Правосъдие, при което всеки е виновен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (123)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Нямало съд в България, а?! Има , ама гаден мръсен съд, който вкарва в затвора невинните. Крадците, убийците, изнасилвачите, мародерите - оневинява!

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  2. 2 Профил на Делян Делчев
    Делян Делчев
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Не е съдът толкова виновен тук, макар първата инстанция да е участник, а цялата система.
    Дознателите в МВР - слушат продавачката, не си свършват обаче работата, правят обвинение без да го премислят или проверят дори, и ако има свидетели, които твърдят противното, вместо да засекат показанията и да разберат дали казват истината, те директно им твърдят, че ги лъжат и ги притискат по социалистически стил - с бой всичко ще си каже. Това говори че тези хора не си разбират работата, предпочитат да я претупват, дано от претоварване а не от глупост, и са свикнали да работят силово.
    Прокуратурата - не проверява твърденията на свидетелите и дознателите и извършва автоматично обвинение, само на твърденията на един човек.
    Съдията от първоинстационният съд си претупва работата, и машинално отсъжда по твърденията на мвр, прокуратура и свидетели и не иска да се занимава да гледа другите доказателства, записи или свидетели. И като цяло всички участници по веригата като абсолютен минимум си претупват работата. И щом го правят по това елементарно и очевидно дело, по колко още други го правят? И ако системата работи на претупване, къде лесно с подкуп може да се промени едно решение в друго?

  3. 3 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Има ли статия, в която да не се прави реклама на адв. Екимджиев от БХК - неправителствена организация - и с каква цел е тази реклама? Доста се върви по ръба на Закона за адвокатурата...Налице е висящо производство пред 3тата инстанция във България и пред ЕСПЧ - защо не се изчакат решенията им и тогава да се съобщава името на адвоката - процесуален представител на г-н Савов пред ЕСПЧ? Би могло и да не се споменава, че адв. Екимджиев е адвокат на Савов по делото, а само да се даде неговото мнение за казуса....Въпроси, които явно ще останат без отговор....Добре дошли в приемната на БХК.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  4. 4
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:43 на 07/06/2011 от неговия автор.

  5. 5 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    Не можах да дочета този абсурд............на втора инстанция сравнили дрехите........
    Пише ли как човека е осъдил държавата?

    Любовта ще спаси света!!!
  6. 6 Профил на lima
    lima
    Рейтинг: 551 Неутрално

    А защо Дневник не подкрепи Ксения, когато отправяше апели за помощ към всички възможни медии? След дъжд-качулка, ода за силния дух на една жена ? Не сте прави и ви липсваше навременна реакция. Силна медия като вас можеше да помогне да се случат нещата и по-рано.

  7. 7 Профил на FakePath
    FakePath
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Егати кошмара.....

    Мили хора - махайте се от тази България! Тук вече не се живее нормално и нищо не може да бъде предвидено.

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#2] от "Делян Делчев":

    Напълно позната история !!!

    Почти идентична ми се случи и на мен. И както казваш дознателКАТА и прокурора не си свършиха както трябва работата , Н О на мен ми бе съдия в СРС обвиняемия Сантиров . След 6 (шест) заседания и един куп свидетели съдията отсъди НЕВИНЕН !

    НО ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ , а вероятно и след смъртта ми , в масивите на МВР аз съм """ криминално проявен """ ! ?

    И затова мисля , че определението за това "" криминално проявен "" ТРЯБВА да се вписва едва след влязла в сила присъда ! А не по презумция на МВР !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на suburban
    suburban
    Рейтинг: 497 Разстроено

    И това е така понеже МВР и прокуратурата и съдът се чувстват (и са! м... им м...) недосегаеми, извън закона, в пълно блаженно неведение за целите на това което правят. Говоря не за отделния полицай или дознател, а за системата като цяло. Защото Максим сега ще осъди България и заслуженото му обещетение ще го платим всички ние, а замесените, на всички нива, в това правно порно ще си свиркат с чиста съвест. Недосегаеми. Ненаказуеми.

  10. 10 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Много силна статия. Именно с такива граждански позиция и такива статии се гради държавата.
    Може да се струва на всички много тъпо и елементарно, но това са тухлите на нашата държава - отделните мнения, съдби, позиции, търсенето на свободата, истината и закона.
    Браво на Дневника че публикува това.

  11. 11 Профил на Кирил Кирилов
    Кирил Кирилов
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Не на полицейското насилие, бруталност и произвол
    http://krlkirilov.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

    Кирил Кирилов
  12. 12 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Е, Уорлик като го казва е "злодей"? - за богатите едно "правосъдие", за бедните друго "правосъдие". Значи нямаааааа. Няма правосъдие в БГ!!!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  13. 13 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Страхът от милицията е по-жив от всякога

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  14. 14 Профил на lima
    lima
    Рейтинг: 551 Разстроено

    До коментар [#10] от "Анди":
    Тази статия е закъсняла, и то много. Медиите в България (визирам Дневник) пропуснаха страхотен шанс да излязат с единна позиция, да натиснат държавата и да защитят един ОЧЕВАДНО невинен човек! Такива песни и оди пост фактум са ми леко излишни. Лично мнение.

  15. 15 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#3] от "dqdomart":

    Ми който си е купил медии, така си се рекламира в тях. Капитал и Дневник са като стен-вестника на БКХ откакто главен редактор им стана Йонко Грозев, който е и председател на БКХ...
    Някакви частни групички по интереси си натрапват дневния ред на цялото общество!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  16. 16 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#15] от "Starsky":
    Закон за адвокатурата изм. ДВ. бр.101 от 28 Декември 2010г.
    Чл. 42. (1) Адвокатът не може да рекламира своята дейност и да използва средства за привличане на клиенти, несъвместими с разпоредбите на този закон и с правилата на адвокатската етика.
    (4) Адвокатът може да поддържа собствена интернет страница, съдържаща професионална информация, доколкото тя не противоречи на разпоредбите на този закон и на правилата на Етичния кодекс на адвоката.
    ЕТИЧЕН КОДЕКС НА АДВОКАТА Обн. ДВ. бр.60 от 22 Юли 2005г.
    Чл. 8.(3) Адвокатът не може да:
    1. рекламира своята дейност;
    4. обявява имената на свои клиенти

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  17. 17 Профил на mrrockchurch
    mrrockchurch
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#2] от "Делян Делчев":Така е-гледат само да отбият номера и да претупат делото.Човешките съдби не ги вълнуват-интересуват ги само хонорарите!!!

  18. 18 Профил на greenenergy
    greenenergy
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Сякаш нарочно са го тормозели този мъж. Чудя се дали са очаквали да им бутне подкуп или са чисто и просто невероятно некадърни и незаинтересовани, за да не си мръднат и малкия пръст и да си свършат работата. То бива, бива мързел, ама и на най-загубения човек му доскучава, поне от скука да вземат да свършат нещо полезно.

    За 16 млн. откраднати - 3 години условно. За 484 лв - 3 години условно (+5 месеца в затвора) ??????????

    Капка морал не остана в тези съдии! България умира! Но....по-тихо, да не събудим българите!

    www.neverojatno.wordpress.com/2011/06/05/sintagma/

  19. 19 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    Дано се замислят повече хора, когато Цветан Цветанов сочи някой с пръст, защото според този човек всеки българин, който той е посочил трябва да бъде осъден и да лежи в затвора.
    Евала, че има още съдии, които се съпротивляват на цветанцветановщината и макар и че стават все по малко разумната част от нашето общество трябва да застане зад тях.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#14] от "lima":

    На тях точно така държава им изнася, за да има чии нарушени граждански права да защитават! Те от човешката мизерия се хранят. Вижте все какви статии се пишат - за хомосексуални, за нелегални, за цигани...
    Тук се плюе по статуквото, но никога не се правят предложения за неговото поправяне! По-скоро се внушава колко скапано е всички, как няма управия, как българите сме по-зле и от цигани... За да могат да ни съдят после в Страсбург!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  22. 22
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:29 на 07/06/2011 от неговия автор.

  23. 23 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Ние имам егати ши@аното правосъдие

  24. 24 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#3] от "dqdomart":

    Завист?


    Ecrasez l’infâme
  25. 25 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#21] от "Starsky":
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  26. 26 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    До коментар [#14] от "lima":

    Работата на медиите не е да се произнасят по съдебни спорове, задължително е обаче да повтарят непрекъснато, че всеки българин, в т.ч. и Максим Савов е НЕВИНЕН ДО ДОКАЗВАНЕ НА ПРОТИВНОТО за щастие така пише в нашата Конституция.

  27. 27 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Дневник, постъпете като истински журналисти и публикувайте имената на всички съдии, прокурори, разследващи полицаи. Да се знаят.

  28. 28 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#24] от "Graf":
    Не. Чисто любопитство и въпроси към правоимащите

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  29. 29 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Браво на автора! Анализ на част от грозната картина на отчитащото дейност МВР, дознание, прокуратура, и съд.
    Защото другата част са провалилите се обвинение срещу знаковите престъпни фигури.
    По време на процеса имаше публикации на разследващи журналисти в Афера.бг, Характерно за обществото ни- не получиха кой знае какъв обществен отзвук.

    Сега върви подобно дело :Пешо Сумиста ,обвиняван като част от престъпна група, ще бъде съден от грижливо и специално подбирана от вицепремиера ни съдийка на другия край на България. Драги журналисти, следете го, за да не пишете интересни анализи постфактум!


    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  30. 30 Профил на kitaec_
    kitaec_
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Наложително е да дойде на власт проевропейско правителство което да проведе операция ,,чисти ръце" и желязна лустрация в МВР,прокуратурата и съда в БГ.

  31. 31 Профил на vania_03
    vania_03
    Рейтинг: 551 Неутрално

    И аз съм потърпевша от правосъдната ни система - най-вече от дознател към Второ РПУ Плевен - Ваня Иванова, от вещото лице - д-р надя Филчева Луканова, от прокурор Виолета Николова от РП Плевен, от съдия в РС Плевен - Радостина Гергичанова, от вещите лица - доц. Гайдарова, д-р Велева, д-р Василев, от прокурор Георги Асенов от ОП Плевен. Очаквах от тях да установят обективната истина, ръководени изцяло от закона, от представените от мен доказателства по делото и от вътрешното си убеждение. Това обаче не се случи. Защо ли?
    Знае се в цяла Европа, че България е на първо място по корупция в съдебната система.

  32. 32 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ако човекът не беше изтърпял тая гавра, случаят щеше да е изключително комичен. Защото правосъдието е комично. Като съдя по "Записките", дори турските кадии са полагали повече усилия в събирането на доказателства.
    Тъй като сега почти всички ходим униформени - дънки, тениска, маратонки, за да не ни припознаят, трябва да се обличаме гиздаво, като циганите: зелена вратовръзка, с оранжева риза и виолетово плюшено лъскаво сако.
    А тогава нека някой каже, че Иван приличал на Стоян!

  33. 33 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    До коментар [#3] от "dqdomart":

    До коментар [#15] от "Starsky":

    Така е, за съжаление. БХК и други зловредни организации са се настанили трайно в ръководството на "Икономедия". Затова зачестиха антибългарските статии в "Капитал" и все по-често, с повод и без повод, се споменава името на Екимджиев и бива представян както едва ли не някъв велик радетел за човешки права.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  34. 34 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#33] от "Мустафанка":
    Нямам нищо персонално против него- напротив- уважавам го като колега, но има граници, които не бива да бъдат нарушавани.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  35. 35 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#16] от "dqdomart":

    Така е! Но другата им специалност е промивка на мозъци, пропаганда и инсинуации!
    Колко от коментиращите под статиите излизат извън рамките зададени в самата статия. Кукловодите са задали два параметъра, определили са ги като противоположности и мнозинството веднага почва да се изказва за или против само тези две. Много малко хора прозират умелата манипулация на кукловодите...

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  36. 36 Профил на КДС
    КДС
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Постулат в Римското право:

    ЕДИН СВИДЕТЕЛ НЕ Е СВИДЕТЕЛ!

    И тук изникват неколко въпроса:
    1. Първата инстанция е отсъдила на база показанията на един свидетел;
    2. Били са отхвърлени показанията на други свидетели?!?!?!
    3. Пълно взимане на страна по делото от страна на полиция, прокуратура и съд.

    Което навежда на мисълта за некаква далавера. Дали пък тая продавачка нема отношение към подсъдимия? (Може и самия той да напрегне мозъчните си гънки и да открие нещо в миналото си, свързано с нея). Защото е много подозрително да твърдиш, че този, който стои пред тебе без качулка и този, който е бил с качулка по време на обира са едно и също лице.

    А това мирише на лъжесвидетлество.

    Проклета да е Русия!
  37. 37 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#35] от "Starsky":
    Да, и с това Ваше мнение съм съгласна. Когато се представя проблем, е редно да се представят гледните точки на всички засегнати страни, но такива статии във Дневник стават все по-редки. От около 2 седмици чета статиите в "Дневник" с голяма доза недоверие и задължително сравнявам новините, които предоставя , с материали от други новинарски сайтове.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  38. 38 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Това не може да е истина. Ако се случи на мен, никога не бих се върнал обратно в България. Но така е, когато начело на МВР и държавата като цяло имаме мутри, които само разиграват театри.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  39. 39 Профил на Noname
    Noname
    Рейтинг: 562 Неутрално

    ЦЦ е просто един некомпетентен човек - за мен този случай е пример за неработещата, нероформирана полиция. По специално, този случай показва липса на контрол в процеса на дознание - дори да има някой който умишлено или не - не си върши работата това не може да води до такива брутални последствия за обикновен човек. Ако е умишлено - то това означава че има чувство на безнаказаност да причиниш такива морални и материални щети на един човек, държавата да бъде съдена....

  40. 40 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#37] от "dqdomart":

    Да, лошото е че по закон никой не може да ги задължи да са обективни! Примерът с БТВ и Кунева и последващото изказване на Георги Лозанов е ясна индикация, че никой не се интересува от качеството на медиите в България и най-вече не им изнася обективната информираност на гражданите! Тоест ние най-официално и безнаказано сме лъгани и манипулирани от най-големите и престижни медии!!!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  41. 41 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Ето това е криво-раздавателната ни система, предимно сбирщина от михлюзи и некадърници. Добре, че поне са имали късмет с оправдателната присъда на Пловдивския окръжен съд - поздрави за този съдия!
    Сега се надявам да осъдят "държавата" България в Страсбург и да получат законно-полагащо се обезщетение за поразиите.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  42. 42 Профил на КДС
    КДС
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#30] от "kitaec_":

    А от къде да го вземем (проевропейското правителство), като всички лъжат и мажат, докато си напълят гушите? Ето сега идат избори за президент: за кого да гласуваме, като всички са от едни дол дренки (Позитано 20)?

    Проклета да е Русия!
  43. 43 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Впрочем, на мен ми е интересно да бъде интервюирана и кравата, която е вкарала невинен човек в затвора.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  44. 44 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#2] от "Делян Делчев":

    "И ако системата работи на претупване, къде лесно с подкуп може да се промени едно решение в друго?"

    Предполагам знаеш приказката за "многото пари":
    "Процедурата не е нещо необичайно и прокуратурата я разреши дори на член на бандата за отвличания "Наглите" и на наркодилър от групата на Баретата."

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  45. 45 Профил на gorskia
    gorskia
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#3] от "dqdomart":


    До коментар [#15] от "Starsky":


    До коментар [#33] от "Мустафанка":


    До коментар [#34] от "dqdomart":


    До коментар [#35] от "Starsky":

    много сте смешни с този свой мазохизъм, като не ви харесва вестника да ви се чуди човек що го четете и коментирате

    gorskia
  46. 46 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#45] от "gorskia":
    Не си купувам вестника, а чета сайта на "Дневник"- има разлика, нали? И да - мисля да не го чета повече.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  47. 47 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 911 Весело

    Аз тука работя в един магазин. Вчера ме обра Цветан Цветанов. Сигурен съм, че беше той! Заключете го, моля!

    Хахаха!

  48. 48
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:59 на 07/06/2011 от неговия автор.

  49. 49 Профил на Mulder
    Mulder
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#3] от "dqdomart":

    Не знам дали знаете как може да се добере човек до адвокат Екимджиев. Много е "интересно". Далеч съм от града и офиса му, затова позвъних. Вдигна секретарка. Обясних какво дело имам желание да заведа в Страсбург и дали въобще е възможно.
    Отряза ме с думичките: Превеждате 60 лв. за консултация и изпращате документите по куриер.
    Ама как така питам, искам да знам дали въобще мога да заведа дело, казусът е прост. Има решение на съда вече. Това е - един поглед на Екимджиев струва 60 лв и това преди три години. Колко ли струва сега този поглед се питам.

  50. 50 Профил на kitaec_
    kitaec_
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#42] от "КДС":
    Съгласен съм с теб,че наистина няма за кого да се гласува.И аз не се сещам,как би дошло на власт проевропейско правителство без помощта на Евросъюза.

  51. 51 Профил на Mulder
    Mulder
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#45] от "gorskia":

    Коментираме и четем за да не изпълзи някое говедо от гората и да тряска глупости тук. Горско говедо.

  52. 52 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#45] от "gorskia":

    Продължавай да се чудиш!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  53. 53 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#49] от "Mulder":

    аа, благодаря, че ни светнахте. Явно трудно заработва от спечелени дела, та набляга на таксите!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  54. 54 Профил на Mr.Dog
    Mr.Dog
    Рейтинг: 829 Неутрално

    $#7#"мили хора махайте се от България?!?"

    Случай Оutreau-Франция
    Фалшививи свидетели
    Психолози"професионалисти"
    Млад дознател на гребена на медийната слава
    "Педофилия"громена от паралелен медиен процес.......
    Резултат 13 линчувани 1 самоубил се.
    Епилог-лично извинение на Президента на Републиката на съдените
    Дебат в парламента с взаимни нападки.Наказан дознателя!?!
    Промени в съдебната система.

    Случай" Diego"-Испания.
    Диего втори баща "изнасилвач и убиец"
    Свидетели
    Лекарски заключения-"професионали"
    медии- паралелен процес.ABC-снимка с надпис "поглед на убиец".Сутришни блокове громящи Диего....
    Епилог-смърт на детето поради лекарски пропуск/на същите с "професиналните" заключения/
    извинение на полицията за "специалните методи"
    извинения на медиите и хвъряне вина едни на други.

    Случай "Wanninkhof-Dolorez Vázques"Испания
    Убийство
    Свидетели
    "Професионално разследване"
    Медиен паралелен процес.
    Присъда 15 години

    Епилог-убиеца заловен/след убийство на второ момиче/
    извинения,промени в съдебната система за неспециализираните съдебни заседатели,медиите обрат на 360 градуса.

    Това за невинен до доказване на противното при паралелни процеси в медиите с манипулиране на масите е малко трудно.

    Или с други думи- пази боже да не си на неподходящото място в неподходящият момент пък било то в България, Америка или в Танганайка

    "O usted se ha muerto,o mi reloj se ha parado"
  55. 55 Профил на gvt
    gvt
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Кога ще бьде уволнен раионния сьдиа постановил пьрвата присьда????

    Иначе картината е типична за БГ сьд - пишем в протокола каквото ни изнася, сьбираме доказателствата които ни устроиват и тоз които не плаща сьответната сума да духа супата.

    Заради тези болни мозъци си намразих професията

    Емигрирал отвратен юрист

  56. 56 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#36] от "КДС":

    Testis unus, testis nullus.
    Това, за тестиса като свидетел в пеналистиката, е максима от стотици векове, но местните пенали не го знаят.

    Ecrasez l’infâme
  57. 57 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#49] от "Mulder":

    След като си има медии, които да го рекламират безплатно, скоро може да иска и 120 лева.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59
    ****

    Този коментар беше изтрит в 06:22 на 09/06/2011 от неговия автор.

  60. 60 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 605 Неутрално

    И добре, като написахте това, свършихте ли си работата? Предложихте ли решение на проблема, решихте ли го? Благодарим, че ни информирахте, но ситуацията ние си я знаем!

  61. 61 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Аз да си задам задължителния въпрос за такива случаи:

    КОГА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ ЩЕ БЪДЕ ЕФЕКТИВНО НАКАЗАН ЗА НЕСПРАВЯНЕ СЪС ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ?????

    Особено силно викам, когато става дума за всяка една област, свързана със законите - депутати-законотворци на противоконституционни текстове, съдии с абсурдни решения, прокурори с също така абсурдни постановления, да не подкарвам полицаите (бивши милиционери) с напълно неадекватно поведение???

    За всички такива представители на съответните гилдии или избранници има предостатъчно материали в нета! А и почти всеки може да сподели за абсурд, който знае като очевидец, потърпевш или просто съпричастен към събитията.

    Е, аз поне прочетох прокурорско постановление за "взлом в нива" и една екстра към него - единият от обвинените беше покойник по времето, за което се твърди, че е извършил въпросния взлом. След едногодишно боледуване (рак) и 3-4 тежки операции през това време. О, разбира се, че няма развитие - просто обвиняемият не подлежи на тормоз. Гадост.

    > : - )

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  62. 62 Профил на mickmick
    mickmick
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Всъщност точно СЪДЪТ е виновен. А прокуратурата и МВР се съобразяват със съда. След като той СЪДЪТ позволява калпави доказателства - те такива и предлагат.

    Всъщност цялата държава се съобразява със съда. Т.е. той е прекият отговорник са 20те години безобразия в държавата.

  63. 63 Профил на kokorbashiyata
    kokorbashiyata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Ако не се лъжа и при делото за Борилски от множеството доказателства, свидетели и т.н. бяха взели под внимание единствено историите на обвиняемите. Така че явно в България така си действат полицията, прокуратурата и съдът, но просто от време на време или чрез натиск отвън или заради упоритата борба на близки на потърпевшите истината излиза наяве. Остават стотици, хиляди други случаи, за които никога няма да разберем.
    Крайно време е замесените длъжностни лица и магистрати да им бъде взето интервю и да бъдат сложени с имената им и снимките им, за да ги видим всички.

  64. 64 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#62] от "mick":

    Прав си! Покрай някакъв подобен казус разбрах и после прочетох в НКП, че има "съдебно разследване" - т.е. Съдът може да изиска определени доказателства. Т.е. той не е пасивен "арбитър" на това, което двете страни внасят по време на делото, а има право (вероятно и задължение) да търси активно истината! (Боже, Боже, какви ги говоря и аз???)

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  65. 65 Профил на kokorbashiyata
    kokorbashiyata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    По темата за Дневник, аз също напоследък оставам с чувството, че статиите не са съвсем обективни и в тях е заложена позицията, която трябва да бъде наложена на читателите, поради което се налага в други медии човек да провери пълната информация. Освен това и в доста статии си личи, че и авторите им също са претупали своята работа, както полицаи, прокурори и съдии в конкретния случай.

  66. 66 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Бах маа му и правовата държава.То всички си знаем колко е правова .Късмет има младежа ,че жена му не е оставила нещата
    и се е борила до последно.Хубавото е ,че 100% ,ще осъди държавата в Страсбург ,лошото е ,че ще платиме всички а не мързелите и безхаберниците от обвинението.Само не знам
    какви юридически мерки може да вземе срещу продавачката
    която го е набедила и продължава да упорства.То вярно във всички държави стават съдебни грешки но тука както го описват
    случея е доста елементарен за да се заблудят дознатели,прокурори и съдии на първа инстанция .Нещо за изнудване ми се върти из главата.

  67. 67 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#46] от "dqdomart":

    (обръщам се към последния ти пост, не ми се търси по-раншния, за който се отнасят думите ми)

    Никак не ми харесва, че слагаш "етикет" (квалифицираш) по този начин дейността на БХК. На няколко пъти и аз се издразних, когато Екимджиев защитава определени страни от процес срещу очевадни мошенници (октоподчета и подобни). Но! Желанието ми тези хора да получат присъди съвсем не означава, че тези присъди МОЖЕ да бъдат постановени в разрез с Правото. Във всеки случай не ми се е случвало да прочета абсурдно мнение от страна на правозащитниците. Докато от адвокати на мутри - да! Например твърдението на виден адвокат (жена с трибуквено лично име), че тежка осъдителна присъда няма да върне живота на убития???? Нима присъдите имат такава задача? Или цел?

    Докато пренебрегването на правните норми (както писаните закони, така и теорията на правото, а и етиката и морала) вече е проблем, дори когато истниски престъпник е засегнат. Защото веднъж позволено, вече няма никаква гараниция, че няма да бъде приложено и към най-обикновен и невинен човек! В крайна сметка и престъпниците имат правото да бъдат осъдени само и единствено за престъпленията, които са извършили (и службите са ги доказали най-съвестно), а не просто да бъде наказан, без значение за какво точно престъпление, а ей тъй, щото такова е нечие решение. Дори когато такова решение отговаря на "обществените очаквания".

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  68. 68 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#66] от "Крез":

    Човече, изобщо не са били "заблудени", а просто са тръгнали по линията на най-малкото съпротивление, което ще им вдигне "коефициентът на разкриваемост". Толкова просто и елементарно, та чак да ти се доплаче от яд, или да завиеш от ярост, безсилна, уви!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  69. 69 Профил на kodjauzun
    kodjauzun
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Преди няма седмица, излезе социологичвско проучване, че най-вярвали българите в полицията. Колко е вярно самото проучване, ебешлимумайката, ами ако е вярно, че и вярват?
    Тя си свършила работата, като кучето на нивата(изсрало се хайванчето), те я хвалят!?
    Ако трябва да оценяваме държавните институции: правораздаване, полиция, войска, образование, медицина и администрация, как бихте ги подредили?
    Като най-корумпирани все слагате докторята, другите все ангели. На ви сега.

  70. 70 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Товае прекалено абсурдно, за да е вярно. При такива фрапиращи противоречия в доказателствения материал, е очевидно че са спали зимен сън:

    1. Прокурорът, който е изготвил обвинителен акт, вместо да прекрати досъдебното производство.
    2. Съдията-докладчик, който е следвало да върне материалите на следствието а не да преминава кум разглеждане на делото в съдебна фаза.
    3. Адвокатите на подсъдимия, които са изпуснали няколко влака, за да направят на пух и прах обвинението.

    Съдебни грешки се случват навсякъде, това е и основният довод против смъртното наказание. Оттам връщане няма. Но така изложен, случаят е абсолютно нелеп. Ако изнесеното е пълно и вярно, то не може само по показания на очевидец да осъдиш някого. Неговата дума е срещу няколко души, които потвърждават алибито на човека. Това с джиесема са глупости, но като странична улика помага на оправдателната версия. Да не говорим за другите доказателства. Да е жив и здрав човекът!

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  71. 71 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Пореден случай, доказващ твърдението ми, че българският съд е драстично корумпиран и умопомрачително некадърен:
    http://kkabakciev.blogspot.com/

    Но освен това тук се вижда още, че така наречената българска съдебна система няма морални критерии и задръжки.

    СЪД ЗА "НАПРАВИЛИТЕ ГРЕШКИ" МАГИСТРАТИ!

    СРАМ И ПОЗОР ЗА ВАРАВРАСКАТА ТАКА НАРЕЧЕНА БЪЛГАРСКА СЪДЕБНА СИСТЕМА!

    Браво за журналистите, изнесли на бял свят случая!

  72. 72 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#3] от "dqdomart":

    Колега така е, но в случая ще поздравя Екимджиев ако осъди държавата. На дознателя, прокурора и първоинстанционния съдия трябва да им скъсат дипломите.

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  73. 73 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#2] от "Делян Делчев":Нещо бъркаш. Подобна схема е била прилагана при социализма при политическите процеси. Криминалните бяха провеждани много обективно. Подобни глупости не са вършени.

  74. 74 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Ако трябва да се говори обективно, трябва да се прочетат и мотивите на първата инстанция. Ако някой е гледал записи от охранителни камери, ще види , че при по- некачествените камери не можеш да различиш детайли от фигурата, което не дава възможност за експертно заключение, където е необходимо да се направи заключение по определине детайли в лицето или фигурата. От статията излиза, че при съдебното следствие на първа инстанция не са предприети необходимите стъпки за по- детайлно изясняване на събраните доказателства , което ако е така, е грубо нарушение на съдебния процес. Също така, ако адвокатът на обвиняемия е искал експертизи, изслушване на допълнителни свидетели и други доказателства, които да докажат невинността на неговия подзащитен, това съдът би трябвало да го допусне. Вероятно на първа инстанция делото наистина е било "претупано" и затова има и втора инстанция.Но не приемам, че заради отделни случаи трябва да се заключи, че всички са маскари. И ми е много интересно, без да оправдавам първото решение, дали написалите мнението си по- горе, ако работят, са безгрешни в работата си.

  75. 75 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#32] от "kodjauzun":Камерите са черно-бели. Трябва да ходим на раета като зебрите.

  76. 76 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#54] от "pusa": Е, от по-старо време е "Аферата Драйфус . Припомни си я.





  77. 77 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#74] от "stedim":

    Извинявай, но проследих делото "Борилски", както и Делян го направи в блога си. В "мотивите на съда" има една налудничава "експертиза" (категорично стоя зад думата "налудничава" - определяне на времето за изминаване на разстоянието от точка А (квартирата на Борилски) до точка Б (някаква жп гара). "Експертизата" първо е наричана от съда с най-различни думи - географска и геодезична - и двете абсолютно неверни, защото е правена по карта в интернет (не става ясно дали е карта със сателитни снимки или с географските проекции), при това 10 години след събитието. Тази "експертиза" няколко пъти е била оспорвана от защитата, но съдът я е приел за "обективна" (което е мнооого различно от вярна). Няма да коментирам в какви случаи се търси експертно мнение и каква е доказателствената му тежест - тук не съм специалист, четох само НПК. Но по отношение на интернет-картите имам достатъчно знания. Всички тези "експерти" трябва не да си скъсат дипломите, а да ги сдъвчат и глътнат, подправени със сода каустик! Тъй като не ги смятам за дебили в чистия медицински смисъл, остава само едно - купени! Но това пак води до пълен идиотизъм на въпросните подкупни "експерти", защото би трябвало да осъзнават достатъчно, под каква малоумна "експертиза" си слагат подписа.

    Отделно в т.нар. "мотиви" забелязах една типична на хуманитари (и най-вече прависти) грешка - бъркат думите "формално" с "фиктивно" или по-скоро разбират първото във смисъла на второто. И твърдя, че това е масово - виждам го и сред познати и колеги-прависти. Те просто не разбират смисъла на думата "формално" - отговарящо на точно определена форма, следващо точно определена форма и/или формулировка. Например математиката е формална наука. Правилата в нея обаче са изключително строги, а не са плод на словоблудство.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  78. 78 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#74] от "stedim":

    Пардон, забележката с Делян Делчев се отнася за
    коментар [#73] от "ahasver", който е точно преди твоя.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  79. 79 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Музар, не съм юрист, но имам достатъчно поглед върху работата на съда на първа инстанция при наказателни дела. Искам само да добавя, че преди да влезе делото в зала, съдията има право да върне делото , ако прецени, че има пропуски в обвинителния акт. Относно експертизите, никой не може да знае всичко, за да може да решава на база собствените си познания. Така че, когато е необходимо, се прави експертиза. Допустимо е, при искане на една от двете страни, да се направи тройна експертиза и т.н. За такова дело изобщо не може да се говори за подкупност, а по- скоро за немарливост, което от своя страна е пълно безобразие. Жалко за измъчения човек, но пак повтарям, това не може да се вмени като грях на цялата правосъдна система.

  80. 80 Профил на harrytruman
    harrytruman
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ако е изолиран случай - не си заслужава емоциите. Такива грешки стават навсякъде по света. Ако статията отразява точно фактите то действията на полиция, прокуратура и първата съдебна инстанция изглеждат изключително непрофесионални но кой може да каже със сигурност? По важно е, че съдебната система е съумяла да поправи грешката. Значи има правов механизъм който работи....

    Но ако случилото се е масова практика, то тогава ще трябва много "плевели" да се разчистват докато България стане нормална правова държава

  81. 81 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Не може да се говори, че всички са маскари, но по принцип. За Пловдив съвсем спокойно може да се да се каже, че всички са маскари. Няма по света такава шайка, каквато са в този град съдът, следствието, прокуратурата, полицията, та даже и нотариусите. Това, което е в Пловдив не е истина, подобно нещо, но с много степени отдолу го има само във Варна.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  82. 82 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#79] от "stedim":

    Виж, за делото от тази статия наистина изглежда, че става дума за немърливост. Но за делото "Борилски" - едва ли! Една експертиза може да бъде оспорвана и да отпадне като доказателствен материал. Така поне пише в НПК. Освен това там пише и в кои случаи се прави експертиза, а и в кои се прави "следствен експеримент". Още повече, че е поискана от защитата (т.е. страната на обвинените в убийството), което е едно от задължителните условия за следствен експеримент.

    За съжаление изключенията от този грях са толкова малко, че грехът се превръща в система. Във всичките държавни функции господства (категорично) некадърността. Малцина са умните и кадърните, които оцеляват там. И това е по-малката беда, съществената е, че системата буквално подкрепя некадърниците. Огледай се и си отговори на прост въпрос - колко от кадърните - професионалисти и честни хора, работещи на държавна работа имат уважение, успех и просперират в кариерата??? Или са по-скоро черните овце, които почти "на_въпреки" вършат добре работата си и не отстъпват от моралните си принципи? Не те питам, колко от тях имат дебели златни ланци, ....

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  83. 83 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Факт е че Окръжния Съд е отсъдил НЕВИНЕН. Факт е че МВР, Прокуратурата и Районния Съд не са свършили работата си качествено. И кога ще бъде заловен действителният извършител? Той е на свобода и ще извърши ново деяние. Щом не можем да разчитаме на справедлив процес, значи ще е по-добре ние сами да се погрижим. Факт е че има тотална липса на държавност. Дали сбирщината Народно Събрание нещо ще промени, подобри??? Не, не вярвам! Те си папкат кротно на яслата и изпълняват каквото им се нареди(дупетатите).
    Адвокат Михаил Екимджиев, който представлява Савов пред Европейския съд в Страсбург, заключва: "Това дело е показателно за моралния погром, който всички ние и държавата понасяме заради криворазбрана солидарност между полиция, прокуратура и районен съд.
    Често тази институционална шуробаджанащина доминира над закона и правото и превръща държавното правосъдие в махаленска далавера. Този полицейско-магистратски провинциализъм е една от повтарящите се причини за все по-честите осъждания в Страсбург."
    Адвокат Екимджиев е поставил точна диагноза. Въпросът е как ще променим нещата към по-добро?

  84. 84 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#26] от "svoboden":

    За тях няма невинен до доказване на противното !!!

    Продължение на пост # 8 :
    В София става кражба , като айдука се легитимирал с моя отдавна открадната и заявена в полицията и невалидна лична карта ! В абсолютно същото време аз съм , в Районния съд в гр. Левски с поземлената комисия за нивите от дядо ми , барабар с един куп други претенденти , Поземлената комисия , че и самия състав на съда . И въпреки специалното писмо оъ Районния съд , в което се описва че еди кога си от еди колко си часа до еди колко си аз съм бил на 260 км от София , дознателката ме регистрира като ""криминално проявен " и чак на делото , съдията ме оневини !
    Какво й пречеше на дознателката от 4 РПУ София да направи справка в 6 РПУ София за личната ми карта ? Какво и пречеше да вземе предвид документа от Съда в Левски ? Какво й пречеше да повярвя на над 10 свидетела един от които съдия ?

    Но унижението което изтърпях за заснемането и снемането на отпечатъци няма да го забравя !
    И сега въпреки решението на СРсъд от 2001 г, че съм невинен , аз съм в масивите на МВР като криминално проявен и сега даже като влеземе в Шенген -=- та и там !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  85. 85 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#84] от "Чардо":

    Не си единствен, уви. Има дори случай, при която свидетел на престъпление влиза в "масивите на МВР" като "криминално проявен"... и е имал късмета да познава някакъв Шеф + работещия с въпросните "масиви", за да го заличат от там.... Абсурди в нашата система дал Бог... Това е смисълът на тази статия. Наистина, тук става дума за грешка, но в нашия случай, бг, такива грешки са буквално система! А аз продължавам да твърдя, че системата се самовъзпроизвежда - некадърниците назначават още по-големи от тях некадърници, като същевременно тормозят малкото свестни хора, хванали се на държавна работа.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  86. 86 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 768 Неутрално

    бахти абсурда. И прокаратурата, и съда, и адвоката са демонстрирали потресаваща дебилност. Айде адвоката е личен избор на човека, но защо още не е наказан прокурор или съдия?
    Пренебрегването на очевадни несъответсвия, свидетели и т.н си е престъпна небрежност. Сега заради няколко идиота отново ще бъдем наказани всички, след като държавата заслужено бъде осъдена и изплати обезщетение. А идиотите и преките им ръководители ще си останат, и ще продължават по същия начин.

  87. 87 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 694 Неутрално
  88. 88 Профил на srebrinsam
    srebrinsam
    Рейтинг: 8 Гневно

    Да ти пикая на държавата и цялата впита селяния и явна мутрезация, царуващи в манталитета на средния и висок ешалон от сегашната "власт", начело с Боко Тиквата - малоумника, който дава кураж в лицето на Цецо тъпунгеро-физиономиста на полицейщината да се развихря до тотален отказ на гражданите да приемат присъдата "Българин" по рождение! Дневник, въпреки закъснялата реакция са за похвала, че дават отзвук по темата, което да остане във вечните Интернет-архиви, чрез Гугъл, за провала на държавността по нашите ширини.

    С времето този парадокс ще се оправи по чисто биологичен път, но до тогава много от преплетените по еднна или друга причина хорица на тази ширина ще изпитат усещането, на collateral damage! Амин, да живее глобализацията и "свободата" за предвижване!

  89. 89 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    Полицейщината и войнстващата простотия на управляващите ще взимат все повече жертви.

  90. 90 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално



    ДА ДЕ ....

    то ЗАТО>ва
    Мутрите в БГ > са на свобода .....

    ЗА-ДА-НЕ-СЕ-ОБЪР-КВАМЕ с по-доб-ни пра-вни ка-зуси.

    ЩОТО >
    може и НЕ-винна Мутра да я опъват в пандиза.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  91. 91 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално


    Отлична статия.

    Перфектна риторика.





    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  92. 92 Профил на nazional
    nazional
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Добре, наистина ли няма начин всеки един малоумник по веригата да го отнесе, ама ефективно. Там дознатели, редови малоумници ушаци, съдии, прокурори-всичките да полежат няколко месеца ефективно, защото са му разказали играта на тоя човек. А овцата касиерка веднага трябва да си хапне едно дело за набеждаване и пак ефективна присъда. Един два пъти да стане така и да се разчуе и доста ще се оправи съдебната ни система.

  93. 93 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално


    ГОВНЯНА

    СЪДЕБНА СИСТЕМА




    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  94. 94 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4982 Неутрално

    До коментар [#41] от "naturisten":

    Едва ли това ще промени нещо, зашото всичките обещетения се плащат от бюджета (нашите данъци) и онзи с тридневната брада не търси отговорност от никого! А и не само той!

  95. 95 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4982 Неутрално

    До коментар [#44] от "naturisten":

    Ей за това т. нар. Прокуратура трябва да е водеща във всички раследвания и тъпите ченгета трябва да и се подчиняват! Но онзи с брадата (поне да бяха го кръстили Борислав, а не Борис) си има за заместник Роман Василев, който е дупка от всякъде! А на никого не му пука! Страната на абсурда! Мъчно ми е, че до там докараха мойата Родина!

  96. 96 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Правосъдие, при което всеки е виновен
    ======================

    МОЛЯ
    поправете заглавието:

    Правосъдие, при което всеки е >

    НЕ-виновен.


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  97. 97
    ****

    Този коментар беше изтрит в 07:52 на 08/06/2011 от неговия автор.

  98. 98 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Весело


    ДОоооооообре.

    Видя се, че
    няма какво да "стискаме зъби"
    за да не се стават такива "грешки" ....

    ВИДНО Е че,
    "не-зависимата" си ги прави >
    ТОГАВА ... ??! >
    Мутрите в кошарата > макар и полу-невинни.

    И нека да р'ивът.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  99. 99 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Весело


    След като
    стават такива "грешки" .... !?

    ПОНЕ ДА ИЗРИТАМЕ мутрите от системата.

    Защо да "стискаме зъби" ??!!

    Чистка - натиск - "оставки" за

    Мутрите в съдебната система !!!


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  100. 100 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Гневно



    ЕТО >

    макар и "независима" > прави "грешки".


    Щом "прави грешки" >

    няма прегради
    ДА ИЗРИТАМЕ МУТРО-МАГИСТРАТИТЕ.

    Сега е момента.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK