРЕЗИДЕНТА за това и няма да има реформа там,поне не и до изборите ахаха..аре ходи пиши за СРС-тата там нещо или мълчи, че вече си смешен.

  53. 53 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3670 Неутрално

    Пак ли?

    Дано не си е ударил главичката, че много ще Му стане.

  54. 54 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3670 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митев":

    Не им е виновен пътя.

    Катастрофата е на връщане към София след Бучин проход. Там пътят е нов и широк. Оправиха го още преди десетина години.

  55. 55 Профил на alkash1o
    alkash1o
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#26] от "be_google":

    ... аз пък забелязвам, че е от шайката гербаджийски тъпанари !!!

    Проектът "Бойко": http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=360
  56. 56 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#54] от "xm...":

    Верно?

    http://dnes.dir.bg/gallery.php?id=8002501&page=0

    Хайде сега да ми кажеш къде точно на това място е могъл да отбие пасата.
    И тия пилоти от НСА малоумни ли са да се правят на джигити при такова време и състояние на пътната настилка?
    Като чух че ще има поредно ленторязане в Годеч, се зачудих кой ли пак ще го отнесе по пътя.
    Излиза че съм пророк.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  57. 57 Профил на sting
    sting
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Трябва ли да загинат десетина човека в следващата катастрофа на ескорта,за да им се обърне внимание,че и за тях важат правилата за движение и не могат да карат в насрещното с 200км/ч.Колко инцидента станаха до тука брои ли ги някой.Или Те като са с големи тежки и сигурни коли могат да трепят другите шофьори.

  58. 58 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    До №6 и други: Като гледам коментара №5 тук http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/09/24/965231_kortejut_na_prezidenta_beshe_obvinen_za_prichiniavane/ и сегашния, кога и дали сте обективен?


    Катастрофите от този тип са просто израз на основното състояние на държавата ни- далеч, далеч от това на демократичната държава. Законите важат само за гражданите. Властимащи, нсо и подобни служби, полиция- всички те са над законите .

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  59. 59 Профил на sting
    sting
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Да 46-прав си.Видял съм доста бързи джипове да изпреварват на сляпо по пътя София -Бургас.Половината от тях спряха в ТИРове.Иначе ако срещу тях е случайна кола-3-4 мъртви след челен удар.Ако е ТИР обаче -онези от джипа са мъртвите.Играят си на руска рулетка.Ако има отсреща кола-загиват,ако няма минават.

  60. 60 Профил на Zhelyazkov
    Zhelyazkov
    Рейтинг: 544 Неутрално

    В такива случаи и прр такива боклуци, искам кротко да си карам фадромата, ама от ония големичките, и така с несъобразена скорост да я карам и малко място да съм им оставил...

    Цената на тока се определя от ДЪРЖАВАТА!!!
  61. 61 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#52] от "deutschland":

    Господине, коментар 26 на be_google "И ВИНАГИ ИЗМЕСТВАТЕ ПРОБЛЕМА- а той днес е, че можеше да загине човек, за да иде вашия фюрер да пререже една лента....толкова ли струва живота ни за вас?! " си е абсолютно резонен. И аз си го задавам същия, без да съм комунист или към друга партия. Обаче, вашият коментар е абсолютно просташки и обиден, да не говорим, че е и извън темата.

    Не знам кой е виновен за тази катастрофа, но със сигурност ще изкарат виновен шофьора на пасата. Като гледам снимката от линка на rapidfire и като знам как карат ония от НСО, едва ли бедният човечец е виновен.

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  62. 62 Профил на fireball
    fireball
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Може ли някой да ми обясни - защо тази новина така бързо изчезна от челната страница на "Дневник"?

    За мен новини като тази тук са по-важни от новините за цената на хляба и парното, за партийните дърляния, да не говорим за новините от театралната, "вражда" между Борисов и Първанов.
    Тук не става въпрос за партии, за комунисти, демократи, националисти и каквито и да е, защото това, което правят убийците от НСО е едно и също при всички правителства.

    Това, че убийците от НСО продължават да се държат с хората на пътя както с червеи, които, можеш да премажеш, и че обществото продължава да търпи милиционерски мутри като тоя пореден шеф на НСО(УБО) за пореден път най-нагло и безсрамно да оневинява подопечните му бандити и да стоварва вината върху обикновените хорица - това е една много тъжна диагноза за обществото, в което живеем.

    Това е само върхът на планината от беззакония в тая страна.
    Докато на властимащите бъде позволявано да се отнасят с тези, които ги хранят като с червеи, и докато обществото не реагира, нищо в тази страна няма да е наред.
    Нито ще има магистрали, нито ще има озаптяване на криминалните монополисти, нито съдът ще е Съд, нито полицията Полиция(а не милиция).
    А в Евпопа ще продължават с основание да ни смятат
    за диваци, случайно попаднали в цивилизована компания...

  63. 63
    ****

    Този коментар беше изтрит в 14:55 на 15/02/2011 от неговия автор.

  64. 64 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Бързи и яростни...показа се една ръка от прозореца, която удари с юмрук по тавана...Кортежът на премиера удари кола по пътя Годеч-София
    Правителственият кортеж на премиера Бойко Борисов е предизвикал катастрофа и на път за Плевен.
    Автомобилите на Националната служба за охрана от кортежа на министър-председателя са причинили леко пътнотранспортно произшествие. Въпреки че пострадали няма, колите на НСО са изпреварвали неправилно, заради което автомобилът на жена е изхвърчал от пътя. По думите на шофьорката полицията в Плевен е отказала да опише всички щети по автомобила й и да й предостави декларация за ПТП. Потърпевшата Яна Петрова твърди, че автомобил със специален режим на движение е изблъскал колата й от пътя и я принудил да влезе в банкета, съобщи БНТ. От НСО обаче заявиха, че Петрова е направила неправилна маневра в ляво. Жената разказа, че кортеж от автомобили на НСО я е изпреварил около 10 километра преди Плевен. Заради завой и насрещно движение зад нея останали д ва автомобила Ауди и джип, които тя разпознала като част от кортежа, тъй като били с включена сигнализация.
    "В момента, в който джипа ме изпреварваше, приближи максимално до мен, ожули ми врата - лявата на колата, огледалото се сви и се прибра навътре, показа се една ръка от прозореца, която удари с юмрук по тавана. Всичко стана за броени секунди, даже не можех да осъзная какво се случва", заяви Петрова.От НСО съобщиха, че инцидентът е станал неволно. Петрова се е отклонила рязко вляво и затова двете коли са се закачили. От службата отново припомниха, че автомобилите им се движат със специален режим, за което имат и съответната сигнализация. Премиерът посети Плевен, където откри новия офис на ГЕРБ и три нови отделения в болница "Св. Панталеймон". Заедно с него пътуваха председателят на Народното събрание Цецка Цачева и министърът на здравеопазването д-р Стефан Константинов.
    След посещението в Плевен Бойко Борисов и водената от него българска правителствена делегация заминаха на работно посещение в Япония. Миналия август автомобилите от кортежа на НСО, превозващи премиера Борисов, предизвикаха катастрофа по пътя от Приселци към Варна.

  65. 65 Профил на 2384
    2384
    Рейтинг: 551 Неутрално

    В никоя европейска държава няма такива овластени мутродиваци с буркани. Премиерите никъде не ходят като феодали, освен в Русия и Пакистан. Не мога да си представя толкова нагъл началник на полицейска служба като споменатия Димитров, който при всеки следващ случай все по-уверено да казва, че не е станал инцидент. Безобразие!

  66. 66 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Единственият резултат от година и половина управление, че светнаха и се осветиха почти всички полу и цели идиоти.
    „Всички вярвания, навици, вкусове, чувства, възприятия, които характеризират нашето време, всъщност са предназначени да поддържат мистиката на партията и да не позволят да се прозре истинската същност на днешното общество… В последна сметка обществото в Океания се гради върху убеждението, че Големият брат е всемогъщ, а партията – непогрешима. А след като в действителност Големият брат не е всемогъщ и партията не е непогрешима, необходима е неуморна, мигновена гъвкавост при боравенето с фактите“.
    Джордж Оруел, „1984″
    http://www.legalworld.bg/show.php?storyid=22527


  67. 67 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Гражданите са длъжни да спазват и изпълняват Конституцията и законите. Те са длъжни да зачитат правата и законните интереси на другите.Всички граждани са равни пред закона.
    Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
    ЗАКОН за движението по пътищатаЧл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може:
    1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
    2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество;
    3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления;
    4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлинни сигнали.
    (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.

  68. 68 Профил на fireball
    fireball
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Да си представим, че вие сте шофьор, който в продължение на две години има десетина тежки пътни инцидента.

    И твърдите, че всички и всеки поотделно са причинени от другите участници в движението, а вие сте света вода ненапита.

    Какъв трябва да е тоя, дето ще ви повярва и няма да се сети да потърси у вас вината за случващото се? Какъв трябва да е умственият багаж на човек, който няма да види очевадната закономерност, а ще прецени станалото единствено според вашите внушения?

    За мен такъв безмозъчен човек е идиот.
    Шефът на НСО с всичките си нагли лъжи, които изхрачва в ефир, казва на обществото: "Вие сте идиоти!".

    И наистина сме. Щом ги търпим ТЕЗИ.

  69. 69 Профил на The Jew
    The Jew
    Рейтинг: 1033 Гневно

    От повечето коментари става ясно,че авторите им са:
    А.Хора,които НИКОГА не са излизали от вкъщи!!! или
    Б.Хора,които под "отивам до Варна",например разбират да се качат на влака за Варна и шосейния транспорт за тях представлява сложен процес,за който(подобно на въпроса кога да си имаме деца!) още не са дорасли!!! или
    В.Хора,които не живеят в Република Парадоксия,а.к.а. България!!!

    Колкото и да се опитва човек да оригиналничи по темата,все на преден план изниква опита му от черните джипове или лимузини от нечий кортеж.Нямам никакво намерение да ги отличавам един от друг задниците зад тъмните стъкла.Но това,че ВСЕ ОЩЕ няма жертви при техните обиколки е вьзможно,заради нашата,на хората израсли в Парадоксия,свръхсетивна защитна имунизация от подобни неща.
    Искам да ги видя тези юнаци да се опитат да прекарат Цецко,Цецка,Гоцко или Боцко някъде в западната част на Европа по техния си табиет и дали след това ще могат да броят до толкова,колкото години ще получат за нарушаването на пътните закони,за потъпкването на гражданските права на засегнатите в инциденти,за свръх-превишаването на служебните си задължения и прочие,и прочие...
    А тлъстите задници за превоз,зад тъмните стъкла щяха да видят власт само в тежките си кошмари,в някоя влажна килия!
    Уви,не само,че този джелатски олигофренизъм,облечен в постната светлина на синята лампа няма да спре скоро,а и за мой ужас-дори се оказва,че НИЕ ПЛАЩАМЕ за него!!!

    Trans penis mihi est!
  70. 70 Профил на Genata
    Genata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    С нетърпение очаквам деня в който от НСО ще намерят камиона с дървата от снимка 1 да ги видим тогава тия баварки колко са здрави

  71. 71 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#69] от "The Jew":
    Бай Ганьо Европеец.Бай Ганьо между ориенталското и европейското.Навсякъде из Европа Бай Ганьо разнася образа на България и активно заявява различията между българите и европейците, нещо повече - героят се опитва да пробие европейското чрез българското. Поведението на Бай Ганьо е до голяма степен резултат от разминаването между ориенталската и европейската култури.Ето защо преобличането на Бай Ганьо е с цел да се приспособи към другия свят,защото той е заплашителен, враждебен. От тук нататък Бай Ганьо ще слага европейски дрехи, но под тях ще си запазва атрибутите на националната носия, ще се опитва да говори чужди езици, да пее Верди, но никъде няма да може да изгради стойностен контакт с Европа, да оформи обща идейна ситуация с нея. Незнанията на Бай Ганьо се проявяват тъкмо в зоната на контакта.Всеки опит да излезе от собствената черупка води до объркване на комуникативните кодове, до недоразумения.П очуда , присмех и негодувания са единственото отношение на европейците към героя, затова из чуждия свят Бай Ганьо постоянно търси уюта и защитата на българското, единственото, което знае и познава.Той не е просто пътник, а пътуващ българин, не само търговец, а български търговец.Действ ията му постоянно произвеждат българско, а сред най-важните функции на българското е да очертава полето на чуждостта." Булгар" е възглас и на гордост, но и на границата, той е вик на прокудата, затова на пътя си из Европа героят не просто среща, той буквално търси и намира само българското.Бай Ганьо прави опит да етнологизира Европа, да я превърне в българска и от там идва невъзможността му да вникне в европейската култура и да диалогизира успешно с нея.За повествователят пък Европа е пример за следване и еталон за развитие, разказвачите са културни преводачи, които превеждат на Бай Ганьо културния език на Европа, но отказват да преведат на Европа културния език на Бай Ганьо, защото се срамуват от него.

  72. 72 Профил на The Jew
    The Jew
    Рейтинг: 1033 Разстроено

    Не ни и трябва да се мешаме чак толкова със западната част на континента.Дадох го за пример,като място,на което има закони и добра система за спазването им,включваща и така липсващото ни "обществено мнение",заради което не един и двама са приключили кариера в буквалния смисъл!Обществено мнение,наложено като морален стожер,в който и гьонсуратлъка на българския политик се смачква и остава на заден план!!!

    Trans penis mihi est!
  73. 73 Профил на southfront
    southfront
    Рейтинг: 388 Любопитно

    "От Областната дирекция на МВР в София обясниха пред Дарик, че Светославов е карал с превишена скорост по мокър и хлъзгав път".
    По радиото казаха, че и акт са му написали. С радар ли са го засекли или експертизи са направили?

  74. 74 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 768 Неутрално

    "От НСО твърдят, че аз съм виновен, защото съм карал с прекалено висока скорост и съм навлязъл в насрещното платно. "- Е това вече умът ми не го побира. Понеже "специалисти", за каквито се имат господата от НСО знаят перфектно, че такова твърдение се доказва чрез съответните анализи и експертизи. Опитен и запознат с това шофьор веднага би ги поставил на място след такава смешна "констатация".

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  75. 75 Профил на venci_kr
    venci_kr
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Характерно за българските шофьори е че когато видят кола на НСО, навлизат в насрещното платно и я удрят. А сега сериозно: Ако наистина са написали акт за превишена скорост на шофьора на Пасата, дали ще се намери адвокат, който да му помогне да си реши проблема в съда? Ако се стигне до такова дело, дали ще се намери медия, която да проследи делото и да го отрази обективно? Казусът е много интересен, защото ще покаже до къде сме стигнали по пътя от "изток" на "запад". И дали изобщо има такова движение.

  76. 76 Профил на Ariman
    Ariman
    Рейтинг: 714 Гневно

    Навремето, бай Тошо, народа го мразеше основно заради подобни случки, а лично мен кортежът на Борисов се опита да ме изхвърли от пътя, когато откриваха ГКПП Златоград, така че, мога да свидетелствам как карат тези тикви.
    Другият път като ме засекът, ако имам късмет да съм сам в колата така ще ги тресна, че да ги изхвърля от дясно от платното, да обяснат как съм им навлязъл срещи движението после.

    Човекът е мярка за всички неща.
  77. 77 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#75] от "venci_kr":

    Експертизата нали пак катаджиите ще я правят. "УБО-ктивна"...

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  78. 78 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Въпрос на манталитет! Българските управници все още имат усещането, че живеят във времето на турската империя, че са представители на турската власт, а българският народ си е същият, гяури и рая. Можеш да го тъпчеш и мачкаш безнаказано, както си искаш. Като те види, път трябва да ти даде и с баница да те посрещне! Иначе всяка власт произлиза от народа и служи на народа! Пълен резил!

  79. 79 Профил на metilena
    metilena
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#46] от "Реконструктор":

    имаше една приказка навремето- "Татра" да срещнеш

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK