Джеймс Уорлик: В България има две правосъдни системи - за богатите с власт и за обикновените хора

Джеймс Уорлик, посланик на САЩ

© Анелия Николова

Джеймс Уорлик, посланик на САЩ



Посланикът на САЩ в София Джеймс Уорлик отправи днес поредна порция критики към съдебната система. В България има две правосъдни системи - едната е за богатите хора с власт, които остават над закона, а другата - за обикновените българи, заяви дипломатът на кръгла маса на тема "Националната сигурност - стратегически обхват на престъпността", организирана от асоциация "Джордж Маршал - България".


Посланик Уорлик посочи, че предизвикателството пред правителството е да установи върховенство на закона, за да гарантира, че няма да има "двоен аршин в правораздаването". Според него са нужни ефективно МВР, което не сама да извършва необходимите арести, но и да спазва правата на гражданите и да събира годни доказателства, ефективна прокуратура и способна и честна съдебна система.


Дипломатът посъветва да се обърне внимание на българския закон за отнемане на имущество, придобито от престъпна дейност. Посочи, че Германия и Швейцария имат "силно законодателство за замразяване авоарите на престъпниците". В САЩ пък не е необходимо да има влязла в сила присъда за запориране на престъпно имущество, а ако не се докаже престъпление, авоарите се размразяват, обясни Уорлик.





 

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чичо Светльо
    Чичо Светльо
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Деймс Уорлик: ........

    Оправете му името. Ще се разсърди.

    S.S.
  2. 2 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 853 Неутрално

    С Посланикът на САЩ в София Джеймс Уорлик и аз един път да се съглася !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  3. 3 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Абсолютно вярно! Хайде защитниците на BG съдът (МАФИЯТА) да сложат по един минус.

    И в морето ми е до колене .....................
  4. 4 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1416 Весело

    Не са две системи - една е! Но е двулика и символът й трябва да е Янус, а не Темида.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  5. 5 Профил на visible_crazy
    visible_crazy
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Пратете ни съдии от Америка за 5г,а след това си ги приберете....просто за толкова време може всички отрепки да бъдат тикнати в затвора и държавата да се изчисти поне на 70% от боклуците....като заключат трактори,хамстери гоцета,моцета,очи,барети,маргини и сяква СГАН просто хората ще си променят мисленето към по-добро и това ще помогне и на държавата като цяло,а голяма част от гнусните политици без значение от коя партия са ще бъдат на тръни и по-рядко ще си позволяват да правят,това което правят в момента!

  6. 6 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2847 Разстроено

    "двоен аршин в правораздаването" - де да беше само там...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  7. 7 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#4] от "Музар":

    Живеем в дуална държава . Едната е за златевци, черепи, маргини, цигани и пр. А другата е за нас , бедните роднини .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  8. 8 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 578 Любопитно

    Ясно формулирано и съвсем вярно.Колкото по-висши служители са, толкова повече крадат, и толкова повече оправдателни присъди получават. "Правосъдна" система... смях в залата.
    Впрочем, вече не е смешно.

  9. 9 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#3] от "БГА Балкан":

    Имаш един от мен - заради обобщението. Защитник съм на съдебната система като институция, и съм защитник на мнозинството от честни хора работещи в нея. Против съм малцинството мижитурки, податливи на минимални финансови атаки.

  10. 10 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#3] от "БГА Балкан":

    "Според него са нужни ефективно МВР, което не сама да извършва необходимите арести, но и да спазва правата на гражданите и да събира годни доказателства, ефективна прокуратурата и способна и честна съдебна система.". Та къде съзря в тази мисъл съда бе рапон!

  11. 11 Профил на ace
    ace
    Рейтинг: 507 Любопитно

    Кой точно какво КОНКРЕТНО да се направи? Това е вярна, но е 1001-вата такава констатация. Та значи какво? Парламента какво? Правителството какво? Хората какво? Революция? Нищо чудно и да имаме една европейска държава в арабско-африканската серия. Условията са сходни.

  12. 12 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 879 Неутрално

    "В България има две правосъдни системи - за богатите с власт и за обикновените хора".
    "Два свята-единият е излишен."Но нека и БГ-посланикът се изкаже
    там за хамериканската система,като почне от делото "Розенберг" и стигне до онова на онзи нещастник,лежал невинен 30 години.

  13. 13 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Време е да се спре съдебната система за една година, за да може беззаконието, което цари да стане официално, да се раздадат чифтетата и да ги почваме. Или пък те нас. По-силните ще оцелеят. След като изтече тази година, съдебната система се включва отново и се прави пак преброяване на населението.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  14. 14 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    По-скоро една - само за бедните... За богатите май нема никаква....

  15. 15 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Wikileaks - Boiko Borissov - Rapona, current prime minister of Bulgaria,...

    Бойко Борисов - Рапона, сегашен министър-председател на България,...

    In debt we trust
  16. 16 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    БОРИСОВ НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ИЗВЪРшИ КАКВИТО И ДА БИЛО ЛУСТРАЦИОННИ ПРОМЕНИ, ТОЙ МЪЛчАЛИВО ПОДКРЕПЯ И ЗАПАЗВА СТАТУКВОТО НА НЕИЗВЪРшВАНЕТО НА ТАКИВА КАТО ПО ТОЗИ НАчИН ДОКАЗВА СМИСЪЛА НА УПРАВЛЕНИЕТО СИ, КАКТО И РАЗКРИВА СЪщНОСТА НА ФОРМАЦИЯТА ГЕРБ

  17. 17 Профил на Лодка в гората
    Лодка в гората
    Рейтинг: 1136 Гневно

    Браво Уолрик!Добре,че си ти да ни отвориш очите!Ние всички сме на дървото,ядем банани и добре,че си ти-да се свети името ти,че без пророци не можем!

  18. 18 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 627 Весело

    Браво, сър Уорлик - поредния шут в оправдателната ни система.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  19. 19 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4710 Неутрално

    До коментар [#5] от "visible_crazy": Ама да не стане като с лорда, който си взел шоп да го учи на добри обноски, а подир година телефонирал на близките му:"Ел си узми шопо! Овде е лордо!"

  20. 20 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#9] от "hito":

    "Защитник съм на съдебната система като институция, и съм защитник на мнозинството от честни хора работещи в нея. Против съм малцинството мижитурки, податливи на минимални финансови атаки."

    Можеш ли да ми обясниш, как "честните" хора в тази система работят прилежно, гледайки как "нечестните" хора взимат подкупи и оправдават престъпници? Защо "честните" хора не сизират в този случай полиция и прокуратура? Явно не си гледал "Серпико" - подобна работа е почти невъзможна.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  21. 21 Профил на fireball
    fireball
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#7] от "ARRI":

    "златевци, черепи" и "цигани " сложени в една категория не е ли малко пресилено, да не кажа абсурдно?

    Значи кво - ще се борим и ще протестираме срещу олигархията във вид на "златевци, черепи, маргини, цигани" ...
    Ами че на олигархията това и е целта - някой друг да бъде виновен и към него да се насочи гнева на простолюдието.

    Циганите са най-малкият проблем на тази страна, макар да са проблем наистина...

  22. 22 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1416 Весело

    Абе що въобще не закрием държавата и не пресъединиом територията към САЩ и дотука, кво се пънат наще като консумолец на партиино събрание ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  23. 23 Профил на iivailo1
    iivailo1
    Рейтинг: 120 Неутрално

    да бе а в САЩ всичко блести ... я фък

  24. 24 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#21] от "fireball":

    По ринцип златевци и циганите не са в една графа . Но циганите и те имат повече права от нас Българите . Та за това ги слагам под един знаменател . На едните държавата раздаде куфарчета и бизнес , а на другите помощи , детски надбвки и пр.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  25. 25 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#23] от "iivailo1":

    Естествено, че не блести, но поне не вони на мръсно и порочно като при нас .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  26. 26 Профил на Лодка в гората
    Лодка в гората
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Интересно ми е какво цели с това изказване Уолрик?Отклонил се е от американските енергийни интереси и от правата на циганите.Вероятно за него богатите са белите,а бедните в България-черните и чичо Сам е против сегрегацията в съдебната система!

  27. 27 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    До коментар [#15] от "fanetti_ma":

    "Wikileaks - Boiko Borissov - Rapona, current prime minister of Bulgaria,...

    Бойко Борисов - Рапона, сегашен министър-председател на България,..."



    Защо ми цъкате минуси на горния коментар? Това беше само цитат от wikileaks, който е факт!

    In debt we trust
  28. 28 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#23] от "iivailo1":

    Абе в сръвнение с Европа еле па БГ направо е слънце ... те затова се изтрепват да се местят там, не щото сте прецъфтели ... разбирта се хора които искат да направят нещо от себе си не соц хрантутниците ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  30. 30
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:38 на 05/04/2011 от неговия автор.

  31. 31 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Последния ‘незасегнат” бункер, окоп, противоатомно УБЕЖИЩЕ ма червената НОМЕНКЛАТУРА..е Съдебната власт.)
    .Историчски погледнато, тези преторианци са “създавани” вече над 60 години..БКП унищожи почти всички нормални и умни юристи- и теоретици , и практици – след 1944 година..Изби ги , изсели ги , лиши ги от права..Мамата им е..ба..Юридическият факултет и правото , бяха “идеологическа ” дисциплина..МНОГО МАЛКО -предимно отличници- следваха право..90 %- бяха наши другари, РАБ- фаци -пак ‘наши и т.н. Съд, прокуратура и адвокати бяха строго КОНТРОЛИРАНИ..и т.н….
    За да говорим и правим промени-първо трябва да започнем с ВЪПРОСА : Пенчев-какво е потеклото ти ? Червено, шумкарско..) ;Велчев- същото; Груев- и той..Понякога има и недоразумения- като Филчев..ТЕЗИ ХОРА, които , ако НЕ беше 1989 година, ПАК щяха да са ТУК ..и начело ,… разбира се ..)
    СЕГА- искали !!?? да правят “промени”..
    Целта им е прозаична-ЗАПАЗВАНЕ на ТЯХНАТА НОМЕНКЛАТУРА- потомствена, во веки веков..Щяло да има ‘комисии”- да преценявали..)) Пак техни..Избори щели да правят /Пенчев/, като ..едно време..) По тошово..Избори – в ‘партийната ” им организация !!! ЦЕЛІ запазване на СТАТУКВОТО и ЗАБЛУДА, отново на гражданите..Ще си правят ” избори”, ще си се преибират и т.н…, докато мине вълната ..)
    ЕДНА , предимно , ЧЕРВЕНА КАСТА ИСКА ПАК да се ВЪЗПРОИЗВЕЖДА ..)
    Избори , преценки за професионализъм, морал и прочие , но от ВЪНШНИ ЛИЦА, пенчев, може дори чужденци или ИЗБОРИ-но от ГРАЖДАНИТЕ- както е в САЩ , пенчев..Нямаме нужда-вие , сами, себе си – да преценявате или хората на Гоце- да ‘преценяват”..) А този ВСС-ъвет да не се прави на ампе- а да се маха..Красьо и сие – говори за ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, по служба или..корупция, мафия..)Това сте вие-червени жалки душици, които НЕ ставате..Долни сте ..
    А т.н. Съюз на съдийте” да се престраши /няма да ви пратят в Белене, вече .: / и да ПОИСКА ОСТАВКАТА на целяи съвет- на всияки членове, а не само на някои и да участва в замазване на КОРУПЦИЯТА в Съдебната власт..Честните съдии, може сАМО да спечелите, от такава позиция..
    Все пак и на ВАС би трябвало ВЕЧЕ да ви е писнало, от червени комбинации..От ВАС си зависи..
    ТОТАЛНА промяна, дори само с нови и млади съдии е спасението от червената МАФИЯ..Другото е мижи , да те лАжем…))

    BIG AL
  32. 32 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    До коментар [#28] от "ivanchoLA":

    "Абе в сръвнение с Европа еле па БГ направо е слънце ... "


    Прекалил си с месото от клонирани животни или радиацията от Фукошима, която достигна Западното Крайбрежие(без да я е имало в Япония!) те е ударила лошо и ти се привиждат видения.

    In debt we trust
  33. 33 Профил на Neda
    Neda
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Това изказване е прекалено крайно. Тъй като уважавам институцията, убеден член на правова държава, коректно е да подкрепим съдебната власт. От друга страна, осъзнавам, че за да се изкаже така един дипломат, с какви ли факти разполага?! И въпреки всичко, прекалено крайно е и, смятам, не отразява действителното състояние на съдебната система.

  34. 34 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    BIG AL :)))) — 07.01.2010 @ 23:10 | Докладвай.

    Уважаемии gigest,1980-88 година завършваха:
    1.приети с привилегии-уж 10%-по параграфа ‘активни борци ;
    2. офицери от БНА- без приемни изпити ;
    3.Раб- фаци- наши хора..);
    4.прехвърлени от Симеоново-за да им се ‘признае“ специалност Право
    5;прехвълящи се от други специалности и Университети- не приети първоначално Право ;
    6.връзкари ‘задочно“…или
    ВСИЧКО около 90 % – наши хора , БЕЗ ИЗПИТИ ,,:)))
    Сега са около 46-58 годишни и НЕ са пенсионери , а ‘ръководители“ на корумпираната сиситемма..)))
    Така че , НЕ на мен тези приказки…))))))
    Освен изброените , по-долу,има и още с привилегии:от райони, малцинстава и т,н,.
    Но важното тук е друго ..)
    ТЕ вечно ще са ЗАДЪЛЖЕНИ на БКП-партията -майка..) ОТ нищо хора- тя ги е направила „нещо“.Станали са студенти без ИЗПИТИ..).Довела ги е в София , дала им е ВЛАСТ, заплати и апартаменти, следвали са леко- защото ЗАЕДНО с преподавателите си -са присъствали на партийните БКП- събрания.. ЗНАЯТ си се, като членове на БКП:))..ИЗОБЩО, нямате представа, КОЛКО много „магистрати“, начело сега , са завършили БЕЗ приемни изпити и с „уредени“ изпити- по БКП-линия..ВСИЧКИТЕ , например- учили под пагон-от БНА;;от Симеоново и т.н..:)
    .Така се създава ЧЕРВЕНАТА мафия, с взаимовръзки, в „съдебната“ система..Затова трябва тотално ПРОЧИСТВАНЕ…)) Иначе , няма спасение..))

    BIG AL
  35. 35 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#27] от "fanetti_ma":

    ЗАЩОТО СИСТЕМАТА ИМ ЗА ОРИЕНТИРАНЕ ОТДАВНА Е ИЗЛЯЗЛА ОТ СТРОЯ БЛАГОДАРЕНИЕ НА СИСТЕМНИТЕ УСИЛИЯ И МЕТОДИ НА ДС/КГБ

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  37. 37 Профил на Гуано
    Гуано
    Рейтинг: 740 Любопитно

    То пък къде ли е другояче?

    Дори и в приказките побеждават богатите, умните и красивите.

    У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестни
  38. 38 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#33] от "Neda":

    ха дето викаш, в суверенна, правова държава, къде така с гюмовете, ама е страшно положение, за да го каже той това нещо, от много от високо са му одобрили речите, явно политиката е на натиск. Преди в началото, след падането на тоталитаризма, не искаха и да чуят за нас, оставиха ни на доизживяване, защо да се бутат в шамарите, да не говорим, за сърбите дето с тяхнтата война и нас постоянно ни дърпаха назад, кой ще дойде да ти инвестира в регион на война, ама да остави това, просто ни предадоха в ръцете на мутрафоните и дс-рите, когато имахме нужда от помощ да поемеме правилната посока, сега обаче, когато имат интереси тук и в региона включително се захванаха да ни демократизират, е вече, ще е доста по трудно, защото пипалата на октопода пораснаха, да не говорим, че с нравоучения и размахване на пръст не се постига много, въпреки, че като частно лице ако говори съм съгласен с него и е принципно много прав.

  39. 39 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 190 Неутрално

    До коментар [#27] от "fanetti_ma":

    Най-вероятно са им останали в повече от предишни твои коментари.

  40. 40 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    До коментар [#39] от "65":

    "Най-вероятно са им останали в повече от предишни твои коментари. "


    Хитър ход на сините братовчеди.

    In debt we trust
  41. 41 Профил на konkvistador
    konkvistador
    Рейтинг: 458 Неутрално

    В това няма никакво съмнение!Въпроса е докога!

  42. 42 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Няма спор, поредният янки посланик вихрещ се кат губернатор. Но не е луд който яде зелника, нъл тъй. А и родните управляващи тикви и продажните магистрати давайки безброй поводи за подобни точни оценки вместо да блюдолизничат да вземат и покрай "частното" да почнат да вършеят и на голямата държавна нива и пред законите всички да сме равни . Това е единственият начин да затворят устата и на Нег.пр.

  43. 43 Профил на latch0
    latch0
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#31] от "BIG AL":
    До коментар [#34] от "BIG AL":
    Малък BIG AL Пенчо
    Пенчо бре, учи!
    Пенчо си мълчи.
    Пенчо бре, чети!
    Муси се, сумти.
    Пенчо бре, чети !
    Пенчо не чете.
    Пенчо, работи!
    Пенчо пак не ще...
    Пенчо го мързи,
    гледа да лежи -
    ходи, та се май,
    дири да играй....
    Време се мина,
    Пенчо порасна,
    иска да яде,
    ама няма откъде.
    Петко Р. Славейков

  44. 44 Профил на latch0
    latch0
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#33] от "Neda":
    ...Народа, в когото ти вярваш, е роб, казвам ти, роб; робуването е за него блаженство, тиранията благодеяние, роболепието геройство, презрителното хъркане отгоре - музика! И пак този народ е клет и нещастен, трижд нещастен! Бит от съдбата, осъден да страда и да тегли за други, мъчен от неприятели, а още повече от приятели и спасители, той нямаше нито една твърда точка, на която да спре погледа си, една дръжка, на която да се ослони, той е изгубил вярата в себе си и в съдбата си и е станал тъй "практичен" и трезвен, трезвен до безчувственост. Без помощ, без съвет, съкрушен и разкъсан външно и вътрешно, ето го на, една печална, от бури разсипана останка от стари времена...
    Има ли кой да го съживи, да го повлече подире си? - Идеали? - Суета, вятър!..."
    От Бай Ганьо прави избори
    Алеко Константинов

  45. 45
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:20 на 05/04/2011 от неговия автор.

  46. 46 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#20] от "naturisten":

    Първо, съдиите могат да имат само подозрения за корумпираността на даден колега, а не доказателства за това - те не са разследващ орган. Второ, всички решения се публикуват онлайн, така че прокуратурата може да се самосезира при наличие на желание - да не говорим, че в повечето от случаите е страна по спора. И трето, мислиш ли, че полицията и прокуратурата (в чиито редици има не по-малко подкупни лица), не знаят кои съдии са манипулируеми по един или друг начин дори и без да са чели решенията им.

    А Серпико е хубав филм, но не знам доколко е уместен пример в случая. Какво предлагаш - сидия под прикритие?

  47. 47 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Явно управляващите са фенове на двойния аршин. Атака и ГЕРБ промениха Закона за съдебната власт и създадоха извънреден съд. По тяхните обяснения, в този съд ще работят най-добрите професионалисти, при най-добрите материални условия и ще се получава по-бързо и по-качествено правосъдие. Излиза, че обвинените в най-тежки престъпления ще получават по-бързо и по-качествено правосъдие от всички нас, които не сме имали тази чест. По-малоумно и антибългарско нововъведение аз поне не помня.

  48. 48 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Един път да го чуя да каже нещо смислено.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  49. 49 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Ама то не е така само с правосъдието г-н посланник , то и в образованието , на работа , във всички сфери има двоен аршин . Едно е за богатите синчета и дъщерички , друго за хората от панелките . Дори и здравеопазването ни дотам е докарано , не е важно дали си плащал осигуровки или не като можеш да бракнеш и хвърлиш на доктора и да прередиш чакащите пред кабинета .

  50. 50 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#21] от "fireball":

    Много си прав , тези са едни бушони "златевци , тикви , корнишони " и тем подобни . Те са бедни момченца взети , за да свършат мръсната работа , след което да изгърмят или да бъдат изчистени понеже са неудобни . В това време чичковците в сянка доволно потриват ръчички от поредния контрабанден удар и мръсна игра , докато хората си блеят и надприказват за тях .

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  52. 52 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 664 Неутрално

    тъй като сами няма да можем да си оправим обора, най-добре е от ЕС да ни назначат СЪДЕБЕН БОРД. Иначе рискуваме да ни изолират съвсем. Срамота е, но тези няма сами да се реформират.

  53. 53 Профил на angel angelov
    angel angelov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ех,Уорлик,Уорлик,толкова филми има за американското правосъдие, що не ги гледаш, че после давай акъл на туземното население!

    razkolnikov
  54. 54 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Този път е прав чичо Уорлик Държавата с най-много полицаи на глава от населението, държавата с най-много прокурори на глава от населението, държавата с най-много съдии на глава от населението, държавата с най-много адвокати на глава от населението..всичко това е България! И познайте коя е държавата с най-малко осъдени по брой дела знакови престъпници...пак България разбира се! Имаме си "перфектната" система, която казва ако си откраднал 2 кокошки или парче желязо/тоест щети 10 или 100 лева/ си най-виновният...ако пък си откраднал милиони левове даваш част от тях на адвокати и съдии и си най-невинният... Няма достатъчно силна дума за да се опише ТОТАЛНАТА БЕЗНАКАЗАНОСТ ЗА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ царяща в България! Мъкаааа!

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  55. 55 Профил на kitaec_
    kitaec_
    Рейтинг: 515 Неутрално

    В България имало две правосъдни системи - за богатите с власт и за обикновените хора,но съдиите в тях са комунистически

  56. 56 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#47] от "svoboden":

    Виж сега позволявам си да се намеся, защото според мене идеята за този съд сред повечето хора си остава недоразбрана, значи в момента се наблюдава остър дефицит на правосъдие и то основно в две направления, свързано с корупцията по високите етажи на властта, местната власт и други подобни схеми, и втората тема, е тежката организирана престъпност, това е изключително опасно, защото ролята на съда е преди всичко възпитателна и след това наказателна поне за модерното право, с други думи преди две три седмици, един самозабравил се бандит утрепа четири души, този човек е трябвало да е в затвора, вместо това убива четрима невинни човека, споменавам случая защото е пресен, а има много такива, ситуацията е напът да ескалира, тъй като съдът на практика е независим, българския съд в момента е толкова независим, че не се знае на какви интереси служи. Затова са постоянните критики на всички демократични сили в Европа и света в БГ. Те не могат да направят много, освен да критикуват, от друга страна опита да се създаде такъв съд е някакъв опит да се прескочи кочината и кочинарите и да се отключи процеса, без да се лее кръв. В някои страни този метод функционира, в някои не. Идеята е този съд да не съществува вечено, а само дотолкова доколкото има нужда от него или докато има такива дефицити на правосъдие каквито са в момента. Другото е, че тук говорим за професионалисти в областта на наказателното право, които ще се профилират в тематиката максимално добре, защото иначе не могат да отговорят реално на високото и технологично развитие на престъпността. Дори и този съд да го няма, качеството на правсъдието адресирано към обикновения гражданин не би следвало да се промени. Ако то в момента не функционира добре, това е проблем на самата съдебна система, те умишлено не полагат усилия да променят факта. Причините за това са понятни и могат да се загатнат и с последния случай на арестувания съдя. Друго това не е самостоятелна идея точно на уравляващите, защото те имат изгода за това, нали знаеш, че фондовете малко или много бяха върнати отново на разположение на БГ, срещу това държавата се задължи спрямо ЕК да предприеме съответните мерки и да извади нещата от състоянието, в което се намират в момента и на никому от нас недопадат. Съжалявам, че толкова много съм писал, но това е тема по която може да се аргументира човек с години.

  57. 57 Профил на sion1972
    sion1972
    Рейтинг: 687 Неутрално

    че е прав - прав е..Само че за пореден път си навира гнусната физиономия там дето не му е работа..Няма ли кой да обясни на Мистър Биин , че посланиците в държавите представляват интереса на държавата , която ги е изпратила - не се месят и не дават съвети за вътрешната политика на държавата , в която са..Особено ако никой не им ги иска.Да ходи да обяснва в щатите колко и е лоша правораздавателната система и как се отвличат хора от цял свят и се държат без съд и присъди в концентрационен лагер в Гуантанамо.

    Заедно Ипон и Ин ще ни управляват во веки веков! Амин!
  58. 58 Профил на ALM
    ALM
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Генерал-губернатора понякога е прав.Отвреме-навреме трябва да насърчаваме и туземците . Тъй де, демокрация!!!

  59. 59 Профил на ALM
    ALM
    Рейтинг: 515 Весело

    Джеймс Уорлик: В България има две правосъдни системи - за богатите с власт и за обикновените хора
    Дай го по Уики лийкс за да ти повярваме

  60. 60 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Гневно

    Прав си Уорлик и какво от това ??? Като сте такива правозащитници , защо не бомбардирате българските прокуратури и съдилища , а бомбардирате само Либия??? Защо не пратите командосите си от Афганистан , за да арестуват и пратят в Гуантанано българските съдии и прокурори и да назначите на тяхно място американски военни юристи ??? Гарантирам ти , че това е начина тези кръвопийци от друго не разбират, а за годините , за които бяхте в
    Афганистан , ще получите една цветуща страна - предан съюзник на САЩ и демократичната общност!!!!

  61. 61 Профил на Bate B
    Bate B
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Това е единственото правилно изказване на този посланик! Надявам се не последното.

    Бате Б




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK