БСП ще сезира прокуратурата за Борисов, ГЕРБ и десницата не са изненадани

Бойко Борисов

© Дневник

Бойко Борисов



Ако прокуратурата не се самосезира, БСП е готова да поиска проверка за миналото на премиера Бойко Борисов и за сегашните му зависимости. Това каза пред "Дневник" депутатът и член на партийното ръководство Антон Кутев. Повод за коментара му са изнесените от WikiLeaks грами от посланик Джон Байърли за Борисов.


Този доклад е достатъчен повод прокуратурата да направи сериозни проверки, защото в него се говори за различни форми на, меко казано, не съвсем законна търговия, каза Кутев. Според него, ако тези данни са верни, Борисов не само не може да бъде премиер, но не може и да е на свобода. Той съобщи, че води разговори с юристите в БСП, за да формулират конкретните искания за проверка от прокуратурата – дали за контрабанда, за зависимостта от "Лукойл", за разпространението на метамфетамини.


Кутев използва доклада на Байърли, за да изкаже още веднъж несъгласието на БСП с одобрените вчера от кабинета поправки в Закона за дипломатическата служба, с които се изтеглят посланиците с агентурно минало, а такива, които са сътрудничили на бившите тайни служби, вече няма да могат да са дипломати зад граница. "Очевидно службите навсякъде работят и грамите безспорно доказват, че американските дипломати се занимават всъщност с форми на разузнавателна дейност. При това положение ние да изтегляме посланици, защото са били свързани със служби за сигурност, ми изглежда нелепо", коментира той.




Това са толкова стари и изтъркани неща, отдавна известни, не вярвам да има последствия от сегашното им изваждане – това беше единодушното мнение на политици от ръководството на ГЕРБ. На въпрос дали това няма да се отрази по някакъв начин на имиджа на България и на премиера в Европа и САЩ те посочиха, че извън страната тези информации са известни отдавна.


Още 2001 – 2006 г. се говори и писа по тези теми, знае се, че Борисов е израснал с Пашата (Румен Николов–Пашата - бел. ред.), знае се, че е е близък с Валентин Златев - нищо ново от това, коментира депутат. В ГЕРБ коментираха, че от доклада на Байърли ясно се вижда, че в САЩ са знаели за тези връзки още от 2006 г. и въпреки това подкрепят Борисов. Депутати от управляващата партия заявиха, че не вярват на част от тези информациите, например за разпространението на метамфетамините. Припомниха, че такива слухове не се пускат за пръв път, но това са само непотвърдени и неофициални твърдения. В ГЕРБ не мислят обаче, че грамата сега се вади случайно. Смятат, че това е свързано с предстоящите избори, и целта е "изтърканите слухове този път да вържат декиш".


В "Синята коалиция" също отбелязаха, че нищо от написаното не ги изненадва. И според тях тези информации са известни отдавна. Отбелязаха обаче, че е важно доколко тези зависимости в момента са актуални. "Щом ще се строи АЕЦ "Белене", значи зависимостта от Валентин Златев още е на дневен ред", коментира лаконично лидерът на СДС Мартин Димитров пред "Дневник".

Коментари (148)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dtd
    dtd
    Рейтинг: 521 Неутрално

    БСП да ни управлява това е най-лошото, което може да ни се случи. По-лошо е и от управление на Борисов и ГЕРБ.

    Sofianec
  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5749 Весело

    Да се раздвижат тогава и за Р.Овч, за Р.Пет, за Е.Мас и др. знайни и незнайни войни на прехода, кой с агентурно име, кой с прякор...
    Че то не е само боце, а и гоце и дружина...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#1] от "dtd":

    Не знам как измерваш кое управление е по лошо, но ако вземаме предвид обективни критерии като размер на инвестициите, ръст на доходите и потреблението, ниво на безработица, фискална дисциплина, очаквания на бизнеса и на хората и т.н. на фона на Бойко Борисов Станишев изглежда направо блестящ премиер.

  4. 4 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    На всички е ясно, че ББ не може да се похвали със светло минало, което означава, че е зависим от редица кукловоди, както от подземния свят, така и от проруската комунистическа олигархия. Опитва се като въжеиграч да флиртува с американците и европейците, но те си имат едно на ум и при първото по-сериозно накърняване на интересите им ще снемат доверието си от него. Те знаят, че мегаломанията и нарцисизма са тези, чрез които могат да го държат в послушание, и щом като българскят народ го одобрява нямат нищо против да го подкрепят.

  5. 5 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Връзките на комунистите с руската енергийна мафия са в пъти по-лошави от връзките на Бат Бойко с когото и да е. Четиригодишното сношаване между Сергей Демир Доган и Ахмед Дмитриевич Станишев, наречено тройната коалиция, върна България с десетилетие назад и ни направи бир парче турска провинция.

    Така че, Кутев да върви по дяволите. Всъщност, като се замисля, всичкото комуноид да върви по дяволите. Ако комунетата изчезнат заедно с ДПС, от Бойко няма да има нужда повече. Тогава ще му мислим. Първо червените антихора да изчезнат.

  6. 6 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 822 Весело

    Миналото на ББ, макар и обществена тайна, никога няма да бъде разследвано както хората или публично огласено.
    ББ е удобен на всички. Видно е от грамата. И руснаците обслужва, и американците обслужва, а и местната олигархия обслужва, както явно и организираната престъпност...
    И както бе написал един велик българин - Народе????

    Цензуриран от "Икономедиа"
  7. 7 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 554 Неутрално

    "Това са толкова стари и изтъркани неща, отдавна известни".
    Да, отдавна известни, но за първи път излизат в пресата като официална истина. А старите престъпления не са ли престъпления?? Зависимостта на Б.Б. от Златев се вижда и усеща от километри. Нищо случайно няма! Има ли съдебна система??

  8. 8 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 624 Неутрално

    В тези доклади има за всички, ако се самосезира и започне да действа нормално, ние ще останем без никакво управление.

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  9. 9 Профил на Philotimo
    Philotimo
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":

    Кога ще се скриете в миши дупки, откъдето дойде и 'блестящият ви премиер'?! Или може в трамвая с Ламбо ...

  10. 10 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#1] от "dtd":

    Когато човек сравнява две болести, той може да притегля само минусите. Същата работа и с тези два щама- все едно да те питам
    'Ти трипер или сифилис предпочиташ?'

  11. 11 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2926 Весело

    До коментар [#6] от "1951":

    Какво "Народе????"

    Народът, т.е. "мат'рялът", плаща сметката.
    И се кефи и реве "Мачкай, Бойкооооо!"

    Мат'рял, к'во да го прайш ...

  12. 12 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#1] от "dtd":
    Така е, но това не значи, че Борисов трябва да управлява като крак... Както е тръгнал, ще накара народа да запее друго

  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    До коментар [#7] от "hanseatic":

    ...Да, отдавна известни, но за първи път излизат в пресата като официална истина...

    Тц!
    Помниш ли "портрета" на Тиквичко за Конгрешънъл Куотърли?

  14. 14 Профил на Федор  Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Само Костов ще ни оправи!
    Нищо, че сега гласува заедно с комунистите. То е от омерзение!
    Вярвам му!

  15. 15 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#4] от "Дедо Либен":

    Цитат "На всички е ясно, че ББ не може да се похвали със светло минало,"

    Така е, Дедо Либене. Това е ясно, няма защо да си го повтаряме.

    Ситуацията, в която със стиснати зъби и тихи псувни подкрепяш една бивша мутра с не-светло минало, само за да не ти стъпят на шията руско-турските еничари, е много тъпа. Но това са възможностите на българския народ. Такъв е матриала. За съжаление, налага се да се подкрепя по-малкото зло.

    Миналото на Бойко си му тежи, но в момента той е про-западно настроен. Докато комунетата ги тегли към Северна Азия, а ДПС, към Мала Азия.

    Естествено, искаме да изпъкне силна дясна алтернатива на интелигентни десни хора. В Чехия има такива. Там Бойко Борисов не би събрал и 5% на избори. Но чешкият матриал е друг, европейски. Тук матриала е ориенталски, и все пак един човек има един глас.

    Виж, ако се сложи образователен ценз за изборите (гласуват само образовани хора), Бойко нямаше да изгрее. Ахмед Сопола също, понеже неговият електорат са цигани и нискограмотници по принцип. Комунетата също щяха да са по-назад. Дай да турим един образователен ценз за избори, може би това е решение?

  16. 16 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Разстроено

    До коментар [#3] от "svoboden":

    Да щото България е сама на тази планета и всичко зависи само от премиерът на България.

    Повечето от показателите, които посочихте, се влияят изключително и сам от състоянието на световната икономика.

    При Станишев имахме "просперитет" ВЪПРЕКИ управлението на Тройната коалиция, а не БЛАГОДАРЕНИЕ на управлението на Тройната коалиция.

    Жалко, че комунистите и матряла не ги проумяват тези неща и пак ще гласуват за БСП...

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  17. 17 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 427 Неутрално

    И сега всички "учудени и възмутени" от "голямата новина" за Борисов,ако ми обяснят къде бяха като управляващи, да го разследват овреме-няма да ги наричам измекяри,лицемери, подли
    комуняги и лайна в човешка кожа-обещавам!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  18. 18 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 726 Гневно

    Бесепарите вече толкова изтрещяха, че нищо друго освен "моля другарко, пък Бойко ме бие!" не им идва на ума!
    Но пък хем са тъпи, хем са нагли:"...При това положение ние да изтегляме посланици, защото са били свързани със служби за сигурност, ми изглежда нелепо", ....
    Лепо е, лепо е Кутев, защото вашите посланици не са били свързани със служби за сигурност, а с Държавна Сигурност, което е нещо съвсем, съвсем различно!!
    Радой Ралин Ви го каза отдавна:
    "Едно е сигурна държава,
    а друго е Държавна Сигурност!"

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  19. 19 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden": Е и това не става. Станишев управлява в момент на подем на световната икономика, който в България беше подсилен и от влизането на страната в ЕС.
    А да се отрича, че Борисов пое управлението при тежка имономическа ситуация (криза) е идиотско. Както и признаването на този факт не означава, че Борисов се е справил добре. Напротив.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  21. 21 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 565 Разстроено

    Не само Борисов да сезира прокуратурата а и олигарсите които бяха исписани от Уикилийкс .... всичките играят във един ... ОТБОР .... и голф , футбол , и тенис ....

  22. 22 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Кутев и той е от същата партия така че да не се обажда.
    И неговата партия е продавала оръжие на Саддам през ембаргото, и в югославия.
    Неговата партия създаде мутрите, неговата партия опна чадър над синтетичната дрога.
    Комунисти нагли и дебелооки!
    И тия същите момчета сега пак правят заявка за властта а българския електро е толкова тъп да им върже пак на гола кука.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    До коментар [#16] от "Distributed":

    ...При Станишев имахме "просперитет" ВЪПРЕКИ управлението на Тройната коалиция, а не БЛАГОДАРЕНИЕ на управлението на Тройната коалиция...

    Вярно!
    Но като си казал "А" - кажи и "Б".

    А "Б"-то е, че при Тиквичко и другарЕ пък влаченето по корем още в кризата е БЛАГОДАРЕНИЕ на Неговото/тяхното управление и ВЪПРЕКИ световната конюнктура.

  24. 24 Профил на Vonegat
    Vonegat
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    А някой търсил ли е корелации по оста :
    САЩ(ЦРУ)-Уикилийкс-руски реактор в Белене - -зависимости от Русия(В.Златев)-избори?

    Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
  25. 25 Профил на Vonegat
    Vonegat
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    По мое скромно мнение резултата е предвидим на принципа няма приятели има интереси...

    Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
  26. 26 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Любопитно

    До коментар [#23] от "xm...":

    За разлика от много българи, аз нямам някакви хипер огромни оптимистични очаквания към управляващите в България. Аз искам просто да не правят нещата много по-зле.

    И затова не съм разочарован от Бойко, като повечето хора, защото те са очаквали кой-знае какво от него.

    Аз очаквах да не прави нещата по-зле от СтаниШеф и според мен той се справя по-добре от СтаниШеф. Естествено, че се справя зле, но не е по-зле от предните, така че имаме прогрес

    Нито дигат данъците, нито задлъжняваме оособено като държава, нито сме взели заеми от МВФ, а пък от ЕС са доволни до някъде с евросредствата, така, че колкото и да е зле, не е чак толкова зле, колкото го изкарват ДПС/БСП.

    Ся вярно няма реформи, няма оптимизация на администрацията, няма качествено законотворчество, няма електронно правителство, няма прозрачност, обаче тези неща и преди ги нямахме, така че сме на същото положение

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  27. 27 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Ами като не можете чрез избори давайте го на прокурора ... той поне си ваша дружка...царе сте на подмолните игри...

    الرجل الكبير
  28. 28 Профил на foton
    foton
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    На тезгяха са сложени Станишев,Доган,Костов,М.Димитров,Трактора,Янето,Борисв,Кобурготски,Сидеров...

    Първите двама-Станишев и Доган-разчитат на твърдото ядро-хора,гласуващи за тях при всички случаи.

    Така че-изберете един от останалите и гласувайте,за да не се върнат първите двама!

    Просто е!

  29. 29 Профил на Трудно е да бъдеш бг
    Трудно е да бъдеш бг
    Рейтинг: 462 Весело

    "...САЩ са знаели за тези връзки още от 2006 г. и въпреки това подкрепят Борисов."
    В определен период от биографиите им САЩ са подкрепяли още:
    Бин Ладен;
    Кадафи;
    Хомейни;
    Саддам;
    Пиночет;
    и т.н.
    Тяхната подкрепа е най-вятърничавото явление на планетата.

  30. 30 Профил на slavi81bg
    slavi81bg
    Рейтинг: 418 Гневно

    Кутев е НЕЛЕП.. Как може да сравнява агентите на ДС със съвременните служби за сигурност? Още повече с тези на САЩ???? Ей, наглеци..

    S.
  31. 31 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Искам да поставя г-н Кутев в една измислена ситуация:
    Да предположим, че българският посланик в Италия трябва да отрази нагласите на управляващите и бизнеса по отношение на руските енергийни проекти и тази информация ще послужи за вземанен на някакво решение на българското правителство.
    Та: смята ли г-н Кутев, че един доклад от бившо ченге ще е достатъчно обективен?
    Нали говорим за старите зависимости на Борисов? А старите зависимости на ченгетата? Ае стига с тия двойни критерии.
    На мен ми е лесно - да се маха и Борисов и ченгетата, а на вас г-н Кутев?

  32. 32 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#26] от "Distributed":
    ха ха ха въпрос на очаквания. Боко надмина и най-песимистичните ми очаквания, а те си бяха песимистични кълна се!

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  34. 34 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#16] от "Distributed":

    Не съм привърженик на теорията, че нищо не зависи от управлението, всичко е божа работа, но дори и да приемем част от нея за истина остава факта, че икономиката на България при Станишев беше сред най-бързо развиващите се в Европа, позиция за която при Борисов само можем да мечтаем.

  35. 35 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#32] от "Дамян":

    Е сигурно гледаме различни неща.

    Аз го сравнявам с управлението на Гнойната Коалиция, които бяха супер много зле. Бойко е само много зле, така че все пак имаме подобрение

    Изглежда съм оптимист с позитивно мислене

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  36. 36 Профил на Vonegat
    Vonegat
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#25] от "Манолов":

    Разликата е, че шамарите(флашките) на САЩ гърмят мноого по-силно от тези на Ал. Петров...
    Целта е постигната - на блудния син е показан правия път, а залога е... стратегически интереси, като ЕНЕРГЕТИКАТА и военните бази

    Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
  37. 37 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#33] от "be_google":

    А пък преди си имахме онази дама от НДСВ, как се казваше, дето беше телевизионна водеща

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  38. 38 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboden":

    Не сте прав. Ако обърнете внимание на структурата на икономиката и структурата на икономическия ръст по времето на Станишев (понеже, нали, не всичкия икономически ръст е еднакъв - 100 милиона излят бетон и 100 милиона за купуване на машини правят еднакъв БВП в годината на похарчване, но едните спират да правят БВП, а другите продължават да правят) ще види, че при станишеф ръста беше главно от изливане на бетон, т.е. от строителния балон, който беше по целия свят.

    Ама ... детайли.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  39. 39 Профил на slavi81bg
    slavi81bg
    Рейтинг: 418 Неутрално

    На всички им е ясни и никой не е изненадан!!!!! И така....

    S.
  40. 40 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1255 Разстроено

    До коментар [#35] от "Distributed":

    "Победата на Борисов ще е илюстрация за продължаващата българската политическа незрялост, смята американският посланик....

  41. 41 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#18] от "The Corе"
    Бесепарите вече толкова изтрещяха, че нищо друго освен "моля другарко, пък Бойко ме бие!" не им идва на ума!
    А ББ всъщност бие ли ги???

  42. 42 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboden":
    Пак манипулираш. Икономиката на България при Станишев НЕ БЕШЕ най-бързо развиващата се в ЕС по това време. Но имаше фисоки и устойчиви (три години) темпове от 5-6% ръст. На сред този ръст правителството на Станишев допусна инфлация от 6% в края на 2007-ма и началото на 2008 г. Подобно на сега тогава хлябът, олиото, захарта и др. хранителни стоки поскъпнаха с по 25-30% за месеци.
    На Станишев само да му имам късмета Ако бяха останали още една година да управляват, щяха да ги бият с камъни...
    В това отношение Борисов е прав - спаси ги

  43. 43 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#40] от "Лелка":

    Естествено, аз това не го отричам.

    Трагедията в България е, че не се гласува за най-добрия избор, а за най-малко лошия.

    И продължавам да си мисля, че между АБВ, Атака, БСП, ДПС, ГЕРБ, СК, ЛИДЕР, РЗС и ... то други няма - най-малкото зло са СК и ГЕРБ. Аз не че ще гласувам за тях, аз гласувам идеалистично за ПП"Зелените", обаче те са най-малкото зло.

    И това е трагедията на България. Защо е така? Не знам, но си мисля, че е щото всички са в лайната на БКП/ДС/НРБ и просто заради тежкото лайняно минало много нормални избягаха, а останалите нормални не им се занимава с политика.

    И затова трагедията ще се повтаря още няколко поколения - докато спрем да гласуваме за най-малко лошия избор.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  44. 44 Профил на foton
    foton
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Който ходи за гъби избира Станишев и Доган!

  45. 45 Профил на foton
    foton
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Който ходи за гъби избира Станишев и Доган!

  46. 46 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Бля, бля, бля! И какво се очаква да направи прокуратурата! Може би се очаква да се извика на разпит бившия посланник на САЩ и да му се поиска да посочи доказателства за твърденията в доклада, които да послужат пред съда?!

    Нашите политици, като се зададат избори съвсем изтрещяват. Нали в БСП имаше един шадраванен герой, дето твърдеше, че посланниците на САЩ са друсани идиоти. Сега пък се превърнаха в последна инстанция на истината.

    А Марто пък се е изказал като Шекспир!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  47. 47 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Аз мисля, че без кардинални промени в съдебната система нещата няма да се оправят - щото те колят и бесят "в името на народа", а народа няма никаква дума за тяхното избиране и са безконтролни и непрозрачни на практика

  48. 48 Профил на Dimitar Toshkov
    Dimitar Toshkov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Очевидно службите навсякъде работят и грамите безспорно доказват, че американските дипломати се занимават всъщност с форми на разузнавателна дейност."

    Е неее, добро утро. Главната цел на едно посолство е точно такава, само един дърт комуняга би сметнал това становище за сензационна новина.

    "При това положение ние да изтегляме посланици, защото са били свързани със служби за сигурност, ми изглежда нелепо..."

    КОМУНИСТИЧЕСКИ СЛУЖБИ ЗА СИГУРНОСТ
    РЕПРЕСИВНИ СЛУЖБИ ЗА СИГУРНОСТ
    То бива наглост, ама (с извинение) тези НАГЛИ, ЧЕРВЕНИ ПРАСЕТА направо се нас*аха!

    А иначе за Бойко всички знаем горепосочените неща, но без ясни, обективни и законно придобити доказателства, какво точно 'обвинение' ще повдигнат от БСП, или каква проверка ще направи прокуратурата?
    Видяли в някакъв сайт в интернета, някаква грама от 2006та в която някакъв SIMO (анонимен източник),разказвал как има слухове или в еди кои си сфера се твърди, че Бойко има нещо общо с метамфетамините....

    Еми на мен вчера съседката ми каза, че бизнесмена Васил Божков има прякор Черепа и е бивша мутра, ся ще ходя да го съдя?

    [ Място за вашата реклама ]
  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#44] от "foton":

    Ами те Боко го избраха тези дето не ходят за гъби! Да не би да е много 'убав!?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#41] от "ivanalex2":

    Ами "бие" ги, защото им "затвори кранчетата".
    Тази сутрин и М. Янова го каза в прав текст по бТВ- всички социолози имали лично отношение срещу правителството, защото им били спрели обществените поръчки! Няма цицане срещу свирки демек!
    По делото на Масларова излезе същото - и тя милата раздала над половин милион по приятелски фирми.
    Затова сега вият на умряло и се мъчат да търсят под вола теле, но нещо освен бълхи и измишльотини комунистически нищо се не види!
    Ще им приберат у дома сега и челния отряд - ДС дипломатите!
    А и боя си е бой - на всички избори все ГЕРБ им измъкна гласовете! Даже и мажоритарните им измишльотини от последния момент пак се обърнаха срещу тях - ГЕРБ обра местата до едно!
    Ако това не го разбираш като "бой" ....!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  51. 51 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#35] от "Distributed":
    Ще видим .... Опитвам се да изключа личните си чувства към една надута и тъпа мутра. Няма да говоря за това.
    Имам си само един ясен критерий - руските енергийни проекти. Борисов от глупост или съзнателно забави изграждането на газовите връзки със съседите. За мен това е абсолютен саботаж на България, а и на ЕС. За американците не знам, но от ЕС ще му набиват канчето за това. Няма как да не си помисля, че поставянето ни в продължаваща зависимост от руския газ, цели прокарването на другия проект - Белене.
    Ако Борисов прокара Белене и то във вида, в който се намира проекта напоследък (51% за НЕК, неясна цена клоняща към 10 млрд евро, вземането на голям кредит НЕК от Русия)
    ще гори в Ада!

  52. 52 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1137 Весело

    Точно така, тлъсти хамбургери с мозъци по-лоясали и от нашата чалгарска паплач! В Косово си имаме работа само с достойни хора - те са честни, копат доматца и краставички и по тази причина имат милиони! Али Ахмети май би трябвало да е съден от "независимия съд" в Хага. Изродите от една албанска армия, наречена АНО също. А чеченските другари са си направо светци.
    МОЛИМ ВИ, ДАЙТЕ НИ ДОГАН - той НИКОГА не е бил в ДС, само 21 години е на власт и по всичко личи, че ще конкурира Кадафи, Мубарак, Тато и с-ие. Искаме си Станишката! Ние, тъпите трудови малоумни хора дълбоко вярваме в този ерудиран мазник, който е работил през живота си следното: председател на ВС на БСП, премиер и депутат.

    Ала, бала!
  53. 53 Профил на Vonegat
    Vonegat
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#51] от "Дамян":

    Именно! А стане ли Бг прекалено зависима от рашките - един стратегически партньор на САЩ го пиши бегал!
    Е те просто му показаха колко е уязвим - само той си знае какви други грами(факти) може да искочат...

    Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
  54. 54 Профил на foton
    foton
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#49] от "tribiri":

    Доган по-убав ли е?
    Избери си някой деруг,не Боко,ама гласувай!

    Освен ако не си за агент Доганов!

  55. 55 Профил на ner0n
    ner0n
    Рейтинг: 501 Неутрално

    А Боко в пандиза але алеееее

  56. 56 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#51] от "Дамян":

    Напълно съм съгласен. Обаче това не променя тезата ми. Ако станишеф беше изкарал втори мандат (ебаси ужаса) и той щеше да построи Белене, така че тук сме си на същото положение.

    Просто Боко иска да влезе в историята и като построил АЕЦ. Както казват американците - при него егото и нарцисизма са водещи. Той сигурно има мокри сънища как натиска копчето и АЕЦ-а тръгва.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  57. 57 Профил на sconsult
    sconsult
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "че от доклада на Байърли ясно се вижда, че в САЩ са знаели за тези връзки още от 2006 г. и въпреки това подкрепят Борисов."
    Еми защото им върши работа. Харесва се на широката публика, обича да се пчи, че в САЩ го харесват и освен това когато трябва могат да му опънат ушите или да му дръпнат шалтера. Елементарно Уотсън!

  58. 58 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#38] от "Distributed":

    За структура на инвестициите можем да говорим при наличие на инвестиции, при сегашното правителство чуждестранните инвестиции са отрицателни, т.е. инвеститорите изтеглят, а не влагат пари в България. За български инвестиции няма какво да говорим с обявяването на всеки по-предприемчив човек за кулак и приказки за конфискации едва ли скоро и ще заговорим. А в крайна сметка оценката на инвеститорите за едно управление е най-обективна, защото те гласуват с парите си.

  59. 59 Профил на дедко
    дедко
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да се раздвижат службите и за - бакърджиев, ганев, фил, костов, царот и вся остальная сволоч- създайте им работа зад решетките, вземете награбеното, върнете го на народа и да започнем на чисто и честно!

  60. 60 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1255 Весело

    До коментар [#43] от "Distributed":


    До коментар [#49] от "tribiri":


    До коментар [#51] от "Дамян":
    Като си купува домати драгия избирател ги пипа,мирише и оценява по свойте си критерии,ама щом трябва да избере кой да управлява и ОТГОВАРЯ за него и доматите му,категорично изтрещява.Когато на политическата сергия имаш откровенно вмирисана 100 год.мърша,гарнирана с царска корона с пискюл от фес,да си избереш уличното гаменче е меко казано инфантилно..Зелените са добри като идея,ама сега иманужда от тези,които вече почистиха/не съвсем/родната кочина.Не като по-малко зло,а като осмислена надежда за по-добро за мен е Синята коалиция.Би било наивно все още!! да искаме идеални политици - най-важното е да са показали,че МОГАТ и ВЪРШАТ работа.А проруските игрички при тях най-малко минават,което пък си е кеф за душата.За гъби ще ходим като си свършим работата,щот Гуньо и Асан за гъби не припкат - те гласуват вместо нас.

  61. 61 Профил на дедко
    дедко
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#5] от "the_sceptic":

    Скептико, я ми кажи дека и у коя партия нема комунета ,както ги наричаш! та всички са от едно котило, брате!

  62. 62 Профил на anonimen
    anonimen
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Както съм казвал винаги - Бойко, който се закани да вкара бивши управници в затвора, ще е първия такъв.

  63. 63 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#58] от "svoboden":

    Забележката ми е, че трябва да се анализират типа и вида на инвистициите и освен това да не се сравнява България изолирано - сега и преди, а на фона на съседите, на фона на ЕС, на фона на целия Свят - сега и преди.

    Не е толкова просто като - преди имаше – УРАА ПАК ГЛАСУВАМ ЗА СТАНИШЕФ, а сега няма - НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА БОЙКО.

    Не мисля, че са толкова елементарни нещата.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  64. 64 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Любопитно


    БСП ще избият шарана .....

    Всичко това е казано преди изборите:
    - изговорено е;
    - коментирано е;
    - осъзнато е;
    - долументирано е на Флашка !!!

    ВЪПРЕКИ ТОВА:
    преценили сме и сме
    гласували 40 % доверие на Борисов !!!

    P'S
    И НЕКА да квичат - значи са прасета.
    И НЕКА да припяват "Андрей-Райчевизми"
    На есен ще заколиме прасето.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  65. 65 Профил на vse_o6te_jiv
    vse_o6te_jiv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#26] от "Distributed":Не бих казал, че ББ е по-успешен премиер. Данъците са вдигнати - земеделските производители от тази година ще плащат 10% данък печалба. Увеличени са доста местни данъци, увеличени са таксите за медицинска помощ - за пенсионерите таксата за личния лекар стана от 1 лев на 2.40, да продължавам ли още. 4 милиарда, които му остави Станишев за разплащане с договорираното от неговото правителство, се изпариха неизвестно къде ( макар, че както става ясно, някои добре са се облажили) Отделно имаме около 1 милиард продадени ценни книжа. Ако продължиш в тази посока, нядавам се сам да си направиш извода.

  66. 66 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 683 Неутрално

    БСП,пък и Кутев дали помнят как стояха като сливи заспали по времето на скандала с В.Стоилов. Ако държаха на държавността ,този голям и документиран корупционен скандал щеше да е достатъчен за да не чуваме повече за Боко.Даже и тъпата прокуратура можеше да има доказателста. Такава корупция ,на такова ниво и то снимана няма и едва ли ще има. Наистина СРС-тата на Боко са почти същото,но няма картина.

  67. 67 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Само се чудя на идиотите които още вярват, че уикиликс са някакви борци със световната неправда.

    В конкретния случай виждаме как американското правителство посредством този сайт набива канчето на простия ни премиер, който залита да защитава руските енергийни амбиции.

    Всичко е толкова прозрачно и елементарно. Уж изтекла информация. Странно как излизат все известни факти, но този път официализирани в грами, точно в подоходящите моменти

  68. 68 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#1] от "dtd":

    много хора все още се спират да го признаят на глас, но управлението на тройната поне чисто икономически беше по-добро от сегашното - водеше се последователна дясна икономическа политика и средата за бизнес беше прилична. Сега е кошмар, тепърва ще обедняват още хората в следствие на малоумните действия на герб... иначе откъм милиционерщина и двете правителства са лика прилика

  69. 69 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#65] от "vse_o6te_jiv":

    Прав сте, обаче не е и толкова елементарно. Ако видим съседите с колко десетки милиарди евро заеми се набутаха, нашите пак минават между капките.

    Не трябва изолирано да разглеждаме България, а на фона на света и региона.

    Да не би да намеквате, че ако беше вместо БОйко - станишев - пак щеше да има 8% икономически ръст и още 10 млрд в резерва.

    Това са глупости.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  70. 70 Профил на vse_o6te_jiv
    vse_o6te_jiv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#29] от "e2e4":По принцип САЩ работят така - кучи син, но наш кучи син. Обещал е да работи за тях и те го подкрепят. В момента, който престане, ще го отсвирят като другите споменати.


  71. 71 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#26] от "Distributed":

    принципно съм съгласен с теб, но обективното е, че фирмите задлъжняват, бизнесът е почти спрял, инфлацията е сериозна, а доходите не помръдват втора година... всеки изминал ден в такава ситуация завърта колелото по-силно и прави проблемите по-сериозни. Нуждата от кардинални реформи е днес, веднага, ако не се извършат, а това правителство няма да го направи, ситуацията тепърва ще става лоша...

  72. 72 Профил на brun
    brun
    Рейтинг: 565 Неутрално

    В демократичните правови държави (не у нас) подобни личности с твърде съмнително минало и връзки ,никога не биха стигнали до подобна длъжност.

  73. 73 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#64] от "barcelonski":
    Толкова по-зле за теб, че си осъзнал кой е Борисов и пак си гласувал за него. Винаги ме е впечатлявало ритуалното и малоумно самоубийство на българския избирател. Той най лесно се лъже с противопоставяне. Бойко хаби най-много енергия да маскари останалите. Другото е с чужда пита помен да прави - да открива обекти, построени с европейски пари издействани от тези по които плюе. Малко хора могат да мислят и да могат да преценят, че решението не е нито в БСП, нито при Бойко, нито при Атака, нито при ДПС. Всички тези са неприемливи в управлението. Трябват ни хора с чисто минало, с идеи, с опит и акъл. Имаме ги, но повтаряме като папагали всяка партенка която се изфабрикува срещу тях. Паднала сграда в центъра - виновен Костов, защото собственичката на сградата познавала жената на Костов. И това за някои хора е по-важен довод отколкото съдружието на Бойко с Пашата и Маджо. И какво си мислите, че са правили в съвместните си фирми с офиси в парк-хотел Москва? Разсаждали са теменужки или са пакетирали детски играчки?

  74. 74 Профил на virtuoz1234
    virtuoz1234
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":

    Станишев не става за нищо, ако ставаше щеше да има поне един ден трудов стаж. Глупак си ти приятелю.

  75. 75 Профил на vse_o6te_jiv
    vse_o6te_jiv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#69] от "Distributed":Не мога да кажа със сигурност, но някои откровени глупости, направени от това правителство, със сигурност нямаше да се случат ( имам предвид спирането на плащането на фирмите по договорите с държавата и общините). Наистина, досега всичките крадат повече от половината бюджет, но тука имаме съчетание на крадливост с пълна некадърност. На тоя фон може би най-добре се е справял само Стефан Софиянски. Следя го от 20 години - където е бил се е справял добре. Може би последния му мандат като кмет на София не е толкова успешен, но затова си има причини.

  76. 76 Профил на Брадвата
    Брадвата
    Рейтинг: 470 Неутрално

    За Бойко Борисов всичко е ясно и насветло! Прокуратурата обаче ще има много работа с тежко корумпираните кметове от БСП и ДПС, които ще изпокапят наесен!!!!!

    treasurer
  77. 77 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#67] от "niakoi_si":
    Уикилийк не са никакви борци. Но изнесената информация е вярна и в случая е полезна за българското общество. Тя е доста неприятна и за САЩ и за България. Не случайно такива доклади са секретни, защото в тяк е събрана истината, която не може да се говори.

  78. 78 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#2] от "от Мюнхен":

    Абе ти май http://bivol.bg/ не си отварял. Там пише за всички изброени. Вижда се как мътилката се разяснява и (О, изненада!) Сините пак са чисти.

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  79. 79 Профил на Borislav
    Borislav
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Че не са ли БСП най-зависимите от Лукойл?
    Сега пък щели да разследват връзките на премиера с тях!

  80. 80 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#45] от "foton":

    А който не ходи за гъби избира мутра мафиот. Търговец на метаамфетамини и контрабандист на горива за гражданската война в Югославия...

    Ecrasez l’infâme
  81. 81 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    В една Германия или даже Франция текстът на американския посланник щеше да е изхвърлил от мястото му премиер, президент, министър или най-обикновен митничар за 24 часа.
    Местният маймунарник вика, че това се било знаело...
    Е, местните маймуни си заслужават дереджето. Напълно

    Ecrasez l’infâme
  82. 82 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#60] от "Лелка":
    Лично мен няма нужда да ме агитираш на тема СК како

  83. 83 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1159 Весело

    До коментар [#81] от "Graf":

    В една България се появява конферансието на големата маймуна и ни лук ялам ни мирисала, изтърсва следното:

    "Най-големият позитив от кандидатирането на Бойко Борисов за президент би бил, че "такава личност като премиера може да изпълни с ново съдържание политическата фигура на президента". Това каза началникът на кабинета на премиера Румяна Бъчварова пред БНТ."

    За фигурата иди-дойди, ама за личността може да се поспори.

  84. 84 Профил на коколино
    коколино
    Рейтинг: 418 Весело

    Започнаха да пържат Биби Балалайката!!!

    кому е изгодно?
  85. 85 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Политик с авторитета на Бойко Борисов ще изпълни с ново СЪДЪРЖАНИЕ президентския пост и това ще е най-големият позитив от кандидатирането му, .- Бъчварова..)).
    ................................................................
    Вместо – доносник – крими мутра..Вместо един руски агент- друг- ПАК такъв ..
    Вместо едно приятелче на Златев- друго , ПАК негово приятелче и пак водено на руска каишка ..))
    Вместо един безидейник-друг – без никакви идеи, философия, принципи …
    Вместо един селски хитрец и лъжец- друг- пак селски хитрец ..)) и т.н.
    Е , КЪДЕ Е ‘новото’ съдържание ?? )))
    .............................................
    Бъчварова, вие сте типичен пример за човешко падение, заради едната заплата и „пост’..
    Свикнали сме , на черното да казвате- „бяло е „..)))
    Рапонът не ви плаща достатъчно, за да се излагате- бяхте интелигентна жена ))

    BIG AL
  86. 86
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:05 на 26/05/2011 от неговия автор.

  87. 87 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#79] от "Borislav":

    Че не са ли БСП най-зависимите от Лукойл? ..))))))
    ...................................
    Виж сега..Там имат "идейно" разделение ..Едните смучат "лук-ойлски" петрол и СЕГА са добре :)
    Другите си останаха САМО на садамски петрол и сега са ...зле :))
    "Идеология" , какво да се прави..Ясни идейни различия ..)))

    BIG AL
  88. 88 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1304 Любопитно

    До коментар [#83] от "Мария Антоанета":

    Такава личност наистина може да завърши деградацията на институцията, напълвайки я с ново съдържание.
    И ако Гоце се е занимавал с маймуните от поречието на Вардар, та може да се свири и на националистическа струнка за оправдание, то търговецът на метаамфетамини ще привнесе съвсем нови измерения. И фигурно и съдържателно. На нацията която ще обединява...
    Напред към синтетичните и не съвсем дроги...
    Ставал ли за слоган на една предизборна кампания? Става я. Еле пък за напълно надрусания и в абстиненция "гражданин" от ебаси разсипания бантустан, дето премиер е мафиот..

    Ecrasez l’infâme
  89. 89 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Главния слуга изпълнява предизборната програма на безбожниците. Но за да впечатлят трябва да направят нещо повече

    и да се обърнат към нещо, което е реално, работещо и е с истинска институционална стойност в демокрацията. Като протестите, гладните стачки, палатковите лагери.

    На дела ясно си личи, че тройната коалиция се е пременила в днешната управляваща формация.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на Лодка в гората
    Лодка в гората
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Като видя Кутев да се плюнчи,проститутките ми изглеждат като Дева Мария!
    ГЕРБ са най-малкото зло и тежко ни ,ако дойдат на власт тия от опозицията!Бойко има кусури,ама и Стамболов е бил страстен комарджия и курвар.Ако следва политиката си -след две години ще имаме добри ,макар и относително,резултати.

  92. 92 Профил на d2kr
    d2kr
    Рейтинг: 726 Весело

    Боко е мутра и тиква!? Той обаче е червена шапчица спрямо босовете си:
    http://dnesplus.bg/News.aspx?n=511843
    Нали кой да е не можеше да бъде телохранител на тато! А от бъсъпъ да се правят на възмутени, е все едно Ал Капоне да стане данъчен инспектор или майка Тереза. И Пилат Понтийски тръшнаха у земята!

    "Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."
  93. 93 Профил на Гръмотевичен
    Гръмотевичен
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#91] от "globus":

    Колко ли трябва да си изкукуригал да сравняваш ББ със Стамболов? Изобщо знаеш ли кой е той?

  94. 94 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Знчи,най интересното за мен от тази история е това,че американците са знаели за миналото и настоящето на Борисов и въпреки това са го подкрепяли.За тях е по важно май безплатните бази и сервилниченето.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  95. 95 Профил на Лодка в гората
    Лодка в гората
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    До коментар [#67] от "niakoi_si":

    Подкрепям пазицията Ви.Това подсказва,че "Белене" ще се строи и американските интереси да ни доят чрез зелени технологии са застрашени.Очаквам следващи серии от американската сапунка,но няма да се учудя,ако Бойко издържи.

  96. 96
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:45 на 26/05/2011 от неговия автор.

  97. 97 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 199 Неутрално

    До коментар [#44] от "foton":

    Който ходи за гъби, руча червени мухоморки!
    Следващите 4 години.

  98. 98 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 983 Неутрално

    За съжаление, прокуратурата няма да свърши работа- мутромилиционерите на власт я държат с компромати, включително и секскомпромати.
    Очаквам обаче след като боко и ко бъдат свалени от власт при следващите избори- най-вероятно предсрочни, да бъдат първите премиер, вицета и министри, вкарани на топло. Просто причините са в изобилие, а следващото държавно ръководство няма да просъществува и година, ако не опита сериозно да го направи.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  99. 99 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Къде са сега правозащитниците да кажат, че тези грами нямат юридическа стойност и да защитят правата на човека Бойко Борисов? Да издигнат гръмко хуманната правна сентенция, че ВСЕКИ Е НЕВИНЕН ДО ДОКАЗВАНЕ НА ПРОТИВНОТО? Така, както го правеха, когато защитаваха самоотвержено корумпета като Найденов, Сантиров и Тенев и мутри като Трактора, Сумиста и др. И да разграничат грамите, които се базират на слухове, от докладите на МВР за нашите престъпници, които се базират на факти.
    Защо ми се струва, че вчерашните правозащитници на корумпетата и мутрите, въпреки фактите изнесени за тях, са днешните обвинители на ББ, макар че е по слухове.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  100. 100
    ****

    Този коментар беше изтрит в 15:06 на 26/05/2011 от неговия автор.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK