Ватманката е виновна за тежката катастрофа между трамвай и маршрутка

Ватманката е виновна за тежката катастрофа между трамвай и маршрутка

© Юлия Лазарова



По предварителна информация ватманката е виновна за катастрофата между трамвай и маршрутка на бул. "Васил Левски" и ул. "Граф Игнатиев", която стана на 20 октомври в София. Това съобщи днес зам.-кметът по транспорта Любомир Христов по време на инспекция на ремонт от участък на бул. "България" в София.


При тежкото пътно произшествие пострадаха 16 души, а трима от тях бяха в тежко състояние.


Христов обясни още, че на видеозапис се вижда, че ватманката разговаря по мобилен телефон, докато пресича на неразрешен сигнал на светофара. Служителката е уволнена, допълни той.


След този случай от "Пътна полиция" започнаха проверка дали водачите от градския транспорт спазват правилата за движение по пътищата. Христов днес обясни, че при нарушения шофьорите "ще бъдат наказвани според заложените финансови санкции в колективните трудови договори (КТД) в дружествата".

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 637 Гневно

    Ньойната макя шашава

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  2. 2 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Говоренето по телефон по време на шофиране без hands free е масова практика. Все някога това води до катастрофи.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  3. 3 Профил на shogun
    shogun
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тоя трамвай въобще спрял ли е на спирката на попа ?

  4. 4 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Айде сега да си спомним всички коментари от предишната новина.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  5. 5 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Добре,че не е пускала SMS и....

  6. 6 Профил на new_ghost
    new_ghost
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не им знам правилата на транспорта, но трябва да се забрани използването на ГСМ-и ( и със хендфри) по време на движение. Свидетел съм на случай в който това едва не стана причина за катастрофа.

  7. 7 Профил на The 8
    The 8
    Рейтинг: 861 Гневно

    Ясно беше, че на "узряло червено" беше минала, ами защо се правеха на чукнати?! Нали тези от маршрутката казаха как тъкмо тръгнали на зелено...Та батманка е решила да наглее, за да компенсира натрупано закъснение, но с цената на какво и с какъв акъл!? Малоумници има навсякъде, ама като транспортираш хора, поне трябва да те подбират внимателно!

    А може би трябва да се прецени коректно ли са създадени графиците на движение на градския електротранспорт?

    Събуди се, българино! В противен случай ще изчезнеш безславно ...и то сравнително скоро :( НАУЧИ СЕ ЗАДРУЖНО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ДА ОТСТОЯВАШ ПРАВДАТА!
  8. 8 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Това са пълни измишльотини!

    8 часа ще кара трамвай и няма да говори по телефон, как си го представят те това, а?!

    Като са такива застъпници на реда и закона що не отидат да видят на жълтите плочки как депутатските коли нарушават всеки един параграф от закона за движение по пътищата който може да бъде нарушен...

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  9. 9 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2037 Разстроено

    "...ватманката разговаря по мобилен телефон, докато пресича на неразрешен сигнал на светофара..." - санкции, санкции и пак, и пак докато ВСЕКИ разбере, че е отговорен за това, което прави. Сега на пострадалите им е ясно, че причината се знае, че е уволнена... и какво от това...

    Коментиране на анализираното, вече...
  10. 10 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ясно беше.
    Графа е толкова тясна улица, а и от всяка пряка излиза по някоя кола, пък на всичкото отгоре е пълно и с пешеходци. И въпреки това някои от мотрисите минават с такава скорост по хлътналите на много места траверси, че си е направо за чудене как се разминават катастрофите. За съжаление понякога това не става...
    Дано пострадалите се възстановят!

  11. 11 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Весело

    [quote#2:"Dehumanizer"]Говоренео по телефон по време на шофиране без hands free е масова практика. Все някога това води до катастрофи. [/quote]
    Така е. Обаче не съм сигурен, че и хендсфритата с кабел не са опасни и те! С тая жица може да стане оплитане и съответно опасно!

  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    Тая работа не ми се вижда авекватна. Добре, говорила по телефона и пропуснала спирката, нищо, че всеки ден минава от там, през 30 годишния ѝ стаж и знае къде е и със затворени очи? ОК, приемам. След това, говорейки е подминала и светофара, на червено. И това приемам, не го е видяла (как точно не го е видяла не знам) И след удара, още явно е продължила да говори по телефона в продължение на 50 метра, та не е натиснала спирачките и е спряла в предния трамвай. Бая интересен разговор ще да е било. Не разбирам обаче, що трябваше да мине половин месец, за да ни кажат най-елементарно обяснение, ако то е било такова наистина?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на Extraordinary Gentlemen
    Extraordinary Gentlemen
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Днес една, щеше да ме отнесе на светофара пред Спортната палата, след като спрях заради червен сигнал. На една боя разстояние от задната ми броня, с мръсна газ и мина на чисто червено, през кръстовището и зави наляво. На тротоара един катаджия се хвана за главата, прекоси платното и спря до прозореца ми с думите: - От 20 години сам в КАТ, но такова нещо не съм виждал, както в последните години! На всеки 10ти водач, един е мъж и странното е, че жените правят нарушения лишени от здрав разум. Сега разбирам защо в арабските страни им забраняват да карат курсове за водачи на автомобили!

    "Функциониращата полицейска държава не се нуждае от полиция." "A functioning police state needs no police." Уилям Сюарт Бъроуз
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#13] от "Extraordinary Gentlemen":

    Ми не знам. Чисто статистически жените правят няколко пъти по-малко катастрофи и значително по-леки. Иначе не знам как така на всеки десети един е мъж, не ми се връзва.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 901 Неутрално

    [quote#11:"Варненски"]Обач не съм сигурен, че и хендсфритата с кабел не са опасни и те! С тая жица може да стане оплитане и съответно опасно![/quote]

    Никакво оплитане не е нужно, общо взето е все тая дали държиш телефона в ръка, разговора така или иначе ти отвлича вниманието.

  16. 16 Профил на Extraordinary Gentlemen
    Extraordinary Gentlemen
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#14] от "Тони!":

    И на мен ми е направило впечатление, че в светлата част на деня е пълно само с жени. Но когато падне сняг рязко намаляват.

    "Функциониращата полицейска държава не се нуждае от полиция." "A functioning police state needs no police." Уилям Сюарт Бъроуз
  17. 17 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 594 Весело

    Той българинът се срастнал с мобилния си телефон, че ги е и наджиткал по два-три, и то от няколко мобилни оператора...

    Понякога като се прибера в България и се хващам за главата. Повечето познати връткат по два-три мобилни телефона, а оревават нон стоп, че "Парите ВСЕ НЕ БИЛИ СТИГАЛИ!"!"

    И се питаш тогава: "Абе, лъжливи овчарчета такива, как можеш да казваш, че нямаш пари, а купуваш и поддържаш два-три различни мобилни телефона, висиш по кафенета и водиш безсмислени разговори?"

    Още не еотминала модата в България на перченето с мобилни телефони...

    Ако можеь, щяд да го зиключа моят и да го захвърля - толкова ненавиждам звъна му и стресът, който поражда всяко обаждане по всяко време. Понеже се оказва, че мобилният телефон ти контролира живота на практика...

    Или направо отнема живот... Като с тая патка-ватманка... Трамвай със сто човека вози, по мобилен телефон дрънка, та изби хората...

    Глупачка!

  18. 18 Профил на deltalink
    deltalink
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#15] от "Yotce":

    Абсолютно е така.

    И нали ти се отбелязва кой те е търсил, не може ли да изчакаш удобен момент да видиш номера и да му се обадиш? Или е много спешно някой да ти каже "муци, като стигнеш магазина, звънни ми ...".

  19. 19 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    [quote#17:"alex_bucephalus"]Още не еотминала модата в България на перченето с мобилни телефони...
    [/quote]
    Въпрос на време, и това ще стане след няколко години, може би...
    А за ватманката...просто нямам думи...Всъщност имам: До това се стига като не се спазват правилата и законите. Синдрома "Вчупения прозорец":
    http://en.wikipedia.org/wiki/Broken_windows_theory

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  20. 20 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони!":

    Според мен историята е съшита с бели конци. Нищо не споменават за техническото състояние на мотрисата, защото ако наистина са отказали спирачките, някой от големите в техническото обслужване ще бъде обвинен. А там са огромните далавери.
    И сега: ватманката говорела по гесеема. Представете си, че след като са отказали спирачките се е видяла в чудо и се е опитала да се свърже я с някой колега, я с диспечер. Защото не знаем дали и връзката с диспечерите е работела.
    И накрая: не чухме нито едно мнение на возещ се в самия трамвай.

  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#20] от "sbk":

    Не чухме и мнение на ватманката, което е странно, защото винаги медиите интервюират участниците. И за обяснението за един телефон чакаме толкова време. Това е нелепо..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4292 Неутрално

    Добре би било да се напомни е, че шофьорите на маршрутките също говорят по мобилни телефони постоянно. Говорят с колегите си по телефони предоставени от фирмата. Интересуват се кой бил пред тях, кой бил пред него и др. подобни. Всеки използвал маршрутките ще го потвърди.
    В тази връзка въпросът ми е...ДАЛИ СА ПРОВЕРИЛИ КАКВО Е ПРАВИЛ ШОФЬОРА НА МАРШРУТКАТА по време на катастрофата. Нима не е възможно вина за катастрофата да имат двамата водачи!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  23. 23 Профил на КДС
    КДС
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#12:"Тони!"]Не разбирам обаче, що трябваше да мине половин месец, за да ни кажат най-елементарно обяснение, ако то е било такова наистина? [/quote]

    Ами как? Ако е човек на наш човек - ко праим?

    На джигитите, дето убиха двама пешеходци по време на състезание от формула 1 по бул. България знаеме ли именцата? Единия бил син на прокурор и толкова.

    "Кажи ми, кажи, бедни народе,
    кой те в таз робска люлка люлее?
    .........................................................
    Мълчи народът!
    Страшно и глухо дрънчат окови!"
    (Това май от Хр. Ботев беше... И какво се е променило от тогава?)

    Проклета да е Русия!
  24. 24 Профил на Мустафанка
    Мустафанка
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Цяло чудо е, че не е виновен шофорът на маршрутката.
    Тия са големи гамени.

    Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.
  25. 25 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Ся остана да броим сиčки ватмани от 1944 г. до сега, колко ора утрепаа!
    Ама виновати НЕМАААА!!!
    А тааа, завалията, изгоре!

  26. 26 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 548 Гневно

    Абсолютна лъжа. Достатъчно е човек да прочете специализираните форуми, където пишат работещи в депата, ватмани и т.н., за да му стане ясно колко е скалъпена историята. Първо, защо не сме видели записи от камерите, второ защо няма показания на свидетели дали трамваят е спрял на спирката на Попа и трето, трамваят е бил прибиран от линия няколко дена по-рано, заради проблеми със спирачките. В случая трамваите имат няколко вида спиране - механично, електрическо и т.н. По данни на очевидци пръста на ватманката е бил кървясал от натискане на бутона на магнитно-релсовата спирачка, тоест тя определено се е опитвала да спре. Колкото до информацията, че трамваят се е движел с 60км/ч...Това е физически невъзможно ако трамваят нормално е тръгнал от спирката на Попа, защото на кръстовището има 2 изолатора, през които не може да се набере скорост, после е последвал удара. Всичко това означава, че трамваят въобще не е спирал на Попа, а е бил засилен още от Славейков. Извод - ОТКАЗАЛИ СПИРАЧКИ, а не вина на жена с 30 годишен опит.

  27. 27 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#18] от "deltalink":

    Може да е бил скрит номер, например софийска вода, а най вероятно от некоя банка са я уведомили , че ще и продават апартамента...

  28. 28 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 548 Неутрално

    И за финал...доколкто разбрах веднага след инцидента всички служебни телефони на ватманите са били иззети..очевидно с цел да се попречи на комуникация между тях.

  29. 29 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Моля,публикувайте окончателната информация.По предварителна информация сестра ми е курва,но аз нямам сестра.
    Та,записа от камерите предварителна информация ли е,или да...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  30. 30 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Защо никъде няма нейната версия за събитията?

    До коментар [#26] от "Софиянец":
    Ти пък, наш'те хора да са пуснали трамвай в неизправност...То затова не й дават думата на жената явно.

  31. 31 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    [quote#26:"Софиянец"]Достаъчно е човек да прочете специализираните форуми, където пишат работещи в депата, ватмани и т.н., за да му стане ясно колко е скалъпена историята.[/quote]
    Ами дай линк към такива сайтове, ако обичаш.
    [quote#26:"Софиянец"]второ защо няма показания на свидетели дали трамваят е спрял на спирката на Попа[/quote]
    В медиите имаше интервюта с очевидци твърдящи че трамвая е отминал спирката на Попа.
    [quote#20:"sbk"]Нищо не споменават за техническото състояние на мотрисата, защото ако наистина са отказали спирачките, някой от големите в техническото обслужване ще бъде обвинен.[/quote]
    Ден след катастрофата шефа на Градския транспорт потвърди категорично пред медиите че "и трите спирачни системи са били изправни". Доколкото си спомням от наученото преди мноооого години, трите системи са независими една от друга. Две от тях са чисто механични (задействат се чрез освобождаването на пружини) третата е електромагнитна.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  32. 32 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1423 Гневно

    Бе не знам за тази ватманка, ама вчера в Дружба, две рейс 88 мина на три, повтарям НА ТРИ светофара на червено!
    На първия го видях случайно, на следващите два карах зад него нарочно от любопитство.
    Празно нямаше.
    Единствено съжалявам, че телефонът ми беше прибран където не можех да го стигна, та не можах и да го снимам, пък нямаше друг в колата.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4292 Неутрално

    До коментар [#31] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":
    Пак правят на малоумни.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 647 Весело

    [quote#8:"Боби Колев"]Като са такива застъпници на реда и закона що не отидат да видят на жълтите плочки как депутатските коли нарушават всеки един параграф от закона за движение по пътищата който може да бъде нарушен... [/quote]

    Кои са... "такива застъпници на реда и закона"?

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
  35. 35 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 647 Весело

    [quote#32:"rapidfire"]Бе не знам за тази ватманка, ама вчера в Дружба, две рейс 88 мина на три, повтарям НА ТРИ светофара на червено!
    На първия го видях случайно, на следващите два карах зад него нарочно от любопитство.
    Празно нямаше. [/quote]

    Ми ти как мина- жеднага след червеното на рейса светваше зелено за теб ли, що ли... И това- 3 пъти?

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
  36. 36 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 647 Весело

    [quote#32:"rapidfire"]Единствено съжалявам, че телефонът ми беше прибран където не можех да го стигна, та не можах и да го снимам[/quote]

    А и доколкото зная (поправете ме, ако греша)- докато караш нямаш право да държиш в ръката си мобилен телефон... Та- с език ли щеше да го снимаш, или с крак?

    Накрая- ти нали няма да ставаш ватман?

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
  37. 37 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Интересно какъв точно разговор е водила за да не спре на спирката, да мине на червен сфетофар, катастрофира с маршрутката и след това да се удари в предния трамвай. Тя трябва да не е била на себе си и едва ли не да го е направила нарочно в пристъп на ярост.
    Възможно ли е наистина???

  38. 38 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#26] от "Софиянец":

    Е ако ватманите и колегите им пишат по форуми вместо да карат,ремонтират и се грижат за безопасността.....

  39. 39 Профил на ХФБ
    ХФБ
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Тва е - не мога да си представя кой знае колко по-стресираща работа от това да си шофьор или ватман в този град наречен София.

  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#38] от "xmm":

    Да, те като са ватмани нямат право на достъп до интернет

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1128 Весело

    До коментар [#40] от "Тони!":

    Като ватмани - не;след работа - да

  42. 42 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1181 Гневно

    ДИРЕКТНО УВОЛНЕНИЕ!

    Ала, бала!
  43. 43 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#41] от "xmm":
    Каква точно е връзката? Тя е говорела по телефона, не е пишела по форуми...

  44. 44 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    То това е ежедневие при ватманите по цял ден говорят по телефона

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    Да, и е била толкова улисана в разговора, че не е усетила удара в маршрутката, та се е ударила и втори път..
    Верно ли някой вярва в тая версия?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    ало другарите от масовиа градски транспорт
    жисиемите са направени след 2000та година а трамваите са направени преди 20 години и не отговариат на европеиските изискваниа за безопасност и да са ниско платформени
    ако трамваите биаха онези хьрватските сигурно имат ниакаква система за сигурност и автоматика с коиато ватманите да се предпазват от грешки
    когато премиера и кмета започнат да се возиат в 20 годишни шкодички тогава да редлагат на гражданите 20 годишни трамваи

  47. 47 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    [quote#39:"Хъ"]не мога да си представя кой знае колко по-стресираща работа от това да си шофьор или ватман в този град наречен София. [/quote]
    Шофьор в Кайро. Казват в Мумбай било още по зле и от Кайро.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  48. 48 Профил на Quebecer
    Quebecer
    Рейтинг: 648 Любопитно

    [quote#32:"rapidfire"]

    Бе не знам за тази ватманка, ама вчера в Дружба, две рейс 88 мина на три, повтарям НА ТРИ светофара на червено!
    На първия го видях случайно, на следващите два карах зад него нарочно от любопитство.
    Празно нямаше.
    Единствено съжалявам, че телефонът ми беше прибран където не можех да го стигна, та не можах и да го снимам, пък нямаше друг в колата. [/quote]

    Извинете за нездравото любопитство, ама как точно успяхте да карате след автобуса и да видите, че той минава три пъти на червено? Ако той е минал на червено, вие как минахте, карайки след него?

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#48] от "quebecer":

    Завихрила го е въздушната струя и не е могъл да се откъсне

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Трамваят се управлява с една ръчка, какви хендс-фрии-та ви прихванаха...

    И изобщо, по-изсмукана от пръстите причина не можаха ли да измислят? Нека го пуснат видеото и да преценим.

  51. 51 Профил на Quebecer
    Quebecer
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#49] от "Тони!":

    Нали! Знаех си , че не може да няма логично обяснение.

  52. 52 Профил на Raging
    Raging
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#48] от "quebecer":

    Автобусът се е движил със 20, а той със 120 и го е настигал.

  53. 53 Профил на Георгий
    Георгий
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Много по-рядко ще видиш шофьор от градския транспорт, който не говори по телефона докато шофира, отколкото такъв, който говори. При това без хендс фрии. Повечето някак си успяват и да пушат през това време. Ама не съм видял досега някой да спре автобус и да санкционира шофьора...

  54. 54 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони!":

    ++++++++++++++

    И мен нещо ме съмнява тая работа.

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  55. 55 Профил на mart
    mart
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#26] от "Софиянец":
    От мен голям плюс .

    Тъмен балкански субект
  56. 56 Профил на Knicks
    Knicks
    Рейтинг: 288 Неутрално

    може да е говорила по мобилния и да е обеснявала че няма спирачки с някои по вишестоящ

  57. 57 Профил на kabelincho
    kabelincho
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Аз съм бил в лека катастрофа между трамвай и кола. Първото нещо, което направи ватманката беше да се обади на диспечерката по мобилния си телефон, да информира, да пита за инструкции и да поиска да извикат КАТ и тн. Мисля, че просто вече няма радиостанции в трамваите и служебната комуникация протича през служебни телфони.

    Не ми е сложно да повярвам, че ако на жената са ѝ отказали спирачките, е говорила по телефона си с диспечерката, предупреждавайки или търсейки помощ.

    Също така ми е много трудно да повярвам, че дори говорейки по телефон, някой може да подмине спирка, по маршрут, по който се движи ежедневно, че и светофар след това.

  58. 58 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#35] от "952":

    Ох... sancta simplicitas...

    Естествено, че минах на зелено. Животът си ми е мил все още, пък с правене на тенекии не ми се занимава.
    Ако си карал покрай безкрайната ограда на бившия завод за асансьори по Искърско шосе ще знаеш, че там има няколко светофара на има-няма 500 метра един от друг.
    Галфонът с рейса поспирваше, колкото да не е без хич и колкото да го настигна, след което тръгваше НА ЧЕРВЕНО, а зеленото светваше след около 30-тина секунди.
    И на следващия светофар всичко се повтаряше.
    Не знам какво спечели с тая галфониада, след като на всяка отсечка успявах да го настигна без да превишавам.
    Освен това между светофарите има и спирки, на които рейсът СПИРА.
    Съществува известна разлика между това да караш след Икарус и след БМВ, което прелита през светофара с 200.
    Сега стана ли ти ясно, или да рисувам?

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  59. 59 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#51] от "quebecer":

    Грешка. Горният коментар [#58] е за тебе.
    Извинявам се на [#35] 952!

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  60. 60 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Минах оттам малко след катастрофата. Още не бяха дошли линейките. Возещи се в трамвая ми казаха, че не е спрял на спирката. Ударът беше на около 35 метра от кръстовището. Задната част на първия трамвай е помляна - тележката с колелата е пробила пода и влязла до седалките. Трамваят на ватманката също е помлян отпред, макар че на снимките не личи - чудя се как е жива.
    Ударът е бил със скорост от поне 50 километра в част. Дори новите трамваи не могат да я наберат за 30-40 метра, камо ли старият продукт на трамвайния завод от 70-те години.
    Определено лъжат - почнаха с лъжа още в началото на случая (идваха изборите) и продължават и сега. Мможе и да е говорила под жиесема, но от това, което чух от окървавените возещи се и от видяното на 100% съм сигурен - отказали спирачки като основна причина.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK