След ремонт агенцията за инвестиции загуби оферти по поръчка за реклама на България

След ремонт агенцията за инвестиции загуби оферти по поръчка за реклама на България

© Красимир Юскеселиев



Българската агенция за инвестиции прави втори опит да намери фирма, която да организира международни инвеститорски форуми в девет държави, на които да се рекламират възможностите за вложения в България. От ведомството отново са обявили обществена поръчка за това, след като първата е била прекратена, тъй като част от документите на участниците изчезнали. Това става ясно от информация, публикувана в регистъра на обществените поръчки.


Първата процедура за организатор на форумите беше открита през май. След като започнало разглеждането на документите на участниците в нея обаче, започнал и ремонт на залата, в която били кашоните с офертите. Няколко седмици след началото на ремонта се оказало, че липсват два кашона с документи на две от фирмите, както и едно от ценовите предложения. Тъй като законът не позволява офертите да бъдат подадени отново, поръчката е прекратена.


Така от агенцията за инвестиции отново търсят фирма, която да организира девет форума в Белгия или Люксембург, Германия, Франция, Великобритания, Русия, САЩ, Обединените арабски емирства или Катар, Япония и Китай. Прогнозната им стойност е над 750 хил. лв., а целта е да бъдат привлечени компании, които да вложат средства в секторите транспортно оборудване и машиностроене, електроника и електротехника, химическа индустрия, храни и земеделие, логистика, ИТ, аутсорсинг, СПА и уелнес туризъм.


Форумите ще се финансират по проекта на агенцията по оперативната програма "Конкурентоспособност". Той започна през април 2010 г. и трябва да приключи през 2013 г. Общият бюджет на проекта е 21.4 млн. лв., като 19 млн. лв. от тях трябва да бъдат похарчени за реклама и организиране на инвестиционни форуми. Досега са направени няколко анализа за приоритетните държави, в които трябва да се рекламира България, секторите, в които трябва да се привличат инвеститори, и начина, по който да се прави това. Рекламата на страната като инвестиционна дестинация на практика още не е започнала.

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 524 Неутрално

    прекрасна инициатива, ще следим с интерес провала и последвалите скандали кои ял, кой пил и кой какво платил

  2. 2 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    хитро ,как се бави във времето...................сега да ги шитнат на борста за некадърност

  3. 3 Профил на Deepdish
    Deepdish
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Май на последното ЕКСПО ни "рекламираше" фирмата на пловдивския свинар Гергов. Щанда ни беше за смях на кокошките. Та нищо чудно пак той да поеме нещата в свои ръце за тези форуми...

  4. 4 Профил на далекоглед
    далекоглед
    Рейтинг: 638 Весело

    До като са БОЙ_дисвали са застилали "по погрешка" с офертните материали. Да им е честит ремонта

  5. 5 Профил на pezar
    pezar
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Явно славата на България е като за невъзможна за вложения страна с възмутителни бюрократични условия.Не ми се вярва да има ефект от рекламните ни бутафории на международните форуми.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK