Междувременно премиерът Бойко Борисов съобщи по време на посещение в Прага, че скоро ще бъде обявена процедура за концесия на пристанище Варна, като интерес имало от "най-големите пристанища – Ротердам, Хамбург, Дубай порт".
Искате ли да залагаме кой ще вземе пристанише Варна:
1. Ротердам
2. Хамбург
3. Дубай порт
4. ТИМ
Аз давам 100 лв за номер 4.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
ne moga da razbera zashto shte se dava na koncesia dyrzhavno predpriatie, koeto dava pechalba. tova s tazi privatizacia go izmisliha bivshite stopanski rykovoditeli, koito razgrabiha vsichko i dokaraha do plachevno systoianie poverenite im druzhestva, za da mogat da se prodatad
Е, и? От това какво следва - дигнаха ли се заплатите, дигнаха ли се пенсиите? Намаля ли безработицата? Намаля ли циганската престъпност, намаля ли българската, намаля ли организираната държавна престъпност?
-----------
"Рекорден обем товари са обработени на пристанище Варна през септември" - звучи като комунистическата пропаганда от кинопрегледите.
смЕх в залата.
До коментар [#1] от "NPaine": ТИМ вече си имат едно пристанище във Варна и сега ще го разширяват, като му добавят даже терминал за нефт, одълбочават го, одължават кейовата стене и т.н.
Преди година Красимир Узунов имаше желание да вземе концесията на контейнерния терминал, така че ако се раздроби пристанището, той е моят фаворит за концесионер- 200лв на него.
Но ако се дава цялото на един концесионер... незнам дали ще го прилапа български играч, защото няма много с интереси в морския бранш и да не са се сдобили с дял от баницата.
До коментар [#2] от "mngoznajko": Защото има нужда от модернизация и изграждане на нови кейови стени, а това е свързано с инвестиции за милярди. В близките години държавата няма да може да ги отпусне, а румънските пристанища (най-вече Констанца) привличат все повече товари, точно защото са модернизирани, но не от държавата, а от концесионери. А концесионера има и интерес да привлича повече товари, защото така се увеличава печалбата, а чиновникът си знае на кое число си получава заплатата и няма да получи никакъв бонус за това, че този месец има повече товари.
Interesno zashto nikoi ne kazva za suotnoshenieto na obrabotenite tovari Varna/Konstanca koeto 100k na 1m v polza na Rumuncite i nikoi ne govori za tozi fakt
Interesno zashto nikoi ne kazva za suotnoshenieto na obrabotenite tovari Varna/Konstanca koeto 100k na 1m v polza na Rumuncite i nikoi ne govori za tozi fakt
Рекордните обороти, явно са причината да да се даде на концесионер, а кажете къде е логиката?
Кирчо Фараона беше говорителя на ТИМ, сега вече заменен от Бойко.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
NPaine
Рейтинг: 1441 ВеселоМеждувременно премиерът Бойко Борисов съобщи по време на посещение в Прага, че скоро ще бъде обявена процедура за концесия на пристанище Варна, като интерес имало от "най-големите пристанища – Ротердам, Хамбург, Дубай порт".
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Искате ли да залагаме кой ще вземе пристанише Варна:
1. Ротердам
2. Хамбург
3. Дубай порт
4. ТИМ
Аз давам 100 лв за номер 4.
mngoznajko
Рейтинг: 8 Неутралноne moga da razbera zashto shte se dava na koncesia dyrzhavno predpriatie, koeto dava pechalba. tova s tazi privatizacia go izmisliha bivshite stopanski rykovoditeli, koito razgrabiha vsichko i dokaraha do plachevno systoianie poverenite im druzhestva, za da mogat da se prodatad
JO TA KE THE BEST!!!
Рейтинг: 466 НеутралноЕ, и? От това какво следва - дигнаха ли се заплатите, дигнаха ли се пенсиите? Намаля ли безработицата? Намаля ли циганската престъпност, намаля ли българската, намаля ли организираната държавна престъпност?
-----------
"Рекорден обем товари са обработени на пристанище Варна през септември" - звучи като комунистическата пропаганда от кинопрегледите.
смЕх в залата.
zh Vulchev
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#1] от "NPaine": ТИМ вече си имат едно пристанище във Варна и сега ще го разширяват, като му добавят даже терминал за нефт, одълбочават го, одължават кейовата стене и т.н.
zhvПреди година Красимир Узунов имаше желание да вземе концесията на контейнерния терминал, така че ако се раздроби пристанището, той е моят фаворит за концесионер- 200лв на него.
Но ако се дава цялото на един концесионер... незнам дали ще го прилапа български играч, защото няма много с интереси в морския бранш и да не са се сдобили с дял от баницата.
zh Vulchev
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#2] от "mngoznajko": Защото има нужда от модернизация и изграждане на нови кейови стени, а това е свързано с инвестиции за милярди. В близките години държавата няма да може да ги отпусне, а румънските пристанища (най-вече Констанца) привличат все повече товари, точно защото са модернизирани, но не от държавата, а от концесионери. А концесионера има и интерес да привлича повече товари, защото така се увеличава печалбата, а чиновникът си знае на кое число си получава заплатата и няма да получи никакъв бонус за това, че този месец има повече товари.
zhvBro
Рейтинг: 579 Неутрално"Рекорден обем товари са обработени на пристанище Варна"
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark TwainЯсно, рекорден внос от Китай...
Gavril Hlutev
Рейтинг: 466 НеутралноInteresno zashto nikoi ne kazva za suotnoshenieto na obrabotenite tovari Varna/Konstanca koeto 100k na 1m v polza na Rumuncite i nikoi ne govori za tozi fakt
Публикувано през m.dnevnik.bg
Gavril Hlutev
Рейтинг: 466 НеутралноInteresno zashto nikoi ne kazva za suotnoshenieto na obrabotenite tovari Varna/Konstanca koeto 100k na 1m v polza na Rumuncite i nikoi ne govori za tozi fakt
Публикувано през m.dnevnik.bg
Varnalis
Рейтинг: 574 НеутралноРекорда идва от износ на СКРАП за друго не ставаме
Мартин Аргиров
Рейтинг: 466 ЛюбопитноРекордните обороти, явно са причината да да се даде на концесионер, а кажете къде е логиката?
Кирчо Фараона беше говорителя на ТИМ, сега вече заменен от Бойко.