а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Дай Боже! Чета за срока на изпълнение (1 година) и се сещам, че на гордостта на соца Строителни войски трябваха 2 години, за да прокарат един топлопровод под улицата. В същото време нека сме наясно, че само добър обществен транспорт може да доведе до спад на задръстванията. Ако това не стане, колите ще минават транзит на това кръстовище, колкото да се нахендрят на следващата тапа 200 метра по-надолу
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Категорично. Явно идиотите в общината идея нямат от управление на градски трафик и си мислят, че като разширят нещо, това намалява задръстванията. Но, да управляваш пътен трафик по законите на Кирхов е повече от дебилно.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Лъвов мост в София ще стане кръгово кръстовище на две нива"
Това просто няма да стане. Помнете ми думата!
Никъде по света такива чудеса от бетон и асфалт не отпучват трафика! Те само преместват "тапата" по-нататък. Опичайте си акъла, софианци!
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.
Всъщност, явно не съм го прочел. Но, със слагането на тези кръстовища ще настане един ад. Пътен трафик в града се управлява първо с анализ, после с проект, и като решения обикновенно се налагат оптимизации на градски транспорт и пешеходни пространства. Улесняването на автомобилния трафик единствено задръства града.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Така не се прави модерен град. Дрън-дрън - Лъвов мост на три нива, дрън-дрън естакада на Орлов мост. Откриха малка част от Ломското шосе, а плановете не предвиждат ремонт поне до Околовръстното. Както метрото се строи по цялостен план, така и пътната мрежа на София трябва да има единен план и да се изпълнява от човек като Плевнелиев, а не от патката Фандъкова.
[quote#26:"Тони!"]Пътен трафик в града се управлява първо с анализ, после с проект, и като решения обикновенно се налагат оптимизации на градски транспорт [/quote]
Ясно,разбрах те.
Значи нито анализ има,нито проект,ей така някой е ходил до Лондон например и му е прищракало
А "оптимизация на градския транспорт" сигурно имаш в предвид да се заменят автобуси,тролейбуси и трамваи с хеликоптери?
До коментар [#19] от "Павел Лазаров":
Именно Като направим на две нива Лъвов мост какво правим с кръстовищата:
Мариа Луиза - Тодор Александров;
Мария Луиза - Козлодуй;
Сливница - Раковски;
Сливница - Христо Ботев;
Очевидно се канят да "ускорят" както Сливница, така и Мария Луиза, особено ако трамвая по нея отпадне.
Според мен, най-добрият начин да качиш хората на метрото е да не се правят опити за ускоряване на автомобилното движение. Оправяне на настилките - да, нива - не
Фандъкова сама каза, че няма никаква идея пътникопотоците кога, в кои часове и в кои дестинации са. Точно заради това досега се провеждаха три конкурса, от които няма нито един задоволителен резултат. А преди да имаш анализ на проблема е дебилно да тръгнеш да го решаваш. Тук става въпрос единствено за източване на пари и нищо повече.
А под оптимизация на градския транспорт, имам предвид актуализирането на линиите, на интервалите, на маршрутите и на видовете абонаменти за него. Модерноста на возилата е от значение, но не чак толкова.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
хмм, ми то така добре са го направили... ама има ли такива пространства там? Нещо ми изглежда странно пък и не трябва ли такова мащабно прекопаване да го направят заедно с метрото?
До коментар [#30] от "smej":
Още един човек с познания по ОГТП
Нивата в централната градска част са безсмислени, освен ако не са цялостни тунели, които да отвеждат транзитния трафик през центъра. А на южната тангента на Ок. път и на някои от външните пръстени на София кръстовищата на две нива са много необходими.
По добре е, преди да нацвъкаме няколко ефектни кръстовища на две нива да си доизградим тангенциалните пътища и ТАМ да се мисли за две нива (наприме пресичащите цар Борис III - Горнобански път, Тодор Каблешков, Гоце Делчев (Красно село)
[quote#37:"Тони!"]Тук става въпрос единствено за източване на пари и нищо повече. [/quote]
Дойдохме си думата значи
Ех,как го няма сега тоя бай Данте да ти допълни коментарчето
Прошко ще ви оправи вас,но язък,ние пък няма да го изберем завалията
Дотук бях по тая тема,ще мина после да погледна дали няма някой проект набързо нарисуван от някой коментатор
Имаше във форума който постнах някаква дискусия от преди дни/седмица/2 че всъщност са сбъркали че не са ги копали едновременно, защото сега едва ли нямало как да стане заради не знам си какво си, не съм строител не разбирам.
Ако ти се занимава влезни в темата за втория метродиаметър и погледни за какво става дума.
Иначе ти препоръчвам снимките от околовръстното в тази тема:
До коментар [#37] от "Тони!":
Градският трафик не бива да се дели предварително на Градски транспорт и лични автомобили (колела и пеша )
Така се правеше преди години, когато степента на моторизация на населението на София беше ниска.
Днес по-големият проблем е НЕ откъде да мине или да се разпредели по трасета трафика, а как дадено решение ще разпредели трафика между общестен и личен транспорт
В унищожените символи включвам и старите сгради, които даваха някакъв облик и атмосфера на града /не само мавзолея /.
Що се отнася до задръстванията - с това проблемът едва ли ще бъде решен. Имаше една теория, специално за еластичността на транспорта, която за съжаление не мога да цитирам точно, но ставаше въпрос именно за това, че колкото и да се разширяват пътните платна, толкова по-големи задръствания се получават.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
51
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
До коментар [#49] от "Тони!":
Мда... в големите градове на запад отдавна са се отказали да "облекчават" автомобилния трафик, а насочват инвестициите в обществения транспорт. И в една друга сфера малко странна - препоръчване на трасета в реално време чрез Джи Пи Ес системите. Тази сравнително евтина стратегия има свойството да разпределя РАВНОМЕРНО трафика между множеството възможни пътища между две точки в града, а е математически доказано, че при равномерното разпределение се получава минимално възможна загуба на време при текущото състояние на мрежата (оптимум)
До коментар [#49] от "Тони!":...Кутев ..започваш да дразниш с твоя негативизъм , спортна зала ..защо?!! Метро ..да ама не знам си какво..и така та до безкрай ..Мрънкало..за теб предлагам "Сталинския модел" ..да ви намерят всички плювачи и да ви депортират в обезлюдените села на БГ и да стоите там поне 15 г. ,докато се оправи БГ..
До коментар [#53] от "capricornicus":
Осло е малък град. Къде в Лондон в ЦГЧ (в ситито) се правят кръстовища на две нива? Не говоря за подходите към града и/или външни тангенциални пръстени. По правило входно-изходна скоростна градска магистрала и външен пръстен се пресичат на две нива Закон на проектирането
Като те дразни - хиксчето горе в дясно. Спортната зала е едно хубаво съоражение, което обаче беше в една ужасна схема, от която се източиха огромни средства.
Метрото е нещо чудесно. Забележки към него имам по строителството - например, че разбиха един куп археологически паметници. С кво не си съгласен?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Не, не говоря за кръстовища на 2 нива, а за оптимизация на пътното движение.
Осло е горе долу с големината на София (малко по-малък), цялата инфраструктура, Светофари, градски транспорт, знаци, маркировка са в система и се оптимизират непрекъснато (смарт сити).
Лондон, сходна система макар и не толкова всеобхватна. В момента в Париж тече тръжна процедура за същото ...
Та не е вярно, че инвестициите завиват в посока на градския транспорт, по-скоро системата се прави по калъп и се оптимизира, ако хорат предпочитат градски транспорт тежестта е върху градския транспорт акое върху друго ...
В момента инвестициите се решават на базата на предпочитанията на данъкоплатците, а не на някой защото му е скимнало за това.
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
Равномерна? отчетена ли е пропускливостта на различните типове улуци/булеварди? Цариградско дори много натоварено има много по-голяма пропускливост спрямо Малинов или Тодор Александров ...
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
[quote#35:"Дамян"]Според мен, най-добрият начин да качиш хората на метрото е да не се правят опити за ускоряване на автомобилното движение. Оправяне на настилките - да, нива - не[/quote]
Дамяне,виждам,че се упражнявате под статията в словоблудство.Хайде,моля ви се,стига с такива високопарни изказвания.
Значи според теб трябва да качим всички в метрото?И как да стане на тоя етап?
От тези кръстовища,които си изброил даваш ли си сметка колко автомобила се включват по Сливница от преките посока Люлин?Общината не може да направи всички на две нива наведнъж,важното е големия поток,който е към Люлин да се отпуши поне на Лъвов мост.Ще се намалят и разходите на градския транспорт в голяма степен.Аз съм бил в задръстване на това кръстовище,стигащо до Сточна гара.
За Мария Луиза и Козлодуй,за което си написал е Т-образно и няма такива тапи.
Вярно,не се решават всички проблеми,но все пак е начало на нещо добро.
[quote#58:"Тони!"]Забележки към него имам по строителството - например, че разбиха един куп археологически паметници. С кво не си съгласен? [/quote]
Защо не кажеш какви паметници са разбити?Ти имаш схема на паметниците под земята ли?
До коментар [#62] от "МЕЧ": Не всички само на тези, които е по-удобно.
Опитай да си направиш мислен експеримент. Ти си в колата си и пътуваш от Сточна гара към Люлин по Сливница. Къстовището на Лъвов мост е на две нива и ти гордо профучаваш с 80 км. в час през него и... спираш още при старата бирена фабрика, защото опашката пред светофара на следващото кръстовище с Христо Ботев стига до там
това искам да кажа.
Освен това посочих меножество места в града, на които има по-голяма нужда и полза от две нива
До коментар [#62] от "МЕЧ": А по въпроса за метрото Надежда център. То ще облекчи трафика и в района на Лъвов мост поне с частта заемана от градския транспорт. А вероятно и НЯКОИ умни хора, които сега джиткат с коли ПОНЯКОГА ще ползват метрото, а не колите.
Критиката ми НЕ Е политическа. Навремето се занимавах професионално с тези проблеми
Голееми сте. Те му обещават, а той още иска.Аз пък мисля че това е напразно хвърляне на пари, защото когато ги завършат вече ще сме във въздуха, на летящи превозни средства и пияните летци пак ще бъдат проблем.
Яслата е на около 1 км от нас, градината е на почти 2 от яслата, в квартала, няма градски транспорт. Представи си, дъжд, сняг и пек. Е Метрото не върши работа, а и до офиса трябва да сменя 3-4 транспорта и около 1 - 1,5 часа ... + още около 1 час пеша с децата.
това което ти описвам е 2-пъти на ден ... е как ще ме качиш на метрото? (4 часа минимум срещу 2 часа а и може да се релаизира набег до някой супермаркет за нещо забравено)
Трнаспорт около 2.2 лв с тримесечна карта срещу 4 лв с колата.
Демек срещу 1.8 лв на работен ден печеля 2 минимум със семейството си - PRICELESS!!!
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"...Изискванията към кандидатите са да имат положителен финансов резултат за предходните три години, както и да са участвали в проектирането на пътни или мостови съоръжения в периода 2008 – 2010 г. Участниците трябва да докажат приход от минимум 50 млн. лв. от строителството на мостове и пътища от последните три години. Оферти се приемат до 22 август....."
Дали разбирам правилно че се изисква кандидатите да бъдат И проектанти, И изпълнители на пътно' мостови съоръжения? Които за месец трябва да представят и завършен проект, и ценова оферта? А кои ще са факирите които ще трябва да решават кой проект да се избере, по какви критерии, и как ще аргументират избора си - понятие си нямам.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
До коментар [#69] от "capricornicus": Разбирам твоята полза от обществения транспорт ще е косвена
Все пак не всички са на твоя хал, нали? и ще ползват обществен транспорт и ще ти отворят пространство.
Но като те гледам, май ще ти трябват поне 5-6 кръстовища на две нива. Само кажи на кои улици ти трябват
[quote#65:"Тони!"]Изхвърляха римски камъни като боклук по време на строежа.[/quote]
Римски камъни на боклука?Извинявам се тогава за предишния въпрос,не знаех,че си го задавам към археолог,разбиращ от "римски камъни".
До коментар [#70] от "capricornicus":
Метрото е проектирано отдавна и общо взето - добре
Натоварването на първия лъч е отлично, а втория обслужва центалана ЖП и авто гари. Ще вози много хора.
Не знам хората дали го забелязват, но първи метродиаметър облекчи (относително) Орлов мост и Ректората. Казано иначе, ако нямаше там метро, тия кръстовища щяха да са непроходими вече...
А някой има ли представа имаме ли в софия real-time система за управление на светофарите и дали това не би помогнало в по голяма степен за облекчаване на задръстванията. предполагам няма да е толкова скъпо само дето ще изисква плащане на месечни такси на някой мобилен оператор за комуникация със светофарите, примерно. Бтв, незнам как се прави.
До коментар [#77] от "merankol": Нямаме Започнаха преди няколко години да поставят на земята "клетки" които да оценяват натовреността на кръстовището, но спяха. Няма ли данни за натоварване в реално време не може да има и управление в реално време.
До коментар [#6] от "renegat":
[quote#6:"renegat"]Като гледам снимката 20 души, чакат еврофондовете да дойдат...И тогава вече да се хванат на работа... [/quote]
Ренегатче, хайде да не бъдем все скептични и подигравчии. Това което виждаме на снимката сигурно е построено от тези 20 души, а не от нас форумистите. Не са на сянка край полето я.
До коментар [#78] от "capricornicus":
Ами това казвам и аз. Ако ще ускоряват Сливница, която освен че обслужва отчасти Люлин е и входно изходна за Европата да сложат там въпросните три кръстовища на две нива, а не едното тук другото там... където е по-лесно от към застреност... примерно
Не съм против такъв план. Да хванет Сливница и да я направят до Конст. Величков.
ясно ми е това, даже съм се чудил за метода за измерване дължината на колоната, обема на трафика и т.н. това ще е скъпата част от инвестицията, другото за целия проект няма да е повече от 100-200 хил лв.
Ами дори при тея цени на подръжка мисля ще има полза. За да сме на плюс е необходимо всеки работен ден системата да спестява на поне 100 хил души по 4 мин, сметнато при 50 лв надница на ден за 8 часа.
Ако някой е любопитен да види как са се справили с трафика в Куритиба, Бразилия, да заповяда тук ---> http://probujdane.com/statii/trafik.htm
Никакви надлези, никакви естакади! Градски транспорт, пешеходни зони, велосипедни ленти и... намаляване на нуждата от такова лудо преместване във вътрешността на града.
Абе, побъркали ли сме, бе? Абе, градът и улиците му са за живот, за контакти и хубаво пребиваване там, а не за да препускат там луди шофьори!
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.
Айде направете един такъв и за Орлов мост и ще решите проблема с около 50% от най-зверските задръствания в града. [/quote]
И още един мъничък, само за южното платно на бул. Евлоги и Христо Георгиеви, на кръстопъта с Графа. Подобен мост с едно платно (НЕ за автобуси и камиони), металическа конструкция, дължина към 200 м, струва под $10 млн и се строи за 2-3 месеца (работа 24/7). Но без подходящо решение за Орлов мост (поне позволен десен завой за Цариградското без светофар) - задръстването само ще се премести по напред от Графа.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
П.С. Имах предвид мост с едно платно по посока към Орлов мост, само за коли до 6 т. Автобусите там минават веднъж на няколко минути и могат да изчакват светофара.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#59:"capricornicus"]ако хорат предпочитат градски транспорт тежестта е върху градския транспорт акое върху друго ... [/quote]
Мдаа, но понякога на хората им се "помага" да изберът градския транспорт, например като им друснеш едни сериозни такси за влизане с автомобил в цнтралната градска част... Това е практика във все пвече европейски градове и е крайно време и в София да стане реалност. Разбира се паралелно с разширяването на системта за градски транспорт...
На парче не става. Видя се и с околовръстното. Какво като минеш 1-2 км по-бързо и след това чакаш половин час на следващото кръстовище. Същата работа като с околовръстното.
Супер проект, само че тези трамваи дето минават през кръговото ми се струват странна идея, няма ли да са опасни за колите и движението? Но може и да не са, ако няма друг начин ще свикнем
Пак се фучи предизборно. Вместо да се намали трафика, ще се подстрекава. Днес излезнаха резулатите от преброяването и близо 50% от домакинствата имат автомобил... Циганите и пенсионерите коли нямат, и не влияят на трафика, ама изопачават стъкмистиката.
За околовръстното-адмирации. Но що за простотия да се строи надлез над лъвов мост?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Iron Maiden
Рейтинг: 747 ЛюбопитноПроститутките де ша стоят?
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаpariah
Рейтинг: 1078 НеутралноАко не се направи изброеното на изброените кръстовища, колапсът на града в пиковите часове е гарантиран до 2-3 години...
- A witty saying proves nothing. Voltaire****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
gfn_666
Рейтинг: 381 НеутралноА дано това наистина помогне при проблема с трафика....
joseph_stalin
Рейтинг: 1341 Весело[quote#1:"Iron Maiden"]Проститутките де ша стоят? [/quote]
И на трите нива.
renegat
Рейтинг: 1128 НеутралноКато гледам снимката 20 души, чакат еврофондовете да дойдат...И тогава вече да се хванат на работа...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
cinik
Рейтинг: 2128 НеутралноДай Боже! Чета за срока на изпълнение (1 година) и се сещам, че на гордостта на соца Строителни войски трябваха 2 години, за да прокарат един топлопровод под улицата. В същото време нека сме наясно, че само добър обществен транспорт може да доведе до спад на задръстванията. Ако това не стане, колите ще минават транзит на това кръстовище, колкото да се нахендрят на следващата тапа 200 метра по-надолу
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Lilyana Moinova Lapperre
Рейтинг: 12 Неутрално"... бул. "Яворово" и на кръстовището на бул. "Ив. Евстатиев Гешев" и "георги Софияски""
Това не са ли:
бул. Яворов
бул. Ив. Евстатиев Гешов
Георги Софийски
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#2] от "Г.":
Категорично. Явно идиотите в общината идея нямат от управление на градски трафик и си мислят, че като разширят нещо, това намалява задръстванията. Но, да управляваш пътен трафик по законите на Кирхов е повече от дебилно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5782 НеутралноДо коментар [#9] от "lmoinova":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДори и точката за край на изречението липсва...
ret
Рейтинг: 754 ВеселоДо коментар [#10] от "Тони!":
Ти прочете ли внимателно коментара на човека?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
lol
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноИнтересно къде ще са тия мостове на два етажа? Ще съсипят ли вида на лъвов мост и фасона на мария лиуза? Няма ли един примерен модел на проекта??
Вени Марковски
Рейтинг: 754 НеутралноЩе стане! Ще!! Нали Бойко забрани тази думичка?
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.Септември ще бъде май.
Човешкия живот
ще бъде един безконечен възход
- нагоре! нагоре!
З е м я т а щ е б ъ д е р а й -
ще бъде!
Ще бъде, ама кога?
sasho1914
Рейтинг: 381 Неутрално" над бул. "Яворово" и на кръстовището на бул. "Ив. Евстатиев Гешев" и "георги Софияски""
Колко грешки има тука?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Павел Лазаров
Рейтинг: 488 Гневно"Лъвов мост в София ще стане кръгово кръстовище на две нива"
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.Това просто няма да стане. Помнете ми думата!
Никъде по света такива чудеса от бетон и асфалт не отпучват трафика! Те само преместват "тапата" по-нататък. Опичайте си акъла, софианци!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Svet
Рейтинг: 587 НеутралноДо коментар [#1] от "Iron Maiden":
)))))))))))))))
[quote#1:"Iron Maiden"]Проститутките де ша стоят?[/quote]
Много ме развесели
Муахаххахахахахха
veragena
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#15] от "lol":
И аз за това се "кахъря"! А все ми се струва, че каквото и да се направи, ще се унищожи поредния символ на града.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ret
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#22] от "veragena":
Няма да питам кои са другите унищожени символи,но ако имаш желание,обясни как ще се развали?
Или символ за теб е задръстването?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноДо коментар [#13] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсъщност, явно не съм го прочел. Но, със слагането на тези кръстовища ще настане един ад. Пътен трафик в града се управлява първо с анализ, после с проект, и като решения обикновенно се налагат оптимизации на градски транспорт и пешеходни пространства. Улесняването на автомобилния трафик единствено задръства града.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
NPaine
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#15] от "lol":
o_854006.jpg
151&page=65
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Ей това го виж:
http://sg.stroitelstvo.info/showimg.php?filename=o
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=649
Ама
Вовка Вурдалак
Рейтинг: 745 ЛюбопитноКаква е връзката на снимката със статията?..
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!smej
Рейтинг: 541 НеутралноТака не се прави модерен град. Дрън-дрън - Лъвов мост на три нива, дрън-дрън естакада на Орлов мост. Откриха малка част от Ломското шосе, а плановете не предвиждат ремонт поне до Околовръстното. Както метрото се строи по цялостен план, така и пътната мрежа на София трябва да има единен план и да се изпълнява от човек като Плевнелиев, а не от патката Фандъкова.
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноТова управление ще го запомня с ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ ... и на финала нада ...
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!ret
Рейтинг: 754 Весело[quote#26:"Тони!"]Пътен трафик в града се управлява първо с анализ, после с проект, и като решения обикновенно се налагат оптимизации на градски транспорт [/quote]
Ясно,разбрах те.
Значи нито анализ има,нито проект,ей така някой е ходил до Лондон например и му е прищракало
А "оптимизация на градския транспорт" сигурно имаш в предвид да се заменят автобуси,тролейбуси и трамваи с хеликоптери?
sasho1914
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#29] от "bungee":
Еми това е къртицата в момент, когато е стигнала метростанцията на Лъвов мост
Вовка Вурдалак
Рейтинг: 745 ВеселоДо коментар [#33] от "sasho1914":
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!Точно де. Няма връзка
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#19] от "Павел Лазаров":
Като направим на две нива Лъвов мост какво правим с кръстовищата:
Именно
Мариа Луиза - Тодор Александров;
Мария Луиза - Козлодуй;
Сливница - Раковски;
Сливница - Христо Ботев;
Очевидно се канят да "ускорят" както Сливница, така и Мария Луиза, особено ако трамвая по нея отпадне.
Според мен, най-добрият начин да качиш хората на метрото е да не се правят опити за ускоряване на автомобилното движение. Оправяне на настилките - да, нива - не
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноДо коментар [#32] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКФандъкова сама каза, че няма никаква идея пътникопотоците кога, в кои часове и в кои дестинации са. Точно заради това досега се провеждаха три конкурса, от които няма нито един задоволителен резултат. А преди да имаш анализ на проблема е дебилно да тръгнеш да го решаваш. Тук става въпрос единствено за източване на пари и нищо повече.
А под оптимизация на градския транспорт, имам предвид актуализирането на линиите, на интервалите, на маршрутите и на видовете абонаменти за него. Модерноста на возилата е от значение, но не чак толкова.
МУНЧО
Рейтинг: 274 НеутралноТокова близко в центъра, точно в "даун таун" кръгово?
По добре е тунел, "Сливница" да мине под "Мария Луиза"!
И за мене е странно това!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
lol
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#27] от "NPaine":
хмм, ми то така добре са го направили... ама има ли такива пространства там? Нещо ми изглежда странно пък и не трябва ли такова мащабно прекопаване да го направят заедно с метрото?
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#30] от "smej":
Още един човек с познания по ОГТП
Нивата в централната градска част са безсмислени, освен ако не са цялостни тунели, които да отвеждат транзитния трафик през центъра. А на южната тангента на Ок. път и на някои от външните пръстени на София кръстовищата на две нива са много необходими.
По добре е, преди да нацвъкаме няколко ефектни кръстовища на две нива да си доизградим тангенциалните пътища и ТАМ да се мисли за две нива (наприме пресичащите цар Борис III - Горнобански път, Тодор Каблешков, Гоце Делчев (Красно село)
ret
Рейтинг: 754 Весело[quote#37:"Тони!"]Тук става въпрос единствено за източване на пари и нищо повече. [/quote]
Дойдохме си думата значи
Ех,как го няма сега тоя бай Данте да ти допълни коментарчето
Прошко ще ви оправи вас,но язък,ние пък няма да го изберем завалията
Дотук бях по тая тема,ще мина после да погледна дали няма някой проект набързо нарисуван от някой коментатор
NPaine
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#40] от "lol":
547&page=134
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Имаше във форума който постнах някаква дискусия от преди дни/седмица/2 че всъщност са сбъркали че не са ги копали едновременно, защото сега едва ли нямало как да стане заради не знам си какво си, не съм строител не разбирам.
Ако ти се занимава влезни в темата за втория метродиаметър и погледни за какво става дума.
Иначе ти препоръчвам снимките от околовръстното в тази тема:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=988
Поразцъкай няколко страници назад и ще ги видиш.
Присмехулник
Рейтинг: 541 Неутрално...ама друг път
Hang on tightly, let go lightly****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#37] от "Тони!":
)
Градският трафик не бива да се дели предварително на Градски транспорт и лични автомобили (колела и пеша
Така се правеше преди години, когато степента на моторизация на населението на София беше ниска.
Днес по-големият проблем е НЕ откъде да мине или да се разпредели по трасета трафика, а как дадено решение ще разпредели трафика между общестен и личен транспорт
veragena
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#24] от "ret":
/.
В унищожените символи включвам и старите сгради, които даваха някакъв облик и атмосфера на града /не само мавзолея
Що се отнася до задръстванията - с това проблемът едва ли ще бъде решен. Имаше една теория, специално за еластичността на транспорта, която за съжаление не мога да цитирам точно, но ставаше въпрос именно за това, че колкото и да се разширяват пътните платна, толкова по-големи задръствания се получават.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноДо коментар [#46] от "Дамян":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсъщност си напълно прав. Точно това решение ще увеличи автомобилния трафик, което би трябвало да се избягва. Това ми беше мисълта...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#49] от "Тони!":
малко странна - препоръчване на трасета в реално време чрез Джи Пи Ес системите. Тази сравнително евтина стратегия има свойството да разпределя РАВНОМЕРНО трафика между множеството възможни пътища между две точки в града, а е математически доказано, че при равномерното разпределение се получава минимално възможна загуба на време при текущото състояние на мрежата (оптимум)
Мда... в големите градове на запад отдавна са се отказали да "облекчават" автомобилния трафик, а насочват инвестициите в обществения транспорт. И в една друга сфера
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#52] от "Дамян":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Мисля, че сте в огромна грешка - примерно Осло и Лондон.
vlad76
Рейтинг: 594 ВеселоДо коментар [#49] от "Тони!":...Кутев ..започваш да дразниш с твоя негативизъм , спортна зала ..защо?!! Метро ..да ама не знам си какво..и така та до безкрай ..Мрънкало..за теб предлагам "Сталинския модел" ..да ви намерят всички плювачи и да ви депортират в обезлюдените села на БГ и да стоите там поне 15 г. ,докато се оправи БГ..
moriaka
Рейтинг: 381 Весело"кръстовище на две нива" ...
под и над .. та6аците на лъвовете ?!
А те .. лъвовете .. о6те ли не са избягали на запад ?
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#53] от "capricornicus":
Закон на проектирането
Осло е малък град. Къде в Лондон в ЦГЧ (в ситито) се правят кръстовища на две нива? Не говоря за подходите към града и/или външни тангенциални пръстени. По правило входно-изходна скоростна градска магистрала и външен пръстен се пресичат на две нива
Tai Lung
Рейтинг: 808 ВеселоБрей, ГБС няма да могат да насмогнат на толкова строежи!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноДо коментар [#54] от "vlad76":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККато те дразни - хиксчето горе в дясно. Спортната зала е едно хубаво съоражение, което обаче беше в една ужасна схема, от която се източиха огромни средства.
Метрото е нещо чудесно. Забележки към него имам по строителството - например, че разбиха един куп археологически паметници. С кво не си съгласен?
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноНе, не говоря за кръстовища на 2 нива, а за оптимизация на пътното движение.
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Осло е горе долу с големината на София (малко по-малък), цялата инфраструктура, Светофари, градски транспорт, знаци, маркировка са в система и се оптимизират непрекъснато (смарт сити).
Лондон, сходна система макар и не толкова всеобхватна. В момента в Париж тече тръжна процедура за същото ...
Та не е вярно, че инвестициите завиват в посока на градския транспорт, по-скоро системата се прави по калъп и се оптимизира, ако хорат предпочитат градски транспорт тежестта е върху градския транспорт акое върху друго ...
В момента инвестициите се решават на базата на предпочитанията на данъкоплатците, а не на някой защото му е скимнало за това.
vlad76
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#58:"Тони!"]че разбиха един куп археологически паметници.[/quote]..това не е ли лъжа..
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#52] от "Дамян":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Равномерна? отчетена ли е пропускливостта на различните типове улуци/булеварди? Цариградско дори много натоварено има много по-голяма пропускливост спрямо Малинов или Тодор Александров ...
МЕЧ
Рейтинг: 381 Неутрално[quote#35:"Дамян"]Според мен, най-добрият начин да качиш хората на метрото е да не се правят опити за ускоряване на автомобилното движение. Оправяне на настилките - да, нива - не[/quote]
Дамяне,виждам,че се упражнявате под статията в словоблудство.Хайде,моля ви се,стига с такива високопарни изказвания.
Значи според теб трябва да качим всички в метрото?И как да стане на тоя етап?
От тези кръстовища,които си изброил даваш ли си сметка колко автомобила се включват по Сливница от преките посока Люлин?Общината не може да направи всички на две нива наведнъж,важното е големия поток,който е към Люлин да се отпуши поне на Лъвов мост.Ще се намалят и разходите на градския транспорт в голяма степен.Аз съм бил в задръстване на това кръстовище,стигащо до Сточна гара.
За Мария Луиза и Козлодуй,за което си написал е Т-образно и няма такива тапи.
Вярно,не се решават всички проблеми,но все пак е начало на нещо добро.
МЕЧ
Рейтинг: 381 Неутрално[quote#58:"Тони!"]Забележки към него имам по строителството - например, че разбиха един куп археологически паметници. С кво не си съгласен? [/quote]
Защо не кажеш какви паметници са разбити?Ти имаш схема на паметниците под земята ли?
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#61] от "capricornicus":
Да, под равномерно натоварване се разбира еднаква степен на изчерпване на пропусквателната способност.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1663 НеутралноДо коментар [#60] от "vlad76":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи не, не е лъжа. Изхвърляха римски камъни като боклук по време на строежа. Но понеже не го даваха по телевизията, редовия гербер няма как да знае.
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#62] от "МЕЧ": Не всички
само на тези, които е по-удобно.
Ти си в колата си и пътуваш от Сточна гара към Люлин по Сливница. Къстовището на Лъвов мост е на две нива и ти гордо профучаваш с 80 км. в час през него и... спираш още при старата бирена фабрика, защото опашката пред светофара на следващото кръстовище с Христо Ботев стига до там
Опитай да си направиш мислен експеримент.
това искам да кажа.
Освен това посочих меножество места в града, на които има по-голяма нужда и полза от две нива
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#62] от "МЕЧ": А по въпроса за метрото Надежда център. То ще облекчи трафика и в района на Лъвов мост поне с частта заемана от градския транспорт. А вероятно и НЯКОИ умни хора, които сега джиткат с коли ПОНЯКОГА ще ползват метрото, а не колите.
Критиката ми НЕ Е политическа. Навремето се занимавах професионално с тези проблеми
tatkoruso
Рейтинг: 381 НеутралноГолееми сте. Те му обещават, а той още иска.Аз пък мисля че това е напразно хвърляне на пари, защото когато ги завършат вече ще сме във въздуха, на летящи превозни средства и пияните летци пак ще бъдат проблем.
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#66] от "Дамян":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!А сега аз да ти задам въпрос ...
Яслата е на около 1 км от нас, градината е на почти 2 от яслата, в квартала, няма градски транспорт. Представи си, дъжд, сняг и пек. Е Метрото не върши работа, а и до офиса трябва да сменя 3-4 транспорта и около 1 - 1,5 часа ... + още около 1 час пеша с децата.
това което ти описвам е 2-пъти на ден ... е как ще ме качиш на метрото? (4 часа минимум срещу 2 часа а и може да се релаизира набег до някой супермаркет за нещо забравено)
Трнаспорт около 2.2 лв с тримесечна карта срещу 4 лв с колата.
Демек срещу 1.8 лв на работен ден печеля 2 минимум със семейството си - PRICELESS!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1284 Неутрално"...Изискванията към кандидатите са да имат положителен финансов резултат за предходните три години, както и да са участвали в проектирането на пътни или мостови съоръжения в периода 2008 – 2010 г. Участниците трябва да докажат приход от минимум 50 млн. лв. от строителството на мостове и пътища от последните три години. Оферти се приемат до 22 август....."
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Дали разбирам правилно че се изисква кандидатите да бъдат И проектанти, И изпълнители на пътно' мостови съоръжения? Които за месец трябва да представят и завършен проект, и ценова оферта? А кои ще са факирите които ще трябва да решават кой проект да се избере, по какви критерии, и как ще аргументират избора си - понятие си нямам.
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#69] от "capricornicus": Разбирам
твоята полза от обществения транспорт ще е косвена
и ще ползват обществен транспорт и ще ти отворят пространство.
Все пак не всички са на твоя хал, нали?
Но като те гледам, май ще ти трябват поне 5-6 кръстовища на две нива. Само кажи на кои улици ти трябват
mto
Рейтинг: 963 ЛюбопитноА лъвовете на кое ниво ще бъдат?
Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
МЕЧ
Рейтинг: 381 Неутрално[quote#65:"Тони!"]Изхвърлях а римски камъни като боклук по време на строежа.[/quote]
Римски камъни на боклука?Извинявам се тогава за предишния въпрос,не знаех,че си го задавам към археолог,разбиращ от "римски камъни".
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#70] от "capricornicus":
Метрото е проектирано отдавна и общо взето - добре
Натоварването на първия лъч е отлично, а втория обслужва центалана ЖП и авто гари. Ще вози много хора.
Не знам хората дали го забелязват, но първи метродиаметър облекчи (относително) Орлов мост и Ректората. Казано иначе, ако нямаше там метро, тия кръстовища щяха да са непроходими вече...
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 594 НеутралноА някой има ли представа имаме ли в софия real-time система за управление на светофарите и дали това не би помогнало в по голяма степен за облекчаване на задръстванията. предполагам няма да е толкова скъпо само дето ще изисква плащане на месечни такси на някой мобилен оператор за комуникация със светофарите, примерно. Бтв, незнам как се прави.
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБПрокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#72] от "Дамян":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Хе хе ... супер си!
Да, между другото, косвена, ама вече се усеща
Не съм мислил но примерно по големите разсичащи софия булеварди трябва да има ... Цариградско - Тодор Александров България - Сливница като начало ...
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#77] от "merankol":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Да имаме представа - не няма. Има на Цвъцко одопечни да пускат кортежите и да @бават майката на движението ...
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#77] от "merankol": Нямаме
Започнаха преди няколко години да поставят на земята "клетки" които да оценяват натовреността на кръстовището, но спяха. Няма ли данни за натоварване в реално време не може да има и управление в реално време.
emil
Рейтинг: 2764 НеутралноДо коментар [#6] от "renegat":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ![quote#6:"renegat"]Като гледам снимката 20 души, чакат еврофондовете да дойдат...И тогава вече да се хванат на работа... [/quote]
Ренегатче, хайде да не бъдем все скептични и подигравчии. Това което виждаме на снимката сигурно е построено от тези 20 души, а не от нас форумистите. Не са на сянка край полето я.
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#78] от "capricornicus":
да сложат там въпросните три кръстовища на две нива, а не едното тук другото там... където е по-лесно от към застреност... примерно
Ами това казвам и аз. Ако ще ускоряват Сливница, която освен че обслужва отчасти Люлин е и входно изходна за Европата
Не съм против такъв план. Да хванет Сливница и да я направят до Конст. Величков.
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#80] от "Дамян":
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБясно ми е това, даже съм се чудил за метода за измерване дължината на колоната, обема на трафика и т.н. това ще е скъпата част от инвестицията, другото за целия проект няма да е повече от 100-200 хил лв.
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#83] от "merankol":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!10 - 20 млн на година само за поддръжка и около 100 - 200 млн за изграждането и
orehovka
Рейтинг: 488 НеутралноАйде направете един такъв и за Орлов мост и ще решите проблема с около 50% от най-зверските задръствания в града.
Stoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#84] от "capricornicus":
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБАми дори при тея цени на подръжка мисля ще има полза. За да сме на плюс е необходимо всеки работен ден системата да спестява на поне 100 хил души по 4 мин, сметнато при 50 лв надница на ден за 8 часа.
SeoKungFu
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#5] от "joseph_stalin":
╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞А на околомръсното цената ще варира според фиксинга на БНБ !
NWO
Рейтинг: 754 Неутралноза проститутките не зная - ама с лъвовете кво праиме?
http://www.blitz.bg/news/article/118884по-голяма идиотщина в транспотно-архитектурно отношение не може да бъде измислена...
Павел Лазаров
Рейтинг: 488 ГневноАко някой е любопитен да види как са се справили с трафика в Куритиба, Бразилия, да заповяда тук ---> http://probujdane.com/statii/trafik.htm
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.Никакви надлези, никакви естакади! Градски транспорт, пешеходни зони, велосипедни ленти и... намаляване на нуждата от такова лудо преместване във вътрешността на града.
Абе, побъркали ли сме, бе? Абе, градът и улиците му са за живот, за контакти и хубаво пребиваване там, а не за да препускат там луди шофьори!
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#86] от "merankol":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Аз не казах, че ще е скъпо а горе долу колко ми се струва, че би струвало.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1284 Неутрално[quote#85:"orehovka"]
.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Айде направете един такъв и за Орлов мост и ще решите проблема с около 50% от най-зверските задръствания в града. [/quote]
И още един мъничък, само за южното платно на бул. Евлоги и Христо Георгиеви, на кръстопъта с Графа. Подобен мост с едно платно (НЕ за автобуси и камиони), металическа конструкция, дължина към 200 м, струва под $10 млн и се строи за 2-3 месеца (работа 24/7). Но без подходящо решение за Орлов мост (поне позволен десен завой за Цариградското без светофар) - задръстването само ще се премести по напред от Графа
Павел Лазаров
Рейтинг: 488 ВеселоЕй това гледайте! И си пожелайте нещо светло за София, вместо да се кефите на глупави проекти! gs_of_the_city.html (Има и субтитри.)
Навсякъде, където има проблем, има нещо прекалено голямо.http://www.ted.com/talks/lang/eng/jaime_lerner_sin
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1284 НеутралноП.С. Имах предвид мост с едно платно по посока към Орлов мост, само за коли до 6 т. Автобусите там минават веднъж на няколко минути и могат да изчакват светофара.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!antikommunist
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#59:"capricornicus"]ако хорат предпочитат градски транспорт тежестта е върху градския транспорт акое върху друго ... [/quote]
Мдаа, но понякога на хората им се "помага" да изберът градския транспорт, например като им друснеш едни сериозни такси за влизане с автомобил в цнтралната градска част... Това е практика във все пвече европейски градове и е крайно време и в София да стане реалност. Разбира се паралелно с разширяването на системта за градски транспорт...
Daj Ribu
Рейтинг: 1021 Неутралнокой че даде парите - Европата ли или па народо ?
Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дайgogo2011
Рейтинг: 1501 НеутралноНа парче не става. Видя се и с околовръстното. Какво като минеш 1-2 км по-бързо и след това чакаш половин час на следващото кръстовище. Същата работа като с околовръстното.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1284 Неутрално[quote#95:"Ипончо Рапончо от Банки"]кой че даде парите - Европата ли или па народо ?[/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Кой пАтува в СофЕто -Европата или народо?
ngrudev
Рейтинг: 471 НеутралноСупер проект, само че тези трамваи дето минават през кръговото ми се струват странна идея, няма ли да са опасни за колите и движението? Но може и да не са, ако няма друг начин ще свикнем
Дамян
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#98] от "ngrudev":
че няма да има трамвай по Мария Луиза, след като отдолу ще има Метро.
Изглежда се предполага
Вера Су
Рейтинг: 1216 НеутралноПак се фучи предизборно. Вместо да се намали трафика, ще се подстрекава. Днес излезнаха резулатите от преброяването и близо 50% от домакинствата имат автомобил... Циганите и пенсионерите коли нямат, и не влияят на трафика, ама изопачават стъкмистиката.
За околовръстното-адмирации. Но що за простотия да се строи надлез над лъвов мост?