Кабинетът одобри да се облагат залаганията в чужбина

Кабинетът одобри да се облагат залаганията в чужбина

© Цветелина Николаева



Правителството одобри нов закон за хазарта, с който ще се регламентират онлайн залаганията в чужди букмейкърски къщи, залаганията в състезания с кучета и коне и други хазартни игри, които до момента не са били регламентирани, съобщи вицепремиерът и министър на финансите Симеон Дянков след заседанието на Министерския съвет.


В новия проектозакон има и раздел, който ще регулира залаганията чрез есемеси и през телевизионни предавания.


Министърът на финансите добави, че според анализ на Европейската комисия от България годишно излизат между 300 и 700 млн. евро за онлайн залагания, които в момента не се облагат. Очакванията са, че след като законът влезе в сила в бюджета да влизат около 40 - 50 млн. евро. С подзаконови актове ще се регламентира голяма част от постъпленията да се пренасочват към колективните спортове с приоритет детските и юношеските школи.


Ще се повишат изискванията към игралните зали. Те ще трябва да са по-просторни и да имат повече машини и маси. " Целта е игралните зали да излязат от апартаментите, от жилищните квартали, да не са близо до спортни площадки, детски градини и училища и да не се създават рискове от ранно пристрастяване към хазарта, каза Дянков.  Според него около една четвърт от сега съществуващите не отговарят на по-високите изисквания.

Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на тони
    тони
    Рейтинг: 473 Неутрално

    само ми е интересно как ще се контролира туй

  2. 2 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Супер! Браво!

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  3. 3 Профил на tonaldo
    tonaldo
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Е щом е така да покриват и същия процент от загубите.

  4. 4 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#1] от "тони":

    важното е, че има политическа воля.

    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  5. 5 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Ей гадове са тези от ГЕРБ, не стига, че няма какво да яден, ами искат и да ни спрат комара. Това не е живот, не се издържа. Дянков унищожи комара.

  6. 6 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Стив Ханке: Борисов е прав за намаляването на пенсиите в ЕС


    Де го Барона и останалата агитка, да каже нещо за Ръпона.

  7. 7 Профил на NewRe
    NewRe
    Рейтинг: 480 Неутрално

    тия смешници се чудят вече какво да обложат с данък
    НИЩО друго не могат

  8. 8 Профил на NewRe
    NewRe
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Колко е ДАНЪК ЛЕНТИЧКА?

  9. 9 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 587 Весело

    Как НАП ще разбира кой, какво и кога е заложил...
    Сега НАП се развихрят и започват да декриптват ССЛ-и всякакви, както и да ИЗИСКВАТ би-уин, спортингбет и пр. да си предадат счетоводните тетрадки...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  10. 10 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#8] от "NewRe":

    Данък лентичка е всеобхватна мизерия и безработица

  11. 11 Профил на lao
    lao
    Рейтинг: 434 Гневно

    Пак лобистко решение... Щото на местните "топ" дерибеи в областта на залаганията, им паднаха приходите значително, и сега ще направят така, че да намалят натиска на външната си конкренция и на малките играчи..
    Ако от това спечели бюджета, добре. Но защо това решение идва чак СЕГА!!!
    И какво е това, да има казина и игрални зали и в най-малките населени места - например в Котел....
    Играем си с огъня, но най-важното от тази иначе чудесна предизборан ПР история е, че приоритетите на правителството са не да създава равнопоставеност и да установи върховенството на закона, не да стимулира икономиката и създаването на устойчиви работни места, а приоритет и е да работи за лобистките интереси с действия и бездействия ВСЕКИ ДЕН!

  12. 12 Профил на me4opuh
    me4opuh
    Рейтинг: 407 Весело

    40-50 млн. евро ще ги видят през крив макарон като постъпления от данъци. Тия луди ли са?
    Пък и лобисткия законопроект целящ монопол на Еврофутбол 2 ПЪТИ Еврокомисията им го връща за промяна (първия път им го връщат и след пробват с АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ ЗАКОНОПРОЕКТ... ако мине... бахти идиотите) и те пак не вдяват, че в този си вид няма да мине. На третия път ще им шибнат и една тлъста глоба вече!

  13. 13 Профил на Трудно е да бъдеш бг
    Трудно е да бъдеш бг
    Рейтинг: 434 Неутрално

    С други думи за пореден път кабинетът си загуби времето. Защото това е приложимо единствено ако обложат с данък ВСИЧКИ финансови трансфери към чужбина, та белким уловят и някой към bet-сайтовете. Или ако ограничат достъпа към Мънибукърс, например. Както казва колегата wreck - важното е, че има политическа воля... Ха-ха!

  14. 14 Профил на simo_simov
    simo_simov
    Рейтинг: 163 Неутрално

    Играя си покерче онлайн и хващам някоя добра ръка. Падат кинти в сметката и отивам в кварталния банков клон да изкарам нещо от банкомата. Пред банкомата стои усмихнато момиче и ме поздравява учтиво. Чудя се каво става докато не ми казва "Дължите 10 процента данък върху печлбата от покера. Тук съм за да го прибера. "Другият вариант е да натоварят дядкята, който охранява клона да прибира сумата.

  15. 15 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#6] от "normandy":
    Можеш да намаляваш само когато Ти даваш!
    Можеш да намалиш пенсиите за старост или социалните, но не можеш да намалиш това, което хората са си изработили, а Ти си профукал.
    Борисов трябва да разбере, че не той дава парите! Това са пари на хората, които временно (40 години) престояват по сметки на тези които са поели отговорност.
    Сега трябва да се кланяш и да си благодарен, че ти отпускат малко от твоето и да величаеш, когато това се случи.
    Наглост! Наглост! Наглост!

    Не знам обаче как да характеризирам хора, които зашитават такива нагли и тъпи действия.

    pastor
  16. 16 Профил на jiffylube
    jiffylube
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "около една четвърт от сега съществуващите не отговарят на по-високите изисквания"
    Разбира се има такива, които отговарят на изискванията и познайте кои са те ....

    Освен това всички залагат в чужбина, защото има по-добри коефициенти и по-добри възможности да се спечели, доколкото знам... Познайте отново за кого е от полза да се играе повече само в БГ...
    Детски площадки - тинтири-минтири, на кой му пука....

  17. 17 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 759 Неутрално

    [quote#15:"pastor"]Не знам обаче как да характеризирам хора, които зашитават такива нагли и тъпи действия. [/quote]

    Стив Ханке е професор по приложна икономика в университета "Джон Хопкинс", САЩ. Участва в съветническия борд на националната банка на Кувейт и във Финансовия борд на Обединените арабски емирства. Съветва правителствата на много държави, сред които Аржентина, Естония, България, Босна, Еквадор, Литва, Черна гора, Венецуела, Албания, Казахстан.



  18. 18 Профил на еuroГаньо
    еuroГаньо
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Желанието ви да не спечелите изборите ще ви се удовлетвори!

  19. 19 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Да, на разни лентяй сигурно няма да им хареса да им облагат залаганията, но според мен няма по-добро решение.
    Това, че някой е решил да си троши парите, не значи че държавата няма моралното право да си взима десятъка за този каприз.
    Да, има лобизъм от страна на господин Черепов, но да не забравяме, че Черепа си плаща данъците тук и дава хляб на хора у нас. За разлика от полуанонимните офшорки през които минават залаганията навън.
    Така, че не мрънкайте!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  20. 20 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    "с който ще се регламентират онлайн залаганията в чужди букмейкърски къщи,"

    Не съм чел проектозакона и не казвам, че мнението ми е изключително компетентно, но не виждам как ще стане това.
    Дянков преди 2 години имаше намерение да обложи печалбите от тотото и народа ясно му показа своето мнение.
    Можеш да обложиш печалбата, но ми е чудно как ще обложиш залаганията в чужбина.
    Може би Дянков смята да обложи някоя букмейкърска къща в Англия?!?!
    Може би смята да обложи 10-те $ на Иванчо от село, които е привел в Англия?!?!
    Може би смята да обложи получените пари на Иванчо при получаването им от Букмейкърската къща, но Иванчо не е глупав и ще си открие сметка в Англия и Дянков ще хване краставицата между двата домата?!?!
    За първи път чувам да облагат някой, който дава пари.
    Явно Дянков има някои иновативни идеи за методи на икономичеки просперитет.
    Единственото разумно, което прочетох е за изискванията към игралните апарати.
    В момента съществуват множество като модели и броики за които отговатят осакатените БИМ и ДАМТН.
    Тяхната проверка, настройка, пломбиране, сервизно поддържане са под всякаква критика.
    Едно от нещата, които трябваше да се направи е тяхното фискализиране.
    Същият е и проблема с вендинг-машините. Немалкия оборот от тях е "тъмна Индия", а същевременно това си е един павилион без заплата, осигуровки, болнични, отпуски, трудова медицина и интригантстване.

    pastor
  21. 21 Профил на jiffylube
    jiffylube
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#19] от "1951":

    Не знам, ти явно знаеш - затова ми кажи: колко от данъците, които е трябвало да плати, ги е платил наистина... и всичките му фирми са български и няма офшорки, откъдето да минава неплатената част и останалите имащи нужда от "пречистване"...
    А аз съм с две ръце хазартът да се забрани въобще или да бъде позволен само на определени места, както се прави в Щатите... Що не направят това, за замазват очите на хората, че се прави нещо за ограничаването му...

  22. 22 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#1] от "тони":

    Боко обясни още навремето как -- ще прати Дянков командировка до Азорските острови и до Коста Рика, ще сложат по един касов апарат до всеки сървър за българските адреси и фертиг, както казал Швейк в нужника.

    По-просто решение има ли?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  23. 23 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Чай са...значи ако спечеля да кажем 2000 евро в некой чужд покер сайт...ще трябва сио ги включва в данъчната декларация, така ли?
    А осигуровки върху тях ще дължа ли?

    Аман счетоводители в тази държава...

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  24. 24 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#19] от "1951":

    Никой не поставя под въпрос облагането на хазарта - даже трябва да достига 60-70%..., НО дали с толкова облагат туземните хазартаджии, които са наплцокали "игрални" зали на всеки ъгъл???

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  25. 25 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#17] от "normandy":
    Навремето като съветник на президента "едноокия пират" Ричард Ран се изказа за величията от МВФ и СБ по следния начин:
    - Попитайте тези светила, кои от предложенията, които дават са ги приложили в собствената си страна!

    Освен това в контекста на Стив Ханке е заложена идеята, че в криза трябва да се налагат ограничения. Не лишения!
    Ти обаче, ако смяташ, че на западняците ше им дадат пенсия от 120 Евро, и Борисов е казал нещо гениално, то аз се отказвам да споря защото само ще се изпотя и настина, а лекарствата струват пари.

    pastor
  26. 26 Профил на Постовете на някой друг
    Постовете на някой друг
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Категорично съм против тази мярка, в малко страни я има, един от най-големите сайтове даже вече затвори вратите си за БГ, във връзка с тези законови промени. Този сайт ми даваше добри доходи. Очаквам мярката да не даде резултат, така, както отмяната на анонимните телефони не спря телефонните измами. Долу ГЕРБ и БКП! Няма да гласувам и за сините!

  27. 27 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Май пак са го закъсали с приходната част в бюджета... Не че в разходната са вързали.

  28. 28 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 759 Неутрално

    [quote#25:"pastor"]Попитайте тези светила, кои от предложенията, които дават са ги приложили в собствената си страна!
    [/quote]

    На времето нямаше нужда да ги предлагат, но в момента абсолютно същото се предлага на САЩ, Франция и Германия и другите закъсали , намаляването на разходи и съкращаване на държавни служители и приватизация там където има повече държавна собственост.

  29. 29 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#23] от "незнайния войн":

    Значи аз например мога да бачкам и държавата да взима грубо около 27% от всичко, което изработя, а разни хитреци дето цъкат он-лайн покер и изкарат да кажем 1000 лева не трябва да дължат нищо ли?
    Няма оправия в тази държава!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  30. 30 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#29:"1951"]Значи аз например мога да бачкам и държавата да взима грубо около 27% от всичко, което изработя, а разни хитреци дето цъкат он-лайн покер и изкарат да кажем 1000 лева не трябва да дължат нищо ли? [/quote]

    че цъкай и ти бе ...някой да та е вързал ?
    по твойта логика и данък дивидент трябва да стане 27% тъй-ли?
    При положение, че ще има данък върху чуждите харзартни игри - данък върху тотото ще има ли? Щото в противен случай адски мирише на национална протекционистична политика, баш дотация, а ЕС си спомням го забраняваше това.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  31. 31 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1253 Весело

    [quote#13:"e2e4"]Защото това е приложимо единствено ако обложат с данък ВСИЧКИ финансови трансфери към чужбина,[/quote]
    Не си прав! Просто честните български комарджии ще декларират печалбите си в данъчните си декларации! И ще си плащат данъка, който ще отиде ДИРЕКТНО за детски градинки, училища и т.п. положителни неща.
    На мен друго ми е интересно: Какво ще стане с СМСите? Там се знае колко пари минават и е безпроблемно да се взима данъка на място май.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  32. 32 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#19] от "1951":

    "Това, че някой е решил да си троши парите, не значи че държавата няма моралното право да си взима десятъка за този каприз."

    Държавата вече си е вземала (или поне трябва) десятъка преди някой да ги получи.
    Можеш да обложиш този, който организира и има заложен % печалба, но не и този, който дава.
    За някои хора хазарта си е вид потребност достигаща до наркозависимостта. Парите обаче са си техни и могат да правят с тях, каквото си пожелаят.
    Ти също имаш потребност да ядеш хляб, да отидеш на кино, но никой не ти облага покупката на хляба, а облагат продавача върху печалбата от продажбата.
    Дянков трябва да разбере заедно с цялото правителство, че сме в Европа и милиционерските прийоми няма да минат извън България. В България също може да се регистрира букмейкърска къща със залагания от Европа и право на данък върху залаганията има България, но не и Англия.

    pastor
  33. 33 Профил на me4opuh
    me4opuh
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Do 1951

    Почни да играеш покер и изкарвай по 1000лв на месец щом е толкова лесно бе отворко!
    Ако искаш да знаеш хората дето изкарват пари от покер държавата трябва да ги поощрява, защото вкарват свежа валута в страната.

  34. 34 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Абе Дянков,
    Като ще се облагат залаганията, може ли да се залагат облаганията

  35. 35 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1253 Любопитно

    [quote#29:"1951"] До коментар [#23] от "незнайния войн":
    Значи аз например мога да бачкам и държавата да взима грубо около 27% от всичко, което изработя, а разни хитреци дето цъкат он-лайн покер и изкарат да кажем 1000 лева не трябва да дължат нищо ли? [/quote]
    'Ма ти чак сега ли разбра че бачкерите (пролетариата, по научному) ВИНАГИ ги доят, щото са най удобните за доене.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  36. 36 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#28] от "normandy":
    Ограничаване, съкращаване, намаляване на заплати - Да!
    Това е текуща регулация на икономиката, но изказването на Боко е за пенсиите, а те както се казва се намират в друг магазин.
    Ако искаш да намалиш пенсиите трябва да издадеш облигации за неизплатената част защото пак повтарям - Това не са твои пари!!!
    Когато трупаш пари през годините във фондове, това е своеобразен договор. В доста от развитите държави тези фондове са частни и държавата може да влияе косвенно върху раздаваните пенсии.
    Ако в България държавата може да не си изпълнява задълженията и да национализира фондовете, в държавите с гражданско общество това е абсурдна мисъл.
    Може би не е далече времето, когато някой ще осъди "държавата" да му изплаща полагащата се пенсия въз основа на натрупаните осигуровки.

    pastor
  37. 37 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Весело

    До коментар [#23] от "незнайния войн":

    "А осигуровки върху тях ще дължа ли?"

    - Другарю лейтенант автоматите да вземаме ли?
    - Вземете ги!
    - Ами манерките?
    - Вземете ги!
    - Строевата с каски ли ще е ?
    - С КАСКИ!!!

    pastor
  38. 38 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#33] от "me4opuh":

    Драги, ще казваш "отворко" на баба си.
    А за поощряването си прав, всеки който цъка онлайн покер не само, че не трябва да плаща данъци, но и трябва да получава месечна субсидия от държавата. За да може да вкарва още свежи пари в икономиката.
    А тези с най-големи приходи, направо трябва да им дадем и по един орден "Стара планина"!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  39. 39 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Весело

    До коментар [#31] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    ++++

    Добре го каза - ЧЕСТЕН БЪЛГАРСКИ КОМАРДЖИЯ

    pastor
  40. 40 Профил на me4opuh
    me4opuh
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#38] от "1951"
    Ок, де сори за "отворкото". Но не си прав за данъците върху дохода на покер играч. Те данъци пак си плащат. Плащат ДДС, плащат акцизи, плащат винетки и т.н. А данък върху дохода няма как да му изиска държавата при положение, че с абсолютно нищо не допринася за тоя доход!

  41. 41 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Дразнещо е хора които представя си нямат от интернет залаганията да въвеждат данъци които реално /ако се спазват/ ще ги направят невъзможни, просто защото всеки професионален играч ще излезе на минус, освен ако не е гуру, тук не са цитирани параметри, но се говореше за облагане на ВСЕКИ залог, а това е тотален абсурд, за да си го представите - пунтър генерира оборот - 10.000 лева от който печалбата му е 500 лева, в същото време държавата иска да го обложи 16% върху оборота - т.е. 1600 лева и той излиза на минус 1100, трябва да си тотален гений за да си на плюс, разбирайте че с процентите и начина на облагане за които се говори 99.9 % от залагащите отиват на загуба ако трябва да ги плащат, не знам кой ще е този луд да си хвърля парите на вятъра и как Дянков ще ги докара тези милиони които цитира и защо се прави всичко това? За да финансират спортове които ни най малко ни вълнуват, нито пък залагаме на тях.

    twitter.com/voxybg
  42. 42 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 497 Весело

    И как точно смятат да ги облагат?
    Плащам 100 долара с кредитна карта на някой он-лайн оператор, регистриран на тихоокеански остров и какво? Той тутакси ще си вземе БГ счетоводител, ще води счетоводство, ще подаде данъчна декларация и ще плати на НАП-астите? Или аз ще търча в НАП да им платя 15 %?
    Абе, вие акъл имате ли?

  43. 43 Профил на pourquoi
    pourquoi
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#32:"pastor"]Ти също имаш потребност да ядеш хляб, да отидеш на кино, но никой не ти облага покупката на хляба, а облагат продавача върху печалбата от продажбата. [/quote]

    А ДДС върху хляба си не плащаш ли?

    Ако има път към рая, то има магистрала към ада.
  44. 44 Профил на Трудно е да бъдеш бг
    Трудно е да бъдеш бг
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#29:"1951"]Значи аз например мога да бачкам и държавата да взима грубо около 27% от всичко, което изработя, а разни хитреци дето цъкат он-лайн покер и изкарат да кажем 1000 лева не трябва да дължат нищо ли?
    Грешите. Държавата прибира грубо около 50%, защото трябва да прибавим и 20% ДДС, който го плащат крайните потребители.

  45. 45 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Кой казва как бъгарете немале пари?

    За хазарт имат... не е като да немат...

    ".. България годишно излизат между 300 и 700 млн. евро за онлайн залагания, които в момента не се облагат...."

  46. 46 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#44] от "e2e4":

    Ей стига!

    Овцете дет играят на онлайн покер само губят... при тях минусът е тотален... не само залога си губят , а дългосро4но и цялото си благосъстояние....

  47. 47 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#35:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Ма ти чак сега ли разбра че бачкерите (пролетариата, по научному) ВИНАГИ ги доят, щото са най удобните за доене[/quote]

    ми не всички могат да практикуват професията "евреин".

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  48. 48 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#35] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Моше ,

    тоз еврейският бог.... и той не може да спре израелците да си залагат шекелите в България... на морето....

  49. 49 Профил на Drummer
    Drummer
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ми да..! Казвате "ще си играя в интернет, че там били по-високи коефициентите..." - ми нормално е да са по-високи техните коеф. в сравнение с българските- Еврофутбол! При положение, че те нямат никакви разходи (букм. пунктове на територията на България, които разкриват нови работни места; не плащат данък на територията на Р.България, който ако се не лъжа в момента е 15 % в/у постъпленията... с една дума яко лапат). Според мен, ако се ограничат или обложат с данъци тези букита... те също биха намалили коефициентите си, което неминуемо ще пренасочи повече играчи пак към родното => по-големи приходи => по-големи данъци, които пълнят хазната => разкриване на повече работни места... всичко е навързано! Не съм ли прав?

  50. 50 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    [quote#48:"totilas"]тоз еврейският бог.... и той не може да спре израелците да си залагат шекелите в България... на морето.... [/quote]
    Кажи голЕмо МЕРСИ на турците че затвориха казината преди няколко години. Та нашенските комарджии "откриха" България.
    Тази краста лекарство няма, казват

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  51. 51 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    Мики Маус не спира да ръси бисери. Стъпка следваща - старата баба да плаща данък за парите, получени от внучка и в странство!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  52. 52 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално


    До коментар [#43] от "pourquoi":

    Плащаш, но не пряко, а косвенно!
    Първо трябва да си изясниш разликата и след това да задаваш въпроса!
    Второ, което може би ще ти е по-трудно - да направиш разлика между ДДС, Данък печелба, ДОД, и абсурдния - "ДАНЪК ПЛАЩАНЕ"

    pastor
  53. 53 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    [quote#47:"незнайния войн"]ми не всички могат да практикуват професията "евреин". [/quote]
    Професия "евреин" не познавам. Ама и евреи, и араби, плащат в Израел прогресивен ДОД, стигащ до 45%. Това ако дохода е над 5 пъти над средния (към $2000 месечно). Това ако парите са спечелени от работа. За доходи от дивиденти, наеми и др. нещата са по сложни, но принципно данъка е по висок.
    П,С. И комарджиите плащат данък, 25% на място за печалби от тото и лотарии, ако сумата на печалбата е над $5000.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  54. 54 Профил на baphomet
    baphomet
    Рейтинг: 381 Весело

    Хе хе, "специалистите" коментиращи покера да прочетат малко първо и после да пишат. Има голяма разлика между онлайн залози и онлайн покер. Например в единия случай парите се печелят от онлайн казино, а в другия от други играчи по света. За да се събират данъци от покер трябва да се забрани достъпът на играчи в чужди сайтове и тези сайтове да открият местни такива (каквото е положението в САЩ).

  55. 55 Профил на pourquoi
    pourquoi
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#52] от "pastor":

    Колкото и високопарно да се изказваш и да се опитваш да изкараш другите незнаещи, примерът ти няма да стане по-правилен. Думата облагане е доста по-обща от беглите ти опити да се измъкнеш .

    Ако има път към рая, то има магистрала към ада.
  56. 56 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#53:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"] Ама и евреи, и араби, плащат в Израел прогресивен ДОД[/quote]

    хм...пък на мене ми викаш пролетариат.
    Вие сте си бахти и коминистическата държава ве...
    ОТКЪДЕ-НАКЪДЕ ще плащам по-голям данък от Сульо и Пульо, щото взимам по-голяма заплата? Що ? Дори и с плоска ставка пак плащам по-висок данък в абсолютна стойност, но защо трябва и по-висок процент.

    Абсолютен комунизъм.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  57. 57 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#53:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Професия "евреин" не познавам[/quote]

    питай си сънародниците.
    сигурно някой ще може да ти я обясни.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  58. 58 Профил на karni
    karni
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#17] от "normandy":

    мноооо тъпо пар4е си

  59. 59 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1655 Весело

    До коментар [#51] от "ПАВЛА":

    Леле, не давай лоши идеи!
    Че май и това го обмисляха май, ако не се лъжа.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  60. 60 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    ;Убаво де, ще ти викам "баровец" тогава, ОК? Няма да се караме
    [quote#56:"незнайния войн"]хм...пък на мене ми викаш пролетариат.
    Вие сте си бахти и коминистическата държава ве... [/quote]
    Не е "комунистическа" а социална държава, както повечето държави в северозападна Европа - и там данъка е прогресивен.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  61. 61 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Май имаш проблеми със съдържанието на някои думи. Изказването ми не може да е високопарно и може би искаш да кажеш високомерно.
    Честно! То е разстроено защото се опитваш да водиш разговор с доводи, които не засягат настоящата тема, при условие, че дори не изказваш някаква теза.
    Облагането се извършва върху облаги, но данъкът е налог и се налага.

    Не знам дали бият негрите в Алабама!!

    pastor
  62. 62 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    Всичко в името на човека и най-вече на черепа му!

  63. 63 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#59] от "rapidfire":

    Е, тогава ще видиш летяща мишка.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  64. 64 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Весело

    До коментар [#56] от "незнайния войн":
    Да вземем от имащите и да дадем на нямащите!

    pastor
  65. 65 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#64:"pastor"]Да вземем от имащите и да дадем на нямащите![/quote]

    нямащите ако взмет да учат о работят, ще бъдат по-малко нямащи.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  66. 66 Профил на Лодка в гората
    Лодка в гората
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Абе,не е лошо да се облагат тъпите игри по тъпите телевизии и разни игри с есемеси!Както и номера с квадратурата,с който ще закрият много бардаци в апартаменти.Практичен ход,и дано порите от хазарта ,които влизат в бюджета да стигнат до обикновенните хора!
    Иначе вица за Дянков и комара завършва с вопълна комара:"Оооо, и ръце извиваш!!!".

  67. 67 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Весело

    До коментар [#65] от "незнайния войн":
    Защо да учим, когато ни дават и без да работим?
    Може да е малко, ама е от сърце!
    Ако учим, току-виж се оказало, че трябва да работим и да ни вземат за да дават на нямащите.

    Тази циганска логика е желязна!!
    Може да бъде преборена само чрез спиране на даването.

    pastor
  68. 68 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#51] от "ПАВЛА":
    Имаше такава идея и беше преборена с възможността бабата да си открие сметка в странство и да си ги тегли от България.
    Идеята за облагане на залаганията ще има същия резултат.

    pastor
  69. 69 Профил на mitaka71
    mitaka71
    Рейтинг: 381 Неутрално

    ДО АВТОРА НА СТАТИЯТА:
    ПРАВИТЕЛСТВОТО НЕ ПРИЕМА ЗАКОНИ, А ПРОЕКТОЗАКОНИ!МНОГА ОБИКНОВЕНИ ХОРА В МОМЕНТА СИ МИСЛЯТ , ЧЕ ВЕЧЕ ИМА ТАКЪВ ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН И ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ВАШЕТО НЕЗНАНИЕ ИЛИ ПОНЕ НЕМАРЛИВОСТ- И ДВЕТЕ НЕДОПОСТИМИ ЗА ТАКЪВ ВЕСТНИК , СЛАВЕЩ СЕ СЪС СВОЯТА ОБЕКТИВНОСТ И КОМПЕТЕНТНОСТ.

  70. 70 Профил на annitoannito
    annitoannito
    Рейтинг: 8 Неутрално

    по принцип става въпрос за облагане на операторите, което е чудесна идея. Всеки опериращ на даден пазар да си плаща данъка в/у дохода, които тази държава му носи. Както е във Франция и се въвежда в Испания (ако вече не са го и приели) и още няколко държави. Поетапно всяка ЕС държава вкарва такъв закон, като са леко различни законопроектите в разл. държави. Що се отнася до облагане на играчите, това е абсурдно Но пак може да стане законно, при което всички БГ комарджии, които правят добри пари онлайн, ще се изнесат в Англия, както направиха повечето Френски играчи. И ако на Франция не и пука, то България има проблем с емиграцията и би трябвало да не я стимулира

    А що се отнася до ТВ игрите, направо са за съд тия управници,. че досега не са ги облагали?!?!

    Не знам какъв е данъка в/у лотарията, но подобна схема е неприложима при онлайн залозите било то от покер, казино игри или спортни залагания. И все пак биха могли да облагат чистата печалба на играчите ежегодно - ако поискат.


  71. 71 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Доходите от хазарт в България облагат ли се с данък? Защото ако не се облагат, хазартния бизнес ще е добра перачница. Ако се облагат с 10-15% пак си е перачница. Подобни доходи трябва да се облагат с 60% данък! Хазартните фирми също трябва да бъдат облагани тежък 50-60% данък. Защото става въпрос за грабителски бизнес. Дохода от хазард в чужбина не е ли обложен при източника? Хазарта е мръсен и вреден за обществото.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  72. 72 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    Аз до колкото разбирам Дянков цели да затвори всички малки игрални домове където комарджийте се чувстват комфортно за да могат да лапат големите мутри с големите комплекси.Разбира се и интернет казината са сериозна опасност за големите мутри.
    Абе нареждат се нещата става ясно кой поръчва музиката преди избори !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  73. 73 Профил на annitoannito
    annitoannito
    Рейтинг: 8 Неутрално

    глупости 'ЗА Революция'

    всеки си ИЗБИРА как да се забавлява и закона е равен за всички. "Грабителство" е когато ти взимат парите насила или без да знаеш. Дай да сложим на алкохолните вносители данък 60% тогава по твойта логика........ щото алкохола е вреден за обществото и хората шофират пияни

  74. 74 Профил на annitoannito
    annitoannito
    Рейтинг: 8 Неутрално

    comandante - малките игрални зали са просто едни квартални дупки, в които има само машинки. И са през 2 крачки като хранителните магазини. Толкова мн игрални зали не съм виждала в друга държава, трябва да има хубави казина ( а то има) и тези квартални дупки да се затворят. Така че специално тази идея от проектозакона аз я подкрепям.

    А малките игрални зали са на едни и същи фирми също. Да ги затворят и да си отворят големи казина.

  75. 75 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#74] от "annitoannito":
    Аз не подкрепям никакви зали но съм против продажността и лобирането на видни политици в полза на големите играчи.
    След множество закони срещу дребните квартални магазинчета дето са на всяка пряка знаеш ли защо не затварят ???
    Защото няма какво повече да губят !
    А когато човек няма какво повече да губи става страшен.
    Дребните мури които държат кварталните казина ще търсят Симеон Дянков за да му покажат народната си любов и това ,че се е нагушил от едрите си спонсори не го прави недосегаем !


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  76. 76 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    От това ще съберат точно 0 лева.Вече виждам как успяват да хванат онлайн залаганията...

  77. 77 Профил на kreditkiller
    kreditkiller
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#17] от "normandy":

    Е като гледам във всички държави които изброй и е участвал Ханке са Икономически цъфнали
    аре не на нас

  78. 78 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Черепа е в основата на всичко.Пунктовете му един след друг се закриват и той се чуди как да си върне клиентите.Но с тези ниски коефициенти никога няма да заложа и 1 лев в Еврофутбол.Ако трябва приятели в чужбина ще ми залагат,но аз при Черепа няма да си давам парите.Като краен вариант може и изобщо да спра да залагам,защото коефициентите на Черепа просто те принуждават да залагаш на мачове,които са непредвидими.

  79. 79 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    [quote#76:"eurogi"]

    От това ще съберат точно 0 лева[/quote]
    Да но не е важно какво ще влезе в хазната а в джобовете на спомоществователите на партия ГЕРБ.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  80. 80 Профил на Руски трупове навсякъде
    Руски трупове навсякъде
    Рейтинг: 534 Неутрално

    черепа се разправя с конкуренцията, че са му отънели джобовете.

    http://e-vestnik.bg/13324/dnevnik-izgoni-nay-dobrata-si-komentatorka-lyuboslava-ruseva-zashto/ Време е да заместим Русева с Бареков! Ех, напредък...
  81. 81 Профил на JO TA KE THE BEST!!!
    JO TA KE THE BEST!!!
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "да не са близо до спортни площадки, детски градини и училища и да не се създават рискове от ранно пристрастяване към хазарта"

    Като лапе бях зарибен – покер и салатки. Любимия ми персонаж беше един дядка, който приличаше на Нюйоркски гангстер, обличаше се като Уилям Бъроуз в “Last Night On Earth” на лигавита групичка U2., по ирония на съдбата прякора му беше “Поразяващата уста” , щото като плескаше на дубъл си мърдаше устата – емоционален дядка, кефеше ме много.
    Сега повече се кефя на Симеон Дянков – благодарение на него САЩ научава всичко за умрЕлата бг икономика - от първа ръка.
    Не, че ми пука.

  82. 82 Профил на kanyo
    kanyo
    Рейтинг: 434 Весело

    Край за беторите, явно касовите апарати за сървърите вече са готови!

    300- 700млн. евро - много голям диапазон, айде дооточнете се! Това май бяха сметките на Черепа, показващи как примерно всеки втори залагащ пръска по над 2к годишно, което е абсурдно! Големите обороти, ги генерират големите играчи, които са печелившите такива, т.е. ако от тях изтекат 10к евро навън, в БГ се връщат 10 700 - 800, но за обратния поток лобистите на ЕФ нищо не споменават (от незнание или нежелание)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK