"Грабо" обезщетява туристите, измамени с предложения за евтини почивки

"Грабо" обезщетява туристите, измамени с предложения за евтини почивки

© Дневник



Сайтът за колективно пазаруване "Грабо" обезщети първите 21 туристи от общо 226 измамени с фалшиво пътуване до Малдивите и остров Корфу от фирма "Еврохолидейз". Общият размер на компенсацията е 145 хил. лв., съобщи БНР.


Всеки от ощетените ще получи сумата, посочена във фалшивите оферти - платилите ваучер за Корфу ще вземат по 350 лева, а за Малдивите - 900 или 1000 лева, според датата на пътуване.


След това компанията възнамерява да си търси тези пари от "Еврохолидейз".


По думите на директора на сайта Никола Павлов, цитиран от националното радио, ще останат ощетени онези клиенти, които са платили направо на фирмата-измамник "Еврохолидейз" допълнително за застраховки, както и самолетните билети до Малдивите, които са близо 1400 лева на човек. Предложението към тях е да подготвят колективен иск от името на всички потърпевши, като "Грабо" ще поеме съдебните им разноски.

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Ами браво. Спасиха доверието в цял бизнес отрасъл. Аз съм ползвал услуги на Групон и съм много доволен от този начин на пазаруване.

  2. 2 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Само дано да не са бяла лястовица!

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  3. 3 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 605 Неутрално

    За мен лично трябва да си луд, за да пазаруваш от подобни сайтове за плебеи.Неслучайно КЗП е залята от жалби с/у подобни сайтове, примерно че не може да ползваш купона шото в съшото време 200 други човека са си купили купон и са дошли и те. Селска спартакиада в общи линии.

    Въпреки това съм очарован от поведението на фирмата - да поемат на 100% парите, дано останалите си вземат пример как се гради корпоративен имидж и доверие у потребителите.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  4. 4 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Ето така се прави бизнес и се гради доверие. Дано има повече такива практики, поздравления

  5. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    Пък нека да очакваме, че след още няколко месеца насаме с потни, татуирани манафи, истинските измамници ще посочат в кой сейф са парите

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  6. 6 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Браво малко са фирмите, които мислят за клиентите си и държат да не ги загубят!

  7. 7 Профил на ivoapostolov
    ivoapostolov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Всъщност, по-големите суми са превеждани директно на Еврохолидейз, тоест сумата, която ще възстановят далеч не е 100% от измамата.
    Въпреки това, все пак е достойно, че покриват частта минала през тях.

  8. 8 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    Само ще вмъкна, че момчетата от Грабо са в електронния бизнес от почти десетилетие и винаги са работили коректно във всичките си проекти до момента. Начинът, по който те правя бизнес е, така да се каже, образцов за това как наистина трябва да се прави бизнес. Много мутрофони могат да се учат от малките стартъп ентусиасти.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  9. 9 Профил на Дони
    Дони
    Рейтинг: 660 Неутрално

    За първи път чувам фирма да си признае, че е сгрешила и връща парите на клиентите си по собствена инициатива!!!

    Браво на фирма "Грабо"...!!!

  10. 10 Профил на Боян Юруков
    Боян Юруков
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Браво на компанията. Така се прави бизнес. Наистина спасиха този тип бизнес на пазара. В него всичко е доверие.

    Lipsva.com | Yurukov.net | Crime.bg
  11. 11 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    "Сайтът за колективно пазаруване "Грабо" обезщети първите 21 туристи от общо 226 измамени с фалшиво пътуване до Малдивите и остров Корфу от фирма "Еврохолидейз".
    .....
    ...
    След това компанията възнамерява да си търси тези пари от "Еврохолидейз"...."
    Евала на тези хора.
    Оф Топик към някой от бизнеса: В България предлага ли се застраховка компенсираща сайта/клиентите му при подобни измами?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  12. 12 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    ей за това принципно на БГ компании не си давам кредитната. евала на грабо, че се опитват да ме резубедят

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  13. 13 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пловдивски":

    то хубаво са отдавна в бизнеса, но според мен основната им грешка в случая е, че не проверяват компаниите, чиито оферти предлагат. тпва би трябвало да е едно от нещата, за които те в крайна сметка получават комисионна.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  14. 14 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#13] от "beatles":

    Грешка е, предполагам вече ще имат такъв механизъм. За последно подобен случай стана и с един от най-големите сайтове за нощувки в частни апартаменти/къщи - една клиентка е ограбила къщата на хазяйката и си е тръгнала. Случаят стана известен, компанията обра много негативи от страна на медиите и сега тепърва въвеждат застраховки за целта. Не можеш винаги да си мислиш за това, че някой ще "омаскари" идеята ти. Макар, че статистически това рано или късно се случва.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  15. 15 Профил на Веселин Василев
    Веселин Василев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    И от мен едно голямо БРАВО за постъпката на собствениците на сайта! Макар и в случая да не са отговорни - освен за това, че са допуснали такъв клиент до сайта си - но пък в надеждността на регистрираните фирми едва ли са могли да бъдат на 100% сигурни. Все пак направеното от тях е похвално...

  16. 16 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#14] от "Пловдивски":

    ми не знам- в случая описан от теб компанията трабва да има всички данни, включително банкови на въпросната крадла- на теория лесно за разрешение. в Бг обаче, не е разумно да се copy/paste направо идеи, които на запад работят, просто защото начина на мислене на хората е малко по-така, което изсисква, според мен, много добре да си помисли човек как да предотврати разумно въпросното омаскаряване.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  17. 17 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#14:"Пловдивски"]...нощувки в частни апартаменти/къщи - една клиентка е ограбила къщата на хазяйката и си е тръгнала...[/quote]
    Това не е измама (като тази на Холидейс...'нам к'во беше) а чиста проба кражба. Както са и завличанията на пешкири, пепелници, и други "сувенири" от хотели.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  18. 18 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#14:"Пловдивски"]Не можеш винаги да си мислиш за това, че някой ще "омаскари" идеята ти. [/quote]

    мани майтапа, масово българина в чужбина като види нещо хубаво направено и организирано си вика, глей са, я да видим как тия може да ги метнем...
    тва си е просто начин на мислене, който трябва да се съобрази при предлагането на подобни услуги.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  19. 19 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#16] от "beatles":

    Имат, разбира се, арестувана е вече. Както, между другото, и тези с измамната схема с почивките. Позицията ти е абсурдна - дай да не прилагаме чужди идеи, защото ще ги експлоатираме...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  20. 20 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#19] от "Пловдивски":

    не казвам да не ги експолоатираме, а не да ги плясваме наготово, без да се помисли, дали са приложими при местните финансови/легални/социални/културни условия.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  21. 21 Профил на ppetrov
    ppetrov
    Рейтинг: 544 Весело

    Браво на фирмата, дано имат финансовата възможност да обезщетят всички.
    Само къде е това намаление от 50 процента. Като сложим самолетните билети от 1400 лв. според Дневник, летищни такси, застраховки цената си идва съвсем редовна. В мрежата има оферти за по 1200-1500 евро за сходен пакет с включени самолетни билети/без летищни такси/.

  22. 22 Профил на Иво Мирчев
    Иво Мирчев
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Grabo изглеждат доста коректни, за разлика от Myoffer.bg, за които е стилово изпълнение да бавят плащания и фалшифицират документи. Така че Grabo e OK, трябва да внимаваме с такива като Myoffer.bg

    http://www.ivomirchev.com
  23. 23 Профил на Mishef
    Mishef
    Рейтинг: 218 Весело

    Една наистина доблестна постъпка! ЕВАЛА!

    I am a person who enjoys life, internet, digital business, innovations and creative ideas!
  24. 24 Профил на spv
    spv
    Рейтинг: 446 Весело

    Звучи ми направо невероятно ... сумата е много сериозна! Направо да му се преиска на човек да е от измамените и после да почуства благинката като му върнат парите!

    -
  25. 25 Профил на ivoapostolov
    ivoapostolov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#9:"Дони"]За първи път чувам фирма да си признае, че е сгрешила и връща парите на клиентите си по собствена инициатива!!!
    [/quote]
    Те не си признават. Според тях не са сгрешили, а връщат пари, за да запазят името си.

  26. 26 Профил на imposter
    imposter
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#25] от "ivoapostolov":

    Да и аз така мисля, но все пак (дано да съм прав) в България не се мисли от тази гледна точка на бизнеса. Клиентът ти е най-важният ресурс. него загубиш ли го - губиш си и хляб-а. Ако "Грабо" мислят по-този начин - евала. Дано така да успеят да оправдаят тези 226 000 лева, с които са ощетени всички тези хора (от които 145 000 лева са компенсации) и да се наредят нещата. А пък тези "Еврохолидейз" жална им майка, такава кал им падна в/у името (не че съм ги чувал преди де), че сега трудно ще се отмие това.

  27. 27 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Познавам човека- истински е, за това и постъпката му е истинска! Ама като гледах по тЪлавизията онези дребни и неграмотни измамници- (единият с основно, не че и висшето в РБ е нещо), защо все пак се е хванал с таквиз? Отговора оставям за вас!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK