Прошков vs. Кисьов за застрояването, кучетата, шахтите и боклука (видео)

Кандидатът на ДСБ за кмет на София Прошко Прошков (отляво) и кандидатът на СДС Владимир Кисьов.

© Красимир Юскеселиев

Кандидатът на ДСБ за кмет на София Прошко Прошков (отляво) и кандидатът на СДС Владимир Кисьов.



Кандидатирах се, защото считам, че кметът трябва да е решителен и отговорен лидер", каза за себе си кандидатът на СДС за кмет на столицата Владимир Кисьов. Опонентът му от ДСБ Прошко Прошков пък обясни кандидатурата си с нуждата от битка срещу досегашния начин на управление на общината.
Двамата се срещнаха днес на дебат, организиран от блогъра Иван Стамболов и отговаряха на въпроси на интернет потребители на блога. На 12 юни те ще се състезават кой да е кандидатът на "Синята коалиция" за кмет на София на предварителни отворени избори.


Застрояването, паркирането, шахтите...


На въпрос дали биха сменили главния архитект Петър Диков заради застрояването на София, Прошко Прошков обеща "главен архитект, който може да моделира социално поведение чрез своите идеи и плановете, които прави". "Той не трябва да е техническо лице, а да е визионер, човек с опит, да разбира от политика и да решава проблемите", допълни кандидатът на ДСБ. Не може да не бъде човек от бранша, отвърна на Прошков Владимир Кисьов. Кандидатът на СДС смята, че "освен главният архитект и хората около него трябва да бъдат визионери".




Въпросът с вечната тема за паркирането в София се падна на Прошков. "Платеното паркиране може да бъде диференцирано, стига да е с такси, с които да не принудим шофьорите да ползват градския транспорт и да ги отказваме от шофиране", смята Прошков. Според него решението било с предвиждането на повече паркоместа, включително и подземни.


Следващият проблем, поставен от интернет потребител, бе за ремонтите на "Софийска вода" след цялостно асфалтиране на улиците. "Персонална отговорност за това носи районният кмет, който трябва да бъде контролиран как е изпълнил ангажимента си", каза кандидат-кметът на СДС. Прошков, който от 4 години е кмет на район Лозенец, директно хвърли обвинения към столичната община, че "на година потъват около 10 млн. лв. от управленска неразбория по инфраструктурата". Той описа комична ситуация на няколко отговорни лица, които стоят над една шахта и си прехвърлят отговорността. Трябва да има яснота около отговорността, смята той.

Камера и монтаж: Георги Марчев

За бездомните кучета...


Неотмиращата тема за бездомните кучетата по-скоро обедини двамата кандидати. "Не отглеждащите кучета тормозят софиянци, а бездомните животни", смята Кисьов, който е един от противниците в общинския съвет за промени в нормативната уредба. Кандидатът на СДС определи като по-значима неуредица липсата на паркове за разходка на домашните любимци. "По-добре ще е кучетата да се водят с намордници до такива места, отколкото през цялата разходка да са с тях", допълни Кисьов. Така щяло да намали агресията на животните, защото "само седмица с намордник, кара кучетата да стават по-агресивни". Кандидатът на ДСБ пък наблегна на липсата на хигиенни навици у повечето стопаните на кучета, които не събирали отпадъците след питомците си.


Децентрализацията на властта


На Владимир Кисьов се падна темата за децентрализацията на управлението на столична община. "Чинят ми се, че са много районните кметове", коментира той. Кандидатът на СДС обаче иска кметовете да останат избираеми, а не да се назначават.


"Виена е със 23 района и сходен размер на София", посочи пък Прошков. Според него броят на районите не е голям, а "проблемът е по-скоро на разпределението на правомощията между Столична община и районни правомощия". "Аз съм адвокат на идеята да има избираеми районни кметове със свои малки съвети, за да има по-пряко участие на общността в управлението", допълни той.


За такса смет и неосъществения завод за боклук


"Проблемът с презонирането свали преди месеци зам.-кмета на общината Минко Герджиков", припомни сериозността на проблема Прошков. Той определи сегашният метод на изчисление на такса смет като несправедлив. "Трябва да е функция на сметта, която генерираме, а не на жилището, в което живеем", предложи той. Владимир Кисьов предложи същото - "изчислението да става на база на реална услуга".


Прошков посочи модела в Германия като подходящ за София. "Само несортираната смет да бъде таксувана, за да се стимулират гражданите да изхвърлят разделно отпадъците си", обясни той. Това ставало чрез торби, които само общината да продава и така се изчислявало кой колко и какъв боклук изхвърля. В отпадъците са заровени пари, смята пък Кисьов. Той искал да види София като "рециклиращ" град. "Ще бъда щастлив, когато строителните отпадъци се преработват и от този материал имаме нови тротоарни плочки", предлага той.


"Заводът за боклук отново се отлага за неопределено време и този проблем показва защо не може да продължава управлението на столицата по този начин", смята кандидатът на ДСБ. Той нападна предишния кмет на София Стефан Софиянски. "Съжалявам, че ще го кажа, но още по негово време трябваше да се построи такъв завод", каза Прошков.


"В Корана не пише, че трябва да има високоговорители на джамиите"


"В Корана не пише, че трябва да има високоговорители на джамиите", така интернет потребител бе формулирал мнението си за шума от софийската джамия, който предизвика сблъсъци между симпатизанти на партия "Атака" и мюсюлмани. "Трябва да се изисква спазването на наредбата на столична община за обществения ред и за шумовото замърсяване", коментира Прошко Прошков. Според него грешката е в общината, която е разрешила митинг по време на молитва. Кисьов го подкрепи с думите: "Категорично съм против да има демонстрации пред храмове, особено по време на служба".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3522 Неутрално

    Много симпатичен слоган са избрали за кампанията за кмет и президент ДСБ - изберете новото поколение!

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  2. 2 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1379 Любопитно

    Софиянци ако си знаят интереса ще гласуват за един от двамата, аз лично намирам Прошко Прошков за по подходящ, най-малкото като визия.

    Ако не си го знаят, както всъщност подозирам, ще гласуват я за протежето на Овчаров, я за протежето на Борисов, я за недоразумението Софиянски.

    Още не мога да разбера, софиянци уж се гордеят че са интелигентни хора, пък 4 пъти гласуваха за Софяински, и три пъти за Борисов? Защо?

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  3. 3 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    Баси проблемите.... с тез кучета и завод за боклук май всеки започва голямата си кариера в политиката...

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  4. 4 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Всеки от двамата би бил добър кмет на столицата, но аз бих предпочел по-младия, немски възпитаник г-н Прошков. Считам, че той е човек с визия, способен да промени София в много положителна посока. Желая му успех!!!

  5. 5 Профил на dhk13
    dhk13
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#2] от "NPaine":

    Прав си! И аз мисля да гласувам за Прошков. (най-малкото зло, за съжаление).

    Критиката не е лична към Прошов, не го познавам нито лично, нито като дела, но той носи и негативите на партията си...

    P.S. Не съм "фен" на ДСБ, просто чета, мисля и гледам...

    "Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън
  6. 6 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Кисьов от много години е в общината, което е нож с две остриета. И аз бих заложил на Прошков.

    До коментар [#2] от "NPaine":
    А, откъде е Ваша светлост? За да можем да отвърнем достойно на хвърлените обвинения.

    generator
  7. 7 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Е ще има и други кандидати все пак.
    Избързвате с избора.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  8. 8 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1379 Весело

    До коментар [#6] от "conTXT":

    ХАХАХАХА, вие какво си мислите, че коментара ми се базира на междуградска омраза ли? Хайде да излезем от тези клишета от развития соц, а?

    И сте в изключително дълбоко заблуждение ... кореняк шоп съм, затова така реагирам.

    Затова и така ме яд на стадното гласуване на моите съграждани.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  9. 9 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 815 Любопитно

    До коментар [#8] от "NPaine":

    Не, не мисля, че сме стигнали чак до там, че да се храним с твърдо сварен местен патриотизъм. Но иначе е така с гласуването. Макар, че къде са 4-те вота за Софиянски!?

    generator
  10. 10 Профил на chiko
    chiko
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Работата е ясна - вътрешните избори печели Кисьов, а след това той на официалните избори най-много да вземе трето място.

  11. 11 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1379 Весело

    До коментар [#9] от "conTXT":

    Очевидно трябва да призная грешка в изчисленията.

    Сбъркал съм формулата явно.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  12. 12 Профил на wornox
    wornox
    Рейтинг: 0 Весело

    Протежето на Костов маи е по-охранено,а?

  13. 13 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#7] от "оstavime":

    Чакаме ги тези кандидати, но едва ли ще има сериозна личност с авторитет, за която да кажа, че бих гласувал с удоволствие.
    Не си представям сериозна кандидатура от ГЕРБ, вероятно ще видим отново настоящият кмет в борбата. Но който и да е, би загубил, защото ГЕРБ доказаха, че не могат да се справят. Въпреки всички оправдания на Борисов, когато заемаше поста, сега, когато имат изпълнителната и законодателната власт в ръцете си, те не успяха да направят кой знае колко повече. не завод за боклук, а цял нов град можеше да имаме до момента. Не пътища осеяни с дупки, а градски магистрали. Отговорността за това е изцяло на Борисов, не толкова на Фандъкова, която е по-скоро поставена там за да слуша и изпълнява волята на Вожда.
    Виждам, че мнозина си падат по Прошков, вероятно той би могъл да бъде подходящият кандидат, но фактът, че лицето Иван Костов стои зад него е само в негов ущърб. Иван не слага случайни хора, само такива, които слушат и работят за него.

  14. 14 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Мисля да гласувам на предварителните избори на Синята коалиция.

    Никога вече не бих си позволила да се срамувам, че си имаме Гоце, а в деня на изборите аз съм била пас.

    И смятам, че кандидатите на ДСБ в пъти превъзхождат опонентите си.

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  15. 15 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Бих гласувала за Прошков, за момента май е най-малката беля! Ще чакаме и други...

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  16. 16 Профил на Maiko Itai
    Maiko Itai
    Рейтинг: 1379 Любопитно

    Аз ще гласувам за Прошков. Кисьов вече е доста изхабен и му липсва енергия.За Софиянски е излишен всякакъв коментар - само ще похаби гласове от дясното. Най-добре е поне столицата да е управлявана от неГЕРБ, защото прекалената концентрация на власт пречи, а освен това Фандъкова е просто уста и ръка на Бойко. За БКП също е излишно да се коментира.

  17. 17 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1132 Весело

    Кво става бе тук да няма избори за клоун в провинциален цирк И двамата печелят тогава и няма нужда да се хабите

  18. 18 Профил на Augusto Pinochet
    Augusto Pinochet
    Рейтинг: 885 Весело

    До коментар [#12] от "wornox":

    Ааа не бе - това на БСП(к) или това на Пожарникаря-Слънце е най-яко. Те са по-по-най във всичко. Чудно ми е защо хора , които нито симпатизират на СДС/ДСБ , нито ще гласуват на 12-ти пишат тука. Знаем ,че Костов е виновен , намерете си някоя тема за Бойко и там си квичете "Даваааййй Боййкооо , мачкаййй Цецооо на воля

    http://www.youtube.com/watch?v=VNl0ThJ8uto&feature=player_embedded
  19. 19 Профил на Kephy
    Kephy
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#13] от "gogo2011":

    Имаше първични избори в ДСБ между Прошков и П. Москов. Трудно е да се каже зад кого точно е бил Костов. Не съм симпатизант на ДСБ и не съм гласувал, но съм доста доволен от Прошков като районен кмет, както и от работата на община "Лозенец", та ако бях щях да гласувам за него. Пък и време е да се даде път на поколението, развило се след 1989 г., за което е видно, че няма разни обвързаности с мутренските среди, от които вече направо ми се повръща.

    Nec vitia nostra nec remedia pati possumus ...
  20. 20
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:59 на 08/06/2011 от неговия автор.

  21. 21 Профил на Mulder
    Mulder
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#14] от "liliakostova":

    ======Никога вече не бих си позволила да се срамувам, че си имаме Гоце, а в деня на изборите аз съм била пас. ========

    + Достойна и умна позиция.
    Трябва да помислим, обаче и за вторият тур на президентските избори.
    Станишев и Доган дебнат за "втори сеанс" по грабежа на държавата.

    /изтритият коментар е мой, дописвах/.

  22. 22 Профил на wornox
    wornox
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#18] от "Augusto Pinochet":

    Да бе, верно вие сте затворено общество-секта с 1% на партия!

  23. 23 Профил на georgedailiev
    georgedailiev
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Лошо впечетление прави това, че на въпроса за джамията и двамата отклоняват темата към митинга.. А никой не отговаря директно защо се позволява в центъра на София да вият като вълци на високоговорители определени "духовни лица" .. Което е първопричината за конфликтната ситуация, която излишно се създаде...

  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4147 Неутрално

    Какъвто и да е изходът от този вътрешен избор, самата размяна на мнения и идеи между кандидатите на Синята коалиция по такъв изнесен пред обществото начин има голямо значение за демонстриране на способностите и опита на сините кандидаткметове, както и желанието им да се справят с проблемите на големия град.
    Убеден съм, че този приятелски дебат между горните двама кандидати ще се яви като много положителна алтернатива на нищонезначещото перчене, показване на мускули и маймунско биене в гърдите на другите кандидати. Стил, който се проявява най-вече в демонстрираното общуване между представители на ГЕРБ и БСП.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на mokoroni
    mokoroni
    Рейтинг: 8 Гневно

    Аз пък чакам Прошко като кмет на Лозенец да ми оправи строшената улица (ул. Равнец, дълга 100м - 10 огромни дупки, разположени шахматно- няма заобикаляне) и тогава бих гласувал за него. Ако не я оправят за никой няма да гласувам.

  26. 26 Профил на panta60
    panta60
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Извинявай пинокио пардом Пиночет.Не знаех че тук коментират само костовици.Аз пък нали си падам демократ съм се объркал нещо.Ама то така е ДСБ СДС БСП няма разлика .Аиде чао аз излитам.

  27. 27 Профил на Mulder
    Mulder
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#26] от "panta60":

    Е, вече знаеш и може да се разкараш. И си оправи понятията недоучил. В СК няма нито един от ДС. Само в нея няма.

  28. 28 Профил на Raging
    Raging
    Рейтинг: 568 Неутрално

    И двамата ги питат за бездомните кучета, те отговарят, че за тях по-значим е проблемът с домашните кучета. И двамата ги питат за проблема с високоговорителите, и двамата отговарят, че за тях по-голям проблем са митингите. Изобщо не ме убеждават тези "кандидати", а смятам, че гласуването за по-малкото зло е недемократично.

  29. 29
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:53 на 08/06/2011 от неговия автор.

  30. 30 Профил на Mulder
    Mulder
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#28] от "ragingcajun":

    Пускай за червеният, той всичко ще ти обещае.

  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4147 Неутрално

    До коментар [#22] от "wornox":
    Да бе! Те от БСП и ГЕРБ са се отворили, та дрънкат. То затова все стари муцуни и все техни хора навират. Кунева-Пръмова е типичен пример.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 776 Неутрално
  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#29] от "Мария Антоанета":

    Аха, и кое от изброените от теб е в компетенцията на районния кмет? Мисля, че е редно да хвърлиш тая жлъч към учителката от Самоков.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#2] от "NPaine":

    100 х +++++++++++++++++++++++++

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  35. 35 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#26] от "panta60":

    хич не дей се връща!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:53 на 08/06/2011 от неговия автор.

  38. 38 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Що се дърляте сега вземете на 12.06.2011 год. идете и си изберете и който спечели. Така де а горе написаното от "Mulder" истина, че само в СК няма ченгета от ДС.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#37] от "Мария Антоанета":

    Разрешителните за заведения са един куп документи.
    Предоставям ти ги, като с удоволствие ще очаквам да споделиш, за кое от тях е виновен Прошков.

    Междудругото, междублоковите пространства се водят зелени площи в огромната си част, а смяната на статута на площи се прави на съвсем различно ниво от районен кмет. Ти си мечтай за комисионни иначе, лошо няма.
    Всъщност, аз като роден и израстнал в Лозенец със сигурност имам правото да недоволствам от факта, че някога прекрасния ни квартал се напълни с отрепки в новото строителство. Страно за теб обаче, може би е, че точно хората, раждани в този квартал имат силно дясна ориентация и този кмет неслучайно победи кандидата на Герб за този район. Сега резултатите ще са същите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#39] от "Тони!":

    1. Съдебно решение за регистрация на фирмата.
    2. Регистрация в данъчната служба – данъчен номер.
    3. Регистрация в статистиката – издаване на номер по Булстат.
    4. Откриване на банкова сметка.
    5. Разрешение от ХЕИ.
    6. Разрешение от Служба противопожарна охрана.
    7. Разрешение от Електроснабдяване.
    8. Разрешение от ВиК.
    16. 9. Разрешение за дейността в зависимост от вида на стоките.
    10. Разрешение за продажба на цигари.
    11. Разрешение за продажба на алкохол (различни молби).
    12. Заключително разрешение от МВР за обезопасеност на обекта.
    13. Договор за наем.
    14. Здравна книжка на собственика.
    15. Здравно осигуряване на работещите.
    16. Документ за социално осигуряване на личния състав.
    17. окумент за пенсионно осигуряване.
    18. Документ за електромер (закупуване, поставяне, узаконяване).
    19. Документ за водомер (закупуване, поставяне, узаконяване).
    20. Касов апарат (закупуване, фискализация, договор за сервиз).
    21. Регистрация на касовия апарат в данъчната служба.
    22. Документ за платени данъци и държавни такси.
    23. Документ от градоустройствена комисия за съответния обект.
    24. Касова книга и заверка в данъчната служба.
    25. Кочан с фактури и заверка в анъчната служба.
    26. Кочан с касови бележки и заверка в данъчната служба.
    27. Везна (кантар) – закупуване и заверка в Центъра по метрология.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:53 на 08/06/2011 от неговия автор.

  42. 42
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:53 на 08/06/2011 от неговия автор.

  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#41] от "Мария Антоанета":

    Надявам се, с написаното сама разбираш къде са разликите и основните задължения. Един дава разрешителното, друг отговаря за контрола. В този смисъл, не можеш да обвиняваш Прошков за даденото разрешително. Можеш да изискваш от него контрол, като той пък има единствено право да прави предписания, но нищо повече. Все едно да се сърдиш на медицинската сестра, че доктора ти е клъцнал грешен орган.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на desen
    desen
    Рейтинг: 600 Неутрално


    Апелирам към всички свободомислещи граждани и най-вече към тези от дясното пространство да гласуват.
    Всеки един от двамата кандидати би бил достоен кандидат. Нека не ги прекарваме през призмата на ССофиянски. Той бе кмет при други обстоятелства и това,което направи или не успя вече е отчетено многократно.Той бе един от тези,които разцепиха десницата. Заедно с ЕБакърджиев и ИКостов. Каквито и да са били мотивите на всеки един от тях,само ИКостов намери сили,за да се завърне и заедно с МДимитров да изградят 'Синята коалиция'. От около две години се правят успешни усилия разделението да спре. За никого не е полезно непрекъснато да се връщаме назад и да търсим кой и колко е виновен.
    От това печелят само БСП,ДПС и ГЕРБ.
    Каквито и грешки да е допуснало управлението на ОДС, никой не може да отрече, че те вкараха държавата в европейското и евроатлантическо русло и то безвъзвратно.
    А отпорът тогава, а и до сега е яростен.
    Само това, че за 10 години не успяват да ни отклонят от този път е показателен за стореното от тях.
    Въпреки ССакскобургготски, въпреки огранителят му,а и на ТЖивков, въпреки БСП и Доган. А и обединението им в Тройна коалиция също не даде резултат, макар и да забавиха развитието на страната ни.
    Никоя друга партия освен ОДС, СДС,а сега и "Синята коалиция'
    не е провеждала такива вътрешни демократични избори.
    Да, има елемент на външно влияние, но така се отстоява демокрацията.
    Нека не се скатаваме и всеки по своите си убеждения даде своя вот за своя фаворит, а спечелилият заедно да подкрепим.
    В името на същата тази демокрация!

  45. 45 Профил на finlip
    finlip
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ако новото поколение са безхаберници и плямпала като господин прошко прошков - бог да пази България.

  46. 46 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#43] от "Тони!":

    Разбира се, че осъзнавам. 3 месечната командировка.... Бягане от отговорност. За това говоря. Надявам се вече и ти разбра.
    Моля да коментираш поведението му в диспута със Софиянски.
    Както казах преди малко, политическите ни пристрастия явно съвпадат, но ме беше срам да слушам и двамата.

  47. 47 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4147 Неутрално

    До коментар [#36] от "wornox":
    Това какво общо има с темата? Айде разкарай се в сайта на вестник труп. Там ще ти ръкопляскат.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  48. 48 Профил на wornox
    wornox
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#47] от "Храбър":

    Отлитам!

    Само да напомня на нашите сини приятели, че когато те плюват своите, е най-гадно.

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мария Антоанета":

    знаеш ли, не гледах диспута, нямах възможност, затова и не го коментирам. Нямам представа и за командировката, за която говориш, и би било неразумно да говоря.
    Но, доколкото разбирам, по време на диспута е нападнал Софиянски - тук подкрепям с две ръце. Софиянски беше добър кмет първия мандат, добър и крадлив втория, и изключително крадлив третия.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Господата, ако искат да се откроят от общия предизборен фон, ще трябва да включат в платформата и изказванията си много повече конкретика. И двамата имат преки наблюдения от работата на софийска община, така че нямат оправдание да не са свръх детайлни. Така ще ни покажат, че наистина знаят не само какви са проблемите, но и как точно ще ги решат. Очаквам от бъдещия кмет да почне да работи веднага, а не да ми се ориентира една година кое какво е!
    С този подход може и да спечелят повече привърженици от чисто политическите си поддръжници!
    Та така, какво очаквам да видя в предизборните обещания:
    1. Списък на всички належащи проблеми на София
    2. Подробно описание на проблемите, откъде идват, какви са причините като хора, ресурси, обстоятелства, законодателство и т.н.
    3. Подробно предложение за спряване с всеки един от проблемите, стъпка по стъпка, отново с кои хора, какви ресурси...
    4. Срокове за справяне и приключване на проблемите
    5. Начини, по които цялата тази дейност да е публично достояние и да подлежи на граждански контрол, за да може да сверяваме обещаното с направеното!

    Ето това би било сериозно! Стига общи приказки!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  51. 51 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#49] от "Тони!":

    http://www.btv.bg/video/53202249-Bivshi_saratnitsi_v_bitka_za_kmetskiya_post_v_Sofia.html

    Отдели половин час ако намериш време. Коментарите оставам на теб

  52. 52 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2204 Неутрално

    До коментар [#13] от "gogo2011":

    Иван Костов стои зад Прошко Прошков толкова, колкото Фандъкова е поставена на поста си от Борисов. Прошко Прошков е показал как може община Лозенец да се управлява успешно, въпреки пречките които създава голямата община и за разлика от нея, всеки разход който е разпределен към него е публичен и може да се види в Интернет. Кой ще представлява Синята коалиция е право което е дадено на хората и ще се реши през избори, по същия начин както избраха и сегашния кмет.

  53. 53 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2204 Неутрално

    До коментар [#39] от "Тони!":

    Промяната на статута, или частичните изменения не могат да бъдат реализирани като строителство без волята на собствениците на земята, които съвсем нормално е да са от "Лозенец". Така че, най-малко тези които продаваха парцелите си в Лозенец, или получаваха обезщетения, сега имат основанието да недоволстват от презастрояването и "отрепките", които са в комплект с него.

  54. 54 Профил на katiya
    katiya
    Рейтинг: 827 Неутрално

    До коментар [#19] от "kephy":
    Не е нужно да сте регистриран симпатизант или член на някоя от партиите в Синята коалиция, за да гласувате на 12 юни. На тези предварителни избори ще могат да гласуват всички граждани - в избирателните секции, където по принцип гласуват. Аз също не съм член на никоя от партиите, но ще отида да гласувам. Надявам се повече хора да отидат.

  55. 55 Профил на Kephy
    Kephy
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#28] от "ragingcajun":
    Не е зле да се чете, преди да се коментира:
    "Трябва да се изисква спазването на наредбата на столична община за обществения ред и за шумовото замърсяване", коментира Прошко Прошков.

    Nec vitia nostra nec remedia pati possumus ...
  56. 56 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 505 Любопитно

    До коментар [#2] от "NPaine":

    умен въпрос... сериозен...
    ми щото гласувахме са каракачанов и янчулев преди това...

    а що бисеров е в дпс, а?

    а тогавашните 1.5 млн софиянци дали са същите като сегашните 2.5?

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4254 Неутрално

    До коментар [#53] от "Роси Кирилова":

    Е, ако вмъкнем няколко реституции, дето се случиха, и няколко заменки, то нещата изглеждат по друг ъгъл.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на iskra_fen
    iskra_fen
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "NPaine":

    Прошков не е наясно нито с управлението на една община, нито със законите. Не можа да се справи с районната си администрация, в която от години забогатяват разни недоучени бабички, правят го на маймуна и си въртят далаверите. Питайте го за архиварката на техническата служба и за служебната й биография, питайте го за главния архитект и другите служители в отдела. Вижте управлението му там и после преценявайте.
    Софиянски е бита карта. Наскоро разбрах, че Ива Софиянска е собственик на огромна бизнес сграда с три автосалона, единият на Ламборджини.
    Кисьов е от старите корумпирани лисици, дето не бива да се допускат до властта.

  59. 59 Профил на Kephy
    Kephy
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#58] от "iskra_fen":

    Не и знам служебната биография на архиварката на техническа служба в "Лозенец", но пък на два пъти съм имал работа с нея и е била на ниво. Същото мога да кажа и за данъчната служба.
    Имам работа с "Лозенец" и "Възраждане" и смея да кажа, че разликата е от земята до небето. Не знам от коя партия е кметицата (не ме интересува, защото не гласувам там), но точно техническата им служба е един малък ад.

    Nec vitia nostra nec remedia pati possumus ...
  60. 60 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2407 Любопитно

    А какво е мнението на госин Проöков за втора джамия?
    Или за надупените граждани по туртоарите?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  61. 61 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#52] от "Роси Кирилова":
    Това казвам и аз. А самият факт, че Костов стои зад някого е притеснителен за мен. Винаги съм бил за синята идея, но присъствието му по-скоро ме отблъсква. А това, че само в СК няма ченгета от ДС в случая не ми е достатъчно.

  62. 62 Профил на hehe
    hehe
    Рейтинг: 160 Неутрално

    Аз също съм доволен от Прошков като районен на Лозенец - каквото може прави човека. И отново ще има моя и на близките ми глас.

  63. 63 Профил на crouchet
    crouchet
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Кисьов се държеше много странно през цялото време на дебата. Непрекъснато с една мазна соц усмивка. Много ме подразни.

  64. 64 Профил на Stoyan Tonev Dimitrov
    Stoyan Tonev Dimitrov
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мария Антоанета":

    До коментар [#53] от "Роси Кирилова":

    звучи интересно. все пак, останалите трябва да се отнасяме внимателно към подобни мнения, защото като че ли изведнъж изригнаха много, предизборно, а досега нищо не се чуваше.
    Та, защо изтри горните коментари и имаш ли някакви доказателства? някакви материали по нета от преди време, някакви документи, и въобще всичко ...?
    @Роси Кирилова, пища и до теб понеже видях че вземаш участие по темата.

    ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБ
  65. 65 Профил на Stoyan Tonev Dimitrov
    Stoyan Tonev Dimitrov
    Рейтинг: 610 Неутрално

    и не на последно място, тези двамата "хубавци" за които ще гласувам след 3 дена имат ли си екипи, специалисти, едва ли ще вършат всичко сами. моля, не се сърдете че съм подозрителен, аз подкрепям СК, но не мисля да го правя сляпо!

    ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБ
  66. 66 Профил на todor_dimi
    todor_dimi
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Прочетох, че Кисьов имал идея да прави от Графа пешеходна зона. Този човек само задръствания може да предизвиква.

  67. 67 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Дано Кисьов не реализира идеите си, че ще настане още по-голям хаос в София.

    citrus
  68. 68 Профил на anonimka
    anonimka
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всички дават едни и същи обещания преди избори, но ГЕРБ поне си ги изпълняват.

  69. 69 Профил на zaria
    zaria
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Радвам се че двамата господа имат мнение по тези въпроси, но да не забравяме, че за тях вече има решение и необходимите проекти!

  70. 70 Профил на wh
    wh
    Рейтинг: 8 Неутрално

    малко ми е смешно, да се казва, че новия архитект на София, трябва да разбира от политика - дори в написаните си изказвания правят грешки тези политици.

  71. 71 Профил на nikolay....
    nikolay....
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От тези двамата не виждам кой е по-добре да бъде избран за явяване на избори. Ако искаха някакъв успех СДС и ДСБ трябваше да издигнат известни лица, които хората познават. Тогава може би щяха да имат някакъв успех срещу кандидата на ГЕРБ

  72. 72 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#64] от "merankol":

    Нищо предизборно. Изказвам личното си мнение. Когато спазваш всички условия за адекватно оплакване и кметът си измива ръцете с няколко месечно криене да подпише решение/констатация/предприети мерки и пр.
    И накрая човекът хвърли в коша всичко и благоволи да информира 100 души (които от години не можем да спим), че на персонала не се внасят осигуровки... Дали е сериозно?
    Разбира се, че имаме документи. И на третия ти въпрос-изтрих си коментарите защото бяха оффтопик, и освен това изразих личното си мнение, като симпатизант на СК, защо няма да гласувам, а ще ходя за гъби.
    Със здраве

  73. 73 Профил на Stoyan Tonev Dimitrov
    Stoyan Tonev Dimitrov
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#72] от "Мария Антоанета":

    жалко, че е вече късно да разнищим тази история с документите и т.н. т.е. да ги ъплоаднеш.... бтв такива работи не се казват в последния момент май, не би било да ни оставиш на другите симпатизанти малко време за реакция. бездруго си мислех да питам хора от лозенец но уви единствените двама които познавах и са живяли там не са в бг и не мога да се свържа с тях от доста време.

    ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK