ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Магистрала "Люлин" - свлачища преди финала

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 1394 Любопитно

    "...Част от тялото на единия от загиналите дори останало вкопано в моста, разказваха работниците...." _ България - страна с традиции!

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  2. 2 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1487 Разстроено
  3. 3 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 1394 Весело

    "...Плачещият тунел се намира веднага след моста на смъртта, ако се движите в посока от София към Перник...." ХАХА

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  4. 4 Профил на БГ Владо
    БГ Владо
    Рейтинг: 521 Гневно

    ако не беше тъжно щеше да е смешно

    оти да се косиме, като ке ни мине
  5. 5 Профил на Кирил Кирилов
    Кирил Кирилов
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Бързат да прережат лентата и след няколко месеца ще го затворят за ремонт а след година ще почнем пак да наливаме пари в обекта за "подобрения".

    Кирил Кирилов
  6. 6 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 659 Неутрално

    хубава статия, добра работа е свършила репортерката

    п.п. на Бойко немога да му смогна на лафовете... това за "римските колони" съм го бил пропуснал.. хахаха

    Pure Chewing Satisfaction
  7. 7 Профил на marcus
    marcus
    Рейтинг: 5 Неутрално

    "Потресена от разказите им и изпитваща недоверие те тръгнаха да показват снимки от мобилните си телефони от трагедиите, но нямах сили да ги гледам."
    Това на какъв език е, че нещо ми убягва? Кой какво прави в това изречение? Ако дъщеря ми, в трети клас, напише такова изречение, ще разбера, ама тук...

  8. 8 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1128 Весело

    Добро описание - като влакче на ужасите е

    П.С. надявам се въпреки всичко магистралата да не бъда пусната по стар български обичай когато е датата (както г-н Станишев откри подобно събитие без да е положен последния слой асфалт, но пък данъкоплатците платиха 2 пъти за маркировка само за да може той да се снима) а когато наистина е готова!

  9. 9 Профил на criptonit
    criptonit
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "на 7-ма позиция в категорията за това как не трябва да се управляват еврофондове"
    и на първа позиция по лощо качество,цена и срокове.
    Чудно е как тази фирма има лице да кандидатства за други магистрали.Очевидно имат доста ниско мнение за тези от ,който зависи това!

  10. 10 Профил на Be_google ДОЛУпримитивнатаЦЕНЗУРЪ
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  11. 11 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Пътувам често по отсечката Мало Бучино - Големо Бучино и мога да кажа (безпристрастно), че ако не беше ТОВА правителство просто магистрала "Люлин" нямаше да е пред пуск!
    А що се отнася до това, че има проектантски грешки е видно за всички!
    Особено до свлачището и до ъгъла на откосите на изкопаните скатове в скалите!
    А до 15 май има още време...

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  12. 12 Профил на bro6urka
    bro6urka
    Рейтинг: 110 Неутрално

    дали така ще е и с другите пътни магистали, защото с тези в душите ни отдавна всичко е разрушено?

  13. 13 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1543 Любопитно

    Магистралният Пожарникар с какви ли "бисери" би благоволил да обясни поредното безобразие...

    # знаем за наследството на 3-ната коалиция
    # знаем за земетресенията в Япония
    # знаем че Костов е виновен

    Нека ни зарадва с някое по-ново картофено "откровение".
    Дано е оригинален и не се повтаря!
    Така или иначе няма значение. парите са "усвоени", а бедните "го д..хат" от край време...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4197 Гневно

    много се краде в тази държава

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на anzug
    anzug
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Част от тялото на единия от загиналите дори останало вкопано в моста, разказваха работниците."

    Тази магистрала придобива вече митични измерения с лек фолклорен привкус. Вече и мотивът за "вграждането" присъства.

  16. 16 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    За хора с къса памет да припомним казуса, който остави тройната каолиция при падането си от власт! Статията е от средата на 2009та година:
    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2009/06/26/744775_boiata_e_ot_evtinite/

  17. 17 Профил на anzug
    anzug
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "А какво се е случвало ще знае само мостът, точно както в книгата на Иво Андрич "Мостът на Дрина""

    Поздравление за авторката за хубавите статия и анализ!

  18. 18 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Магистралата още не е пусната, а вече трябва жива да я оплачем.

  19. 19 Профил на RockyCoast
    RockyCoast
    Рейтинг: 521 Весело

    Като се чува ,че пролетта и лятото ще са влажни и дъждовни ще имаме всички условия да направим някоя ветроходна регата България -Гърция или Балкански шампионат по спускане с кану....

    .
  20. 20 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1134 Гневно

    Бездънна яма за пари са тези "инфраструктурни" изцепки на ГЕРБ.
    Съвсем не по темата, но ще дам за пример ул. Климент Охридски в София, която беше в чудесно за нашите стандарти състояние, а в момента е нарязана цялата и се асфалтират "дупки", каквито всъщност почти нямаше. Вече станАха брутално безочливи.

  21. 21 Профил на nea
    nea
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Нямам нищо против обогатяването на българския език, но защо трябва да използваме дума като "обрушават"?

  22. 22 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Понякога и то доста често журналистите прекаляват.......
    Всеки строителен обект има проблеми за до изчистване и когато се решат, всичко ще е наред.
    Не е ли по-важно, че скоро хората няма да се мъчат да влизат и излизат от София през почивните дни ?









    VD
  23. 23 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#10] от "be_google":

    Боклук, т.нар. магистрала Люлин е рожба именно на тройната коалиция. Сергей Демир Доган, под натиск на Ахмед Дмитриевич Станишев (или беше обратното..), даде поръчката на турчолята от Мапа Дженгиз. Бойковците завариха това положение.

    Сега, вярно е, че българите не са дългопаметни, но чак толкова късопаметни не са. Все пак, надявам се, мнозинството помни, че преди 2 години и нещо мандатоносител беше Ахмед Дмитриевич Станишев, с чийто мандат управляваше Сергей Демир Доган, като ахмед-сава беше уредил турските си аверчета с тлъстата поръчка за магистрала Люлин. А Сергей Демир Доган не можеше да откаже на Ахмед Дмитриевич Станишев. Ахмед държеше Сергей за топките, при нереалистичното предположение, че Сергей Демир изобщо има топки.

    Ако Бойко беше принципен (а той не е), още с идването щеше да разтури договора с турчолята от Мапа Дженгиз и да вкара сергея в централния софийски затвор дори само за тази мръсна далавера. От което сергея пък можеше да се изкефи, де да знае човек ... може би сливенският затвор е по-голямо наказание за него ...

  24. 24 Профил на ahorra
    ahorra
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#10] от "be_google":

    Избора на изпълнителя бе избран от тройната и 80% от парите потънаха преди още да бе завърèна и 1/4 от магистралата и всичко това не при Борисов.Преди да плюете погледнете кога е започнал строежа и кога е трябвало да бъде завършен.Спомнете си колко пътища не бяха ремонтирани а парите отидоха при батко и сие.Как бяха изчезнали 2 500 000 лева за черен път а кмета и досега си е кмет.Така че като плюете имаите и малко достоинство да мълчите където и факти и документи говорят истинските неща.

    ahorra
  25. 25 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 659 Неутрално

    редактирахте статията ми се струва, защото това определено не е статията която прочетох преди няколко часа. Освен това осезаемо е смекчен критичният тон към турците...

    Pure Chewing Satisfaction
  26. 26 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Старо българо-турско поверие гласи, че един строеж няма да е хаирлия, ако в него не се вградят поне една значка и един кюнец.

  27. 27 Профил на kirkor
    kirkor
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Махгистрали-магистрати! Звучи почти еднакво. Какво ли обаче ще стане, ако магистратите поемат магистралите?

  28. 28 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#27] от "kirkor":

    ами ще им пратят магистралките да не се правят на мъжки момчета

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  29. 29 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 726 Любопитно

    Писах аз на един калъф, че тази набедена магистрала е в окаяно състояние и "Тракия" я чака същото ама не та не. Сега истински се забавлявам, че истината започва да излиза и макар да лъсне след години, ще гледам от далеч и ще се забавлявам още повече.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  30. 30 Профил на Славена
    Славена
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Строителство по мутренски - бързо и некачествено.

    "Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът
  31. 31 Профил на raylight
    raylight
    Рейтинг: 901 Неутрално

    Когато умните и кадърните гласуват за глупавите и некадърните или директно, или чрез неучастие, тогава са наказани с последствията от избора си

    Истината е висша ценност
  32. 32 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Така е, защото Рапонът не я е инспектирал напоследък.
    Пред камерите на пикливи журналистки от продажни медии.
    А истината рано или късно лъсва. Особено след като Голямата Уста пререже лентичката.
    Лошото е само, че за тоя целия цирк продължаваме да плащаме пак ние.

  33. 33 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    300 млн. за съоръжение на абсурда.

    Времето е наркотик, много от него убива.
  34. 34 Профил на redguy
    ****

    Този коментар беше изтрит в 09:49 на 05/04/2011 от неговия автор.

  35. 35 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 521 Весело

    ще я пуснат през май, за да й се порадваме, преди да я затворят през зимата заради снега, а после и заради наводнения (може и в обратен ред)

  36. 36 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    София има огромна нужда да разтовари трафика презь кянжево за да може да се затвори там пътя до владая и да се ремонтира и разшири цялото трасе през Кяжево така че бул. Цар Борис 3 да завършва в пътен възел между магистрала Люлин и Струма.
    Това е и 4-ти метро диаметър по който трамвай 5 трябва да слезне под земята като метро, а отгоре да останат по 3 ленти в посока + по 1 локално.
    Безумно скъпо е, но това не значи че не е необходимо.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  37. 37 Профил на kitaec_
    kitaec_
    Рейтинг: 470 Неутрално

    И за посткомунистическото правителство на Герб,се появяват свлачища преди изборите,започнаха да се свличат

  38. 38 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 880 Гневно

    Това са хора със замах. Пък някакъв нещастник откраднал на съседа колата, голям праз. 380 милиона... И да не плащам данъци, те от другаде ще ми ги откраднат и пак аз ще ги платя. 380 милиона...

  39. 39 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Фактите са:

    Герб наследи тази магистрала на ниво 30% от строителството, при сключен договор с турците.

    Турците дойдоха и казаха - или ни давате допълнително пари и ви правим магистралата или почваме да се съдим.

    Ако се съдим губим евро парите. Губим магистралата. Силно вероятно и да не можем да осъдим турците, предвид това, какъв договор е подписало предишното правителство.

    Т.е. Плевенлиев трябваше да избира между:

    1. Оставаме без магистралата, почва да се съди с турците и губим адски много пари.

    2. Доплаща на турците, прави криво ляво магистралтата и се надяваме Европа да я плати.

    Трети вариант на практика няма, защото НЯМАШЕ ВРЕМЕ! Тройната остави магистралата на 30% - 2 години преди крайния срок от ЕС!

    Плевенлиев и Тиквата Боко избраха втория вариант. Аз също бих избрал него. Просто мисля практично, а не по Ганьовски.

  40. 40 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 521 Весело

    "да се ремонтира и разшири цялото трасе през Кяжево така че бул. Цар Борис 3 да завършва в пътен възел между магистрала Люлин и Струма.
    Това е и 4-ти метро диаметър по който трамвай 5 трябва да слезне под земята като метро, а отгоре да останат по 3 ленти в посока + по 1 локално. "

    аз по-добре не мога да го напиша!
    - бул. Цар Борис
    - пътен възел
    - магистрала Люлин
    - магистрала Струма
    - метродиаметър
    - трамвай 5
    - под земята
    - метро
    - отгоре
    - 3 ленти
    - в посока
    - +1 локално
    - в посока

    Как ли ще изглежда на ГПС

  41. 41 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 987 Гневно

    Тея всичките свлачища и течащи води не трябваше ли да се анализират предварително и да бъдат взети мерки преди строителната работа? Сега ще чакаме да видим откъде ще се цепне и там ще кърпим ли??
    До кога така, до кога??

    Fail with honour then succeed by fraud
  42. 42 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#40] от "hue":

    Ами както изглежда и сега, но по-широко. Особено из Княжево.
    То по протежението на булеварда не е толкова работата, защото отдолу комуникации почти няма и има достатъчно отстояние.
    Ако се сещаш подобно беше положението там където днес е спирка Сердика до Вардар - седя 1 година разкопано и ползваха конвенционална техника за отворено строителство. После отгоре засипаха и асфалтираха.
    А сега ако потърсиш цената на целия тоя участък от 3 платна 2 спирки и 2 линии метро и сервизни тунели ще видиш че е доста малка в сравнение с цената от 20 млн лв цитирани в статията.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  43. 43 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Избрали са турска компания защото турците са им дали най много подкуп (кик беакс) ако бяха работили с германци или шведи подкупа им щеше да бъде =0 ... и сега всички щяха да са доволни освен получателите на подкупа! Най добре търсете вината в тях като основен мотив без наличие на факти може да бъдат подведени под съдебна отговорност и осъдени - по принципа на демокрацията.

  44. 44 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#11] от "Zizu":

    Знаем, че пишеш "безпристрстно"

  45. 45 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 935 Весело

    А какво стана, с великия "професионалист" Плевнялиев? Боко него го е назначил да отговаря за магистралите

  46. 46 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#21] от "nea":Думата не е нова - просто авторката използва алпинистки израз.И ако случайно имате възможност да наблюдавате алпинистката работа по подобен проблем, ще се убедите в точността на използвания от тях израз.

    Sic transit..
  47. 47 Профил на The_Curious
    ****

    Този коментар беше изтрит в 19:52 на 22/04/2011 от неговия автор.

  48. 48 Профил на roko17
    roko17
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#23] от "the_sceptic":

    Я се хвани за боковия. Сложи си зърчелите и чети за какво иде реч.

    През същия месец правителството наля още 6 млн. лв. в пътя, след като през миналата година той се оскъпи с 84 млн. лв. Отсечката от 19 км, която трябва да изнесе трафика от София към Гърция, ще струва 380 млн. лв. или по 20 млн. лв. на километър.
    На магистралата работят и няколко български фирми, които са подизпълнители - като "ДЛВ", "Didi Стека строй", "СК 13 - Хидрострой"...
    Тия да не са на тройната, а, гунчо.

  49. 49 Профил на D Day
    D Day
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Магистралата ще е готова в срок за ужас на лаиците, вечно недоволните, вечно критикуващите панелни мишоци.

    ПФУ, драйфам върху такива нещастници, които никъде, по никакъв начин, под никаква форма не виждат положителните неща.

    We will accept nothing less than full victory.
  50. 50 Профил на superstar
    superstar
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Много популистка статия с ползване на работническия жаргон за окраска!
    Строителят спечели търга с много лош проект!
    Препроектира, поиска още пари и построи!
    Това е изключително труден строеж!
    Завършването му в срок се не буди съмнения!
    Важното е да се пусне движението!





  51. 51 Профил на Dgrant
    Dgrant
    Рейтинг: 540 Весело

    Дано да го оправят скоро, за да спрат да минават пернишки голфове по Цар Борис

  52. 52 Профил на The_Curious
    ****

    Този коментар беше изтрит в 19:53 на 22/04/2011 от неговия автор.

  53. 53 Профил на The_Curious
    ****

    Този коментар беше изтрит в 19:53 на 22/04/2011 от неговия автор.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK