Околовръстното на София ще се разширява към магистрала "Люлин"

Околовръстното на София ще се разширява към магистрала "Люлин"

© Надежда Чипева, Капитал



Проект за разширение на Околовръстния път от пресечката на бул. "Бъкстон" до кръстовището с магистрала "Люлин" подготвя Столичната община. До края на месеца или в началото на септември той трябва да бъде предаден на агенция "Пътна инфраструктура" и министерството на регионалното развитие, които трябва да осигурят парите за строежа и да изберат изпълнител. Това каза зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.


В момента в тази част на Околовръстното се образуват големи задръствания.


Христов обясни, че все още не може да се каже колко ще струва разширението на тази част от Околовръстния път. За сравнение - по-широката Южна дъга струва средно по 20 млн. лв. на километър. Не е ясно откъде точно ще бъде осигурено финансирането за западната част на Околовръстното, но вариантите са или от държавния бюджет, или от някои от европейските програми - "Регионално развитие" или "Транспорт". Едва ли обаче по "Регионално развитие" ще бъде намерена такава възможност, тъй като според зам.-министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова, която ръководи програмата, парите по нея са разпределени. Така остава вариантът проектът за финансиране по "Транспорт", за което средствата трябва да бъдат взети от друг проект, или от бюджета.




Трасето на Околовръстното от бул. "Бъкстон" до магистрала "Люлин" е около 7.5 км. Предвижда се част от маршрута (от бул. "Бъкстон" до ул. "Пушкин") да минава в тунел под земята, а на бул. "Цар Борис ІІІ" да бъде направено кръстовище на две нива.


В момента пътната агенция търси фирма, която да направи технически проект за разширението на друга част от Западната дъга на Околовръстния път - от магистрала "Люлин" до моста на р. Какач, където трябва да минава бъдещата Северна скоростна тангента. Очаква се тази част да струва 155 млн. лв., а парите са по оперативната програма "Транспорт". Разширението на тази част от пътя се наложи заради задръстванията и катастрофите, които стават в края на "Люлин", тъй като четирилентовият път се влива в двулентовото Околовръстно.


В момента се разширява южната част на Околовръстния път до кв. "Младост". Част от нея - край магазина на "Икеа", трябваше да е готова до 15 септември, но в момента се работело по съкращаването на срока с три дни, каза министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев. "Работи се денонощно, двуетажна магистрала израства пред очите на всички нас и в момента се борим да оптимизираме срока с още три дни", каза още той.


Плевнелиев съобщи още, че строителите на магистрала "Люлин" ще трябва за собствена сметка да отстранят всички грешки, които се проявяват след пускането на пътя, по който се движат коли от средата на май. Една от тях е нетрайната маркировка. "Състоянието на магистралата се следи ежедневно. Като намалее трафикът в началото на септември, строителите да бъдат така добри да си оправят грешките", каза министърът.

Ключови думи към статията:

Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Има нужда в тоя участък. Светофарите трябва да се заменят с детелини като на обновените участъци. Дано само да не крадат парите за това.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  2. 2 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Абе това е много хубаво. Обаче Роско да намали малко пионерския патос в стил "ХаиНбоаз - проходът на младежта"

    "Работи се денонощно, двуетажна магистрала израства пред очите на всички нас и в момента се борим да оптимизираме срока с още три дни"

  3. 3 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 524 Неутрално

    плаша се като слушам колко качествено се строи.. ама пак по-добре от нищо

  4. 4 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1879 Любопитно
  5. 5 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1702 Любопитно

    Не мога да повярвам как капацитетите от Столичната община са открили топлата вода и ВЕЧЕ са се досетили да планират...

    Така де, магистрала "Люлин" е паднала от небето и не е било възможно да се предвиди увеличения трафик в този участък...

    Мъка, мъка...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  6. 6 Профил на skior4eto
    skior4eto
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Ако ГЕРБ ограничи още кражбите, ще стане европейска държава от България.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  9. 9 Профил на Иво Мирчев
    Иво Мирчев
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Този проект трябваше да е готов в края на месец юни. Сега се оказа изведнъж за септември... Продължават да бавят срокове, а задръстванията по "югозападната дъга" са ежедневие. А уж м-ла Люлин щеше да разтовари от бул.Бъкстон до Суходол пътя... дрън-дрън!

    http://www.ivomirchev.com
  10. 10 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Фандъкова каза - "трябва ни това" и Бойко каза - "направете го".

    (произволен български не-ГЕРБ кмет) каза - "трябва ни това" и Бойко каза - "ще видим...".

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  11. 11 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Кръстовище между околовръстното на столицата и автомагистрала? Надявам се това да е шега!

  12. 12 Профил на kalin_m
    kalin_m
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Добро решение, което много закъсня. Скоростта на придвижване е толкова, колкото в най-бавния участък. За да се усети истински ефект от строежа на южната дъга е задължително да се довърши пътя от Младост до разклона за магистрала Тракия/Цариградско шосе. Още повече, че между изходите за двете магистрали, околовръстното отдавна е разширено, с изключение на един мост при Казичане, който стои 20г. недоправен. Заради тези 2 "кръпки" Бъкстон - магистрала Люлин и Младост - разклона за Тракия от по няколко км. Околовръстното функционира лошо и опасно.

  13. 13 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#2] от "gsb":

    Все пак бил виден комсомолски деятел и ръководен кадър на ДКМС

  14. 14 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#9] от "Mirchev":

    Сутринта по БТВ или НТВ казаха, че магистралата на 3 месеца и вече дава фира

  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Разстроено

    плановете са от 1968 год. за което разполагам с официални документи. сега само се актуализира и препроектира частично като този измислен тунел при Пушкин, за да се съобразим с някои наши хора в този участък. ако не греша там е и къщата на Карамански.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#6] от "skior4eto":

    Много е трудно. Всички системи боксуват, никой нищо не похваща, в момента обществото е в тотална криза и нищо не върви. Вместо да се поправят, повечето хора го избиват на самодоволно самозатваряне.

  17. 17 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Едно време - 70те и ранните 80ти, това беше прекрасна част от София

  18. 18 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#5] от "B52":


    [quote#5:"B52"]Така де, магистрала "Люлин" е паднала от небето и не е било възможно да се предвиди увеличения трафик в този участък... [/quote]

    Всичката им работа по планиране на развоя на София е такава. Затова тия хора са за сметището. Като сравнявам с Букурещ ми се плаче

  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Разстроено

    До коментар [#17] от "Мер Ака Ри":

    с едно страхотно чаровно трамвайче по Пушкин

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#19] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Неее, това е било преди войната. След войната са го махнали. Прадядо ми е бил кантонер на Павлово

  21. 21 Профил на Александър Милушев
    Александър Милушев
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА": къщата на Карамански отдаван е склад за строитени материали. А тунелът е една добра идея, защото транзитът отива в него а локалната улица отгоре не препречва пътят към Витоша. Елате и вижте в събота и неделя колко хора пресичат околовръстното при улица Симеон Радев например. Тичат деца и възрастни с колички, велосипеди, с раници и кучета, а колите и огромните камиони профучават с 80-90 та и повече километри в час.

    Александър
  22. 22 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Прекрасно!

    Но след всяка новина, поднесена с такъв патос, се питам: тия хора наистина ли мислят, че са открили топлата вода! те ли са тъпи или мислят нас за тъпи? Това се все неща, които всеки нормално мислещ човек може да прецени като правилни и необходими!

  23. 23 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#11] от "darkstar":
    Кръстовището си е кръстовище въпросът е как е организирано, изградено... От текста става ясно, че ще има тунел от Бъкстон до Пушкин и после естакада над Цар Борис. Вероятно това кръстовище ще е пълна детелина. Има място и има естествена денивелация.

  24. 24 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1047 Весело

    До коментар [#20] от "Мер Ака Ри":

    боянското трамвайче го махнаха когато построиха резиденцията в бояна... много смътно си спомням как с баба ми ходехме с него на пикник... некъде средата на 70-те требва да е било...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  25. 25 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    Браво,нещата се случват и ще продължат да се случват.
    Още веднъж БРАВО!

  26. 26 Профил на bubolino
    bubolino
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Като си помисли човек какъв батак е по оперативните програми му се доплаква. ОП Транспорт е доказано саката програма, която не може да произведе нищо освен плява. Според мен средствата по ОПТ трябва да се влеят в Регионалното, тъй като става в повечето случаи въпрос за инфраструктура, която има регионалноо значение, а не за транспорт, които вече е тотално либерализиран във всичките му сегменти и сектори. По ОПТ трябва да се отпускат пари за конкурентноспособност на предприятията с оглед постигане на баланс между отделните видове транспорт.

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#21] от "Александър Милушев":

    склада е в двора е подлези за пешеходци е значително по-добро и евтино решение. освен това районът е рисков за наводненияно като предупреждавах за наводненията при строежа на южната дъга много "специалисти" се смяха

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на Александър Милушев
    Александър Милушев
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#20] от "Мер Ака Ри":

    Малкото трамвайче вървеше до началото на 80-те години. Правеше връзка с трамвай 5 на Павлово, като се дупчеше билета от 5-цата от обратната страна. След това направиха от улица "Александър Пушкин" един булевард и от трамвайчето нищо не остана.

    Александър
  29. 29 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#22] от "zenola":
    E, въпросът опира и до пари... а това значи - до приоритети.
    Заслугата на герберите в тая работа е, че вдигнаха приоритета на пътната инфраструктура в т.ч. и градската.
    Обаче за този проект трудно ще се намерят пари... Ако се съди от съобщението. А че е необходим, спор няма.
    Не съм фен на Борисов (надявам се че това е известно тук), но от ГЕРБ не са виновни, че София (и България) има толкова големи нужди, всичко е належащо, всичко е от първа необходимост защото инфраструктурата е забатачвана с години.

  30. 30 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    А иначе,така е,"патос"-ът е запазена марка на комунистическите оратори,затова го определят като такъв и се дразнят някои под тази статията,друго не могат да измислят горките,избори идат,другари,всички на барикадата!

  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#20] от "Мер Ака Ри":

    демонтираха го някъде 1965-1968 година

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на Александър Милушев
    Александър Милушев
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#27] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Живея в района от 1964 г. Тротоари няма, какво остава за подлези за пешеходци. А що се отнася до наводненията - елате при някой малко по силен дъжд да видите как са направени наклоните на околовръстното. Водата не може да слезе надолу и тече от шжната страна в посока обратно на движението на колите. И си се разплисква така дълго лсед като спре дъжда.

    Александър
  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Весело

    До коментар [#28] от "Александър Милушев":

    така беше и затова си мислех като дете че возенето е без пари.
    ние се качвахме от центъра нагоре да караме кормилачки-страхотия

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#26:"bubolino"]Според мен средствата по ОПТ трябва да се влеят в Регионалното, тъй като става в повечето случаи въпрос за инфраструктура, която има регионалноо значение, [/quote]

    Е работи се по този въпрос. Но без съгласието на ЕС няма как да стане. Все пак си мисля, че ще успеят да прехвърлят пари от ОПТ към регионално развитие. И не за друго, ами защото Плевнелиев показа може да се работи. Мисля, че в ЕС му имат доверие.
    Но ако стане президент всичко ще отиде по дяволите...

  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#32] от "Александър Милушев":

    нали видяхме пролетта каккараха кану по шосето а за подлезите говоря като алтернатива набезмисления тунел

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#34:"Дамян"]Но ако стане президент всичко ще отиде по дяволите... [/quote]
    Няма такова нещо,направи най-важните неща-търговете по стандарт на ЕС.
    Оттук нататък и заместниците могат да се справят без никакъв проблем.

  37. 37 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#18] от "Мер Ака Ри": Проблемът не е точно в планирането и проектирането. Работил съм в тази област през 80-те и знам. Още от татово време има 5-6 проекта за южната дъга на Ок. път един от които е прекрасен - транзитът е изцяло на естакада заради? познейте - мда, заради стичащите се от Витоша води и високите подпочвени води под Киноцентъра (Ботаническата градина)

  38. 38 Профил на bubolino
    bubolino
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#34] от "Дамян":

    Ами честно казано не знам дали е заради Плевналиев или заради това, че самите параметри на ОПТ са заложени по начин, който да не позволява изразходването на средства така както минават по Регионалното. Само се замисли, че инфраструктурата е пътно съоръжение, което минава през различни населени места. Естествено е самата ОПТ да се влее в регионалното. ОПТ трябва да остане в частта конкуренция между видовете транспорт. Така да се каже баланс, чрез който ще се гарантира предоставяне на равнопоставен достъп и избор на граждани и бизнес към видовете транспорт.

  39. 39 Профил на magna
    magna
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#12:"kalin_m"]

    Добро решение, което много закъсня. Скоростта на придвижване е толкова, колкото в най-бавния участък. [/quote]

    много правилно

  40. 40 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#36] от "petrunof":
    Може и да си прав и дано да си прав. Чувам стари познати в пътната агенция, хвалят го Казват, че е преобърнал начина на работа и там сега се работи яко и по европейски
    Това с президентството беше шегичка

  41. 41 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#38] от "bubolino": Съгласен. Но засега само се преговаря за част от средствата, доколкото знам.

  42. 42 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3282 Весело

    До коментар [#8] от "be_google":Мдаа не е като при Дедо Симо и Станишев-тогава не се строеше нищо-само се крадеше-чиста работа. По 2 милиарда опукваха за месец в края на всяка година от "излишък" .Е оставиха "царски чешмички",де-не е без хич.....

  43. 43 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Гневно

    До коментар [#37] от "Дамян":

    Имах предвид планирането. Развитието на града не мож го проектира, а го планираш. След плановете идват проектите. Те 20 години играха на "Мъкни манго", сега някакво мафиотско недоразумение наречено главен архитект се пъчи като пръч с първия план на София от десетилетия. И го нарушава самият той. Погледни само как строят първата линия на метрото - където има най-евтино, и по съществуващи трамвайни трасета. Втората също така. И третата искаха така, само да усвоят милиони.... Само че тия милиони в крайна сметка някъде отиват Както в канал, досега те се стичаха на Слънчев бряг (Банско итн.) И понеже няма къде вече, понеже туризмът достигна капацитета си на надуване без развитие на инфраструктура и без запазване на природата, тия хора трябва да разберат, че така не може да продължат, АКО ИСКАТ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА ПЕЧЕЛЯТ от каквото са настроили !!!!!

  44. 44 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мер Ака Ри": Струва ми се че малко преувеличавате с нихилистичния патос Всички ние това добре го знаем. Все пак доскоро ДЕЙСТВАШЕ ОГТП от 1989 г.
    Метрото беше проектирано през 80-те и сега се изпълнява без изменения. И метрото беше проектирано добре от гледна точка на трафика. Не знам знаете ли, но при строителството на НДК беше прокопан един ес образен тунел за бъдещото метро, който сега ще се ползва за втори метродиаметър, барабар със спирката в подлеза на НДК А тунела "Драган Цанков и моста Въртопо бяха изградени също преди 1990 г. Сега само ги довършиха (отвориха тунела и прекараха метрото по моста)

  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мер Ака Ри":

    удивително точно

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мер Ака Ри":
    Разликата е, че по татово време за по евтино се копаеше по открит способ, а сега с японски "къртици"

  47. 47 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#44] от "Дамян":

    знаеме ама защо строиха над земята при интерпред и унищожиха трамвая а сега ще строят нов

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  48. 48 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#47] от "КМЕТ В СЯНКА": Е това не знам Вероятно за по-евтино. И съм против този трамвай там. Той вече е извън плановете. След изграждане на метрото следва ГТ следва да се развива по тангентите - да се създават връзки между метродиаметрите.

  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Любопитно

    защо се унищожи околовръстната ЖП линия покоято перфектно можеше да се пусне без пари надземно метро, което да поеме транзита и направи връзките

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#47:"КМЕТ В СЯНКА"]ама защо строиха над земята при интерпред и унищожиха трамвая а сега ще строят нов [/quote]
    Защото е най-умното решение,не за друго.
    А новото трасе на трамвая влиза в общия проект по ОПРГ за интеграция на градския транспорт,така че нямаш никакви грижи.

  51. 51 Профил на na
    na
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Със сигурност това е най-умното решение, просто няма друго ще се облекчи значително трафика. Браво продължавайте все така.

  52. 52 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#43:"Мер Ака Ри"]Погледни само как строят първата линия на метрото - където има най-евтино, и по съществуващи трамвайни трасета. Втората също така. И третата искаха така, само да усвоят милиони.... [/quote]
    Е това исказване е ... глупавичко Иска се поне малко мислене.
    Старите трамвайни трасета преди 1990 г. возеха по 12-13 хил души на час!!! Нещо немислимо за трамвай. И помните какво беше - 4-5 км/час в центъра. ЕСТЕСТВОНО е метрото да замени именно тези най-натварени трамвайни трасета!!! Къде другаде да гп праснем? От къде да мине? А СПИТКИТЕ къде да ди изкопаем? А? Има ли значение от къде точко ще се прокопае метрото, ако ще има спирка на Св. Неделя?
    И защо мислите, че се строи където е най-евтино? Никак не е евтино да се мине през римския град пред ЦУМ.
    Хайде да критикуваме смислено! И аз ще се присъединя. Но такава малоумна критика не върши работа никому!!!

  53. 53 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#49] от "КМЕТ В СЯНКА": Имаше проекти за трамвайно трасе по старата жп линия. Метро там не става - НЯМА ДОСТАТЪЧНО ТРАФИК!!! Ясен ли съм?

  54. 54 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#52] от "Дамян":


    До коментар [#53] от "Дамян":

    Браво,Дамяне,може би нямаш нужда от похвали,но браво за това,че не си затваряш очите пред нещата въпреки,че не си поддръжник на правителството.
    Това си е мъжка работа,не е за всеки.

  55. 55 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#50:"petrunof"]А новото трасе на трамвая влиза в общия проект по ОПРГ за интеграция на градския транспорт,така че нямаш никакви грижи. [/quote]
    Виждали ли сте го този проект или цитирате чутото по телевизията? Този трамвай го няма в проекта за ОГТП. И като мине от там, къде отива? Кого вози, кои зони свързва? По Баучер ли да остане трасе или през гората? Или и двете?
    Умува се в мометна и се действа малко прибързано. Няма ясна идея в момента кои трамвайни линии да останат и защо и как.
    Лично аз си мисля, че с тия новинки по телевизията се пазят от "народното недоволство" че им закриват любимата трамвайна линия. Но така или иначе няма да се опазят - преди приемането на ОГТП също има обществени обсъждания.

  56. 56 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#54] от "petrunof":
    Не ме интересува кой ще оправи София само да я оправи.

  57. 57 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#53] от "Дамян":

    това не е отговор защо се унищожи линията и в случая как ще го наречем - метро или бърз травмай /какъвто бе проекта/ - S BANN или U BANN си е чиста софистика

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  58. 59 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#56] от "Дамян":

    що се касае за изходните данни за пътникопотока то би било добре да признаеш че са си чиста стъкмистика.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#56] от "Дамян":

    съгласен съм но е важно и на каква цена и с какво качество ще е туй оправяне щото ако е като плавателното околовръстно и нагънатото цариградско което убива мотористите и затова е забранено за тях - то БОЖЕ ПАЗИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  60. 61 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#59] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Много нещо изписа за тая релсова линия.
    Ако си оттатък околовръстното,по-долре прочети нещо за разширяването му,а не да се тюхкаш за тази линия.
    В ЕС също има криза,ако не знаеш,никой няма да даде на този етап пари за такива проекти,сега се гонят приоритетите.

  61. 62 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#59] от "КМЕТ В СЯНКА": Е точно тук не позна занимавах се професионално с проблема. Не ме закачай на тема анализ и прогнозиране на трафик.

  62. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#62] от "Дамян":

    ЗНАЧИ СИ ПРЕТЪРПЯЛ ПРОФЕСИОНАЛНА НЕУДАЧА МЕКО КАЗАНО !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  63. 64
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Гневно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  64. 65 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#60:"КМЕТ В СЯНКА"]
    съгласен съм но е важно и на каква цена и с какво качество ще е туй оправяне щото ако е като плавателното околовръстно и нагънатото цариградско което убива мотористите и затова е забранено за тях - то БОЖЕ ПАЗИ !!![/quote]
    Така де,да си дойдем на думата,пенсионер назадничав.
    Защо не започна още отначало с това?
    И какво казваш,Цариградско убива мотористи,а?
    Нищо не заслужавате и нищо не правите,за да заслужите нещо,само мрънкане,рев и сополи.

  65. 66 Профил на james1
    james1
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Седерасти, защо вашите крадци Костов и Софиянски не направиха всички това, което сега се строи?

  66. 67 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Весело

    До коментар [#65] от "petrunof":

    образовай се и опознай живота - ще ти е от полза а за пенсионера може да дойдеш да се опознаем и преборим по знаене и можене малкия

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 68 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Отговарям Линията особено в частта и от Зоологическата градина чааак до гара Средец беше дадена в жертва на автомобилното движение. Най-ясен е примерът с пробива под Цар Борис. А с разрастването на града на юг тази линия се оказа в района на втория градски ринг. А опитай се да си представиш движението днес без този ринг? А въпросът ти не можеше ли по тази тангента да се изгради трамвай е справедлив. Ми можеше, добре щеше да е Ама не стана. Този въпрос още си стои , ама по Гоце Делчев, Красно село, Красна поляна или Гео Милев по коритото на река Драгалевска, под Драган Цанков, Зоологическата градина, Сребътна, Тодор Каблешков, Овча Купел. Идеи има, проекти има, пари няма Не може всичко наведнъж.

  68. 69 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#66] от "james1":
    Софиански направи пробива Димитър Несторов и кочината по Константин Величков,'доведе метрото до Св. Неделя Направи и други неща и крадеше само 10% При това по негово време нямаше европейски фондове.

  69. 70 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Любопитно

    До коментар [#62] от "Дамян":

    понеже третия метродиаметър нещо се закучи кажи къде ще е четвъртият

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  70. 71 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#64] от "Мер Ака Ри":

    Леле-леле,ами отивай в някоя политическа тема бе,момче младо.
    Кажи сега,че ти много знаеш,а всички други са неграмотни.
    Стигал си до Букурещ и знаеш какво е "леко метро"?
    Клоун дребен.

  71. 72 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#63] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Не съм оставих нещата на по-млади умове Остарявам бавно, неусетно почти

  72. 73 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "be_google":


    [quote#7:"be_google"]Стига сте крили като мишки от българските и европейските данъкоплатци,[/quote]
    ============================

    Колега ,
    Ще почна отзад напред :
    1. От евр.данъкоплатци (между които сме и ние уж ) , няма как да се скрие , защото разплащането по фондовете става на база договорите.
    2. Плевнелиев сключи договори по една евр. програма за отворени врати ли беше , за отворени прозорци ли беше с близо 5 НПО-та на които по договор се предават сключените договори за строителство , а те пък от своя страна са длъжни да информират обществото ? ? ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  73. 74 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Гневно

    До коментар [#62] от "Дамян":

    Професионално? Затова ли сме на това дередже? Да ви хвана всичките "професионалисти" и да ви натикам да пасете крави и да садите зеле. Но и това ще го свършите със същия професионализъм. Надути пуяци, нито разбират нещо, нито ги интересува да научат. Като оная Валентина Хасан с "Кен ли". Мислите си че правите нещо, ако не засягаше толкова хора, щеше да е смешно!!!! Само ходят и се дуят напред назад, а по същество са като циганките по околовръстното, за пари всеки глупак си прави каквото иска и те му го узаконяват.

  74. 75 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Любопитно

    До коментар [#68] от "Дамян":

    тука ми хареса но сещаш ли се защо всички управници и строители най обичат подземното строителство

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  75. 76 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#71] от "petrunof":

    Де и вие да бехте стигнали до Букурещ!

    Я ми разкажи за светофара пред мола на Ситняково.
    Я ми разкажи защо Икея се прави на Бистришко шосе, а не в Илиянци?
    Потърси "Земетресенията в София", издание на БАН

  76. 77 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#64] от "Мер Ака Ри": Спорът по цариградско или по драган цанков е мноого стар и вече не е актуален. Метрото си стои добре там където е направено вече


    [quote#64:"Мер Ака Ри"]Малоумен е този, който иска да прекара на мястото на трамвай № 5 и трамвай 22 "леко метро". Точно там, където и двата трамвая си имат лента за движение. Това "леко метро" пак ще пресича кръстовищата на едно ниво, нали? [/quote]
    С това съм съгласен - ако трети метродиаметър не се закопае и основните кръстовища на Цар Борис не станат на две нива, нищо не правим. Евентуално смяна на настилката и малки корекции на съществуващия трамвай стига.
    А това дето ми приписваш презастрояването на София, не е справедливо. По този въпрос сме в един отбор. И да, бил съм в Букурещ , поне 5 пъти И във Варшава и в Будапеща... и другаде

  77. 78 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#71] от "petrunof":

    Вие дъртаците дори зелена вълна не знаехте какво е, та трябваше общински съветници да ви светнат !!! СВЕТОФАР майка, по ваше време светофарите са били култура и напредък, понеже сте набори с Алеко Константинов !!! Само вие имате право да говорите, а ние сме задължени да ви слушаме, нали? Е не, ето ти мнение на човек дето всекидневно ви търпи простотиите и идиотщините.

  78. 79 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#70] от "КМЕТ В СЯНКА": Е как къде?! По бул. България от Бояна та до Орландовци. Но той ще е въздушен на магнитна възглавница... примерно. Да не кажете пак, че ще се копа
    Е, къде Орландовци може и да слезе под земята

  79. 80 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Весело

    До коментар [#79] от "Дамян":

    Орландовци като спирка последна или първа

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  80. 81 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мер Ака Ри": А бе много грешиш поне по отношение на мен Ако дъртаците като мен бяха повечко, щеше да е по-добре. Ама сега е ваш ред, да видим какви ще ги свършите. Щото хора с моето образование и квалификация днес по ги няма. А дано да греша

  81. 82 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Гневно

    До коментар [#77] от "Дамян":

    Добре, мир! Но само с ТЕБЕ !!! Помагайте да свалим Петър Диков, че само чака да минат изборите и ще задмине и Стоян Янев. Всеки ден гледам какви неща са нацвъкани в Младост на кръстовището на Деница (от страната на Младост 1 и Младост 3) и се чудя това как ще се разруши!!!! Поне да бяха хубави сгради .... Просто отчаяние ме хваща, казвам ти, ей сега се вдигни и отиди в Букурещ, разгледай какво се прави с квартала зад Хана на Манук (от 17 век), където допреди пет години живееха само мангали. Сега се реконструира и е напълнено с кафенета, вечер не можеш да минеш по улицата от млади хора, а тъй като целият квартал е отдавна занемарен, почти няма живущи и става идеално място за забавление на младежта. Не може да се направи баш същото в София, но идеята е, как стари сгради, изоставени отдавна и населени с цигани, се връщат към живот! И сега се сещам за квартала около Женския пазар и пак ми се доревава.... Де ги тия дъртаци дето планират София, ей ще ги ритам докато не издъхнат, казвам ти!!!

  82. 83 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#78] от "Мер Ака Ри":

    Братле,ако живота ти е взел нещо не е тук мястото да се нервиш и пишеш простотии.
    Одеве даваш Букурещ за пример и затова можеш да отидеш спокойно на майната си.
    Точка.

  83. 84 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    Да видим какво ни казва тази новина -
    че герберчетата ще продължават да строят проектираните преди 30 години обекти. Добре, лошо няма. Само не разбирам що е новина. УТре Плевнелиев да излезе и да ни каже, че тази нощ ще се извозва боклука? Предизборната кампания на Герб както обикновенно е безплатна.


    Мен силно ме притеснява обаче последния абзац, за магистрала Люлин - явно има дефекти, явно са сериозни. Чудесно е, че ще бъдат отстранени за сметка на строителя, така и трябва. Но заради малоумно приетия гаранционен срок, в противоречие на един куп наредби, то същия изтича след половин година. Кво правим с дефектите тогава, кой ще ги плаща, или ще се надяваме те да изчезнат от самосебе си?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  84. 85 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#82] от "Мер Ака Ри": Разбирам те ... В личен план само още 2-3 годинки и се махам от София
    Офце не знам дали ще гледам, но асма ще подстригвам... Не го дишам вече този град... Пораженията са трудно изличими.

  85. 86 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    До коментар [#85] от "Дамян":

    за последно ЗАЩО няманачин пешеходец да пресече околовръстното в новата му южна дъга ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  86. 87 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#74] от "Мер Ака Ри": Уф... последно и само за теб. Много ме натъжи...
    По мое време, като бях млад четех едни американски книжки, едни математически модели, пътища в графи, пишехме софтуер на фортран после на си... Уиндоус го нямаше даже
    Учихме, правихме анкети, събирахме данни... и правихме модели за прогнозиране на трафика и да... давахме ги на началствата и ... нищо. После правихме първите системи за управление на ГТ в реално време - с пръдня боя... днес си имаме джи пи еси... Само мислене няма.
    Обаче по едно време като дойдоха некви французи, па американци и ни гледат и не вярват... че си говорим на един език и се разбираме. Е що пари изкарах в този период...
    Но после се омазаха нещата и минах в друга сфера...
    Бъди здрав! И мрази по-малко с мярка и целенасочено

  87. 88 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#79] от "Дамян":

    Ами, трябва да разбиете първия, не може и Дружба и Младост на една линия! Че и летището. Летището може и от третата, пак ще се обикаля много ... А когато Петър Диков построи Диковград (ХЕХЕХЕ !!!) в Кремиковци, тогава ще направите отделна линия за там, може от неговия дворец право до Кремиковци...

    Между другото, направи следната връзка - 26 годишен купува терена под Кремиковци ( за който с такъв хъс говореше Петър Диков, дори Бойко докато беше кмет) със заем от Първа инвестиционна. Собственикът на Първа инвестиционна иска да легализира незаконен строеж в Национален парк Пирин и получава съгласие на правителството.
    Естествено, Бойко забрави да пита ЕК, а комисар по екология е словенецът Янез Поточник. Словенец комисар по екология! АУУУ!!! С ТОВА зло не искате да си имате работа, повярвайте ми !!!

  88. 89 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#86] от "КМЕТ В СЯНКА":
    От малоумие. Нямам друго обяснение. Защото е факт
    Дали пък не е някакъв виц, който да не съм чувал?

  89. 90 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Гневно

    До коментар [#89] от "Дамян":

    НЕ Е ВИЦ А Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ И ГРУБО НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНИТЕ НА ДЪРЖАВАТА

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  90. 91 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#90] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Пред всеки склад за камъни или дърва за горене ли да направят пешеходни пътеки?
    Къде се правят такива като споменаваш закона?

  91. 92 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#88:"Мер Ака Ри"]Ами, трябва да разбиете първия, не може и Дружба и Младост на една линия! Че и летището. [/quote]
    Ами погледнато технологично - може и е по евтино. Днес метрото джитка с ен на брой вагони на 6-7 мин. интервал. Могат да му се сложат ен+2 а интервалите на движение да станат 4-5 мин. и така ще може да вози 15-20 хил пътника на час. Ама не знам дали ще ги събере толкова при тоя мерак да си караме колите.

    А за останалота... ми да , ужасно подозрително стоят нещата с Кремиковци... Аз по-силно подозирам Дамбовците и Трактора, щото собствеността на гарата за насипни товари е тяхна... и ако ще се прави логистичен център там далаверата ще е страхотна...

  92. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Весело

    До коментар [#91] от "petrunof":

    където живеят хора с законно построени имоти илитератче и поне на всеки километър защото това е булевард а не е шосе а даже и на тракия има

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Разстроено

    До коментар [#91] от "petrunof":

    в цял свят се правят подлези и надлези и за хора и за животни.
    питай министърката с весел алкохолен поглед

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 95 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#90] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Е ще трябва да спретнат по някое мостче на влюбените тук там. Да облекчат и мургавите проститутки в района.
    А сериозно, и за това има проект Пешеходната връзка между Южен парк и Витоша в района на Ботаническата градина. Там остана незастроено, дали заради забрани или заради подпочвените води... та тази връзка си има пешеходен мост точно срещи ботаническата градина

  95. 96 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#93:"КМЕТ В СЯНКА"]където живеят хора с законно построени имоти илитератче и поне на всеки километър защото това е булевард а не е шосе а даже и на тракия има [/quote]
    Тока и с теб!

  96. 97 Профил на Petrunof
    Petrunof
    Рейтинг: 466 Весело
  97. 98 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#92] от "Дамян":

    На метрото основния проблем му е неадекватния довеждащ транспорт - както откъм маршурти и разписание, така и откъм таксуване. Единственото, дето му е наред е онова, което е проектирано преди 30 години.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  98. 99 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#98] от "Тони!": Съгласен! Трябва интегрирана система за таксуване в т.ч. и с паркиране в определени паркинги около периферните метростанции. А иначе останалата мрежа на ГТ е толкова развита отпреди, че все има довозване Е, може да се оптимизира и да се внимава като се закриват автобусни линии, например.

  99. 100 Профил на Мер Ака Ри
    Мер Ака Ри
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#87] от "Дамян":

    Човек, много си работил с компютри и не различаваш емоциите. Емоцията омраза е едно, а емоцията гняв е друго.
    Гневът е справедлив яд, което го прави много по-силен. Гневът е повече от човешка емоция, защото е и божествена - справедлива реакция срещу несправедливостта.
    Те унищожават града ми, съсипват го и ми се лендзат по телевизии. Няма такова грозно ново строителство дори в Албания !!!
    Тия мишоци - архитекти, "градоустройчици" и подобните им вкупом се развратиха, продадоха се на жалки създания и започнаха да им слугуват. В България можеш да правиш всичко, но все някога ти идва сметката. И те тепърва ще дават обяснение за действията си и да търпят последиците от тях. Вероятно следващите години ще са години на световен икономически колапс, и ако само с това се разминем, ще се радваме! Защото гладните от третия свят просто ще ни залеят, без да питат искаме ли, даваме ли.

    Но по темата за София и, да, Околовръстното:
    ЗАЩО НА ОКОЛОВРЪСТНОТО И СИМЕОНОВО НЕ СЕ НАПРАВИ КРЪГОВО, А НА ДРАГАЛЕВЦИ СЕ НАПРАВИ ?????
    За завой от Околовръстното към Симеоново се чака 40 минути, а на Драгалевци се минава веднага! !!!!
    КОЙ ГО ПЛАНИРА ТОВА, КОЙ ГО ОДОБРИ - ИСКАМ ДА ЗНАМ !!!!!!!!!

    Настроиха десетки хиляди жилища от Бъкстон до Младост , без да правят детски градини, паркове, ПАРКИНГИ, градски транспорт няма, няма и УЛИЦИ !!!
    Строят делови сгради без да има място за паркиране, без да има улици, без да има транспорт (Бизнес парк), строят ги във или до жилищни квартали, а те трябва да са отделно!
    Без да съм специалист, просто гражданин съм - но това е ДИВАЩИНА !!!!
    А оня мухъл petrunof ми се опъва!!!
    Строят, без да отчитат фактора "селска чест", обяснявам:
    Един построи, потръгне работата, ОБАЧЕ след него идва цялото село и то започва да строи, защото са видели, че един е построил и работата му е потръгнала.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK