Свещеник иска отмяна на празник в детска градина - покварявал децата

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Съгласен съм със свещениците! НО защо те не са по-активни и не обикалят из народа да проповядват православието и да са за пример на хората? Само с анатемостване не става - трябва и работа да се върши

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  2. 2 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Източно-православен християнен съм , кръстен в далечната 1946 год. в църквата "Св.Никола" до Женски пазар в София ,

    Н О

    народа е казал следното :

    Вържи попа , да е мирно селото !

    Има двама -трима сливенски попа , които почнаха да се взимат много на сериозно . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  3. 3 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Не трябва да си свещеник, за да се обявиш против подобен туземски идиотизъм.

    I had a dream, Joe
  4. 4 Профил на tsvetytkm
    tsvetytkm
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Харесвам кукерите, ама в детската градина да показваш на децата гадаене и врачуване..... Дали са направили сценарий , в който убедително показват, че това е олигофрения и учат децата да не се подвеждат по телевизионни ясновидки или само се лигавят...(в Бог може и да вярваш, може и да не вярваш, няма да те удари гръм), но колко хора в беда или просто ей така дават всичките си пари на врачки и баячки и всякакви мошеници.

  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3173 Любопитно

    На Балканите има оби4аи които съществуват десетки векове преди да ни "спаси" евреохристианската мафия !!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6 Профил на Yoda
    Yoda
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Ахахаха, следващия път ще спрат някоя промоция в Била или детското за лека нощ. Смешници! намерете си занимание бе, лумпени...

  7. 7 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#1] от "Пешката":

    "...защо те не са по-активни и не обикалят из народа да проповядват православието...?

    А защо изобщо трябва да обикалят и да проповядват? С какво те са по-добри от врачките и баячките и колко по-истинно е словото им? Децата трябва да учат наука, а не религии и бабини деветини.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 882 Любопитно

    До коментар [#1] от "Пешката":

    Да сте видяли православен свещеник-мисионер?

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на Yoda
    Yoda
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Не знам дали хората писали преди мен се сещат, че става въпрос за забавление за малки деца - боравене с хранителни продукти в насипно състояние, което е любимо на малките деца, евтино и приятно е, като тук на всичкото отгоре им дават повод да си развихрят въображението, забавлявайки се с подръчни средства. С какво да си играят - с евангелието на Йоан ли??

  10. 10 Профил на ром
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 581 Неутрално

    не мога само да разбера какво точно правят за да приближат църквата до хората, освен разколи и истории за злоупотреби и чат пат, глупости от този род сега, също заклемяване на Ванга и Дънов, друго не съм чул нещо градивно да направят. Православен християнин съм и говоря само от свое име, това не е моята църква в този вид, в който ми я натрисат. Добре, че вярата няма нищо общо с това, което представляват тези хора, а е до голяма степен лично изживяване. Но вместо да работят с хора в нужда, деца, наркомани, вместо да организират благотворителни мериприятия, неделни училища и срещи с дечица, хора в нужда, психолози на добра воля и други подобни прояви, ни занимават с огромното си его. Нямам думи, както казах храмът и вярата са едно, служителите в него друго и това е за добро при създадените обстоятелства.

  12. 12 Профил на Yoda
    Yoda
    Рейтинг: 566 Весело

    Ще заклеймял всички учители в детската градина, аз пък ще кажа на гласовете дето ги чувам да ти образуват газове....

  13. 13 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    Вижте ги на снимката. Хора в силата си грабнали по една хоругва и тръгнали сред бабичките, че е по-лесно да стоиш и нищо да не правиш. А като свалят расата тръгват по баровете.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  14. 14 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1526 Весело

    Ми то и врачките, и поповете са си все шарлатани.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  15. 15 Профил на marmeladoff
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:53 на 14/06/2011 от неговия автор.

  16. 16 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 466 Весело

    Каква църква, какви 5 лева, бе?
    Какво общо има тая паплач, оглавявана от полковник Максим с вярата?

  17. 17 Профил на gorskia
    gorskia
    Рейтинг: 524 Неутрално

    попа нещо бърка логиката, ако "на празника децата ще трябва да демонстрират различни начини на врачуване и гадаене. За празника децата ще трябва да покажат как се гадае със захар, сол, боб, кафе и по други начини" едва ли има за цел да ги накара да вярват във врачуването и гадаенето, а по-скоро обратното. Не вярвам едно дете, което фантазира върху сол или захар, ще повярва в предсказанато от друг по този метод.

    gorskia
  18. 18 Профил на puhen
    puhen
    Рейтинг: 466 Весело

    Аз пък съм против поповете да карат джипове, които сменят всяка година и да се разхождат с по пачки в джобовете.

  19. 19 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Абсолютно прав е свещеникът! Вие ще си дадете ли детето да го учат на тези глупости в детската градина?

  20. 20 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    отец Силвестър ...

    Този не знам дали е от Тъмната Страна на Силата, ама с глупости като "списък с представителите на Антихриста" да се занимават...

    Тъжно е дереджето в което е БПЦ. На нивото на врачките са, колкото и да рипат...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  21. 21 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Крайно време е някой да озапти поповете. Или да ги реформира - а уж православната църква била по-реформирана от католическата....Да бе, да. И защо все чуваме за идиотиите на този или онзи кретенясал свещеник, а не чуваме за добрите неща, които някои от тях наистина вършат със сърце и душа?

    П.П. През 50-те баща ми като комсомолец е ходил да електрифицира селата - тогава бабите до крушките слагали по една свещ да свети, че била чисто нещо, а електричеството дяволско....Не мисля, че трябва да се връщаме пак там.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  22. 22 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Отец Силвестър?
    Сериозно?

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  23. 23 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Дано малоумниците от това "детско заведение" да са го направили от чиста глупост

    http://www.webcafe.bg/id_1015131462

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  24. 24 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Колкото и да са противни и неадекватни свещениците, този път съм съгласен с тях. Пълно малоумие е децата да демонстрират такива идиотщини.

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  25. 25 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    По принцип съм против това Църквата да си вре носа навсякъде и във всичко, но за врачките са прави. Проблемът е много сериозен... най-различни шарлатани използват медиите, за да рекламират търговските си услуги, като разваляне на черни магии, гадателство, леене на куршуми и пр. и по този начин се насаджат примитивни страхове у по-податливите хора. Суеверието трябва да се изкорени и не трябва да се пестят средства за пълното му ликвидиране в обществото - и Църквата, и държавата трябва да вземат отношение по въпроса.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  26. 26 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    Ами дайте направо да заклеймим и мартениците, и погачата четиресет дни след раждането, и Трифон Зарезан, който е тракийският Бакхус (Дионисий), гримиран по християнски. Дай да забраним и шарана за Никулден, щото и св. Никола е превъплъщение на Посейдон. Сетили се сливенските попове да си оправдават заплатите.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  27. 27 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2259 Весело

    И казано есть:

    Прати глупака да се моли Богу и той челото ще си разбие!

  28. 28 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    Изобщо не сме чули гледната точка на учителите от въпорсната детска градина. Напълно е възможно да е някакъв празник, свързан с народни обичаи. Едва ли децата от това ще повярват във врачки и гадаене. В крайна сметка никой не си мисли, че мартеницата ще го предпази от простуди, само защото като дете е носил мартеница за здраве.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  29. 29 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#25] от "Mohammed":

    Емчи, нали учителките това и правят!

    1. Нарекли са неслучайно работата "Бабини деветини".
    Всеки знае какво значи това и на какво викат така децата.
    2. Когато децата сами "погадаят" как мислиш, че ще се отнасят занапред към "колегите" гадатели? С повече вяра? Или по-малко?

    Тия попове съвсем изтрещяха търсейки под вола теле за да покажат, че съществуват.

  30. 30 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Врачки,баячки,ванги,ностраамуси,Библията казва:"да нямаш друг Бог,освен мен!"Който се чувства християнин вярва в това!
    Не е нужно да си религиозен,просто трябва да имаш здрав разум,за да знаеш,че разните там"феномени"и "духовни наследнички"на ванга са просто мошеници,които си говорят с "вселенския разум"както с комшийката!

  31. 31 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#30] от "faeton":

    Наистина, който се чувства християнин вярва именно в това, което си написал. Обаче не е задължение на детската градина да налага християнските ценности. Още повече, че не знаеш дали всички деца там са деца на практикуващи християни. Едно е родителите да се противопоставят на празника, друго е свещениците да го правят.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  32. 32 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Призовавам полу-легалната неправителствена организация "българска православна църква" да премахне гръмоотводите от така наречените "църкви".

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  33. 33 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#31] от "7777":

    Съгласен ,че не е мястото на религията нито в детските градини,нито в светските училища!
    Аз и не коментирам конкретната детска градина,а по принцип вярванията в бавачки и врачи!

  34. 34 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#33] от "faeton":

    Разбирам. Мисля обаче, че е преувеличен страхът, че от едно празнуване на "бабини деветини" децата ще тръгнат да вярват във врачки и баячки.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  35. 35 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#34] от "7777":

    Е,мисля,че не става въпрос дори за страх,че децата ще се "покварят",както е казал свещеникът,а по-скоро за предупреждение и за позиция на православната църква,която естествено е против тези неща!

    Виж сега,при ширещата се сляпа вяра във ванги и кочовски,малко църковен пуризъм не е излишен!
    Нека някой да заяви на народа,че това са глупости!

    Самият факт,че Дневник публикува новината и че спорим е добър!

  36. 36 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    Булгаристан, турски кенеф, ненормални?
    В чия тиква се е зародила тази идея за бабини деветини, гадаене и т.н.?
    Дори и да е подигравка с тези езически щуротии едновременно това си е подигравка с бабите на децата, които изобщо не са изкугуригали, много от тях са в съвсем активна възраст, и със сигурност имат повече в главата си от "тиквите"!

  37. 37 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1478 Любопитно

    В този случай съм на страната на свещениците. Наистина що на глупости учат децата в тази детска градина? Това по учебна програма ли е или самодейна работа на преподавателите там? Що за дивотия е това?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  38. 38 Профил на tomoff
    tomoff
    Рейтинг: 8 Неутрално

    хмммм...
    патриархът не се ли оказа ченге от ДС?
    същата тази бпц ли направи слави бинев архонт?
    само питам...

  39. 39 Профил на Емануил
    Емануил
    Рейтинг: 516 Неутрално

    опппппааа, май време за Чипровци 2011 !!!

    http://www.erepublik.com/en/referrer/embeca
  40. 40 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1209 Весело

    Българската православна църква за 220години успя да помогне на народа само и единствено в развеселяването му с идиотските си идеи! Някак по-различно си представям ролята ѝ!

  41. 41 Профил на rikardo
    rikardo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#38] от "tomoff":Старозагорският митрополит Галактион направи Слави Бинев архонт.Галактион е доносник на дс веднъж на 6-ти политически отдел и на още една служба от ДС.А Максим не отмени своеволието на галактион защото и той е ченге от ДС.

  42. 42 Профил на Angel Dobrev
    Angel Dobrev
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Хайде някой да ми спомене поооооооооооооооооооооооооне един акт на сегашната БПЦ, който да е в полза на паството им... Пък се и чудят защо оредява това паство, защо няма млади вярващи в храма???

  43. 43 Профил на moreni
    moreni
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Да, врачките и баячките престъпно злоупотребяват с и забогатяват от хорското нещастие. Но наистина не сме чули версията на учителите в градината. Да дадеш на дете да си играе с видовете гадаене, именно за да се забавлява, а не за да вярва в това, не виждам нищо лошо. Как мислите, кое дете ще повярва утре повече на врачката: детето, което вече си е играло да гадае на боб (с ясното съзнание, че това е игра) или което за първи път вижда подобно нещо и се пули изумено пред поредния шарлатанин? Свещеникът едва ли би предложил децата да играят на “Хайде да изнасяме богослужение” примерно. Защото той вярва в свещеността на ритуала и би сметнал това за кощунство.
    Все ми се струва че свещениците ни силно се догматизират и правят от мухите слонове (Мадона, филма на Мел Гибсън, кукерите, сега и детската градина), за да не видят истинските “слонове”: хорската бедност и онеправданост, на която са призвани да помагат жертвоготовно от самия Спасител. Много е лесно да заклеймяваш от амвона, ама я слез да помогнеш на ближния и проблемите веднага те наскачат – справка отец Иван и неговия приют.

    SOS Витоша! Не позволявай да унищожат 1000 дка от най-стария парк на Балканите!
  44. 44 Профил на Димитров
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:40 на 28/03/2011 от неговия автор.

  45. 45 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    БГ православната църква е болна.
    Войнстват ВеКеРейските владици.
    ТЕ ще избират нов- Патриарх ........ !!!
    ТЕ ще избират Мутра за Патриарх ........ !!!
    Нужни са малко късмет и голям обществен натиск за да се предотврати това !!!!!!!!!!!!

    НО в случая са прави. Само като се сетя за плеядата Соц.-простаци, които се влачеха при Ванга ....... партийци, доносници, партийци, милиционери ...... а и много малко време е минало от смъртта на Ванга за да се съди за делото и ....
    Тези отчета и пловдивския владика са от първият випуск на Богословския факултет на СУ и са надъхани "православни талибани". Това е другата крайност.
    НЕ, че техният съученик Явор Дачков ............
    е нещо по-морално .....
    Ще мине много време докато се съзида поколение от морални духовници.

    В случая са прави.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  46. 46 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 982 Неутрално

    АКО СВЕЩЕНИКЪТ УЧИ ДЕЦАТА ЗА ВЯРАТА, НАДЕЖДАТА И ЛЮБОВТА, НИМА ЩЕ ВЛЕЗЕ В НОВИНИТЕ? Няма какво да се лъжем, ежедневната работа на хората в църквата никога няма да е интересна. Никой никога няма да направи репортаж за свещеника, който е отделил от залъка си, за да помогне на хора в нужда, или пренебрегва семейството си, за да се грижи за наркозависими и прочие. Този личен подвиг остава скрит, а вие плюете по фанатиците като пловдивския владика. Да, този точно има за какво, но има и други.

  47. 47 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Гневно


    ПАК питам:

    - Защо "уволнихте" митрополит Симеон и избрахте за негов "заместник" ве-ке=рейската мутра Галактион ??!!

    Щов червената мутра Дончева беше адвокат на Синода ...... нищо нормално няма да поникне скоро там !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  48. 48 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#11] от "diogen_1":

    +++++++++++++++++++++++++++

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  49. 49 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#45] от "barcelonski":

    Точно!
    При вангата ходеха незабременени моми и партийни величия!

    Начело с татовата щерка,която беше луднала по езотериките!

    И подмазвачите и те-да не останат по-назад!Пък и руснаците вече си имаха една тяхна партийна врачка-Джуна ли беше,Джана ли?
    Ние признахме Джуна за велика,те признаха вангата и наште партизански величия ходеха да се трупат пред вратат й!

  50. 50 Профил на rikardo
    rikardo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#47] от "barcelonski":Една корекция галактион е бил сътрудник 6-ти политически отдел и на още една служба към ДС.Мисля че не е вкр.


  51. 51 Профил на studentka
    studentka
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#9] от "Yoda":

    един разумен коментар!!!!!!

  52. 52 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#24] от "|":

    Да. Пълно малоумие е Силвио Берлускони (който явно е най-големия тъпанар, неясно как задържал се на върха на Италия с последните има-няма 15 години май) по същата логика да има личен астролог, но той има. Още по-голямо малоумие е да публикуват хороскопи във всеки вестник (което учудващо добре се толерира от пресветата ни православна църква) - всъщност тези хороскопи се базират на разделянето на небето на някакви зодиакални съзвездия (които освен това са 13, а не 12, който не вярва нека провери - 13-тото е Змиеносец, ама такава зодия няма) от някакви древногръцки цървули, като О, УЖАС - пълните карти са съзвездията са уточнени едва през 1922 от някакъв абсолютен гадняр американец на име Ръсел, а някакъв още по-голям гадняр белгиец на име Делпор нарисувал и точните им граници. Изобщо красота, което не пречи хороскопи да се пускат и по националните телевизии и маса народ да им вярва повече, отколкото на врачките.

    Така че сега чакайте църквата срещу хороскопите. А на мен в пощенската кутия ми пускат листчета за личен хороскоп срещу х лева на минута. Професионално. Абе изобщо професия за всеки се намира. Ся кво, отците скачат срещу конституционното право на всеки да си избере професия ли?

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  53. 53 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#46] от "Димитров":

    Изобщо не си прав. Справка - отец Иван и неговия приют:

    http://www.capital.bg/blogove/crop/2010/06/07/913081_fotoistoriia_otec_ivan_i_negovite_deca/

    Жалкото е, че стана известен покрай скандалите, с които се опитаха да му затворят приюта като незаконен. А за това има голяма вина журналистиката, която се отучи да бъде позитивна, и ако няма кръв, трупове и скандали, смята че не си е свършила работата.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  54. 54 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#52] от "epoc":

    Понятието "съзвездие" няма научен смисъл и на никой не му пука дали Ръсел или Съсел е уточнил картите им Освен на разни идиоти дето вЕрват в астрологичните измислици.

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  55. 55 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Като православен християнин не подкрепям гадаене и баене. Не вярвам и не се занимавам с магии.

    Но - България е светска страна, в която много хора са християни само формално. Т.е. може и да вярват на гореписаните практики.
    Работата на Църквата не е да анатемосва, а да приобщава с ласкавост, добрина, пример за жертвоготовност и помощ за страдащите.

    E PLVRIBVS VNVM
  56. 56 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#54] от "|":

    Пращам ти нещо, дето и на iPad-а се чете (не за друго, няма флаш в него):

    "In modern astronomy, a constellation is an internationally defined area of the celestial sphere"

    Извадка:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Constellation

    И още една, от абсолютно ненаучната организация IAU (Международния астрономичен съюз):
    http://www.iau.org/public/constellations/

    Която е ама толковоа ненаучна, че дори ги има и сървеменните ненаучно стандартизирани карти на 88-те съзвездия, раазбира се, лишени от всякакъв научен смисъл.

    Но, разбира се, астрономията е фундаментална наука, лишена от абсолютно всякакъв смисъл (абсолютен факт - едно време като е нямало GPS-и от Европа до Америка се е стигало с чертане на хороскопи и молене на господ, а не с тотално ненаучните инструменти като секстант и телескоп), за разлика от класическата астрология, която е толкова точна и прецизна, че в пет вестника можеш да видиш шест различни хороскопа. А на света освен iPhone и iPad за теб май друго няма. А ако астролозите не вярват на научните измислици, астрономите вярват.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  57. 57 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#55] от "PavelCZ":

    "Но - България е светска страна, в която много хора са християни само формално. "

    Интересно! Как така сме християни, пък било и формално, когато не практикуваме никаква религия?
    Ние сме атеисти! А-ТЕОС! (Безбожници)! Такива сме си.
    (За съжаление).

    Да разлая троловете!!
  58. 58 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#56] от "epoc":

    Дрън-дрън празни приказки

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  59. 59 Профил на Драго ми е- Драгой Европейчев
    Драго ми е- Драгой Европейчев
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Да бяхме си останали тоталитарна държава, че нямаше толкова забрани и анатемосвания )

  60. 60 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#49] от "faeton":

    Точно!
    При вангата ходеха незабременени моми и партийни величия!
    =====================

    Файтонски,
    списъка на СОЦ.-ПРОСТАЦИТЕ е дълъг, но най-общо са разни величия и техните роднини които ходеха там за гадаене а в същност ВСИЧКО се докладваше в ДС !!!! ...... но всеки Матрял си заслужава ДС-то.
    Аналогично е баенето на Джуна.
    Разбира се, че са ходили и много честни, изтрадали и отчаяни хора ...... на които им е вдъхната вяра !!!
    Разбира се, че не трябва да се анатемосва Ванга, а да си остане да се "самодоказват" чудесата и пророчествата ....

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  61. 61 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Гневно

    До коментар [#50] от "rikardo":

    Мисля че не е вкр.
    =====================


    Рикардовски,
    вербован е от ВКР в казармата, а след това са го "менкали" насам натам ..... Абе мутра си е говедото. Направи "архонт" един отявлен бандит и легитимира партията му в ЕП.
    Това му викам успешен ДС-проект.

    Същата шибана мутра Галактион бе назначен и за и.д. митрополит на Централна и Западна Европа след като "уволниха" митрополит Симеон и сега мутрата има 2 гласа в Синода !!!
    Уж щеше да проведе епархийски избори ......... нищо не провежда мутрата ..... трае си и си гласува с 2 гласа в Синода.
    Такива Мутри като него ще избират Патриарх ...... сами,ч е този патриарх ще си го гледаме и трайкаме .... 20 ... 30 ... 40 .... 50 го-ди-ни !!!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  62. 62 Профил на rikardo
    rikardo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#61] от "barcelonski":Убеден съм само че е от 6ти

    отдел на ДС.За вкр вероятно си прав.

  63. 63 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Вълчо, тук (в Чехия) се прави една формална разлика между да кажем покръстен, но непрактикуващ и практикуващ вярващ - от една страна, и невярващ (атеист) и агностик - от друга страна.
    След 22 години тук вече автоматично пиша според както е възприето тук.

    E PLVRIBVS VNVM




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK