Иван Костов: Възможна е коалиция ГЕРБ – БСП след изборите

Иван Костов

© Асен Тонев

Иван Костов



Бойко Борисов подготвя сближаване на позициите между ГЕРБ и БСП и се готви да повтори варианта, през който премина Симеон Сакскобургготски - на самите избори те няма да са в коалиция, тогава ще се разиграе формално съперничество, но след тях е възможна коалиция." Това заяви лидерът на ДСБ Иван Костов след днешното заседание на ръководството на партията, на което е била направена оценка на управлението.


По думите му Борисов опитва да преговаря с всички, за да запази властта си - Алексей Петров, Георги Първанов, Русия и БСП. Като доказателство за тази теза Костов посочи, че обвиненията около скандала със СРС-тата са били отсечени като с нож и вече са затихнали. Скандалът с подслушването започна в началото на годината, след като бяха публикувани записани разговори на шефа на митниците Ваньо Танов, включително и с премиера Борисов.


"Не носим отговорност за политиката на това правителство, а оценката за нея ще бъде на предстоящите избори", каза още Иван Костов и уточни, че в "Синята коалиция" не са обсъждали
вариант да поискат вот на недоверие към кабинета. "Предстоящите избори са вотът на хората към правителството, вместо да се допитваме до парламента, най-добре е там да се направи оценката", обясни той.




Според ДСБ България се движи в обратна посока, кризата се задълбочава, с над 33 процента са се сринали преките чуждестранни инвестиции у нас през миналата година. "Кризата тръгнала да обикаля света, върнала се в България и си казала - вкъщи си е най-добре", каза още лидерът на ДСБ и допълни, че няма световна криза, "сега световната икономика "бумти", но България е в криза. Според него правителството се е провалило в политиката на реформите за справяне с нея.


Сравнението между България, от една страна, и ЕС като цяло и САЩ, от друга, показвало, че у нас положението е печално. В изброените държави има ръст на доходи и БВП, докато страната ни върви надолу. Почти нулев е темпът на растеж на БВП, 3,7 на сто е спаднало потреблението за четвъртото тримесечие, 0,8 процента е ръстът на безработицата, но с 12 на сто е спаднала заетостта, сочи анализът на тъмносините.


Вместо да води политика в интерес на гражданите, Борисов обещава светло бъдеще, евтин ток, магистрали и присъствие в Пакта на еврото, коментира още Костов. Той прогнозира, че управляващите ще опитат всякакви способи за повишаване на доходите, но това ще е за сметка на увеличаване на бюджетния дефицит. Само за януари т.г. дефицитът е малко по-малко от една трета от целия планиран годишен дефицит, допълни зам.-председателят на партията Димитър Бъчваров.

Коментари (206)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Анна Тодорова
    Анна Тодорова
    Рейтинг: 740 Неутрално

    хехеее е по-голям виц не бях чувала.
    Костов вместо да ръсиш бисери,вземи си стегни редиците и се опитай да бъдеш по-конструктивна критика.Докато гледаш вяло отстрани,избирателите ти съвсем заспаха

    bravy
  2. 2 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 583 Весело

    Др. Тодорова, а вие бяхте ли на митинга?

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  3. 3 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Костов е бита карта и сега по-всякакъв начин се стреми да привлече внимание. Нека неговата частна фирма ДСБ издигне кандидат и да видим колко процента ще получи. Тоя се е хванал като удавник за сламка за СДС за да не изглежда прекалено жалък. От 2001 г. тоя губи избори, къде ли не го разгромиха, а тоя пък се прави на мъж)).
    Цял живот е бил на държавна работа и на бюджетна заплата и се прави на десен. За това са го назначили.

  4. 4 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Костов - прав, както винаги!

    Бог!
    Костов!
    България!

  5. 5 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 531 Неутрално

    ей Костов спри се малко а,

  6. 6 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Гневно

    Мошеник! Вместо да даваш акъл, вземи се разкарай от БГ!
    Върви си при КГБ направо барабар с Елена и фондацийката и!
    И всеки да си направи една равносметка на "успешната" приватизация, на пенсионната реформа.
    Даже и цените на горивата днес пак Костова "заслуга"... Кой продаде Нефтохим на руснаците?
    Отивай да плашиш смърфовете в анимационните филми!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  7. 7 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 2089 Весело

    Иване, не забрадяй ДПС

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  8. 8 Профил на Анна Тодорова
    Анна Тодорова
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#2] от "naturisten":

    Да бях и държах следния плакат-
    "Всеки засаден картоф-граната в тила на ГЛАДА"
    Бойко Борисов)))

    bravy
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3569 Неутрално

    Разбира се, че е възможна. В голямата си част поддръжниците на ГЕРБ са пребоядисани бивши царисти, т.е. още по-бивши неуспели комунисти-маргинали.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    А пък тия от ДСБ са автентични антикомунисти. Начело с преподавателят по идеологическа дисциплина Костов. Който дори и прокомунистически дисертация е защитил. И който е женен за партийна секретарка. Изключително скрит антикомуст е Костов. Особено покрай жена си превзема БКП/БСП отвътре.
    Вижте трогателната му загриженост за Партията в тази статия публикувана в "Работническо дело":

    http://gantree.blog.bg/politika/2007/09/20/nikakva-otsrochka-30-noemvri-1989-godina.112226

  11. 11 Профил на Дуле Савич
    Дуле Савич
    Рейтинг: 950 Весело

    А, Костов министър на финансите але - але, а Костов прав си е, але - але!!!
    Не е идеален, но не забравяйте, че този политик ни вдигна стандарта даде тон за членство в НАТО и ЕС!!! Стабилизира лева, като парична единица и още и още...

    Forza Lazio!!!
  12. 12 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Прав както винаги! Не смятам че ще има дясно мислещ гласоподавател за ГЕРБ след последните бисери на ББ за АЕЦ и Лукойл. Паниката на ББ ще го накара да върви все по на ляво и да прави все по - профански изказвания. И наистина вярвам че на изборите ще видим друга картинка. Жалко само че не ни чака нищо добро, никакви реформи, никакви перспективи само едни и същи дрънканици в стил 'супермен'...

  13. 13 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Костов както винаги е прав защото знае какво прави не е идеален но за сега не виждам друг който да е доказал, че се справя по - добре от него. Всеки го усеща по джоба си . Когато беше удара по Милошевич агент Гоце му изпращаше поздравителни писма а бат' Бойко не знам къде беше а Костов тогава зае истинска Българска позиция и затова янките не го долюбват все още защото не се поддаде.
    Дали ще има коалиция БСП и ГЕРБ ?
    Задължително защото ГЕРБ са производни отДС/ БКП/БСП.
    Някой виждал ли е десен милиционер ?
    Не и няма да види, защото за да станеш милиционер/пожарникар трябваше да имаш по 2 / двама / партийни поръчители от БКП.
    Справка кадровиците на СГУ - МВР / Даскалов и Ненов /

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  14. 14 Профил на Ежко
    Ежко
    Рейтинг: 1317 Весело

    Досега един основателен аргумент против позицията на Костов не прочетох. Само заклинания колко е черен и крадлив. Стегнете се малко, нали сте в час със ситуацията и по-интелигентни?

  15. 15 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Освен това сезонът на вещиците не е приключил и със сигурност най-големия скандал не е избухнал още, а се планира. Ще има силни фарази от стила на: "мен най-близкия ме предаде", а вероятно за това ще баде нарочен или финансовия (с него да си отиде и цялата вина за кризата) или вътрешния

    (да се прекършат оканчателно очакванията за върховенство на закона). Чрез него главния слуга ще си върне аполитичния, вечно обиден образ с който печелеше симпатии преди да оглави кабинета. Така ще излезе реновиран да се бори за държавен глава като се сдобие съвсем безпроблемно с решаващите гласове на черната дупка ДПС.

    ГЕРБ ще изчезне тъй като е просто един ескорт, конвой изпълнил мисията си и довлякъл доносниcat от точка А през Б до крайната гара точка В и всичко ще е готово да направят reverse по подобие на руския след предизвикването на избори три в едно с доминиращ ляв, но разпилян и вял вот.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3569 Неутрално

    До коментар [#10] от "chiko":

    Хайде да не започна да ти припомням кой е Боко Тиквата, че няма да ти стане приятно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Много нахално изказване, като се има предвид, че коалицията СК - БСП и съвместните действия срещу правителството на ГЕРБ отдавна са факт.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 563 Гневно

    До коментар [#10] от "chiko":

    Хайде стига с изтърканите клишета които обикалят медиите вече 20 години благодарение на такива на профани като теб!

    Вече има извадки от досието на Костов, които показват точно обратното че е бил многократно разследван за 'немарксистки възгледи'. И това че нито един път не е го изтъкнал - показва много... но може би не за почитателите на съвременната чалга политика като теб... Вземи прочети и млъкни завинаги:

    http://templar.blog.bg/politika/2008/03/24/dosieto-na-ivan-kostov.176113

  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#1] от "Анна Тодорова":

    Нещо се бъркаш, и то по два аспекта. Като първо, ако има от някъде градивна опозиция, то това несъмнено е СК. Това е единствената сила, която е предлагала решения на критикуваните от тях области.
    Втория ти грешен аспект е коалицията между БСП и Герб. Няма нищо по-естествено от нея - все пак, Боко е партиен член, повечето му кадри също. Политиката им е типично лява. Нищо странно не виждам учениците да се върнат при преподавателите си.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на peterpan.03
    peterpan.03
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#11] от "Дуле Савич":
    Ти да не си бил в Сърбия 1999-2001

  24. 24 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ежко":

    "Досега един основателен аргумент против позицията на Костов не прочетох. Само заклинания колко е черен и крадлив. Стегнете се малко, нали сте в час със ситуацията и по-интелигентни? "


    Кой луд ще спори, че икономическата ситуация е катастрофална? Той и Яне Янев казваше много очевадни неща преди последните избори, но това не го прави по-малка мижитурка.

    In debt we trust
  25. 25 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Този още ли е в политиката?! Нали беше обиден на ... народа.
    Гледах го една сутрин по телевизията и беше жалка картинка. За цената на тока и някакъв договор. Стигна до там да твърди, че той нищо не е подписвал, а някой друг (от неговото правителство), който си отговарял за това. Същи Р.Овч.
    Докато той е в десницата, тя е обречена да стои в миманса. Защото накъдето и да се обърне задника му е все отзад.

  26. 26 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#22] от "Тони!":

    "Това е единствената сила, която е предлагала решения на критикуваните от тях области."


    Тези от СК са най-жадните и най-прегладнелите изтърсаци, които комунистическата олигархия успя да пробута на избирателя. Доказа го 4-годишния им мандат, който те катастрофално загубиха на следващите избори. В редиците им останаха само най-закоравелите идиоти, които трудно различават ден от нощ и Земята от Луната.

    In debt we trust
  27. 27 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 740 Весело

    Имам усещането,че Великият Ръководител току-що е напуснал воденото от него пред стотина сини Баби упражнение на тема:
    "Олиото Амстердам,и резултатите от неговото бъдещо явяване в търговската мрежа "
    Толкова партиен плам да струи от думите Му..........
    Стягайте се,идват Избори,последни за съжаление!

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  28. 28 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Дуле - ти май си спал на орехи ? Я виж тука:

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BA%D1%8A%D0%BC_%D0%95%D0%A1

    Молба за членство в ЕС е подадена по времето на Виденов. И преброй колко глави от преговорите за затворени по времето на Костов и колко по времето на Симеон. При това по времето на Симеон преговорите се приключват предсрочно 6 месеца. А на на 25 април 2005 г. Симеон и др. подписаха Договора. Ако не беше Симеон нищо чудно още да гледаме ЕС през кривия макарон. Справка - Хърватия. Виж откога Хърватия започна да преговаря (от м. октомври 2005 г.) и докъде са се докарали. Още не са приключили преговорите. Още не е ясно кога ще влязат в ЕС. България започна преговорите на 15 февруари 2000 г. по времето на Костов и ги приключи на 15 юни 2004 г. Като от края на юли 2001 г. Симеон е премиер. Направи си изводите.
    Освен това по времето на Симеон България стана член на НАТО.

  29. 29 Профил на Пчеличката М.
    Пчеличката М.
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Явно съветниците на малките десни сладури са се изчерпали откъм идеи, защото плашилото с коалицията с БСП го помним още от изборите през 2005 г. Проблемът им е, че средностатистическият гласоподавател от плашила не се впечатлява. Всъщност по-големият им проблем е идейната импотентност.

  30. 30 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До номер 17

    Не разбирам какво искаш да припомниш ? Че кой е Борисов е ясно на публиката. Той под прожекторите вече 10 години. Всичко се изписа за него. Само че.....печели избори))).

  31. 31 Профил на Nordmann
    Nordmann
    Рейтинг: 479 Неутрално

    По-вероятната коалиция е ГЕРБ-ДПС. ГЕРБерите не разровиха далаверите на ДПС. ДПСарите не критикуват Бойко и министрите му, а само преди няколко седмици Цецо-хубавеца се изцепи, че не изключва сътрудничество м/у ГЕРБ и ДПС на местните избори. Така че...картинката е ясна.

    Jeg elsker Norge
  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3569 Неутрално

    До коментар [#30] от "chiko":

    Е, той и царя ги спечели, и то с още по-голям процент и надодна любов. А къде е сега?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на felis_catus
    felis_catus
    Рейтинг: 426 Неутрално

    След като очевидно ГЕРБ завива в икономиката все по-наляво и започва да предлага абсурдни идеи в стил "развит социализъм" не виждам кой освен СК би могъл да бъде представител на десницата. Костов не ми е мил и драг, но изглежда един от малкото политици в България, който има визия за бъдещето на страната и освен това има и волята и познава механизмите на държавното управление, за да изпълни тази визия.

  34. 34 Профил на Дуле Савич
    Дуле Савич
    Рейтинг: 950 Разстроено

    До коментар [#20] от "peterpan.03
    До коментар [#11] от "Дуле Савич":
    Ти да не си бил в Сърбия 1999-2001

    Тука си бях, кв.Обеля гр. София. По Виденово време не бях ходил на море, тогава при Костов бачках по строежите и отидох. Гледах и как бомбадират нашите съседи с "необогатен уран" Небето ако си спомнят някой ставаше розаво. Чуваше се как падат бомби, и конвоя на КФОР съм виждал...страшно беше

    Forza Lazio!!!
  35. 35 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#16] от "ром":
    Не се гневи човекооо !!! Така трябваше да стане по предизборната програма на ГЕРБ но вместо това те правят точно обратното на това което са обещали на ТЕХНИТЕ избиратели иначе казано бат' Ви Бойко се самоопредели за десен а в същото време в ГЕРБ има повече ДС и БКП/БСП кадри като почнеш от Шибаняка та да свършиш с който си избереш от кадрите им . Аз лично критикувам наш Боце защото го знам от време оно тоест началото на 80 - те години както и полк. Борисов началник І - ви отдел на Пожарната в София. Не му се гневя а съм бесен за позицията която заема въпреки неговото самоопределение а и това си е лично негова работа дали по този начин и политика иска да остане в положителна светлина в историята на България.
    Избора си е негов не мой.
    Моят избор съм го направил още преди много години преди да ме изселят а след това и да мина през затвора и след това пак изселване но това си е лично моя работа а подрастващото бъдеще на България трябва да знае и това.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  36. 36 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 636 Любопитно

    "Проблемът им е, че средностатистическият гласоподавател от плашила не се впечатлява."

    Ъхъ, средностатистическия избирател не се интересува от цената на картофите. Той ходи да ги копа , като баш картофа.

  37. 37 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1317 Весело



    Харно думаш баби,
    амам няма го още ефтиното олио ротердамско ...

    И банан'ти баби и петрола да напраиш ефтини баби ....... и пичелиш !!!


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  38. 38 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1317 Весело

    Че коалицията вече е налице : :))))))

    1.АЕЦ-а..Р.Овч. , гоце и рапона-заедно..)))
    2.Съдебна система-НЕ пипане на ВСС- гоце избранниците ...
    3.Над 60% в ДАНС- мутрите от ДС-БКП- и децата им ..
    4.Златев-сватба-в Бояна - Гоце и Боко, заедно с руските олигарси.....
    5. СИК - и историята на пожарникаря .:))).
    6.ЦветИто- спец щерката- с многото милиони-БОКО си трае..Няма ДАНС или СРС-та или следователи в България ..))
    7.Нито дума за ТИМ-аджиите- те извънземни ли са ??
    8.Пенсионирани , но БОГАТИ ФУРАЖКИ - в редиците на Рапона ..
    9.ДС- ченгета- областни , в парламента и шефове в ГЕРБ-а ..
    10.Симеоновци и вифаджии-на уважение в ГЕРБ-а - с власт ..)0
    11.И не накрая - АЗ, аз, само ще говоря..за президента ,за Либия , ЕС , футбола , залите , плавателните канали .., .за АЕЦ-а , за Лужков и Камчия , за сините , червените , за Цецо , за моя приятел златевчето .., за Правец или добрия Тошо..)))))))

    BIG AL
  39. 39 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 559 Неутрално

    То идиотщината от черния Костов направо извира на фонтани. Този комунистически изтърсак първо да даде отговор как продаде Нефтохима на руските олигарски и защо раздаде на безценица държавните предприятия на разбойническо-мениджърские дружества? А после да ми се прави на интересен през медиите. Нищо чудно, че никой не го иска. Костов е Юда Искариотски - готов е да предаде всеки, заради собствените си интереси. А при сините всички интереси са собствени. Те интереси в полза на държавата нямат.

  40. 40 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Само Левски и ДСБ ;-D
    Бий чорбата по главата! Бий! Бий! Бий!

  41. 41 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До номер 21

    Първо - това, което си постнал е неофициална информация. Тия писания откъде се взеха ? Кой е техния източник ?

    И второ - Костов беше в коалиционното (БКП и СДС) правителство на Попов като финансов министър. Това правителство бе избрано от ВНС, в което от 400 депутати 211 бяха от БКП/БСП. Защо ли БКП се е съгласила да даде такъв голям пост на Костов ? Как така един човек, който на 10 ноември 1989 г. е главен асистент само след 14 месеца става финансов министър избран с гласовете на БКП ?!
    А присъствието му в СССР е факт. При това два пъти е бил там.
    Както е факт и неговата червена дисертация. Както е и факт, че е бил преподавател по идеологическа дисциплина. Да, политическата икономия е наука, но това, което Костов е преподавал е било пропаганда. Той е преподавал дисциплина, която бе задължителна за всички студенти в българия - математици, физкултурници и др. Науката политическа икономия няма нищо общо с едноименната дисциплина, която бе форма на червена пропаганда.
    Това са все факти. Срещу които ти вадиш едно писание с неясен източник. Пък и дори това, което си постнал да е вярно бъди сигурен, че ако възгледите на Костов ако бяха чак толкова немарксистки той просто щеше да изхвърчи от системата. А той отива на работа в друг институт. Нима не знаеш, че по ония години всички висши институти (и СУ) имаха секретни отдели ? Отдели, които знаеха до 9 коляно всичко за един или друг преподавател. Така че Костов в крайна сметка е бил лоялен на БКП. В обратния случай той просто щеше да е аут. Справка - наличието на политически затворници по ония години в България.

  42. 42 Профил на Анна Тодорова
    Анна Тодорова
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#22] от "Тони!":

    Тони,абе БСП е с най-демократичен устав от всичките и все пак няма да искат да си го приберат Костов)някои вересии е по-добре никога да не ги прибираш))

    bravy
  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#28] от "chiko":

    Прочети си написаното от теб още веднъж и си отговори на един единствен въпрос - при кого започнаха преговорите за присъединяване в ЕС?
    Останалото е мозъчно проветряване...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на ром
    ром
    Рейтинг: 269 Неутрално
  45. 45 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Днеска е ден на две важни съобщения в различни области.
    "Баба Яга съществува"-едно съобщение от днес и друго- второ от Иван Костов: "Възможна е коалиция ГЕРБ – БСП след изборите".
    За първото-безспорно е,близначка е на тъщата ми,а за второто-онези от БСП и другите от ГЕРБ знаят ли такова нещо?

  46. 46 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До номер 32

    Ти доста драматично гледаш на изборите. Едни идват, други си отиват и т.н.Това е.
    Само тия като Кадафи, Живков и др. карат по 30-40 години на власт))).

  47. 47 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Весело

    Станишев:Гласуваш за Бойко,получаваш Костов!
    Костов:Гласуваш за Бойко,получаваш Станишев!
    Много хитро,няма щоРейтинга и на двамата се вдигна,та се не видяЕй сега ще видим по минусите тук
    Костов:"Кризата тръгнала да обикаля света, върнала се в България и си казала - вкъщи си е най-добре"....сега световната икономика "бумти", но България е в криза.
    Аз:Колко от предприятията,които раздаде преди 12-13 г работят и изпълниха ли си следприватизационните ангажименти?Защо мълча 2г,а не пита за тия ангажименти като опозиция?След като проговори,защо пак не попита?А,командире наш?100%-ов наглец и гьонсурат,това е то днешното плямпало Костов

  48. 48 Профил на Весо
    Весо
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#6] от "The Core":
    "Кой продаде Нефтохим на руснаците?"

    Колко други потенциални купувача имаше? Ако се поразровиш и узнаеш имената им ще ти стане още по-мъчно. А защо Нефтохим бе продаден на русняците а не на BP,Texaco,Shell ли? Ами не проявиха интерес. Кой е луд да държи губещо държавно предприятие което генерира загуби с милиони? Защото това бе финансовото състояние на Нефтохим преди да се приватизира.
    Интересен е и един друг факт, че бензиновите кризи в Б-я изчезнаха като с магическа пръчка след продажбата на Нефтохим, но м/у тези две събития естествено няма абсолютно никаква връзка.

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#18] от "kaka_ginka":

    Не забравяй, че Костов не е и не е бил член на БКП, за разлика от Боко, който е такъв и до ден днешен, барабар с голямата му част от кадрите му.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#41] от "chiko":

    Селски тарикат!!!

  51. 51 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До 43

    Ами още веднъж прочети това, което съм писал. И ще видиш, че съм написал при кого започнаха. Май ти си за проветряване.

  52. 52 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#31] от "Nordmann":

    Да ама не се знае как Касим Дал ще разбута гласуващите за ДПС и колко гласоподаватели ще им останат Може и да не им достигнат гласове за печеливша коалиция между ГЕРБ и ДПС.

  53. 53 Профил на gibi
    gibi
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Коалиция ГЕРБ - БСП! Не вярвам. За какво им е на БСП ГЕРБ? Бойко Рапонов Компиров си изпя песента! Помогна всячески за възвръщане на рейтинга на БСП! Не знам дали го направи нарочно или поради невежество нарцисизъм, но резултатът е това. Бойко Рапонов изпята ти е песента! Няма на какво да се надяваш!

  54. 54 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Да сме живи и здрави дотогава!
    И ще видите колко му десното на десния ГЕРБ!
    От самолет се вижда ,че фуражките на милиционерите са накривени У ЛЕВО!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  55. 55 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До номер 50

    Страхотен аргумент.

  56. 56 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Костов е бита карта и единственото, което му остава, е да ръси лъжи и популизъм и да плюе правителството, колкото може та ха дано да спечели някой и друг процент повече.

    Това, че налива вода в мелницата на БСП няма значение. Или може би е допълнителен бонус, като гледам през ноември 1989 г. колко е бил загрижен комунистическата партия да си запази властта.

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#51] от "chiko":

    Разбира се, че си написал - започнаха при Костов. Всичко останало от мнението ти няма значение. Що не започнаха при Виденов?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#47] от "ret":

    "След като проговори,защо пак не попита?А,командире наш?100%-ов наглец и гьонсурат,това е то днешното плямпало Костов "

    Какво го интересува? Фондацията на жена му нали си прибра нейното.

    In debt we trust
  59. 59 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#56] от "kaka_ginka":

    Това, че Костов е бита карта го слушам 10 години. Същевременно СК е единствената, която си увеличава одобрението. Виж, това, че Боко е бита карта е вън от съмнение - а съвсем скоро Герб ще бъде част от БСП, ако изобщо продължи да съществува. Най-вероятно ще се случи като с НДСВ, с тая разлика, че Боко няма да ходи в Испания, а ще си остане в БСП.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  60. 60 Профил на ром
    ром
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#35] от "tanas":

    Имаш право на мнение,през твоята призма...,ама ако единия не те кефи,защо харесваш другия!Тоя долен тип работи години наред срещу десницата,по един или друг начин!Подкрепят го реститутите и други на огледален принцип.Трябва ни автентично дясно,за да има опозиция Бойко,а не като тоя Костов,който работи само за себе си. Ако някой изскара сега подробностите само на аферата "САПИО",Костов ще бъде разкъсан и забравен,а той ни дава акъл как да живеем!

  61. 61 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    "сега световната икономика "бумти"
    ...................
    за света - не знам, но икомномисти от "института по световна икономика" в гр. Кил, обявиха, че такъв бум, какъвто в момента Германия изживява, не е познат. Дори 1990-91г са били по-слаби , в сравнение с 2010-11г.
    Костов е прав, за това.
    За другото не съм много сигурен. Може да се случи обаче следният сценарий:
    БСП,АБВ,ДПС печелят много гласове, но не достатъчно.
    ГЕРБ влиза в мълчалива покрепа с тях, както СК с ГЕРБ сега,
    едновременно БиБи се кандидатира за кмет на София и напуска потъващият кораб.
    Така постъпи и с НДСВ и не виждам причини, защо да не повтори този ход.
    Кара си мандатът като кмет, стреля по лявото и дясно пространство отстрани,
    а както му дойде времето, хората се уморят от глупостите на бсп,
    хоп- биби strikes back! връща се на бял кон в парламента и повежда страната отново към изтоко-запад.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  62. 62 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#47] от "reД":

    Колко от предприятията,които раздаде преди 12-13 г работят и изпълниха ли си следприватизационните ангажименти"

    Както се казва ПК!Две правителства и половина си играят джобен тенис с контрола на следприватизационните ангажименти .Костов и затова ли е виновен -че Мадридския айдук,специалиста по савецките униформи и Слънцето/до се свети името му/ не контролират /умишлено или да/

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  63. 63 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До номер 57

    За това питай Виденов. Може да питаш и Костов защо не ги завърши.
    Изнесох фактологията около преговорите. Фактите са свещени, коментарите са свободни.

  64. 64 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#59] от "Тони!":

    Ами да, от десет години го слушаш и от десет години Костов не е печелил избори и все по-трудно влиза в Парламента.

    Това ако не е бита карта, не знам кое е.

  65. 65 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#63] от "chiko":

    Ми като цитираш факти, можеш д апродължиш, че същия тоя виденов и тогавашния му шеф първанов подскачаха с плакати НЕ на НАТО. Къв ЕС...
    А преговорите ги завърши Симеон, защото не знам някоя страна да е завършила преговорите за две години. Факти, нали?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  66. 66 Профил на Анна Тодорова
    Анна Тодорова
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#59] от "Тони!":

    Много добре казано: НЯМА ДА ПРОДЪЛЖИ ДА СЪЩЕСТВВУВА,най-много 10на депутати на следващи избори.Мислете как ще си стабилизирате дясното пространство-не само с програми,ами най-вече с нсоители на тези виждания,които да бъдат харесвани от избирателите.На хората наистина им е нужна алтернатива на тези ...незнам как да ги нарека

    bravy
  67. 67 Профил на ром
    ром
    Рейтинг: 269 Весело

    До коментар [#45] от "benkovski11":

    Абе,Бенковски,Баба Яга да не е тризначка?!

  68. 68 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 866 Любопитно

    Като гледам на някои от коментиращите как мисленето им е замръзнало на ниво 1997-1998 се чудя, в България ли са изобщо? Или по емигрантски разработват клавиатурите по нощите )

  69. 69 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#55] от "chiko":

    Аргументи може да се представят на хора които имат желание да приемат различна гледна точка. Тези които някой им е сложил някакви измислени факти на езика и те целодневно механично ги повтарят се наричат 'промити мозъци'. Нали не очакваш да ти обяснявам какво е полит икономика и какво означава че някой ходил незнам къде си... пълни тъпотии. Досието на Костов е обявено и това са извадки публикувани в национален ежедневник, но ако имаш желание да казваш на черното - бяло - по добре не го прави тук!

  70. 70 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Депутатите на ДСБ в предишния парламент бяха 13. Сега са 5. Преди години Борисов би Костовия Бебо Гаврийски като маче у дирек). После дойде ред на големия антикомунист М. Заимов (внук на СССР шпионин). И то бе Костов човек и той бе опукан от Борисов). Пак преди години Костовия дедо Неделчо яде бой като за световно. Дори на балотаж завалията не стигна.
    А върха на сладоледа е, че Костов гласува за правителство начело с Бойко и ченгето Божо Д. в това правителство)).

  71. 71 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#62] от "navyТА пружинка":

    Костов и затова ли е виновен -че Мадридския айдук,специалиста по савецките униформи и Слънцето/до се свети името му/ не контролират /умишлено или да/
    ------------------------------------
    Ха,ами те отдавна фалираха,смениха по няколко собственика и се разпарчетосаха.От мен ли го чуваш за пръв път?

  72. 72 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#66] от "Анна Тодорова":

    Ми лично за мен е невъзможно. Демокрацията като форма на управление не е най-хубавото управление, а най-справедливото. Разликата е огромна, а и хубаво е твърде размито понятие, за разлика от справедливо.
    Масовата част от избирателя ни иска неща на готово, обещания и гласува с омраза и силна емоция. И най-вече няма информиран избор, което води до силна манипулируемост. Резултатите са съвсем нормални - хората просто си искат да живеят в кочинката.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  73. 73 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До 69

    Това, което изнесох за Костов са факти. Може да ги коментираш както искаш. И животът не е математика, където положителните и отрицателните числа взаимно се анулират. Дори това, което да си постнал да е вярно, също така е вярно и съветското присъствие на Костов (при това два пъти) и преподаването му на комунистическа пропаганда под формата на политическа икономия, и дисертацията му, статията му в "Работническо дело", и това за секретните отдели и т.н.
    И всеки може да си прави изводи каквито иска.

  74. 74 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2976 Неутрално

    До коментар [#26] от "fanetti_ma":

    Катастрофално загубиха изборите - да, но след като изправиха държавата на крака. Разбира се, че имат трески за дялане, но поне поставиха основата на добро икономическо развитие, които следващите основно ползваха и по-малкко развиваха. И при тях треските за дялане са толкова, че накрая ще остане само една вейка

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  75. 75 Профил на Весо
    Весо
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#10] от "chiko":
    Умирам от кеф когато някой червен боклук почне да ми обяснява какъв комунист бил Костов. Странно защо го мразят толкова. Нещо не се вързват нещата логически, но карай.
    Истината е, че правителството на ОДС направи най-много за България, особено през първите три години от управлението си.

  76. 76 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#73] от "chiko":

    Чакай сега, кое е вярно, че не разбрах? Статията му в Работническо дело чел ли си я или само преповтаряш? Щото не знам друг, който да си е позволявал така да нахрани партията в официоза й по ония времена. Или нямаш представа всъщност от съдържанието й?
    Я ни светни точно по какво е преподавал да видим факта?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  77. 77 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#8] от "Анна Тодорова":

    Кой да ви нахрани, другари? И вие искате като др. Масларова и др. Мургина, като др. Овчаров и др.Петков, ама няма за всички далавера в тая държава...нали все някой трябва да сАди пиперо?

    До коментар [#56] от "kaka_ginka":
    Като е бита карта, що се потиш през 3 поста, да го пишеш отново и отново? Хайде ходи при партийния да се отчетеш за 10-те лева...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  78. 78 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#10] от "chiko":

    Вижте трогателната му загриженост за Партията в тази статия публикувана в "Работническо дело":"

    Ако имаше макар и малка способност да мислиш и разсъждаваш щеше да ти стане ясно ,че на тази статия ако и смениш датата става актуална и сега:
    Само прочети точките/който иска по-подробно нека гледа линка/

    "Стабилизационна програма или радикални реформи? Това е въпросът, който сега концентрира в себе си непосредствените и дългосрочните интереси на нацията. Искането за стабилизационна програма е продиктувано от кризисното положение на икономиката. Колебливите, некомпетентни и половинчати опити за реформи създадоха допълнителни трудности и противоречия, защото разстроиха редица стандартни механизми на икономическата система, без да ги заместят с нови, по-ефективни. Затова стабилизационната програма може би ще даде временни облекчения и частични подобрения на положението. Те ще се дължат на връщане към рутинните средства за управление и старите, изпитани икономически структури, т.е. тя не може да бъде нищо друго освен икономическа реанимация на катастрофиралата командно-административна система. За една-две години ще бъде отложено решаването на историческите проблеми на българското преустройство. Такова решение разчита да отстрани грешките на бившето ръководство на страната, но по никакъв начин не засяга икономическите, политическите и идеологическите устои на познатия ни социализъм. Наистина, ако сегашната криза се дължи на пропуски и слабости в управлението, както се твърди, стабилизационната програма ще бъде в руслото на желаните от всички реформи.
    .......Официалната доктрина продължава упорито да отказва признаването на органическите пороци на системата, а те са:

    1. Неспособност да създаде ефективна организация на труда.
    2. Неспособност да задържи лавината на дефицита и инфлацията
    3. Неспособност да премине в слединдустриалния стадий.
    4. Неспособност да развива научно-техническия прогрес.
    5. Неспособност за вграждане в световното стопанство.
    6. Неспособност за качество.

    .......30,11,1989год
    Всичко това е писано когато в конституцията на НРБ пишеше
    член Първи-Ръководната сила в обществото и държавата е Българската комунистическа партия.
    И когато сегашния Министър-председател даже и не се е замислял ,че ще изпадне пред дилемата -да напусне милиционерската система или да напусне Българската комунистическа партия.
    И той ще избереда напусне МВР но да остане в БКП

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  79. 79 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#73] от "chiko":

    Ще постна само няколко момента - мисля че всеки 'не-промит мозък' ще се съгласи че говориш неща които не разбираш - как е възможно да обвиняваш чоовек който е преследван за вражеска диверсия и антикомунистическо мислене от ДС в обратното??:

    Костов има досие. Само че не агентурно досие, а досие на човек, разработван и преследван от Държавна сигурност за “идеологическа диверсия“. Срещу него са проведени повече от девет разследвания за антикомунистическа дейност.

    Целта им е да изяснят извършва ли “обектът” антисоциалистическа пропаганда и сред какъв кръг от лица развива вражеска дейност.

    Те предвиждат да се направят тайни обиски в дома и в кабинета на Костов. Да се организира за 20 дни подслушване на жилището му, така че да се установи какво и с кои лица разговаря. По време на тайните обиски да се преснимат написаните от него работни бележки и материали. Впоследствие те да се предоставят за анализ на “специалисти в областта на политикономията.”

    “….При обсъждане на научни материали е проявявал немарксистки възгледи.Партийната група е разглеждала неговото положение и е взела решение да не се допуска до педагогическа идеологическа работа…

    Бе направена оценка на идеологическото съдържание на изказвания на обекта. В тях се дискредитира социалистическата икономическа система като нежизнеспособна, противопоставя се икономическата политика на БКП на икономическите закони, прокарва се теорията на пазарния социализъм.

    овереното лице “Стоян” разгръща усилията си в по-интернационален мащаб. Освен, че обвинява Костов в антиживиковизъм, в немарксистки и непартийни позиции, “Стоян” предупреждава, че:
    “…Подобни мисли с непартийни позиции /Костов/ е изказвал във връзка със сътрудничеството и резултатите от него в СИВ и други въпроси…” Има и друго. Според “Стоян” обектът твърди , че “ въпреки дългогодишните разработки и проверки, новият икономически механизъм няма да подобри жизненото равнище на народа…”


    Източник:: В-к Седем - Иво Беров

  80. 80 Профил на iivailo1
    iivailo1
    Рейтинг: 112 Неутрално

    политическата обстановка в ЕС става все по-забавна !Това трябва да се види хахаха

  81. 81 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1263 Любопитно

    Прав е Ваньо Костов - той е "бито куче и знае" - затова го слушайте.
    Бате Бойко дупе дава за да изкара мандата си. При едни евентуални предсрочни избори БСП никога не би могла да ги спечели. Тогава? Тогава единствената възможност да се закрепи статуквото и удовлетвори мегаломанията на Бат Бойко е да се обединят двете болни крави - Белчо и Сивушка! Така и вълкът сит и агнето - цяло!

    "Вместо да води политика в интерес на гражданите, Борисов обещава светло бъдеще, евтин ток, магистрали и присъствие в Пакта на еврото, коментира още Костов. " Поради натрупващата се в страната инфлация, наесен може да очакваме банкноти от по 200 лева, с лика на БОЙКО БОРИСОВ!

  82. 82 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#71] от "ret":
    Ха,ами те отдавна фалираха,смениха по няколко собственика и се разпарчетосаха.От мен ли го чуваш за пръв път?"

    Червенушко-веселинчо и защо така?
    Нали правителството трябва да следи за следприватизационните ангажименти ?
    Защо правителствата след Костов си чесаха мак...те?Защо допуснаха приватизираните фирми да сменят по няколко собственика и да бъдат разпарчетосани?
    Нарочно или да?

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  83. 83 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    ТОВА Е ЕСТЕСТВЕОТО МЯСТО НА ГЕРБ ПЛЪТНО ДО БСП - и това е новит модел на превъплъшение и преповиване на новата структура на вечната БКП.

  84. 84 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#60] от "ром":
    Какво те притесняват реститутите ?
    Дядо ми е имал имот с който е изхранвал многобройното си домочадие и всичко това с труд а не по партийна линия и като какъв кулак го видяха комунетата та му национализираха имота ?
    Да е платено за тези години назад наем или рента на наследниците му ?
    Хляба и ние сме си го плащали по същите цени като всички останали с изключение на по - равните комунета.
    Много такива въпроси мога да задам.
    Какво е виновен баща ми, че е печелил през комунистическо 15 000 лв. от Тото 2 и не е дал вересия на някои комунета а е искал да ме подсигури мен и същите тия мизерници са ме клепали за да ме изселят ?
    Уважавам чуждото мнение и имам много човеци които уважавам независимо от коя партия са но и има много хора които ненавиждам и не го прикривам това защото ги знам какви мизерници са били и още по - голями са си останали защото сега във времето се вижда кой какъв е .
    Но вместо ДС/ БКП/БСП има и господ Бог който бави но не забравя и всеки според заслугите.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  85. 85 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Костов може да е всякакъв и мошенник и крадец, но си остава политик с много правилен поглед и точен нюх, един от малкото такива у нас. Според мен е абсолютно прав и това си до голяма степен възможно и ще се случи нещо подобно.

  86. 86 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 849 Неутрално

    #72: "Демокрацията като форма на управление не е най-хубавото управление, а най-справедливото."

    Дали наистина е така? Дали е справедливо гласа на един неграмотен индивид, който не си плаща дори тока, не иска да праща децата си на училище и цял живот е на социални помощи, да бъде равен на гласа на един образован и икономически активен индивид, който цял живот е работил здраво и е плащал данъци?
    Аз лично мисля че демокрацията в сегашния и вид се е компрометирала в цял свят и е крайно време да се премине към някаква нова форма- гласуват и избират само тези, които отговарят на определени критерии- образователни, участие на пазара на труда, имотни и пр.

  87. 87 Профил на you__tube
    you__tube
    Рейтинг: 217 Неутрално
  88. 88 Профил на katiya
    katiya
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#28] от "chiko":
    До коментар [#51] от "chiko":

    Хайде вече спри да пишеш глупости. Цитати от твоя линк:
    "1997
    .....
    16 юли - Излиза становището по молбата на България за членство в рамките на План 2000. Становището оценява Република България като страна-кандидатка, която не е достатъчно готова да започне преговори за присъединяване.
    .......
    1999!
    .....
    10 декември - Европейският съвет в Хелзинки взема решение да открие преговори с България, Латвия, Литва, Словакия, Румъния и Малта."
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BA%D1%8A%D0%BC_%D0%95%D0%A1



  89. 89 Профил на Анна Тодорова
    Анна Тодорова
    Рейтинг: 740 Неутрално

    за правото да имаш глас драги не се заплаща.Всеки има право на глас,а това,че държавата не е кадър да го застави да се образова и интегрира и да плаща данъци-губи самата държава

    bravy
  90. 90 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#81] от "Дедо Либен":

    И аз усещам мириса на "НАЦИОНАЛНО-ОТГОВОРНА коалиция", която да ИЗВЕДЕ страната от кризата...
    Но защо забравяте Гоце - неговата партия ще е новото НДСВ. За съжаление, следващия мандат ще ни управлява подобна коалиЗия: ГЕРБ+АБВ+БСП+ДПС.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  91. 91 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#70] от "chiko":

    Депутатите на ДСБ в предишния парламент бяха 13. Сега са 5. Преди години Борисов би Костовия Бебо Гаврийски като маче у дирек). После дойде ред на големия антикомунист М. Заимов (внук на СССР шпионин). И то бе Костов човек и той бе опукан от Борисов). Пак преди години Костовия дедо Неделчо яде бой като за световно. Дори на балотаж завалията не стигна. "

    Ама какво да му правиш на матряла-избирател?
    Иска си мутрата за кмет и това е.После си го поиска и за министър-председател.Сега е управляван по системата днеска едно ,утре друго,на третия ден нито едно от първите две
    А дедо Неделчо е сто класи над развратния бракониер-доносник на ДС ама матряла си иска Гоце.



    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  92. 92 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1865 Любопитно

    браво Костов крайно време беше да се каже истината !!! Трябва да си абсолютен идиот ако още не си разбрал 4е герб не са нищо повече от Б-отбора на бсп ,за съжаление в България идиоти бол !

  93. 93 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 761 Весело

    Винаги се чудя защо думичката 'Костов' боцка в дупето на феновете на герб и приятеля им Златев, както и на феновете на мама партията и матушката Рус на която служи същия Златев. Какво толкова е казал Костов - осъзнайте срамежливите си чувствата и не ги подтискайте. От толкова розови сънища и мокрене ще полудеете, да знаете
    Пък като не бил Костов прав, бил политически труп и нам кво си, що толкоз дращите срещу него, нали щял да е безгласна буква

    Колкото повече, толкова повече!
  94. 94 Профил на ром
    ром
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#84] от "tanas":

    Съгласен напълно!Но Костов набутва нова провокация за наивните-ГЕРБ в следизборна коалиция!И ако това не е груб популизъм,кое е ?И на най предубедения му е ясно ,че с тези си действия налива вода в мелницата на комунистите.По добре е да работи за силна десница,ама той явно цели обратното!


  95. 95 Профил на gwendolin
    gwendolin
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До 61
    Дали тиквата ще стане още един път софийски кмет?
    Нещо не ми се вярва

  96. 96 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4215 Неутрално

    Костов и СДС са бита карта!

    Борисов и ГЕРБ са бита карта!

    Това твърдят феновете с еднакъв ентусиазъм и сигурност!И двата лагера са абсолютно убедени в правотата си!

    Е,не може,обаче,и двата лагера да са прави...едновременно,нали?

    За това има избори и великият суверен-народът-ще отсъди!

  97. 97 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4215 Неутрално

    От моя гледна точка и Костов ,и Борисов са еднакво добри приятелчета на Златев!
    Същи и Гоце,и Сергейчо,и Р.Овч.,и Доганчо!

    А,сега,де!

  98. 98 Профил на ner0n
    ner0n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Прав както винаги. Може би един от малкото политици в България, които знаят какво говорят и имат представа как да измъкнат държавата от кризата.
    Тая година очаквам много силни избори за Сините. Просто в момента това е единственият шанс за България да излезе от кризата.
    Другото е, че най-после трябва да докажем на този наглец Тиквата, че или трябва да вземе някакви сериозни мерки или да си ходи.

  99. 99 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#74] от "Gopeто":

    Къде го видя това начало на доброто икономическо развитие?
    При Великият Ръководител ли?
    О,Богове!!

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  100. 100 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 610 Весело




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK