Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нищо вярно няма в тези цифри. Имам познати, които преброиха електронно цялата рода, ама ако част от тази рода е в чужбина, това не се хваща и се водят, че живеят тук. Реално сме по-малко от тези 7,3 млн.
За София. Колко е реално, никой не знае, защото има много хора, които по лична карта се водят в други населени места, и ако са се преброили електронно, не се водят в София. А реално живеят в София. Като гледам задръстванията и тълпите по улиците, трудно мога да повярвам, че е само 1,2 млн. По-реалистично ми изглежда усещането за 2 млн. Но разбира се, не мога да кажа със сигурност.
Струва ми се, че милион и половина все пак има.
С колко са се увеличили циганите? Това е проблема! Турците намаляват по естествен начин - младите са в Турция. Но те бяха заместени от 300 000 турчеещи се цигани...
Какво е статистиката? Верен сбор от грешни данни. И не е виновен НСИ. Така е и с данните на НСИ за заплатите и цените - всички им се смеем, когато ги публикуват. Но те обработват данните от финансовите отчети на фирмите. Много фирми реално дават примерно 700лв заплата, но "водят" работника на минималния осигурителен праг, примерно 400лв. Не отчитат реалните си продажби и т.н. Дават тези данни в НСИ и оттам ония тропосват такива данни, дето всички им се смеем. Виждаме като влезем в магазина двойно увеличени цени, НСИ говорят за инфлация 1 или 2%. Смешни стават, ама това декларират фирмите, това обработват.
"За периода между двете преброявания - 2001 и 2011 г., пет от областните градове имат
положителен прираст - София, Варна, Благоевград, Бургас и Велико Търново. Най-много е
намаляло населението на градовете Видин (-17.9%), Ловеч (-17,8), Силистра (-16.6%), Разград
(-14.7%), Габрово (-13.5%) и т.н."
До коментар [#9] от "marsupial": Броят се живущите тук, правилно не броят живеещите в чужбина. Хич не е подвеждащо. Намалял е броят на живеещите тук. Вероятно не е намалял броя на българите по света като цяло.
Това, че ти имаш познати не е достатъчно основателно. Основен фактор в статистиката е статистическата грешка, която намалява с броя на статистическите данни. При едно голямо и масово статистическо проучване, данните обикновенно са съвсем близо до истината.
Това, че София е 1.2млн е факт, а това, че има задръствания е плод на управленска несъстоятелност.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
До коментар [#14] от "Thunder From the Blue":
Ахам, и на фона на тези цифри чакайте да паднат цените на жилищата в София.
Нека цъкането на минуси да започне сега!
коментарите под статията са покъртителни - от възможно най-точния източник (сигурно само дядо господовата статистическа служба може да изкара по-точни резултати) ви обясняват фактите, а те са, че демографската ситуация в страната се влошава драстично и нацията изчезва, ганьовците тръгват да се пенят, че не били верни цифрите, защото вуйна им била гласувала от чужбина, еди кой си град (все едно има значение) бил по-голям, бойко борисов какво бил казал ала бала портакала.... концентирайте се малко сънародници - нека помислим защо се стигна дотук, какво отражение ще има това например икономически и социално следващите 5-10-20 години и т.н.
До коментар [#18] от "Тони!": Сигурно знам за статистическите грешки малко повече от тебе. Мога и формули да ти напиша. Но не е там работата. Статистическа грешка имаме, когато поради огромния брой данни, които се обработват, неизбежно се допуска някаква неточност. Но не и когато умишлено се дават неверни данни. Ако примерно 300000 души живеят и работят в София, но по лична карта живеят в други градове и са се преброили там, това статистическа грешка ли е?
Какво искате да кажете, че София пустее ли? Харесва ни или не, но една трета от населението живее в София. Сигурно не си ходил скоро из провинцията - разходи се и виж.
това е половинчата информация, пропуснато е да се коментира най-важното - промените в прираста.
в бизнеса печалба/загуба се формира като се вземат предвид и ПРОПУСНАТИТЕ ПОЛЗИ. затова ръста/спада на печалбите/загубите в проценти е много по-важен показател отколкото абсолютната стойност на промяната - понеже показва и посока на движението, а не само изминато разстояние.
така че реалното намаляване на населението ни трябва да отрази и неродените поради демографския срив деца, а също и растящия брой хора отпътуващи с еднопосочен билет. тогава ще видим трагедията в пълния и размер!
Типичният за една слабо развита страна профил - един-два по-големи града и всичко останало е на доизживяване. Интересно ми е какво би привлякло един сериозен и голям инвеститор да дойде у нас при тази ситуация? На какво ли би се надявал? От сега биха могли да се предвидят резултатите при следващото преброяване след около десет години - около 6,3 млн. души.
Тия другите никакви българи не са. Този спад е именно заради мишоците, които са забегнали зад граница. На такива не трябва да се дава и възможност за двойно гражданство - като не плащат данъци тук, да си гледат работата!
Who is General Failure and why is he reading my disk?
интересно ми е да видя % на "ромите" у нас. предполагам, че ще са поне 40%
Близо 20% в пенсионна възраст си е тревожно. при 10% безработица в момента и 60% нетрудоспособно население (пенсионери, към които не можем да имаме претенции, но към огромния брой паразити от ромски произход можем), остават около 30% да плащат осигуровки и пенсии на населението.
Миналата седмица по БНТ съобщиха, че в Сф живеят около 3.5 млн. Цифрата горе е за регистрирани по лични карти в Сф.
Т.е. официално в 3-те града са регистрирани 2 млн, но вероятно там живеят (постянно и временно) към 5 млн.
Няма да коментирам този факт, но той е ужасяващ!
"Естественият прираст е отрицателен, като през 1997 г. той е минус 7 на 1 000 души от
населението - регистрирани са най-ниската раждаемост и най-високата смъртност в страната."
Всеки коментар е излишен.
"Socialism is not an alternative to capitalism; it is an alternative to any system under which men can live as human beings."
3/4 живеят в градовете и от тях повече от половината - в София.
Превърнали сме се в Мексико - един претъпкан град-гето и пуста провинция потънала в мизерия.
До това води липсата на собственост.
е пенсионерите само 1,4 млн ли са ?сериозно питам ,не ми се опдигравайте , а моля ако некой знае да ми отговори, щото скоро четох ,че са 2,2 млн души , или тва са и хората под 65 ,които взимат пенсия?
Примера ти - имам познати, с който искаш да обясниш статистическа неточност не показва познанията ти по статистика, но щом ги имаш - чудесно. Хайде сега ми обясни статистически, защо реши, че 300 000 са се преброили неправилно?
Колкото до цената на апартаментите, то тя зависи от търсене, предлагане, условията, които предлага градът, качеството на строителството, инфраструктура и тн. До тук не виждам никакво основание за покачване на цените на имотите, напротив.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Сега очаквам преизчислените данни за безработицата в страната, а не министър Младенов да ни говори глупости. И много моля коментиращите да внимават с милионите и десетичните точки - вече за нищо ги нямате!
Това са само жители с адресна регистрация.
А има и още поне половината на тези 1.2 милиона, които живеят без такава, готови са да работят каквато и да е работа, за каквито и да е пари!
Скоро говорих с един такъв, който се оплакваше че било много тежко. Попитах го дали е мислил да се върне в родното си място и отговорът беше, че дори не го е обмислял като опция!? Минал през 2-3 професии специалист по всичко, назначен с връзки от земляк, страшно арогантен, завистлив, озлобен към успехите на другите. Но като види началник почва едно подмазване, приплъзване, изтъкване... мани гротеска!
Но не той е виновен за положението си!
Жалко, че тези от които зависи не го осазнават, защото и те са минали по този път!
Напълно съм съгласна - София е един не голям, но за сметка това изключително зле уреден град.
Проблем не е многочисленото население, а тоталната липса на градско планиране и организация на транспорта.
От това преброяване излиза, че пенсионерите са грубо 1 380 000.
Същевременно дефицитът по социалното осигуряване (пак грубо) е 1 350 млн. Т.е. по 1 000 лв. на пенсионер годишно дефицитно дофинансиране? При положение, според съвсем прясна сметка на Тотю, че 880 000 пенсионера са на 136 лв. пенсия? Т.е. 2/3 от пенсионерите съгласно изследването направо се издържат от дефицита? Това не може да е вярно!
Ерго - нещо в цялата работа е фундаментално погрешно. И за мен донякъде това преброяване е компрометирано.
чакай малко сега - ти изкара статистиците едни прости калкулатори. дават им данни, те ги сумират и ги публикуват - така ли? че то това и петокласник може да го направи!
ако по всеки въпрос бяха налични пълни и точни данни статистиците щяха да бъдат излишни. тяхната работа е именно от непълни и изкривени данни да възпроизведат вярна картина.
само че не го правят. защото не са статистици, а стъкмисти. защото да се съчини по математически път един лъже-успех е далеч по-лесно отколкото да се постигне реален успех. стъкмистиката е важно оръжие в медийната война за рейтинги, затова се стига до дежурния абсурд, че:
- администрацията все я съкращават, а тя все набъбва;
- престъпността все я намаляват, а тя все си расте;
- и т.н.
Варна е 330 хил ама друг път... не че не ми се иска да е толкова... обаче... за 10 години изникнаха цели НОВИ квартали! Виница вече не е вилна зона, а жилищна, Бриз е чисто нов квартал, а го нямаше. На пусти терени около Младост и Възраждане изникнаха цели комплекси от кооперации покрай панелките... там където имаше къщи с по един дядо и баба, вече има кооперации с по 20 апартамента и всички са пълни... и какво, регистрираме 330 хил жители на Варна, а ЖИВЕЕЩИТЕ са 600 хил и плащат данъци другаде...
До коментар 36- бай Тошо:
Абсолютно верни констатации. За 22 години "демокрация" по седерастки и милиционерски- България по население е някъде към 1952 година!
всички дето питат за етносите: спомнете си, че шефката на НСИ си предложи оставката преди няколко месеца и то точно по въпрос свързан с избора на етнос при електронното преброяване, но оставката не беше приета. явно въпроса е с повишена чувствителност.
С други думи резултатите от преброявенето вече не са актуални, защото за около месец сме намалели с поне още 5 000 души. Както се казваше "последният да изгаси тока".
За периода от 1968-ма (чешката криза) до 1985 г. (перестройката) от България успяха да избягат едва 15-16 хил. души. След 1989 г. няма пречки за бягство. Некоректно е да се сравняват двата периода
Силна емигрантска вълна в България е имало и преди - между двете войни например.
Аз си го принтирах от №2 и сега ще го изучавам преброяването. Лощото е, че най-красивите момичета и най-умните момчета вече не са в България. Тук все повече оставаме крокодили, кючеци, тъпички, старички и мързеливички. Накрая някой ще ни вземе земята, щото дупки няма по картата на Европата.
Само да ви кажа, че временно пребиваващите в София ЧУЖДЕНЦИ (неподлежащи на преброяване) са над 100 хил.души.
Ежедневно приходящите в София за работа или учене са също над 100 хил.души. Тази хора, нормално, според инструкциите, са посочили местоживеене Перник, Самоков, Костинброд, Искър и т.н.
текущото местожителство в близкото бъдеще няма да го бъде, защото любимите на всеки управляващи твърди електорати си стоят при постоянното местожителство. икономичеки/физически мобилните са и политически по-мобилни, затова са подозрителни и под предлог да се предотвратят измами всеки наместил се на власт гледа да ги затрудни максимално при гласуване.
А най ми е смешно, като съдим за населеността на София по трафика Знае ли някой каква е била степента на моторизация през 1985 г.? А през 2001? и каква е сега?
Много са факторите... Например магистрала Люлин ще УВЕЛИЧИ приходящите от Перник, Радомир, Дупница в София. Стига да има работни места.
До коментар [#50] от "xm...":
Объркването идва от различните понятия - хора над 65 г. възраст, пенсионери за осигурителен стаж и възраст, пенсионери по болест, 1./2. категория труд и т.н.
Общо към края на 2010 г. всички получаващи пенсия от НОИ (държавно обществено осигуряване) са около 2,2 млн.
броенето ставаше по местожвеене към момента на броенето - никъде в картите не се попълва адрес по лични документи. май никой от вас, дето бълнувате че София била 1,3млн ама по адресни регистрации, не е попълвал преброителните карти, а? В тях такова нещо като адресна регистрация на лицето НЯМА.
Ще ви се да е повече, ама не е - баш толкова си е. Защото хората емигрират директно от страната, свърши миграцията от провинцията към София... Положението в София е зле, защото от 20 години нищо не се прави за инфраструктура на града. Строят се молове и бизнес паркове. А паркинги?! Нанай... А по широки булеварди? Нанай... А организация на движението? Нанай... Много е удобно и лесно всичкия батак да се оправдава със селяните, дето наводнили София. Ама не. Не е в тях причината. А пита ли се някой, ако всички не-софиянци вземат, че не отидат само един ден на работа какво ще се случи с благородните софиянци? А? Или ако вземат, че не харчат парите си в София, тези селяни, ами пращат всичко към родните си места? Ще изпукате. Но на приказки сте най-големите и най-отворените.
данните от преброяването вероятно ще се ползват за предизборни сметчици - къде колко гласоподаватели да бъдат преселени, какви да са бюджетите за купуване на гласове по места и прочие - но едва ли ще бъдат ползвани за това, което би трябвало да е главната цел на събирането им: придобиване на вярна демографска картина и вземане на належащи управленски решения въз основа на тази картина.
Според тази "статистика" за последните 20 години са емигрирали 410 хиляди ду6и....
За какво да си говорим повече???
Ако за 20 години по "естествен път" си отиват 1.1 милиона, то в БГ-2050 се очертава да има мноооооого свободно място - било то за китайци, японци, к*рди или...
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
До коментар [#27] от "Scorched Earth":Ей не знам колко са българи ,но знам че ако тия от вън не бяха наливали пари в тая скапана държава вече нямаше да я има на картата,а щеше да е обявила фалит отдавна,така че не ми казвай кой е по българин!
До коментар [#23] от "Читател":Населението се е концентрирало в София,защото не само фирмите с пари ,ами и държавните средства се изливат в София.Това ,че по-рано голямата уста Б.Б. ревеше ,не означава,че отиват малко пари там.Първо бюджетът на София е по-голям от сумата на следващите я 5-6 града.А Околовръстното и редица други обекти в София се правят с пари от държавния бюджет.Не че резултатът в инфраструктура и условия са по-добри- напротив.Това означава единствено,че в София много се краде.
А за преброяването- жена ми не преброи електронно.Писала ни е едно домакинство-каквото сме,само дето аз по лична карта не съм в София,а и през седмицата не съм там.Дойде преброителката.Казах и какъв е проблема, а тя ми вика: ами тукашното жилище ще го пиша необитаемо.А за вилата в съседното село ,за наследствената къща въобще не стана въпрос.А след това ще излязат и тези данни.
щеше да е хубаво да са пълни глупости, но не са. имам поглед върху работната ръка в столицата - вервай ми, без селяни ще остане 1/5 "благородници" - за къде по-напред, а? Чисто и просто ако това наистина стане - един ден да не се явят на работа селяните - ще се парализира целия град. Институции, молове, градски транспорт, търговска мрежа...
Не съм съгласен, щото и аз преброих електронно роднини, живеещи в чужбина, НО като временнопребиваващи - демек непостоянно население и това не може да се включи в населението живеещо в БГ.
Жалко, че не можем да сравним 2010 г. с 2008-ма, например. 2008 г. би трябвало да е върхова в движението на българите към големите градове в т.ч. и София. Според мен в момента тече обратния процес мда... мисля, че в момента хората, които са се насочили към големите градове са по-малко от тези, които ги напускат. Рано или късно процесът ще се обърне - въпрос на напрежение на полюсите
На единия полюс е наличието на евтина плодородна земя, къща на два ката, чиста природа, комуникации (интернет, телевизия и т.н.).
На другия полюс е липса на работа в града, скъпотия, мръсотия, задръствания...
Ако към първия полюс добавим пътища (не само магистрали) и медицинско обслужване, процесът ще се ускори.
Ще има връщане назад. Е не в селцата по баирите, които са се озовали там, като бягство от турците Тия селца е нормално да изчезнат.
Топим се. Това е горчивата истина. И ако не се подобри икономическото положение в България в най-скоро време, през следващото преброяване през 2021 ще бъдем сигурно 6 500 000, барабар с турците и циганите. Ако не и помалко. Българските полититци след 1990 г. ще направят това, което и турския ятаган не е направил за 5 века - да заличат от картата българския народ.
Според данните за плащане пенсионерите са 2 200 000.
Според преброяването "над 65 и "други в пенсионна възраст" са 18,9% от 7 351 633 души = 1 389 459.
Излиза, че 800 000 пенсионера се губят на преброяването, но получават пенсии. Разминаване от над 10%!
Е, за какво си говорим?
Ако не се явят на работа - да. Защото това означава да прекратят обществения си ангажимент. Но, ако прекратят и обществените си ползи, т.е. си заминат от града, той ще се регулира сам. Ще има по-малко магазини например, но и по-малко пазаруващи в тях. Не виждам никакъв проблем, дори напротив - централизацията е фатална за страната ни, а извода от преброяването е убийствена централизация.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Хмм..Всъщност "мегаполисът" София дори няма и 1 милион постоянни жители! Саммо си я представи през лятото..когато студентите са по нормално местоживеене и пенсионерите са напуснали панелките си с парно за да поживеят също по-родните си места!
There is no way to happiness, happiness is the way!
Никой не е броил реално хората. Никой не е преброявал дали са на това място. Аз преброих шест човека в апартамент в който живеят двама - за да не се занимават родителите ми. Това направиха и много, много други хора.
Данните са боклук - боклук на входа - боклук на изхода.
btw нищо и няма на инфраструктурата. В хубав уикенд или празник (като софиянци са си отишли на "местожителството" се вижда че София си е много приятен град.
Как да се планира град, в който никой не знае кой и къде живее или работи?
Тези работи не стават с преброяване.
Заглавието е абсолючтно неподходящо и води до грешни изводи! Как точно са намалели българите? Когато един човек живее извън България какъв става - "небългарин"?
В доклада ясно пише "В периода 2001 - 2011 г. НАСЕЛЕНИЕТО (на България) намалява с 581 750 души...
НАСЕЛЕНИЕТО на България не е само от българи. И живеещите извън България с българско гражданство продължават да са българи.
Статистиката, уважами, е като сутиена: "големите прави малки, малките - големи". Това е цитат на един отколешен професор по статистика. Бог да го прости!
До коментар [#84] от "xm...": Е то това е тревиално! Но сега получава числов израз. Да изброявам ли? Полицаи, военни, работници 1 и 2-ра категории, които са се пенсионирали в последните 10 г. получават пенсии, но не са в пенсионна възраст
Ние си мислехме че са под 100 хил души, ама не са!
Този проблем е по-неприятен от циганския, щото си е чисто български.
Телкаджиите основно са в категорията "над 65 и други над пенсионна възраст". В "над пенсионна възраст" са и разните работещи като пазванти пенсионери от МВР и БА. Т.е. би трябвало да са обхванати в онези 1 400 000.
Пък дори и да приемем изцяло твоето обяснение - пак се "губят" едно 150 - 200 000 души.
Така е, но сега говорим за преброяването. Студентите и пенсионерите, за които говориш са се преброили в София и това е правилно - т.е. според инструкциите.
"За последните десет години са емигрирали близо 193 хил. българи, съобщиха още от НСИ." - как ви струва този сутиен? По 19 300 на година, а колко пари влизат от емигрантите?
Помогнете моля?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chevyvolt
Рейтинг: 1130 НеутралноИзточник:
http://www.nsi.bg/EPDOCS/Census2011pr.pdf
kazkad77
Рейтинг: 484 НеутралноНали Боко ревеше, че не може да оправи София щото била 2 милиона! Във Варна се носеха легенди, че били близо милион.
JPJ
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#1] от "jetchev":
интересно дали циганите могат да посочат български или друг етнос.
вероятно си нямат и представа какво е етнос, как биха могли да отговорят правилно?
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноНищо вярно няма в тези цифри. Имам познати, които преброиха електронно цялата рода, ама ако част от тази рода е в чужбина, това не се хваща и се водят, че живеят тук. Реално сме по-малко от тези 7,3 млн.
За София. Колко е реално, никой не знае, защото има много хора, които по лична карта се водят в други населени места, и ако са се преброили електронно, не се водят в София. А реално живеят в София. Като гледам задръстванията и тълпите по улиците, трудно мога да повярвам, че е само 1,2 млн. По-реалистично ми изглежда усещането за 2 млн. Но разбира се, не мога да кажа със сигурност.
Струва ми се, че милион и половина все пак има.
Flex Don
Рейтинг: 8 НеутралноВарна се е стопила с 400000 хил. за има няма три години.Феномен!
xm...
Рейтинг: 1326 ЛюбопитноПенсионерите са само 1 400 000?
Oh my...
Рейтинг: 217 ВеселоА отказалите да се преброят? И как са ги преброили точно? И ако знаят всъщност колко са те, защо ни броят и нас?
melchett
Рейтинг: 583 Неутралнопри положение, че българите в чужбина не ги преброиха, заглавието е подвеждащо и трябва да се смени.
dobrich
Рейтинг: 1165 ГневноС колко са се увеличили циганите? Това е проблема! Турците намаляват по естествен начин - младите са в Турция. Но те бяха заместени от 300 000 турчеещи се цигани...
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноКакво е статистиката? Верен сбор от грешни данни. И не е виновен НСИ. Така е и с данните на НСИ за заплатите и цените - всички им се смеем, когато ги публикуват. Но те обработват данните от финансовите отчети на фирмите. Много фирми реално дават примерно 700лв заплата, но "водят" работника на минималния осигурителен праг, примерно 400лв. Не отчитат реалните си продажби и т.н. Дават тези данни в НСИ и оттам ония тропосват такива данни, дето всички им се смеем. Виждаме като влезем в магазина двойно увеличени цени, НСИ говорят за инфлация 1 или 2%. Смешни стават, ама това декларират фирмите, това обработват.
Тъпата майна
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#9] от "marsupial":
Това мнение е дело на една тъпа майнаСтрува ми се, че масово българинът няма мозък и за 5 лева, за да разбере каква е идеята на преброяването и ТЕКУЩОТО МЕСТОЖИТЕЛСТВО.
Дамян
Рейтинг: 1264 Неутралноналегнаха ви едни съмненияяя...
Thunder From the Blue
Рейтинг: 322 Гневно"За периода между двете преброявания - 2001 и 2011 г., пет от областните градове имат
положителен прираст - София, Варна, Благоевград, Бургас и Велико Търново. Най-много е
намаляло населението на градовете Видин (-17.9%), Ловеч (-17,8), Силистра (-16.6%), Разград
(-14.7%), Габрово (-13.5%) и т.н."
София 2001г. - 1091772
2011г. - 1270284
прираст 178512 - 16.4%
Ето това е проблема!
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#9] от "marsupial": Броят се живущите тук, правилно не броят живеещите в чужбина. Хич не е подвеждащо. Намалял е броят на живеещите тук. Вероятно не е намалял броя на българите по света като цяло.
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#12] от "Пловдивски":
Точно в десятката, пич! Един човек поне /ти/ виждам, че разбира за какво иде реч
clint_eastwood
Рейтинг: 733 НеутралноМного хора се писаха, че живеят в родните си места, а не в София. Няма начин да е само 1,2млн.
НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!Darth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#5] от "Читател":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова, че ти имаш познати не е достатъчно основателно. Основен фактор в статистиката е статистическата грешка, която намалява с броя на статистическите данни. При едно голямо и масово статистическо проучване, данните обикновенно са съвсем близо до истината.
Това, че София е 1.2млн е факт, а това, че има задръствания е плод на управленска несъстоятелност.
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#14] от "Thunder From the Blue":
Ахам, и на фона на тези цифри чакайте да паднат цените на жилищата в София.
Нека цъкането на минуси да започне сега!
mashke
Рейтинг: 408 Веселовсе още са много българите,трябва да паднат до 4 милиона и тогава ще започне друго!
))
melchett
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#15] от "Читател":
тогава да напишат в заглавието - "живеещите в България българи", а не "българите" по принцип.
Кептн
Рейтинг: 639 Веселокоментарите под статията са покъртителни - от възможно най-точния източник (сигурно само дядо господовата статистическа служба може да изкара по-точни резултати) ви обясняват фактите, а те са, че демографската ситуация в страната се влошава драстично и нацията изчезва, ганьовците тръгват да се пенят, че не били верни цифрите, защото вуйна им била гласувала от чужбина, еди кой си град (все едно има значение) бил по-голям, бойко борисов какво бил казал ала бала портакала.... концентирайте се малко сънародници - нека помислим защо се стигна дотук, какво отражение ще има това например икономически и социално следващите 5-10-20 години и т.н.
Читател1
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#18] от "Тони!": Сигурно знам за статистическите грешки малко повече от тебе. Мога и формули да ти напиша. Но не е там работата. Статистическа грешка имаме, когато поради огромния брой данни, които се обработват, неизбежно се допуска някаква неточност. Но не и когато умишлено се дават неверни данни. Ако примерно 300000 души живеят и работят в София, но по лична карта живеят в други градове и са се преброили там, това статистическа грешка ли е?
Какво искате да кажете, че София пустее ли? Харесва ни или не, но една трета от населението живее в София. Сигурно не си ходил скоро из провинцията - разходи се и виж.
****
Този коментар беше изтрит в 11:41 на 05/04/2011 от неговия автор.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 Неутралнотова е половинчата информация, пропуснато е да се коментира най-важното - промените в прираста.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАв бизнеса печалба/загуба се формира като се вземат предвид и ПРОПУСНАТИТЕ ПОЛЗИ. затова ръста/спада на печалбите/загубите в проценти е много по-важен показател отколкото абсолютната стойност на промяната - понеже показва и посока на движението, а не само изминато разстояние.
така че реалното намаляване на населението ни трябва да отрази и неродените поради демографския срив деца, а също и растящия брой хора отпътуващи с еднопосочен билет. тогава ще видим трагедията в пълния и размер!
Ангел Тодоров
Рейтинг: 479 НеутралноТипичният за една слабо развита страна профил - един-два по-големи града и всичко останало е на доизживяване. Интересно ми е какво би привлякло един сериозен и голям инвеститор да дойде у нас при тази ситуация? На какво ли би се надявал? От сега биха могли да се предвидят резултатите при следващото преброяване след около десет години - около 6,3 млн. души.
Dreadlord
Рейтинг: 688 ГневноДо коментар [#21] от "marsupial":
Who is General Failure and why is he reading my disk?Тия другите никакви българи не са. Този спад е именно заради мишоците, които са забегнали зад граница. На такива не трябва да се дава и възможност за двойно гражданство - като не плащат данъци тук, да си гледат работата!
mdaaaa
Рейтинг: 426 Неутралноинтересно ми е да видя % на "ромите" у нас. предполагам, че ще са поне 40%
Близо 20% в пенсионна възраст си е тревожно. при 10% безработица в момента и 60% нетрудоспособно население (пенсионери, към които не можем да имаме претенции, но към огромния брой паразити от ромски произход можем), остават около 30% да плащат осигуровки и пенсии на населението.
айде честито на печелившите. мен ми се реве
pontius_glarus
Рейтинг: 3300 НеутралноМиналата седмица по БНТ съобщиха, че в Сф живеят около 3.5 млн. Цифрата горе е за регистрирани по лични карти в Сф.
Т.е. официално в 3-те града са регистрирани 2 млн, но вероятно там живеят (постянно и временно) към 5 млн.
Няма да коментирам този факт, но той е ужасяващ!
v.vasilev
Рейтинг: 8 Неутралнонали такъв е плана на запада - БЪЛГАРСКИЯ НАРОД ДА СЕ СТОПИ. получава се!
errata
Рейтинг: 889 НеутралноИнформацията за етническото разпределение липсва!
"Да, България"Защо?
LvM
Рейтинг: 583 Неутрално"Естественият прираст е отрицателен, като през 1997 г. той е минус 7 на 1 000 души от
"Socialism is not an alternative to capitalism; it is an alternative to any system under which men can live as human beings."населението - регистрирани са най-ниската раждаемост и най-високата смъртност в страната."
Всеки коментар е излишен.
Десен
Рейтинг: 1316 Неутрално3/4 живеят в градовете и от тях повече от половината - в София.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Превърнали сме се в Мексико - един претъпкан град-гето и пуста провинция потънала в мизерия.
До това води липсата на собственост.
И наистина - къде са резултатите за етносите?
IYI
Рейтинг: 269 Неутралное пенсионерите само 1,4 млн ли са ?сериозно питам ,не ми се опдигравайте , а моля ако некой знае да ми отговори, щото скоро четох ,че са 2,2 млн души , или тва са и хората под 65 ,които взимат пенсия?
Ясен Филипов
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#31] от "errata":
Изчакай малко, тепърва ще обработват данните и ще изкарат подробни статистики. Те още не са въвели хартиените карти в базата данни.
****
Този коментар беше изтрит в 15:44 на 06/04/2011 от неговия автор.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#23] от "Читател":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПримера ти - имам познати, с който искаш да обясниш статистическа неточност не показва познанията ти по статистика, но щом ги имаш - чудесно. Хайде сега ми обясни статистически, защо реши, че 300 000 са се преброили неправилно?
Колкото до цената на апартаментите, то тя зависи от търсене, предлагане, условията, които предлага градът, качеството на строителството, инфраструктура и тн. До тук не виждам никакво основание за покачване на цените на имотите, напротив.
ggte
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#4] от "Hierophant":
могат, и го правят!
melchett
Рейтинг: 583 ВеселоДо коментар [#27] от "Scorched Earth":
е, хубаво, де. нека тогава Султанът в Софето да издаде декрет тия дето са зад граница да си върнат паспортите и готово.
****
Този коментар беше изтрит в 11:48 на 05/04/2011 от неговия автор.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 Веселоще помоля стъкмистите от НСИ да спрат да цъкат мълчаливи минуси и да почнат да пишат мнения, иначе много си личи
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАclint_eastwood
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#17] от "clint_eastwood":
НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!Гордите провинциалисти ли ми сложихте толкова минуси? Това е реалността на онлайн преброяването, приемете го.
Ангел Тодоров
Рейтинг: 479 НеутралноСега очаквам преизчислените данни за безработицата в страната, а не министър Младенов да ни говори глупости. И много моля коментиращите да внимават с милионите и десетичните точки - вече за нищо ги нямате!
Vanko
Рейтинг: 426 НеутралноСпоред експресните резултати делът на населението под 18 години е най-висок в област Сливен - 20%, което определено не изненадва никой!
бат Здравко
Рейтинг: 157 РазстроеноБългарите са намалели с половин милион за десет години
Вашта мама седерасткаА за двайсет години демокрация сме намалели с два милиона
Thunder From the Blue
Рейтинг: 322 ЛюбопитноТова са само жители с адресна регистрация.
А има и още поне половината на тези 1.2 милиона, които живеят без такава, готови са да работят каквато и да е работа, за каквито и да е пари!
Скоро говорих с един такъв, който се оплакваше че било много тежко. Попитах го дали е мислил да се върне в родното си място и отговорът беше, че дори не го е обмислял като опция!? Минал през 2-3 професии специалист по всичко, назначен с връзки от земляк, страшно арогантен, завистлив, озлобен към успехите на другите. Но като види началник почва едно подмазване, приплъзване, изтъкване... мани гротеска!
Но не той е виновен за положението си!
Жалко, че тези от които зависи не го осазнават, защото и те са минали по този път!
kamm
Рейтинг: 479 НеутралноТази тенденция ще продължава с пълна сила! Аз съм от Русе и не искам да мисля колко народ е изчезнал от тук...
ARRI
Рейтинг: 1316 ВеселоНе се карайте !!! Правете любов, а не война !!! И тогава ще се увеличаваме , а няма да намаляваме . Марш по леглата !!!!!!!
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!zenola
Рейтинг: 589 НеутралноДо коментар [#18] от "Тони!":
Напълно съм съгласна - София е един не голям, но за сметка това изключително зле уреден град.
Проблем не е многочисленото население, а тоталната липса на градско планиране и организация на транспорта.
xm...
Рейтинг: 1326 НеутралноДо коментар [#23] от "Читател":
Ами и аз си мисля, че данните нещо не са читави.
От това преброяване излиза, че пенсионерите са грубо 1 380 000.
Същевременно дефицитът по социалното осигуряване (пак грубо) е 1 350 млн. Т.е. по 1 000 лв. на пенсионер годишно дефицитно дофинансиране? При положение, според съвсем прясна сметка на Тотю, че 880 000 пенсионера са на 136 лв. пенсия? Т.е. 2/3 от пенсионерите съгласно изследването направо се издържат от дефицита? Това не може да е вярно!
Ерго - нещо в цялата работа е фундаментално погрешно. И за мен донякъде това преброяване е компрометирано.
mr. z
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#39] от "marsupial":
правилно! партия атака да призове за изземване на паспортите на всички, които не живеят минимум по 400 дни в годината в българия, и то на село!
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#11] от "Читател":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАчакай малко сега - ти изкара статистиците едни прости калкулатори. дават им данни, те ги сумират и ги публикуват - така ли? че то това и петокласник може да го направи!
ако по всеки въпрос бяха налични пълни и точни данни статистиците щяха да бъдат излишни. тяхната работа е именно от непълни и изкривени данни да възпроизведат вярна картина.
само че не го правят. защото не са статистици, а стъкмисти. защото да се съчини по математически път един лъже-успех е далеч по-лесно отколкото да се постигне реален успех. стъкмистиката е важно оръжие в медийната война за рейтинги, затова се стига до дежурния абсурд, че:
- администрацията все я съкращават, а тя все набъбва;
- престъпността все я намаляват, а тя все си расте;
- и т.н.
diegos
Рейтинг: 609 НеутралноВарна е 330 хил ама друг път... не че не ми се иска да е толкова... обаче... за 10 години изникнаха цели НОВИ квартали! Виница вече не е вилна зона, а жилищна, Бриз е чисто нов квартал, а го нямаше. На пусти терени около Младост и Възраждане изникнаха цели комплекси от кооперации покрай панелките... там където имаше къщи с по един дядо и баба, вече има кооперации с по 20 апартамента и всички са пълни... и какво, регистрираме 330 хил жители на Варна, а ЖИВЕЕЩИТЕ са 600 хил и плащат данъци другаде...
kazkad77
Рейтинг: 484 НеутралноДо коментар 36- бай Тошо:
Абсолютно верни констатации. За 22 години "демокрация" по седерастки и милиционерски- България по население е някъде към 1952 година!
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 Неутралновсички дето питат за етносите: спомнете си, че шефката на НСИ си предложи оставката преди няколко месеца и то точно по въпрос свързан с избора на етнос при електронното преброяване, но оставката не беше приета. явно въпроса е с повишена чувствителност.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАDarth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#53] от "diegos":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККъде и кои данъци плащат другаде?
CIA Germany
Рейтинг: 897 ЛюбопитноНяма проблеми след още 10 ще намалеят поне с още толкова!!!
Hope is the first step on the road to disappointment.dudo
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#36] от "бай Тошо":
Дудо ви обича!Аз чух, че и в Куба били намалели доста, пък Кастро е жив. Не е умрял като тебе. С едни лодки все към Маями плували.
Ангел Тодоров
Рейтинг: 479 НеутралноС други думи резултатите от преброявенето вече не са актуални, защото за около месец сме намалели с поне още 5 000 души. Както се казваше "последният да изгаси тока".
Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноДо коментар [#45] от "бат Здравко":
За периода от 1968-ма (чешката криза) до 1985 г. (перестройката) от България успяха да избягат едва 15-16 хил. души. След 1989 г. няма пречки за бягство. Некоректно е да се сравняват двата периода
Силна емигрантска вълна в България е имало и преди - между двете войни например.
dudo
Рейтинг: 1316 РазстроеноАз си го принтирах от №2 и сега ще го изучавам преброяването. Лощото е, че най-красивите момичета и най-умните момчета вече не са в България. Тук все повече оставаме крокодили, кючеци, тъпички, старички и мързеливички. Накрая някой ще ни вземе земята, щото дупки няма по картата на Европата.
Дудо ви обича!Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноСамо да ви кажа, че временно пребиваващите в София ЧУЖДЕНЦИ (неподлежащи на преброяване) са над 100 хил.души.
Ежедневно приходящите в София за работа или учене са също над 100 хил.души. Тази хора, нормално, според инструкциите, са посочили местоживеене Перник, Самоков, Костинброд, Искър и т.н.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#12] от "Пловдивски":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАтекущото местожителство в близкото бъдеще няма да го бъде, защото любимите на всеки управляващи твърди електорати си стоят при постоянното местожителство. икономичеки/физически мобилните са и политически по-мобилни, затова са подозрителни и под предлог да се предотвратят измами всеки наместил се на власт гледа да ги затрудни максимално при гласуване.
Ivan Uzunov
Рейтинг: 217 НеутралноЗа 20 години сме намалели с 1 597 415 души... Егати трагедията!
maniask
Рейтинг: 583 РазстроеноТам ни е мъката - на Трети Март веем байраците, а в останалите 364 дни веем еднопосочния билет.
Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноА най ми е смешно, като съдим за населеността на София по трафика
Знае ли някой каква е била степента на моторизация през 1985 г.? А през 2001? и каква е сега?
Много са факторите... Например магистрала Люлин ще УВЕЛИЧИ приходящите от Перник, Радомир, Дупница в София. Стига да има работни места.
jamm
Рейтинг: 583 ЛюбопитноДо коментар [#50] от "xm...":
onna-sistema-v-bylgariya/
Объркването идва от различните понятия - хора над 65 г. възраст, пенсионери за осигурителен стаж и възраст, пенсионери по болест, 1./2. категория труд и т.н.
Общо към края на 2010 г. всички получаващи пенсия от НОИ (държавно обществено осигуряване) са около 2,2 млн.
http://ime.bg/bg/articles/razhodo-pokrivnata-pensi
yradunchev
Рейтинг: 217 Веселоброенето ставаше по местожвеене към момента на броенето - никъде в картите не се попълва адрес по лични документи. май никой от вас, дето бълнувате че София била 1,3млн ама по адресни регистрации, не е попълвал преброителните карти, а? В тях такова нещо като адресна регистрация на лицето НЯМА.
Ще ви се да е повече, ама не е - баш толкова си е. Защото хората емигрират директно от страната, свърши миграцията от провинцията към София... Положението в София е зле, защото от 20 години нищо не се прави за инфраструктура на града. Строят се молове и бизнес паркове. А паркинги?! Нанай... А по широки булеварди? Нанай... А организация на движението? Нанай... Много е удобно и лесно всичкия батак да се оправдава със селяните, дето наводнили София. Ама не. Не е в тях причината. А пита ли се някой, ако всички не-софиянци вземат, че не отидат само един ден на работа какво ще се случи с благородните софиянци? А? Или ако вземат, че не харчат парите си в София, тези селяни, ами пращат всичко към родните си места? Ще изпукате. Но на приказки сте най-големите и най-отворените.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 Неутралноданните от преброяването вероятно ще се ползват за предизборни сметчици - къде колко гласоподаватели да бъдат преселени, какви да са бюджетите за купуване на гласове по места и прочие - но едва ли ще бъдат ползвани за това, което би трябвало да е главната цел на събирането им: придобиване на вярна демографска картина и вземане на належащи управленски решения въз основа на тази картина.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАDarth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#68] от "yradunchev":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВ първата си част си напълно прав. Втората ти са пълни глупости. Иначе, като цяло имаш плюсче от мен.
Ангел Тодоров
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#64] от "ouzo_new": Направо си е нова национална катастрофа!
B52
Рейтинг: 1657 ЛюбопитноСпоред тази "статистика" за последните 20 години са емигрирали 410 хиляди ду6и....
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.За какво да си говорим повече???
Ако за 20 години по "естествен път" си отиват 1.1 милиона, то в БГ-2050 се очертава да има мноооооого свободно място - било то за китайци, японци, к*рди или...
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#48] от "ARRI":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАтакъв подход не отговаря на герберския манталитет. поклонниците Му чакат след зали и магистрали бойко да им направи и деца
Красимир Костадинов
Рейтинг: 8 ГневноДо коментар [#27] от "Scorched Earth":Ей не знам колко са българи ,но знам че ако тия от вън не бяха наливали пари в тая скапана държава вече нямаше да я има на картата,а щеше да е обявила фалит отдавна,така че не ми казвай кой е по българин!
чобанмахала
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#23] от "Читател":Населението се е концентрирало в София,защото не само фирмите с пари ,ами и държавните средства се изливат в София.Това ,че по-рано голямата уста Б.Б. ревеше ,не означава,че отиват малко пари там.Първо бюджетът на София е по-голям от сумата на следващите я 5-6 града.А Околовръстното и редица други обекти в София се правят с пари от държавния бюджет.Не че резултатът в инфраструктура и условия са по-добри- напротив.Това означава единствено,че в София много се краде.
А за преброяването- жена ми не преброи електронно.Писала ни е едно домакинство-каквото сме,само дето аз по лична карта не съм в София,а и през седмицата не съм там.Дойде преброителката.Казах и какъв е проблема, а тя ми вика: ами тукашното жилище ще го пиша необитаемо.А за вилата в съседното село ,за наследствената къща въобще не стана въпрос.А след това ще излязат и тези данни.
yradunchev
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#70] от "Тони!":
щеше да е хубаво да са пълни глупости, но не са. имам поглед върху работната ръка в столицата - вервай ми, без селяни ще остане 1/5 "благородници" - за къде по-напред, а? Чисто и просто ако това наистина стане - един ден да не се явят на работа селяните - ще се парализира целия град. Институции, молове, градски транспорт, търговска мрежа...
alo-alo
Рейтинг: 217 Неутралноколко са циганите ???
alo-alokitaec_
Рейтинг: 479 НеутралноВъпреки ,че комуниста бойко борисов,не се умори да развъжда цигани,пак намаляваме,значи кризата е виновна
ARRI
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#73] от "Pavlik Morozov":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Те че гербероните са тъпи кукумицини, спор няма . Ама пък чак да се оставят тиквариума да им прави бебетата, не мога да го повярвам .
принцът
Рейтинг: 531 ВеселоДо коментар [#5] от "Читател":
Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.Не съм съгласен, щото и аз преброих електронно роднини, живеещи в чужбина, НО като временнопребиваващи - демек непостоянно население и това не може да се включи в населението живеещо в БГ.
Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноЖалко, че не можем да сравним 2010 г. с 2008-ма, например. 2008 г. би трябвало да е върхова в движението на българите към големите градове в т.ч. и София. Според мен в момента тече обратния процес
мда... мисля, че в момента хората, които са се насочили към големите градове са по-малко от тези, които ги напускат. Рано или късно процесът ще се обърне - въпрос на напрежение на полюсите
Тия селца е нормално да изчезнат.
На единия полюс е наличието на евтина плодородна земя, къща на два ката, чиста природа, комуникации (интернет, телевизия и т.н.).
На другия полюс е липса на работа в града, скъпотия, мръсотия, задръствания...
Ако към първия полюс добавим пътища (не само магистрали) и медицинско обслужване, процесът ще се ускори.
Ще има връщане назад. Е не в селцата по баирите, които са се озовали там, като бягство от турците
кинти
Рейтинг: 1170 ВеселоЕхаа,
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8А Бойко докато беше кмет, София бе 2-3 милиона. По 40-50000 хиляди коли влизаха на час. Той лично ги брои.
makedonski
Рейтинг: 426 НеутралноТопим се. Това е горчивата истина. И ако не се подобри икономическото положение в България в най-скоро време, през следващото преброяване през 2021 ще бъдем сигурно 6 500 000, барабар с турците и циганите. Ако не и помалко. Българските полититци след 1990 г. ще направят това, което и турския ятаган не е направил за 5 века - да заличат от картата българския народ.
xm...
Рейтинг: 1326 НеутралноДо коментар [#67] от "jamm":
Съгласен.
Според данните за плащане пенсионерите са 2 200 000.
Според преброяването "над 65 и "други в пенсионна възраст" са 18,9% от 7 351 633 души = 1 389 459.
Излиза, че 800 000 пенсионера се губят на преброяването, но получават пенсии. Разминаване от над 10%!
Е, за какво си говорим?
Meister Eckhart
Рейтинг: 880 ВеселоБългария - старее,но не расте!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#76] от "yradunchev":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАко не се явят на работа - да. Защото това означава да прекратят обществения си ангажимент. Но, ако прекратят и обществените си ползи, т.е. си заминат от града, той ще се регулира сам. Ще има по-малко магазини например, но и по-малко пазаруващи в тях. Не виждам никакъв проблем, дори напротив - централизацията е фатална за страната ни, а извода от преброяването е убийствена централизация.
ostin22
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#62] от "Дамян":
Хмм..Всъщност "мегаполисът" София дори няма и 1 милион постоянни жители! Саммо си я представи през лятото..когато студентите са по нормално местоживеене и пенсионерите са напуснали панелките си с парно за да поживеят също по-родните си места!
There is no way to happiness, happiness is the way!enterfornone
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#68] от "yradunchev":
се вижда че София си е много приятен град.
Никой не е броил реално хората. Никой не е преброявал дали са на това място. Аз преброих шест човека в апартамент в който живеят двама - за да не се занимават родителите ми. Това направиха и много, много други хора.
Данните са боклук - боклук на входа - боклук на изхода.
btw нищо и няма на инфраструктурата. В хубав уикенд или празник (като софиянци са си отишли на "местожителството"
Как да се планира град, в който никой не знае кой и къде живее или работи?
Тези работи не стават с преброяване.
Хи-хи
Рейтинг: 1672 НеутралноДо коментар [#84] от "xm...":
Телкаджиите са около 650 хил., сложи полицаи и друга пасмина и долу-горе сметката с пенсиите излиза....
Иначе Боко ще каже, че това е от тройната коалиция. Иначе откак той е дошъл, сигурно се увеличаваме....
Darth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#88] от "enterfornone":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМного ми е интересно как ги преброи в апартамент тия хора, като точен адрес изобщо не фигурираше в преброяването
Павел
Рейтинг: 1054 НеутралноЗаглавието е абсолючтно неподходящо и води до грешни изводи! Как точно са намалели българите? Когато един човек живее извън България какъв става - "небългарин"?
http://pavel-yanchev.blogspot.com/В доклада ясно пише "В периода 2001 - 2011 г. НАСЕЛЕНИЕТО (на България) намалява с 581 750 души...
НАСЕЛЕНИЕТО на България не е само от българи. И живеещите извън България с българско гражданство продължават да са българи.
bro6urka
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#11] от "Читател":
Статистиката, уважами, е като сутиена: "големите прави малки, малките - големи". Това е цитат на един отколешен професор по статистика. Бог да го прости!
Ангел Тодоров
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#89] от "Хи-хи": Със сигурност се увеличават полицаите, прокурорите, следователите и т.н.
Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноДо коментар [#84] от "xm...": Е то това е тревиално! Но сега получава числов израз. Да изброявам ли? Полицаи, военни, работници 1 и 2-ра категории, които са се пенсионирали в последните 10 г. получават пенсии, но не са в пенсионна възраст
Ние си мислехме че са под 100 хил души, ама не са!
Този проблем е по-неприятен от циганския, щото си е чисто български.
xm...
Рейтинг: 1326 НеутралноДо коментар [#89] от "Хи-хи":
Телкаджиите основно са в категорията "над 65 и други над пенсионна възраст". В "над пенсионна възраст" са и разните работещи като пазванти пенсионери от МВР и БА. Т.е. би трябвало да са обхванати в онези 1 400 000.
Пък дори и да приемем изцяло твоето обяснение - пак се "губят" едно 150 - 200 000 души.
Дамян
Рейтинг: 1264 НеутралноДо коментар [#87] от "ostin22":
Така е, но сега говорим за преброяването. Студентите и пенсионерите, за които говориш са се преброили в София и това е правилно - т.е. според инструкциите.
SeoKungFu
Рейтинг: 688 НеутралноБате Бойко мачка...
╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞bro6urka
Рейтинг: 112 Неутрално"За последните десет години са емигрирали близо 193 хил. българи, съобщиха още от НСИ." - как ви струва този сутиен? По 19 300 на година, а колко пари влизат от емигрантите?
Помогнете моля?
enterfornone
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#84] от "xm...":
Не пич! В Бълхария е пълно с шапкари и други привилегировани, които си цоцат пенсии откак направят 45 години.
Павел
Рейтинг: 1054 НеутралноМишел Гутсузян, Дневник
http://pavel-yanchev.blogspot.com/Благодаря, че променихте заглавието! Коментар 91 губи смисъл.
Поздрави